Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Ν. Κεραμέως σε ΣΥΡΙΖΑ: «Ο Αρχηγός σας ζητάει μέτωπο κατά της πανεπιστημιακής αστυνομίας και ο πρώην Υπουργός σας κ. Μάρδας ζητάει μυστικούς αστυνομικούς-φοιτητές!»

"Η ανομία, η βία, η απάνθρωπη συμπεριφορά πρέπει να εξαφανιστούν από το Πανεπιστήμιο. Μια και καλή. Εκεί πρέπει να ανθίζει μόνο η δημιουργία, η σκέψη, η αγάπη για μάθηση, η ίδια η ζωή. Έχουμε χρέος να το κάνουμε αυτό για τα παιδιά μας"
Δημοσίευση: 03/02/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Στις τοποθετήσεις των κομμάτων της Αντιπολίτευσης σχετικά με το υπό συζήτηση νομοσχέδιο με τίτλο "Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις" απάντησε με παρέμβασή της σήμερα, στο πλαίσιο της κατ’ άρθρο επεξεργασίας του νομοσχεδίου στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως.

Σχετικά με όσα αναφέρθηκαν από τον ΣΥΡΙΖΑ, η υπουργός Παιδείας   αναφέρθηκε σε  8 σημεία:

1) Οικονομικά

Η χρηματοδότηση της παιδείας επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ έφτασε στο χαμηλότερο σημείο της τελευταίας δεκαετίας. Επί διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας, ο προϋπολογισμός του ΥΠΑΙΘ αυξήθηκε κατά 142 εκατομμύρια ευρώ το 2021, οι εντάξεις έργων ΕΣΠΑ για την Ανώτατη Εκπαίδευση αυξήθηκαν κατά 90 εκατομμύρια ευρώ, εξασφαλίστηκαν άνω των 550 θέσεων μελών ΔΕΠ, 130 διοικητικές θέσεις και 2.000 θέσεις για φοιτητές για διδακτικό έργο και έχουν υποβληθεί προτάσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ για την Ανώτατη Εκπαίδευση στο Ταμείο Ανάκαμψης.

2) Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Όψιμο το ενδιαφέρον του ΣΥΡΙΖΑ για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, καθώς όταν ήταν Κυβέρνηση και κατέθετε νομοσχέδια δεν ζητούσε τη γνώμη της Αρχής  - αγνοώντας τη σχετική υποχρέωση που υπάρχει από το 2018. Αρχικά μας είπαν πως δεν ζητήσαμε γνωμοδότηση από την Αρχή. Τους θυμίσαμε ότι ακολουθήθηκε κανονικά η διαδικασία, ζητήθηκε η γνώμη της Αρχής, δόθηκαν σχόλια της Αρχής και αυτά ελήφθησαν υπόψιν. Οι απόψεις της Αρχής συμπεριελήφθησαν στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή: ενδεικτικά διευκρινίσθηκε ποιος είναι υπεύθυνος επεξεργασίας, ποιοι οι σκοποί της επεξεργασίας και ποια η νόμιμη βάση.
Όσο για τα φαιδρά που ειπώθηκαν περί παρακολούθησης e-mails και τηλεφώνων, μόνο δύο λέξεις μπορούν να τα περιγράψει: FAKE NEWS.

3) Αιώνιοι φοιτητές

Ο ΣΥΡΙΖΑ λέει ότι πρέπει να μπορεί κανείς να πάρει το πτυχίο χωρίς όριο φοίτησης. Με αυτή τη λογική, αν κάποιος παίρνει μετά από 20, 30, 40 χρόνια πτυχίο από το Πανεπιστήμιο, μήπως να επιτρέψουμε και στα σχολεία να είναι κανείς 10 χρόνια μαθητής Α’ Λυκείου; Όπως σε κάθε εκπαιδευτική διαδικασία, έτσι και στο Πανεπιστήμιο είναι σημαντικό να υπάρχει πλαίσιο, να υπάρχει αρχή, μέση και τέλος. Επιπλέον, τους φοιτητές που παραμένουν τόσα χρόνια στο Πανεπιστήμιο, τους στερείται η κοινωνία, τους στερείται η αγορά.

