Νέα αναβάθμιση στο Webex Meetings και προσθήκη χαρακτηριστικού Moderated Unmute Mode

15/02/2021

Άκουσε το άρθρο

Με την τελευταία αναβάθμιση της Cisco ενεργοποιήθηκε ξανά η δυνατότητα στο Webex να μπορεί ο host να κάνει unmute οποιοδήποτε συμμετέχοντα (participant) χωρίς να εμφανίζεται προειδοποιητικό μήνυμα στον participant, ανακοινώθηκε από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Αυτό είχε ζητηθεί ιδιαίτερα από εκπαιδευτικούς μικρών τάξεων οι οποίοι είχαν πρόβλημα όταν έδιναν το λόγο σε μικρούς μαθητές. Οι μικροί μαθητές θα έπρεπε να πατήσουν αποδοχή στο να ανοίξει το μικρόφωνό τους και έτσι πολλές φορές χρειαζόταν ο κηδεμόνας να είναι εκεί και να πατήσει την αποδοχή. Με τη νέα έκδοση του webex το πρόβλημα αυτό λύθηκε. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει unmute οποιοδήποτε μαθητή χωρίς καμία προειδοποίηση να εμφανίζεται στο μαθητή.

Το χαρακτηριστικό αυτό είναι ενεργοποιημένο για όλους και ονομάζεται Moderated Unmute Mode.

Επίσης υπάρχει και μία ένδειξη πάνω αριστερά ότι το Meeting είναι σε Moderated unmute mode για να το γνωρίζουν και οι participants.

Για το λόγο αυτό η εφαρμογή του webex θα πρέπει να είναι ενημερωμένη ή να έχετε κατεβάσει και εγκαταστήσει την τελευταία έκδοση.

Ανοίγοντας την εφαρμογή αν στο πάνω μέρος δείτε την ένδειξη update θα πρέπει να πατήσετε εκεί ώστε να εγκατασταθεί η νέα έκδοση. Δείτε την εικόνα που ακολουθεί η ένδειξη update αν υπάρχει θα είναι στο κόκκινο πλαίσιο.

Το χαρακτηριστικό αυτό μπορείτε να το απενεργοποιήσετε και να ενημερώνει τους μαθητές η εφαρμογή αν ο εκπαιδευτικός κάνει unmute το μικρόφωνο, από το προσωπικό σας δωμάτιο.

Πηγαίνετε αριστερά στο μενού στο Preferenses, επιλέγετε My Personal Room και αποεπιλέγετε Allow the host and cohosts to unmute participants (Moderated unmute mode).

Ενημερώστε σχετικά τους μαθητές/συμμετέχοντες σε περιπτώσεις αλλαγών των ρυθμίσεων.

https://www.sch.gr/nea-anavathmisi-sto-webex-meetings-kai-prosthiki-cha…

Σχόλια (19)

Αισχος
|

Ο <<σεβασμός>> και τα <<πρωσοπικά δεδομένα>> είναι λέξεις άγνωστες για τους πιο πολλούς απο αυτους που μας κυβερνούν

Εκπαίδευση για όλους
|

Μην καταδικάζετε μια ολόκληρη γενιά, ξεκινήσατε με μια αόριστη αναφορά στα προσωπικά δεδομένα και φτάσατε να προβλέπετε τις βαθμολογίες στις Πανελλαδικές!

Πόσα παιδιά και έφηβοι πια εμφανίζουν τόσο προβληματική συμπεριφορά; Ελάχιστα - και συνήθως υπάρχουν οικογενειακοί ή άλλοι κοινωνικοί λόγοι.

Αν τα παιδιά έχουν επαρκή υποστήριξη στο σχολείο και την οικογένεια έχουν ΟΛΑ τη δυνατότητα να γράψουν τουλάχιστον 12 στα 20, σε κάθε μάθημα στο Λύκειο. Όμως πρέπει να υπάρχει γραμμή μάθησης που να ξεκινάει από την Α' Γυμνασίου. Μην φορτώνετε τα λάθη όλων των προηγούμενων δεκαετιών στους σημερινούς μαθητές.

