Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αναβρύτων: Επιστολή στην υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως

Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ
Όπως πολλές φορές και Εσείς με έμφαση έχετε αναφέρει, η διά ζώσης διδασκαλία και το ανοιχτό σχολείο δεν υποκαθίστανται ούτε κατ’ ελάχιστον από την τηλεκπαίδευση. Συμφωνούμε, συνεπώς, όλοι και όλες πως το πραγματικό μορφωτικό κενό που έχει προκύψει σε αρκετούς και αρκετές μαθητές και μαθήτριες εξ αιτίας της συνθήκης του «εγκλεισμού», που ενδέχεται να επεκταθεί σε ολόκληρη τη σχολική χρονιά, είναι πρωτεύουσας σημασίας, για το μέλλον της χώρας και των παιδιών της, να καλυφθεί.
Το τετράμηνο που διανύσαμε με 'εξ αποστάσεως' εκπαίδευση, η έγνοια μας ήταν να πετύχουμε με όλες μας τις δυνάμεις τους εκπαιδευτικούς και παιδαγωγικούς στόχους, αξιοποιώντας εναλλακτικές διδακτικές μεθόδους προκειμένου να αμβλύνουμε τις ανισότητες που δημιουργεί η τηλεκπαίδευση και τις συνέπειες της τελευταίας στη μόρφωση και στην ψυχική υγεία των μαθητών μας.
Ως εκ τούτου, με ανησυχία και ειλικρινή αισθήματα αγωνίας είμαστε μάρτυρες μιας σε εξέλιξη αντιπαράθεσης στην εκπαιδευτική κοινότητα σχετικά με την Υπουργική Απόφαση με τίτλο: «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο». Τη στιγμή που η πανδημία μάς επιβάλλει να πλοηγηθούμε «πάση δυνάμει» προς την «Μεγάλη Έξοδο», μια παρόμοια και αχρείαστη, σε αυτή τη συνθήκη πανδημίας, αντιπαράθεση μας οδηγεί στο να αποκλίνουμε από την πορεία και τον στόχο μας.
Επιτρέψτε μας να θυμίσουμε πως η εκπαιδευτική μονάδα μας, το Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αναβρύτων, έχει θετική στάση για το συλλογικό προγραμματισμό και την αυτοαξιολόγηση, καθώς έχει μετάσχει ενεργά και αυτοβούλως σε μοντέλα αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και οι υπηρετούντες με θητεία σε αυτό έχουν πλούσια και μάλιστα αναξιοποίητη εμπειρία από σχετικές πρωτοβουλίες, έτσι ώστε με βεβαιότητα δηλώνουν πως είναι αδύνατο να εφαρμοστεί με την απαιτούμενη εγκυρότητα και αξιοπιστία κάθε παρόμοια απόπειρα τώρα. Ως εκ τούτου, Σας απευθύνουμε έκκληση, με τη βεβαιότητα πως συμμερίζεστε απόλυτα όσα σε αυτήν την επιστολή εκθέτουμε, έστω και τώρα, εσείς που προΐστασθε ενός κρίσιμου τομέα για την Ελληνική Κοινωνία, αυτού της Παιδείας, να ηγηθείτε μιας προσπάθειας διαλόγου, ώστε να μη χάσουμε τον στόχο μας σε αυτήν τη συγκυρία, όπως ήδη σας τον εκθέσαμε.
Κλείνοντας, ευελπιστούμε ότι η νέα σχολική χρονιά θα επιτρέψει, υπό ομαλές συνθήκες, τον σχεδιασμό και προγραμματισμό του εκπαιδευτικού μας έργου για ένα ποιοτικά αναβαθμισμένο δημόσιο σχολείο, πλούσιο, πλέον, σε εμπειρίες, αλλά και με κοινωνική αυτοπεποίθηση και αποδοχή για το μέλλον και τις δυνατότητές του.
Ο Διευθυντής
Οι Εκπαιδευτικοί
Ακολουθούν τα ονόματα
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- ΠΟΣΔΕΠ:Διαμαρτυρία για την παράλειψη των εκπαιδευτικών της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από την προτεραιότητα εμβολιασμού
- Η ανεξήγητη μακρά καθυστέρηση της 5ης αξιολόγηση των Ερευνητικών Κέντρων και τα Γραφεία Επιχειρηματικότητας σε ΑΕΙ και...
- Εμβολιάστηκαν 9.300 εκπαιδευτικοί μέσα σε δυο εβδομάδες από τα αδιάθετα εμβόλια
- Πρωθυπουργός:10 Μαΐου ανοίγουν Γυμνάσια και Δημοτικά Σχολέια
- Εμβολιασμός Covid-19:Άνοιξε η πλατφόρμα για αιτήσεις εκπαιδευτικών έως 59 ετών
- Οι νέες αμοιβές των εμπλεκομένων στις εξετάσεις για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- Υπ. Παιδείας: Σήμερα Τετάρτη η παραλαβή του τελευταίου self-test
- Πολύ υψηλό το ενδιαφέρον των μελών ΔΕΠ για το διδακτικό τους έργο σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Δημοκριτείου Πα...
