Ν. Κεραμέως προς απέχοντες από την αξιολόγηση: « Είναι υπηρεσιακή υποχρέωση όλων η συμμετοχή ... με ό,τι συνεπάγεται κάθε υπηρεσιακή υποχρέωση»

"Πέρα όμως από υπηρεσιακό καθήκον, είναι και ηθική η υποχρέωση απέναντι στα παιδιά μας"

22/02/2021

Ενημερώθηκε: 23/02/2021, 20:15

Άκουσε το άρθρο

Μήνυμα ότι θα υπάρξουν συνέπειες για όσους δεν συμμετάσχουν στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων έστειλε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως κατά τη σημερινή   τηλεδιάσκεψη   με  περισσότερους  από 2.300  Διευθυντές σχολικών μονάδων, παρουσία της υφυπουργού Ζ. Μακρή και της Γενικής Γραμματέως    Σ. Γκίκα  .

«Προφανώς είναι υπηρεσιακή υποχρέωση όλων η συμμετοχή στο θεσμό της αξιολόγησης με ό,τι συνεπάγεται κάθε υπηρεσιακή υποχρέωση», είπε χαρακτηριστικά η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, και σημείωσε:

Ηθική   υποχρέωση:  Πέρα όμως από υπηρεσιακό καθήκον, είναι και ηθική η υποχρέωση απέναντι στα παιδιά μας να εφαρμοσθεί η διαδικασία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο με στόχο μονάχα ένα: πώς θα βελτιώσουμε την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου για τα παιδιά μας.

Βελτίωση- αξιολόγηση:  Δεν μπορούμε να έχουμε βελτίωση, χωρίς αξιολόγηση. Και για αυτόν ακριβώς τον λόγο η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου εφαρμόζεται  σε τόσες χώρες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Και όλοι σας - είμαι βέβαιη - θέλετε βελτίωση, για τα παιδιά μας.

Ο θεσμός  θα αξιοποιηθεί αποτελεσματικά: Είστε όλοι λειτουργοί, είστε όλοι αφοσιωμένοι ακριβώς σε αυτόν τον στόχο, και για αυτό είμαι βέβαιη ότι και ο θεσμός αυτός θα αξιοποιηθεί αποτελεσματικά για να προσφέρουμε ακόμη περισσότερα στα παιδιά μας.»

Μιλώντας για το νέο σύστημα «Συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων», η Νίκη Κεραμέως υπογράμμισε τον καίριο ρόλο των διευθυντών για την επιτυχία αυτού του εγχειρήματος, λέγοντας ότι είναι οι πολλαπλασιαστές και αναμεταδότες σε όλα τα σχολεία της χώρας.

Σχόλια (104)

antifa
|

Άντε γεια, κυρία Κεραμέως, το καπελάκι σας και δρόμο επιτέλους!

Νίκος Σπυρόπουλος
|

"Και όλοι σας - είμαι βέβαιη - θέλετε βελτίωση, για τα παιδιά μας."
Ποιοι το λένε αυτό; Αυτοί που ούτε μάσκες σε φυσιολογικό μέγεθος κατόρθωσαν να μοιράσουν. Αυτοί που έφτιαξαν σεμινάρια τύπου σκόιλ ελικικού.
Να ακούς κάτι τέτοιους να σου μιλάνε για αξιολόγηση και για αριστεία και να λες δεν είναι δυνατόν, ονειρεύομαι, παρακούω, έχω παραισθήσεις!

Νίκος
|

"Και όλοι σας - είμαι βέβαιη - θέλετε βελτίωση, για τα παιδιά μας."

Τι κάνεις Γιάννη;
|

Η κατά τα άλλα λαλίσταση ΠΕΣ έχει καιρό να ακουστεί... γιατί; ράβει κουστουμάκια;

Εκπαιδευτικός Κ.Τ.
|

Αξιολογήσου πρώτα εσύ κυρα-Νίκη κι έπειτα απαίτησε από εμάς.Δεν γυρνάς καλύτερα στο δικηγορικό σου γραφείο,μιας και είσαι τελείως άσχετη στα της Παιδείας λεμε εμείς;Άιντε.....

