Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Υπ. Παιδείας : Τι ειπώθηκε στις διαδοχικές συναντήσεις της πολιτικής ηγεσίας με τα ΔΣ της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ

Ν. Κεραμέως: Δρομολογούμε μεταρρυθμίσεις που ενισχύουν τους εκπαιδευτικούς μας και την εκπαιδευτική διαδικασία
Δημοσίευση: 02/03/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ανακοίνωση σχετικά με το τι ειπώθηκε από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας στις διαδοχικές συναντήσεις σήμερα με το ΔΣ της ΔΟΕ και χθες με το ΔΣ της ΟΛΜΕ εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.  

Ειδικότερα, σύμφωνα με το ανακοινωθέν:

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε επισκόπηση της λειτουργίας των σχολείων εν μέσω πανδημίας, καθώς και πρωτοβουλιών που έχουν αναληφθεί για την περαιτέρω θωράκιση της εκπαιδευτικής κοινότητας, όπως η δημιουργία ειδικής πλατφόρμας για δωρεάν και συνεχείς ελέγχους για COVID-19 σε 386 σημεία στη χώρα, η σταδιακή ένταξη των εκπαιδευτικών στις τάξεις εμβολιασμού με πρώτους τους υπηρετούντες σε σχολεία ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, οι αυξημένοι δειγματοληπτικοί έλεγχοι σε σχολεία (με ποσοστό θετικότητας το μήνα Φεβρουάριο 0,49%).

Επισημάνθηκε η προσπάθεια εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου για την ταχύτερη δυνατή επαναλειτουργία δια ζώσης και των υπολοίπων σχολείων που βρίσκονται σε αναστολή.  

Παρουσιάστηκαν, επίσης, εκ μέρους της ηγεσίας του υπουργείου, ενέργειες που έχουν ήδη υλοποιηθεί προς όφελος των εκπαιδευτικών, όπως οι πρώτοι μόνιμοι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ στην ιστορία της χώρας στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση (4.500 μόνιμοι διορισμοί) και οι πρώτοι μόνιμοι διορισμοί στη γενική εκπαίδευση μετά από πάνω από 10 χρόνια (10.500 μόνιμοι διορισμοί), οι φετινές προσλήψεις και διορισμοί που ξεπέρασαν τις 50.000  – περισσότεροι από κάθε προηγούμενη χρονιά, οι προσλήψεις αναπληρωτών νωρίτερα από όλα τα προηγούμενα χρόνια, η ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας και οι επιπλέον ενέργειες προς περαιτέρω ψηφιοποίηση της διαδικασίας πάντοτε προς διευκόλυνση των εκπαιδευτικών, οι σημαντικά αυξημένες προσλήψεις ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών (2395 σε σχέση με 1658 το 2018-2019) για στήριξη ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας, η πρόταση ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων στο Ταμείο Ανάκαμψης για τη στήριξη της παιδείας, οι δράσεις επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου συζήτησε με τις αντιπροσωπείες της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ και ως προς την εξέλιξη της διαδικασίας αξιολόγησης των εκπαιδευτικών μονάδων, όπως αυτή προβλέπεται στον ψηφισθέντα νόμο 4692/2020 για την Αναβάθμιση του Σχολείου.

Η υπουργός επανέλαβε τη βούληση για διάλογο, παρά την επιθετική στάση που επέλεξαν τα συνδικαλιστικά σωματεία μέσω της αποστολής εξωδίκων, αλλά και για την εφαρμογή του νόμου που προβλέπει την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, την οποία χαρακτήρισε «αυτονόητο εργαλείο για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου, προς όφελος των παιδιών μας, όπως συμβαίνει σε όλες σχεδόν τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης».

Παράλληλα, η κα Κεραμέως υπενθύμισε, μεταξύ άλλων, ότι η ίδια η ΟΛΜΕ, με ψήφισμά της του 1997, έχει ταχθεί υπέρ της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, χαρακτηρίζοντάς το μάλιστα ως «μία συλλογική και προσωπική προσπάθεια για να απελευθερωθούν οι δημιουργικές δυνάμεις του κλάδου μας» και στηλιτεύοντας ήδη από τότε συγκεκριμένα στάδια της διαδικασίας, όπως ο προγραμματισμός του σχολικού έργου από τον Σύλλογο Διδασκόντων, διορθωτικές κινήσεις και απολογισμός εν συνεχεία.

