Η Μηδενική χρέωση των μαθητών για σύνδεση στην πλατφόρμα Webex μέσω τηλεφώνου, ισχύει όσο η διδασκαλία των μαθημάτων γίνεται μέσω τηλεκπαίδευσης.
Την απάντηση αυτή έλαβε το esos από το υπουργείο Παιδείας όταν θέσαμε υπόψιν καταγγελίες ότι τον τελευταίο μήνα έγιναν σχετικές χρεώσεις.
Υπενθυμίζεται το υπουργείο Παιδείας έχει εξασφαλίσει για τους μαθητές δωρεάν πρόσβαση μέσω τηλεφώνου (call in) στην πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Webex , μέσω Cosmote, Vodafone, Wind, Forthnet.
Κατά συνέπεια οι γονείς δεν πρέπει να δέχονται τέτοιες χρεώσεις στους λογαριασμούς τους.
Ακόμη και σήμερα δεν έχει αλλάξει κάτι. Οι μαθητές χρεώνονται όταν συνδέονται στην πλατφόρμα webex μεσω δεδομένων από τα κινητά τους. Σε επικποινωνία που ειχα με τη wind την περασμενη βδομαδα μου ειπε ότι μόνο μέσω browser δεν γινεται χρέωση. Ελα όμως που στο webex αν συνδεθείς μεσω κινητού τηλεφώνου με browser (Chrome, Edge, Firefox...) δεν μπορείς να συνδεθείς γιατι ΑΠΑΙΤΕΙ την εφαρμογή. Και πολλοί μαθητές έχουν δυνατότητα να συνδέονται μόνο μέσω κινητών τηλεφώνων.
Μάλιστα σε δοκιμή που έκανα και μεσω χρήσης φορητού σημείου πρόσβασης για να συνδεθω στην ηλεκτρονική τάξη μέσω φορητού υπολογιστή και μέσω browser ΠΑΛΙ υπήρξε χρέωση δεδομένων κανονικά.
Αυτά που υποσχέθηκε το υπουργείο παιδείας είναι ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΑ. Και μην ξεχνάμε και το γεγονός ότι εκτός από τις συγκεκριμένες σελίδες που υποτίθεται δεν χρεώνουν δεδομένα οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας αν συνδεθούμε μέσω φορητού σημείου πρόσβασης με τον υπολογιστή μας υπάρχουν ένα σωρό εφαρμογές όπως οι ενημερώσεις των windows και άλλα που ο μέσος χρήστης δεν μπορεί να τα γνωρίζει. Τι θα πει αν υπάρχει λινκ από youtube θα χρεωθεί; Υπάρχει προτεινόμενο εκπαιδευτικό υλικό από το υπουργείο μεσα στο Youtube!
Ας σκεφτεί το υπουργείο να δώσει πραγματικά απεριόριστα δεδομένα σε κάθε μαθητή και όχι τις πρόχειρες λύσεις για συγκεκριμένες σελίδες και με ένα σωρό περιορισμούς που είναι πρακτικά αδύνατο να εφαρμοστούν ούτε από τους μαθητές ούτε από τους εκπαιδευτικούς.