Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Κ. Μητσοτάκης: Η αξιολόγηση είναι σημαντική για τα σχολεία και τα Πανεπιστήμια

" Δεν πιστεύω στην αξία ενός πτυχίου απλώς και μόνο για την απόκτηση ενός πτυχίου πανεπιστημίου εάν καταλήξετε να σπουδάσετε κάτι για το οποίο έχετε μηδενικό ενδιαφέρον"
Δημοσίευση: 03/03/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ιδιαίτερα σημαντική, χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης την αξιολόγηση  τόσο για τα   σχολεία όσο για και τα Πανεπιστήμια, συζητώντας με τον Πρόεδρο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), Δημήτρη Παπαλεξόπουλο  στο ψηφιακό συνέδριο «Innovative Greeks» που συνδιοργανώνουν ο ΣΕΒ και η Endeavor Greece,

“Έχω υπάρξει απολύτως ειλικρινής όταν ανέφερα στα πανεπιστήμια μας ότι ένα συγκεκριμένο τμήμα της χρηματοδότησης θα συνδεθεί με την ανεξάρτητη αξιολόγηση της απόδοσής τους” ανέφερε ο πρωθυπουργός, ενώ τόνισε τα εξής:

Ξεκινώντας από το νηπιαγωγείο: Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει ακόμη να κάνουμε όσον αφορά το δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης. Βασικά ξεκινώντας από το νηπιαγωγείο, κοιτάζοντας τον τρόπο λειτουργίας των σχολείων μας, το πρόγραμμα σπουδών, τον τρόπο με τον οποίο διδάσκουμε στα παιδιά μας εκείνες τις δεξιότητες που γνωρίζουμε ότι είναι τόσο σημαντικές στον 21ο αιώνα και, στη συνέχεια, τι είναι αυτό που πραγματικά μαθαίνουν στο πανεπιστήμιο; Πώς επιλέγουν, πραγματικά, τι να σπουδάσουν; Θεωρώ ότι αυτό είναι ύψιστης σημασίας.

Το νέο Μηχανογραφικό των Πανελλαδικών Εξετάσεων: Και μία από τις νομοθετικές αλλαγές που εισαγάγαμε στον πρόσφατο νόμο που ψηφίσαμε για την τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι ακριβώς αυτό που εξετάζει, ίσως ενθαρρύνοντας τους νέους ηλικίας 17-18 ετών να περιορίσουν ελαφρώς την επιλογή των Σχολών για τις οποίες καταθέτουν αίτηση, για να έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να σπουδάσουν κάτι που τους ενδιαφέρει πραγματικά και το αγαπούν.

Η αξία ενός πτυχίου: Δεν πιστεύω στην αξία ενός πτυχίου απλώς και μόνο για την απόκτηση ενός πτυχίου πανεπιστημίου εάν καταλήξετε να σπουδάσετε κάτι για το οποίο έχετε μηδενικό ενδιαφέρον. Και γνωρίζουμε επίσης ότι το ποσοστό των φοιτητών που εγκαταλείπουν, οι φοιτητές που δεν αποφοιτούν αν καταλήξουν σε μια Σχολή για την οποία απλά δεν ενδιαφέρονται για το τι σπουδάζουν, είναι υψηλό.

Ανασχεδιασμός ολόκληρου του εκπαιδευτικού   συστήματος: Πρέπει λοιπόν να εξετάσουμε ουσιαστικά τον ανασχεδιασμό ολόκληρου του εκπαιδευτικού μας συστήματος ξεκινώντας από τα σχολεία μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτα τα soft skills, τα οποία αρχίζουμε να εισάγουμε δοκιμαστικά στο πρόγραμμα σπουδών μας είναι τόσο σημαντικά. Η εκπαίδευση δεν αφορά πλέον την απομνημόνευση της γνώσης. Οποιαδήποτε πληροφορία είναι διαθέσιμη ελεύθερα. Είναι πια ζήτημα κριτικής σκέψης και μάθησης τού πώς να εκφράζεις τον εαυτό σου, μάθησης τού πώς να γράφεις, να συνεργάζεσαι, να μπορείς να ξεπερνάς τις δυσκολίες, να προσαρμόζεσαι στις εξελίξεις. Και όλα αυτά είναι δεξιότητες που πρέπει να διδάξουμε στα παιδιά μας, ξεκινώντας από τα σχολεία μας.

