Εξακολουθεί να ισχύει η μηδενική χρέωση για μαθητές που συνδέονται για τηλεκπαίδευση

15/02/2021

Ενημερώθηκε: 17/02/2021, 14:27

Άκουσε το άρθρο

Η  Μηδενική χρέωση των μαθητών  για σύνδεση στην πλατφόρμα Webex μέσω τηλεφώνου, ισχύει όσο η διδασκαλία    των μαθημάτων γίνεται μέσω τηλεκπαίδευσης.

Την απάντηση αυτή έλαβε το esos  από το υπουργείο Παιδείας όταν θέσαμε υπόψιν καταγγελίες ότι τον τελευταίο μήνα έγιναν σχετικές χρεώσεις.

Υπενθυμίζεται το υπουργείο Παιδείας έχει εξασφαλίσει για τους μαθητές δωρεάν πρόσβαση μέσω τηλεφώνου (call in) στην πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Webex , μέσω  Cosmote, Vodafone, Wind, Forthnet.

Κατά συνέπεια οι γονείς δεν πρέπει να δέχονται τέτοιες χρεώσεις στους λογαριασμούς τους.

Σχόλια (9)

Αχιλλέας Μπουλογιώργος
|

Ακόμη και σήμερα δεν έχει αλλάξει κάτι. Οι μαθητές χρεώνονται όταν συνδέονται στην πλατφόρμα webex μεσω δεδομένων από τα κινητά τους. Σε επικποινωνία που ειχα με τη wind την περασμενη βδομαδα μου ειπε ότι μόνο μέσω browser δεν γινεται χρέωση. Ελα όμως που στο webex αν συνδεθείς μεσω κινητού τηλεφώνου με browser (Chrome, Edge, Firefox...) δεν μπορείς να συνδεθείς γιατι ΑΠΑΙΤΕΙ την εφαρμογή. Και πολλοί μαθητές έχουν δυνατότητα να συνδέονται μόνο μέσω κινητών τηλεφώνων.
Μάλιστα σε δοκιμή που έκανα και μεσω χρήσης φορητού σημείου πρόσβασης για να συνδεθω στην ηλεκτρονική τάξη μέσω φορητού υπολογιστή και μέσω browser ΠΑΛΙ υπήρξε χρέωση δεδομένων κανονικά.
Αυτά που υποσχέθηκε το υπουργείο παιδείας είναι ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΑ. Και μην ξεχνάμε και το γεγονός ότι εκτός από τις συγκεκριμένες σελίδες που υποτίθεται δεν χρεώνουν δεδομένα οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας αν συνδεθούμε μέσω φορητού σημείου πρόσβασης με τον υπολογιστή μας υπάρχουν ένα σωρό εφαρμογές όπως οι ενημερώσεις των windows και άλλα που ο μέσος χρήστης δεν μπορεί να τα γνωρίζει. Τι θα πει αν υπάρχει λινκ από youtube θα χρεωθεί; Υπάρχει προτεινόμενο εκπαιδευτικό υλικό από το υπουργείο μεσα στο Youtube!

Ας σκεφτεί το υπουργείο να δώσει πραγματικά απεριόριστα δεδομένα σε κάθε μαθητή και όχι τις πρόχειρες λύσεις για συγκεκριμένες σελίδες και με ένα σωρό περιορισμούς που είναι πρακτικά αδύνατο να εφαρμοστούν ούτε από τους μαθητές ούτε από τους εκπαιδευτικούς.

Μαίρη
|

Η χρεώσεις γίνονται κανονικά τα mb φεύγουν γρήγορα και ξένεμενεις από κάρτα οπότε είναι ανακρίβειες ότι δεν έχει χρεώσεις το Webex!!!!!

