Νίκη Κεραμέως : «Το νομοσχέδιο που εισάγουμε προς ψήφιση είναι νομοσχέδιο κοινής λογικής»

"Στο Πανεπιστήμιο πρέπει να βρίσκεται μόνο όποιος έχει πραγματικά λόγο να είναι εκεί, το να υπάρχει ελεγχόμενη είσοδος στα Πανεπιστήμια όπως σε τόσα Ιδρύματα διεθνώς"

02/02/2021

Άκουσε το άρθρο

Τις βασικές αρχές του νομοσχεδίου με τίτλο "Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις" ανέλυσε η υπουργός Παιδείας   Νίκη Κεραμέως ενώπιον των μελών της διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, στην επί της αρχής συζήτηση.

Οι 2 κύριοι άξονες της προτεινόμενης μεταρρύθμισης, είπε η υπουργός, αφορούν:

Α) την εισαγωγή και τη φοίτηση στα ΑΕΙ.

Β) την προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας και την αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος.

Αναφορικά με την θεσμοθέτηση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής (ΕΒΕ), η Ν. Κεραμέως τόνισε την ανάγκη της αναβάθμισης των ακαδημαϊκών προϋποθέσεων εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο, επιτυχούς φοίτησης και έγκαιρης ολοκλήρωσης των σπουδών.

«Σήμερα εισάγονται φοιτητές ακόμη και με βαθμό 0,6 στα 20, ενώ σχεδόν το 30% των φοιτητών δεν αποφοιτά ποτέ», σημείωσε η υπουργός και πρόσθεσε πως με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις «δίνουμε μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία στα Πανεπιστήμια να καθορίζουν όρους εισαγωγής σε αυτά. ΕΒΕ λοιπόν ως ποσοστό, όχι ως απόλυτο αριθμό. ΕΒΕ που τίθεται από κάθε Πανεπιστημιακό Τμήμα ως ποσοστό επί του μέσου όρου των επιδόσεων όλων των υποψηφίων του ίδιου επιστημονικού πεδίου».

Σχετικά με την καθιέρωση της νέας διαδικασίας εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε δύο φάσεις, η Ν. Κεραμέως περιέγραψε τις στρεβλώσεις του υφιστάμενου συστήματος, όπως το ότι «μόνο 1 στους 2 υποψηφίους επιλέγει το τμήμα στο οποίο καταλήγει να φοιτά μέσα στις πρώτες 5 επιλογές του» αλλά και ότι «μπορεί κάποιος να καταλήξει να εγγραφεί στην τυχαία 250η επιλογή του, στην οποία κατά πάσα πιθανότητα δεν θα φοιτήσει, πόσο μάλλον να αποφοιτήσει, καταλαμβάνοντας όμως τη θέση κάποιου που πραγματικά θέλει να φοιτήσει στο συγκεκριμένο τμήμα». «Σκοπός της ρύθμισης» είπε η Υπουργός, είναι «να εισάγονται περισσότεροι υποψήφιοι σε τμήματα στα οποία θέλουν πραγματικά να σπουδάσουν».

Η υπ. Παιδείας έκανε ιδιαίτερη αναφορά και σε μία τρίτη σειρά ρυθμίσεων, οι οποίες έχουν νομοθετηθεί ήδη και αφορούν την ουσιαστική αναβάθμιση των δομών επαγγελματικής εκπαίδευσης, κατάρτισης και δια βίου μάθησης, διότι όπως τόνισε: «δεν είναι ένας ο κοινωνικός ανελκυστήρας της εκπαίδευσης, είναι πολλοί με πολλές εναλλακτικές διαδρομές. Δεν είναι ο μόνος δρόμος το Πανεπιστήμιο. Υπάρχει και ο δρόμος της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Έναν δρόμο που τον ακολουθεί η πλειονότητα των νέων σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες».

Και όπως ανέφερε η  Ν.  Κεραμέως: «προβλέπουμε για πρώτη φορά τη δυνατότητα να υποβάλει ένας υποψήφιος 2 μηχανογραφικά: ένα για εισαγωγή μέσω πανελλαδικών σε ΑΕΙ και ένα για εισαγωγή σε δημόσιο ΙΕΚ μέσω απολυτηρίου και άλλων κριτηρίων. Υπογραμμίζουμε τις εναλλακτικές για τους νέους μας. Εμείς ως πολιτεία χτίζουμε για τους νέους μας επιλογές, εναλλακτικές διαδρομές. Και εκείνοι κάνουν τις επιλογές τους με βάση τις κλίσεις, τις δεξιότητες και τις προτιμήσεις τους».