Δια βίου κατάρτιση: Φυσικά, υπάρχει και το ζήτημα της δια βίου κατάρτισης, της απόκτησης δεξιοτήτων μετά το πανεπιστήμιο, της επανεκπαίδευσης, αυτού που ονομάζουμε «upskilling» ή «reskilling», όπου ο ιδιωτικός τομέας μπορεί επίσης να δώσει προστιθέμενη αξία. Πώς μετατρέπεις έναν απόφοιτο STEM, ο οποίος μπορεί να έχει σπουδάσει μαθηματικά, σε προγραμματιστή και τι είδους πρόσθετη εκπαίδευση και πιστοποίηση μπορείτε να δώσεις σε ένα τέτοιο άτομο, με στόχο να χρησιμοποιήσεις τις βασικές επιστημονικές γνώσεις του σε μια πιο παραγωγική κατεύθυνση;

Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας: Και πρέπει να επισημάνω ότι υπάρχουν επίσης, σημαντικά ευρωπαϊκά κονδύλια μέσω αυτού που αποκαλούμε Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας που σκοπεύουμε να κατευθύνουμε σε αυτήν την προτεραιότητα της ενίσχυσης του εργατικού μας δυναμικού και της διασφάλισης, ότι ειδικά οι νέοι μας -αλλά και πολίτες με σημαντική εργασιακή εμπειρία- μπορούν να αποκτήσουν νέες δεξιότητες που θα αυξήσουν την πιθανότητα να οδηγηθούν σε μια επιτυχημένη, επαγγελματική σταδιοδρομία.

 

Σχόλια (23)

 
Το πτυχίο έχει ΠΑΝΤΑ Αξία!
06 Μαρ 2021 16:23

"Δεν πιστεύω στην αξία ενός πτυχίου..."
Ένα παιδί όταν καταλήξει να πάρει πτυχίο, σημαίνει ότι ανεξάρτητα σε ποιά θέση του μηχανογραφικού ήταν η σχολή που δήλωσε και πέρασε, για να είναι τόσα χρόνια στο Πανεπιστήμιο -και να μην το έχει παρατήσει- σημαίνει ότι η σχολή στην πορεία άρχισε να το ενδιαφέρει (τρώγοντας έρχεται η όρεξη..). Και ιδίως όταν φθάνει ως το τέλος των σπουδών και παίρνει πτυχίο. Και το πτυχίο αυτό έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΞΙΑ.
Αν δεν το πιστεύει ο πρωθυπουργός, είναι η προσωπική του άποψη και δεν αφορά τον λαό. Αν όμως ο ίδιος δεν είχε χρήματα για να σπουδάσει ότι ήθελε και όπου ήθελε, δεν θα μιλούσε έτσι. Αν δεν είχαν οι δικοί του χρήματα για να τον στείλουν στο εξωτερικό για σπουδές, τι θα έκανε;
Δεν γνωρίζουμε αν έγραψε και πέρασε στις πανελλήνιες..
Θα τιμωρήσουμε τους γονείς που δεν έχουν λεφτά για να στείλουν τα παιδιά τους στο εξωτερικό για να σπουδάσουν ΟΤΙ θέλουν και σε ΟΠΟΙΟ Πανεπιστήμιο θέλουν;
Να τους δώσει το κράτος λεφτά για να βγαίνουν έξω και να σπουδάζουν -αφού θέλει να τους κόψει το δικαίωμα να μπαίνουν στα Ελληνικά Πανεπιστήμια-.
Το να σπουδάζεις ότι θέλεις το λέει από θέση ισχύος γιατί λόγω οικονομικής επιφάνειας μπορούσε πάντα να το κάνει.. Δεν υπήρξε για εκείνον το ρίσκο της αποτυχίας και το να μη μπορείς ν'ακολουθήσεις τις πρώτες επιλογές σου.. Ούτε οι ψυχολογικές επιπτώσεις..
Δεν υπήρχε στις πανελλήνιες η απαγόρευση του ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ να περάσεις κάπου αλλού, και να μπορέσεις να παθιαστείς μ'αυτό, να το σπουδάσεις ανακαλύπτοντας καινούριους κόσμους και καινούρια ΘΕΛΩ! Και να ζήσεις με αξιοπρέπεια..
Αν δεν μπορούσε ο πρωθυπουργός να μεταβεί στο εξωτερικό, θα αναγκαζόταν να σπουδάσει εδώ στην Ελλάδα (με την προϋπόθεση ότι θα περνούσε στις πανελλήνιες) και όχι ίσως στις πρώτες επιλογές του μηχανογραφικού, αλλά μπορεί και στις τελευταίες. Και τότε θα ένοιωθε αλλιώς..
Προσγειωνόμαστε να δούμε και λίγο την ελληνική πραγματικότητα.
Πολλά παιδιά έχουν περάσει σε σχολές όχι των πρώτων τους επιλογών, και γίνανε πάρα πολύ καλοί στον τομέα τους. Κερδίσανε τη ζωή τους έτσι, και ΔΕΝ τους αφαίρεσε κανείς το δικαίωμα στη ΖΩΗ και στην ΕΡΓΑΣΙΑ.
Εξάλλου ένα παιδί, όπως και ένας ενήλικας, μπορεί ν'αλλάζει πλεύσεις και προτεραιότητες. Και πόση γνώση έχει ένα παιδί για επαγγελματικό προσανατολισμό ώστε να είναι σταθερά προσηλωμένο σε ένα στόχο;
Και ποιοί γνώστες όλων των επαγγελμάτων του δίδαξαν τη γνώση αυτή;
Όταν δεν υπάρχει ένα επαρκές σύστημα που να ενημερώνει τα παιδιά για τις επιλογές που τους ανοίγονται, δεν πρέπει να τους ζητάμε "και τα ρέστα".
Για να κάνεις κάτι που αφορά τους ΑΛΛΟΥΣ, πρέπει πρώτα ν'αναρωτηθείς το τι έπραξες ΕΣΥ.

