Ν. Κεραμέως καλεί σε συνάντηση τα ΔΣ της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ με κυρίαρχο θέμα την αξιολόγηση

Συνδικαλιστές κάνουν λόγο για “προσπάθεια της υπουργού Παιδείας να βγει από το αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει καθώς τα μηνύματα που έχουν φθάσει από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στο υπουργείο Παιδείας είναι ότι η αξιολόγηση δεν φαίνεται να προχωρά”.

27/02/2021

Ενημερώθηκε: 27/02/2021, 23:30

Άκουσε το άρθρο

Με κυρίαρχο θέμα στην "ατζέντα"  την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων που από τι φαίνεται υπάρχει αδιέξοδο,  μετά την συμμετοχή στην αποχή- απεργία της συντριπτικής πλειονότητας  των καθηγητών , η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως απέστειλε σήμερα στα  ΔΣ της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ  πρόσκληση για  διαδοχικές συναντήσεις  , τη Δευτέρα, στη 1 το μεσημέρι (ΟΛΜΕ) και την Τρίτη στις 12 το μεσημέρι (ΔΟΕ).

Συνδικαλιστές κάνουν λόγο για “προσπάθεια της υπουργού Παιδείας να βγει από το αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει καθώς τα μηνύματα που έχουν φθάσει από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης  στο υπουργείο Παιδείας είναι ότι  η αξιολόγηση δεν φαίνεται να προχωρά”.

Η ΟΛΜΕ στη συνάντηση θα θέσει εκ νέου το αίτημα για αναστολή εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων φέτος για τους μαθητές της Α Λυκείου και την ακύρωση των εκλογών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων.  

Ακολουθεί το κείμενο της πρόσκληση της υπουργού Παιδείας προς ΟΛΜΕ και ΔΟΕ

Σας προσκαλούμε σε συνάντηση με την Υπουργό, την Υφυπουργό και τη Γενική Γραμματέα για θέματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που περιλαμβάνουν τη λειτουργία των σχολείων εν μέσω πανδημίας, την αξιολόγηση σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου, τα εργαστήρια δεξιοτήτων, την ενισχυτική διδασκαλία για τα ειδικά μαθήματα, την πρόσληψη επιπλέον ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών και άλλα θέματα επικαιρότητας, τη Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021 και ώρα 1 μ.μ. στο Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων.

Προσβλέπουμε σε μία γόνιμη συζήτηση μαζί σας.»

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (70)

ΟΟΣΑ-Πισσαρίδης-Παγκόσμια τράπεζα
|

α. Όποιος έχει ασχοληθεί έχοντας διαβάσει επισταμένα και διεξοδικά για το τι ζητούν οι παραπάνω μετ' επιτάσεως για την Ελληνική Εκπαίδευση και ακόμη νομίζει ότι η αυτοαξιολόγηση των σχολείων - ως πρώτο βήμα - είναι για το καλό του Ελληνικού Σχολείου και ΟΧΙ των χρημάτων των δανειστών και του Ετήσιου Προϋπολογισμού της Ελλάδας, πρέπει τάχιστα να αξιολογηθεί ψυχοπνευματικά από τους κατάλληλους εξωτερικούς αξιολογητές.
β. Με ποιό δικαίωμα εξωγενείς οικονομικοί οργανισμοί - παράγοντες επιτάσσουν σε υποτίθεται ανεξάρτητες Ελληνικές κυβερνήσεις το είδος της εκπαιδευτικής πολιτικής που θα εφαρμόσει;
γ. Αν αυτός είναι τρόπος με τον οποίο θα πορεύεται πλέον η πολιτική στην Ελλάδα (απλή διεκπεραίωση εξωγενών εντολών) γιατί χρειάζεται να έχουμε κυβερνήσεις και όχι μια ολιγομελή ομάδα επιτρόπων - τοποτηρητών;
δ. Όποιος μπορεί να σκέπτεται χωρίς παρωπίδες και κομματικές εξαρτήσεις, ας δώσει στον εαυτό του απαντήσεις για τα παραπάνω.

Legend
|

Πολύ συχνά οι μάζες κάνουν λάθος!