Η κα Κεραμέως κάλεσε τους συνδικαλιστικούς φορείς να αναγνωρίσουν εκ νέου τα οφέλη, στηρίζοντας έμπρακτα τη διαδικασία της αξιολόγησης σχολικής μονάδας που στοχεύει στην ουσιαστική αναβάθμιση του σχολείου, του έργου, αλλά και του ρόλου των εκπαιδευτικών μας.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των δύο συναντήσεων η  υπουργός δήλωσε: «Σκοπός των μεταρρυθμίσεών μας είναι η συνολική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και της καθημερινότητας όλων των μελών της εκπαιδευτικής μας κοινότητας. Με στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες, δρομολογούμε μεταρρυθμίσεις που ενισχύουν τους εκπαιδευτικούς μας και την εκπαιδευτική διαδικασία, όπως μόνιμοι διορισμοί, που διευκολύνουν τον προγραμματισμό των εκπαιδευτικών, όπως οι έγκαιρες προσλήψεις, η ψηφιοποίηση της διαδικασίας ανάληψης υπηρεσίας, που βελτιώνουν το εκπαιδευτικό έργο προς όφελος όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας, όπως η αξιολόγηση σχολικής μονάδας, και συγκεκριμένα την παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία, τη διοικητική λειτουργία και τη λειτουργία της σχολικής μονάδας ως κοινότητας μάθησης, που προωθεί την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.»

Σχόλια (25)

 
Να δούμε την αλήθεια
03 Μαρ 2021 07:32

Είναι αλήθεια ότι οι διορισμοί είναι ´περισσότεροι φέτος και έχουμε ψυχολόγους για πρώτη φορά στα σχολεία. Αν γίνουν και μόνιμοι διορισμοί για δεύτερη φορά μετά από Χρονια είμαστε σε καλό δρόμο. Όσο κι αν μερικοί κάνουν ότι δεν βλέπουν. Η τηλεκπαίδευση είναι στα θετικά το πως οργανώθηκε και πως εφαρμόστηκε! Αν δεν υπήρχε τα παιδιά μας θα ήταν στο σκοτάδι. Μπράβο τους.

 
Μ
03 Μαρ 2021 06:57

@bill υπάρχει! Έχουμε την ΟΛΜΕ. Χωρίς αυτούς θα συνεργαζόμαστν μια χαρά με την υπουργό.

 
Δασκαλάκος του Δημοτικού
03 Μαρ 2021 01:23

Αυτοαξιολόγηση/ αξιολόγηση: επαγγελματικό άγχος, περισσή οργή και πολλά ερωτήματα περί 'σκοπιμότητας'...

Λοιπόν, συνάδελφοι (γυναίκες & άνδρες), νομίζω πως δόθηκαν αρκετές διευκρινίσεις εκ μέρους των ΙΕΠ-ΥΠΑΙΘ, παράλληλα οι νόμοι ισχύουν, αλλά δυστυχώς, όπως φαίνεται, ταυτοχρόνως, το παρελθόν καραδοκεί.

Κατά τη δεκαετία του 1990 παρακολούθησα διαδικασίες & συνέδρια με 'επιστημονικό θέμα' την 'αυτοαξιολόγηση/ εσωτερική αξιολόγηση' (Σολομών, Μπαγάκης, Frost, Mc Beath κ.ά.).

Ομολογουμένως, επρόκειτο για μια εξαιρετική προσπάθεια με εξαιρετικά αποτελέσματα στην πιλοτική της φάση. Συμμετέχουσες, πολλές χώρες της Ευρώπης & της Βόρειας Αμερικής. Δυστυχώς, στην Ελλάδα, αν και οι ομάδες εργασίας δούλεψαν συστηματικά & άοκνα, η προβλεπόμενη 'διάχυση' δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.