4) Επαγγελματική Εκπαίδευση

Λένε στον ΣΥΡΙΖΑ: «Μα μπορούν τα Δημόσια ΙΕΚ να αντικαταστήσουν τα ΑΕΙ;». Δεν τίθεται θέμα αντικατάστασης αλλά διαφορετικών εκπαιδευτικών δρόμων. Χρέος της Πολιτείας είναι να χτίσει επιλογές για τους νέους, και μετά οι νέοι επιλέγουν την εκπαιδευτική διαδρομή που τους ταιριάζει με βάση τις κλίσεις, τις δεξιότητες, τις προτιμήσεις τους. Προκαλεί αλγεινή εντύπωση η απαξίωση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και μάλιστα από πρώην Υπουργό που έχει υπηρετήσει την επαγγελματική εκπαίδευση. Αλήθεια, θεωρείτε την επαγγελματική εκπαίδευση κατώτερη; Συμφωνείτε στην Αξιωματική Αντιπολίτευση με τη νέα δυνατότητα υποβολής παράλληλου μηχανογραφικού για εγγραφή σε δημόσιο ΙΕΚ; Δεν έχουμε ακούσει την άποψή σας για αυτή τη ρύθμιση.

5) Για την ελάχιστη βάση εισαγωγής

Θα μας απαντήσετε τελικά; Θέλετε να εισάγονται φοιτητές στα Πανεπιστήμια με 1, 2, 3 στα 20; Σήμερα μιλήσατε για την «ελεύθερη εισαγωγή» στα ΑΕΙ. Πλήρης ισοπέδωση. Όλοι ίσοι, αλλά πώς; Ίσοι προς τα κάτω. Μαζική, άκριτη εισαγωγή στα Πανεπιστήμια χωρίς κριτήρια αξιοκρατίας. Και όμως, ακόμη και η δική σας η βάση διαφωνεί. Οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ (2019) τάχθηκαν σε πρόσφατη έρευνα υπέρ της βάσης εισαγωγής σε ποσοστό 52%.

6) Εναντίον του νομοσχεδίου, λέτε, τα ΑΕΙ.

Η Σύνοδος τι λέει; ΝΑΙ στην ελάχιστη βάση εισαγωγής, ΝΑΙ στην ελεγχόμενη είσοδο, ΝΑΙ, υπάρχει πρόβλημα βίας και ανομίας και πρέπει να λάβουμε μέτρα αντιμετώπισης.

7) Ακαδημαϊκό περιβάλλον – ασφάλεια

Σύμφωνα με όλες τις δημοσκοπήσεις, η κοινωνία τάσσεται υπέρ.

-    Ελεγχόμενη είσοδος: ψηφοφόροι ΣΥΡΙΖΑ (2019): Υπέρ: 60,4%

-    Πανεπιστημιακή αστυνομία: Ψηφοφόροι ΣΥΡΙΖΑ (2019): Υπέρ: 38,3%

Τι προτείνετε για το πρόβλημα στο οποίο όλοι πλέον συμφωνούμε ότι υπάρχει; Η μόνη πρόταση που έχουμε ακούσει από τον ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτή του κ. Μάρδα: μυστικοί αστυνομικοί / incognito / αστυνομικοί - φοιτητές. Ο Αρχηγός σας ζητάει μέτωπο κατά της πανεπιστημιακής αστυνομίας και ο πρώην Υπουργός σας ζητάει μυστικούς αστυνομικούς-φοιτητές!

8) Εφαρμογή νόμου

Είπατε ότι θα κάνετε ό,τι είναι δυνατόν για να μην εφαρμοστεί ο νόμος, «να κουρελιαστεί». Κύριε Φίλη, είστε βουλευτής της Βουλής των Ελλήνων, έχετε δώσει όρκο να υπακούετε στο Σύνταγμα και τους νόμους. Ομολογώ ότι με σόκαρε αυτή σας η φράση.

Η Νίκη Κεραμέως απάντησε σε 2 σημεία που αναφέρθηκαν από το ΚΙΝΑΛ:

1) Σχολιάσατε τον πολύ χαμηλό ρυθμό αποφοίτησης στην Ελλάδα που ανέφερα, 9%, όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 24%, και είπατε ότι είναι έτσι επειδή έχουμε και τους αιώνιους φοιτητές. Πράγματι, σε ένα βαθμό συμβάλλουν και οι αιώνιοι φοιτητές σε αυτήν την παθογένεια. Άρα συμφωνούμε ότι πρέπει να υπάρξει ρύθμιση για το ζήτημα αυτό;

