Αποκλεισμός εκπαιδευτικών από τη διεκδίκηση θέσεων στελεχών εκπαίδευσης εάν απέχουν από την αξιολόγηση

Οι εκπαιδευτικοί που θα απέχουν από την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων θα αποκλείονται από τη διεκδίκηση θέσεων Στελεχών Εκπαίδευσης (Διευθυντών Σχολείων , Διευθυντών Εκπαίδευσης , Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης κλπ).
Αυτό προβλέπει διάταξη που ήδη έχει συμπεριληφθεί στο πολυνομοσχέδιο που ετοιμάζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του esos.
Ανώτατο στέλεχος του υπουργείου Παιδείας σε επικοινωνία με το esos τόνισε ότι δεν πρόκειται για “τιμωρητική” ρύθμιση αλλά “είναι αυτονόητο ότι δεν μπορεί κάποιος να είναι ηγετικό στέλεχος στην εκπαίδευση όταν αρνείται την αξιολόγηση”.
Η ίδια πηγή δήλωσε στο esos ότι πρόκειται για διάταξη που έτσι κι αλλιώς θα περιλαμβάνονταν στο πολυνομοσχέδιο, ανεξάρτητα από την αποχή -απεργία που κήρυξε η ΟΛΜΕ.
Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ήδη μιλώντας προχθές σε τηλεδιάσκεψη με περισσότερους από 2.300 Διευθυντές σχολικών μονάδων έστειλε μήνυμα ότι θα υπάρξουν συνέπειες για όσους δεν συμμετάσχουν στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων.
«Προφανώς είναι υπηρεσιακή υποχρέωση όλων η συμμετοχή στο θεσμό της αξιολόγησης με ό,τι συνεπάγεται κάθε υπηρεσιακή υποχρέωση», είπε χαρακτηριστικά η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, και σημείωσε:
Ηθική υποχρέωση: Πέρα όμως από υπηρεσιακό καθήκον, είναι και ηθική η υποχρέωση απέναντι στα παιδιά μας να εφαρμοσθεί η διαδικασία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο με στόχο μονάχα ένα: πώς θα βελτιώσουμε την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου για τα παιδιά μας.
Βελτίωση- αξιολόγηση: Δεν μπορούμε να έχουμε βελτίωση, χωρίς αξιολόγηση. Και για αυτόν ακριβώς τον λόγο η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου εφαρμόζεται σε τόσες χώρες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Και όλοι σας - είμαι βέβαιη - θέλετε βελτίωση, για τα παιδιά μας.
Ο θεσμός θα αξιοποιηθεί αποτελεσματικά: Είστε όλοι λειτουργοί, είστε όλοι αφοσιωμένοι ακριβώς σε αυτόν τον στόχο, και για αυτό είμαι βέβαιη ότι και ο θεσμός αυτός θα αξιοποιηθεί αποτελεσματικά για να προσφέρουμε ακόμη περισσότερα στα παιδιά μας.»
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- ΣΥΡΙΖΑ: Ολοστρόγγυλο μηδενικό η πολιτική της κυβέρνησης σε Παιδεία και πανδημία
- Ερώτηση 44 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τους τελευταίους Δήμους με νήπια εκτός τάξεων
- Πολυτροπολογία στη Βουλή για επείγοντα εκπαιδευτικά ζητήματα
- Εγκύκλιος με οδηγίες για την διδακτέα ύλη στα Δημοτικά Σχολεία
- Η Ν. Κεραμέως συνεχίζει τις επισκέψεις σε Λύκεια
- Πανελλαδικές: Αιτήσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών για την Κεντρική Επιτροπής Πανελλαδι...
- Χημεία: Διευκρίνιση για το τεύχος Β ́ της Γ ́ τάξης Γενικού Λυκείου
- Εγκύκλιος: Διευκρινίσεις επί των αιτήσεων οριστικής τοποθέτησης εκπαιδευτικών που υπηρετούν με θητεία σε Πρότ...
- Εγκύκλιος: Οδηγίες διδασκαλίας για τα μαθήματα της Α ́ και Β ́ τάξης των ΕΠΑ.Λ.