@Εκπιδευικός
|

Δεν έχει το δικαίωμα ο διευθυντής να καλεί σύλλογο καθημερινά. Μια φορά καλεί.
Απευθυνθείτε στην ΕΛΜΕ και στην ΟΛΜΕ.
Σε τηλεδιάσκεψη είπαν ότι αν υπάρξει τέτοια περίπτωση, να απευθυνθείτε εκεί. Θα το λύσουν το θέμα αυτοί γιατί είναι παράτυπο από την πλευρά της διεύθυνσης.

@ΓΙΑΝΝΗΣ
|

",ενώ υπάρχουν ένα σωρό παιδιά ,νέοι με τεράστια προσόντα και όρεξη για δουλειά". Σκοτώνουν τ'άλογα όταν γεράσουν;;
Θα έρθει και η σειρά άλλων, όλοι θα περάσουν την κόκκινη γραμμή (γήρας).
Και ποιός είπε ότι οι μη νέοι δεν έχουν προσόντα και όρεξη; Πολλοί εκπαιδευτικοί διαθέτουν εκτός των πτυχίων τους και μεταπτυχιακά ή διδακτορικά.
Και τι παράπονα υπάρχουν για τους εκπαιδευτικούς; Δεν τους είδαν στην πανδημία πως πήραν πρωτιά ευρωπαϊκή στην τηλεκπαίδευση; Δεν τους είδαν ότι καταθέτανε την ψυχή τους, δεν είδαν τον τεράστιο αγώνα που δώσανε και δίνουν για να μάθουν γράμματα στα παιδιά;
Η υπουργός, η υφυπουργός, έδωσαν συγχαρητήρια δημόσια στους εκπαιδευτικούς, και η Ευρώπη επίσης, για την εκπαίδευση που παρήχε η Ελλάδα στους μαθητές.
Αλλά στην κοινωνία επικρατεί κανιβαλλισμός - ως επακόλουθο της κρίσης και όχι μόνο...-. Πολλοί γονείς δημοσίως και προσωπικά, έχουν πει τα καλύτερα λόγια για τους εκπαιδευτικούς -είδαν και τη δουλειά τους τώρα-.
Διαβάστε πρώτα την αξιολόγηση σχολικής μονάδας. Κανείς δεν κατάλαβε που χρησιμεύει.
Θα καταλάβετε ότι κατηγοριοποιεί σχολεία, τα οποία θα ψάχνουν πόρους χρηματοδότησης (αυτό προβλέπεται). Πιστεύω ότι θα είναι πάρα πολύ δύσκολο να τα χρηματοδοτούν οι γονείς. Αν μπορούν και εξασφαλίζουν οικονομικά τα σχολεία, τότε κανένα πρόβλημα!
Προφανώς το υπουργείο δεν θέλει να πληρώνει για τα σχολεία, όπως τώρα στην πανδημία που δεν έδωσε χρήματα για τάμπλετ μαθητών - με ιδιωτικές πρωτοβουλίες ότι αγοράστηκε-.
Υ.Γ. Και οι εκπαιδευτικοί φορολογούνται..
Ψυχολόγος έγραφε ότι όσο η τεχνολογία θα αναπτύσσεται, τόσο τα παιδιά θα είναι απαίδευτα.
Ας προσπαθήσουν οι γονείς να "ξεκολλήσουν" τα παιδιά τους από τους υπολογιστές για να μελετούν λίγο περισσότερο..

