Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

ΟΛΜΕ: Τι μας είπε η υπ. Παιδείας στη δίωρη συνάντηση

Δημοσίευση: 02/03/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την Τρίτη 1/3/21 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ με το ΔΣ της ΟΛΜΕ, παρουσία της Υπουργού Παιδείας, της Υφυπουργού Παιδείας και  της Γενικής Γραμματέως.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, αφού επισήμανε για μία ακόμη φορά ότι οι δημοκρατικές διαδικασίες απαιτούν να γίνεται διάλογος εγκαίρως ώστε να κατατίθενται προτάσεις και να γίνεται ουσιαστική συζήτηση και όχι μετά την ψήφιση και εφαρμογή των νόμων, έθεσε τα εξής ζητήματα:

1.    Σχετικά με την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ δήλωσε στην πολιτική ηγεσία ότι τόσο ο νόμος 4692/20, που προβλέπει την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, όσο και η σχετική εφαρμοστική ΥΑ 6603, είναι σε πλήρη αντίθεση με τις αποφάσεις της Ομοσπονδίας, γεγονός που αποδεικνύεται και από τα συντριπτικά ποσοστά συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία αποχή που προκηρύχθηκε από την ΟΛΜΕ, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες εκφοβισμού τους. Τα νομοθετήματα αυτά αποσκοπούν στη μεταβίβαση της ευθύνης για όλα τα προβλήματα στους ίδιους τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, στην κατηγοριοποίηση και τον ταξικό διαχωρισμό της εκπαίδευσης, στην περαιτέρω  υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Η εφαρμογή μιας τέτοιας  διαδικασίας  εν μέσω πανδημίας με τα σχολεία κλειστά και τα προβλήματα της εκπαίδευσης να είναι τεράστια, είναι όχι μόνο άκαιρη αλλά και ανεφάρμοστη. Ούτως ή άλλως, αυτό που προέχει, αν πραγματικά το ΥΠΑΙΘ ενδιαφέρεται για τη βελτίωση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου, είναι η επίλυση των σοβαρότατων προβλημάτων της δημόσιας εκπαίδευσης (ασφαλές άνοιγμα σχολείων, ουσιαστική κάλυψη της ύλης με δια ζώσης διδασκαλία, αντιμετώπιση των ψυχοπαιδαγωγικών συνεπειών στους μαθητές, διορισμούς στα χιλιάδες κενά κλπ)  και όχι η εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολείων. Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ξεκαθάρισε ότι το ΥΠΑΙΘ οφείλει να σεβαστεί τη βούληση του κλάδου, όπως αυτή εκφράστηκε στις ειδικές συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων, και να προχωρήσει άμεσα στην απόσυρση της ΥΑ 6603 και την κατάργηση των άρθρων 33-36 του ν.4692/20, ώστε στη συνέχεια να υπάρξει ο γόνιμος διάλογος στον οποίο υποτίθεται ότι κλήθηκαν οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες.

Κανένας ουσιαστικός διάλογος δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί όταν υπάρχουν προειλημμένες αποφάσεις από πλευράς ΥΠΑΙΘ.

Η κ. Κεραμέως, παρότι μας δήλωσε ότι γνωρίζει την ακριβή θέση της ΟΛΜΕ, επισήμανε ότι η αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών ήταν στην προμετωπίδα του προεκλογικού προγράμματος της ΝΔ, σύμφωνα με το οποίο εξελέγη κυβέρνηση. Ως εκ τούτου, θεωρεί απόλυτα δημοκρατικό να προχωρήσει τις διαδικασίες αυτές, παρά τη μαζική αντίδραση 150.000 εκπαιδευτικών. Αρνήθηκε να αποσύρει την ΥΑ και να καταργήσει τα σχετικά άρθρα του ν.4692/20.

