Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

ΙΕΠ: Οδηγός αξιολόγησης

Μέχρι τις 25 Ιουνίου κάθε σχολική μονάδα υποβάλλει Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης
Δημοσίευση: 10/02/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Οδηγό  αξιολόγησης, ο οποίος αποτελεί μέρος του ενημερωτικού υλικού για την εφαρμογή του Συλλογικού Προγραμματισμού – Εσωτερικής Αξιολόγησης (Αυτοαξιολόγησης) του έργου της σχολικής μονάδας, και αποσκοπεί στη συνοπτική και διακριτή παρουσίαση των διαδικασιών εφαρμογής σε όλες τις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εξέδωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτρικής.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ

Μέχρι τις 25 Ιουνίου κάθε σχολική μονάδα υποβάλλει Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης, ως το πρώτο στάδιο μιας κυκλικής διαδικασίας:

Οπως τονίζει το ΙΕΠ:

  • Η εσωτερική αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας είναι μια διαρκής, συμμετοχική και δυναμική διαδικασία στην οποία εμπλέκεται το σύνολο της σχολικής κοινότητας για τον εντοπισμό των θετικών  σημείων, που συνδέονται με το έργο που παρέχει η σχολική μονάδα, αλλά και των σημείων που χρήζουν βελτίωσης.
  • H διαδικασία αυτή αποτελεί τη βάση για τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου, καθώς και για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων που θα συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας των τριών βασικών λειτουργιών της σχολικής μονάδας:
  • Βασικός φορέας της διαδικασίας του προγραμματισμού και της εσωτερικής αξιολόγησης είναι η ίδια η σχολική μονάδα, ενώ θεμελιώδη στοιχεία της αποτελούν ο αναστοχασμός, σχετικά με το παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο, αλλά και η τεκμηριωμένη αξιολογική κρίση που βασίζεται στη συστηματική συλλογή στοιχείων από ποικιλία πηγών.
  • Η Εξωτερική Αξιολόγηση των σχολικών μονάδων στοχεύει στην παροχή τεκμηριωμένης ανατροφοδότησης σχετικά με το έργο των σχολείων και στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών με σκοπό τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, με βάση τις συνθήκες λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας, τα κοινωνικο-πολιτισμικά δεδομένα της, καθώς και το γενικότερο κλίμα του σχολείου.
Ετικέτες: 
Αξιολόγηση

Σχόλια (14)

 
Επεξήγησις
10 Φεβ 2021 23:11

Όλα αυτά είναι τα προεόρτια της "κουπονοποίησης" (βλέπε έμμεσης ιδιωτικοποίησης) του δημόσιου σχολείου.

Όπου σε βάθος χρόνου το υπουργείο θα λειτουργεί ως μηχανισμός πιστοποίησης της "αυτοαξιολόγησης" (βλέπε μπροσούρας) που θα αναρτά το κάθε σχολείο στον ιστοτόπο του προς άγραν κουπονιών των υποψηφίων μαθητών.

 
Μαρία
10 Φεβ 2021 22:25

Αν σκεφτεί κανείς τις συνθήκες που αντιμετωπίζουμε και τους τρόπους που προσαρμοζόμαστε για να ανταπεξέλθουμε χωρίς βοήθεια στις άπειρες προκλήσεις της εποχής και του Υπουργείου, αξίζουμε τουλάχιστον για Αριστα. Ορίστε. Αυτοαξιολογηθήκαμε.

 
Θύμιος
10 Φεβ 2021 20:10

Ποιοι οι συντακται του οδηγού του ΙΕΠ;

 
Master chef autoαξιολόγησης
10 Φεβ 2021 15:10

@Nikos
Όχι, δεν μπορεί να γίνει φέτος αγαπητέ μου. Γιατί απλά το αυτοκίνητο ήταν συνέχεια στο γκαράζ φέτος και δεν του κάναμε test-drive. Άρα δεν μπορούμε να πούμε πώς τσουλάει ή πώς φρενάρει ή πώς στρίβει, κάνοντας autoαξιολόγηση μόνο για το ότι είναι κόκκινο, έχει 4 ρόδες, radio-cd και όμορφο τιμόνι. Έτσι θα το autoαξιολογούσε μόνο η γυναίκα μου. Όχι ένας μηχανικός.