Αθανάσιος Καρανικόλας
|

"μας ζαλίσατε κυριολεκτικά με την "αντίστασή" σας στην αξιολόγηση. Κάθε εργοδότης - ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ - έχει δικαίωμα να αξιολογεί τους λειτουργούς του."
Απαντώ στον κύριο που έλεγε προς ΟΛΜΕ κλπ. Να υποθέσω ότι δεν έχετε σχέση ούτε με την εκπαίδευση, αλλά ούτε και με τη νομοθεσία. Να ξέρετε ότι άλλο είναι δημόσιος υπάλληλος και άλλο δημόσιος λειτουργός. Ανοίξτε και κανένα βιβλίο.
Όσο για το αν έχει δικαίωμα να αξιολογεί τους υπαλλήλους ο κάθε φορολογούμενος θα συμφωνήσω. Να βάλω τον χτίστη να αξιολογήσει τον εκπαιδευτικό, τον μανάβη να αξιολογήσει τον γιατρό και πάει λέγοντας.

Προς Μ
|

Μην αμφιβάλλεις καθόλου. Ο κλάδος των εκπαιδευτικών έρχεται 1ος σε προσόντα / πτυχία!!!!!!!!! Ψαξ το αν θες και θα δεις πόσο δίκιο έχω. Και το 90 % έβαλε υπογραφή. Δε σου λέει κάτι αυτό;;;;;;;;;;

Προς τέως σύμβουλο
|

Παραιτησου εσύ, εξάλλου πλησιάζεις στη σύνταξη. Δε γίνεται με μειοψηφία ο διευθυντής να προχωρήσει στην αξιολόγηση. Απορώ τι σύμβουλος ησασταν που δε γνωρίζετε ούτε τα βασικά...

Μελίτακας ο Α΄
|

@ Δημήτρης 28 Φεβ 2021 00:53
Δεν είμαστε!
Προέχουν οι μύθοι και η αίγα του γείτονα και γιατί όχι και ο γείτονας;...

Ψυχολόγος πετρωμάτων
|

Για να τους ανακοινώσει τετελεσμένα τους καλεί. Η αξιολόγηση δεν είναι θέμα προσώπων, είναι θέμα πολιτικης επιλογής και θα προχωρήσει ανεξάρτητα με το ποια κυβέρνηση έχουμε. Αναφορικά τώρα με τους εκπαιδευτικούς που αντιδρούν ειναι απλη η απάντηση, δε γίνεται να θέλεις τα χρήματα της Ευρώπης χωρίς την Ευρώπη.

ph
|

Λογικά δεν θα βρουν λύση. Είναι δύο μορφές εξουσίας που θέλουν να επιβάλουν ο καθένας την άποψή του.

@ΠΟΛΙΤΗΣ
|

Και Μετά ξυπνησες!
Η αξιολόγηση θα τρέξει γιατί αυτό γίνεται σε ΟΛΟ τον κόσμο πλην φυσικά της Βόρειας Κορέας που λατρευεις!
Περαστικά σου κ κουράγιο συντροφε!

ΝΟ
|

Καμία υποχώρηση δεν κάνει. Τελεσίγραφα θα καταθέσει. Δεν νοείται μη εφαρμογή νόμου. Ανεξάρτητα από τις πεποιθήσεις μας, ανεξάρτητα με το αν τους ψηφίσαμε ή όχι, η άρνηση εφαρμογής νόμου και άρνηση εκτέλεσης καθήκοντος είναι αδικήματα βάσει του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα. Τέλος

Δημήτρης @φιλελεύθερος
|

Αγαπητέ συνάδελφε, νομίζω ότι είσαι κακός σύμβουλος της Υπουργού. Πράγματι δεν υπάρχει κουλτούρα αξιολόγησης στην Ελλάδα. Πράγματι η ΟΛΜΕ δεν βοήθησε κανένα Υπουργό Παιδείας. Μήπως, όμως, απέναντι σε αυτή την -κακή- κατάσταση ήλθε να αντιπαρατεθεί μια αντίστοιχη του Υπουργείου, ώστε να μην υπάρχει διέξοδος; Εξηγούμαι: Δίνει διαταγή το ΥΠΑΙΘ να δώσουν βαθμούς οι καθηγητές με το ζόρι και ζητεί καταλόγους όσων δεν έδωσαν. Και σε ρωτώ, αφού είσαι και τέως σύμβουλος: ποιος είναι συνεπής εκπ/κός, αυτός που δεν βαθμολόγησε, γιατί δεν είχε επαρκή στοιχεία ή αυτός που, αντιδρώντας στην εντολή, έβαλε σε όλους 19-20; Ο τελευταίος δεν ελέγχεται ασφαλώς! (Ο κ. Συρίγος δήλωσε προχθές ότι στην τηλ/δευση είναι σαν να μιλάς σε τοίχο). Περνάω στα Συμβούλια: προχθές με τροπολογία παρατάθηκε η σύνθεση των υπηρ/κών συμβουλίων σε όλο το δημόσιο τομέα πλην των εκπ/κών, κι ας έλαβε μέρος στην ηλεκτρονική ψηφοφορία ένα 7% του κλάδου. Όπως ασφαλώς καταλαβαίνεις, κάτι δεν πάει καλά. Και δεν είναι τυχαίο που, ενώ οι καθηγητές δεν υπάκουαν γενικώς στην ΟΛΜΕ, τώρα συσπειρώνονται γύρω της, όπως και το γεγονός ότι και η ΔΑΚΕ συντάχτηκε κατά του Υπουργείου. Επειδή και εγώ είμαι της ηλικίας σου και έχουμε ζήσει πολλά αδιέξοδα και συγκρούσεις, καλό είναι να βοηθούμε προς την εκτόνωση και όχι στην όξυνση, δε συμφέρει κανένα.