@ Προσωπικά δεδομένα και υποκρισία...
25 Φεβ 2021 18:50

Τα περισσότερα παιδιά παρακολουθούν και προσέχουν το μάθημα, όσο αυτό είναι εφικτό σε αυτές τις συνθήκες. Μόλις ανοίξουν τα σχολεία θα μπορέσει να επανέλθει και η διδασκαλία σε κανονικούς ρυθμούς εντός της τάξης.

Οι επιμελείς διαβάζουν από μόνοι τους, το ίδιο και το 80% των μέτριων μαθητών. Ακόμα όμως και οι πιο αδύναμοι μαθητές συν τω χρόνω βελτιώνονται μόλις τους δοθεί η ευκαιρία και το κατάλληλο περιβάλλον: Μαθητές του 13-14 στο Γυμνάσιο πέρασαν σε Πολυτεχνικές Σχολές ακριβώς επειδή έβαλαν στόχο και είχαν την απαραίτητη βοήθεια στην κατάλληλη στιγμή.

Αν κάποιοι αδυνατούν να κάνουν μάθημα προσεγγίζοντας το σύνολο της τάξης ίσως πρέπει να επανεξετάσουν τις δικές τους πεποιθήσεις περί εκπαίδευσης.

Προσωπικά δεδομένα και υποκρισία...
|

Όλοι κάτι έχουν πάθει τελευταία με τα προσωπικά δεδομένα... Τα επικαλούνται όπου και όποτε τους βολεύει. Νομίζουν ότι έχουν μόνο δικαιώματα και καμία υποχρέωση. Πόσοι μαθητές ενοχλούν εκπαιδευτικούς και συμμαθητές τους την ώρα που εκείνοι κάνουν το μάθημά τους; Πόσοι χλευάζουν, βρίζουν ή ειρωνεύονται και στην κανονική και στην ηλεκτρονική τάξη; Πόσοι κοιμούνται και απλώς είναι συνδεδεμένοι; Πόσοι βάζουν τραγούδια με υβριστικό περιεχόμενο την ώρα του τηλεμαθήματος; Μεγαλώνουμε καλομαθημένα ή κακομαθημένα παιδάκια (μόνο η πιπίλα τους λείπει), που όταν φεύγουν από το σχολείο, όπου τους έχουμε διδάξει ότι σχεδόν όλα είναι δικαίωμά τους και δεν έχουν καθόλου υποχρεώσεις, και βγαίνουν στην κοινωνία ή στην αγορά εργασίας παθαίνουν σοκ. Χάνεται η προστατευτική γυάλα της μαμάς και του δασκάλου και φαίνεται η ασχετοσύνη, η έλλειψη προσαρμοστικότητας και η απουσία επαφής με την πραγματικότητα. Δεν είναι δικαίωμα του μαθητή να κοιμάται την ώρα που ο άλλος κάνει μάθημα. Δεν είναι δικαίωμα του να διακόπτει όποτε γουστάρει το μάθημα για να βάλει το χαζοτράγουδό του. Δεν είναι δικαίωμά του να παίζει ηλεκτρονικά παιχνίδια την ώρα που ο άλλος παραδίδει. Δεν είναι δικαίωμα του να τον ρωτάς κάτι και να επικαλείται ανύπαρκτους τεχνικούς λόγους για να μην απαντήσει. Είναι πιο έντιμο να παραδεχθεί την ασχετοσύνη του, η οποία έτσι κι αλλιώς θα φανεί αργά ή γρήγορα με το 3 ή το 5 που θα γράψει στις Πανελλήνιες! Μετά να μην παραπονιέται πάντως κανείς για τους εξαιρετικά χαμηλούς βαθμούς που πήρε στο Α Τετράμηνο. Στην πραγματική ζωή όλοι έχουμε υποχρεώσεις και ευθύνες, στη σχολική οι κανακάρηδές μας έχουν μόνο δικαιώματα;

