ΜΑΘΗΤΕΣ

Απόφαση: Δικαιολόγηση απουσιών των μαθητών που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νόσημα/τα

Δυνατότητα αυτών των μαθητών να παρακολουθούν μαθήματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Δημοσίευση: 06/02/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δικαιολόγηση απουσιών των μαθητών που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νόσημα/τα και ταυτόχρονα δυνατότητα   να παρακολουθούν μαθήματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, προβλέπει Κοινή Υπουργική Απόφαση η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης

Για το λόγο αυτό συγκροτείται  πενταμελής Επιστημονική Επιτροπή η οποία θα πιστοποιεί με θετική ή αρνητική αιτιολογημένη κρίση  επί των αιτήσεων των μαθητών.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ.

Ως άτομα συνοικούντα με τους μαθητές/τριες   ορίζονται οι κηδεμόνες και οι συγγενείς μέχρι δευτέρου βαθμού ευθέως ή εκ πλαγίου των μαθητών/τριών και στην περίπτωση που οι μαθητές/τριες είναι ενήλικοι και οι σύζυγοι αυτών.

Ως υποκείμενα νοσήματα ατόμων που συγκατοικούν με μαθητή/τρια, τα οποία μπορεί να συνιστούν αιτία για προσεκτική στάθμιση του ενδεχομένου μακρόχρονης αποχής του παιδιού από το σχολείο είναι τα αναφερόμενα στις υπ’ αρ. 37095/1436 (Β’ 4011) και υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17-9-2020 (Β’ 4011) κοι- νές υπουργικές αποφάσεις και ιδίως οι κάτωθι περιπτώσεις:

1) άτομα με μεταμόσχευση συμπαγούς οργάνου που λαμβάνει δύο ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα,

2) άτομα με μεταμόσχευση μυελού των οστών το τελευταίο έτος ή που λαμβάνει δύο ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα,

3) άτομα με διάγνωση νεοπλασίας ή αιματολογικής κακοήθειας που βρίσκεται υπό χημειοθεραπεία ή ακτινοθεραπεία ή ανοσοθεραπεία,

4) άτομα με βαριά πνευμονοπάθεια (κυστική ίνωση, χρόνιο αναπνευστικό νόσημα που απαιτεί χρήση οξυγό- νου κατ’ οίκον, χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια με FEV1 < 30% [FEV1: forced expiratory volume in 1st second], διάμεση πνευμονοπάθεια με δοκιμασία διάχυσης < 40%),

5) άτομα με σοβαρή νεφρική ανεπάρκεια (υποβολή σε αιμοκάθαρση ή περιτοναϊκή κάθαρση, χρόνια νεφρική νόσος σταδίου)

6) άτομα με σοβαρή ηπατική ανεπάρκεια με πυλαία υπέρταση, κίρρωση ήπατος με πυλαία υπέρταση,

7) άτομα με ανοσοκαταστολή λόγω βαριάς συνδυασμένης ανοσοανεπάρκειας, HIV λοίμωξης με CD4<200 κύτταρα/μL ή που λαμβάνουν υψηλές δόσεις κορτικοειδών ή δύο ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα λόγω φλεγμονωδών νοσημάτων.

Οι διαδικασες

Οι Διευθυντές/τριες των σχολικών μονάδων θα πρέπει να ενημερώσουν τους μαθητές/τριες   όσον αφορά στη δικαιολόγηση των απουσιών μετά από απόφαση της  επιστημονικής Επιτροπής και την ένταξή τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Οι κηδεμόνες και οι συγγενείς μέχρι δευτέρου βαθμού ευθέως ή εκ πλαγίου των μαθητών/τριών, και στην περίπτωση που οι μαθητές/τριες είναι ενήλικοι, υποβάλλουν στη διεύθυνση της οικείας σχολικής μονάδας, με κάθε πρόσφορο μέσο, αίτηση - υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 περί δικαιολόγησης των απουσιών κατά το πρώτο τετράμηνο λόγω συνοικήσεως με άτομο ή άτομα που πάσχει/ουν από σοβαρά υποκείμενα νοσήματα, όπως τούτα περιγράφονται, όχι περιοριστικά, στο άρθρο 2.