2) Οι δικοί σας ψηφοφόροι - κατά 84% - λένε ναι στην Ομάδα Προστασίας Πανεπιστημιακού Ιδρύματος. Εσείς φέρνετε πρόταση νόμου.
Και τι προτείνετε με αυτήν; Να προσλάβουμε και άλλους δημοσίους υπαλλήλους - φύλακες, να τους δώσουμε στα ΑΕΙ, ενώ έχει αποδειχθεί ότι αυτό το σύστημα δεν λειτουργεί. Ενώ ο ίδιος ο Πρόεδρος της Συνόδου Πρυτάνεων σήμερα δήλωσε ότι Πρυτάνεις δεν κάνουν πάντα καλά τη δουλειά τους. Και άλλοι φύλακες, χωρίς ουσιαστικές αρμοδιότητες και δυνατότητες καταπολέμησης της παραβατικότητας. Να υποχρεούνται απλώς να ειδοποιήσουν τις Αρχές. Ό,τι δηλαδή ισχύει μέχρι σήμερα, με μία διαφορά. Κόστος για τον φορολογούμενο. Και αν δεν είναι αστυνομικοί, τι δουλειά έχει το Υπ. Προ. Πο για την εκπαίδευσή τους;

Για το ΚΚΕ, η υπουργός σχολίασε:

Λέτε ότι είναι ρώσικη ρουλέτα η επιλογή τμημάτων. Σε ποια χώρα ξέρετε να υπάρχει απεριόριστος αριθμός επιλογών τμημάτων; Συχνά οι επιλογές αυτές είναι 6, 7, 8. Θεωρείτε σωστό να εισάγεται κανείς στη 250ή επιλογή του, και να καταλαμβάνει τη θέση κάποιου που θέλει πραγματικά να σπουδάσει εκεί;

Ολοκληρώνοντας την παρέμβασή της, η υπουργός είπε: «Δεν μπορούμε να θεωρούμε κανονικό αυτό που γίνεται σε ορισμένα Πανεπιστήμια. Δεν μπορούμε να λέμε στα παιδιά μας ότι αυτή η κατάσταση είναι φυσιολογική. Έχουμε μεγάλο χρέος, μεγάλη ευθύνη όλοι μας απέναντι στη νέα γενιά. Η ανομία, η βία, η απάνθρωπη συμπεριφορά πρέπει να εξαφανιστούν από το Πανεπιστήμιο. Μια και καλή. Εκεί πρέπει να ανθίζει μόνο η δημιουργία, η σκέψη, η αγάπη για μάθηση, η ίδια η ζωή. Έχουμε χρέος να το κάνουμε αυτό για τα παιδιά μας».

Σχόλια (14)

 
Προς: Ούτε ν+2 ούτε ν-2 ούτε ν×2
05 Φεβ 2021 10:44

Εγώ το πρότεινα το νx2 σε προηγούμενο σχόλιο μου ώστε να έχει ο φοιτητής κίνητρο να τελειώσει τις σπουδές κάποια στιγμή χωρίς άγχος και να περιοριστεί το φαινόμενο αυτό. Βέβαια δεν είμαι απόλυτος στο ότι θα πρέπει να διαγράφεται και αναθεωρώ. Θα μπορούσε όσοι το υπερβαίνουν να πληρώνουν εξέταστρα κάθε φορά που θα δηλώνουν κάποιο μάθημα (π.χ. 50 ευρώ για το κάθε μάθημα που θα δηλώνουν). Πάντως κάποιο κίνητρο πρέπει να υπάρχει ώστε να τελειώνουν κάποια στιγμή χωρίς όμως αυτό το κίνητρο να έχει τιμωρητικό χαρακτήρα.

 
Ούτε ν+2 ούτε ν-2 ούτε ν×2
05 Φεβ 2021 01:09

Ένα μόνο.... είδα τη συνεδράση στο κανάλι της Βουλής και... ΝΤΡΑΠΗΚΑ που ως χώρα έχουμε αυτή την Υπουργό Παιδείας. Ας γυρίσει στο Harvard. Την περιμένουν...

 
Επικοινωνιακά τεχνάσματα
04 Φεβ 2021 22:47

Η Κεραμέως και οι μεγάλες της ικανότητες: Συνέπεια και μεγάλη επιδεξιότητα στην διαστρέβλωση της ακαδημαϊκής πραγματικότητας. Υπονόμευση της αξίας της επιστημονικής γνώσης και του κύρους του Πανεπιστημιακού θεσμού. Ιδεοληπτική εμμονή στην ανάδειξη δευτερευόντων συγκυριακών και αρνητικών πλευρών της πανεπιστημιακής ζωής με απώτερο στόχο την κατασκευή προβλημάτων τα οποία μόνον η ίδια δύναται να αντιμετωπίσει!