Τι κάνουμε λοιπόν τώρα; Αντιστεκόμαστε άκριτα στην πολιτική του Υπουργείου Παιδείας-ΙΕΠ ή μήπως οφείλουμε να διαβάσουμε 'πέντε πράγματα', ώστε να ενημερωθούμε γι' αυτά που έγιναν μέχρι τώρα, πριν μπούμε στον πειρασμό να μιλήσουμε ως αντιρρησίες;

ΠΡΩΤΟΝ: Πιστεύω πως γενικώς χρειαζόμαστε περισσότερη ειλικρίνεια μεταξύ μας (& μεταξύ κατεργαραίων - ο χαρακτηρισμός προς ορισμένους & φυσικά όχι προς όλους)

ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Η χώρα μας έχει απόλυτη ανάγκη λογοδοσίας σε όλα τα επίπεδα/ τομείς, πόσο μάλλον στην εκπαίδευση

ΤΡΙΤΟΝ: Ας μην ξεχνούμε, πως η συγκρότηση του νέου ελληνικού κράτους και του εκπαιδετικού του συστήματος, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη 'λογοδοσία' (και μάλιστα ως μορφή επιθεώρησης), με σκοπό να διασφαλίσει δημόσια αγαθά & εθνικά συμφέροντα....

ΤΕΤΑΡΤΟΝ: Δεν υπεραμύνομαι φυσικά της επαναφοράς του μονοπρόσωπου θεσμού της Επιθεώρησης, ωστόσο, θεωρώ αναγκαία την εφαρμογή μιας διαδικασίας δημοκρατικής έκφρασης όλων των εμπλεκομένων σε θέματα εκπαίδευσης και παιδείας (εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων κτλ.)

 
Ας προχωρήσουμε
02 Μαρ 2021 23:10

Υπήρξε υπουργός που έλαβε αποδοχή ; Όχι βέβαια. Για όλους τα ίδια και χειρότερα έλεγαν. Όποτε κανένα πρόβλημα . Πάμε καλά .

 
Παραιτήσου
02 Μαρ 2021 23:05

Παραιτήσου τώρα! Είσαι μία από τις χειρότερες υπουργούς που πέρασαν από την Παιδεία. Ευαισθησία=μηδέν. Διάλογος=μηδέν, Πράξεις=μηδέν, Υποσχέσεις=μέγιστες (επιμόρφωση εκπ/κών, τάμπλετ στους μαθητές, και άλλα). Το μόνο που καταφέρνεις είναι να φθείρεις την παράταξη και να διχάζεις τον εκπαιδευτικό κλάδο αλλά και το κόμμα. Φύγε τώρα!

 
ΠΛ
02 Μαρ 2021 23:00

@Μελίτακας ο Α΄
Από που έχεις βγάλει το συμπέρασμα ότι χρειάζονται καλύτερα προγράμματα σπουδών και πολύ καλύτερα βιβλία για τους μαθητές...; Έχεις κάπου καταγεγραμμένη την άποψή των εκπαιδευτικών η μας μεταφέρεις την άποψή σου και των φίλων σου; Με την αυτοαξιολόγηση υπάρχει θεματικός άξονας για να καταθέσουν την άποψή τους για το θέμα όλοι οι σύλλογοι και ανάλογα η πολιτική ηγεσία θα πάρει αποφάσεις. Πως θα επιλεγούν οι καλύτεροι για διευθυντές , ΣΕΕ, Δ/ντες Εκπ/σης κλπ αφού όλοι είναι λευκά χαρτιά ; Αφού δεν υπάρχει τίποτα καταγεγραμμένο για την προηγούμενη δράση τους είτε σαν εκπαιδευτικοί, είτε σαν στελέχη; Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο κάθε υποψήφιος να λέει στο βιογραφικό του ότι θέλει για το έργο του αναπόδεικτα με αποτέλεσμα να βασίζονται οι κρίσεις στα αντικειμενικά κριτήρια και σε συνεντεύξεις που επιτρέπουν να γίνονται πολιτικά παιχνίδια. Αξιολόγηση στα πάντα και στους πάντες και των στελεχών αλλά και των εκπαιδευτικών για να υπάρχει το κίνητρο της βελτίωσης αλλά και έλεγχος και λογοδοσία και για να παίρνει ο καθένας αυτό που του αξίζει. Και από πάνω προς τα κάτω αλλά και από κάτω προς τα πάνω. Στην αυτοαξιολόγηση σε ένα θεματικό άξονα δίνεται η δυνατότητα να εκφράσει ο σύλλογος την άποψή του για την διοίκηση του σχολείου η οποία θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις κρίσεις των Δ/ντων σχολικών μονάδων. Για να αλλάξει κάτι και να βελτιωθεί πρέπει πρώτα να αξιολογηθεί ειδάλλως πως θα καταλάβουμε ότι χρειάζεται αλλαγή; Εκτός αν νομίζουμε ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι τέλειο. Δυστυχώς έχει χαθεί ο ορθολογισμός από εμάς που έχουμε την ευθύνη να τον διδάξουμε σε άλλους.