Δυστυχώς, η υπουργός έδειξε για άλλη μία φορά αδιαλλαξία. Έφτασε μάλιστα να αμφισβητήσει την νομιμότητα της απεργίας αποχής, παρά τις σχετικές προηγούμενες δικαστικές αποφάσεις, λέγοντας ότι θα μπορούσε να προσφύγει στα δικαστήρια ενώ δήλωσε ότι οι εκπαιδευτικοί που δε θέλουν τη συγκεκριμένη αξιολόγηση δεν δείχνουν αγάπη προς τους  μαθητές τους, αφού δεν επιθυμούν τη βελτίωση του δημόσιου σχολείου! Οι εκπαιδευτικοί που, χωρίς καμία στήριξη από το ΥΠΑΙΘ, κράτησαν όρθιο το δημόσιο σχολείο όλο αυτό το διάστημα της πανδημίας, δουλεύοντας ατελείωτες ώρες πέραν του ωραρίου τους και αγοράζοντας οι ίδιοι τον απαραίτητο εξοπλισμό για την τηλεκπαίδευση, δεν αγαπούν τους μαθητές τους επειδή δεν υποκύπτουν στους εκφοβισμούς και τις ιδεοληπτικές εμμονές της υπουργού! Αν δεν αγαπούσαν το σχολείο ή αν είχαν τις ίδιες εμμονές και μικροκομματικές στοχεύσεις με την υπουργό,  οι εκπαιδευτικοί θα μπορούσαν πολύ εύκολα να μην κάνουν εξ αποστάσεως διδασκαλία, όσο το ΥΠΑΙΘ δεν τους χορηγεί τον απαραίτητο εξοπλισμό. Εδώ και έναν χρόνο όμως, δεν το έκαναν, παρά τις συνεχείς προκλήσεις της υπουργού, αποδεικνύοντας στην πράξη πόσο νοιάζονται για τους μαθητές και το δημόσιο σχολείο.

2.    Σχετικά με την «εγκύκλιο» Μακρή

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ζήτησε την άμεση ανάκληση της εγκυκλίου Μακρή, που ζητά ονόματα εκπαιδευτικών που δεν κατέθεσαν βαθμολογία και ονόματα μαθητών που δεν βαθμολογήθηκαν, επισημαίνοντας για μία ακόμα φορά την κείμενη νομοθεσία, που προβλέπει τη δυνατότητα αυτή των εκπαιδευτικών, αλλά και το γεγονός ότι όλα αυτά υπάρχουν στην πλατφόρμα του myschool.  Επιπλέον, ανέφερε ότι τα αιτιολογικά σημειώματα περιέχουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των μαθητών και των οικογενειών τους, τα οποία δεν μπορούν να κοινοποιούνται. Η κ. Μακρή αρνήθηκε να απαντήσει και κρύφτηκε πίσω από την υπουργό, η οποία έδειξε είτε να αγνοεί είτε να αποκρύπτει σκοπίμως την κείμενη νομοθεσία, λέγοντας ότι οι εκπαιδευτικοί υποχρεούνται να καταθέσουν βαθμολογία, εκτός αν δεν έχουν κάνει 10 ώρες μάθημα. Στην ερώτηση γιατί ζητούνται τα ονόματα, αφού υπάρχουν στο myschool, δεν έδωσαν καμία απάντηση. Αρκέστηκαν στην άρνηση τους να αποσύρουν την εγκύκλιο.

3.    Σχετικά με την επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ δήλωσε ότι επιθυμεί να ανοίξουν τα σχολεία, εφόσον ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα  και με τη σύμφωνη γνώμη των ειδικών. Επανέφερε όλες τις προτάσεις για τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν (15 μαθητές ανά τμήμα, πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας, ιχνηλάτηση κρουσμάτων στα σχολεία, μαζικά τεστ, προτεραιότητα εκπαιδευτικών στους εμβολιασμούς κλπ), προκειμένου να υπάρχει απόλυτη ασφάλεια για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Έγινε ερώτηση σχετικά με τον εμβολιασμό των εκπαιδευτικών ΣΜΕΑΕ, για τους οποίους ενώ η προθεσμία αιτήσεων έληγε στις 22 Φεβρουαρίου δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία.

Η κ. Κεραμέως απάντησε ότι η διαδικασία δεν προχώρησε γιατί έρχονται συνεχώς νέες αιτήσεις. Ταυτόχρονα βέβαια κατηγόρησε τους εκπαιδευτικούς ότι δεν κάνουν μαζικά αίτηση…  Για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς δήλωσε ότι θα συμπεριληφθούν στις κατά προτεραιότητα κατηγορίες στην 2η τάξη εμβολιασμού. Για τα τεστ επανέλαβε ότι υπάρχει η σχετική πλατφόρμα. Καμία δέσμευση δεν υπήρξε για τα μέτρα που προτείνει η ΟΛΜΕ.

