Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Το χρονοδιάγραμμα της Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων

Ποιος θα είναι ο ρόλος των ΠΕΚΕΣ, θεσμό που η Κυβέρνηση προτίθεται να καταργήσει με την επαναφορά-από Σεπτέμβριο- των Σχολικών Συμβούλων “βαφτίζοντάς” τους “Συμβούλους Εκπαίδευσης”
Δημοσίευση: 23/02/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Από την τρέχουσα εβδομάδα αρχίζουν να τρέχουν οι ημερομηνίες πραγματοποίησης της Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων.

Δραστικό ρόλο καλούνται να παίξουν:

Α. Οι Διευθυντές Σχολείων , η θητεία των οποίων  λήγει τον Ιούλιο (σ.σ. η θητεία τους βρίσκεται σε παράταση), και

Β. Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, θεσμός, που θα “σβήσει” μέχρι το τέλους του σχολικού έτους, ο οποίος θα αντικατασταθεί με του Σχολικούς Συμβούλους, οι οποίοι θα “βαφτιστούν” μάλλον “Σύμβουλοι Εκπαίδευσης”.

Οι “Σύμβουλοι Εκπαίδευσης” οι οποίοι θα είναι η “αφρόκρεμα” της εκπαίδευσης με βαριά χαρτιά  (διδακτορικά, ξένες γλώσσες κλπ) και προϋπηρεσία σε θέσεις ευθύνης, θα είναι οι κυρίαρχοι του “παιχνιδιού” της αξιολόγησης σε έναν-έναν εκπαιδευτικό από το Σεπτέμβριο (σ.σ. το Σχέδιο Νόμου για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα ανακοινωθεί  μέσα στο Μάρτιο).

Ειδικότερα  για την προετοιμασία της πρώτης Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης της σχολικής μονάδας (σχολικού έτους 2020-2021):

- Ο/Η Διευθυντής/τρια του σχολείου, μέχρι το τέλος της εβδομάδας (26 Φεβρουαρίου), θα πρέπει να έχουν συγκαλέσει   ειδική συνεδρίαση για την ενημέρωση του Συλλόγου Διδασκόντων σχετικά με το νέο σύστημα εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων.

- Στη συνεδρίαση αυτή θα συζητηθεί  η συγκρότηση   ομάδων  εκπαιδευτικών, οι οποίες θα αναλάβουν  τη διερεύνηση του έργου του σχολείου σε σχέση με τους εξής 14 θεματικούς άξονες, με σκοπό να προετοιμάσουν μέχρι το τέλος Μαΐου 2021 εισήγηση αναφορικά με την αποτίμησή τους.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:  Ο αριθμός των εκπαιδευτικών κάθε ομάδας και ο αριθμός των θεματικών αξόνων που αναλαμβάνει η κάθε ομάδα εξαρτώνται από τον αριθμό των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων.


Οι ομάδες διερεύνησης των θεματικών αξόνων θα πρέπει να συλλέξουν  δεδομένα και τεκμήρια σχετικά με τη λειτουργία και το έργο της σχολικής μονάδας όσον αφορά τον θεματικό άξονα (ή τους θεματικούς άξονες) που έχουν αναλάβει, προκειμένου να συμβάλουν στην κατά το δυνατόν πληρέστερη αποτίμηση του θεματικού άξονα (ή των θεματικών αξόνων).

Στις αρχές Ιουνίου, οι ομάδες διερεύνησης των θεματικών αξόνων παρουσιάζουν τις σχετικές εισηγήσεις τους στην ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων προκειμένου να συζητηθούν από κοινού και να συνταχθεί η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

 Στο πεδίο «Ταυτότητα» της σχολικής μονάδας , όπου περιγράφονται σύντομα τα χαρακτηριστικά της (μαθητικό δυναμικό, στελέχωση, υποδομές, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σχολείου με βάση το κοινωνικό-οικονομικό περιβάλλον κ.λπ.), καταγράφονται και οι ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν ενδεχομένως επιδράσει στη λειτουργία της σχολικής μονάδας το σχολικό έτος αναφοράς και πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την αποτίμηση του έργου της.

Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Παιδαγωγικής Ευθύνης  θα μελετήσουν τις Εκθέσεις των σχολικών μονάδων ευθύνης τους και θα πρέπει να συντάξουν, μέχρι τις 20 Ιουλίου, Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης για κάθε σχολική μονάδα ευθύνης τους στην ψηφιακή εφαρμογή του Ι.Ε.Π., .

Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Παιδαγωγικής Ευθύνης συντάσσουν στην ψηφιακή εφαρμογή του Ι.Ε.Π. την Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης για το σύνολο των σχολικών μονάδων ευθύνης τους, το αργότερο μέχρι τις 30 Ιουλίου.

Το ΠΕ.Κ.Ε.Σ., αφού λάβει υπόψη τις ετήσιες Εκθέσεις Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, καθώς και τις Εκθέσεις των Σ.Ε.Ε. για τα σχολεία ευθύνης τους, συντάσσει, στην ψηφιακή εφαρμογή του Ι.Ε.Π., Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων ευθύνης του, το αργότερο μέχρι τις 31 Αυγούστου.

Ετικέτες: 
Αξιολόγηση

Σχόλια (31)

 
Δημήτρης @ ert
24 Φεβ 2021 19:31

Mα γιατί ξεχάσατε τη Μακρόνησο! Δε σας ταιριάζει!!

 
η ανοχή εξαντλήθηκε
24 Φεβ 2021 19:16

και από τους πλέον καλόπιστους. ολετήρες σαν τον γαβρόγλου. δεν πάει άλλο, η άτη και η ύβρις έχουν κλιμακωθεί, τρικυμία εν κρανίω

 
Πέτρος Δ.
24 Φεβ 2021 17:50

@ert
Κανείς δεν είναι επίορκος.Η απεργία-αποχή είναι δικαίωμα των εργαζομένων κάθε κλάδου.Αυτο κάνουν οι εκπαιδευτικοί.Απεχουν τη μέρα που θα γίνουν οι συνεδριάσεις των Σ.Δ.

 
Πετρος Δ.
24 Φεβ 2021 17:30

Το 95% των δημοτικών σχολείων της Πιερίας δήλωσε αποχη από την αυτοαξιολογηση μέχρι στιγμής με αποφάσεις των συλλόγων τους και έπονται και άλλα...μέχρι την Παρασκευή

 
Απεργία αποχή
24 Φεβ 2021 17:22

Εκατοντάδες είναι πλέον τα σχολεία που είτε δεν έκαναν την ειδική συνεδρίαση, είτε δεν προχώρησαν στη σύσταση ομάδων εργασίας. Η υπουργός αυτή στρέφει υγιείς φιλελεύθερες δυνάμεις στην αριστερά. Υπάρχουν πολλοί που άρχισαν να νοσταλγούν τον καλοπροαίρετο Γαβρόγλου. Κύριε πρωθυπουργέ η Μενδωνη και η Κεραμέως κάνουν μεγάλη ζημιά. Πρέπει να αντικατασταθούν πριν είναι αργά.

 
pakis προς μάντη Κάλχα
24 Φεβ 2021 17:13

Πως προκύπτουν αυτά τα ποσοστά ;
Εμένα ως αναπληρωτή με τρέχουν σε 3 σχολεία για να συμπληρώσω 23 ώρες κάνω τις ώρες που υποχρεούμαι. Μην ανησυχείς για εμάς τους πικραμένους αλλά χάρη σε εμάς θα σωθείς και εσύ αλλά στις εκλογές θα κλαίτε ...

 
Ιορδάνης Κ.
24 Φεβ 2021 17:13

1) Αξιολογήθηκαν τα απαρχαιωμένα προγράμματα σπουδών που έχουν την έγκριση του ΙΕΠ (Το οποίο είναι αποκλειστικά υπεύθυνο!)
2) Έχετε στελεχώσει τα σχολεία με γραμματείες ; Άλλα έχουν άλλα δεν έχουν!!! Αλλαλούμ!!
3) Έχετε "ξοδέψει" ένα ευρώ για οικονομική ενίσχυση τεχνικής υποδομής για τους εκπαιδευτικούς που σας βγάλανε ασπροπρόσωπους στην σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση...
4) Έχετε χρηματοδοτήσει τις απαρχαιωμένες υποδομές στα σχολεία;
5) Γιατί δεν ζητάτε την γνώμη των εκπαιδευτικών για το υπουργείο παιδείας;
6) Γιατί δεν αξιολογήσατε πρώτα τους συμβούλους; Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν άποψη;
7) Γιατί δεν αξιολογήσατε στελέχη εκπαίδευσης;
8) Γιατί ο Ν.4692.2020 ξεκινάει την αξιολόγηση από τους εκπαιδευτικούς και κάτω ΜΟΝΟ;

Και άλλα πολλά γιατί...