 
Στνεδριασεις
10 Φεβ 2021 13:59

Ας μας πει κάποιος ποτέ θα συνεδριάζουν οι ομάδες δράσης;τι;εκτός ωραρίου;μπα δεν νομιζω

 
arte
10 Φεβ 2021 13:32

Εδώ ισχύει το '' βάζεις αυτογκολ.. Και χάνεις τελικά το πρωτάθλημα''... Όντας υπερ της αυτοαξιολόγησης (και μάλιστα όχι αυτής της light που προτείνεται..) και γνωρίζοντας καλά το πλαίσιο και τις διαδικασίες της, έχω να πω ότι με το να επιλέξετε τη λάθος στιγμή και το λάθος τρόπο επικοινωνίας της φιλοσοφίας της ( και το λάθος χρόνο και τρόπο επιμόρφωσης. Τώρα που οι Διευθυντές έχουν ένα σωρό πρακτικά να διαχειριστούν.. Ειδικά στην Αθήνα..), απλά κάψατε την αυτοαξιολόγηση.. Και μαζί της κάθε προσπάθεια συλλογικής βελτίωσης του σχολέιου...Κρίμα αλήθεια..

 
Nikos
10 Φεβ 2021 13:22

Η αποτύπωση γιατί δε μπορεί να γίνει φέτος ?
Που είναι το δύσκολο ;
Αυτό που κάνει κάθε σοβαρό σχολείο κάθε χρόνο αποτυπώνεται στο ΦΕΚ.
Είναι μια αυτονόητη διαδικασία για κάθε εκπαιδευτικό οργανισμό.

 
Δράσεις, δράσεις, δράσεις
10 Φεβ 2021 12:10

Αφήστε τα μαθήματα, θα κάνουμε πλέον μόνο δράσεις

 
ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΑΥΤΑ !
10 Φεβ 2021 11:59

βελτιώστε δομές, υποδομές, γραφειοκρατία, θεσμικό πλαίσιο και μετά μιλάτε !

 
λύσεις πχ...
10 Φεβ 2021 11:57

προτάθηκαν και για ανοιχτά σχολεία σε περιοχές που είχαν τη δυνατότητα αλλά για λόγους ισονομίας κεντρικά αποφασίστηκε το κλεισιμο. ένας δδε σοβαρός είπε: εμείς ό,τι πει το υπουργείο εφαρμόζουμε , ένα άλλο τσακάλι (δικό σας παιδί αλλά και τριγύρω) έλεγε ότι εξέτασε το θέμα και τελικά δεν γίνεται (αν γινόταν , θα το εφάρμοζε δηλαδή, χαχαχαχα. έχετε τρελό γέλιο με τα δικά σας παιδιά). Α, αυτοαξιολόγηση έχει γίνει, γράφονται πολλά εδώ, σε άλλα fora, σε διαβουλεύσεις . Μαντέψτες πού τα γράφετε ! αλλά συνεχίστε , πολλοί μασάνε και καταπίνουνε σανό !

 
Paulos
10 Φεβ 2021 11:44

Το ΙΕΠ ποιος θα το αξιολογήσει;;;; O Tempora O Mores...

 
ΓΙΏΡΓΟΣ
10 Φεβ 2021 09:57

Αξιολόγηση στα σχολεία της Αθήνας!!!Το πιο σύντομο ανέκδοτο!!!

 
Ζ. Ν.
10 Φεβ 2021 09:24

Φέτος που είμαστε πρωταθλητές στην τηλεκπαίδευση πρέπει να το αποτυπώσουμε στην αυτοαξιολόγηση. Ουσιαστικά το Μαη θα ασχοληθούμε

 
Π. Α.
10 Φεβ 2021 08:47

Ακόμα δεν ήρθε η Πρωταπριλιά κι αρχίσανε τα αστειάκια! Πάνε καλά στο ΥΠΑΙΘ; Με κορονοϊό και κλειστά σχολεία θα γίνει φέτος ..."αυτοαξιολόγηση"; Τι βιασύνη είναι αυτή;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