Αναφορικά με τις ρυθμίσεις για τη θέσπιση ορίου φοίτησης στα ΑΕΙ, η υπ. Παιδείας ανέφερε ότι θεσπίζεται ανώτατη χρονική διάρκεια φοίτησης: στα 4ετή προπτυχιακά προγράμματα σπουδών, συν 2 έτη και στα προγράμματα σπουδών στα οποία ο ελάχιστος χρόνος υπερβαίνει τα 4 έτη, συν 3 έτη. «Στόχος μας είναι η βελτίωση του ρυθμού αποφοίτησης και η γρηγορότερη ενσωμάτωση  ανθρώπινου δυναμικού στην αγορά εργασίας» είπε η Υπουργός και πρόσθεσε «στη χώρα μας επικρατεί το εξής παράδοξο: βρισκόμαστε στο ζενίθ ως προς τον αριθμό φοιτητών, στο ναδίρ ως προς το ποσοστό/ρυθμό αποφοίτησης. Είμαστε δεύτεροι με 7,14% του πληθυσμού να φοιτά σε κάποιο Πανεπιστημιακό ίδρυμα (όταν ο μέσος όρος είναι 3,9%), ενώ τελευταίοι στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε ποσοστό αυτών που καταφέρνουν να αποφοιτήσουν, με μόλις 9,17% ετήσιο ρυθμό αποφοίτησης (όταν ο μέσος όρος ΕΕ είναι 24%)».

Και όπως υπογράμμισε εμφατικά η Ν. Κεραμέως: «Για να πούμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη: έχει δημιουργηθεί ένα σύστημα εμπαιγμού υποψηφίων, οικογενειών, ακαδημαϊκών. Οι οικογένειες χρηματοδοτούν επί σειρά ετών σπουδές που δεν οδηγούν πουθενά, οι φοιτητές καθυστερούν να ενταχθούν στην αγορά εργασίας και, εφόσον κάποια στιγμή το καταφέρνουν, είναι σε θέσεις χαμηλότερης εξειδίκευσης και απολαβών».

Σχετικά με τη δεύτερη δέσμη ρυθμίσεων, που αφορά την προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας και την αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος,  η υπουργός εστίασε στις ρυθμίσεις που αφορούν την ελεγχόμενη είσοδο στα ΑΕΙ και στη θεσμοθέτηση Ομάδων Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων που θα υπάγεται στην Ελληνική Αστυνομία.

Όπως ανέφερε η υπουργός: «Υπάρχουν δυο δρόμοι: 1) Να κάνουμε πως όλα βαίνουν καλώς στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Αλλά προφανώς δεν είναι αυτή η πραγματικότητα. Γιατί αν ήταν αυτή η πραγματικότητα, τότε γιατί κορυφαία ΑΕΙ της χώρας μας επιλέγουν να κάνουν σημαντικές εκδηλώσεις τους ΕΚΤΟΣ πανεπιστημιακού χώρου, όπως ο εορτασμός 100 χρόνων, η αναγόρευση σημαντικών προσωπικοτήτων ως επίτιμων διδακτόρων.  2) Και υπάρχει και ο άλλος δρόμος: Να αναγνωρίσουμε ότι υπάρχει πρόβλημα – ΟΧΙ σε όλα τα Πανεπιστήμια της χώρας, αλλά ότι υπάρχουν συστημικές εστίες παραβατικότητας σε Πανεπιστήμια της χώρας που αμαυρώνουν την εικόνα του Ελληνικού Πανεπιστημίου, που προσβάλλουν το εξαιρετικό ανθρώπινο δυναμικό του, που εμποδίζουν την ανάπτυξη του Πανεπιστημίου. Και να ξαναζητήσουμε από κοινού τις λύσεις.

Δύο είναι οι βασικές εναλλακτικές: α) να αφήσουμε το θέμα αποκλειστικά στα Πανεπιστήμια. Μια λύση που εφαρμόζεται δεκαετίες ολόκληρες, μια λύση που προτείνει και το ΚΙΝΑΛ, μια λύση που έχει αποτύχει. Ανοίγω εδώ μία παρένθεση: υπάρχει θεωρητικά και μια άλλη λύση, αυτή που έχει προτείνει πρώην Υπουργός Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, να αφήσουμε δηλαδή το θέμα στο ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα.. δεν θα το σχολιάσω περαιτέρω.»
Περιγράφοντας την προτεινόμενη μεταρρύθμιση, η κα Κεραμέως τόνισε: «β) Για θέματα αξιόποινων πράξεων, προφανώς και δεν μπορεί να έχει κανείς άλλος αρμοδιότητα εκτός από την ΕΛΑΣ. Δεν μπορεί ο Πρύτανης να κυνηγάει αυτόν που κάνει εμπόριο ναρκωτικών, αυτόν που πετάει καδρόνια, αυτόν που κατασκευάζει μολότοφ. Και να σας πω και κάτι; Ακόμα και αν είχε αυτή την αρμοδιότητα. Ο Πρύτανης εκλέγεται για να κάνει τον αρχηγό της αστυνομίας ή για να διοικήσει, να δώσει ώθηση στη διδασκαλία, στην έρευνα, να δώσει ώθηση στην εξωστρέφεια των Πανεπιστημίων;».

Η υπουργός αναφέρθηκε στη γενικότερη φιλοσοφία των προτεινόμενων διατάξεων για την ουσιαστική αναβάθμιση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης:

«Το νομοσχέδιο το οποίο εισάγουμε προς ψήφιση είναι νομοσχέδιο κοινής λογικής.