Κρίμα περιμέναμε πολλά περισσότερα ...
Για όλα φταίνε οι εκπαιδευτικοί που εφαρμόζουν τα απαρχαιωμένα προγράμματα σπουδών και βιβλία του ΙΕΠ !!!!!
Οι εκπαιδευτικοί εφαρμόζουν αυτά που εσείς ορίσατε ώς προγράμματα σπουδών βιβλία κα.
Ξεκινήστε πρώτα από επάνω και εμείς εδώ είμαστε!!

 
Giorgio
24 Φεβ 2021 16:02

Με υπερηφάνεια δηλώνω ότι ανήκω κι εγώ σε ένα σύλλογο ο οποίος δήλωσε παμψηφεί την αποχή από την διαδικασία !!

 
Jb
24 Φεβ 2021 15:26

Η αφρόκρεμα της εκπαίδευσης είναι ο εκπαιδευτικος που πασχιζει καθημερινά στην τάξη, που έχει να αντιμετωπίσει τα χίλια προβλήματα και όμως στέκεται όρθιος για τους μαθητές του και αγωνίζεται γι'αυτούς.

 
Κολοβου Ελενη
24 Φεβ 2021 15:17

"Η αφροκρεμα της εκπαιδευσης": το ειπε η υπουργος αλλα δεν το καταλαβε, οτι δηλαδη αυτοι οι συμβουλοι δεν χουν καμια σχεση με το βαθος, με το "κατω απο την επιφανεια", αφου βρισκονται στον αφρο...

 
Μαρία
24 Φεβ 2021 13:13

Είναι ολοφάνερες, πια, και η ανικανότητα του ΥΠΕΠΘ να νομοθετησει και η περιφρόνησή του στις θεσμικές διαδικασίες. Επείγεται για την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και ζητά (απαιτεί καλύτερα) να πραγματοποιηθεί με στελέχη των οποίων η θητεία έχει ήδη ουσιαστικά τελειώσει και παίζουν στην παράταση. Όλες οι θητείες έχουν ολοκληρωθεί και χρειάζεται οπωσδήποτε άμεση ανανέωση γιατί δε μπορεί να κινηθούν τέτοιες σοβαρές διαδικασίες, όπως η αξιολόγηση, με ένα κουρασμένο και φθαρμενο διοικητικό σώμα. Οι κρίσεις είναι απολύτως απαραίτητο να τεθούν σε νέες βάσεις. Επίσης, σε ενδεχόμενη νέα παράταση, η αξιολόγηση, σε πολλές περιπτώσεις, θα πραγματοποιηθεί από εκπαιδευτικους που θα πρέπει να αποχωρήσουν από την υπηρεσία και δε θα έχουν κανένα έρεισμα και καμιά προοπτική. Αναρωτιέμαι ποιο είναι, επιτέλους, το τόσο πολύπλοκο και αξεπέραστο εμπόδιο στη διαδικασία κρίσεων στελεχών εκπαίδευσης που εμποδίζει την κυβέρνηση να νομοθετησει, επιτέλους, και να εκκινήσει τις καινούριες διαδικασίες. Δύο χρόνια πλήρους απραξίας και απροθυμίας. Η έλλειψη σοβαρότητας, τέλος, φαίνεται και από το διαθρυλούμενο "γεγονός" ότι θα αλλάξουν, λέει, οι ΣΕΕ. Με ποιο νομικό πλαίσιο; Θα νομοθετησουν μόνο για αυτούς; Θα διορίσουν; Θα δουλέψουν οι νέοι Σύμβουλοι με το παλιό διοικητικό σώμα, που θα παίζει την παράταση της παράτασης; Ταξις και ηθική!!!

 
Επιστρέψαμε στο 2013/14!
24 Φεβ 2021 09:31

Πισωγυρίσαμε στους εκβιασμούς και στην αυταρχικότητα στο 2013/14..

Δεν το πήραν το μαθημά τους οι ακρονεοφιλελέ μετά το 92% αποχή από τις υπηρεσιακές εκλογές!