 
Ζίκος
02 Μαρ 2021 22:48

@Κώστας
Ενώ 40 χρόνια που τη χαράσουν οι υπουργοί οικονομικών.... σωθήκαμε! Βρε ο μπακάλης της γειτονιάς μου καλύτερα!

 
Ιωάννης
02 Μαρ 2021 21:57

Δεν περίμενα και κάποια πιο ρεαλιστική και ειλικρινή στάση από μια δικηγόρο..... Θέλουν λέει την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση προς "όφελος" της εκπαιδευτικής διαδικασίας ....... όπως για παράδειγμα την αύξηση των παιδιών σε 25 ή και 27 δεν πειράζει για δύο παραπάνω άλλωστε , την εργασία και το καλοκαίρι γιατί τα παιδιά έχουν δείξει πλέον ότι λατρεύουν το σχολείο όλο το χρόνο και μισούν τα μπάνια , το παιχνίδι , τις καλοκαιρινές διακοπές και τις εξορμήσεις με την οικογένεια . Εξάλλου οι εκπαιδευτικοί πλέον μετά και την προσωπική παρέμβαση της δικηγόρου που παρείχε όλα τα εφόδια της τηλεκπαίδευσης μέσα από την προσφορά σε όλους τους εκπαιδευτικούς σύγχρονου υλικοτεχνικού εξοπλισμού στην τιμή μόνο των 1000 ευρώ έκαστος για να ασκεί απρόσκοπτα την τηλεδιδασκαλία μπορούν να βλέπουν πλέον μόνο πολύ μπροστά στο μέλλον ..... Ταυτόχρονα με την έγκαιρη και άμεση επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη χρήση του webex που δεν έγινε ποτέ ,σε συνάρτηση πάντα με ένα μισθό που μετά απο 22 χρόνια υπηρεσίας σέρνεται στο χιλιάρικο και κάτι ,έχουμε πλέον όλα τα εχέγγυα για μεταρρυθμίσεις που θα μας οδηγήσουν στο σκοτεινό μέλλον τους ......... Άλλωστε δεν φταις για αυτά που λες και κάνεις ..... η ιδιότητα σου φταίει που σε ¨αναγκάζει¨ να στρουθοκαμηλίζεις , να υποκρίνεσαι , να ντριπλάρεις και να φουμαρολογείς .....

 
Χωρίς ΟΛΜΕ-ΔΟΕ
02 Μαρ 2021 21:47

Παρακολουθώντας τόσα χρόνια τους εκπαιδευτικούς να μην τους αρέσει κανένας υπουργός Παιδείας!!! και τώρα να ζητούν την παραίτηση της υπουργού, που εκλέχθηκε στο κοινοβούλιο με δημοκρατικές εκλογές και να θεωρούν ότι είναι καλύτερα τα υπηρεσιακά συμβούλια να λειτουργήσουν για λίγο χωρίς αιρετούς, μήπως να δοκιμάζατε για κάνα δυο χρονάκια να ζήσετε χωρίς τους συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ-ΔΟΕ;

 
Γιώργος Δ.
02 Μαρ 2021 20:53

Ντροπή,ντροπή,ντροπή!!! Παραιτήσου μόνη σου τουλάχιστον!!!Όλοι μας λέγαμε ότι έστω θα παραδεχόταν το λάθος με τους αιρετούς και τις εκλογές...Φευ...

 
@Δημητρη κλπ
02 Μαρ 2021 20:20

Μόνο στον πρωθυπουργό πρέπει να απευθύνονται η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ πλέον;;;;
Αν δηλαδή τύχει και συμφωνεί ο πρωθυπουργός με την υπουργό του, που θα απευθύνεται μετά η ΟΛΜΕ, στον ελληνικό λαό, στον ΟΗΕ, στο δικαστήριο της Χάγης;

