Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

“Όποιος αξιολογεί αξιολογείται” το κεντρικό μήνυμα του νομοσχεδίου για την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που ετοιμάζει η Ν. Κεραμέως

Σε πρώτο στάδιο για τους αξιολογούμενους, θα προβλέπεται: α. επιβράβευση για τους “άριστους” β. επιμόρφωση για όσους διαπιστώνεται “ανεπάρκεια”
Δημοσίευση: 08/03/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

“Όποιος αξιολογεί αξιολογείται” θα είναι το κεντρικό μήνυμα του νέου Σχεδίου Νόμου  για την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών,   που ετοιμάζει η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών  θα τεθεί σε εφαρμογή από 1η Σεπτεμβρίου,

Σε πρώτο στάδιο για τους αξιολογούμενους, θα προβλέπεται:

α. επιβράβευση  για τους “άριστους”

β. επιμόρφωση για όσους διαπιστώνεται “ανεπάρκεια”

Για τους “άριστους” εκπαιδευτικούς υπάρχουν πολλές σκέψεις μεταξύ των οποίων και επιπλέον μόρια στις “κρίσεις” στελεχών εκπαίδευσης κλπ.

Το Σχέδιο Νόμου σε αυτή τη φάση δεν μπαίνει στις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν  εάν κάποιοι εκπαιδευτικοί παρά την επιμόρφωση εξακολουθούν να μη βελτιώνονται.

Το Σχέδιο Νόμου για το νέο  σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών θα ενταχθεί στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο εκτιμάται ότι μέχρι τέλος του μήνα θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση.

Ειδικότερα τα σημαντικότερα σημεία του Σχεδίου Νόμου, προβλέπουν:

Αξιολόγηση από δύο αξιολογητές: Κάθε αξιολογούμενος θα αξιολογείται  από τουλάχιστον δύο αξιολογητές, ενώ η αξιολόγηση θα οργανώνεται σε δύο διαφορετικά πλαίσια τα οποία έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και κριτήρια.

Στελέχη εκπαίδευσης: Συνολική αξιολόγηση  για τα στελέχη εκπαίδευσης, η οποία θα συνδέεται με την έρευνα για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας

Εκπαιδευτικοί: Διαμορφωτική αξιολόγηση για τους εκπαιδευτικούς, με διττό στόχο την επιβράβευση  της προσπάθειας και τη συνεχή  βελτίωση της απόδοσης μέσω σκιαγράφησης δυνατοτήτων και αδυναμιών.

Προσωπικό   ηλεκτρονικό φάκελο: Κάθε εκπαιδευτικός και στέλεχος εκπαίδευσης θα έχει τον προσωπικό του ηλεκτρονικό φάκελο  στον οποίο θα καταχωρίζονται, ανάμεσα σε άλλα,στοιχεία άσκησης  του εκπαιδευτικού/διοικητικού έργου.

Συνέντευξη: Θα προβλέπεται συνέντευξη μεταξύ αξιολογούμενου και αξιολογητή.

Παρατηρήσεις διδασκαλίας: Επίσης θα προβλέπονται   προγραμματισμένες παρατηρήσεις διδασκαλίας μαθημάτων από τους Σχολικούς Συμβούλους οι οποίοι θα “βαφτιστούν” Σύμβουλοι Εκπαίδευσης .

Σχόλια (61)

 
Μικρές φράσεις μεγάλης σημασίας...
26 Μαρ 2021 12:30

Συνάδελφοι, εγώ αυτό το σύνθημα προσπαθώ ακόμα να το καταλάβω.
Δηλαδή δεν είναι υποχρέωση της δουλειάς μας να βαθμολογούμε; Το κάνουμε από ευχαρίστηση; Μας αρέσει να αγωνιούμε να βρούμε τον δίκαιο βαθμό για κάθε μαθητή, πέντε φορές το χρόνο (με τα διαγωνίσματα); Μη μου πει κανείς ότι δεν πασχίζει γι αυτό και προτιμάει να είναι άδικος. Μας αρέσει να μαλώνουμε με μαθητές και γονείς όταν θεωρούν ότι πήραν χαμηλό βαθμό και να γινόμαστε κακοί; Δεν είναι ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ η βαθμολόγηση των μαθητών και το κάνουμε εμείς για να το παίξουμε σπουδαίοι;
Από την άλλη και κατά τη λογική του συνθήματος, όποιοι δημόσιοι υπάλληλοι δεν παραδίδουν κάπου τη βαθμολογία τους δεν θα αξιολογούνται λοιπόν;
Η αστοχία του " συνθήματος" εμένα μου μου βγάζει ρεβανσισμό. Από κάτι τέτοια "συνθήματα" φαίνεται το απωθημένο του Υπουργείου απέναντί μας και η τιμωρητική του διάθεση. Και θέλουν να μας πείσουν για την αξιολόγηση κατά τα άλλα;

