Εξαιρούνται από την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής οι υποψήφιοι της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης

Από τη Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα ΑΕΙ εξαιρούνται επίσης οι Έλληνες του εξωτερικού και παιδιά Ελλήνων υπαλλήλων στο εξωτερικό που δεν συμμετέχουν στις Πανελλαδικές αλλά δίνουν ειδικές εξετάσεις.

17/02/2021

Ενημερώθηκε: 17/12/2022, 12:53

Άκουσε το άρθρο

Η επίτευξη της Ε.Β.Ε. ανά σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση απαιτείται για τους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων της γενικής κατηγορίας, καθώς και των, κατά περίπτωση, προβλεπόμενων ειδικών κατηγοριών, με εξαίρεση τους υποψηφίους που υπάγονται στην κατηγορία  

 Έλληνες πολίτες της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης.

Αυτό προβλέπει  ο νέος νόμος που ψηφίστηκε στη Βουλή για τη θεσμοθέτηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.,ως προϋπόθεση των υποψηφίων για την εισαγωγή στα ΑΕΙ.

Το 1996 που θεσπίστηκε η ειδική κατηγορία υποψηφίων μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης από τον τότε υπουργό Παιδείας Γ. Παπανδρέου εισήχθησαν στα ΑΕΙ 98 υποψήφιοι της κατηγορίας αυτής και σήμερα εισάγονται περίπου 500.

Την περασμένη εβδομάδα Βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής κατέθεσαν στη Βουλή  τροπολογία η οποία ορίζει τον διπλασιασμό των  θέσεων εισακτέων  στα ΑΕΙ υποψηφίων μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης.

Επίσης από τη Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα ΑΕΙ εξαιρούνται οι Έλληνες του εξωτερικού και παιδιά Ελλήνων  υπαλλήλων στο εξωτερικό που δεν συμμετέχουν στις Πανελλαδικές αλλά δίνουν ξεχωριστά από τις Πανελλαδικές  Εξετάσεις .

Σχόλια (35)

bill
|

Το κυριότερο πρόβλημα το δημιουργούν τα ΕΠΑΛ, των οποίων οι απόφοιτοι δεν έχουν παρακολουθήσει την κατάλληλη ύλη για ακαδημαϊκές σπουδές. Εκεί πρέπει το υπουργείο να παρέμβει και να καθιερώσει υποχρεωτική φοίτηση στο Γενικό Λύκειο. Μπούρδες!!!!!!!!!

ΔΕΠ
|

Πρώτα διπλασιασμός των θέσεων, τώρα εξαίρεση απο τη βάση εισαγωγής. Κάτι βρωμάει πάρα πολύ. Κατάφορη αδικία. Όλοι οι υποψήφιοι θα έπρεπε να αγωνίζονται επί ίσοις όροις. Αν το κράτος θέλει να βοηθήσει να το κάνει πριν φτάσουν στην αίθουσα εξέτασης. Είναι σαν να τρέχουμε αγώνα δρόμου στο στίβο και μερικοί ξεκινάνε 20μ πιο μπροστά απο τους άλλους. Άδικο.

Φτάνει πια!
|

Θα μας τρελάνετε!; ΦΤΑΝΕΙ πιά με τα παραθυράκια και τις διευκολύνσεις σε ειδικές ομάδες. Οι υπόλοιποι μαθητές δεν είναι παιδιά ενός κατώτερου Θεού επειδή δεν είναι Μουσουλμάνοι ή του εξωτερικού ή δεν ξέρω γω που. Είναι και αυτοί παιδιά, πολλά αγωνίζονται, με τις οικογένειές τους, με δυσκολίες, για να περάσουν. Γιατί το να είσαι Μουσουλμάνος σου δίνει ειδική μεταχείριση; Γιατί όχι το να είσαι φτωχός; Γιατί όχι το να ζεις με ένα γονιό; Ένα σωρό οικογένειες και παιδιά δίνουν την προσωπική τους μάχη, αλλά δεν έχουν την "ετικέτα" της ειδικής κατηγορίας. Πως γίνεται να είναι συνταγματικό αυτό; Είμαστε ίσοι όλοι οι Έλληνες ή μερικοί είναι πιό ίσοι απο τους άλλους; Πρέπει κάποτε να καταπέσει στο ΣτΕ αυτή η αδικία.

Αναβάθμιση ποιότητας σχολείου
|

Δε μιλούν οι μαθητές ελληνικά στα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες;...