- Ανοικτή Επιστολή προς την Κυβέρνηση - Απόφαση της Ολομέλειας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης
- Προτάσεις βελτίωσης του συστήματος κινητικότητας
Σχόλια (9)
Τρεις ερωτήσεις στην Υπουργό:
1η ερώτηση: Η διαδικασία της αξιολόγησης κατά τη φετινή χρονιά ποιο χρονικό διάστημα του σχολικού έτους αφορά;
2η ερώτηση: Ο αξιολογούμενος εκπαιδευτικός φέτος, του χρόνου, στο άγνωστο αν κριθεί επαρκής, ποιο θα είναι γι' αυτόν το όφελος; Γιατί για την αντίθετη περίπτωση ξέρουμε τι τον περιμένει, αλλά και αυτό θα ήθελα να το ακούσω από την υπουργό.
3η ερώτηση: Τους αξιολογητές της διαδικασίας της εξωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας ή των εκπαιδευτικών της ποιος θα τους έχει αξιολογήσει πριν;
Αν λάβω σαφείς απαντήσεις από την υπουργό, θα θεωρούσα σωστό εκ μέρους μου να τοποθετηθώ πάνω σε αυτό το ζήτημα.
Και κάτι άλλο για ένα επίσης σοβαρότατο θέμα. Για την τράπεζα θεμάτων όσον αφορά στους μαθητές της φετινής Α΄ Λυκείου, θα προωθούνταν από το Υπουργείο και σχετικές ρυθμίσεις για το ποιοι θα μπορούσαν να στείλουν θέματα, από ό,τι ξέρω κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί, με συνέπεια να ακούω από συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων - εγώ είμαι φιλόλογος- για θέματα εντελώς ακατάλληλα τα οποία έχουν αναρτηθεί στην αντίστοιχη τράπεζα θεμάτων των συγκεκριμένων μαθημάτων. Αλήθεια ποιοι στέλνουν θέματα;
Έχω μία απορία: η αυτοαξιολόγηση των πειραματικών και πρότυπων σχολείων είχε αποτέλεσμα; βοήθησε το έργο σας ; Μήπως επιβαρύνει τη γραφειοκρατία κουραζοντας ανώφελα τους φιλότιμους εκπαιδευτικούς;;
Συμφωνώ απολύτως με τον Συνάδελφο! Έχει επιδεινωθεί το εργασιακό μας καθεστώς, όπως πολύ σωστά το περιγράφει ο Συνάδελφος και θα έπρεπε να αμειφθούμε για την υπερεργασία που παρέχουμε τόσους μήνες.
Αγαπητοί συναδελφοι συγχαρητήρια!Μπορει να είμαστε προτυπα ή πειραματικά αλλά αυτό δεν σημαινει οτι πρέπει να υπακούμε σε όποια νομοθετήματα ..μηδενίζοντας την κριτική μας κ υποδουλώνοντας την ιδια μας τη ζωή!Τη στιγμή αυτή που μόνο εμείς απο όλο το δημοσιο ασκουμε τηλεργασία στηριζοντας επιτυχώς το εκπαδ.συστημα..με προσωπικά μας εξοδα αγοράζοντας υπολογιστες κ όλο το βοηθητικό υλικό.....με υπερδιπλάσιες ωρες εργασίας για προετοιμασία κ διορθωση των εργασιών... ενώ οι αλλοι δημόσιοι δεν εχουν υπολ.σπιτι κ πανε 1 φορα στις 5 μέρες.....ΑΝΤΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΝ Η/Υ.....πρεπει να δεχθουμε κ την καταπιεστική αξιολογηση????Δεν υπάρχει χρόνος και υπομονή ...ειμαστε πρωι μαθημα..απογευμα σεμινάρια επιμορφωσεις συνελευσεις!δεν εχουμε προσωπική ζωή κ οικογενειες??ας μην κσνουμε κ μεις μια φορα αξιολογηση...ας ζησουμε ελεύθεροι ....Κουραστήκαμε τόσα χρονια κ χασαμε ΣΚ της ζωήσ μας σε αξιολογήσεις αλλά κ τον μισθό μας !!!!!....οχι αλλες θυσίες!!!
Έχει κι ένα «εσείς» προς το τέλος που με προβληματίζει, μάλλον οι άλλες δύο εξέχουσες αντωνυμίες οφείλονται στη συγκίνηση, στο δέος(;), αγαπητέ Νίκο!...
αν δε δω ονόματα εκπαιδευτικών και συνολικό αριθμό δεν πιστεύω ΤΙΠΟΤΑ μπορεί να είναι ανακοίνωση μόνο του νέου κ. Διευθυντή!!!!
Τη Μεγάλη Έξοδο του Μεσολογγιου γνωρίζω κι όχι των Αναβρυτων. Το στόχο πάντως εκείνοι τον βρήκαν και όρμησαν με κάθε μέσο. Είναι και επίκαιρο λόγω 21. Μη φοβάστε παλικάρια!!!
Ποια είναι, ρε παιδιά, ο Θεός, ο Πάπας ή ο Πατριάρχης και γράφετε τις αντωνυμίες που αναφέρονται σ' αυτήν με κεφαλαίο; Έλεος ...
Γιατί να χάσετε το στόχο; Δε σας καταλαβαίνω. Σε τι αφορά η επιστολή; Νομοθετήματα πάντα υπαρχουν κατά την περίοδο διδασκαλίας. Αυτό δεν έχει σχέση με το δικό σας στόχο. Πάντα οι εκπαιδευτικοί και το υπουργείο είχαν συγκλίσεις και αποκλίσεις. Αυτό δεν επηρέαζε τη διδασκαλία.