- Πανελλαδικές: Μετατίθεται για τις 15 Μαίου η ανακοίνωση του αριθμού εισακτέων
Σχόλια (128)
Διαβάζω τα σχόλια κάποιων, οι οποίοι προφανώς έχουν την ίδια σχέση με την εκπαίδευση την οποία έχω εγώ με την αστροφυσική. Είναι δυνατόν να νομίζετε εσείς οι υπέρμαχοι της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ότι το πρόβλημά μας είναι μην μας κάνει "νταντά" ο κάθε περαστικός από αυτό το πολύπαθο υπουργείο της Παιδείας; Είστε βαθιά νυκτωμένοι, διότι ο κάθε ένας εκπαιδευτικός που έχει συναίσθηση της ευθύνης του δεν φοβάται κανέναν αξιολογητή γιατί απλούστατα τον ξεπερνάει. Τέτοια σχέση με την εκπαίδευση θα έχουν και αυτοί οι οποίοι όπως είπε και η υπουργός αξιολογούνται. Το θέμα είναι από ποιους και κυρίως το πότε. Είμαι στην εκπαίδευση 33 χρόνια, αξιολογούμαι καθημερινά από τους μαθητές, έχω κάνει αρκετές φορές υποδειγματικές διδασκαλίες, έχω συμμετάσχει σε πάρα πολλές ημερίδες και εκπαιδευτικά συνέδρια, οπότε δεν έχω καμία αγωνία σε τυχόν αξιολόγησή μου. Άλλα πράγματα διακυβεύονται με αυτά που προωθεί τώρα η τωρινή υπουργός. Είναι μια διαδικασία που κατ' αρχάς αν υλοποιηθεί δεν θα κάνουμε μάθημα αλλά θα συμπληρώνουμε χαρτούρες για την αυτοαξιολόγηση κ.λπ. για να ικανοποιούμε κάποια βίτσια και τις ρεμβανσιστικές διαθέσεις του καθενός που καταλαμβάνει την υπουργική καρέκλα. Έλεος έχουμε να ασχοληθούμε με σοβαρότερα πράγματα - την εκπαίδευση των μαθητών μας και ιδιαίτερα στις τωρινές δύσκολες συνθήκες στις οποίες παλεύουμε μόνοι μας - από αυτόν που θέλει να μας κάνει υπάκουους υπαλλήλους του.
Δηλαδή απαίτηση των εκπαιδευτικών είναι να μην αξιολογηθούν ποτέ; Είναι λογικό αυτό; Πιάνουμε μια καρέκλα στο δημόσιο και δεν αξιολογούμαστε ποτέ; Νομίζω ότι είναι παράλογο. .Οι εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να είναι ανασφαλείς.
Και γιατί δεν γίνεται; Αν είναι άριστος; Από το αν υπακούει στις όποιες εντολές του υπουργείου σαν ζώο θα κριθεί; Κι αν το υπουργείο διατάξει να βαράς σφαλιάρες τον εαυτό σου; Θα το κάνεις; Γιατί κάτι τέτοιο ζητάει με αυτού του είδους την αξιολόγηση.
Κι εσείς οι γονείς ξυπνήστε. Εδώ παίζεται το δημόσιο σχολείο.
Τα μικρά σχολεία θα κλείσουν, τα "αδύναμα" θα στοιβάξουν τους "κακούς" και τα "άριστα" θα αρχίσουν να διαλέγουν μαθητές.
Εκτός πια κι αν όλοι έχετε τα φράγκα να σκάτε 7-10 χιλιάρικα τον χρόνο στα ιδιωτικά. Δεν νομίζω όμως...
"νομοθετική διάταξη, που θα άγει σε πειθαρχικές συνέπειες ή άλλης μορφής κύρωση εις βάρος των απεργών υπαλλήλων και μάλιστα αναδρομικά, είναι πρωτίστως αντισυνταγματική και ως τέτοια ελέγχεται από τα Δικαστήρια"
Ας ετοιμάσει λοιπόν και η δικηγόρος της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ την μήνυση προς οποιονδήποτε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου υπογράψει τέτοιο πράγμα και ας την "διαρρεύσει" σε "πηγές". Να δούμε τέλος πάντων ποιός έχει δίκιο!
Ντροπή! Έχουν απέναντί τους σχεδόν το σύνολο των εκπαιδευτικών και επιμένουν στην αλαζονεία τους!
Τουλάχιστον να μας επιστρατεύσουν να τελειώνουμε με τα προσχήματα!
Αρκεί να πραγματοποιηθεί.
Εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς αξιολόγηση μοιάζει παρωχημένο. Δε γίνεται στον 21ο αιώνα να μην έχουν λυθεί αυτά τα ζητήματα. Ευθύνες υπάρχουν και στις ηγεσίες διαχρονικά αλλά και στους εκπαιδευτικούς. Με μια κοινωνία που υποφέρει και αγωνιά για το αύριο δε γίνεται κάποιοι να οχυρώνονται πίσω από τα προνόμιά τους, πλησιάζει η ώρα που θα τους παρασύρει το ποτάμι.
Χρυσή ευκαιρία για Κεραμέως να καθαρίσει την εκπαίδευση. Δε γίνεται π.χ. το στέλεχος ή ο αναπληρωτής που περιμένει διορισμό να δηλώνουν ανοιχτά και ενυπόγραφα ότι είναι κατά της αξιολόγησης. Επειδή είναι χρονιά διορισμών ας μπουν προαπαιτούμενα. Όποιος αρνείται να καθηλώνεται στο ίδιο ΜΚ και να μην έχει δικαίωμα να διεκδικήσει θέση ευθύνης. Επίσης το χαρτί της απεργίας αποχής που κατέθεσε να μπει στον υπηρεσιακό φάκελό του. Να τελειώνουμε κάποια στιγμή με όλους αυτούς, αν δεν τους αρέσει το δημόσιο σχολείο ας πάνε αλλού.
Μη εφαρμογή νόμου = παράνομο.
Είμαι δέκα χρόνια Διευθυντής. Κλαίω γοερά που δε θα ξαναγίνω. Πώς θα γυρίσω στην τάξη; Πώς θα πάψω να είμαι το "παιδί" για όλες τις δουλειές; Πώς θα στερηθώ τα 300 € μεικτά; Περιμένω με αγωνία το διάδοχο. Θα περάσουμε υπέροχα.
δικά σας παιδιά με τη γνωστή διαδικασία (των διευθυντών εκπαίδευσης). μια τα ελληνοτουρκικά μια οι πιθανές εκλογές σύντομα μια χαρά θα σας και τους έρθει
@ Δάσκαλος / 25 Φεβ 2021 20:38
Δάσκαλέ μου, φαίνεται να σε πονά πολύ όλη αυτή η αμόθυμη απόρριψη της προχειρότητας που βαφτίστηκε ψευδεπίγραφα εσωτερική αξιολόγηση και που δεν είναι παρά μια θλιβερή γραφειοκρατική καρικατούρα. Αλλιώς δε θα ξεστόμιζες τόσο ανερμάτιστες απόψεις υποστηρίζοντας περικοπή μισθού για εκπαιδευτικούς - συναδέλφους σου δηλαδή!!! - ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!
Και όφειλες, πριν μιλήσεις , να γνωρίζεις ότι δεν μπορεί να συγκαλείται επ' αόριστον ο σύλλογος, γιατί δεν υπάρχει το χρονικό περιθώριο, επειδή απλούστατα η υπουργός αποφάσισε (και διέταξε) ως καταληκτική ημερομηνία της διαδικασίας την τελευταία εργάσιμη ημέρα του τρέχοντος μηνός, δηλαδή το πολύ μέχρι αύριο. Πέρασε λοιπόν απ' το μυαλό σου ότι τα περισσότερα σχολεία έχουν προγραμματίσει για αύριο τη συνεδρίαση εξαντλώντας κάθε περιθώριο που τους έδινε η υπουργική απόφαση;
Ακριβώς λοιπόν επειδή το υπουργείο αντιλαμβάνεται - πάντα καθυστερημένα βέβαια, ως συνήθως - ότι ήδη έχει ακυρωθεί στην πράξη η αυθαίρετη απόφασή του με συντριπτικά ποσοστά ανάλογα μ' εκείνα των γελοίων εκλογών που μεθόδευσε για τα υπηρεσιακά συμβούλια, εκτρέπεται πλέον στο ύστατο όπλο του εκβιασμού, των απειλών και της αυτογελοιοποίησης, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι ο αποκλεισμός των απεργούντων από τη διεκδίκηση θέσεων ευθύνης θα καταπέσει πανεύκολα με την πρώτη δικαστική προσφυγή, δεδομένου ότι δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο που να απαγορεύει το απεργείν!