 
Dim
10 Μαρ 2021 00:10

Διαβάζοντας τα σχόλια καταλαβαίνεις κανείς οτι οι εκπαιδευτικοί εκτός απο τα πολλά τυπικά προσόντα (!) που έχουν, διαθέτουν και πολύ χιούμορ. Γράφει κάποιος σοβαρά "Οι μαθητές με τις ερωτήσεις τους και με τις παρατηρήσεις τους μας αξιολογούν σε κάθε μάθημα", οπότε τι χρειαζόμαστε την ... άλλη αξιολόγηση ; Φοβερό επιχείρημα και πρωτότυπη σκέψη. Σπέρνουμε όμως ζιζάνια στους μαθητές και μπορεί να βρούμε τον μπελά μας. Γιατί μπορεί να σκεφτούν οτι είναι παράλογο, αυτοί να μας αξιολογούν, αλλά εμείς να τους βαθμολογούμε!

 
@Επιτελους
10 Μαρ 2021 00:08

Για να το λες έτσι, σημαίνει ότι πιστεύεις πως θα είσαι στους άριστους. Μην προτρέχεις και μην έχεις τόση σιγουριά... Η ΖΩΉ ΚΡΎΒΕΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ. Και αντε, οκ, να δεχθώ ότι θα βγεις άριστος. Τι καλό θα πάρεις;;;;;;; Πώς θα ξεχωρίσεις;;;; Περιμένεις καμία εκδήλωση αφιερωμένη στους καλούς εκπαιδευτικούς;;;;; Δε νομίζω. Λεφτά περισσότερα;;;; Δε νομίζω. Να πατάτε σε κόκκινο χαλί καθώς μπαίνετε σχολείο;;;; Δε νομίζω. Άρα;;;; Πώς θα ξεχωρίσεις ως άριστος;;;; πώς θα μαθευτεί;;; θα το γράψουν οι εφημερίδες;;;; τι απολαβές θα χεις;;; Να σκέφτεστε λίγο πριν γράφετε ό, τι γράφετε...

 
@Επιτελους
10 Μαρ 2021 00:04

Και που νομίζεις καλε μου άνθρωπε θα βρίσκεται ο άριστος;;; και που ο μέτριος;;;; πώς θα" ξεχωρίσει "όπως λες;;;; Σε μια τάξη μέσα θα είσαι και θα διδάσκεις... Είτε ως άριστος είτε ως μέτριος...

 
Θ. Μ
09 Μαρ 2021 21:50

Την προηγούμενη φορά που αξιολόγησαν τα σχολεία, οι άριστοι, έκλεισαν τους πιο υγιείς τομείς και έκαναν δώρο τους μαθητές στα ΙΙΕΚ που εγκαινίασαν με περιττό θράσος.
Πρώτα βάζεις στόχους και μετά αξιολογείς. Τα σχολεία χρειάζονται υποδομές, όχι άσχετους να λένε...... ότι προλάβουν.

 
Bad Boy
09 Μαρ 2021 13:52

@ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! 08 Μαρ 11:15
Επειδή οι τελευταίοι 20 μήνες (ειδικά στο Παιδείας), είναι χαρακτηριστικοί του τί γίνεται όταν επιλέγονται οι Άριστοι/ες, εύχομαι να είμαι ανάμεσα στους πολύ μέτριους.... μην σας πω και στους ανεπαρκείς....

