Placeholder

ΒΟΥΛΗ

N. Κεραμέως: «Με το νομοσχέδιό μας για τα ΑΕΙ απαντάμε στις 5 παθογένειες δεκαετιών της ανώτατης εκπαίδευσης»

Ας βάλουμε τέλος στη νοοτροπία της ασυδοσίας, στην υπόθαλψη της ανομίας, στην υπονόμευση των ίδιων των πανεπιστημίων μας
Δημοσίευση: 10/02/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Στην αναβάθμιση του επιπέδου σπουδών στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, την βελτίωση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος, όπως και την εξασφάλιση πιο στοχευμένων και ποιοτικών επιλογών για τους φοιτητές, καθώς και μεγαλύτερη αυτονομία για τα Πανεπιστήμια, αναφέρθηκε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στην ολομέλεια της Βουλής με αφορμή την ψήφιση του νομοσχεδίου με τίτλο "Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις".

Όπως υπογράμμισε η υπουργός, «στόχος του νομοσχεδίου είναι να αφήσουμε οριστικά πίσω μας πέντε παθογένειες δεκαετιών, να δώσουμε στα παιδιά μας, στους καθηγητές μας, σε όλη την ακαδημαϊκή κοινότητα το Πανεπιστήμιο που τους αξίζει. Πέντε παθογένειες που ελπίζω να μην απασχολήσουν ποτέ ξανά την κοινοβουλευτική διαδικασία, πέντε παθογένειες για τις οποίες θεωρούμε ήδη παράδοξο το γεγονός ότι, εν έτει 2021, υφίστανται και συζητούνται ακόμη».

Η κα Κεραμέως αναφέρθηκε διεξοδικά στις παθογένειες αυτές και τις απαντήσεις που δίνει η κυβέρνηση, μέσω τις προτεινόμενης νομοθετικής ρύθμισης:

Παθογένεια πρώτη: Εισαγωγή στα Πανεπιστήμια χωρίς ακαδημαϊκές προϋποθέσεις, με βαθμούς 1, 2 και 3 στα 20. Η απάντησή μας: Ακαδημαϊκές προϋποθέσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση,

Παθογένεια δεύτερη: Εισαγωγή υποψηφίων σε τμήματα που έχουν δηλώσει τυχαία, πχ ως 100ή, ως 200ή επιλογή τους. Η απάντησή μας: Συνειδητές, στοχευμένες επιλογές νέων, για να εισάγονται περισσότεροι νέοι σε τμήματα υψηλά στις προτιμήσεις τους,

Παθογένεια τρίτη: Πάνω από το 40% των φοιτητών μας έχει ξεπεράσει τα Ν+2 έτη σπουδών. Η απάντησή μας: Σπουδές με χρονικό όριο φοίτησης, όπως κάθε εκπαιδευτική διαδικασία,

Παθογένεια τέταρτη: Στρεβλή αντίληψη ότι ο μόνος δρόμος εκπαιδευτικής ανέλιξης είναι ο πανεπιστημιακός. Η απάντησή μας: Παράλληλοι εκπαιδευτικοί δρόμοι, ποιοτικές εναλλακτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τους νέους μας,

Παθογένεια πέμπτη: Συστημικές εστίες παραβατικότητας σε ορισμένα ΑΕΙ της χώρας. Φόβος, τραυματισμοί, αξιόποινες πράξεις, καταστροφές. Η απάντησή μας: Ασφαλές περιβάλλον φοίτησης, ελευθερία έκφρασης, διδασκαλίας και έρευνας».