Μαζί με την ως άνω αίτηση - υπεύθυνη δήλωση οι παραπάνω ενδιαφερόμενοι/ες προσκομίζουν σε σφραγισμένο φάκελο το σύνολο των δικαιολογητικών που έχουν εκδοθεί από δημόσιες δομές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας υγείας που αποδεικνύουν ότι το συνοικούν με αυτούς πρόσωπο πάσχει από σοβαρό ή σοβαρά υποκείμενα νοσήματα του άρθρου 2.

Παράλληλα, προσκομίζεται εκ μέρους των συνοικούντων προσώπων υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986, δια της οποίας δηλώνουν ότι επιθυμούν η Επιτροπή  να προβεί στην επεξεργασία των φακέλων.

Για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων ειδικών κατηγοριών οι παραπάνω φάκελοι με τα δικαιολογητικά αποστέλλονται σφραγισμένοι και χωρίς καθυστέρηση στην Επιτροπή , με ευθύνη του/της Διευθυντή/τριας της οικείας σχολικής μονάδας, μέσω της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ποια είναι τα μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής

Ως μέλη της  Επιτροπής ορίστηκαν  οι εξής:

1. Νικόλαος Σύψας, Καθηγητής Παθολογικής Φυσιολογίας Λοιμώξεων ΕΚΠΑ

2. Δημήτριος Χατζηγεωργίου, Υποπτέραρχος, Λοιμωξιολόγος, Διευθυντής Υγειονομικού Πολεμικής Αεροπορίας

3. Χαράλαμπος Γώγος, Παθολόγος-Λοιμωξιολόγος, Καθηγητής Παθολογίας Ιατρικού Τμήματος Πανεπιστημίου Πατρών,

4. Μαρία Τσολιά, Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας ΕΚΠΑ και

5. Βασιλική Παπαευαγγέλου, Καθηγήτρια Γ’ Παιδιατρικής, Γ.Ν.Θ. «ΑΤΤΙΚΟΝ»

με αντίστοιχους αναπληρωτές τους εξής:

1. Γεώργιο Δαΐκο, Ομότιμο Καθηγητή Παθολογίας Λοιμώξεων ΕΚΠΑ,

2. Γεώργιο Σαρόγλου, Παθολόγο - Λοιμωξιολόγο, Ομότιμο Καθηγητή Παθολογίας Ανωτάτης Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ, τέως Πρόεδρος ΚΕΕΛΠΝΟ

3. Σωτήριο Τσιόδρα, Καθηγητή Ιατρικής ΕΚΠΑ - Γ.Ν.Α. «ΑΤΤΙΚΟΝ», Παθολόγο-Λοιμωξιολόγο,

4. Αθανασία Λουρίδα, Παιδίατρο - Λοιμωξιολόγο, Διευθύντρια ΕΣΥ - Α’ Παιδιατρική Κλινική Γ.Ν.Π.«Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ» και

5. Θεοκλή Ζαούτη, Καθηγητή Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας - University of Pennsylvania -School of Medicine.
 

Σχόλια (16)

 
σοφία
09 Φεβ 2021 15:43

Και τι θα γίνει με τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται σε παρόμοια θέση;;; ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ Η ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ Αυτό ονομάζεται ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΙ ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ Ποιοι θα λογοδοτήσουν σε περίπτωση που.....