Στη Θράκη παιδιά από οικογένειες της μειονότητας λόγω γλωσσικής ιδιαιτερότητας εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να κριθούν αντικειμενικά σε σχέση με τον γενικο μαθητικό πληθυσμό στις εξετάσεις. Είναι ένα ελάχιστο ποσοστό (400-500 απόφοιτοι κάθε χρόνο) που θεσπίστηκε ώστε να ενταχθεί η νέα γενιά στην ελληνική κοινωνία. Μπορεί το 2040 χρόνια να μη χρειάζεται, αλλά μέχρι σήμερα είναι απολύτως αναγκαίο.

Οι διαφοροποιήσεις σε απομακρυσμένες περιοχές (χωριά και νησιά) σε σχέση με τα μεγάλα αστικά κέντρα είναι υπαρκτές και ξεκινούν ήδη από το Γυμνάσιο.

Δεν χρειάζεται όμως να καθιερωθεί ειδικός τρόπος εξέτασης εκεί, αλλά πρέπει να αναβαθμιστεί η ποιότητα των Σχολείων και να διοριστεί άμεσα νέο μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.

@ Δείτε λιγο τα νησιά
18 Φεβ 2021 14:59

Γιατί να μην εισάγονται με το ίδιο καθεστώς κ οι μαθητές απο το Καστελόριζο κ τα νησιά των Δωδεκανήσων κ τα Μικρονησια των Κυκλάδων που δεν έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με τα παιδιά της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης;

Όταν δεν ξέρω δεν απαντώ
|

Οι Έλληνες μουσουλμάνοι μαθητές της Θράκης, από τους οποίους έχω τις καλύτερες εντυπώσεις για τον χαρακτήρα και τις αρχές τους, είναι γνωστό για όσους έχουμε διδάξει εκεί ότι δεν αντιμετωπίζουν όλοι τα ίδια προβλήματα. Υπάρχουν οι μαθητές των πόλεων που δεν διαφέρουν σχεδόν καθόλου από τους χριστιανούς σε ο, τι αφορά το γνωστικό και γλωσσικό επίπεδο. Υπάρχουν όμως και τα παιδιά που ζουν στα ορεινά χωριά και δεν έχουν την ίδια πρόσβαση στη γνώση και την κατάκτηση της γλώσσας. Και οι μαθητές που κατοικούν στα πεδινά βρίσκονται κάπου ενδιάμεσα. Αρα, δεν μπορούμε να τους εξισωσουμε στις εξετάσεις με τους χριστιανούς. Μόνο στην περίπτωση που δημιουργήσουμε ίσες ευκαιρίες για την εμπέδωση της ελληνικής και για άνοδο του γνωστικου επιπέδου τους. Στις πόλεις της Θράκης για πολλά χρόνια παρέχονταν αφιλοκερδώς πρόσθετα μαθήματα εκτός σχολείου και εφαρμόστηκε και το πρόγραμμα εκπαίδευσης μουσουλμανόπαιδων. Προφανώς όμως αυτές οι προσπάθειες δεν ενισχύθηκαν επισήμως, όπως θα έπρεπε. Αυτές τις ευκαιρίες το επίσημο ελληνικό κράτος τις πετούσε για δεκαετίες, αφήνοντας αυτούς τους ανθρώπους έρμαιο στη βούληση των "γειτόνων". Η εξίσωση της βάσης θα στείλει αυτά τα παιδιά (που συντριπτικά έχουν ελληνική συνείδηση) στην αγκαλιά των καλών "γειτόνων" μας, ανοίγοντας τις πόρτες των δικών τους πανεπιστημίων και προσδοκώντας να δημιουργήσουν μια πέμπτη φάλαγγα στη Θράκη. Και εμείς μάλλον θα τους αφήσουμε, όπως το κάναμε για πολλές πολλές δεκαετίες.

γονεας μαθητη
|

Συμφωνω με ορισμενους οτι πρεπει και αυτα τα παιδια να εχουν μια ευκαιρια στην δημοσια εκπαιδευση.Απο την αλλη σαν γονιος διαφωνω καθως υπαρχουν πολλες περιοχες στην Ελλαδα που βρισκονται σε μειονεκτικη θεση ,ομως δεν υπαρχει καμια μεριμνα για αυτες.Επιπλεον γιατι οι μουσουλμανοπαιδες να εχουν παραθυρακι και καλυτερη μεταχειρηση απο τα παιδια μας?Τελος γιατι οι μουσουλμανοπαιδες να εχουν δικαιωμα στην δωρεαν παιδεια ενω τα δικα μας παιδια οχι?Προς ενημερωση οσων δεν γνωριζουν οι γονεις μαθητων λυκειου αναγκαζονται να πληρωνουν σημαντικα χρηματικα ποσα σε φροντηστηρια,καθως το σχολειο δεν μπορει να παρεχει τα απαραιτητα εφοδια για τις πανελληνιες!