Ειδικά ως προς τις συστημικές εστίες παραβατικότητας σε ορισμένα ΑΕΙ, η υπουργός ανέφερε «δύο είναι οι βασικές εναλλακτικές:

α) να αφήσουμε το θέμα αποκλειστικά στα Πανεπιστήμια. Μια λύση που εφαρμόζεται δεκαετίες ολόκληρες, μια λύση που έχει αποτύχει. Αλλιώς δεν θα ήμασταν εδώ σήμερα εν έτει 2021 να συζητάμε για το αν είναι φυσιολογικό να διαπομπεύεται Πρύτανης, να του κρεμάνε ταμπέλα από τον λαιμό,

β) και η λύση που προτείνουμε: για θέματα φύλαξης αρμόδια βεβαίως τα Πανεπιστήμια. Αλλά για θέματα αξιόποινων πράξεων, προφανώς και δεν μπορεί κανείς άλλος να έχει αρμοδιότητα από την ΕΛΑΣ. Και δεν έχει αρμοδιότητα ο Πρύτανης να κυνηγάει αυτόν που κάνει εμπόριο ναρκωτικών, αυτόν που πετάει καδρόνια, αυτόν που κατασκευάζει μολότοφ, και δεν πρέπει να ασχολείται με αυτό».

Και όπως προσέθεσε η κα Κεραμέως: «προτείνουμε στο παρόν νομοσχέδιο, μεταξύ άλλων, την ελεγχόμενη είσοδο στα Πανεπιστήμια, μία ρύθμιση που ισχύει διεθνώς. Θα μπορεί να εισέρχεται όποιος και όποτε έχει λόγο να βρίσκεται στο Πανεπιστήμιο και θα προστατεύονται όλοι από αυτό τον έλεγχο.

Προτείνουμε επίσης τη δημιουργία Ομάδων Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων. Γιατί χρειάζεται μία ειδική ομάδα; Για τρεις λόγους:

  •     Γιατί είναι σημαντικό να λαμβάνει ειδική εκπαίδευση, προσαρμοσμένη στον ιδιαίτερο χώρο του Πανεπιστημίου.
  •     Για να μπορεί να δρα αποτρεπτικά.
  •     Για να μπορεί να έχει άμεση επικοινωνία με άλλα σώματα της Ελληνικής Αστυνομίας, τα οποία θα μπορούν να παρέμβουν αν παραστεί ανάγκη».

Αφού παρέθεσε παραδείγματα για τα διεθνώς ισχύοντα και την ύπαρξη κέντρων λήψης σημάτων για την προστασία διακεκριμένων πανεπιστημίων του εξωτερικού, η υπουργός αναφέρθηκε στους ισχυρισμούς της αξιωματικής αντιπολίτευσης: «Παντού “control rooms” κ. Φίλη! ‘Όλα τα Πανεπιστήμια λοιπόν διεθνώς είναι διεστραμμένα, είναι οργουελικά! Καταλάβετέ το κυρίες και κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, δεν είναι στραβός ο γιαλός. Εσείς στραβά αρμενίζετε! Ας βάλουμε λοιπόν τέλος στη νοοτροπία της ασυδοσίας, στην υπόθαλψη της ανομίας, στην υπονόμευση των ίδιων των πανεπιστημίων μας. Οι νεαροί που ανέλαβαν την ευθύνη για την «παρέμβαση» στο γραφείο μου έγραψαν ότι τα Πανεπιστήμια είναι χώροι όπου «(μέσα στα στέκια και τις καταλήψεις τους) ζυμωνόμαστε ιδεολογικά και οργανώνουμε τους πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες μας». Λυπάμαι πολύ για αυτή την άποψη νέων ανθρώπων και δη -όπως ισχυρίζονται- φοιτητών. ΟΧΙ, το Πανεπιστήμιο είναι κοιτίδα γνώσης, μάθησης, έρευνας, γόνιμης ανταλλαγής απόψεων, διεύρυνσης πνευματικών οριζόντων - δεν είναι χώρος ιδεολογικής ζύμωσης, στρατολόγησης και καταλήψεων».