•    Γιατί είναι κοινή λογική ότι πρέπει να υπάρχουν ακαδημαϊκές προϋποθέσεις εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο. Ότι με το να εισάγεται κάποιος με 1 και με 2 στα 20, κοροϊδεύουμε πρώτα τον ίδιο τον υποψήφιο, γιατί οι πιθανότητες να αποφοιτήσει είναι μηδαμινές, τον παραπλανούμε, τον ωθούμε σε έναν δρόμο ο οποίος δεν έχει προοπτική για αυτόν, και κοροϊδεύουμε και τους συμφοιτητές του που πέτυχαν πολύ υψηλότερες επιδόσεις, και κοροϊδεύουμε και τον Έλληνα φορολογούμενο, γιατί πληρώνει για φοιτητές που έχουν εισαχθεί με 1 και 2, αντί να δίνονται περισσότερα χρήματα για αυτούς που έχουν μπει με το σπαθί τους.

•    Γιατί είναι κοινή λογική ότι δεν ωφελεί κανέναν το να εισάγεται κάποιος στην 250η επιλογή του μηχανογραφικού του, μία τυχαία δηλαδή επιλογή, στην οποία δεν θα φοιτήσει και δεν θα αποφοιτήσει, αλλά θα πάρει την θέση από κάποιον άλλο που θέλει συγκεκριμένα να φοιτήσει στο τμήμα αυτό.

•    Γιατί είναι κοινή λογική ότι δεν είναι φυσιολογικό να είναι κανείς φοιτητής 20 και 30 χρόνια. Γιατί είναι κοινή λογική, ότι πρέπει να υπάρχει αρχή μέση και τέλος σε κάθε εκπαιδευτική διαδικασία, σε κάθε εκπαιδευτικό πλαίσιο.

•    Γιατί είναι κοινή λογική ότι στο Πανεπιστήμιο δεν πρέπει να λαμβάνουν χώρα φαινόμενα βίας και ανομίας. Γιατί είναι κοινή λογική ότι είναι αδιανόητο να χτίζουν καθηγητές στα γραφεία τους, να κρεμάνε ταμπέλες από τον λαιμό πρυτάνεων, να υπάρχει παρεμπόριο, κατασκευή μολότοφ, διακίνηση ναρκωτικών μέσα στα Πανεπιστήμια. Είναι ο κανόνας; Όχι. Είναι όμως πολλές οι εξαιρέσεις, και είναι εδώ και δεκαετίες.

•    Γιατί είναι κοινή λογική ότι στο Πανεπιστήμιο πρέπει να βρίσκεται μόνο όποιος έχει πραγματικά λόγο να είναι εκεί, το να υπάρχει ελεγχόμενη είσοδος στα Πανεπιστήμια όπως σε τόσα Ιδρύματα διεθνώς.

Και επειδή ακριβώς όλα αυτά είναι κοινή λογική, θετικά στο νομοσχέδιο αυτό στέκεται η μεγάλη πλειοψηφία της κοινωνίας, ανεξαρτήτως κομματικών θέσεων.

ΥΠΕΡ της ελεγχόμενης εισόδου στα Πανεπιστήμια,

ΥΠΕΡ της ελάχιστης βάσης εισαγωγής,

ΥΠΕΡ των Ομάδων Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων, είναι η πλειοψηφία της κοινωνίας, αλλά και η πλειοψηφία των ψηφοφόρων σας, του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΙΝΑΛ όπως δείχνει σειρά τελευταίων ερευνών.

Ας κάνουμε επί τέλους το βήμα μπροστά. Και ας ασχοληθούμε με τις σύγχρονες προκλήσεις των πανεπιστήμιων, και όχι με προβλήματα που άλλες χώρες έχουν ξεπεράσει δεκαετίες τώρα.

Το οφείλουμε στα παιδιά μας που διεκδικούν με κόπο και μεγάλη προσπάθεια ένα καλύτερο Πανεπιστήμιο,
το οφείλουμε στους εξαιρετικούς ακαδημαϊκούς μας που επιθυμούν να επικεντρωθούν στο διδακτικό και ερευνητικό τους έργο,
το οφείλουμε στα εξαιρετικά μας ιδρύματα τα οποία διεκδικούν τη θέση που αξιωματικά τους ανήκει στον διεθνή ακαδημαϊκό χάρτη.
Το οφείλουμε στη χώρα μας».

Σχόλια (28)

Ρύθμιση προγραμμάτων Κολλεγίων
|

Τα κολλέγια πρέπει να δεχτούν σοβαρό εξωτερικό έλεγχο (πιστοποίηση/αξιολόγηση προγραμμάτων) ώστε να διαπιστωθεί η επάρκεια του διδακτικού προσωπικού και η κάλυψη της αναγκαίας ύλη σε κάθε τομέα.

Μέχρι τώρα ακριβώς επειδή δεν υπήρχε ισοτιμία με τα πτυχία των ΑΕΙ το ελληνικό κράτος δεν ενδιαφερόταν για το καθεστώς και την ποιότητα σπουδών - για παράδειγμα, πολλά μαθήματα τα αναλαμβάνουν υποψήφιοι διδάκτορες και όχι κάτοχοι διδακτορικού.