 
Υπερβολές
06 Μαρ 2021 15:15

"Ευχή όλων των Ελλήνων..."
"Η Χώρα μας τότε ανεβαίνει πολλα επίπεδα!"
Χωρίς πρόνοια για "δίχτυ ασφαλείας" από κάτω, πέφτει και γκρεμοτσακίζεται!!
Και δεν θα μπορέσει να ξανανέβει!!
Η υπερβολή στο μεγαλείο της. Με απόδειξη την κατάρρευση σχολικού κτιρίου. Από θαύμα ζούνε μαθητές-εκπαιδευτικοί!!
Αξιολογήσανε τις υπάρχουσες υποδομές; Αν σημειωνόταν θάνατοι ποιός θα αναλάμβανε την τεράστια ευθύνη;
Ο πρωθυπουργός έδωσε πανελλήνιες; Και αν ναι, ποιά η βαθμολογία του; Ξέρετε, δεν μπορούν όλοι να στείλουν τα παιδιά τους στο εξωτερικό για σπουδές (οικονομική α-δυνατότητα!!).
Γνωμικό . "Απ' έξω από το χορό πολλά τραγούδια ξέρει."

 
Γ.Φ.
04 Μαρ 2021 22:01

Λόγια λόγια κούφια. Αυτός και η υπουργινα Κεραμεως είναι η ασχετοσυνη στο μεγαλείο της.

 
Μαρία
04 Μαρ 2021 14:03

Κατώτερος των αναγκών της ελληνικής κοινωνίας ο αυτοπροβαλλόμενος άριστος επιτελικός πρωθυπουργός. Η επανάληψη ποικίλων τυποποιημένων φράσεων, λες κα πρόκειται για χαλασμένο μαγνητόφωνο, δείχνει τουλάχιστον ένδεια επιχειρημάτων και πολύ ρηχή πολιτική σκέψη. Η επιλογή τόσων αποτυχημένων προσώπων σε διάφορα κρίσιμα υπουργεία (περιλαμβάνω στις πιο ατυχείς επιλογές τις γνωστές κυρίες του Υπουργείου Παιδείας) και η παιδιάστικη επιμονή του σε αυτά τα πρόσωπα, δείχνει αν μη τι άλλο μεγάλη ανεπάρκεια (απουσία βασικών δεξιοτήτων, κριτικής σκέψης και έλλειψη soft skills που θα έλεγε κι ο ίδιος ...). Σε ότι αφορά το μέλλον εκπαίδευσης, τις πραγματικές ανάγκες των νέων και της ελληνικής κοινωνίας, καλό είναι να γνωρίζουν οι τυφλοί υποστηρικτές της σημερινής κυβέρνησης πως είναι άλλο πράγμα τα ευκαιριακά επικοινωνιακά πυροτεχνήματα και άλλο πράγμα η ουσιαστικές εκπαιδευτικές παρεμβάσεις στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας.