Η κα Κεραμέως δεν παρέλειψε να στιγματίσει την υποκρισία του ΣΥΡΙΖΑ και όσων υπερασπίζονται το ισχύον καθεστώς, εν ονόματι μίας υποτιθέμενης ελευθερίας που δήθεν θα πληγεί: «Σε ένα κρεσέντο λαϊκισμού, ο ΣΥΡ μοίραζε θέσεις στα Πανεπιστήμια της χώρας, εισαγωγή με βαθμολογίες της μονάδας, πανεπιστημιακά τμήματα με τροπολογίες της τελευταίας στιγμής.

Κάθε χωριό και τμήμα, κάθε υποψήφιος και κίβδηλη επιτυχία.

Τι κι αν οι σπουδές δεν οδηγούν πουθενά,

τι κι αν τα τμήματα δεν είναι βιώσιμα,

τι κι αν δεν εξασφάλιζαν κανένα μέλλον στους φοιτητές,

δεν πειράζει, εσείς μοιράσατε θέσεις, τμήματα, σχολές.

Η Ελλάδα της μετριότητας, η Ελλάδα της ήσσονος προσπάθειας, η Ελλάδα του λαϊκισμού. Θέλετε τη νέα γενιά κρατημένη στη μετριότητα, στο λίγο, στο ελάχιστο.

Εν τέλει, δεν είναι τυχαίο, τόσες μέρες τώρα, τόσες εβδομάδες που συζητείται το νομοσχέδιο, πρόταση από τον ΣΥΡΙΖΑ καμία (αν εξαιρέσουμε την πρόταση του κ. Μάρδα για αστυνομικούς-φοιτητές incognito).

Γιατί δεν υπάρχει πρόταση;

Γιατί επιδιώκετε τη διατήρηση μίας θλιβερής κατάστασης στα Πανεπιστήμια.

Γιατί σας βοηθά να ψαρεύετε σε θολά νερά, να καλλιεργείτε κομματικές πελατείες και ιδεολογικούς μηχανισμούς».

Όπως είπε χαρακτηριστικά η υπουργός: «έχουμε ενώπιον μας ένα νομοσχέδιο που απαιτεί η κοινωνία και επιτάσσει η κοινή λογική, που συγκρούεται με δεινά της μεταπολίτευσης που ταλαιπωρούν τα Πανεπιστήμιά μας για σχεδόν μισό αιώνα.

Ας κάνουμε επιτέλους το βήμα μπροστά. Και ας ασχοληθούμε με τις σύγχρονες προκλήσεις των Πανεπιστημίων, και όχι με προβλήματα που άλλες χώρες έχουν ξεπεράσει δεκαετίες τώρα».

Κλείνοντας την ομιλία της, η κα Κεραμέως είπε:

«Όλες τις τελευταίες ημέρες, λαμβάνω μηνύματα και κλήσεις από καθηγητές, από φοιτητές, που μου λένε: «συμφωνώ, μην κάνεις πίσω σε τίποτα, αλλά φοβάμαι να βγω να το πω.» Ήρθε η ώρα να σπάσει αυτή η σιωπή και η νοσηρή παράδοση. Ήρθε η ώρα να διαλυθεί άπαξ δια παντός αυτή η οσμή φόβου και λογοκρισίας στο Πανεπιστήμιο, η οποία ευδοκιμεί εκεί και πουθενά αλλού στη χώρα μας.

Κι ας ασχοληθούμε επί τέλους με τις σύγχρονες προκλήσεις του Πανεπιστημίου, με την καλύτερη διασύνδεση Πανεπιστημίου και αγοράς εργασίας, με βιομηχανικά διδακτορικά, με συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα, με διπλά ή κοινά προγράμματα σπουδών σε συνεργασία με Πανεπιστήμια του εξωτερικού, με ανταλλαγές τεχνογνωσίας και ανθρώπινου δυναμικού μεταξύ Ιδρυμάτων, με ερευνητικά προγράμματα, με αναβάθμιση ποιοτικών δεικτών, με πρωτοπόρες μελέτες και δημοσιεύσεις, ψηφιοποίηση συστημάτων και διαδικασιών.