ΜΚ
|

@Κεραμέως είσαι η καλύτερη
Τα εξάρχεια έγιναν η καλυτερη συνοικία;;;; χαχαχαχαχαχαχα
στα πνεπιστημία τάξη;;;;;; χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ μαλλον δεν παρακολουθείτε ειδήσεις....
η κομμουνιστική προπαγανδα κτλ κτλ αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
μεχρι και η παραταξη της ΝΔ είναι ενάντια στην αξιολόγηση ...
προπαγάνδα και διασπορα ψευδών ειδήσεων κάνετε έσεις....

Κεραμέως είσαι η καλύτερη
|

Όπως τα Εξάρχεια έγιναν κανονική συνοικία , όπως στα πανεπιστήμια αρχίζει να μπαίνει τάξη, έτσι και τα σχολεία θα αρχίσουν να προσφέρουν πραγματική παιδεία. Στη παρούσα φάση η ταμπακιέρα είναι ότι η κομμουνιστική αριστερά που ελέγχει την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ δίνει τα ρέστα της για να κρατήσει το τελευταίο προπύργιό της. Ήττα στις καταλήψεις, ήττα στην τηλεεκπαίδευση, ήττες παντού. Τώρα έχει αρχίσει ένα bullying σε όσους εκπαιδευτικούς και στελέχη έχουν αντίθετη άποψη με " θα σας απολύσουν, τα σχολεία θα τα πάρουν ιδιώτες, θα πέσει ο ουρανός και θα σας πλακώσει, προδότες του κλάδου, δοτοί, πουλημένοι, κλπ". ο σταλινισμός σε όλο του το μεγαλείο. Δεν είναι για την αυτοαξιολόγηση η αντίδραση, αν δεν υπήρχε θα ήταν για κάτι άλλο.

@Η Νέα Δημοκρατία 23 Φεβ 13:48
|

Καλύτερο σχόλιο ever και τόσο επίκαιρο... Βλέπω να σας το κλέβει η αντιπολίτευση και να το κάνει σλόγκαν.

Αγανακτισμένη...
|

Τότε να επιλέγετε με άλλα κριτήρια τους διευθυντές ώστε να είναι σε θέση πραγματικά να αξιολογήσουν!

Ουφ!
|

Εκεί στο Υπουργείο, ακούτε;;; Κουράστηκα να ακούω τις απειλές σας και τους παραλογισμους σας...
Σοβαρευτείτε λίγο. Δεν πειθετε κανέναν για" βελτίωση της εκπαίδευσης " μέσω αυτης της παράλογης αξιολόγησης που προτείνετε. Κανέναν.

Παλιός
|

Στις εκλογές, όποτε γίνουν... να δείτε τι βαθμό θα πάρετε κυρία Υπουργέ εσύ , ο Πρωθυπουργός που σε στηρίζει και όλοι εσείς εκεί οι παρατρεχάμενοι... τολμήστε λοιπόν να τις κάνετε, στην καλύτερη των περιπτώσεων, δυο χρονάκια σας έμειναν ακόμη, προσωπικά σας στήριξα, αλλά ποτέ πια, ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα

ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|

Αξιολογηση ! Κεραμεως οχι 0 αλλα κατω απο το μηδεν!

Dimitris
|

Τα αποτελεσματα της δικης σας αυτοαξιολογησης θα τα δημοσιευσετε κ.υπουργε να γελασουμε λιγακι;

Σ
|

Οχι τωρα ειλικρινα...Πειτε μου εναν τομεα του Δημοσιου που να εφαρμοζεται με επιτυχια η αξιολόγηση...Οι γεν γραμματεις υπουργειων που θα ηταν με θητεια?
Οι αξιολογησεις Δ/ντων σχολειων (εδω γελαμε)?
Οι αξιολογησεις στα αλλα υπουργεια?
Οι αξιολογήσεις στο στρατο???
Οι αξιολογησεις στους ανωτερους δικαστικους?
Που? Που????
Που ειδαμε βελτιωση και οχι βυσματωση??
Ουτε διαιτητη θυμαμαι καποτε δεν μπορουσαν να βρουν ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ για να σφυριξει το ΠΑΟ-ΟΣΦΠ και ειχε πεσει η ιδεα για διαιτητη ξενο!!!