και καλά "αναβάθμιση"
|

Η "αναβάθμιση" αυτή, φυσικά, απενεργοποιήθηκε μετά από μόνο λίγες ημέρες λειτουργίας! Αναρωτιέμαι γιατί κανείς δεν μιλάει για αυτό (και για τόσα άλλα);;;;

Διορισμενη δθμια
|

Απαραδεκτο! Στο δημοτικο το κατσλαβαινω καπως,αν κ θεωρω οτι οι γονεις πρεπει να ερωτουνται,για να ειναι πιο ανεξαρτητοι οι γονεις απο το ανοιγω κλεινω το μικροφωνο. Στη δθμια γιατι? Για να ελεγξω απροειδοποιητα αν ακουν,τους λενε τις απαντησεις αλλοι? Πριν γινοταν ερωτηση στο μαθητη να ανοιξει το μικροφωνο.προσωπικα δεδομενα κ δια ζωσης κ εδω υπαρχουν.Τωρα ειμαι κυριαρχος σε μια εικονικη ταξη-""κανονικη""?? Κ οχι και δια ζωσης δεν θα εδινα ω.α. σε καποιον που δεν προσεχε αλλα θα τον κρατουσα μηπως και κατι τελικα ακουσει-μαθει! Ευκολη λυση θα ηταν. Γνωριζουμε τα τηλεκπαιδευσης ρισκα,.Πρεπει ομως να ενεργουμε παιδαγωγικα κ οχι φοβιστικα,τωρα σε τσακωσα ,το ηξερα οτι δεν προσεχες κλπ.,να κερδισουμε τη συνεργασια των μαθητων μας χωρις σκραια μεσα. Στις 2 μερες που μπηκε η εφαρμογη σε λυκειο πολης μου λιγο πριν τη ληξη του τεστ,το εφαρμοσε ο καθηγητης,χωρις να ενημερωσει τους μαθητες οτι προκειται να το κανει!!! Γιατι αραγε? Οποιος φοβαται για αντιγραφες,κλπ να τα κανει δια ζωσης.

Βικτωρία
|

Για κάποιους που έχουν μπερδευτεί: το σπίτι μας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τάξη!!! Μπαίνοντας στην τάξη ο μαθητής αποδέχεται και τους κανόνες λειτουργίας της, μπαίνοντας στο webex μας δίνει το δικαίωμα να μπούμε στο σπίτι του. Οφείλουμε να το σεβαστούμε αυτό. Ήδη έχει συμβεί να ακουστούν συνομιλίες και τσακωμοί των άλλων μελών της οικογένειας! Είναι ντροπή να μας μετατρέπουν σε big brother των μαθητών μας! Ξέρετε υπάρχουν οικογένειες που για να συνδεθεί ο μαθητής πρέπει να πάει στο σαλόνι ή στην κουζίνα του σπιτιού του, δεν ζουν όλοι σε τεράστια διαμερίσματα ούτε σε ιδανικές οικογενειακές συνθήκες. Στις πρώτες τάξεις του δημοτικού υπάρχει ίσως μια χρησιμότητα, πάντα με πολύ προσοχή. Για όλες τις υπόλοιπες ηλικίες, και ειδικά στη δευτεροβάθμια, είναι απαράδεκτο ηθικά και το μόνο που δείχνει είναι το κόμπλεξ ορισμένων να επιβληθούν στους μαθητές τους. Δεν χρειαζόμαστε τον φόβο των μαθητών μας, τον σεβασμό τους θέλουμε. Και με αυτή την τακτική θα τον χάσουμε μια για πάντα (προς μεγάλη ικανοποίηση του υπουργείου μας φυσικά). Συνάδελφοι, το τυρί το είδατε.. τη φάκα δεν την είδατε;;;

Διδάσκω...
|

...σε γυμνάσιο. Δεν πρόκειται να ανοίξω το μικρόφωνο μαθητή ή μαθήτριας (ήδη το έχω απενεργοποιήσει, σύμφωνα με τις οδηγίες του Κωνσταντίνου). Η κόρη μου, που είναι δασκάλα σε μικρή τάξη, θεωρεί ότι η επιλογή αυτή είναι προς το συμφέρον της διδασκαλίας. Της σύστησα να ενημερωθούν οι γονείς των παιδιών, από τον δ/ντή του σχολείου.
Τώρα! Οι κατ' επάγγελμα 'αντιδρώ σε όλα', να πλαισιώσουν τις ΕΛΜΕ και ΟΛΜΕ και ό,τι άλλο, και να κάνουν μηνύσεις. Το απεργία, κλείνω δρόμους κι άλλα παρόμοια ...μας τελείωσαν.