Τόση γνώση, τόσες δυνατότητες, τόσο εξαιρετικό ανθρώπινο δυναμικό. Δεν επιτρέπεται να τα αφήσουμε να πάνε χαμένα.

Το οφείλουμε στα παιδιά μας, που διεκδικούν με κόπο, με προσήλωση ένα καλύτερο Πανεπιστήμιο,

το οφείλουμε στους εξαιρετικούς ακαδημαϊκούς μας, που επιθυμούν να επικεντρωθούν στο διδακτικό και ερευνητικό τους έργο,

το οφείλουμε στα διαπρεπή μας ιδρύματα, που διεκδικούν τη θέση που αξιωματικά τους ανήκει στον διεθνή ακαδημαϊκό χάρτη.

Το οφείλουμε στη χώρα μας.

Πάμε να δώσουμε στα Πανεπιστήμιά μας το επίπεδο σπουδών που τους αξίζει, το ακαδημαϊκό περιβάλλον που τους αξίζει. Πάμε να διεκδικήσουμε τις θέσεις που μας αξίζουν στο διεθνή ακαδημαϊκό χάρτη.

Πάμε επιτέλους μπροστά!»

Σχόλια (21)

 
Σχέδιο Υπουργείου και ΕΘΑΑΕ για τα Δημόσια ΑΕΙ
11 Φεβ 2021 15:59

Το Υπουργείο έχει την ευθύνη να ορίσει ποια 150-200 πλεονάζοντα τμήματα πρέπει να συνενωθούν βάσει *ακαδημαϊκών και γεωγραφικών κριτηρίων*, με τη συμμετοχή των μελών ΔΕΠ. Με αλλαγές μόνο στις Πανελλαδικές και τον τρόπο εισαγωγής των φοιτητών δε διορθώνονται οι χρόνιες στρεβλώσεις στον ακαδημαϊκό χάρτη.

Η βάση εισαγωγής πάνω από 7/20 αποτελεί μια αναγκαία αλλά ΟΧΙ ΙΚΑΝΗ συνθήκη για τη συνέχιση της λειτουργίας ενός τμήματος: Για παράδειγμα, σε Αττική και Θεσσαλονίκη έχουν δημιουργηθεί πολλαπλά παρεμφερή τμήματα Μηχανικών, Οικονομίας και Διοίκησης, Πληροφορικής κ.α. . Αυτά έχουν συνήθως υψηλότερη βάση ακριβώς επειδή οι υποψήφιοι τα επιλέγουν κατά προτεραιότητα διότι δεν έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν εκτός αστικών κέντρων.

Επίσης, περιφερειακά τμήματα όπως Επιστήμης Υλικών ή Γεωλογίας ή Μηχανικών Περιβάλλοντος πρέπει να αναμορφωθούν ώστε να γίνουν πιο ελκυστικά για τους υποψηφίους.

Τα ΑΕΙ σε περιφέρεια πρέπει να συνενωθούν ώστε να γίνουν ανταγωνιστικά και βιώσιμα, να μην είναι διάσπαρτα σε παραπάνω από τρεις πόλεις. Μόνο έτσι θα αναβαθμιστεί το επίπεδο διδασκαλίας και έρευνας, όχι με αποσπασματικές κινήσεις που δε βασίζονται σε ένα σαφώς καθορισμένο σχέδιο για τα Δημόσια ΑΕΙ τη δεκαετία 2021-2030.

 
Μπράβο
11 Φεβ 2021 13:19

Μπράβο σας συνεχίστε

 
@και για όσους δεν κατάλαβαν
11 Φεβ 2021 12:09

Η Σορβόνη και το Χαρβαντ δεν έχει σκοτούρες , επι λέξη όπως το αναφέρετε , αγαπητέ; Πως φαίνεται ότι δε γνωρίζετε!!!!!!!Ουτε απέξω φαντάζομαι. Απλά πετάτε ο,τι σας έρχεται !

