Tροπολογία: Διπλασιασμός θέσεων εισακτέων στα ΑΕΙ υποψηφίων μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης

Τροπολογία η οποία ορίζει τον διπλασιασμό των θέσεων εισακτέων στα ΑΕΙ υποψηφίων μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, κατέθεσαν σήμερα στη βουλή Βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής, στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας.
Με την τροπολογία οι Βουλευτές προτείνουν το ποσοστό εισακτέων της μουσουλμανικής μειονότητας από 0,5% που είναι σήμερα να διπλασιαστεί στο 1%
Το 1996 που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά από τον τότε υπουργό Παιδείας Γ. Παπανδρέου εισήχθησαν στα ΑΕΙ 98 υποψήφιοι της κατηγορίας αυτής και σήμερα εισάγονται περίπου 500.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- ΟΠΕΚΑ:Εκτιμάται ότι από την άλλη εβδομάδα θα συνεχιστεί η σίτιση των μαθητών
- Τι είπε η ΟΛΜΕ και τι απάντησαν Ν Κεραμέως-Ζ Μακρή στη δίωρη συνάντηση για αξιολόγηση, Υπηρεσιακά Συμβούλια και εξετά...
- Εγγραφές Δημοτικά-Νηπιαγωγεία: 16 ερωτήσεις απαντήσεις
- Κείμενο στήριξης του Πρύτανη του ΑΠΘ Ν.Παπαϊωάννου
- Διευκρινίσεις για τις ηλεκτρονικές εγγραφές στα Δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας
- Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: Ελπίζουμε να επαναλειτουργήσουν σχολεία και λιανεμπόριο
- Ν. Κεραμέως: «Γίνεται πράξη το όραμά μας ώστε από λύση ανάγκης να αποτελέσει συνειδητή επιλογή και εργαλείο αναπτυξιακή...
- Ο ΣΥΡΙΖΑ για την παύση της σίτισης των μαθητών
- Ξεκινούν σήμερα οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία και στην Α’ τάξη Δημοτικού
- Υφ. Παιδείας:Οι κατατακτήριες θα γίνουν όταν υπάρξει βελτίωση στα επιδημιολογικά δεδομένα
Σχόλια (8)
Δεν συμφωνώ με τα παραθυράκια. Δεν είναι δίκαιο!! Σε όλους παρέχεται η ίδια δημόσια εκπαίδευση. Να αγωνιστούν όλοι με ίδια κριτήρια και όσοι είναι καλύτεροι να μπουν με την αξία τους! Έτσι κι αλλιώς είναι τόσες πολλές οι διαθέσιμες θέσεις, που οι περισσότεροι περνάνε στο πανεπιστήμιο. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πριμοδοτούνται κάποιες ομάδες! Τι σημασία έχει αν είναι μουσουλμάνος ή χριστιανός ή βουδιστής ή άθεος; Τα μαθήματα είναι μαθήματα, άσχετα με τη θρησκεία του καθενός!!
Όπου ακούτε δικαιώματα και προνόμια ομάδων κοινωνικών/οικονομικών/οτιδήποτε, αν είστε πολύ καχύποπτοι. Συνήθως πρόκειται για παραθυράκια που δημιουργούν ανισότητα και αδικία. Ισονομία και δικαιοσύνη δε σημαίνει να τρέχουμε 100μ δρόμο και εγώ να ξεκινάω 10 μέτρα μπροστά από σένα. Σημαίνει να φροντίσει η πολιτεία να μπορούμε να προπονηθούμε όλοι πριν τον αγώνα. Πρέπει να καταργηθούν ολες οι δήθεν "ειδικές" κατηγορίες.
Όλες οι θέσεις βάσει επιδόσεων στις εξετάσεις και μόνο.
Ίσα μέτρα για όλους!
πες τα! Οι ρεζερβέ θέσεις για ειδικές κατηγορίες είναι αδικία ντυμένη με μανδύα δήθεν κοινωνικής ευαισθησίας. Ποιόν συμφέρει να παίρνει μια θέση ένας με χειρότερες επιδόσεις από κάποιον άλλον; Ποιός θα το δεχόταν οπουδήποτε αλλού, στην υγεία, στην οικονομία; Η πανεπιστημιακή εκπαίδευση κοστίζει και το κράτος την προσφέρει δωρεάν. Με κριτήριο την επίδοση στις πανελλαδικές. Εκεί έπρεπε να τελειώνει η ιστορία. Γιατί αλλιώς όποια κοινωνική ομάδα "πιέζει" θα παίρνει θέσεις, με βάση πολιτικές σκοπιμότητες και ψηφοθηρία, όπως γίνεται τώρα.
Στα ΞΕΝΑ ειμαι ΕΛΛΗΝΑΣ και στην ΕΛΛΑΔΑ ΞΕΝΟΣ.Ελεος καπου με τα παραθυρακια.Ολοι πρεπει να αντιμετωπιζονται ισοτιμα.Το συγκεκριμενο μαλιστα ειναι εις βαρος των παιδιων μας
Είναι αδικία να υπάρχουν ειδικές κατηγορίες και παράθυρα ώστε κάποιος με χαμηλότερες επιδόσεις στις εξετάσεις να παίρνει τη θέση άλλου με υψηλότερες. Και να μην ακούμε το γνωστό "επιχείρημα" ότι δήθεν είναι "πρόσθετες" οι θέσεις "έξτρα" και τέτοια. Το κάθε πανεπιστήμιο, αίθουσα, αμφιθέατρο, τμήμα έχει μια μέγιστη χωρητικότητα. Όταν κάποια από αυτή πάει "ρεζερβέ" για κάποιους, κάποιοι άλλοι έχουν λιγότερες θέσεις για να καταλάβουν.
Ο πήχυς πρέπει να είναι ίδιος για όλους στην 3ο βάθμια και στις πανελλαδικές. Όχι να χαμηλώνει σήμερα για μένα αύριο για σένα με οποιαδήποτε δικαιολογία. αν η πολιτεία θέλει να βοηθήσει κάποια κατηγορία συμπολιτών μπορεί να το κανει *πριν* τις εξετάσεις, όχι έτσι. Η κοινωνική πολιτική δεν μπορεί να ασκείται στις πλάτες των υπόλοιπων "κορόιδων".
χμμμ οι άριστοι μυρίστηκαν ψήφους
Πρόταση βελτίωσης των γενικών κανόνων......μπορείτε να κάνετε.....γιατί στα παραθυράκια, στις ιδιαιτερότητες, στις εξαιρέσεις είστε πολύ εφευρετικοί.....στο τέλος θα υπάρχουν 100 ΔΗΘΕΝ ειδικές περιπτώσεις....και οι κανονικοί εισακτέοι θα είναι μειοψηφία....