Βικτωρία
|

Με την αλλαγή της χρονιάς η σύνδεση χρεώνονταν κανονικότατα. Κάναμε δοκιμές με διάφορες εταιρείες και χρέωναν όλες. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις η κάθε διδακτική ώρα "στοίχιζε" σχεδόν 350ΜΒ. Μετά από πολλές δημοσιεύσεις, και αφού πολλοί μαθητές εξάντλησαν τις κάρτες τους, φάνηκε να λύνεται το πρόβλημα, αν και κάποιοι ακόμη διαμαρτύρονται ότι ακόμη χρεώνονται. Δεν καταλαβαίνω τι εννοεί το υπουργείο όταν λέει "οι γονείς δεν πρέπει να δέχονται τέτοιες χρεώσεις στους λογαριασμούς τους"!! Ήταν δουλειά του υπουργείου να ελέγξει τις εταιρείες άμεσα και όχι με ένα μήνα καθυστέρηση!! Στα κοινωνικά δίκτυα είχε γίνει θέμα από την πρώτη εβδομάδα ήδη...

Δασκαλος
|

Μηπως ξΕρει καποιος να μου πει: αν ενας δασκαλος δημοτικου συνδεθει με τους μαθητες του σε ωρα εκτος 2:10 με 5:20 που ειναι για τα δημοτικα, θα προκυψει χρεωση για τους μαθητες του;

Δασκαλος
|

Μηπως ξΕρει καποιος να μου πει: αν ενας δασκαλος δημοτικου συνδεθει με τους μαθητες του σε ωρα εκτος 2:10 με 5:20 που ειναι για τα δημοτικα, θα προκυψει χρεωση για τους μαθητες του;

Mar
|

Όλα είναι ψέματα.... Χρεώνει κανονικά...Τα δεδομένα μειώνονται.....

Γιαννης Ζ
|

Μετα τα Χριστουγεννα υπαρχει μειωση του bandwith (τουλαχιστον απο την εταιρια που ειμαι εγω συνδρομητης) με αποτελεσμα οταν εχεις μηδενικα δεδομενα στο κινητο σου να μην μπορεις να συνδεθεις με ηχο (και ποσο μαλλον με εικονα) στις υπηρεσιες του webex (connecting to audio...λεει η σχετικη οθονη). Οταν ομως πληρωσεις για πακετο δεδομενων, η συνδεση γινεται κανονικα στο webex, οπως και η χρεωση γινεται κανονικα.
Ισως αυτος να ειναι και ο λογος που αρκετοι μαθητες/τριες εμφανιζονται μεν στο περιβαλλον του webex, χωρις ομως να μπορουν να μιλησουν ή να ακουσουν, πραγμα που ακυρωνει και τη χρησιμοτητα του webex.

Στράτος
|

Υπάρχουν ωστόσο προβλήματα. Σε κάποιους μαθητές οι εταιρείες χρεώνουν ΜΒ όταν συνδέονται με κινητά τηλέφωνα. Σε μερικές περιπτώσεις επέστρεψαν τα ΜΒ όταν ειδοποιήθηκαν για το πρόβλημα, σε άλλες όμως όχι. Το πρόβλημα ωστόσο συνεχίζει να υπάρχει τουλάχιστον στις 2 από τις 3 μεγάλες εταιρείες τηλεφωνίας και θα πρέπει να λυθεί με παρέμβαση του ΠΣΔ και του ΥΠΑΙΘ προς τις εταιρείες.

Χαραλαμπίδης Απόστολος
|

Να αφήσει το Υπουργείο τα σάπια. Τι θα πει για τους μαθητές; Για τους καθηγητές δεν είναι δωρεάν; Και πώς γίνεται η διάκριση; Και πώς θα αντιδράσουν οι χρήστες στη χρέωση; Προσωπικά χρεώθηκα επανειλημμένα. Για παράδειγμα στις 10 Φεβρουαρίου χρεώθηκα περίπου 1500 MBs για 3 ώρες μάθημα, γιατί αναγκάστηκα να κάνω σύνδεση με δεδομένα από το κινητό μου, επειδή υπήρξε πρόβλημα στο δίκτυο του σχολείου, από όπου και έκανα μάθημα. Εκτιμώ ότι με τον νέο χρόνο δεν φρόντισε το Υπουργείο να ανανεώσει τη συμφωνία, και οι εταιρείες εκμεταλλεύτηκαν την αδράνειά του. Να υπάρξει σαφής δέσμευση ότι δεν χρεώνεται κανείς χρήστης όταν κάνει χρήση του webex μέσω συνδέσμων του sch .

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