 
Στελιος
09 Μαρ 2021 13:21

ΕΧΩ 36 ΧΡΌΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΊΑς ΚΑΙ Η ΜΌΝΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΊΝΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΥ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΥΦΙΣΤΆΜΕΝΟΥς Ο Δ/ΝΤΗς ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΚΛΠ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ

 
ας ξεκινήσει με τις στελεχάρες
09 Μαρ 2021 12:14

που ΔΕΝ έχουν όλοι μετά το ΦΕΚ διορισμού προϋπηρεσία σε τάξη κανονικά μάχιμοι , όχι στελέχη, τα οκτώ χρονάκια (πώς είναι δυνατόν προϋπηρεσία που είναι προϋπόθεση για μονιμοποίηση - και ΟΧΙ σε δομή κανονική, σχολειάκι απλό δηλαδή- να λαμβάνεται ξανά υόψη, απορώ ... ας ισχύει για οικονομικά, όχι για στελέχη. για φέρε το νομοσχέδιο να γράψουμε σχόλια που θα γράψεις στα παλιά σου τα παπούτσια). δηλαδή παίζει στελέχη που προνομιακά έβαλε σε θεσάρες να μην έπιαναν καν καλό βαθμό όπως προέκυψε από την έκθεση του καθηγητή ηθικής; δεν θέλω να το πιστέψω...

 
Μελίτακας ο Α΄
09 Μαρ 2021 07:58

@ Κρίσιμο ερώτημα - "κιχ"
Αχχχ, πρώτα θα αξιολογηθείτε στην τάξη, να δούμε πόσα μόρια μπορείτε να συλλέξετε και μετά θα περάσετε από μια δεύτερη αξιολόγηση μεταξύ των Αρίστων, εκεί θα φανεί αν πρέπει να γίνετε στέλεχος! Έχετε πολύ δρόμο ακόμη για την υψηλή θέση!

 
Τειρεσίας
09 Μαρ 2021 00:41

Αχ, τέλεια! Και το υπουργείον που αξιολογεί, πώς ακριβώς θα αξιολογηθεί; Περιμένουμε να μάθουμε, για να του αποστείλουμε το ραβασάκι.

 
Αξιολόγηση από τριμελή επιτροπή
09 Μαρ 2021 00:06

Κυρία Κεραμέως φτιάξτε πρώτα σωστά σχολεία και βιβλία και ας γίνει οργανική η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από τριμελή επιτροπή με συμμετοχή του διευθυντή. Επίσης, να αλλάξουν τα στελέχη.

Το 99% των νέων καθηγητών έως 40 ετών είναι επιστημονικά καταρτισμένοι και έχουν παιδαγωγική επάρκεια, καθώς είχαν την ευκαιρία να επιμορφωθούν στα ΑΕΙ τόσο σε προπτυχιακό όσο και μεταπτυχιακό επίπεδο. Ας δοθούν οι κατάλληλες ευκαιρίες για όλους σε ένα σωστό σχολικό περιβάλλον, ώστε να προχωρήσουν οι σημερινοί μαθητές και αυριανοί φοιτητές και πολίτες ένα βήμα παραπέρα.

 
Κρίσιμο ερώτημα (και δεν ακούγεται "κιχ")
08 Μαρ 2021 23:06

Με τις κρίσεις των στελεχών τι θα γίνει;;; ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ φέτος ή θα τους χαριστεί άλλος ένας χρόνος παράτασης;
(Και ένα δεύτερο ερώτημα που προκύπτει: Γιατί τη θητεία των Διευθυντών Εκπαίδευσης την έληξαν, ενώ και αυτοί είχαν επιλεγεί με μόρια; )
Αν δε γνωρίζει κάποιος συνάδελφος να απαντήσει, παρακαλώ εσάς στο esos να κάνετε ένα ρεπορτάζ για το θέμα αυτό. Απασχολεί πολλούς συναδέλφους νομίζω.

 
Αξιολογητής
08 Μαρ 2021 22:40

Όποιος αξιολογεί, θα αξιολογείται. Ορθά! Πρώτα λοιπόν θα ξεκινήσουμε από την κ. Υπουργό και την Υφυπουργό μας... Επιμόρφωση=Μηδέν, Νέα Προγράμματα-Βιβλία=Μηδέν, Μέτρα για την αντιμετώπισης της πανδημίας (μείωση αριθμού μαθητών/τάξη, μάσκες κλπ.)=Μηδέν. Και για να μην μακρηγορούμε: Μηδέν από Μηδέν ίσον Μηδέν!