Η απεργία αποχή είναι γύρω στο 80-90% και έχουν πανικοβληθεί εκεί στο Υπουργείο ! Πάμε για πρόωρες εκλογές ολοταχώς και προσπαθούν να "περάσουν" οτι μπορούν...ραντεβού για μαύρισμα στις κάλπες κ. Υπουργός
Αν και δεν συμφωνώ, αυτό που λέει είναι απλό, λέει δεν κάνω τους παραβάτες του νόμου διευθυντές, είναι όπως λέει δεν κάνω τους καταχραστές κλπ διευθυντές
Επίσης, κάθε τόσο κάποιος γράφει οτι τα σχολεία δεν έχουν γραμματεία , επιστάτη , πόρους, εξοπλισμό, βιβλία, εκπαιδευτικούς στην ώρα τους... Σοβαρά; Μόνο με την αυτοαξιολόγηση μπορεί να φανεί τι ισχύει και σε τι ποσοστό, όχι από την παπάτζα του καθενός
με την αυτοαξιολογηση σου....η εξωτερικη θα σε τρομαξει....θα ερθει η σειρα σου...
Ποιος αρνειται την αξιολογηση ; Τη γελοιοποιηση της αξιολογησης αρνουμαστε. Με 3 μηνες τηλεκπαιδευση, με αναπληρωτες που ηρθαν το Νοεμβριο και μολις πριν λιγες μερες γνωρισαν τους μαθητες τους, με συνεχιζομενο λοκνταουν και τηλεκπαιδευση στα μισα σχεδον σχολεια της χωρας (σε Αθηνα και Θεσσαλονικη) και θελει η αλλη η ασχετη να αρχισουμε να... αποτυπωνουμε δεικτες και να γραφουμε εκθεσεις ιδεων! Απο τις οποιες θα κριθει το μελλον παρα πολλων σχολειων, κατα συνεπεια εκπαιδευτικων και μαθητων! Υπαρχει και η χρονια που ερχεται αν θελετε να ξεκινησετε σωστα (και για πραγματικη αξιολογηση που αποσκοπει στη βελτιωση και οχι την υποβαθμιση)!!!
Δεν πατε καθολου καλα μου φαινεται!
Και όλα αυτά γιατί το Υπουργείο έβαλε γερά στο παιχνίδι τον Σύλλογο Διδασκόντων. Η ΟΛΜΕ βλέπει πίσω απο τον νόμο για αυτοαξιολόγηση ιδιωτικά συμφέροντα, υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, εισαγωγή χορηγών, γονέων, το πέρασμα των σχολείων στους δήμους, ... τσιπάκια που θα βάλουν στους εκπαιδευτικούς (!) και άλλα τρομοκρατικά σενάρια. Και πανηγυρίζουμε ως νεολουδίτες που η συντριπτική πλειοψηφία συμμετέχει στην απεργία - αποχή. Λες και το υπουργείο δεν μπορεί με ένα νόμο να περάσει τα σχολεία στους Δήμους, να δώσει στους γονείς το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής σχολείου, στους χορηγούς να χορηγούν και οι εκπαιδευτικοί να αμείβονται με την προϋπόθεση της εξωτερικής αξιολόγησης.
Η ιστορία έχει δείξει οτι αυτές οι "νίκες" αποδεικνύονται σκληρές ήττες. Τραβάμε το χαλί κάτω απο τα πόδια μας και πριονίζουμε το κλαδί που κρεμόμαστε. Αντί να συμμετέχουμε σε μια αξιολόγηση - παρωδία, στάχτη στα μάτια των δανειστών, θα πάμε σε μια μορφή αξιολόγησης στην οποία δεν θα μπορούμε να αντιδράσουμε. Και αυτό, γιατί δεν θάχουμε σύμμαχο μας την κοινωνία.
Ο σύλλογος που ακυρώνεται λόγο απεργίας, σημαίνει πρώτα από όλα ότι εκείνη την ημέρα γίνεται περικοπή μισθού. Απεργία τζάμπα δεν υπάρχει. Στη συνέχεια ορίζεται νέος σύλλογος. Πάλι αν λόγο απεργίας δεν υπάρχει απαρτία, το ίδιο. Μετά νέος σύλλογος και πάει λέγοντας... Αυτό είναι η μόνη λύση
Άλλαξε πλευρο καλυτερα!
Και επιλογές στελεχών έρχονται και αξιολογηση θα τρέξει κανονικά στο σπίτι τους θα πανε οι άχρηστοι!
Πάρτε το απόφαση: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΝΤΟΥ!!!!