δσ
|

Προφανώς και η συνάντηση έχει μόνο καθαρά επικοινωνιακούς σκοπούς για την υπουργό ώστε να πει ότι εγώ έκανα ότι μπορούσα αλλά οι εκπαιδευτικοί δεν υποχωρούν σε τίποτα. Τακτικές που μόνο συσπειρώνουν αφού δεν απευθύνονται σε αμόρφωτους ούτε χαζούς. Πλέον ο καθένας μας έχει γίνει ένας μικρός πολιτικός αφού αντιλαμβανόμαστε τους στόχους, τις σκοπιμότητες και τη συνέχεια εκ μέρους του υπουργείου. Τα ίδια ξανά και ξανά. Το υπουργείο αν θέλει να προχωρήσει την αξιολόγηση πρέπει πρώτα δημόσια και με ειλικρίνεια να δεχτεί τα δικά του λάθη. Κατόπιν να δεσμευτεί και να ξεκινήσει έναν διάλογο που να αφορά αφενός αξιολόγηση από πάνω προς τα κάτω χωρίς πολιτικές τοποθετήσεις αφετέρου οικονομική ενίσχυση σχολείων αλλά και εκπαιδευτικών ανάλογη της θέσης και των καθηκόντων που αναλαμβάνουν.

Μ
|

Τα μηνύματα είναι εκπαιδευτικών με πτυχία και μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Αμφιβάλλω! Έχετε ανοίξει πόλεμο οι συνδικαλιστές μόνοι σας και πυροβολείτε τα πόδια σας. Καμία εμπιστοσύνη στην ολμε που πέρσι τέτοιο καιρό ήταν χαρούμενη με κλειστά σχολεία και τις εκατοντάδες χιλιάδες εκπαιδευτικών άεργους...

Δημητρης Γ.
|

Όταν το 95% και πάνω έχουν αποφασίσει αποχή από τις στημένες διαδικασίες του υπουργείου για ποιο λόγο να γίνει συζήτηση; Δημόσιο σχολείο για τα παιδιά του κόσμου. Οι άριστοι την έχουν ήδη κανονίσει τη δουλειά.

Το πιπέρι?
|

@@DASKALA (27 Φεβ 23:02), @Προς ΟΛΜΕ κλπ,
Φίλοι του Έρη να φανταστώ? Σε άλλη στήλη σχολίαζε. Παρουσιάστε μας πρώτα εσείς τη φορολογική σας δήλωση και μετά συζητάμε ποιός πληρώνει και τί σε αυτή τη χώρα....

@φιλελεύθερος
Συγχαρητήρια.... είστε η απόλυτη μειοψηφία.

φιλελεύθερος
|

κυρία Υπουργέ, τα σχολεία αδυνατούν ή/και δεν θέλουν να κάνουν εσωτερική αξιολόγηση. Πρέπει να βοηθηθούν από έξω. Αξιοποιήστε το εργαλείο της εξωτερικής αξιολόγησης. Η εξωτερική αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνει από απόσταση. Μη χάνετε τον καιρό σας με την ΟΛΜΕ. Η ΟΛΜΕ δεν πρόκειται να σας βοηθήσει. Δεν βοήθησε κανένα υπουργό παιδείας μέχρι σήμερα. Η υπάρχουσα κατάσταση βολεύει πολλούς. Υπάρχουν ισχυρά συμφέροντα που θέλουν ένα αναποτελεσματικό δημόσιο σχολείο. Η κουλτούρα αξιολόγησης είναι γενικά απούσα. Στο σύλλογο μου είμαι ο μοναδικός που δήλωσε συμμετοχή στις διαδικασίες της αξιολόγησης και κάλεσε το Διευθυντή να προχωρήσει στην εφαρμογή της υπουργικής απόφασης εδώ και τώρα ή να παραιτηθεί. Ήμουνα νιός και γέρασα συζητώντας για την αξιολόγηση.