Θα μπορούσε επίσης να καθιερωθούν ελάχιστες απαιτήσεις στην εισαγωγή ανάλογα με την απόδοση σε συγκεκριμένα μαθήματα ειδικότητας, πχ. να μην μπορεί να σπουδάσει Οικονομικά κάποιος απόφοιτος Λυκείου που έγραψε κάτω από 8 στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Σήμερα τα περισσότερα κολλέγια απλώς δίνουν υποτροφίες σε μαθητές που έχουν υψηλό μέσο όρο (πχ. πάνω από 14/20) αλλά δέχονται και αποφοίτους με εξαιρετικά χαμηλή βαθμολογία.

@ στράους
03 Φεβ 2021 11:42

Δε θα ανοίξουν σχολές Θετικών Επιστημών ή Φιλοσοφίας στα κολλέγια γιατί δεν έχουν ζήτηση, ούτε Ιατρικής ή Νομικής που είναι ισχυροί συντεχνιακά - απλώς θα συνεχίσουν να ανταγωνίζονται στα πεδία των Οικονομικών, Πληροφορικής, Μαρκετινγκ, Ψυχολογίας που είναι πιο εύκολο να στηθεί ένας βασικός σκελετός με 20 μαθήματα για το δίπλωμα, χωρίς προαπαιτούμενες γνώσεις.

Εκείνο που πρέπει να επισημανθεί είναι ότι τα ΑΕΙ του εξωτερικού εξετάζουν την αναλυτική βαθμολογία στις Πανελλαδικές - άρα είναι ανακολουθία να ισχυρίζονται ορισμένοι ότι τα παραρτήματα στην Ελλάδα είναι ισότιμα με τα ακαδημαϊκά προγράμματα που προσφέρονται στις άλλες χώρες.

@γιόχαν

Νομίζει κάποιος ότι με βαθμούς στις πανελλαδικές 1 ή 2 ή 3 μπορεί να εισαχθεί στο ΚΟΛΕΓΙΟ στο μαθηματικό ή στο φυσικό τμήμα[τις πιο δύσκολες σχολές] και να μπορεί να πάρει πτυχίο? ΑΝΕΤΑ! Αυτό δεν είναι υποκρισία?

Dario Moutso
|

@ΗΡΑ*

Μήπως η ακαδημαϊκή κοινότητα είναι κατά του νομοσχεδίου για να μην πέσει καμιά σφαλιάρα ή να μην καεί κανένα αμάξι ή να μην βρεθούν 4 λάστιχα σκασμένα ή.. ή.. ή.. ; (ρητορική μάλλον ερώτηση)

@ΞΑΝΘΟΣ
Εάν η χρηματοδότηση των ΑΕΙ σχετίζεται με τον αριθμό των εγγεγραμμένων, τότε υπάρχει πρόβλημα με τους "αιώνιους" Αλλά λύνεται εύκολα ειδικά τώρα με την μηχανογράφηση. Μετά τα Ν+0.5Ν χρόνια ας κοπεί η χρηματοδότηση γι αυτό το άτομο. Να δίνει εξετάσεις δωρεάν, δεν χρειάζεται παράβολα, και ας αποφοιτήσει σε 1000 χρόνια.. ΑΛΛΑ δεν θα πληρώνει το κράτος το ΑΕΙ γι αυτόν τον φοιτητή.

στράους
|

@γιόχαν
Νομίζει κάποιος ότι με βαθμούς στις πανελλαδικές 1 ή 2 ή 3 μπορεί να εισαχθεί στο ΚΟΛΕΓΙΟ στο μαθηματικό ή στο φυσικό τμήμα[τις πιο δύσκολες σχολές] και να μπορεί να πάρει πτυχίο? ΑΝΕΤΑ! Αυτό δεν είναι υποκρισία?

Υστερόβουλη κι επικίνδυνη πολιτική
|

Κυβέρνηση του διαίρει και βασίλευε. Εκτελούν την "κοινή λογική" την οποία επικαλούνται στα πέντε μέτρα. Αλλιώς τι είναι η εξίσωση των κολλεγίων; Όταν υπηρετείς πιστά τα συμφέροντα που σε στηρίζουν, στερεύουν τα επιχειρήματα. Καταφεύγεις στην διάλυση του κοινωνικού ιστού, πετώντας την μπάλα στην εξέδρα. Επικίνδυνη πολιτική με ανυπολόγιστες συνέπειες. Ας σκεφτεί ο καθένας πόσες φορές ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ εκτελούν την "κοινή λογική".

γιόχαν
|

Νομίζει κάποιος ότι με βαθμούς στις πανελλαδικές 3ή4 ή5 ή 6 μπορεί να εισαχθεί στο μαθηματικό ή στο φυσικό τμήμα[τις πιο δύσκολες σχολές] και να μπορεί να πάρει πτυχίο? φτάνει πια με την υποκρισία.

Ποιός την έχασε, ποιός τη βρήκε?
|

Μάλιστα! Δηλαδή ο κοινός (μέσος) Έλληνας, έχασε την κοινή λογική.... και την βρήκε :
- μια πολιτικός από τα 30 και υπουργός στα 40,
- που σπούδασε στα Παρίσια και στις Αμερικές,
- που δεν είχε, έχει και θα έχει ποτέ το παραμικρό πρόβλημα επιβίωσης ή οικονομικό,
- και που το μόνο κοινό που έχει, με τον κοινό Έλληνα, είναι ότι.... ΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΜΩΣ!