Αθανάσιος
|

@ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΑΣ
Υποθετικό σενάριο : Ο διδάσκων παίρνει παρουσίες (όπως οφείλει) και ενώ βλέπει στους participants τον μαθητή Χ, του μιλάει και δεν ανταποκρίνεται.Του ανοίγει τελικά (και μετά από επανειλημμένες παραινέσεις) το μικρόφωνο και τον ακούει να μιλάει πχ στο facebook. Του απευθύνεται ξανά και εξακολουθεί να μην απαντάει γιατί είναι αφοσιωμένος σε αυτό που κάνει. Του ανακοινώνει οτι παίρνει ωριαία αποβολή και τον κάνει expel.
Σε ρωτώ λοιπόν: Εισέβαλλε στην ιδιωτικότητα του μαθητή και της οικογένειάς του; Αν ήταν στη φυσική τάξη δεν θα έπαιρνε ΩΑ; Έχει πρόβλημα στο σπίτι του με τσακωμούς; Να ζητήσει άδεια για προσωπικούς λόγους. Θα του δοθεί. Να είσαι βέβαιος.
Και μια που είσαι (όπως δηλώνεις) εκπαιδευτικός: Οι συνάδερφοι που μπορεί να ηχογραφούνται από κινητά πώς θα πρέπει να αντιδράσουν νομικά; Η καταγραφή ήχου και εικόνας απαγορεύεται. Για αυτό και είναι απενεργοποιημένη η επιλογή στο webex.
(ΥΓ: Δεν θα επανέλθω. Αυτά περί "μυαλά που κουβαλάνε κάποιοι" δείχνουν και το επίπεδό σου. Την απάντηση την δίνω γιατί μας διαβάζουν και άνθρωποι με προβληματισμούς και επιχειρήματα).

Όχι άλλο κάρβουνο
|

Με αυτά και με τα άλλα απενεργοποιήθηκε το expel

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΑΣ
|

@Αθανάσιος
Α δηλαδη αν ανοιξω το μικροφωνο μαθητη χωρις να προειδοποιησω και ακουσω να μιλαει με καποιον ή ακουσω τσακωμο μεσα στο σπιτι δεν πειραζει?Ε ρε μυαλα που κουβαλανε μερικοι!Φυσικα γινεται παραβιαση της ιδιωτικοτητας

Αθανάσιος
|

"Ειδικής κατηγορίας προσωπικά δεδομένα (ευαίσθητα όπως συνήθως λέγονται) είναι τα δεδομένα που αφορούν στη φυλετική ή εθνική προέλευση, στα πολιτικά φρονήματα, στις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις, στη συμμετοχή σε συνδικαλιστική οργάνωση, στην υγεία, στην κοινωνική πρόνοια και στην ερωτική ζωή, στα σχετικά με ποινικές διώξεις ή καταδίκες, καθώς και στη συμμετοχή σε συναφείς με τα ανωτέρω ενώσεις προσώπων."
Η φωνή επομένως, δεν ανήκει στα δεδομένα αυτά. Πόσο μάλλον όταν η ώρα του μαθήματος αφενός δεν είναι ιδιωτική στιγμή, αφετέρου απαιτεί έλεγχο παρουσίας των συμμετεχόντων.

K
|

Προσοχη! Σε macos υπαρχει προβλημα πλεον. Δεν ειναι δυνατη η αλλαγη ονοματος.