Και στο κατω κατω αν θελει καποιος να αξιολογησει εκπκο πρεπει να τον επισκεπτεται κατα τη διαρκεια ΟΛΗΣ της χρονιας ωστε στοιχειωδως να αποκτησει εικονα τι παρελαβε και τι παρεδωσε...

VIP
|

Τι μας ειπε τωρα η κ. Κεραμεως! Φοβηθηκα! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

Απάντηση ξανά σε Γιάννη
|

Το ότι είστε γονείς και φορολογούμενοι τι σημαίνει;;;; Ότι εμείς θα δεχθούμε την παράλογη αξιολόγηση που ζητάει το υπουργείο;;; Κι εγώ μάνα είμαι και φορολογούμενη
Δε ζητάω όμως παραλογισμους!!!!

μπράβο Αναστασία
|

κείμενο τέτοιο να χτενιστεί και να διακινηθεί σε όλα τα σχολεία (sto sch υπάρχει λίστα ομαδικής αποστολής , στείλτε το και το ΠΡΟΩΘΟΥΝ όλοι στους συλλόγους τους , να λάβουν διεθύνσεις, ΠΔΕ, ΓΓ, Υπουργείο το ΙΔΙΟ κείμενο)

Μαρια Κουτσούκου
|

Εξετάζοντας τόσο τους θεματικούς άξονες όσο και τους δείκτες, δηλαδή τις δράσεις που ιεραρχούνται από την Υ.Α., προκειμένου να αποτυπωθεί η βασική λειτουργία του σχολείου, η παιδαγωγική και μαθησιακή, παρατηρείται ότι:
 η βασική λειτουργία του σχολείου, η μορφωτική, περιορίζεται σε δύο από τους δεκατέσσερις θεματικούς άξονες,
 γίνεται προσπάθεια να αποτυπωθεί η λογική των δεξιοτήτων, που αποτελεί βασικό πυλώνα των αναλυτικών προγραμμάτων τις δύο τελευταίες δεκαετίες. Η Υ.Α. πηγαίνει και ένα βήμα παραπάνω προτρέποντας τις σχολικές μονάδες να πραγματοποιήσουν δράσεις για ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων (οι δεξιότητες διακρίνονται σε «σκληρές» αυτές που αφορούν τη γνώση του αντικειμένου και σε «ήπιες» που είναι δεξιότητες επικοινωνίας, ομαδικής εργασίας, προσαρμοστικότητας, επίλυσης προβλημάτων κ.ά.),
 η κριτική σκέψη, ο γλωσσικός και επιστημονικός εγγραμματισμός ενισχύεται μέσα από δράσεις που πραγματοποιεί η σχολική μονάδα και όχι μέσα από τα αναλυτικά προγράμματα,
 ιεραρχούνται δείκτες για δράσεις που δεν απευθύνονται σε όλους τους μαθητές, όπως όμιλοι, διαγωνισμοί, προγράμματα κ.ά.,
 το ρήμα διδάσκω λείπει από την Υ.Α. και έχει αντικατασταθεί από τα ρήματα ελέγχω, παρακολουθώ, εντοπίζω, αξιολογώ, ιεραρχώ κ.ά.,
Ο θεματικός άξονας παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία, όπως εξειδικεύεται σε δείκτες, που αφορούν προτεινόμενες δράσεις προς τις σχολικές μονάδες, δείχνει το γνωστικό προσανατολισμό του σχολείου, όπως σχεδιάζεται αυτή την περίοδο μέσα από τα νέα αναλυτικά προγράμματα και προετοιμάζεται και μέσα από την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
Σε συνθήκες, που η ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας απαιτούν το σχολείο να παρέχει στέρεη γνώση και ολόπλευρη μόρφωση σε όλους τους μαθητές, το σχολείο θα καλλιεργεί εφήμερες χρηστικές δεξιότητες. Δεν είναι τυχαία η ιεράρχηση των ήπιων δεξιοτήτων, διότι «σε μια εποχή έντονου ανταγωνισμού» ανάμεσα σε εργαζόμενους, που έχουν το ίδιο πτυχίο, επιλέγονται, σύμφωνα με τα πρότυπα των επιχειρήσεων, αυτοί που διαθέτουν τις λεγόμενες «ήπιες» δεξιότητες. Είναι και ένας τρόπος μετάθεσης της ευθύνης στους μαθητές μας και αυριανούς εργαζόμενους ότι είναι άνεργοι, διότι δεν διαθέτουν ήπιες δεξιότητες