θα έχουν 99% αποχή- απεργία των εκπαιδευτικών ανεξάρτητα από τη σταση πλέον της ΔΑΚΕ..

 
Α.Μ.
24 Φεβ 2021 09:02

Κα Υπουργέ, σας το αφιερώνω:
"Ο άνθρωπος και σοφός να είναι δεν είναι ντροπή να μαθαίνει από τους άλλους και να μην το τεντώνει το σκοινί. Βλέπεις τα δέντρα στων χειμάρρων τις όχθες, όσα γέρνουν κορμούς με τα κλώνια τους σώζονται και τα άλλα τα αλύγιστα απ' τη ρίζα τους χάνονται. Και ο καπετάνιος που κρατά τεντωμένα τα πανιά στη φουρτούνα και δεν τα λασκάρει, το καράβι ανάποδα και ταξίδι στο φούντο." Αντιγόνη Σοφοκλέους, 710-718

 
γιωργος
24 Φεβ 2021 06:20

Κυρία Κεραμέως αργήσατε. Οι μεγάλες αλλαγές γίνονται στον πρώτο χρόνο όχι τελειώνοντας ο δεύτερος. Σας τα λέγαμε ότι καθυστερείτε.

 
Γιωργος
24 Φεβ 2021 01:46

@ Καλχας
Θα επιτελουμε πληρως τα διδακτικα και εξωδιδακτικα μας καθηκοντα.
Απο πού προκυπτει λοιπον η περικοπη μισθου;
Μην εκφοβιζετε κυριε!

 
Σύμβουλοι Εκπαίδευσης
24 Φεβ 2021 01:12

Με πάνω από 15 χρόνια θητεία πρέπει να αντικατασταθούν - μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες, ακόμα και διδακτορικά έχουν αρκετοί πλέον εκπαιδευτικοί, αλλά δεν μπορεί οι σύμβουλοι να μην έχουν επαφή με τις σχολικές τάξεις τα τελευταία χρόνια και τα παιδιά που γεννήθηκαν μετά το 2005.

 
Τειρεσίας
24 Φεβ 2021 00:58

@ Κάλχας: Θα γελάσει τ' αχείλι κάθε πικραμένου όταν, στο επόμενο λοκντάουν, το υπουργείο θα καλέσει μαθητές και εκπαιδευτικούς να κάνουν τηλεκπαίδευση με ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ και με ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ, και οι εκπαιδευτικοί θα του απαντήσουν "δώσε μου αίθουσα, δώσε μου κι εργαλεία, και κάνω όση τηλεκπαίδευση θες. Οι τζάμπα μαγκιές και οι κομματικοί πανηγυρισμοί για την επιτυχία της τηλεκπαίδευσης με ξένα κόλλυβα, μας τελείωσαν!". Εκεί, λοιπόν, αγαπητέ μάντη συνάδελφε, να δεις πόσο γέλιο θα ρίξουν οι αρκούδες! Ας προσέχει το αυταρχικό υπουργείο, γιατί η συντριβή των ιθυνόντων του είναι προ των πυλών.

 
ert
24 Φεβ 2021 00:31

@Στράτος. Για τους ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ υπάρχουν πολλά όπλα. Πειθαρχικό και ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ. Η δημοκρατία δεν εκβιάζεται.

 
ΞΑΝΘΟΣ
24 Φεβ 2021 00:28

Μου άρεσε.....το αφρόκρεμα της εκπαίδευσης.....με βαριά χαρτιά.....διδακτορικά.....και άλλα συναφή.....χαρτιά που στις πιο πολλές περιπτώσεις δεν έχουν καμμία επαφή με πραγματική σχολική ζωή...και αφορούν μόνο ασκήσεις ....σε επίπεδο γραφείων....διαλέξεων....συνεδρίων....χωρίς να απαντούν στά προβλήματα της εκπαίδευσης......εν συντομία ....πληθωριστικά .....ΧΑΡΤΙΑ.....!!!

 
Εκπαιδευτικός
24 Φεβ 2021 00:20

Οι δείκτες είναι πρόχειρο copy paste ευρωπαϊκού σχολείου, Διαμαντοπούλου, πειραματικών, χωρίς πλαίσιο, ακαδημαϊκό, ολοκληρωμένο πρόγραμμα με στόχους σταθερούς για τα επόμενα 30 χρόνια, συναίνεση διακομματική, ανεξάρτητες αρχές, χρηματοδότηση.
Κοντολογίς ένα συνονθύλευμα .
Εξυπηρετεί τον επικοινωνιακό καιροσκοπισμό και τον κοινωνικό νεοδαρβηνισμό των εμπνευστών του.