 
Μια αγανακτισμένη εκπαιδευτικος
09 Φεβ 2021 15:32

Διάβασα το σχόλιο με τίτλο να αποφασίσουν οι σχολιαστές!!!και επισημαίνω ότι όταν οι σχολιαστές είναι μάχιμοι εκπαιδευτικοί, λογικοί και μη κομματικοποιημενοι ναι να αποφασίσουν αυτοί.Γιατι αυτοί που αποφασίζουν βρίσκονται δυστυχώς μακράν της σχολικής πραγματικότητας.Και βέβαια η τηλεκπαίδευση είναι αποτυχημένη όπως γίνεται.Και βέβαια κοροϊδεύουν τα παιδιά τους γονείς και εμάς.Γιατι με κλειστή κάμερα θα μου πει το μάθημα απέξω?με κλειστή κάμερα θα πρόσεχει ανελλιπώς? Και δεν ξέρω την ιδιότητα σας αλλά ένα έχω να πω.Ρωτησα σε μαθητή να μου πει ένα ρήμα και μου έγραψε !!!δεν μου απάντησε μετά από κάποια ώρα!!ότι δεν μπορεί να μου μιλήσει γιατί ψωνίζει στο super market!!!,θα έγραφα και άλλα ευτράπελα αλλά δεν θέλω να κουράσω.Απλα μην θεοποιουμαι την τηλεκπαίδευση.Ειναι μια λύση ανάγκης με πολλά προβλήματα έτσι όπως γίνεται.Οι ανοιχτές κάμερες θα έλυναν πολλά θέματα.αλλα εδώ υπάρχουν τα προσωπικά δεδομένα!!ενώ στην τάξη όχι!!!!εδώ άμα τον δεις είναι προσωπικό δεδομένο!!! Γελοία πραγματικά η κατάσταση.Μην την κάνουμε με τα γραφόμενα μας πιο αστεία.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
09 Φεβ 2021 15:04

@Να αποφασίζουν οι σχολιαστές
Φιλότιμη η προσπάθειά σου να κάνεις το άσπρο μαύρο και να εξωραΐσεις μια τραγική κατάσταση στη διαχείριση του προβλήματος εν καιρώ πανδημίας από το υπουργείο, αλλά καλό θα ήταν να αφήσεις κατά μέρος την εύλογη φιλοκυβερνητική σου διάθεση και να ακούσεις προσεκτικότερα την αγωνία πολλών από τους σχολιαστές που τόσο υποτιμητικά αναφέρεις.
Γιατί ασφαλώς και όλοι εμείς που ζούμε άμεσα στη σχολική πραγματικότητα δεκαετίες τώρα ξέρουμε καλύτερα τις ανάγκες και τις ενδεικνυόμενες λύσεις από κάποιους υπουργούς που τυχαία βρέθηκαν σ' αυτή τη θέση, ενώ αντικειμενικά δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο, παρά μονάχα εφαρμόζουν μια πολιτική διαμορφωμένη εκ των προτέρων και η οποία εκ των πραγμάτων δε γίνεται να εφαρμοστεί τη δεδομένη στιγμή που αιφνιδίως τα πάντα πλέον έχουν αλλάξει γύρω μας ριζικά. Πόσο λογικό λοιπόν μπορεί να είναι να συνεχίζονται οι εμμονές σε μια ανεδαφική εκπαιδευτική πολιτική και να αγνοείται η αδήριτη πραγματικότητα που επιτάσσει νέες αναπροσαρμοσμένες πολιτικές αντίστοιχες των τρεχουσών συνθηκών;
Αυτό λέμε λοιπόν πολλοί εδώ μέσα επικρίνοντας τις βιαστικές και άκαιρες πρωτοβουλίες, όπως η αξιολόγηση ή η τράπεζα θεμάτων, ενώ τα σχολεία βρίσκονται βαθιά μέσα στη δίνη και τον εφιάλτη της πανδημίας. Όλο αυτό το οξύμωρο σκηνικό είναι η απόλυτη παράνοια: Η εκπαιδευτική κοινότητα (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς) να πασχίζει με νύχια και με δόντια να περισώσει ό,τι μπορεί περισσότερο από τα μαθήματα που χάνονται με χίλιους τρόπους ή γίνονται κατά συνθήκην μέσω τηλεκπαίδευσης που όντως δε λειτουργεί σωστά και ισότμα για όλους τους μαθητές - αφήστε κατά μέρος τις βολικές αυταπάτες - και το υπουργείο να συμπεριφέρεται με όρους κανονικότητας και να συνεχίζει αμέριμνο να εφαρμόζει την πολιτική του! Αυτός ο παραλογισμός παίρνει πλέον πολύ σοβαρές διαστάσεις, για να την προσπερνάμε με ειρωνικά και πικρόχολα σχόλια νίπτοντας τας χείρας μας από το συνευθύνη όλων μας σ' αυτή την κατάντια!