4.    Σχετικά με τους «αιρετούς» των ΥΣ

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ έθεσε εκ νέου τα αιτήματά του σχετικά με τα ΥΣ, επικαλούμενο την τεράστια αποχή των εκπαιδευτικών από τις εκλογές παρωδία. Δήλωσε ότι δεν αναγνωρίζει τους «αιρετούς» που προέκυψαν από αυτές τις αντιδημοκρατικές διαδικασίες και καταδίκασε την απαράδεκτη τακτική της υπουργού να μην κάνει αποδεκτές ούτε τις αποσύρσεις των ψηφοδελτίων αλλά ούτε και τις παραιτήσεις όσων φερομένων ως αιρετών συντάχθηκαν με τον κλάδο και υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους από τα ΥΣ.

Η κ. Κεραμέως δήλωσε μόνο ότι οι εκλογές έγιναν καθόλα νόμιμα…

5.    Σχετικά με  διορισμούς-κατανομή-παράβολο

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ έθεσε και πάλι τα αιτήματά του σχετικά με τους διορισμούς, με την δικαίωση των συναδέλφων που αποκλείστηκαν από τους πίνακες λόγω παραβόλου  και με την κατανομή των θέσεων διορισμών ενώ έθεσε και ερωτήματα για τις αλλαγές που θα νομοθετηθούν στο σύστημα διορισμών.

Η κ. Κεραμέως δήλωσε ότι οι πρώτοι 5250 διορισμοί  θα έχουν ολοκληρωθεί πριν την έναρξη του νέου σχολικού έτους. Για το ζήτημα του παραβόλου δήλωσε αναρμόδια, καθώς αυτό αποτελεί αρμοδιότητα του υπουργείου Εσωτερικών και ότι το μελετά ο κ. Βορίδης. Για την κατανομή των θέσεων δήλωσε ότι δεν υπάρχει ακόμα καμία απόφαση και ότι θα κληθούμε σε νέα συνάντηση για το θέμα. Σχετικά με τις πιθανές αλλαγές στο σύστημα διορισμών δήλωσε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένα σχετικό νομοσχέδιο.

6.    Για τις πρόσφατες αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμιας εκπαίδευση

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ έθεσε εκ νέου τις ενστάσεις του σχετικά με τις αλλαγές που νομοθετήθηκαν (ΕΒΕ, διπλό μηχανογραφικό κλπ). Η κ. Κεραμέως δήλωσε ότι δε μπορεί να περνά σε ΑΕΙ μαθητής που έχει γράψει 1/20. Στην ερώτηση γιατί μπορεί ο ίδιος μαθητής να φοιτήσει σε κολέγιο και να έχει ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους αποφοίτους ΑΕΙ, δεν απάντησε…

7.    Για την τράπεζα θεμάτων και τις προαγωγικές εξετάσεις

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ εξέφρασε την αντίθεση του με την εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και ζήτησε την κατάργησή της. Επιπλέον, πρότεινε για τη φετινή σχολική χρονιά να μην διεξαχθούν οι προαγωγικές εξετάσεις, για παιδαγωγικούς λόγους, όπως έγινε και το προηγούμενο σχολικό έτος. Δεν δόθηκε απάντηση.

8.    Σχετικά με τα ωρολόγια προγράμματα

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ έθεσε το ζήτημα των ωρολογίων προγραμμάτων, από τα οποία εξοβελίστηκαν μαθήματα που αφορούν σε ολόκληρα επιστημονικά πεδία των κοινωνικών επιστημών, της καλλιτεχνικής παιδείας αλλά και άλλων ειδικοτήτων, απαίτησε την επαναφορά τους επ’ ωφελεία των μαθητών και ρώτησε τι θα γίνουν όσοι με τα νέα προγράμματα δεν μπορούν να συμπληρώσουν το ωράριό τους. Καμία απάντηση δε δόθηκε, αλλά ζητήθηκε να αποσταλεί συγκεκριμένη πρόταση της ΟΛΜΕ.