Των νέων εκπαιδευτικών (και όχι μόνο) εφοδιασμένοι με κατάρτιση, όρεξη, οραμα και διάθεση για προσφορα απέναντι στη θλιβερή μειοψηφία ο -!
Δυο διαφορετικοί κόσμοι!
Είναι βέβαιο ότι η ΑΡΙΣΤΕΙΑ και το φως θα νικήσουν τον εκπαιδευτικό μεσαίωνα!!!
ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ: ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ!!!!
Επειδή πρέπει να αξιολογηθεί κάποτε και η Υπουργός για το έργο της, εμπρός όλοι οι εκπαιδευτικοί να πάψουμε να πληρώνουμε κάμερες,υπολογιστές, δίκτυο... και να επιστρέψουμε στα σχολεία μας να δουλέψουμε από εκεί με τα μέσα που μας δίνει η κυβέρνηση! Γιατί δεν το τολμάμε; Μια εβδομάδα αρκεί, για να καταλάβει ότι, μας οφείλει ένα μεγάλο "ευχαριστώ" για την υποστήριξη που παρέχουμε στην πατρίδα μας και στα παιδιά μας. Όχι να μας απειλεί κιόλας!
Έστω δύο εκπαιδευτικοί με 10 χρόνια υπηρεσίας, ο ένας εκπαιδευτικός με πέντε χρόνια σε σχολική μονάδα και πέντε χρόνια σαν υπεύθυνος Πληροφορικής και ο άλλος με 10 χρόνια στη σχολική μονάδα
Ο πρώτος παίρνει λιγότερα μόρια και θεωρείται ανεπαρκής για διευθυντής σχολείου!!! στις κρίσεις στελεχών από τον δεύτερο! Ενώ υπηρέτησε το Υπουργείο από θέση που το ίδιο δημιούργησε και τον πέρασε από αξιολόγηση για να πάει, τελικά ο εκπαιδευτικός της τάξης έχει 10 χρόνια στην τάξη και 10 μόρια διδακτική εμπειρία, ενώ ο «άλλος» που υπηρέτησε το Υπουργείο από άλλη δική του θέση:
Α) δεν έχει δικαίωμα να κάνει αίτηση στις κρίσεις πχ για Διευθυντής Σχολείου, γιατί δεν έχει 8 ή 10 χρόνια στο σχολείο όπως απαιτείται από την Υ.Α. (παρότι οι εγκύκλιοι που τον εξέλεξαν από το 2003 έως το 2012 έλεγαν ότι η θητεία του λογίζεται διδακτική σε σχολείο)
Β) Έχει διοικητική μοριοδότηση: 0,25 μονάδες ανά έτος και έως 1 κατ’ ανώτατο όριο μονάδα, άρα για 5 χρόνια 1 μόριο
Γ) Διδακτική μοριοδότηση σαν Υπ. Πληροφορικής : 1 μονάδα για κάθε έτος, πέραν των απαιτούμενων για τη θεμελίωση δικαιώματος υποβολής υποψηφιότητας (5 χρόνια), και έως 2 κατ’ ανώτατο όριο μονάδες, άρα 2 μονάδες
Έτσι ο εκπαιδευτικός της τάξης έχει 10 μονάδες και δικαίωμα να κάνει αίτηση για στέλεχος εκπαίδευσης !! Ενώ ο εκπαιδευτικός με πέντε χρόνια στην τάξη πέντε χρόνια σαν υπεύθυνος Πληροφορικής έχει (5 μόρια διδακτική τάξης + 1 μόριο διοικητική και 2 μονάδες διδακτική σαν Υπεύθυνος Πληροφορικής), άρα 8 μόρια και δεν έχει δικαίωμα να κάνει αίτηση για Διευθυντής ενός σχολείου!!!
Και οι δύο με 10 χρόνια υπηρεσίας ό ένας έχει 10 μόρια και μπορεί να κάνει αίτηση για Διευθυντής σχολείου ο δεύτερος 8 μόρια και δεν έχει δικαίωμα να μπει στις κρίσεις! Γιατί;
Λογικότατο. Είναι γνωστό από πολύ παλιά ποιά προσόντα θεωρούνται προαπαιτούμενα για διοικητικές θέσεις τόσο σε δημόσιο όσο και ιδιωτικό τομέα . Βασικότερα όλων η υπακοή και η υποταγή στις επιλογές της διοίκησης. Όσοι σκυφτοί προσέλθετε η καρέκλα του όργανου σας περιμένει
Κάτι έλεγε ο μέγιστος Σωκράτης, για τη γνώμη των "επαϊόντων".