 
Μελίτακας ο Α΄
02 Μαρ 2021 20:09

Δεν έχει συμβούλους, δεν έχει συμβούλους, δεν έχει συμβούλους!
Μιλάει για αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και δεν προτάσσει τα πιο σπουδαία και θεμελιώδη: Ετοιμάζουμε καλύτερα προγράμματα σπουδών και πολύ καλύτερα βιβλία για τους μαθητές...
Θα επιλέξουμε τους καλύτερους εκπαιδευτικούς για σχολικούς συμβούλους και διευθυντές σχολικών μονάδων ώστε....
Θα ενισχύσουμε τον θεσμό της ενισχυτικής διδασκαλίας προχωρώντας στις εξής αλλαγές: α)... β)... γ)...
Μετά είναι όλα τα άλλα κι όχι με τη σειρά που διατυπώθηκαν...
Βρε τι πάθαμε, σαράντα χρόνια τώρα!...

 
bill
02 Μαρ 2021 20:04

Πάντως είμαστε οι μοναδικοί υπάλληλοι που σχεδόν πάντα οι υπουργοί παιδείας δεν μας θεωρούν συνεργάτες. Οι άλλοι υπουργοί διαφυλάσσουν τους εργαζόμενους, μιλούν για ήρωες λειτουργούς κ.λ.π. Οι δικοί μας; γιατί; υπάρχει απάντηση;

 
Κώστας
02 Μαρ 2021 20:01

Αυτά που γίνονται είναι πρωτοφανή παγκοσμίως. Την εκπαιδευτική πολιτική θέλουν να την χαράζουν οι εκπαιδευτικοί μέσω των συνδικάτων τους και όχι η εκλεγμένη κυβέρνηση. Πως θα μας φαινόταν την οικονομική πολιτική να την χάραζαν οι συνδικαλιστές του υπουργείου Οικονομικών;

 
Νικος
02 Μαρ 2021 19:54

Παραπλανητικη η ανακοινωση του υπουργειου. Ανεπιτυχης προσπαθεια εξωραισμου του εκτρωματος της αξιολογησης που θελει να επιβαλει.
Λεει ο,τι τη συμφερει. Καμια απαντηση στις ενστασεις που προβαλει η εκπαιδευτικη κοινοτητα. Μας εμπαιζει.

 
@Δάσκαλος
02 Μαρ 2021 19:49

Ξέρετε, οι υπουργοί ορίζονται από τη νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση. Ευτυχώς ουτε βασιλιάδες είναι ούτε τους ανεβοκατεβάζουν επειδή το ζητάνε οι δάσκαλοι ή οποιοδήποτε άλλος. Αν είστε πραγματικά δάσκαλος, κοιτάξτε να κάνετε τη δουλειά σας όπως την καθορίζει η προϊστάμενη αρχή - σας πληρώνουμε όλοι για αυτό. Αν δε θέλετε γιατί βαρεθήκατε την Υπουργό, μπορείτε να παραιτηθείτε και να δουλέψει κάποιος άλλος που δεν βαρέθηκε και το έχει και ανάγκη. Δεν είναι μαγαζί μας η θέση εργασίας στην εκπαίδευση. Ανοίξτε ιδιωτικό φροντιστήριο αν θέλετε να συμπεριφέρεστε ως ιδιοκτήτης.

 
Εκπαιδευτικος
02 Μαρ 2021 19:45

Η χειρότερη υπουργός Παιδείας,αν δεν υπήρχε η Διαμαντοπούλου,μάλλον θα την ξεπεράσει.Οι εκπαιδευτικοί είναι η δεύτερη φορά ,που αποδεικνύουν πως δεν τη στηρίζουν.Καμια εμπιστοσύνη.

 
Δάσκαλος.
02 Μαρ 2021 19:38

Η βασίλισσα ας κατέβει επιτέλους από τον θρόνο της. Πολύ κάθησε. Άντε να παίρνει δρόμο. Την βαρέθηκε η ψυχή μας.

 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
02 Μαρ 2021 19:25

"δεν έχω διάθεση να συγκρουστώ με τους εκπαιδευτικούς".
Αυτήν η υποτιμητική για εμάς έκφραση υποδηλώνει ξεκάθαρα την ουσία του προβλήματος:
Μας αντιμετωπίζει όχι ως συνεργάτες αλλά όπως ο αυτοκράτορας τους υπηκόους του. Όπως ο βασιλιάς τον γελωτοποιό του, που όταν έχει καλή διάθεση παίζει μαζί του και όταν δεν έχει μπορεί και να τον δέρνει. Η κυρία έθεσε μόνη της τον εαυτό της εκτός εκπαιδευτικού κόσμου. Πλέον για μας δεν αντιπροσωπεύει παρά μόνο ένα φάντασμα, μία σκιά με την οποία η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ δεν πρέπει να δεχτούν να συνομιλήσουν ξανά. Τώρα είναι η ώρα του πρωθυπουργού. Μόνο σ' αυτόν πρέπει να απευθύνονται η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ πλέον. Πρέπει και αυτός να αποφασίσει : ή με την Κεραμέως ή με 180000 ψήφους. Οι εκλογές θα γίνουν κάποτε.