 
προς Καλχας
23 Φεβ 2021 23:25

Αν νομίζεις ότι η φοβέρα του 10% φοβίζει κόσμο κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Πολλοί μάτωσαν 6 βδομάδες στην απεργία το 2006 εδώ θα σταματήσουν. Άλλο επιχείρημα....αυτό δεν πιάνει......Εσύ τρέξε και κάνε την αξιολόγηση.Δεν σε κρατάει κανείς. Τέτοια χαρά πια!!!!

 
Δημήτρης
23 Φεβ 2021 23:20

Παλιός σχολ. σύμβουλος, γύρω στα 1985 έλεγε, αναφερόμενος στην αξιολόγηση: αν ο εκπαιδευτικός ξέρει γράμματα και αγαπάει τα παιδιά, αυτός είναι που ζητούμε. Με το νόμο Κεραμέως όλα τα άλλα ερευνώνται, πλην αυτών. Όλα για το φαίνεσθαι και ουσία μηδέν. Ένα απλό, σύγχρονο και συντριπτικό επιχείρημα: θα αναφερθώ στην (μη) κατάθεση βαθμολογίας. Βάζουν στο στόχαστρο αυτούς που δεν κατέθεσαν. Εγώ που δεν κατέθεσα υπακούοντας στη συνείδησή μου και επιφυλασσόμενος να αποδώσω τα δίκαια στο Β τετράμηνο έχοντας όλα τα εχέγγυα υγιούς βαθμολογίας, ελέγχομαι και δεν ελέγχεται αυτός που γελοιοποιώντας το σύστημα, την Πολιτεία, την εκπ/τική διαδικασία και κοροϊδεύοντας μαθητές και γονείς βάζει σε όλους, ως αντίδραση στην εντολή, 18-20!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΠΑΙΘ. Θα μπορούσα κι εγώ να βάλω σε όλους 19-20 και θα ήταν όλοι ευχαριστημένοι. Δε θα μπορούσα να αυτοεξευτελιστώ μετά από 36 χρόνια στην έδρα. Το ίδιο με την αξιολόγηση. Εδώ τα παιδιά έχουν φτάσει να μην ξέρουν να αρθρώνουν λόγο, να μην κατανοούν ένα απλό κείμενο και το υπουργείο ψάχνει για 14 άξονες! Αντί να έλθουν οι σύμβουλοι στα σχολεία και να δουν την πραγματικότητα και να εισηγηθούν αλλαγές σε βιβλια, σε ύλη, σε νοοτροπία (ποιος μαθητής διαβάζει σήμερα;) κοιτάζουν να διορθώσουν τα κακά χάλια με μεγαλόσχημες ιδέες σαν να θέλουν να φορέσουν σέλα σε γάιδαρο. Δεν είμαστε Φινλανδία κ. Υπουργέ.

 
΅@Καλχας
23 Φεβ 2021 22:44

Οι αγώνες έχουν τίμημα. Έτσι λέω πάντα στους μαθητές μου και γι' αυτό τους εξηγώ ότι είμαι εναντίον των καταλήψεων και υπέρ της αποχής με απουσίες και παρουσία σε κάποια πορεία, δράση ή διαμαρτυρία. Οπότε ότι είναι να γίνει, ας γίνει. Εμείς θα χάσουμε χρήματα, αυτοί πολλά περισσότερα. Θα ήθελα να σας ρωτήσω όμως αν έχετε διαβάσει τo ΦΕΚ της αξιολόγησης, αν έχετε κοιτάξει τη βιβλιογραφία γι αυτά που γράφει και αν ναι, να μου απαντήσετε αν θεωρείτε σοβαρό το Υπουργείο που μεταφέρει στη χώρα μας και μέσα στην πανδημία μεταφρασμένο ένα σχέδιο αξιολόγησης από χώρες που τα σχολεία έχουν αυτόνομη χρηματοδότηση και που ο κάθε διευθυντής/καθηγητής δεν τρέχει στον βουλευτή του όταν είναι να αξιολογηθεί.
Χωρίς καθόλου εκτίμηση
Αναστασία

 
Μ.Χ
23 Φεβ 2021 22:35

Δεν παίρνει από λόγια αυτή πάρτε το χαμπάρι. Τέτοιο αγύριστο κεφάλι δεν έχω ξαναδεί.