 
ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ....
04 Μαρ 2021 11:55

Κ. Πρωθυπουργέ πολύ καλά είναι όλα αυτά που λέτε. Για να γίνουν όμως ουσιαστικές τομές και μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση θα πρέπει πρώτα να πειστούν οι εκπαιδευτικοί. Κι αυτό προκύπτει από άπειρες ερευνητικές εργασίες! Διαφορετικά θα υπάρχει και δικαιολογημένα, όπως τώρα, αντίδραση και άρνηση!
Ας ξεκινήσει η αξιολόγηση από του χρόνου σε πιο υγιείς βάσεις και αφού έχει προηγηθεί μια σειρά πραγμάτων που πρέπει να γίνουν. Δεν είναι καθόλου λογικό να γίνει με κλειστά σχολεία και μάλιστα μέσα σ΄αυτό το κλίμα με την υγειονομική κρίση που οι εκπαιδευτικοί παλεύουν στην ουσία μόνοι τους να κρατήσουν ψηλά την εκπαίδευση!
Ειδικότερα όταν κάποια απ΄αυτά που περίμεναν να γίνουν από το υπουργείο δεν έγιναν ποτέ!
Μετά από έναν ολόκληρο χρόνο από την έναρξη της υγειονομικής κρίσης, η επιμόρφωση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ακόμη δεν εχει γίνει! Να είστε σίγουρος όμως ότι οι εκπαιδευτικοί από μόνοι τους και με πολύ κόπο, έμαθαν πολύ περισσότερα!
Μετά από ένα ολόκληρο χρόνο ο εξοπλισμός των σχολείων και των μαθητών με ταμπλετ ακόμη δεν έχει γίνει!
Μετά από δύο σχεδόν χρόνια και ενώ η υπουργός είχε δεσμευτεί ότι θα φέρει το νόμο για τις δομές της εκπαίδευσης και την αλλαγή στελεχών άμεσα, ακόμη δεν έχει γίνει! Αντ΄αυτού όμως τι έκανε; «Διόρισε» διευθυντές εκπαίδευσης και τώρα μάλιστα θα τους δώσει και παράταση! Εδώ και ένα χρόνο αφήνουν να διαρρέει στα εκπαιδευτικά δίκτυα ξανά και ξανά (μάλλον για να αερίζεται για να μη μουχλιάσει) ο νόμος για τις δομές της εκπαίδευσης και τελικά αυτό που άφησε να κυκλοφορήσει είναι ότι όλα τα στελέχη θα πάρουν για άλλη μια φορά παράταση! Ακόμη και ο Σύριζα ετοίμασε έναν νόμο και έκανε επιλογές μέσα σε τρείς μήνες!
Παρ΄όλα αυτά όμως, ζητά η αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση των σχολ. μονάδων να γίνει εδώ και τώρα!!!
Αλήθεια εκεί στο Υπουργείο έκαναν τη δικιά τους αυτοαξιολόγηση; Ή αρκούνται στα εύσημα που παίρνουν από την κομισιόν; Τις ψήφους όμως δεν τις δίνει η κομισιόν αλλά οι πολίτες και μέσα σ΄αυτούς και ο εκπαιδευτικός κλάδος!
Λυπούμαστε κ. Πρωθυπουργέ αλλά ένας υπουργός θα πρέπει να έχει και την ευαισθησία να αντιλαμβάνεται το κλίμα που δημιουργεί αλλά και την ευελιξία και το πολιτικό θάρρος να υποχωρεί και να παραδέχεται όταν κάνει λάθος!