 
Προς: @Mε αυτή τη λογική....
04 Φεβ 2021 18:32

Το επιχείρημα με τον φορολογούμενο που πληρώνει είναι τελείως ανεδαφικό. Ο φοιτητής που υπερβαίνει το ν+2 ούτε δικαίωμα να τρώει στην εστία έχει, ούτε δωρεάν συγγράμματα δικαιούται, ούτε μειωμένο εισιτήριο στα ΜΜΜ. Πως επιβαρύνεται οικονομικά το πανεπιστήμιο και κατ' επέκταση ο φορολογούμενος; Στις θεωρητικές τουλάχιστον σχολές δεν ισχύει. Και προς θεού δεν λέω ότι πρέπει να κάνει 20-30-40 χρόνια να πάρει πτυχίο (και γι αυτό άλλωστε πρότεινα το ν+ν) γιατί πρέπει να υπάρχει μια επικαιρότητα στις σπουδές. Μάλιστα ο ίδιος ο Μπαμπινιώτης-και τον αναφέρω όχι γιατί τον αποδέχομαι πλήρως αλλά γιατί έχει αυστηρές απόψεις γύρω από διάφορα εκπαιδευτικά ζητήματα- έχει πει για τους μαχροχρόνια ενεργούς φοιτητές το εξής:
Επειδή έχω ασχοληθεί με το θέμα ως Πρύτανης επί έξι χρόνια στο πανεπιστήμιο, στο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο, το Καποδιστριακό, έχω καταλήξει στο εξής: Ένα όριο βεβαίως πρέπει να υπάρχει. Αλλά το λεγόμενο θέμα των αιώνιων φοιτητών είναι πρακτικά για τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα ένα ψευδοπρόβλημα.
Υπό ποιαν έννοια ψευδοπρόβλημα; Ο δημόσιος υπάλληλος που έχει γραφτεί σε ένα Τμήμα Πολιτικών Επιστημών ή στο Πάντειο ή σε κάποια σχολή της Νομικής ή άλλοι άλλων επαγγελμάτων συνήθως δεν παρακολουθούν και φυσικά δεν επιβαρύνουν την εκπαιδευτική διαδικασία. …

Στις θεωρητικές σχολές, στις οποίες δεν υπάρχουν παρουσίες, ο μακροχρόνιος φοιτητής εγγράφεται και πάει και δίνει εξετάσεις όποτε θέλει κι όποτε μπορεί. Αυτός δεν επιβαρύνει το πανεπιστήμιο. Δηλαδή είτε τελειώσει στα τέσσερα χρόνια είτε τελειώσει στα δέκα, δεν επιβαρύνει το πανεπιστήμιο. Και επίσης δεν έχει τα προνόμια του κανονικού, του τακτικού φοιτητή. Μόλις περάσουν τα τέσσερα χρόνια, δεν έχει ούτε εισιτήριο δωρεάν, ούτε εστία, ούτε βιβλία. Αρα δεν επιβαρύνει το πανεπιστήμιο.

Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι καλό να υπάρχουν εγγεγραμμένοι φοιτητές που δεν είναι ενεργοί. Αυτό το θέμα πρέπει να ρυθμισθεί ως θέμα αρχής για τα πανεπιστήμια. Αυτό που ισχυρίζομαι είναι ότι οι «αιώνιοι φοιτητές» δεν είναι πρακτικά το πρόβλημα των πανεπιστημίων, όπως συνήθως προβάλλεται, δημοσιογραφικά ιδίως. Άλλα είναι τα πραγματικά προβλήματα των πανεπιστημίων: η υποχρηματοδότηση, η υποστελέχωση, η αδυναμία διαχείρισης της περιουσίας τους έξω από ιη γραφειοκρατία του δημόσιου λογιστικού, η έλλειψη δυνατότητας πρωτοβουλιών (ξενόγλωσσων προπτυχιακών και μεταπτυχιακών μαθημάτων λ.χ.) κ.ά.

Εν κατακλείδι θέλω να πω ότι οι θιασώτες του ν+2 δεν μπορούν επαρκώς να υποστηρίξουν την άποψη τους.