 
Θλιβερή παράσταση
11 Φεβ 2021 10:47

@θλίβομαι
- Η φωτογραφία με τον Πρύτανη, ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΑ και είναι ΠΡΟ'Ι'ΟΝ μιας ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ. Εάν την κρατούσα εγώ ή εσείς, τώρα θα ήμασταν μπροστά στον Εισαγγελέα. Η νομικός Κεραμέως δεν το γνωρίζει? Η πολιτικός Κεραμέως όμως, έχει τη βουλευτική ασυλία....
- Η συγκεκριμένη φωτογραφία επίσης, αναρτήθηκε ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ τα καλόπαιδα και μάλιστα σε ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ site(έτσι έγινε άλλωστε ΓΝΩΣΤΗ και η συγκεκριμένη πράξη, πέραν των βανδαλισμών). Άξιο απορίας λοιπόν, πώς βρίσκεται μια τέτοια φωτογραφία στα χέρια της υπουργού και την "κουνάει" και ως αποδεικτικό στοιχείο-πειστήριο, για να δικαιολογήσει την ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ της αστυνομίας στα Πανεπιστήμια(ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΗ).

@Aψογη!
"κάθε υγιώς σκεπτόμενος πολιτης"??? Σας προσκαλώ-καλώ να πάμε μαζί και οι δύο, να μας εξετάσει ψυχολόγος. Το θολωμένο μου μυαλό, του Καζαντζίδη το ξέρετε?

 
Μελίτακας ο Α΄
11 Φεβ 2021 08:16

Με άλλα λόγια: Η ΝΔ δεν έχει ανάγκη τη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, ούτε πρέπει οι φοιτητές να έχουν ανάγκη ένα πολιτικό κόμμα. Η κατάργησή της θα ήταν μία πρωτόγνωρη επαναστατική κίνηση για τα ελληνικά δεδομένα και το πολιτικό όφελος για τον τόπο τεράστιο!...

 
ΔΕΠ εσωτερικου
11 Φεβ 2021 01:46

Συγχαρητήρια κα Κεραμεως κ ελπίζουμε να μην κάνετε πισω όταν θα αρχισουν σε λιγο οι βουλευτές σας να ζητούν εξαίρεση του του τοπικου τμήματος ΑΕΙ με βάση 1-5 για...εθνικους λογους.

 
Και για όσους δεν κατάλαβαν
10 Φεβ 2021 23:23

Δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση μόνον για ένα μικρό ποσοστό εξαιρετικών μαθητών από λαικά και φτωχά κοινωνικά στρώματα.

Οι πλούσιοι και προνομιούχοι στα εγχώρια ιδιωτικά "ΑΕΙ" ή στις σορβόνες και στα χάρβαρντ χωρίς πανελλαδικές και πολλές σκοτούρες.

Όλοι οι υπόλοιποι υδραυλικοί, κομμώτριες και τα συναφή...

 
Νώντας
10 Φεβ 2021 23:21

Ψήφισε το! Το τιμημένο!
Δεν μπορώ, δεν μπορώ να περιμένω!

 
Ντροπή
10 Φεβ 2021 23:13

Μα είναι αυτή εικόνα σοβαρής Υπουργού Παιδείας; Να κραδαίνει μια φωτογραφία από ένα συμβάν που όλοι καταδίκασαν, για να δημιουργήσει εντυπώσεις και τον συνειρμό ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι εστίες ανομίες!
Αυτό είναι ευτελισμός της πολιτικής και του δημόσιου διαλόγου. Είναι εμπαιγμός του λαού και συστηματική συκοφάντηση του δημόσιου πανεπιστημίου. Δυστυχώς κ. Κεραμέως είστε ακατάλληλη γι' αυτό το υπουργείο!