 
Προγραμματιστής (skoil elikiku)
04 Μαρ 2021 11:02

και τον προγραμματιστή κάνε τον οικονομολόγο με το κορυφαίο λύκειο που διατήρησες η Κεραμέως από Γαβρόγλου
και τον μονόωρο μάθημα στο Δημοτικό

 
23ος αιώνας
04 Μαρ 2021 10:55

@ @Μαρία 09:33
"Αυτά τα προσόντα απαιτεί ο ο 22ος αιώνας".
Έχετε καμία πρόχειρη έρευνα, που να το λέει αυτό? Γιατί πχ εγώ, ηλεκτρολόγο ψάχνω και δεν βρίσκω.

Μόνο με τις δεξιότητες, τα soft skills, την προσαρμογή στις εξελίξεις(ηλεκτρονικές) κλπ, σε λίγα χρόνια δεν βλέπω ούτε αγρότες, ούτε ψαράδες, ούτε κτηνοτρόφους, ούτε τεχνίτες, ούτε χτίστες.

Καλά λοιπόν τα soft skills και τα laptop και η cisco..... αλλά χρειάζεται και η misco αγαπητέ μου. Πολλά δε από τα σημερινά παιδιά(νεολαία μας), έχω την αίσθηση ότι ούτε μια λάμπα δεν ξέρουν να βιδώσουν. Άσε που εάν χάσουμε το κινητό μας, δεν θα ξέρουμε καν, πώς είναι η πραγματική ζωή.

Τέλος, να είστε βέβαιος ότι, και η προπαίδεια θα χρειάζεται τον 22ο αιώνα και η γραμματική και η ιστορία και η αγωγή και η ΠΑΙΔΕΙΑ. Αλλιώς, δεν βλέπω 23ο....

 
@Μαρία
04 Μαρ 2021 09:33

...(δεξιότητες, soft skills, προσαρμογή στις εξελίξεις κτλ).Αυτά τα προσόντα απαιτεί ο ο 22ος αιώνας.Δεν υπαρχει το περιθωριο για τους αγκιστρωμένους στο παρελθόν.

 
Νέα σεμινάρια σκοιλ ελικικου εν όψει
04 Μαρ 2021 09:18

Το όραμα Μητσοτάκη: "... Πώς μετατρέπεις έναν απόφοιτο STEM, ο οποίος μπορεί να έχει σπουδάσει μαθηματικά, σε προγραμματιστή ...". Δηλαδή, μια νέα σειρά σεμιναρίων 400 ωρών για να γίνει κάποιος προγραμματιστής, φυσικά πληρώνοντας... Και τα δεκάδες τμήματα πληροφορικής των Πανεπιστημίων τί θα βγάζουν? Μαθηματικούς? Ή μήπως Γιατρούς ξερωγώ...

Η πρόταση μας γυρνά στη δεκαετία του 1990, όταν ευδοκίμησαν οι αλεξιπτωτιστές "πληροφορικοί" με πτυχία ιχθυολογίας, θεολογίας, κλπ, με την αρωγή "σεμιναρίων" 200-400 ωρών.

Τώρα τα σεμινάρια βαφτίζονται upskilling και reskilling, με μεθοδολογία σκοιλ ελικικου.

 
Τι νόημα έχει
04 Μαρ 2021 09:04

Καλύτερα να αξιολογηθούν μόνο τα φροντιστήρια.

 
ΝΤΙΝΟΣ
04 Μαρ 2021 07:25

@ΠΕ19
"Από του χρόνου καμία ΟΛΜΕ δεν θα είχε πρόφαση να πει κάτι"
Αλήθεια????? Μα υπογράψατε αποχή διαρκείας!!!!! Ή μήπως δεν το καταλάβατε?????

 
Μαρία
04 Μαρ 2021 00:45

Με όλο το συμπάθιο κ. πρωθυπουργέ, αλλά αυτά που λέτε είναι κάπως ασυνάρτητα. Κρίμα πραγματικά να αναπαράγονται διαρκώς τα ίδια ευτελή επιχειρήματα και τα γνωστά ανούσια κλισέ (δεξιότητες, soft skills, προσαρμογή στις εξελίξεις κτλ).