τέως σχολικός σύμβουλος ετών 65

Αμερόληπτος
|

Διαβάζω συνέχεια για άριστη και άριστη. Σε ποιο ελληνικό πανεπιστήμιο φοίτησε μετά από επιτυχείς εξετάσεις και σε ποια σχολή; Άριστος/η θεωρείται κάποιος όταν με άριστα εισαχθεί κατόπιν πανελληνίων εξετάσεων και η κα Κεραμέως δεν ανήκει στους άριστους αφού δεν πέρασε σε ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο ούτε σπούδασε σε κάποια σχολή. Μη λοιπόν της αποδίδετε έναν τίτλο που δεν κατέχει.

Δημήτρης
|

Να είμαστε λογικοί. Στο σχολείο (λύκειο) που διευθύνω ψήφισα υπερ της αποχής όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων. Η αξιολόγηση χρειάζεται, όχι όμως όπως επιβάλλεται άνωθεν, χωρίς διάλογο και μάλιστα φέτος μέσα σε αυτόν τον αρμαγεδώνα. Χρειάζεται ψυχραιμία, διάλογος, αλληλοκατανόηση και για όλα μπορεί να βρεθούν λύσεις. Η Υπουργός έκανε αναμφισβήτητα πολλά λάθη τακτικής και οφείλει να αναθεωρήσει. Και η ΟΛΜΕ από τη μεριά της πρέπει να συνεργαστεί ώστε να λήξει αυτή η περίεργη και ομιχλώδης κατάσταση που είναι σε βάρος της εκπαίδευσης και κυρίως έχει διχάσει τους συλλόγους, πράγμα πολύ δυσάρεστο και ανώφελο για όλους. Προσέλθετε στο διάλογο όλοι με καλή διάθεση, είναι αίτημα των καιρών.

Persona non grata..
|

Βρίσκεται εκτός τόπου & χρόνου, με επιβαλλόμενες αποφάσεις πέρα από κάθε παιδαγωγική & επιστημονική λογική.. Χωρίς καμία ουσιαστική απόφαση για την πανδημία.. Με εκπαιδευτική κοινότητα (μαθητές, γονείς & εκπαιδευτικούς) σε καθημερινή νευρική κρίση..! Θα ακολουθήσει τον Αρβανιτόπουλο στον καιάδα των ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ υπουργών Παιδείας..

Τελείωσε πριν αρχίσει...
|

Άλλη μια δεκαετία χαμένη για την εκπαίδευση ....
Ανικανότητα και πολιτική αδυναμία στο σχεδιασμό και την εφαρμογή.
Δε μένει πια να δοθούν vouchers στους γονείς και να υπάρχει ελεύθερη επιλογή σχολείου.

Ανωνυμος κύριος
|

Απάντηση στον Κωνσταντίνο
Πολύ σωστές οι απόψεις σου, συμφωνώ απόλυτα. Τους μόνους που καθάρισε από το Γενικό Λύκειο ήταν οι ΠΕ 78, οι οποίοι είχαν 2 μαθήματα τόσο χρήσιμα για τους μαθητές. Μόλις επικράτησε στο Υπουργείο, αυτός ήταν ο στόχος της. Μια ειδικότητα, που και η ίδια, αν ήταν καθηγήτρια ,θα ήταν ΠΕ78. Κρίμα, αλλά τα μαθήματα θα επανέλθουν σύντομα. Πέρασαν από το Υπουργείο αυτό, πολλοί και πολλές με αυταρχισμό, αλλά, είχε ο καιρός γυρίσματα και έπεσαν από το θρόνο τους. Ας ξεκαβαλήσουν από το καλάμι τους !!Ας σκεφτούν τη ρήση των αρχαίων: " Αρχή άνδρα δείκνυσι'.

Εκπαιδευτικός
|

Άτακτη υποχώρηση.
Την Παρασκευή 26/2 έληξε η αρχική προθεσμία που είχε δώσει το Υπουργείο, παταγώδης η αποτυχία του σχεδιασμού Κεραμέως.
Οι απειλές δεν πέρασαν, κι ούτε θα περάσουν. Ποιους απειλείτε, τους μάχιμους εκπαιδευτικούς που στηρίζουν τόσα χρόνια και μέσα στην πανδημία τα σχολεία για τα οποία εσείς αδιαφορείτε;
Και για τον υπόλοιπο κόσμο που δεν ξέρει, αντιδρούν εκπαιδευτικοί με πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, επιμορφώσεις, ξένες γλώσσες, βιβλία. Όχι γιατί φοβούνται να αξιολογηθούν, αλλά γιατί δεν έχει σχεδιαστεί σωστά και έντιμα για μια ακόμα φορά το πλαίσιο.
Κι επιτέλους! Βάλτε σχετικούς στο Υπουργείο Παιδείας, να γνωρίζουν τα της εκπαίδευσης... η Κεραμέως και οι υπολοιποι της είναι δικηγόροι.