 
Να αποφασίζουν οι σχολιαστές
08 Φεβ 2021 20:14

Αυτό θα πίστευε κανείς, διαβάζοντας τους σχολιαστές, ότι ξέρουν καλύτερα από την υπουργό, το υπουργείο, τις νομοπαρασκευαστικές επιτροπές κ.λπ. κ.λπ.
Θυμηθείτε πόσοι έλεγαν ότι οι μάσκες θα μας πνίξουν, ότι δεν μπορεί να γίνει μάθημα έτσι. Πόσοι έλεγαν ότι η τηλεκπαίδευση δεν λειτουργεί. Επίσης, ότι δεν πρέπει να γίνει γιατί είναι άδικο για κάποια παιδιά που δεν έχουν ιντερνετ η υπολογιστή (το έλεγε και η ΟΛΜΕ αυτό παλαιότερα). Το κυριότερο, πόσοι έλεγαν ότι δεν πρέπει να γίνεται μάθημα από απόσταση λόγω προσωπικών δεδομένων των μαθητών, που δήθεν κινδυνεύουν.
Τώρα που κάποια παιδιά δεν θα έρχονται, δικαιολογημένα, θα γίνεται ταυτόχρονη διδασκαλία για αυτά τα παιδιά, που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα, ή αυτοί που μέχρι χτες αγωνιούσαν, τώρα θα θυμηθούν το "όχι κάμερες στην τάξη";

 
Παράλογο;
08 Φεβ 2021 18:04

Αφού τόσο καιρό (άρα και σε όλο το Α' τετράμηνο) το Υπουργείο και οι ειδικοί μας λένε ότι τα παιδιά δεν μεταδίδουν τον κορονοϊό, γιατί να δικαιολογηθούν οι απουσίες αυτών των παιδιών;

 
Μια αγανακτισμένη εκπαιδευτικος
08 Φεβ 2021 01:04

Και βλέπω καθημερινά διατάξεις επί διατάξεων και νέες εγκυκλίους και ξανά πάλι νέες και αναρωτιέμαι.Σε αυτό το υπουργείο κάποιος εχεφρων δεν υπάρχει? κάποιος που θα ΠΕΙ το αυτονόητο.Και ποιο είναι αυτό θα μου πείτε? πρώτον.οσον αφορά την αξιολόγηση των μαθητών.!!!με 10 ώρες μάθημα μπορείς να βάλεις βαθμό!!!και εγώ που κάνω αρχαία στην α λυκείου και κάνω 5 ώρες την εβδομάδα σε δύο εβδομάδες μπορώ να κρίνω ένα μαθητή!!!και τον εκρινα!!και τι θα γίνει??θα γκρεμιζοταν ολο το εκπαιδευτικό οικοδόμημα αν δεν το έκανα? Τώρα με τις απουσίες!!!αν μένεις με ευπαθές άτομο δικαιολογούνται οι απουσίες!!!τι λογική είναι αυτή?? γιατί ο ευπαθής παππούς θα επηρεάσει την συμμετοχή μου στο μάθημα????? τρίτο.η ύλη θα πρέπει να βγει!!ναι γιατί και τις προηγούμενες χρονιές που βγήκε οι μαθητές μας ήταν φωστήρες.! κοιτάξτε να πάρετε σοβαρά το θέμα παιδεία να συζητήσετε με καθηγητές σοβαρούς και όχι κομματικοποιημενους και να φτιάξουμε όλοι μια σοβαρή παιδεία

 
Λευκή
07 Φεβ 2021 23:34

Επιτέλους, κάλιο αργά παρά ποτέ.
Είναι κάτι που ζητάμε μήνες. εχθές έστειλα εμαιλ στο υπουργείο Παιδείας. Υπάρχει κρούσμα στο τμήμα της κόρης μου. Και Τα άλλα 2 παιδιά θα μείνουν σπίτι. Είμαστε ευπαθείς ομάδες εγώ κ ο σύζυγός. Γιατί να μην έχουν την δυνατότητα τηλεκπαίδευση??