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
03 Μαρ 2021 23:23

Εδώ ταιριάζει η παροιμία: "Έλα μπάρμπα να σου δείξω τ' αμπελοχώραφά σου". Πού τα έμαθε αυτός όλα αυτά τα πάνσοφα που μας σερβίρει; Εμείς δηλαδή που υπηρετούμε την εκπαίδευση σχεδόν 40 χρόνια γιατί δε ρωτηθήκαμε ποτέ για όσα μας αφορούν και που αποδεδειγμένα τα ξέρουμε πολύ καλύτερα απ' τον ίδιο, αλλά κι από τις κυρίες του υπουργείου παιδείας;

 
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
03 Μαρ 2021 22:32

Φέρατε την παρακμή στην παιδεία και την εκπαίδευση. Πρώτα θα αξιολογήσουμε εσάς.

 
Εκπαιδευτικός
03 Μαρ 2021 22:27

Ο κος Πρωθυπουργός δεν είναι ούτε κήνσορας, ούτε θεράποντες.
Ούτε φωτισμένος δεσπότης.
Παραίνεση άνευ νοήματος
Να λύσει τα πρακτικά καθημερινά προβλήματα της πανδημιας, έστω και τώρα...

 
Κωνσταντίνος
03 Μαρ 2021 22:25

Λυπάμαι, αλλά έχετε μεσάνυχτα από εκπαίδευση και εκπαιδευτικές διαδικασίες κ. Πρωθυπουργε.. Βάλατε και μια άσχετη και επιεικως ανίκανη και έχει ξεσηκώσει τον εκπαιδευτικό κόσμο, που κοιμόταν κανονικά και είχε βαρεθεί το μπαχαλο του ΣΥΡΙΖΑ... Αξιολόγηση και Αυτοαξιολογηση σχολικής μονάδας γίνεται με ανοιχτά σχολεία, με τις λιγότερο γραφειοκρατικές διαδικασίες, με ενημερωμένους και καταρτισμένους εκπαιδευτικούς και Διοίκηση, με συλλογική ευθύνη και αντικειμενικά κριτήρια, με διάθεση συνεργασίας και πολύ ελεύθερου χρόνου, με αγαστη και ειλικρινή σχέση αξιολογούμενου και αξιολογητή, με ανοικτά εξ αρχής τα χαρτιά της σκοπιμότητας και της χρησιμότητας τέτοιας σπουδαίας διαδικασίας, με σαφώς καθορισμένο θεσμικό πλαίσιο εφαρμογής και πάντα λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες και τις ιδιομορφίες της κάθε σχολικής μονάδας....Μια ενημέρωση 15 λεπτών από τους Διευθυντές που επιμορφωθηκαν σε μια δίωρη εξ αποστάσεως διαδικασία από το Υπουργείο, δείχνει την προχειρότητα, την ανεύθυνη στάση, την ανικανότητα, την έλλειψη γνώσης και εν τέλει την κατάληξη που θα έχει η συγκεκριμένη διαδικασία..Θα μπορούσα να γράφω ώρες κ. Πρωθυπουργε, αλλά σας παραπέμπω στα βιβλία του καθηγητή Μαυρογιωργου του ΕΑΠ, που ήταν από τους πρώτους που ασχολήθηκε με τη συγκεκριμένη διαδικασία εδώ και αρκετά χρόνια με την έννοια της αξιολόγησης.... Λίγο διάβασμα δεν βλάπτει, προτείνετε το και στην κ. Κεραμέως που συνεχίζει να είναι ξένη με το αντικείμενο της εκπαίδευσης.. Ξέρετε τώρα είστε στο θρόνο... αλλά δεν αργεί να βρεθείτε στο δρόμο με τέτοιες επιλογές...

 
Μαθητής Στ΄Δημοτικού
03 Μαρ 2021 22:19

Αξιότιμε κύριε Μητσοτάκη, τί μου προτείνετε να σπουδάσω, για να γίνω κι εγώ Πρωθυπουργός? Κι αν έχει και στην Ελλάδα τέτοια σχολή, τί βάση έχει? Ευχαριστώ πολύ.

 
pakis
03 Μαρ 2021 22:13

"Δεν πιστεύω στην αξία ενός πτυχίου απλώς και μόνο για την απόκτηση ενός πτυχίου πανεπιστημίου εάν καταλήξετε να σπουδάσετε κάτι για το οποίο έχετε μηδενικό ενδιαφέρον"

Τι εννοεί ρε παιδιά ο ποιητής; το διαβάζω και διαβάζω δεν μπορώ να ερμηνεύσω , ίσως επειδή δεν έχω το ίδιο βάθος ιδιοφυΐας.