Αποδεικνύεται δυστυχώς  για μία ακόμα φορά ότι καμία βούληση για ουσιαστικό διάλογο δεν υπάρχει από πλευράς ΥΠΑΙΘ. Το κάλεσμα της ΟΛΜΕ σε αυτήν την προσχηματική συζήτηση είχε μόνο επικοινωνιακή στόχευση.
Είναι πρωτοφανές το ΥΠΑΙΘ να αδιαφορεί πλήρως για την σύσσωμη αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας στην πολιτική του, που ισοπεδώνει το δημόσιο σχολείο.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ

Ετικέτες: 
ΟΛΜΕ

Σχόλια (18)

 
Ενημερωτικό
05 Μαρ 2021 20:48

Και στη Γερμανία ιδιαίτερα κατ' οίκον μαθήματα γινόταν πάντα, και αρκετά χρόνια τώρα υπάρχουν φροντιστήρια για ομαδικά μαθήματα.
(Επειδή λέγεται έντονα τα τελευταία χρόνια ότι φροντιστήρια υπάρχουν μόνο στην Ελλάδα!)

 
Ισοπέδωση!!
05 Μαρ 2021 20:17

"Είναι πρωτοφανές το ΥΠΑΙΘ να αδιαφορεί πλήρως για την σύσσωμη αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας στην πολιτική του, που ισοπεδώνει το δημόσιο σχολείο.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ"

Πράγματι ισοπεδώθηκε!! Στην κυριολεξία κατέρρευσε!!! Ευτυχώς που δεν υπήρξαν θύματα παιδιά κ' εκπαιδευτικοί..
Δεν πρέπει ν'απολογηθεί κ' ν'αξιολογηθεί πρώτα το Υπουργείο για τα σχολεία "ταφόπλακες" -τι έχει κάνει για τις σχολικές μονάδες, πως τις έχει στηρίξει-;;;
Για να ζητάς πρέπει πρώτα να ΔΩΣΕΙΣ..

 
Βιβλία ασκήσεων σε κάθε μάθημα Γυμνασίου και Λυκείου
03 Μαρ 2021 18:19

Υπάρχει αναντιστοιχία μεταξύ των θεμάτων των εισιτήριων εξετάσεων και του πνεύματος των ασκήσεων των σχολικών βιβλίων. Πρέπει σε κάθε μάθημα να δίνεται επιπλέον βιβλίο ασκήσεων και πρότυπων διαγωνισμάτων, ώστε οι υποψήφιοι για τα Πανεπιστήμια να μπορούν να εξασκηθούν με τη βοήθεια των καθηγητών τους σε όλη τη διάρκεια του έτους.

Τέλος, οι ιδιαίτερα χαμηλές βαθμολογίες, κάτω του 5 σε όλα τα μαθήματα, περιοριζονται μονο σε ένα 15% των τελειόφοιτων Λυκείου - οι υπόλοιποι σταθερά γράφουν πάνω από 10, μάλιστα ένας στους τρεις έχει ΜΟ πάνω από 14 (στοιχεία 2020). Κρίνεται όμως απαραίτητο να διευρυνθεί και να ενισχυθεί το Γυμνάσιο ώστε τα μαθησιακά κενά να μην μεταφέρονται στο Λύκειο, και να καθιερωθεί ενισχυτική διδασκαλία για όλους τους αδύναμους μαθητές.

Σε μια χρονιά αδύνατο να αλλάξει το προφιλ των μαθητών: Χρειάζεται όλη την προηγούμενη δεκαετία, από το Δημοτικό ακόμα, να υπάρχει παρακολούθηση και διόρθωση, ειδικά σε μαθητές με τέτοια οριακή βαθμολογία που συχνά εγκαταλείπουν την προσπάθεια.

Πρόκειται περί συστημικής αποτυχίας: Εύκολα ένα 8 γίνεται 10 αν υπάρχει χρόνος και μέριμνα για τους μαθητές, ώστε να κατακτήσουν το στοιχειώδες επίπεδο γνώσης και να μην υστερούν στη συνέχεια των σπουδών τους.