 
Ναν.
07 Φεβ 2021 21:48

Δίδυμος κύηση...το ένα εκ των δύο παιδιών αντιμετωπίζει σοβαρό προβλημα υγείας... δεκάχρονης θεραπείας... είμαστε σε καλό δρόμο... έχουμε φάκελο από όλες τις πανεπιστημιακές που νοσηλεύτηκε.. κάνει τηλεμαθηματα και είναι τρίτης γυμνασίου μαθήτρια με πολύ καλές επιδόσεις... μίλησα με τον γυμνασιάρχη να κάνει και η αδελφή της τηλεμαθηματα για να μην μεταφέρει τον ιό στο σπίτι...με παρέπεμψε σε υπεύθυνο στην Ρόδο όπου υπάγονται τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου...με την σειρά του φτάσαμε στην Σύρο όπου υπάρχει ανώτερο κλιμάκιο.. έπειτα στείλαμε αίτηση στο υπουργείο Παιδείας... πήραμε και πρωτόκολλο για την αίτηση μας... ακόμα περιμένουμε απάντηση...το ένα παιδί κάνει τηλεμαθηματα μέσω ευπαθών ομάδων και το άλλο πάει και έρχεται από το σχολείο... σαν μάνα...μονογονεϊκή οικογένεια... φοβάμαι και ανησυχώ...

 
Μιχάλης
07 Φεβ 2021 14:15

Όπως σωστά αναφέρθηκε ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ δικαιολογημένες απουσίες. Πρέπει να οριστούν εκ νέου (με απώτερο στόχο ενδεχομένως το να μην συνυπολογιστούν). Γεννάται, όμως, το εξής ερώτημα: το μεγαλύτερο διάστημα του πρώτου τετραμήνου ούτως ή άλλως ήταν εξ αποστάσεως. Η συγκεκριμένη ΥΑ αφορά, δηλαδή, το διάστημα μέχρι 6/11/20; Για όσους μαθητές ανήκουν σε αυτή την κατηγορία και για το διάστημα ΜΕΧΡΙ 6/11/20 δεν εμφανίστηκαν;

 
Df
07 Φεβ 2021 12:26

Μα όντως δεν υφίστανται οι δικαιολογημένες πλέον, έχουμε τις μη προσμετρούμενες... Ά βαθμού συγγενείς είναι γονεις-τέκνα, β βαθμού είναι αδέρφια μεταξύ τους κ παππούδες - εγγόνια.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
07 Φεβ 2021 11:57

Απολύτως καίρια και τα τρία πρώτα σχόλια που διάβασα, τα οποία νομίζω πως αξίζει να τα βάλω όλα μαζί, για να τα προσέξουν και άλλοι και κυρίως - μακάρι!!! - το υπουργείο:

Αγγελικη: "και επρεπε να φτασουμε στον Φλεβαρη για να παρθει τετοια αποφαση;"

Δημήτρης: "1. Δεν ξέρω και πολλά άτομα να συνοικούν με συγγενείς Β βαθμού. 2. Πώς θα αποδειχθεί τυχόν συνοίκηση; 3. Η επιτροπή αυτή με επιστήμονες που έχουν αυτό το διάστημα τέτοιο όγκο δουλειάς και ευθύνης θα αφιερώσουν χρόνο για να δικαιολογούν τις κοπάνες του καθενός;"

Φ. Κώστας: "Τι δικαιολογηση. Υπάρχουν δικαιολογημενες απουσίες;;"