Δείτε λιγο τα νησιά
|

Γιατί να μην εισάγονται με το ίδιο καθεστώς κ οι μαθητές απο το Καστελόριζο κ τα νησιά των Δωδεκανήσων κ τα Μικρονησια των Κυκλάδων που δεν έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με τα παιδιά της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης;;;

Πανεπιστημιακός
|

...προκαλεί απέραντη θλίψη να ΜΗ γίνεται ανιληπτό το αυτονόητο, δηλαδή πόσο χρήσιμη είναι η εγγραφή αυτών των μουσουλμανοπαίδων στα δημόσια πανεπιστήμια της χώρας και η εκ μέρους τους ουσιαστική μόρφωση για απόκτηση παιδείας και αναίρεση της τραγικής κοινωνικής περιθωριοποίησης τους

Συμμετοχή και διάκριση σε επιστημονικούς διαγωνισμούς
|

Τα παιδιά που συμμετέχουν σε Μαθηματική Ολυμπιάδα ή άλλους αντίστοιχους διαγωνισμούς θα έπρεπε να έχουν ελεύθερο δικαίωμα εγγραφής στις Σχολές Θετικών Επιστημών.

Όπως γίνεται με τους αθλητές, έτσι πρέπει να ενθαρρυνθεί και η προσπάθεια αυτών των παιδιών.

Το κυριότερο πρόβλημα το δημιουργούν τα ΕΠΑΛ, των οποίων οι απόφοιτοι δεν έχουν παρακολουθήσει την κατάλληλη ύλη για ακαδημαϊκές σπουδές. Εκεί πρέπει το υπουργείο να παρέμβει και να καθιερώσει υποχρεωτική φοίτηση στο Γενικό Λύκειο.

Σύστημα εισαγωγής Ελλήνων του εξωτερικού
|

Οι Έλληνες του εξωτερικού προκειμένου να κατοχυρώσουν το δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ θα πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις εκείνες που τους κατατάσσουν σε μία από πέντε ειδικές κατηγορίες.

Οι υποψήφιοι των ειδικών κατηγοριών 1 και 2 για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, εξετάζονται στα μαθήματα μιας εκ των τριών Ομάδων Προσανατολισμού, ενώ οι υποψήφιοι των ειδικών κατηγοριών 3, 4 και 5 εξετάζονται μόνο στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας.

Πουθενά στη νομοθεσία δεν αναφέρεται για ελάχιστη βάση εισαγωγής σε αυτές τις κατηγορίες - όμως και πάλι, μιλάμε για ελάχιστους υποψηφίους που δεν αλλοιώνουν σημαντικά τον φοιτητικό πληθυσμό.

ακούστε τη Θράκη
|

Όσοι δεν είστε από τη Θράκη δεν μπορείτε να κατανοήσετε το πόσο σημαντικό είναι τα παιδιά αυτά να σπουδάζουν σε ελληνικά Πανεπιστήμια και όχι στην Τουρκία,όπου η ανθελληνική προπαγάνδα καλά κρατεί.Μετά το πέρας των σπουδών τους είναι ολοφάνερη η διαφορά τους ως προς τη χρήση της ελληνικής γλώσσας και ως προς τον τρόπο σκέψης.Η ελληνική παιδεία και οι συναναστροφές τους μέσα σε ένα ευρύτερο πλέον περιβάλλον μεταλλάσσουν στην κυριολεξία αυτούς τους νέους.Γι αυτό λοιπόν μην κραυγάζετε για την εισαγωγή 500 μουσουλμάνων μαθητών με ποσόστωση.Μην είστε στενόμυαλοι.Πόσοι χριστιανιοί φοιτητές σπουδάζουν στη Βουλγαρία ιατρική?Πόσα μόρια νομίζετε βγάλανε αυτά τα παιδιά?