 
δράσεις κοινωνικού ενδιαφέροντος
23 Φεβ 2021 21:14

μετά την δια ζώσης, την τηλεκπαίδευση στο τμήμα που είναι κλειστό , το απόγιομα στο κοινωνικό συσσίτιο στην πλατεία (με αποστάσεις , μασκούλα διπλή και γαντάκια). πήρα καλό βαθμό, κυρ-διευθυντά;

 
Κάλχας
23 Φεβ 2021 21:06

Θα γελάσει το χείλι κάθε πικραμένου όταν θα αρχίσει να γίνεται περικοπή μισθού στους απεργούς-απέχοντες 10-15% και θα τρέχουν όλοι να πάρουν τις δηλώσεις τους πίσω. Βλέπω νέο πεδίο στο έντυπο δήλωσης απεργιών -στάσεων. Φοβάμαι ότι θα γίνει ότι έγινε και με τις καταλήψεις, όταν κόπηκε το τσάμπα όλοι για μάθημα!

 
Σχόλιο -διαπίστωση
23 Φεβ 2021 21:06

Θα είναι μια ακόμη συντριπτική αποτυχία - ήττα της κ. Κεραμέως. Όταν η εκάστοτε πολιτική ηγεσία πληγώνει, προσβάλλει και υπονομεύει συστηματικά τους εκπαιδευτικούς χάνεται η εμπιστοσύνη. Και όταν προσπαθεί με ανάρμοστες μεθοδεύσεις να επιβληθεί ή να ευτελίσει τις επιλογές μας, τότε είναι βέβαιη αντίδραση και η νίκη του κλάδου.

 
φιλελεύθερος
23 Φεβ 2021 20:59

Τελικά η Κεραμέως δεν χαμπαρίζει από timing. Κυρία υπουργέ δεν μπορείτε τώρα να το κάνετε αυτό. Χρειάζεται προεργασία την οποία δεν έχετε κάνει. Τα σχολεία όπως είναι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να κάνουν εσωτερική αξιολόγηση και η εξωτερική αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνει από απόσταση. Προφανώς αγνοείτε την ζοφερή πραγματικότητα της εκπαίδευσης. Οι σύμβουλοι σας δεν σας ενημέρωσαν;

τέως σχολικός σύμβουλος-φανατικός της αξιολόγησης

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
23 Φεβ 2021 20:57

Αν μπει προαπαιτούμενο η συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση της ΣΜ για επιλογή στελεχών εκπαιδευσης;

 
ΜΤ
23 Φεβ 2021 19:58

Καλά εντάξει, τζάμπα ημερομηνίες. Κρατήστε μικρό καλάθι εκεί στην "αφροκρεμα" και ψηλά στο Υπουργείο γιατί θα εκπλαγείτε με το ποσοστό της αποχής από την συνεδρίαση αυτή. Οι εκπαιδευτικοί, τις (κούφιες) απειλές της Κεραμέως τις πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων.

Και προσοχή λίγο πώς αποκαλείτε τους Συντονιστές/Συμβούλους γιατί στο τέλος θα ψωνιστούν με φράσεις όπως "η αφρόκρεμα με τα βαριά χαρτιά". Στους περισσότερους δεν λένε απαραίτητα κάτι αυτά. Που συχνά έχουν να πατήσουν σε τάξη ή ναρθουν σε επαφή γενικά με παιδί από την εποχή του Νωε.

Και μια απορία μιας και ακολουθεί επιχειρηματική λογική η ηγεσία: ποια τα κίνητρα; Ένα καλό σχολείο, ένας καλός εκπαιδευτικός θα λάβουν κονδύλι παραπάνω ή αντίστοιχα αύξηση μισθού (ειδικά οι νέοι το έχουν ανάγκη που είναι με κάτω από 1.000 ευρώ αρκετοί) σαν επιβράβευση; Διότι στις εταιρίες κάτι κερδίζεις ενώ σε αυτή τη περίπτωση πάλι τζαμπέ, η ανταμοιβή είναι ένα αόριστο "μια καλύτερη Εκπαίδευση".

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