 
Νικόλαος Δ.
03 Μαρ 2021 18:07

@ Ρωτώ. Εγώ σου απαντώ. Με βαθμούς 16, 17, 18, 19, 20. Γιατί και τέτοιους βαθμούς γράφουν οι μαθητές μας. Και με τη δική μας επίσης δουλειά. Σου γράφει ένας καθηγητής Λυκείου που έχει δουλέψει σε ιδιωτικό σχολείο και χρόνια σε φροντιστήριο. Φτάνει πια με την απαξίωση!

 
Ρωτώ
03 Μαρ 2021 15:07

Για ποια προετοιμασία μιλάτε ; Με βαθμούς εισαγωγής 2,4, 5,6,7,8; Τόση δουλειά και τέτοιο αποτέλεσμα;

 
@Βασίλης
03 Μαρ 2021 13:50

Μήπως η ΟΛΜΕ πρέπει να έχει άποψη επειδή ουσιαστικά τουλάχιστον η Γ Λυκείου έχει μετατραπεί σε προπαρασκευαστικό έτος για εισαγωγή στο πανεπιστήμιο; Μήπως οι καθηγητές του Λυκείου είναι αυτοί που διδάσκουν και προετοιμάζουν τα παιδιά για το πανεπιστήμιο; Μη μου πεις για φροντιστήρια, δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα για τα φροντιστήρια. Οι καθηγητές γνωρίζουν καλύτερα επειδή οι καθηγητές έρχονται σε επαφή με τους μαθητές τους, όχι το Υπουργείο. Καλή η θεωρία, αλλά να δούμε και την πράξη. Την πράξη, το σχολείο, το γνωρίζουν καλύτερα από όλους οι καθηγητές και οι μαθητές. Επομένως, ναι, πρέπει να έχουν άποψη και πρόταση για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια, γνωρίζοντας τι συμβαίνει στην πραγματικότητα στο δημόσιο σχολείο. Υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν καθηγητές σε μαθήματα κατεύθυνσης ακόμη και τώρα...

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
03 Μαρ 2021 13:36

@ΑΡΗΣ
Ακριβώς το ανάποδο θα 'πρεπε να σε προβληματίζει. Τα συνεχή, κάθετα και αδιάλλακτα ΟΧΙ του υπουργείου ακόμη και στα πιο προφανή ζητήματα, όπου όλος ο εκπαιδευτικός κόσμος φωνάζει με πρωτοφανή ομοψυχία για τις κραυγαλέα αντιεκπαιδευτικές και αντιπαιδαγωγικές πρωτοβουλίες της πολιτικής του ηγεσίας. Γιατί ανεξάρτητα της συμπεριφοράς των συνδικαλιστών, η υπουργός δεν αποφασίζει για κείνους, αλλά για όλους εμάς που βιώνουμε τη σχολική καθημερινότητα. Θεωρείτε σωστό λοιπόν ο θυμός της για τους "κακούς" συνδικαλιστές να την οδηγεί σε εγωιστικές αποφάσεις σε βάρος όλων μας;

 
Μέχρι εδώ !!!!
03 Μαρ 2021 11:03

Η ΟΛΜΕ δεν έχει δικαιοδοσία σε θέματα λειτουργίας των σχολικών μονάδων .....και τελικα,μόνο αυτό κάνει !!!!!
Να δημοσιεύσει το καταστατικό σύστασης της μήπως ορίζεται ο παρεμβατικός της ρόλος !!!!!
Για την διαφάνεια ,βρε γαμωτο !!!!

 
nikos georgiou
03 Μαρ 2021 10:04

Ας αποφασίσει η ΟΛΜΕ να πάμε όλοι οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία για μια εβδομάδα να κάνουμε από εκεί την τηλεκπαίδευση. Σα χάρτινος πύργος θα καταρρεύσει το αφήγημα της Αντουανέτας. Να φανεί επιτέλους ποιοι πήραν την υπόθεση σχολείο στα χέρια τους όλο το διάστημα της καραντίνας και ποιοι έκαναν τυμβωρυχία. Να φανεί επιτέλους η γύμνια των σχολείων και η υπέρβαση της εκπαιδευτικής κοινότητας που με αποκλειστικά δικά της μέσα δίνει καθημερινό αγώνα για το δημόσιο σχολείο.