 
ΠΕ04
04 Φεβ 2021 18:27

Μπορούν να μας εξηγήσουν, αυτοί που είναι υπερ του ν+2 ή ν+3 ή ν^2, πως επιβαρύνεται ο φορολογούμενος;
τα βιβλία τα έχει πάρει κανονικά, εισιτήριο μειωμένο δικαιούται για ν+2 χρόνια, το ίδιο και για τη φοιτητική λέσχη.
Αν είναι οι κόλλες που χρησιμοποιεί, εντάξει ας δώσει 10,00€.
Περιμένω, απάντηση για να πειστω. Όχι γενικά και αόριστα να μην επιβαρύνει τον φορολογούμενο, πως;

 
Δίκαιος
04 Φεβ 2021 18:09

Ν. Κεραμέως: Τα είπατε ακριβώς όπως είναι!!! Εύγε!!!

 
@Mε αυτή τη λογική....
04 Φεβ 2021 13:08

Το Ν+2 είναι δίκαιο. Ο φορολογούμενος δεν είναι υποχρεωμένος να πετάει τα λεφτά του στα σκουπίδια. Ας πάω σε ιδιωτικό κολλέγιο ή στο εξωτερικό με τη δική μου τσέπη και ας κάνω όσα χρόνια θέλω (κανένα σοβαρό ίδρυμα δε σε αφήνει να ξεπεράσεις κατά πολύ το Ν με πλήρη φοίτηση).
Ο κάθε φοιτητής "έπιασε" μια θέση ως εισακτέος. Και απέκλεισε κάποιον άλλον που είχε χειρότερη επίδοση αλλά μπορεί να είχε περισσότερη όρεξη και να τελείωνε στην ώρα του. Αυτό λοιπόν ενέχει και ευθύνη. Δεν γίνεται "πιάσαμε στασίδι" και θα κάνουμε όσα χρόνια θέλουμε. Ο φορολογούμενος σου παρέχει την ευκαιρία να σπουδάσεις όλα πληρωμένα. Για Ν+2 χρόνια. Αν το πας σε μερική φοίτηση γιατί δουλεύεις, έχεις ακόμη περισσότερα χρόνια - σωστό. Αλλά και ο φοιτητής πρέπει να αναλαμβάνει τις ευθύνες του. Αν δεν μπορεί να τελειωσει σε τόσα χρόνια, φεύγει και έρχεται ο επόμενος.

Το καλό όμως είναι ότι ΑΝ εφαρμοστεί αυτός ο νόμος για αρκετά χρόνια θα δείτε τα ποσοστά αποφοίτησης να ΕΚΤΟΞΕΥΟΝΤΑΙ. Κρατήστε το αυτό. Όλοι θα συμμαζευτούν γιατί κανένα φοιτητή δεν το συμφέρει να κάνει 6 χρόνια και να χάσει το πτυχίο - δε θα το αφήσει ποτέ να φτάσει εκεί.

 
@Καθηγητης Μεγ. Βρετανίας
04 Φεβ 2021 10:09

Όταν ο μισθός των καθηγητών πληρώνεται από τους ίδιους τους φοιτητές, λογικό είναι να μην αποτυγχάνουν οι φοιτητές στα μαθηματα.

 
Καθηγητης Μεγ. Βρετανίας
04 Φεβ 2021 08:51

Πάντως στη Μεγ. Βρετανία αν δεν περάσεις ένα μάθημα του έτους σου κατά την επαναληπτική εξέταση του Σεπτεμβρίου πρέπει να επαναλάβεις τη χρονιά, περιμένοντας ένα χρόνο να ξαναδώσεις το μάθημα αυτό για να προαχθείς στο επόμενο έτος. Αυτό έχεις δυνατότητα να το κάνεις ΜΟΝΟ αφού δεχθεί το συμβούλιο εξετάσεων της εκάστοτε σχολής ότι υπήρξε αποδεδειγμένη ανωτέρα βία / ασθένεια ή σοβαρά οικογενειακά προβλήματα και έχεις δικαίωμα να το κάνει μόνο για ένα έτος.

 
Ήταν παράλογο
04 Φεβ 2021 08:25

Όταν θα διαγραφούν οι αιώνιοι φοιτητές θα πατούν και περισσότερους φοιτητές τα τμήματα. Το ένα τέταρτο των εγγεγραμμένων είναι εξαφανισμένοι για Χρονια. Γιατί να υπάρχουν στις λίστες; Να μπούμε νέοι και να μη καταλαμβάνουν στασίδι μόνιμο. Οποίος η οποία είναι εγγεγραμμένος -η να είναι ενεργός -η . Αλλιώς τι νόημα έχει; Δεν κρατάμε θέση για ψυχολογικούς λόγους.