Η δική μου ΚΟΙΝΗ λογική κα. Υπουργέ, λέει ότι εάν ακούγεται σαν μπαρούτι, εάν μοιάζει με μπαρούτι, εάν μυρίζει σαν μπαρούτι.... ε τότε δύσκολα να είναι το νέο άρωμα της Channel.

Οριακή βαθμολογία στο 8 ή 9 στα 20
|

Υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε μια οριακή βαθμολογία κοντά στη βάση, 9 ή ακόμα και 8 στα 20 σε ένα μάθημα (που είναι και θέμα τύχης, θα μπορούσε να ήταν 11 ή 12), και στην αποτυχία σε ΟΛΑ τα μαθήματα, με βαθμολογία κάτω από 5/20.

Τα θέματα των εξετάσεων την τελευταία δεκαετία δε δικαιολογούν τόσο ακραία αποτυχία - απόδειξη ότι το 80% των υποψηφίων στο 1ο, 2ο και 3ο πεδίο συγκέντρωσαν περισσότερα από 8.000 μόρια το 2020. Οι υπόλοιποι μαθητές προφανώς έχουν τόσα πολλά κενά από το Γυμνάσιο και το Λύκειο που δεν μπορούν ούτε τη θεωρία να αφομοιώσουν ούτε μια άσκηση στο επίπεδο του σχολικού βιβλίου να λύσουν ούτε καν να γράψουν 400 λέξεις στην Έκθεση ώστε να βαθμολγηθούν με ένα 7/20.

@ Κατά την κυρία Κεραμεως
02 Φεβ 2021 20:45

Μέσος όρος: 8.3, με αποτυχία μόνο σε ένα μάθημα.
Καμία σχέση με συνολική βαθμολογία (3, 4, 4, και 5) στα τέσσερα μαθήματα, που έχουν παρουσιάσει ορισμένοι εισακτέοι, κυρίως σε περιφερειακές σχολές (πχ. Περιβάλλοντος, Πολιτισμική Πληροφορική)

Επίσης, αυτά αποτελούν την εξαίρεση όχι τον κανόνα - γενικά απόφοιτοι που έχουν πρόβλημα στην ύλη του Λυκείου δύσκολα ανταποκρίνονται στα θεωρητικά μαθήματα που απαιτεί η πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

"Κακώς τους κοροϊδεύετε κυρία Κεραμεως γιατί με τη κοινή σας λογική κοροϊδεύετε και μένα που πέρασα με 12, 10,5 και 2,5 σπούδασα, πήρα και 2 χρηματικές υποτροφίες από το ΙΚΥ λόγω των άριστων επιδόσεων μου και αποφοίτησα με 9,7 με άριστα το 10. Κακώς με κοροϊδεύετε κυρία Κεραμεως όπως και κακώς κοροϊδεύετε και ολους τους ομοίους με εμένα."

Ευθύνες των ακαδημαϊκών και του Υπουργείου
|

Οι ακαδημαϊκοί έχουν συμφέρον να πολλαπλασιάζονται οι θέσεις εργασίας στα ΑΕΙ με την πολυδιάσπαση των αντικειμένων και την ευκαιριακή δημιουργία προγραμμάτων σπουδών, τόσο σε προπτυχιακό όσο και μεταπτυχιακό επίπεδο.

Ας αναγνωρίσουμε ότι υπάρχουν συμφέροντα εκατέρωθεν, και στους πολιτικούς και τους ακαδημαϊκούς κύκλους.

Φυσικά το Υπουργείο έχει την τελική ευθύνη για την έγκριση και τη χρηματοδότηση των ΑΕΙ όμως επί χρόνια η ακαδημαϊκή κοινότητα δεν έχει προτείνει καμία συγχώνευση ιδρυμάτων και σχολών. Τα μέλη ΔΕΠ με απερίγραπτη υστεροβουλία ασκούν πιέσεις, ακόμα και σε κλίμα βαθιάς κρίσης, χωρίς να ενδιαφέρονται στο ελάχιστο για το μέλλον των φοιτητών στα υποβαθμισμένα τμήματα ή για εξωστρέφεια στους διορισμούς.

Δύο λάθη δεν κάνουν ένα σωστό, μόνο γεννούν σοβαρά προβλήματα στον χώρο της Παιδείας.

Προς HΡΑ*
02 Φεβ 2021 14:16

Επικαλείται την "κοινή λογική"... Δηλ. κ. Υπουργίνα, σύμπασα η Ακαδημαϊκή Κοινότητα που αντιτίθεται στο Νομοσχέδιό σας κινείται εκτός του πλαισίου της κοινής λογικής;

pakis
|

Μιλάει για κοινή λογική και σαχλαμάρες, είναι κοινή λογική εν μέσω πανδημίας να φέρνετε νόμους άσχετους, νόμο για αυτοαξιολόγηση κλειστών σχολικών μονάδων και αξιολόγηση καθηγητών που έχουν προσφέρει έργο με τον δικό τους εξοπλισμό και με άπειρες ώρες ασχολίας για την ετοιμασία ηλεκτρονικού υλικού χωρίς κάποια επιμόρφωση ; αυτή είναι για εσάς το ευχαριστώ ! θα φάτε μαύρο στις επόμενες εκλογές που εύχομαι θα είναι σύντομα !