 
ΑΡΗΣ
03 Μαρ 2021 07:14

Η ΟΛΜΕ θα πει καμιά φορά κι ένα ΝΑΙ? Γιατί φαίνεται ότι έχει κολλήσει η βελόνα στο ΟΧΙ!

 
Κατερίνα Σοφαδίτου
03 Μαρ 2021 07:06

Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές ξέρουν την αλήθεια για το δημόσιο σχολείο, γιατί το βιώνουν καθημερινά. Μήπως οι κυρίες που ανέλαβαν το Υπουργείο Παιδείας απέχουν μακράν από τα εκπαιδευτικά θέματα και ξέρουν μόνο να βγάζουν φιρμάνια;;;;

 
@Βασίλης
03 Μαρ 2021 00:15

Όχι, να έχει κάποια που ΔΕΝ έδωσε Πανελλαδικές....

 
Δημήτρης @Βασίλης
02 Μαρ 2021 23:50

Βασίλη, είμαι από κείνους που αγανακτούν βλέποντας το χάλι να μπαίνουν στο Παν/μιο μαθητές του 1 και 2. Για σκέψου όμως ότι αυτός ο μαθητής θα πάει στο κολλέγιο, θα αποφοιτήσει με 9 και πάνω (στο δημόσιο δε θα αποφοιτούσε ή το πολύ με 5) και στον πιθανό διορισμό του στο δημόσιο θα υπερτερούσε του δικού σου παιδιού που με χίλιους κόπους πήρε πτυχίο με 7 ή 8 στο δημόσιο παν/μιο. Ειλικρινά θα ήθελα την απάντησή σου.

 
Μαρία
02 Μαρ 2021 22:51

Καμία συζήτηση με άνθρωπο αδιάλλακτο, αλαζόνα και υπερόπτη. Δεν αξίζει να φέρει το αξίωμα αυτό. Δυστυχώς ο ελληνικός λαός εμπιστεύτηκε λάθος κυβέρνηση και κατά συνέπεια κι υπουργό. Η Ιστορία θα είναι πλέον αμείλικτη μαζί της... Τα χειρότερα έπονται!

 
Όταν ξέρεις από πριν τις απαντήσεις.
02 Μαρ 2021 22:34

Για όλα άποψη, για όλα άρνηση. Ήθελαν τεστ παλιότερα αλλά δεν υπήρχε συμμετοχή, τώρα θέλουν εμβόλια αλλά ούτε κι εκεί θα έχει συμμετοχή. Για αξιολόγηση ούτε κουβέντα.

 
δεν ήταν έκπληξη
02 Μαρ 2021 22:25

Η ΟΛΜΕ σε κατάργηση όλων . Όχι που θα συμφωνούσε. Αν πας με το όχι συνεχίζεις έτσι.

 
Εκπαιδευτικός λυκείου
02 Μαρ 2021 22:12

Εμπεριστατωμένη και πειστική η απάντηση της ΟΛΜΕ. Χαίρομαι ιδιαίτερα ως εκπαιδευτικός για την τοποθέτηση αυτή. Οι ενστάσεις και τα ερωτήματα που διατυπώθηκαν από την ΟΛΜΕ είναι απολύτως εύστοχα και απηχούν την εύλογη αγανάκτηση που όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί αισθανόμαστε προς την πολιτική που ακολουθεί η σημερινή Υπουργός Παιδείας. Η Υπουργός πορεύεται στον πολιτικό της βίο με γνώμονα το "διαίρει και βασίλευε", τον αυταρχισμό, την υπεροψία, την ανυποληψία σε κάθε δημόσιο αγαθό και την εκδικητικότητα απέναντι στους εκπαιδευτικούς. Γι' αυτό και έπεσε η ίδια μέσα στην παγίδα που πήγε να στήσει τους εκπαιδευτικούς και την ΟΛΜΕ. Η επικοινωνιακή παγίδα αποσκοπούσε να μας εκθέσει ως στείρους αρνητές και δήθεν αδιάφορους για την ποιότητα της εκπαίδευσης.

 
Βασίλης
02 Μαρ 2021 21:52

Από πότε η ΟΛΜΕ πρέπει να έχει άποψη για το σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση; Μήπως να τους ρωτάει η κυβέρνηση και για το πως θα δίνονται τα διπλώματα οδήγησης;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