Μαρία
|

Το χρονικό σημείο της αξιολόγησης δε πείθει κανένα. Δε μας έχετε πείσει κ.Κεραμέως υπουργέ της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης. Γνωρίζεται άλωστε ότι όπου εφαρμόστηκε στο εξωτερικό ήταν αποτυχημένη.

@ΓΙΑΝΝΗΣ
|

Για όλα φταίνε οι εκπαιδευτικοι...Τα γνωστά....Επίσης και εμείς ειμαστε και γονείς και φορολογούμενοι πολίτες.

Απάντηση στον Γιάννη
|

Αγαπητέ Γιάννη,
1) Έπειτα από την αυτοαξιολόγηση έρχεται η ατομική αξιολόγηση. Αυτά τα 2 πάνε μαζί, πακετάκι 2) Δεν υπάρχει πουθενά στα λεγόμενα τους σύστημα αμοιβών και ποινών!!!!!!!!!!!! Διότι πολύ απλά, δεν υπάρχουν λεφτά για να δώσουν!!!!! Ή ακόμη κι αν έχουν, δε θέλουν να τα δώσουν σ εμάς!!!
Με τη συγκεκριμένη αξιολόγηση δε θα καλυτερεύσει η εκπαίδευση... Πίστεψε με. Αλλά για να στο αναλύσω για το που θα οδηγηθούμε αν δεχθούμε την αξιολόγηση χρειάζομαι 3 σελίδες τουλάχιστον.

Αναστασία
|

Αφήστε μας κα Κεραμέως να κάνουμε τη δουλειά μας. Μη μας αναλώνετε με άσκοπες και χρονοβόρες εκθέσεις σε βάρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Δε θα γίνουμε καλύτεροι εκπαιδευτικοί. Η εκπαιδευτική ικανότητα δεν είναι μετρήσιμη με δείκτες.

Μιχάλης
|

Απαράδεκτο. Αποφασίζουμε και διατάζουμε. Ποιά νομίζει ότι είναι. Τι είμαστε εμείς οι εκπαιδευτικοί σκουπίδια; Σε ένα κομματικό κράτος θα εφαρμόσει αξιολόγηση; Με διορισμένους διευθυντές εκπαίδευσης; Με παρεμβάσεις στις εκλογές των καθηγητών; Δεν άκουσα κανένα ευχαριστώ που με τον υπολογιστή μου και internet από το σπίτι μου παλεύω να κάνω τηλεκπαίδευση χωρίς καμία επιμόρφωση και καμία βοήθεια από πουθενά. Μόνο μεγάλα λόγια και παχιά και κατά τα άλλα στο σχολείο μου ακόμα περιμένουμε καθηγητές σε βασικά μαθήματα. Εκτός αν νομίζει η κ. υπουργός ότι αναπληρωτές με τρίμηνες συμβάσεις θα αναβαθμίσουν το σχολείο.

VIP
|

Ατιγραφω το σχολιο της Αναστασιας. Συμφωνω και επαυξανω!!!