 
Εφη
02 Μαρ 2021 19:11

Πολυ αναλυτική ενημέρωση ! Μπράβο σας! Το θέμα της συζήτησης δηλαδή ήταν πόσοι διορισμοί έγιναν !

 
Κωνσταντίνος
02 Μαρ 2021 18:22

Επιθετική και αδιάλλακτη στάση έχετε εσείς κ. Υπουργέ με την κατάργηση χωρίς διάλογο των μαθημάτων της Κοινωνιολογίας, των Κοινωνικών επιστημών, της Πολιτικής Παιδείας και των Καλλιτεχνικών μαθημάτων.. Ήρθε η ώρα να πληρώσετε για μία ακόμη φορά την αμετροεπεια σας αυτή (βλέπε ποσοστά εκλογών εκπαιδευτικών) με την συλλογική αντίδραση του κλάδου.....Σπειρατε ανέμους..θεριζετε θύελλες. Καληνύχτα σας

 
TASOS
02 Μαρ 2021 16:27

Aυτο που οταν μιλανε οι πολιτικοι ολα ειναι αψογα, με ξεπερναει

 
Επικοινωνιακά τεχνάσματα
02 Μαρ 2021 16:25

Κυρία Κεραμέως, δεν είναι η ΟΛΜΕ που επέδειξε επιθετική στάση. Τουναντίον θα έλεγε κάποιος, μάλλον εσείς και η παράταξη σας πρωτοστατείτε και οργανώνετε διαρκείς επιθέσεις ενάντια στους εκπαιδευτικούς. Δυστυχώς, παρακολουθούμε μια ακόμη επικοινωνιακή παράσταση αποποίησης - μετάθεσης ευθυνών. Η ΟΛΜΕ μεταφέρει και εκφράζει απόλυτα, κατά την γνώμη μου, την αγανάκτηση που υπάρχει στο σύνολο του εκπαιδευτικού κόσμου προς την πολιτική που ακολουθείτε. Γι' αυτό υπάρχει και θα συνεχίσει αυτή η καθολική απόρριψη στις ψευδεπίγραφες και αντιεκπαιδευτικές σας μεταρρυθμίσεις.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
02 Μαρ 2021 16:01

Δεν ξέρω τι είδους αναβάθμιση του εκπαιδευτικού και της δουλειάς του υπόσχεται η υπουργός, αλλά εκείνο που σίγουρα έχουμε διαπιστώσει μέχρι στιγμής είναι η διαρκής επιβάρυνση του εκπαιδευτικού έργου με αδέξιες παρεμβάσεις που δυσκολεύουν αντί να διευκολύνουν την καθημερινότητα του σχολείου. Δυστυχώς όλες οι υποσχέσεις ως τώρα αποδεικνύονται πουκάμισο αδειανό και απολύτως παραπλανητικές, ώστε δεν έχω καμία απολύτως εμπιστοσύνη στην τωρινή ηγεσία του υπουργείου για τις αληθινές της προθέσεις.

 
Legend
02 Μαρ 2021 16:00

Αν εξαιρέσουμε την κίνηση για αστυνομία στα πανεπιστήμια έχετε προσφέρει πολλά στον τομέα σας! Ίσως η μόνη από την κυβέρνηση που δουλεύει συστηματική και προς όφελος της παιδείας. Συνεχίστε δυναμικά! Θα σας στηρίξουμε εμείς οι εκπαιδευτικοί. Αναμένουμε με μεγάλη προσμονή τους διορισμούς που θα δώσουν αναπνοές στα σχολεία μας. Έστω και με αυτό το κάκιστο σύστημα διορισμών που έφτιαξε η προηγούμενη κυβέρνηση είναι σημαντικό που θα ενισχυθεί το προσωπικό των δημοσίων σχολείων. Τίποτα δεν πρέπει να σταματήσει αυτές τις προσλήψεις.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