 
Μελίτακας ο Α΄
10 Φεβ 2021 22:11

Παθογένεια έκτη:
«Φοιτητικές παρατάξεις» όπου το ουσιαστικό τα λέει όλα!...
Αύριο το πρωί εμείς διαλύουμε τη ΔΑΚΕ διότι.... !

 
Δικολαβίστικες αμερικανιές λαϊκού τύπου
10 Φεβ 2021 21:19

Όταν της ζητάνε έγγραφα-γνωμοδοτήσεις-εισηγήσεις, τα έχει διπλο-κλειδωμένα στο συρτάρι. Σε λαϊκό Δικαστήριο δείχνει τη φωτό, με σηκωμένα τα φρύδια? Ποιό κωμικός λαϊκισμός... πεθαίνεις.

 
Λυπάμαι που
10 Φεβ 2021 21:02

δεν έχει γίνει αντιληπτό ότι την εκπαίδευση δεν την διοικείς ως μάνατζερ ιδιωτικής επιχείρησης. Η εκπαίδευση δεν είναι επιχείρηση, δεν χρειάζεται διοίκηση επιχειρήσεων. Νομίζω ότι η κ. υπουργός θα διέπρεψε στο μάνατζμεντ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΡΑΜΑ.

 
Αδιέξοδη πολιτική
10 Φεβ 2021 20:49

Βασικά χαρακτηριστικά του ιδεατού συντηρητικού Υπουργού Παιδείας: Αδυναμία εντοπισμού των δομικών προβλημάτων της εκπαίδευσης. Διαρκής παραπληροφόρηση της κοινωνίας. Μόνιμη συκοφάντηση του πανεπιστημίου. Εχθρότητα απέναντι στο εκπαιδευτικό λειτούργημα. Σκέψη που βρίθει από ιδεολογικές εμμονές. Και το ένα λογικό άλμα πίσω από το άλλο.

 
Aψογη!
10 Φεβ 2021 20:45

Συγχαρητήρια Κα Υπουργέ!

Πλέον, κάθε υγιώς σκεπτόμενος πολιτης αναγνωρίζει το έργο σας!

Προχωρήστε παραπέρα, κυρίως συντριψετε το αναχρονιστικό πνευμα των πανεπιστημιων και των σχολείων.

Ο λαός πληρωνει για να μορφωνονονται τα παιδια του, οχι για να τους γίνεται πλυση εγκεφάλου ανατροπής τ "....
ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ!!!!

 
Ανασχεδιασμός Ακαδημαϊκού Χάρτη
10 Φεβ 2021 20:26

Το υπουργείο οφείλει να ασχοληθεί με τη ρίζα όλων αυτών των παθογενειών, που είναι η άκριτη εξάπλωση των ΑΕΙ σε κέντρο και περιφέρεια. Όλα αυτά τα τμήματα και σχολές φυσικά δεν ιδρύθηκαν "ξαφνικά", αλλά με αποφάσεις των ΑΕΙ και την έγκριση κυρίως την περίοδο 1975-2010.

Η μόνιμη επωδός ότι οι νέοι στην Ελλάδα έχουν "ποιοτικές εναλλακτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης" διαψεύδεται από τα εργασιακά και παραγωγικά δεδομένα της χώρας - πού ακριβώς θα εργαστούν οι σημερινοί μαθητές Δημοτικού σε 10-15 χρόνια χωρίς πανεπιστημιακές σπουδές ή σπουδές σε σύγχρονα ΙΕΚ;

Στην Δυτική Ευρώπη το 50% των νέων κάτω των 30 ετών ήδη είναι κάτοχοι πανεπιστημιακού ή και μεταπτυχιακού διπλώματος όσο στην Ελλάδα ακόμα παρακολουθούμε συζητήσεις περι αστυνόμευσης...

 
θλίβομαι
10 Φεβ 2021 20:25

Η φωτογραφία με τον πρύτανη τα λέει όλα. Ας ελπίσουμε να μη ξαναδούμε τέτοια κατάντια στα ελληνικά πανεπιστήμια.