12... κι ούτε ένα τεεελεφώνημα
|

Συμφωνώ με όλα τα σχόλια αλλά ακόμη περισσότερο με τον @Κωνσταντίνος 20:58.
Ζητά ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΙΚΑ διάλογο, για να ρίξει και πάλι την ευθύνη της διαφωνίας στο συνδικαλισμό, δηλαδή σε ΕΜΑΣ τους εκπαιδευτικούς. Ο λύκος δεν γίνεται κανίς.

Γρηγόρης Γιαμαλάκης
|

Θα γίνει μια άγονη συζήτηση που θα καταλήξει σε αδιέξοδο. Η Κεραμέως στη διάρκεια που είναι Υπουργός, συνεχώς φέρεται απαξιωτικά στους εκπαιδευτικούς και τη Δημόσια Παιδεία... Και τώρα θα χρησιμοποιήσει τη συνάντηση αυτή για επικοινωνιακούς σκοπούς. Θα ανακοινώσει τα νέα αντιεκπαιδευτικά νομοσχέδια που ετοιμάζει και τέλος... Για μας τους εκπαιδευτικούς η Κεραμέως έχει ήδη "τελειώσει" και οφείλει να παραιτηθεί...

@DASKALA
|

Να παραίτηθεί η υπουργός; Γιατί δεν παραιτείστε εσείς μιας και δε θέλετε να αξιολογηθείτε, δε συμφωνείτε κλπ; Ξέρετε, εσείς εργάζεστε για λογαριασμό του φορολογούμενου με προϊστάμενο το Υπουργείο. Όχι ανάποδα.

Προς ΟΛΜΕ κλπ
|

Μας ζαλίσατε κυριολεκτικά με την "αντίστασή" σας στην αξιολόγηση. Κάθε εργοδότης - ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ - έχει δικαίωμα να αξιολογεί τους λειτουργούς του. Κάθε υπάλληλος και λειτουργός έχει ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να αξιολογείται για να ξέρουμε αν κάνει σωστά τη δουλειά του. Αυτά τα αυτονόητα σε όλον τον πλανήτη για κάποιο λόγο στην ΟΛΜΕ δεν "πιάνουν". Θα έπρεπε να απολύεται όποιος αρνείται να αξιολογηθεί ή τουλάχιστον να μην πληρώνεται. Φτάνει πια το να "πουλάτε τρέλα". Αν δε σας αρέσει βρειτε άλλες δουλειές, μας κουράσατε. Η ανοίξτε δικό σας σχολείο ιδιωτικό και μην αξιολογείστε μεταξύ σας και κάντε ότι θέλετε. Δεν είναι δικά σας τα σχολεία, δουλεύτε για εμάς. Οχι εμείς για σας! Το έχετε καταλάβει;

DASKALA
|

ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ!
ΟΠΙΣΘΟΧΩΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΗΣ
ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΗΕΡΜΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ
ΑΣ ΛΥΘΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ,ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ, ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΗΣΥΧΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

Βικτωρια
|

Τα ψωμιά σου είναι λίγα. Αλλά η αλαζονεία σου δε σου επιτρέπει να το δεις. Δεν πειράζει. Κάτσε εκεί στο βασίλειο σου... Αλλά η πτώση σου δεν αργεί. Και θα είναι πανηγυρική. Η ζωή κάνει κύκλους... Να το θυμάσαι αγαπημένη μου.

Αργησες
|

Αργά... Ειναι πια αργά. Νομίζω είναι πια αργά κ. Κεραμεως που καλείτε ΟΛΜΕ και ΔΟΕ... Φαντάζομαι τι ήττα έχετε υποστεί... Που ριξατε τα μούτρα σας για να καταδεχθειτε να τους δεχθείτε...

Κριμα
|

Η μόνη σχετική εκεί μέσα ήταν η Ζαχαρακη... Και την απομακρυναν. Ήταν η φωνή της λογικής, η μόνη που χε σχέση με την εκπ/κη πραγματικοτητα και την έκαναν πέρα... Και κράτησαν 2 νομικους (Κεραμεως και Μάκρη) άσχετες με τον κλάδο... Τα λόγια είναι περιττά. Σ αυτή τη θέση πρεπει να είναι γνωστές του αντικειμένου αν θέλουμε κάπως κάτι να πάει προς το καλό... Κάπως...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