ΤΙ ?
|

Αυτό είναι εντελώς αντισυνταγματικο και παράνομο . Τα δικαιώματα των μαθητών σας ενδιαφέρουν ; Δεν το εχουν σε κάτι να πατήσουν λαθος κουμπί και να μας εκθεσουν ! Εγω εκείνη την ωρα μπορει να θελω να πω κατι προσωπικό μιας και εχω κλείσει το μικρόφωνο και μου λετε οτι χωρίς να ειδοποιηθώ θα με ακουει ο καθένας οποτε θέλει...πατε καλα ! Πραγματικά απορω ! Καμια ιδιωτικοτητα ... εισβαλετε στον προσωπικό μου χώρο. Τι σοι νομικός ειστε κυρια Κεραμεως?

ασεπίτης
|

@Νόμιμος
...όποιος εκπαιδευτικός θέλει το απενεργοποιεί.
Οι μαθητές αν δεν τους αρέσει...απουσία!!!!

Σωτήρης
|

Ωραία, μπορούμε λοιπόν να κάνουμε και άλλες προτάσεις φαντάζομαι. Καλό θα ήταν να μην απενεργοποιείται η κάμερα του εκπαιδευτικού με την επιλογή : Allow all participants to turn on Video. Τα παιδιά δεν χρειάζεται αν βλέπουν το ένα το άλλον. Ο εκπαιδευτικός θα έπρεπε να είχε την επιλογή. Να τον βλέπουν οι μαθητές ή όχι. Δεν θεωρώ ότι και το ίδιο χρειάζεται να γίνει με τη φωνή, διότι όποιος δεν επιθυμεί να μιλήσει μπορεί να γράψει στο chat, οπότε θεωρώ δεν υπάρχει θέμα με αυτό. Υπάρχει όμως ζήτημα με την ταυτοποίηση μέσω κάμερας. Όταν είναι δεν είναι κλειδωμένο το σύστημα, ανοίγουν όλα τα παιδιά τις κάμερες. Άρα θέλει ένα σύστημα που να μπορεί ο εκπαιδευτικός να ανοίξει την κάμερα του μαθητή να τον δει ο εκπαιδευτικός όχι όμως και οι άλλοι συμμαθητές του. Αυτό θα ήταν μια καλή και χρηστική προσθήκη για το μέλλον.

Επιτέλους...
|

Υπήρχε σημαντικό πρόβλημα στην Πρωτοβάθμια. Τώρα θα μπορούμε να δίνουμε πολύ εύκολα το λόγο σε όλα τα παιδιά. Μπράβο σας.

Πολύς ντόρος για τίποτα...
|

Πολύ απλά , γρήγορα και εύκολα οι εκπαιδευτικοί που δεν επιθυμούν αυτήν την δυνατότητα μπορούν να την απενεργοποιήσουν από τις ρυθμίσεις του προφίλ τους στο Webex.. δεν είναι καθόλου δύσκολο .. Settings και μετά βγάζετε από τικ την ανάλογη επιλογή...

Μια χαρά αναβάθμιση.
|

Θα μπορούμε να ακούμε την μαμά να σχολιάζει το μάθημα μας με τις φίλες της ενώ πίνουν καφέ. Έτσι θα γίνουμε όλοι καλύτεροι. Τα μικρά παιδία δεν επηρεάζονται από αυτό γιατί ήδη βλέπουν πολλά ρεαλιτι που καταγράφουν τα πάντα.
Θα ήθελαν την αναβάθμιση αυτή και στην κάμερα. Να την ενεργοποιώ όποτε θέλω και να βλέπω τα δωμάτια των μαθητών.

Νόμιμος
|

Μπράβο Συγχαρητήρια!!!
Ποιος υπερεγκέφαλος είχε αυτή την ιδέα?
Είναι παράνομο να ανοίγουμε τα μικρόφωνα των μαθητών χωρίς την συναίνεσή τους γιατί η φωνή συνιστά ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο. Μάλλον έχουνε μαλώσει με το νομικό τμήμα.
Θα πρέπει να ενημερώνεται πρώτα ο μαθητής και μετά να ανοίγει το μικρόφωνό του.
Να δώσουν αυτή τη δυνατότητα μόνο στην πρωτοβάθμια που είναι λογικό και να ενημερώσουν τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας να το απενεργοποιήσουν.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