Anastasia
22 Φεβ 2021 23:59

Το ΦΕΚ είναι γενικόλογο. Δείχνει μετάφραση από αξιολόγηση του εξωτερικού χωρίς να έχει καν προσαρμοστεί στα ελληνικά δεδομένα. Για παράδειγμα
1. Τι εννοεί με την ανάπτυξη των soft skills; Αυτές στην εκπαίδευση έχουν κάποια συγκεκριμένα ονόματα που δεν περιγράφονται στο ΦΕΚ. Θα κάνουμε εμείς έρευνα να δούμε ποια είναι, θα ενημερώσουμε τους συναδέλφους μας, θα τα εφαρμόσουμε και μετά θα τα αξιολογήσουμε; Μέσα στην πανδημία και με ορίζοντα 3 μήνες; Να σας ενημερώσω κι όλας ότι οι ήπιες δεξιότητες καλλιεργούνταν ιδιαιτέρως στα project που εσείς καταργήσατε από αυτήν τη σχολική χρονιά από τα Λύκεια. Τώρα με την Τράπεζα, όχι ομαδική δουλειά δεν θα κάνουμε, φροντιστήριο θα γίνουμε. Ανταγωνισμός και αγώνας τρεξίματος. Θα γίνουν και υπόλοιπες τάξεις του Λυκείου όπως η Γ τάξη.
2. Μιλάτε για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες όταν η παράλληλη σε παιδιά με αυτισμό φτάνει στα σχολεία το Δεκέμβρη; Ζητάτε να κάνουμε παρεμβάσεις αλλά μετά θα εξετάζονται οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες με Τράπεζα Θεμάτων;
3. Γράφετε για ένταξη παιδιών προσφύγων; Ποια παιδιά; Αυτά που ζουν στις σκηνές, στη βρομιά και τον καθημερινό κίνδυνο;
4. Μιλάτε για πρόληψη φαινομένων διακοπής φοίτησης εσείς που νομοθετήσατε τα μεταγυμνασικά ΙΕΚ;
5. Γράφετε για κατανομή πόρων; Ποιων πόρων, ανθρώπινων ή υλικών; Και τι εννοείτε με την κατανομή; Ο Διευθυντής θα αποφασίζει πως θα "χρησιμοποιεί" τους εκπαιδευτικούς; Και πώς θα γίνεται ο εκσυγχρονισμός των υποδομών; Με την υπάρχουσα χρηματοδότηση; Εσείς οι ίδιοι είπατε ότι δεν μπορεί να ανοίξει μόνο η Γ΄Λυκείου γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα να κάνουν οι καθηγητές μέσα από το σχολείο εξαποστάσεως εκπαίδευση στις υπόλοιπες τάξεις γιατί δεν υπάρχουν οι υποδομές.
6. Επιμόρφωση. Ποιος θα μας επιμορφώσει τζάμπα; Οι επιμορφωτές θέλουν χρήματα. Θα πληρώνουμε από την τσέπη μας ή μήπως έχει το σχολείο να πληρώνει; Οι συντονιστές αρκού για 2-3 επιμορφώσεις ετησίως. Ξεπέτα δηλαδή.
7. Στα επαρχιακά σχολεία οι εκπαιδευτικοί είναι στην πλειοψηφία τους αναπληρωτές. Πώς θα κάνουν μακρόπνοο σχεδιασμό; Στο σχολείο που δουλεύω, κεντρικό σχολείο επαρχιακής πόλης, οι αναπληρωτές πάνε ακόμη και σε 4 σχολεία. Τι ακριβώς θα αξιολογήσουν; Δεν τους φτάνει η κακομοιριά τους που τρέχουν σας τους τρελούς και διδάσκουν 500 αντικείμενα, που δεν βρίσκουν σπίτι να νοικιάσουν κάτω από τα 400 ευρώ, που τρώνε άλλα τόσα στις βενζίνες για να τρέχουν από χωριό σε χωριό, αλλά θα πρέπει να μπουν και σε ομάδες δύο σχολείων που δεν γνωρίζουν καν για να κάνουν αξιολόγηση.
8. Έχουμε βιβλία, εργαστήρια και προγράμματα σπουδών 20ετίας και θέλετε καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας;
Για να τελειώνουμε. Μας αφήσατε εντελώς αβοήθητους στην πανδημία κι εμάς και τους μαθητές μας, υποχρεώσατε τα παιδιά να βρίσκονται σε μια οθόνη (ως επί το πλείστον κινητού) 8-2 κάθε μέρα, μας έχετε καταγρεουργήσει μέσω των φιλικών προς εσάς ΜΜΕ, βγάλατε όλα τα μαθήματα κοινωνικού περιεχομένου από το Λύκειο, προωθήσατε αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εν μέσω πανδημίας και τεράστιας οικονομικής καταστροφής και μας πετάξατε μία μετάφραση σε ένα ΦΕΚ για την αξιολόγηση, όταν εμείς δεν ξέρουμε ακόμη με ποιο τρόπο θα μπορέσουμε φέτος να υποστηρίξουμε τους μαθητές μας. Όχι, δεν μας αρέσει η στασιμότητα. Θέλουμε χρηματοδότηση, στήριξη, αναβάθμιση. Και μετά αξιολογήστε μας. Γιατί τώρα μοιάζετε με διεφθαρμένους γονείς που προσπαθούν να πείσουν τα παιδιά τους ότι φταίνε αυτά όταν κάτι δεν πηγαίνει καλά στο σπίτι.