Δέσποινα Μ.
|

Η κατηγορία 3 (Ελληνες απόφοιτοι ξένου σχολείου εξωτερικού που ακολουθεί πρόγραμμα σπουδών χώρας - μέλους της ΕΕ) είχε ουτως ή άλλως ΠΑΝΤΑ τη βάση για εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση.

Νεφέλη
|

Οι μαθητές των ελληνικών σχολείων του εξωτερικού πάντα είχαν και συναχίζουν να έχουν ελάχιστη βάση.

Evi
|

Το ότι ο εκπαιδευτικός του 2021 δεν μπορεί να καταλάβει τι νόημα έχει η ειδική κατηγορία στο εκπαιδευτικό μας σύστημα με ξεπερνάει!!! Μήπως να αλλάξετε επάγγελμα;

Άννα
|

@Γιατι
Και οι μουσουλμανόπαιδες της Θράκης Ελληνόπουλα είναι! Αλλά μάλλον δεν είστε από τη Θράκη....Αν ήσασταν, θα γνωρίζατε ότι τα παιδιά στα Πομακοχώρια δεν έχουν την επιλογή του δημόσιου σχολείου (μιλάμε για πρωτοβάθμια) παρά μόνο του μειονοτικού όπου η τουρκική διδάσκεται σαν πρώτη γλώσσα. Όσοι γονείς επιθυμούν να στείλουν τα παιδιά τους σε δημόσιο σχολείο πρέπει να τα στείλουν με ταξί στην πόλη της Ξάνθης. Μιλάμε για Ελληνόπουλα που απλά δεν είναι χριστιανοί στο θρήσκευμα. Αισθάνονται Ελληνόπουλα? Δεν γνωρίζω! Πάντως δεν ξέρω πώς ενσωματώνεις ανθρώπους που μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 90 για να μετακινηθούν από τα χωριά τους περνούσαν από έλεγχο στρατιωτικό με μπάρα....Όμως η Ελλάδα δεσμεύεται από τη συνθήκη της Λωζάνης..

Πολίτης
|

Παραθυράκια....εξαιρέσεις....ειδικές περιπτώσεις....και άλλες παγαποντιές.....για να καλλιεργήσουμε.....το αίσθημα δικαίου και ισότητας....!!!
ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ....ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΆΝΕΤΕ.....ΚΑΛΩΣ....ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΑΦΉΣΤΕ ΤΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΗΨΗ ΠΟΥ ΒΡΊΣΚΟΝΤΑΙ....!!!

Ειδικό καθεστώς για μειονότητα Θράκης
|

Πρόβλημα δεν πρόκειται να δημιουργηθεί με το να εισάγονται κάθε χρόνο 500 παιδιά από αυτές τις οικογένειες.

Μιλάμε για λιγότερους από 120.000 ανθρώπους στον γενικό πληθυσμό οι οποίοι αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα λόγω κοινωνικής περιθωριοποίησης -και λόγω γλωσσικής επάρκειας- γι'αυτό και έχουν ειδικό καθεστώς εισαγωγής στα ΑΕΙ. Σωστό αυτό το σκέλος της απόφασης - ισότητα δε σημαίνει ισοπεδωτική οριζόντια μεταχείριση που αποκλείει νέους ανθρώπους από την εκπαίδευση.

Από την άλλη, για τα παιδιά *Ελλήνων υπαλλήλων στο εξωτερικό* δεν υπάρχει κανένας ακαδημαϊκός λόγος εξαίρεσης από μια γενική βάση εισαγωγής σε *ελληνικά* ΑΕΙ που τεκμηριωμένα θα είναι περίπου στο 8 ή 9 στα 20. Για αυτή την κατηγορία δεν τίθεται θέμα γλώσσας ή μειονεκτικής κοινωνικής θέσης.

MΑΡΙΑ
|

ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ. ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΣ . ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ ΠΟΥ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΒΑΣΗ. ΟΛΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΦΟΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ.

pakis
|

ως μέλος αυτής της μειονότητας, μπορώ να πω ότι είναι ένα μέτρο με πολιτικό στρατηγικό χαρακτήρα, παρόλο αυτά ένα μεγάλο ποσοστό επιλέγει τα πανεπιστήμια της Τουρκίας λόγω ανεπάρκειας της πολιτείας να "κερδίσει" τον κόσμο αυτό ..

Μανώλης
|

Αριστεία και εδώ κ. Κεραμέως; Ντροπή, αυτό είναι ρατσισμός..