Δλδ κάποιος που σπουδάζει 4, 5 χρόνια και εν τέλει παίρνει πτυχίο, το κάνει από μηδενικό ενδιαφέρον ;

 
Μακάρι!
03 Μαρ 2021 22:10

Ευχή όλων των Ελλήνων να γίνουν πραξη τα σχέδια του Πρωθυπουργου!
Η Χώρα μας τότε ανεβαίνει πολλα επίπεδα!
Μακάρι!!!

 
ΜΧ
03 Μαρ 2021 21:10

Μα τι όμορφα λόγια. Δεν πιστεύω στην αξία ενός πτυχίου...... Με έχουν τρελάνει.

 
ΠΕ19
03 Μαρ 2021 20:47

Η αξιολόγηση είναι πάρα πολύ πολύ πολύτιμη για την εκπαίδευση. Μην τη θάψετε !!!
Μια αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου ενός σχολείου που θα είναι το πολύ-πολύ 4 μήνες στους 9 ανοικτό διά ζώσης, σε ένα σχολείου που δεν γίνονται εκδηλώσεις και δράσεις, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ κοινωνικοποίηση, Γενικά δεν είναι σχολείο τι νόημα έχει να κάνεις, με το Εντέλλεστε εδώ και τώρα, αξιολόγηση? Το μόνο που μπορείς να αξιολογήσεις είναι τα μηχανήματα (που δεν έδωσες) αλλά διάθεσε ο εκπαιδευτικός καθώς και την εκπαίδευση (που δεν) του έδωσες για να ανταποκριθεί στην εξ’ αποστάσεως διδασκαλία. Η πρώτη εφαρμογή όπως τη λέτε καταντάει γελοία και εκ των πραγμάτων ξεφτιλίζεται. Θα μπορούσε να ξεκινήσει από του χρόνου σε στέρεες βάσεις και τότε κανένας (εκπαιδευτικός καμία ΟΛΜΕ-ΔΟΕ) δεν θα είχε πρόφαση να πει κάτι.
Υ.Γ Είναι ποιο λογικό να κάνεις αξιολόγηση σε κλειστά σχολεία ή να επιλέξεις στελέχη ????
Σε καράβι που είναι αραγμένο είναι ποιο εύκολο να αξιολογήσεις αν πλέει καλά ή να του αλλάξεις τον καπετάνιο ?????
Κατά τα άλλα το νομοσχέδιο ήταν έτοιμο από το 19 !!!! (αν κάναμε αξιολόγηση σε αυτό και μόνο τη βαθμό θα έπρεπε να πάρει το υπουργείο ?????

 
Am i a joke to you ?
03 Μαρ 2021 20:39

Μα οι πανελλήνιες στηρίζονται στην στείρα αποστήθιση ζουμε με τον φοβο οτι αν ξεχάσουμε 1 λεξη θα μας κοπει βαθμός ειδικά στην θεωριτικη κατεύθυνση που έδωσα εγω πέρυσι και αναφέρει το αρθρο "Η εκπαίδευση δεν αφορά πλέον την απομνημόνευση της γνώσης. Οποιαδήποτε πληροφορία είναι διαθέσιμη ελεύθερα. Είναι πια ζήτημα κριτικής σκέψης και μάθησης τού πώς να εκφράζεις τον εαυτό σου, μάθησης τού πώς να γράφεις, να συνεργάζεσαι, να μπορείς να ξεπερνάς τις δυσκολίες, να προσαρμόζεσαι στις εξελίξεις" ΜΑ ΜΑΣ ΜΑΘΑΊΝΕΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΈΨΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΩΣ ΕΥΑΓΓΈΛΙΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ τωρα τι ειναι αυτα που λέτε? Ωραια ξεκινάτε σπο τις πανελλήνιες και δώστε δυνατότητα μη αποστήθισης δίνοντας οδηγία στους βαθμολογιτες να δέχονται και τιποτα εκτος βιβλίου

 
Κώστας
03 Μαρ 2021 20:07

Πάρε πρώτα πτυχίο στην Ελλάδα και άσε τα λόγια

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