 
Αθηνα
04 Φεβ 2021 01:58

"Έχουμε χρέος να το κάνουμε αυτό για τα παιδιά μας".Θα στείλει τα παιδιά της στα δημόσια πανεπιστήμια η υπουργός??....

 
"Με αυτή τη λογική, αν κάποιος παίρνει μετά από 20, 30, 40"
03 Φεβ 2021 23:06

Κυρία Κεραμέως κανείς δεν ισχυρίζεται ότι είναι λογικό κάποιος να αποφοιτά σε 20 χρόνια. Όμως το ν+2 είναι άδικο για ποικίλους λόγους. Μπορεί κάποιος να ξαναδώσει πανελλήνιες και ένεκα αποτυχίας να επιστρέψει στη σχολή που έχει γραφτεί και να έχει χάσει ήδη ένα ή ενδεχομένως και δύο χρόνια. Επίσης πολλές φορές μπορεί για διάφορους λόγους που δεν περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο (οικογενειακοί, ψυχολογικοί) να μην πάει καλά σε κάποια εξάμηνα. Οι άνθρωποι δεν είναι ρομπότ!!! Λέτε ότι η κοινωνία τους στερείται. Όμως γιατί δεν σκέφτεστε ότι ένας φοιτητής που διαγράφεται γιατί μπήκε στο 7ο έτος σπουδών (και ο οποίος ενδέχεται να χρωστάει λίγα μαθήματα για το πτυχίο) παύει να είναι παραγωγικός για την κοινωνία; Αν θέλατε πραγματικά εξορθολογισμό θα ίσχυε το 2ν, δηλαδή ν+ν, ένα μέτρο πολύ πιο δίκαιο και συνάμα αποτελεσματικό. Όποιος θα το υπερβαίνει θα δύναται να παραμείνει ένα ή δύο χρόνια καταβάλλοντας κάποιο χρηματικό ποσό (παρόμοια συστήματα εφαρμόζονται και σε πανεπιστημιακά ιδρύματα του εξωτερικού). Η πραγματική σας πρόθεση όμως είναι η εξυπηρέτηση συμφερόντων των μελλοντικών ιδιωτικών πανεπιστημίων. Επίσης κάτι άλλο που θα πρέπει να ειπωθεί είναι η αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών. Στα ελληνικά πανεπιστήμια παρατηρείται το φαινόμενο να υπάρχουν πολλά μαθήματα και μάλιστα με ύλη μεγάλη, κάτι που δεν συναντάται σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. Πριν τη θέσπιση ανώτατου ορίου γιατί δεν πράξατε κάτι ώστε να αναμορφωθούν τα προγράμματα σπουδών; Άρα δεν σας ενδιαφέρει οι φοιτητές να ολοκληρώνουν έγκαιρα τις σπουδές τους αλλά να προετοιμάσετε την πελατεία των μελλοντικών ιδιωτικών πανεπιστημίων, όταν αναθεωρηθεί το άρθρο 16, αφού όσοι θα διαγράφονται θα λαμβάνουν μια πιστοποίηση με τα μαθήματα που πέρασαν και εν συνεχεία θα κατευθύνονται προς τα ιδιωτικά τα οποία, αναγνωρίζοντας αυτά τα μαθήματα, θα παίρνουν πτυχίο από εκεί.

 
Σχόλιο
03 Φεβ 2021 22:26

Σωστά τοποθετήθηκε. Έωλα τα επιχειρήματα της αντιπολίτευσης. Εκτός από λεκτικά τσιτάτα ας φροντίσει να ενημερώνεται σε ό,τι νομοθετούσε και ό,τι γινόταν επί θητείας τότε. Δε μπορεί να κατηγορούμε για θέματα που είχαμε δεχτεί και επί θητεία μας! Να είμαστε ενημερωμένοι.

 
Σας παραχωρούμε τα πνευματικά μας δικαιώματα
03 Φεβ 2021 22:23

Κυρία υπουργέ, είναι φανερό ότι αναπαράγετε τα σχόλιά μας εδώ στο esos και αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα, διότι αποδεικνύει ότι δεν ξοδεύουμε την φαιά μας ουσία αδίκως: σκεφτόμαστε πριν από σάς για σάς, σας κάνουμε δωρεά τα επιχειρήματα και σεις αναγνωρίζετε την προσφορά μας. Αυτός εξάλλου είναι ο σκοπός και η ουσία του βόλεϊ: οι νομοθέτες πασάρουν, εμείς σηκώνουμε και εσείς καρφώνετε.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.