Ιωαννης Κωστιδης
|

" Υπάρχει και ο δρόμος της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Έναν δρόμο που τον ακολουθεί η πλειονότητα των νέων σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες».

Τάδε έφη Κεραμέως.Το γιατί όμως συμβαίνουν τα παραπάνω στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες μένει εκτός συζήτησης.

Μήπως γιατί έχουν αναπτυγμένη βαριά βιομηχανία που στην Ελλάδα υπάρχει μόνο ως ανάμνηση του πάλαι ποτέ ρωμαλαίου εαυτού της;

Μήπως γιατί τις θέσεις εργασίας όλων των αποφοίτων τις καθορίζει ο νόμος της προσφοράς και ζήτησης ,που στη κρατικοδίαιτη σοβιετικού τύπου οικονομία μας είναι ακατόρθωτο να συμβεί;

Μήπως γιατί η αναμόρφωση (reform) ξεκινάει από το νηπιαγωγείο και όχι από το Πανεπιστήμιο;

Υπάρχει και η οδός της ελεύθερης εισόδου στα ΑΕΙ μόνο με απολυτήριο λυκείου,το οποίο παρεπιπτόντως ουδεμίαν ισχύ ή βαρύτητα καταφερε να διατηρήσει στο πέρασμα των χρόνων.
Numero progammato λένε οι Ιταλοί
για Ιατρικές,Αρχιτεκτονικές,Στρατιωτικές Σχολές.Για όλες τις άλλες υπάρχει ο χαρακτηρισμός numero apperto δηλ.ανοιχτό νουμερο υποψηφίων.

Τα ίδια πάνω-κάτω ισχύουν στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες.

Γιατί όχι κι εδώ επιτέλους;

Πόσες εκατοντάδες χιλιάδες άξιων νέων πρέπει να θυσιάσουμε στο βωμό της μετανάστευσης ;

Πόσοι νέοι πρέπει να συνεχίσουν να χαρακτηρίζονται ανυπότακτοί?

Δυστυχώς το προς ψήφιση σχέδιο νόμου αντιμετωπίζει τα παιδιά μας ως οιονεί φοιτητές του εξωτερικού και όχι ως φοιτητές Ελληνικων πανεπιστημίων.

Υποψήφιοι 2 ταχυτήτων
Φοιτητές 3 ταχυτήτων
Πολίτες Α' και Β' κατηγοριας

Αυτά τα ολίγα

Κι άλλα είναι λογικά αλλά...
|

Είναι λογικό να υπάρχουν 3 τμήματα πληροφορικής στο ίδιο πανεπιστήμιο; Ειναι λογικό να διατηρηθούν και τα 3 μετά τη συγχώνευση του 2019 απλώς αλλάζοντας όνομα στα δύο από αυτά για να ακούγονται διαφορετικά; Είναι λογικό να έχει κάθε κωμόπολη τμήμα; Αυτά γιατί δεν τα αλλάζετε; Γιατί δεν μπορείτε να σηκώσετε το πολιτικό κόστος ή για κάποιο άλλο λόγο;

Κατά την κυρία Κεραμεως
|

Είναι κοινή λογική το να κοροϊδεύουμε κάποιον που μπαίνει στο Πανεπιστήμιο με 1 ή 2 με άριστα το 20 και με μηδαμινές πιθανότητες αποφοίτησης, τον παραπλανουμε, τον ωθουμε σε ένα δρόμο που δεν έχει προοπτική για αυτόν. Δηλαδή κατά τη κύρια Κεραμεως έχουμε ένα Πανεπιστήμιο και ένα Υπουργείο που κοροϊδεύει τους φοιτητές που μπαίνουν στα Πανεπιστήμια με 1 ή 2 με άριστα το 20. Κακώς τους κοροϊδεύετε κυρία Κεραμεως γιατί με τη κοινή σας λογική κοροϊδεύετε και μένα που πέρασα με 12, 10,5 και 2,5 σπούδασα, πήρα και 2 χρηματικές υποτροφίες από το ΙΚΥ λόγω των άριστων επιδόσεων μου και αποφοίτησα με 9,7 με άριστα το 10. Κακώς με κοροϊδεύετε κυρία Κεραμεως όπως και κακώς κοροϊδεύετε και ολους τους ομοίους με εμένα.