Ακριβώς! Καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες ενός καταιγισμού αποφάσεων από το υπουργείο, αλλά παραδόξως μόνο αυτά που αφορούν στην αξιολόγηση έρχονται νωρίς νωρίς, ενώ όλα τα άλλα που αφορούν άμεσα την πρωτοφανή συνθήκη που ζούμε αυτή την περίοδο, έρχονται πάντα καθυστερημένα! Θυμίζω και κείνη την ανεκδιήγητη απόφαση για "ενισχυτική διδασκαλία" της γ' λυκείου που ακόμα δεν ξεκίνησε ή την ανεκτέλεστη ακόμη απόφαση σχετικά με τα κουπόνια για αγορά τάμπλετ! Θυμίζω επίσης ότι χρειάστηκε να περάσουν πέντε μήνες, για να αξιωθεί το υπουργείο να στείλει μια δεύτερη, σωστή επιτέλους, μάσκα!
Και φυσικά η παρούσα απόφαση για τις απουσίες επί καραντίνας είναι καταφανώς ανούσια, γιατί αφορά ελάχιστους και γιατί όλοι ξέρουμε ότι θα αλλάξει στο τέλος - όπως αλλάζει σχεδόν κάθε απόφαση του υπουργείου - και θα συμπεριλάβει όλους τους μαθητές!
Και βεβαίως δεν υφίσταται στην ισχύουσα νομοθεσία ο όρος "δικαολογημένες απουσίες"! Όλοι το ξέρουμε, αλλά το υπουργείο το αγνοεί! Υπάρχουν μονάχα απουσίες που ισχύουν και απουσίες που δεν προσμετρώνται καν!

 
Τα πράγματα με το όνομά τους...
07 Φεβ 2021 11:46

(μία γενική πληροφορία που αρκετοί δε γνωρίζουν : Β' βαθμού συγγένεια είναι τα αδέλφια μεταξύ τους, παππούδες-γιαγιάδες με εγγόνια, ο κουνιάδος(-δα), γαμπρός-νύφη)

Στην ουσία :

1) Η "συνοικία" είναι πολύ δύσκολο να αποδειχθεί/ελεγχθει... όποιος θέλει θα επικαλείται ό,τι θέλει. Όπως το Μάρτη...
2) Ποιος θα ελέγξει αν ο συγγενής πάσχει ή όχι από κάποιο νόσημα; Ο καθένας θα επικαλείται ό,τι θέλει! Όπως το Μάρτη...
3) Οι "δικαιολόγηση" ουσιαστικά είναι διαγραφή αφού "δικαιολογημένες" απουσίες ΔΕΝ υπάρχουν!

Όπως το Μάρτη το σχολείο θα διαλυθεί για μία ακόμη φορά...

 
μικες
07 Φεβ 2021 10:21

Αν έχεις ίχνος λογικής και συνείδησης (πέρα από την καριέρα και τις νευρώσεις σου) κλείστα τώρα. Η εικόνα και το πείσμα σου θα οδηγήσει σε νεκρούς.

 
Αγγελικη
07 Φεβ 2021 09:20

και επρεπε να φτασουμε στον Φλεβαρη για να παρθει τετοια αποφαση;

 
Δημήτρης
07 Φεβ 2021 01:10

1. Δεν ξέρω και πολλά άτομα να συνοικούν με συγγενείς Β βαθμού.
2. Πώς θα αποδειχθεί τυχόν συνοίκηση;
3. Η επιτροπή αυτή με επιστήμονες που έχουν αυτό το διάστημα τέτοιο όγκο δουλειάς και ευθύνης θα αφιερώσουν χρόνο για να δικαιολογούν τις κοπάνες του καθενός;
ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ αλλά μπορεί και να μην τα κατάλαβα στη σωστή τους διάσταση.

 
Φ. Κώστας
06 Φεβ 2021 22:53

Τι δικαιολογηση. Υπάρχουν δικαιολογημενες απουσίες;;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