 
Legend
10 Φεβ 2021 19:27

Μα τι λέτε κύριε Γιώργο μου! Φοιτητές που δεν τελειώνουν ποτέ πού καταλήγουν; Στο σημείο που λέτε μετά από ελπίδες διαψευσμένες και πολλά έξοδα των γονέων τους! Να συνέλθουμε λίγο ως κοινωνία! Το μόνο αρνητικό είναι οι διορισμοί αστυνομικών για τη στελέχωση σώματος άχρηστου αντί διορισμών καθηγητών!

 
Κωστιδης ιωάννης
10 Φεβ 2021 19:20

Το αποτέλεσμα του νομοσχεδίου θα είναι εκκωφαντικό για μαθητές-υποψηφίους,φοιτητές,γονείς,καθηγητές,περιφερειακά τμήματα,πρυτάνεις.
Μοναδικός στόχος η συνεχής μείωση των εισακτέων στα ΑΕΙ.
Με Μ.Ο 18 μένουν εκτός όσοι γράψανε 15 και κάτω,
Με Μ.Ο 16 ,όσοι γράψανε 13 και κάτω.
Κάθε χρόνο και ανεξάρτητα από την ευκολία ή τη δυσκολία των θεμάτων
,με τη θέσπιση της ΕΒΕ θα μένουν εκτός ΑΕΙ το 34% των υποψηφίων.
Καθρεπτάκια για ιθαγενείς κανείς?
Τιποτα δεν πρόκειται να ισχύσει κι εδώ είμαστε

 
Αρκετά ανεχτήκαμε
10 Φεβ 2021 18:44

Η κοινωνία είναι μαζί σας! Προχωρήστε μπροστά! Θελουμε ασφαλή πανεπιστήμια με υψηλή ποιότητα σπουδών!

 
Γιώργος
10 Φεβ 2021 17:05

# Τόση γνώση, τόσες δυνατότητες, τόσο εξαιρετικό ανθρώπινο δυναμικό. Δεν επιτρέπεται να τα αφήσουμε να πάνε χαμένα.
Το οφείλουμε στα παιδιά μας, που διεκδικούν με κόπο, με προσήλωση ένα καλύτερο Πανεπιστήμιο,
το οφείλουμε στους εξαιρετικούς ακαδημαικούς μας, που επιθυμούν να επικεντρωθούν στο διδακτικό και ερευνητικό τους έργο,
το οφείλουμε στα διαπρεπή μας ιδρύματα, που διεκδικούν τη θέση που αξιωματικά τους ανήκει στο διεθνή ακαδημαικό χάρτη.
Το οφείλουμε στη χώρα μας.#
Τόσο γλύψιμο, για κάτι που θα μπορούσατε να το πείτε με λίγα λόγια, όπως
#Οφείλουμε να δώσουμε εισακτέους στα ξένα Πανεπιστήμια,
Οφείλουμε να δώσουμε φθηνά εργατικά χέρια στις ξένες επιχειρήσεις.#
Το "οφείλετε" στη χώρα μας. Έτσι να το καταλάβουμε, όλα τ΄άλλα στάχτη στα μάτια μας.

 
ΔΕΠ εξωτερικού
10 Φεβ 2021 17:00

Πήγα μια φορά στο control room στο ένα εκ των πανεπιστημίων του Λονδίνου που εργάζομαι γιατί μου είχαν κλέψει το αυτοκίνητο στο campus, για να ταυτοποιήσω την κλοπή από τις εγγραφές στις κάμερες. Μετά από 3 μέρες το αυτοκίνητό μου βρέθηκε από την αστυνομία. Μιλάμε για σοκαριστικό οργουελισμό. Τα δικαιώματα των φοιτητών δεν τα σκέφτηκαν οι βρετανοί και έχουν καταστήσει το ίδρυμά τους τοπ 20 παγκοσμίως .

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