Είστε τραγικοί!!!
|

Είπε η κα Κεραμέως

Η "κοινή λογική" λέει ότι ο υποψήφιος με το 1 και 2 στις Πανελλαδικές, κλέβει τη θέση ενός άλλου, αφού για τον ίδιο είναι η 250η επιλογή του, μια τυχαία δηλαδή επιλογή, στην οποία δεν πρόκειται να φοιτήσει και να αποφοιτήσει, ενώ θα υπάρχει πάντα κάποιος άλλος που θα ήθελε να φοιτήσει στη θέση αυτή .
Μα πώς γίνεται αυτό; Aφού αυτός που θα έγραφε καλύτερα, αν ήθελε τη θέση αυτή, θα μπορούσε άνετα να την έχει. Οπότε για ποια κλεμμένη θέση μιλάτε;
Άρα αυτή η θέση στο Πανεπιστήμιο, απλά πετιέται και το ξέρετε πολύ καλά, αφού αυτό θέλετε να πετύχετε, αλλά προσπαθείτε να αποπροσανατολίσετε τους ακροατές .
Δε λέτε ευθέως λοιπόν, ότι αυτές τις θέσεις τις προορίζετε για τα κολέγια, όπου κανένα τους δεν θα έχει κάποιο αντικειμενικό κριτήριο για τους εισακτέους, εκτός φυσικά από την τσέπη τους...
Λοιπόν η "κοινή λογική" λέει ότι υποκρίνεστε...
Γιατί για ποια αριστεία μιλάτε, όταν αυτά τα παιδιά του 1 και 2 θα μπουν σε κολλέγια και θα αποφοιτήσουν απ΄αυτά άνετα (και άκουσον - άκουσον εδώ δεν μας πειράζει που δεν είναι άριστοι, δίνοντάς τους ισότιμο πτυχίο) και μάλιστα όταν την ίδια στιγμή κάποιοι άλλοι συνομήλικοί τους θα ζουν με τον βραχνά της διαγραφής, μέσα από τη φοίτησή τους σε δημόσια Πανεπιστήμια;
Ποιό όφελος θα έχει ο Έλληνας φορολογούμενος, όταν για να σπουδάσει το παιδί του θα πρέπει να δώσει πολύ περισσότερα χρήματα , προετοιμάζοντάς το πολύ πιο εντατικά για τις Πανελλαδικές εξετάσεις, με φροντιστήρια και αν τελικά δεν επιτύχει να αναγκαστεί να πληρώσει ένα άλλο υπέρογκο ποσό για ιδιωτικό κολλέγιο;
Άλλα είναι τα προβλήματα στην εκπαίδευση και αντί να ασχοληθείτε μ΄αυτά, δημιουργείται κι άλλα μεγαλύτερα.
Είστε αυτό που λέει "πονάει πόδι...κόψει κεφάλι". Λυπάμαι πολύ που σας ψήφισα... Και φυσικά δεν πρόκειται να ξανακάνω το λάθος...

ΞΑΝΘΟΣ
|

ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ……ΟΠΩΣ ΝΕΟΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ…..

ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕΙ ΣΤΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ , ΠΑΡΑ ΚΑΤΙ ΜΗΝΕΣ , ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 4 ΕΤΗ…..ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ.
Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ.
ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΚΑΤΑΚΤΗΘΗΚΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΝΟ , ΚΟΠΟ, ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ….ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΠΙΣΩ ΑΝ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ ΕΓΩ………!!!
....ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕΣ.........!!!
ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΕΣ……ΔΙΑΦΟΡΕΣ…….. ΓΙΑ ΣΑΤΥΡΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ…!!!
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ:
1) ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ Η ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΠΟΤΕ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ Ή ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΣΤΑ 50 ΕΝΩ ΤΟ ΑΡΧΙΣΑΝ ΣΤΑ 15;……..ΚΑΝΕΝΑ ……..ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΑΡΑΓΕ ;....….!!!
2) ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ Η ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Ή ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΣΤΑ 50 ΕΝΩ ΤΟ ΑΡΧΙΣΑΝ ΣΤΑ 20;……..ΚΑΝΕΝΑ ……..ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΑΡΑΓΕ;...….!!!
ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΟΠΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΑΕΙ ΚΑΠΟΙΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΡΕΥΟΥΝ ΝΕΟΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ…Ή ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ , ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ…....ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ, ΚΑΘΕ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΜΟΝΟ....ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ….!!!
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ…..Η ΙΔΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ…..Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ…..!!!
ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ……ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ …….ΕΓΩ…….ΓΙΑΤΙ ; …..ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ……ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΩΡΑ…..!!!

ΤΗΡΗΣΗ ΝΟΜΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΙΘΑΜΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ….!!!
ΕΙΝΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΜΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΝΟΝΑ.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ . ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.
ΑΣΥΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ, ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ…….ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ…!!!
ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΑΡΑΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ……ΜΟΝΟ Ο ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ…..ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥΣ …….ΒΟΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ….ΤΟΥΣ ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ…..!!!

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΑΕΙ ,ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

ΤΑ ΑΕΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΦΟΙΤΗΣΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ , ΙΣΧΥΡΗ ΘΕΛΗΣΗ.
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΩΝ ΑΕΙ ……ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΛΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΑΕΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ Η΄ ΘΕΛΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΈΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ , ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
ΘΕΛΟΥΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΟΡΙΟ….ΤΟ 9 , 8 ΑΝΤΕ 7,5…..ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ…..ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ…..ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ…..ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ…..!!!
ΚΑΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΟ ΟΡΙΟ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΙΜΟΔΟΤΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΣΤΟΧΩΝ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ . ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ 15.000 ……ΕΚΤΟΣ ΑΕΙ ……ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ…..ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ …!!!

ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΕΚΕΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΝΟΜΙΜΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ.

ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ….ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ ….
ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΖΟΥΜΕ….ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ…….!!!
ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΝΤΑΝΙΑ ΤΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥΣ , ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ……ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ….!!!
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ , ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ , ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ , ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ , ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ , ΣΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ , ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΜΕ ΚΑΜΑΡΙ …..ΠΑΝΟ ΜΙΣΟΥΣ , ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΠΑ.ΠΕΙ . ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ.

ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ....!!!

Εκπαιδευτικός
|

Ο κος Σουφλιάς τοποθετήθηκε και ως πρώην υπουργός Παιδείας κατά της Πανεπιστημιακής αστυνομίας.
Από τους πιο σοβαρούς στο χώρο του.
Οι επιλογές της κ Υπουργού ταιριάζουν σε καθεστώτα τύπου Μιανμάρ και όχι Δημοκρατίες δυτικού τύπου.

Apodomisi
|

@Τέλης
Τα είπες όλα φίλε μου!
Κοινή...νεοφιλελεύθερη...λογική.

NB
|

Κοινή λογική μετά την καταστροφή γιαβρόγλου

Γεωργία
|

Ποιός έχασε την λογική του για να την βρείτε εσείς....μια η ατομική ευθύνη του του καθενός τώρα η κοινή λογική να δω αν μια φορά στη ζωή σας θα πάρετε την ευθύνη εσείς για τα δικά σας τα λάθη.

Ε. Μ.
|

Διαμαντοπουλου Νο 2

Νομοσχέδιο
|

Πολύ καλό το νομοσχέδιο συγχαρητήρια καλή συνέχεια

αναβάθμιση τώρα
|

Επιτέλους να μπει ένα τέλος στην ασυδοσία και τον εκφοβισμό, στις δυνάμεις που λυμαίνονται τους πανεπιστημιακούς χώρους. Όσο για τη βάση εισαγωγής σε σχολές ΑΕΙ παρακαλώ, με 2 και 3 ήταν η απόλυτη ντροπή. Οι παρακμιακές και οι λογικές της ήσσονος προσπάθειας ας τελειώσουν γιατί δεν αναφέρονται στην πραγματικότητα.

ΑΣΠΑΙΤΕ
|

Η σχολη μας σας μια κατηγορια μονη της ....Ευχαριστουμε κ Κεραμεως για το ενδιαφερον

Νέος Ακαημαϊκός Χάρτης κοινής λογικής
|

Σε όλα τα οργανωμένα κράτη είναι κοινή λογική ότι η πολιτεία χαράσσει εθνική στρατηγική για τη Δημόσια Εκπαίδευση.

Είναι επίσης κοινή λογική ότι όταν σε μια χώρα ιδρύονται 500 τμήματα και σχολές ΑΕΙ χωρίς σχέδιο ότι η ευθύνη των διορθωτικών κινήσεων είναι στο Υπουργείο Παιδείας. Δε θα αποφασίσουν οι απόφοιτοι Λυκείου με τις επιλογές τους κάθε καλοκαίρι πόσα ΑΕΙ πρέπει να λειτουργούν και με ποια προγράμματα σπουδών.

Είναι κοινή λογική ότι δε χρειάζεται ξεχωριστό Πανεπιστήμιο, Πολυτεχνείο και ΤΕΙ στην Κρήτη - ομοίως, και σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και όλα τα αστικά κέντρα είναι κοινή λογική οτι πρέπει να προωθηθούν συνενώσεις και απορροφήσεις ακόμα και ενάντια στις εσωτερικές πιέσεις "αυτονόμησης".

Είναι κοινή λογική ότι ΑΕΙ εξακτινωμένα, με επικαλύψεις στην ίδια πόλη ή διάσπαρτες σχολές σε πέντε και έξι σημεία, δεν εκπληρώνουν την διδακτική και ερευνητική αποστολή τους.

Επιτέλους, από το 1975 μέχρι το 2021 υπάρχει διαχρονική ευθύνη κράτους και ακαδημαϊκών για ΟΛΕΣ τις παραπάνω αποφάσεις ΕΝΑΝΤΙΑ στην κοινή λογική, την οποία επιλεκτικά επικαλούνται κατά καιρούς διάφοροι ως τιμητές.

Observator
|

To ερώτημα είναι γιατί υπάρχει δυσαρμονία ανάμεσα στο τι θέλουν να σπουδάσουν τα παιδιά με τις προσφερόμενες θέσεις ανά γνωστικό αντικείμενο?

HΡΑ*
|

Τι λέει η άνθρωπος ! Επικαλείται την "κοινή λογική"... Δηλ. κ. Υπουργίνα, σύμπασα η Ακαδημαϊκή Κοινότητα που αντιτίθεται στο Νομοσχέδιό σας κινείται εκτός του πλαισίου της κοινής λογικής;

TASOS
|

«Το νομοσχέδιο που εισάγουμε προς ψήφιση είναι νομοσχέδιο κοινής λογικής»
XAXAXAXAXAXAXAXAXA

Τέλης
|

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη έλλειψης επιχειρημάτων από το να επικαλείται κανείς την "κοινή λογική" για να υποστηρίξει την άποψή του.

Ευχαριστούμε
|

Ευχαριστούμε πολύ κα Κεραμέως

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