Επιτελικοι αχρηστοι
|

Μπράβο Νίκη. Πούλα σανό για αριστεία. Πούλα σανό ότι δεν θα περνάνε με λευκές κόλλες. Και τώρα άρχισε να ανοίγεις τα παραθυράκια. Όποιος είναι μουσουλμάνος δεν υπόκειται στους νόμους του ελληνικού κράτους; Αυτό είναι ρατσισμός! Υπάρχει δικαιοσύνη; Υπάρχει τίποτα στη χώρα των αρίστων;;;;

ΠΕ86
|

Του ς μουσουλμανοπαιδες της Θράκης δεν μπορεί να μην τους εξαιρέσει μιας και δεσμεύεται με τη Συνθήκη της Λωζάνης και συγκεκριμένα με το άρθρο 45, του Ιούλιου του 1923.

Για αυτό και η εξαίρεση ισχύει ΜΟΝΟ για τους μουσουλμανόπαιδες της Θράκης και όχι των νήσων του Αιγαίου ή της Αττικής.

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ
|

Δεν έχω άποψη στο θέμα των Μουσουλμάνων αλλά όσον αφορά τα σχολεία των ομογενών η βάση του 10 είναι αστεία. Η μόνη εκπαίδευση που έχουν αυτά τα παιδιά είναι μέσω πανάκριβων διαδικτυακών φροντιστηρίων και μόνο αφού τα σχολεία υπολειτουργούν, καμία ρατσιστική συμπεριφορά. Επιτέλους μια αντικειμενική απόφαση.

Apostolos
|

Μα καλά η βάση εισαγωγής (ΕΒΕ) υποτίθεται ότι είναι μια ρύθμιση αξιολόγησης της ποιότητας των υποψηφίων, πως μπορεί να υπάρχουν εξαιρέσεις?
Γιατί να ενοχλεί ο υποψήφιος γενικής κατηγορίας όταν περνάει με βαθμό κάτω από την βάση και όχι όταν το ίδιο κάνει ένα υποψήφιος «ειδικής» κατηγορίας?
Εντελώς αντισυνταγματική ρύθμιση, πόρτα για να πέσει η «βάση» στα δικαστήρια!!

Γιατί?
|

Κυρία κεραμεως ενισχύετε τις κοινωνικές ανισότητες ενα παιδάκι ελληνόπουλο θα διαβάζει και δεν θα περναει με 10 χιλ μορια ενω ενα παιδάκι απο την Θράκη η το εξωτερικό δεν θα διαβάζει και θα περνάει με 5 χιλ μορια και λιγοτερο ! Ρατσίστρια που μεχρι ουτε αυτο δεν κανεις σωστα

Ντροπή!
|

Οι νόμοι πρέπει να ισχύουν για όλους τους πολίτες!
Όχι παραθυράκια και ειδική μεταχείριση για μεμονωμένες ομάδες!
Σταματήστε τα παιχνίδια και φερθείτε με ήθος!

Μ
|

Πάντοτε είχαν ποσόστωση. Δεν ξέρω πόσοι από αυτούς τους μαθητές αξιοποιούν το προνόμιο που τους παρέχει η πολιτεία όλα αυτά τα χρόνια. Οι μειονότητες πρέπει να προστατεύονται, αλλά δεν νομίζω να προσφέρει κάτι η διευκολυντική είσοδός τους στα πανεπιστήμια.

Απίστευτο
|

@Άκης, καλά τα τελευταία χρόνια υπαρχαν βάσεις Νηπιαγωγών και δασκάλων με 10000-11000 μόρια και δεν περνούσαν και πήγαιναν σε γειτονική χώρα; Δηλαδή με τι βαθμούς;;;;

Ντροπή και αίσχος
|

Δεν κρατάτε ούτε τα προσχήματα.
Μετά τα επαγγελματικα δικαιώματα στα κολλέγια, τα οποία στερείτε από Ελληνικά Δημόσια Πανεπιστήμια συνεχίζεται τις διακρίσεις!

Γονιός μαθητή γ λυκείου
|

Έτσι ας πληρώνουμε εμείς τα φροντιστήρια γιατί η δημόσια εκπαίδευση δεν παρέχει ούτε τα βασικά και άλλα παιδιά ας μπαίνουν με ελάφρυνσεις.Ωραιο σύστημα!Δικαιοσύνη μηδέν!Τα παραθυρακια κάποτε πρέπει να σταματήσουν!Στα ξένα είναι Έλληνας και στην Ελλάδα ξένος!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