Αναστασία
|

Το κράτος της γραφειοκρατίας. Έναν εσωτερικό κανονισμό από τον Σεπτέμβριο τον έχουμε τροποποιήσει και επικαιροποιήσει τρεις φορές.Τον ζητούν τον Σεπτέμβριο και το ΦΕΚ με το τι ακριβώς θα περιλαμβάνει το έστειλαν 9 Φεβρουαρίου.Το ωράριο των νηπιαγωγών όμως μια Παρασκευή με μια υπουργική απόφαση το τροποποίησαν. Τάχα λόγω covid.Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού.Θέλουν και αξιολόγηση.Τρομάρα τους!!!Απλά απαράδεκτοι!!!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ
|

Φαντάζεστε τι σκεφτόμαστε οι φορολογούμενοι πολίτες-γονείς όταν ακούμε ότι οι εκπαιδευτικοί αρνούνται την αξιολόγηση.Προς το παρόν μιλάμε για αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας και όχι για αξιολόγηση.Δηλαδή πως θα γίνει καλύτερο το σχολείο.Όταν θα ξεκινήσει,σιγά μην ξεκινήσει, η αληθινή αξιολόγηση για να έχει νόημα πρέπει να είναι άμεσα συνδεδεμένη με αμοιβές και ποινές.Δεν καταλαβαίνουμε, πολλοί φορολογούμενοι που πληρώνουμε τους μισθούς των εκπαιδευτικών, γιατί θα πρέπει κάποιοι που πιθανόν δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους να παραμένουν στην θέση τους,ενώ υπάρχουν ένα σωρό παιδιά ,νέοι με τεράστια προσόντα και όρεξη για δουλειά που μένουν αδιόριστοι.όσοι δεν κάνουν στα σπίτια τους.Αυτό θα πει αξιολόγηση.

Δάσκαλος.
|

Ότι και να λέμε αυτή το βιολί βιόλακι. Βρε τέτοιο πείσμα δεν γέννησε η φύση.Απο που ξεφύτρωσε αυτή;

Πρόταση για το υπουργείο
|

«Εκτός πινάκων οι αναπληρωτές οι οποίοι δεν θα συμμετάσχουν στην αξιολόγηση - Προϋπόθεση για ένταξη στους νέους πίνακες η δήλωση αποδοχής συμμετοχής»

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