Επίσης, οι κανόνες ορθής συμπεριφοράς, λένε ότι δεν πρέπει να γράφουμε με κεφαλαία.
Η αυτοαξολόγηση της σχολικής μονάδας είναι αναγκαία. Εφαρμόζεται σε πολλά εκπαιδευτικά συστήματα ανεπτυγμένων χωρών χωρίς τα καταστροφικά αποτελέσματα που κάποιοι επισείουν. Όμως η φετινή σχολική χρονιά είναι προβληματική λόγω κορωνοϊού. Δεν θα ήταν πιο λογικό να ξεκινήσει η αυτοαξιολόγηση από τον Σεπτέμβριο;
Εαν αληθευει, μια ειναι η λυση. Απεργια διαρκειας κι οποιος αντεξει. Ντροπη τους!
Αναρωτιέμαι ,αν έχουν αξιολόγηση πχ χώρες της ΕΕ. Και αν έχουν ,εδώ και πόσες δεκαετίες? Τέτοιες αναλύσεις θα ήθελα να διαβάζω (και ας κάνω πως δεν γνωρίζω).
Συγχαρητήρια κ. Κεραμέως, έτσι ακριβώς πρέπει, όποιος αντιδράει να τιμωρείται με κάποιο τρόπο. Και κυρία Υπουργέ, μια χάρη, παραιτήσου να ησυχάσουμε, μαντάρα τα έκανες σε όλα.
Κεραμέως (νομικός Παρισίων Γαλλίας με ειδίκευση στη διαιτησία): «Προφανώς είναι υπηρεσιακή υποχρέωση όλων η συμμετοχή στο θεσμό της αξιολόγησης με ό,τι συνεπάγεται κάθε υπηρεσιακή υποχρέωση».
Εγώ (νομικός ΑΠΘ Ελλάδας με χρόνια στο "κουρμπέτι"): Άρθρο 23 Συντάγματος, παρ.2 «Η απεργία αποτελεί δικαίωμα και ασκείται από τις νόμιμα συνεστημένες συνδικαλιστικές οργανώσεις για τη διαφύλαξη και προαγωγή των οικονομικών και εργασιακά γενικά συμφερόντων των εργαζομένων».
Ποιος λέτε να νικήσει;
Υ.Γ. Πού να μην είχε και ειδίκευση στη διαιτησία (παρεμφερής της έννοιας της διαπραγμάτευσης)! Θα μας είχε στήσει στις γκιλοτίνες χωρίς δίκη....
Αγαπητοί γονείς,
Εσείς που θέλετε την αξιολόγηση γιατί πιστεύετε πως θα απομακρύνει τους "ακατάλληλους" δασκάλους των παιδιών σας... Έχω να σας πω ότι αυτό δε θα γίνει. Μην περιμένετε απόλυση αυτού που θεωρείτε εσείς υπεύθυνο που δεν έμαθε το παιδί σας προπαιδεια... Έρχονται πολύ χειρότερα πράγματα από αυτή την αξιολόγηση από το να μην έχει μάθει το παιδί σας αφαίρεση :Αποκέντρωση σχολικών μονάδων, θα περάσουν τα σχολεία στους δήμους, θα υποβαθμιστουν κάποια σχολεία, οι γονείς θα επιλέγουν σε ποιο σχολείο θα στείλουν το παιδί τους, θα πληρώνουν φυσικά (ιδιωτικά θα γίνουν) για την εκπαίδευση των παιδιών τους, θα αυξηθεί ο ανταγωνισμός στο έπακρο και άλλα πολλά... Πιστευετε όντως ότι η αξιολόγηση θα επιφέρει βελτιώσεις;;;;; Αν ναι, είστε αφελείς...
Για τους βαθιά ρομαντικούς /"αφελείς" που πιστεύουν ότι αυτή η αξιολόγηση θα φέρει βελτίωση της εκπ/σης, ας κατέβουν απ το ροζ σύννεφο. Αν όντως οδηγούσε σε βελτίωση, όλος ο κλάδος θα την ήθελε. Ανοίξτε κάνα βιβλίο να ξεστραβωθειτε... Έχω 2 μεταπτυχιακα στη διοίκηση εκπ/σης και τασσομαι κατά!!!!!!! Δε σας λέει κάτι;;;;;;
Σελίδες