 
Νενα
08 Μαρ 2021 20:29

Επιτέλους... Έπρεπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια.....

 
Κωνσταντίνος
08 Μαρ 2021 19:20

Καλά κρασιά.... από τη μία κουταμαρα στην άλλη.... Αντί να γίνει με σύμφωνη γνώμη των εκπαιδευτικών.... έχει καταφέρει να ξεσηκώσει όλους τους εκπαιδευτικούς με την ανικανότητα της..... Λυπάμαι, αλλά μια σπουδαία διαδικασία την κουρελιαζει με τα γνωστά αποτελέσματα.... Λυπάμαι κυρία μου..... σπίτι σας ...δεν έχετε στρατηγική...

 
A.K.
08 Μαρ 2021 18:29

Χθες έθεσα κάποια ερωτήματα και ως εκ θαύματος από σύμπτωση προφανώς έδωσε κάποιες απαντήσεις η υπουργός. Βέβαια για την επιβράβευση του "άριστου" δεν είχα καμία αμφιβολία, καθότι ανέξοδη και στο μπλα μπλα και στο λιβανιστήρι είμαστε πρώτοι. Ωραία κριτήρια έχει η υπουργός!!! Την ανεπάρκεια έχω μεγάλη περιέργεια πώς θα τη θεραπεύσουν. Δεν έχουν κανένα σχέδιο και προσανατολισμό, όλα στο πόδι. Μια επιμόρφωση είχαν "προγραμματίσει" δήθεν να κάνουν για την εξ αποστάσεως και ακόμη περιμένουμε. Για γέλια είναι η κατάσταση. Θα συμφωνήσω για να μιλήσω και σοβαρά, ότι την αξιολόγησή μας την κάνουν συνεχώς- εγώ δόξα τω Θεώ διανύω το 33ο έτος στην εκπαίδευση - οι μαθητές μας και γι' αυτό δεν με απασχολεί καθόλου αυτό που πάλι για λίγο θα συζητιέται και στο τέλος δεν θα γίνει τίποτα. Γι' αυτό δεν θα χάνω το χρόνο μου να προβληματίζομαι για κάτι που το ακούω από τότε που ξεκίνησα την εκπαιδευτική μου πορεία. Βαρέθηκα, έχω σοβαρότερα πράγματα για να ασχοληθώ σχετικά με την εκπαίδευση των παιδιών μας. Τέλος λέει η υπουργός ότι όποιος αξιολογεί αξιολογείται. Πότε, όταν θα έχει αξιολογήσει; Ας σοβαρευτούμε.

 
pakis
08 Μαρ 2021 17:36

“Όποιος αξιολογεί αξιολογείται”, μάλιστα!
Φαίνεται από τη ρητορική της κυρίας αυτής ότι είναι πανάσχετη με την εκπαίδευση.
Οι μαθητές με τις ερωτήσεις τους και με τις παρατηρήσεις τους μας αξιολογούν σε κάθε μάθημα.
Λένε ότι έχουμε τα καλύτερα πανεπηστήμια στην ευρώπη και έρχονται και ακυρώνουν τα πτυχία μας. Κάθε σχεδόν εκπαιδευτικός έχει επιπλέον πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας, μεταπτυχιακά ακόμα και διδακτορικό.
Αυτός που θα αξιολογήσει τον αξιολογούμενο τι προσόντα θα έχει ; Ποια κριτήρια θα υπάρχουν; Ποια θα είναι αξιοπιστία- αξιοκρατία ;
Όσοι τύποι που σχολιάζουν εδώ ότι φορολογούνται, λες και εμείς οι πικραμένοι εκπαιδευτικοί δε φορολογούμαστε και ζούμε τζάμπα, οι αναπληρωτές συντηρούμε δύο νοικοκυριά πέρα απο τον φόρο

 
Καποιος, κάπου, Κάποτε....
08 Μαρ 2021 16:40

Για την επιτυχία χρειάζονται ουσιώδη κίνητρα, όπως:
- θέσπιση επιδόματος που θα το λαμβάνουν όσοι αξιολογούνται , διαβαθμισμένο ανάλογα με το ποιοτικό αποτέλεσμα, πχ άριστος, πολύ καλός , καλός, ανεπαρκής
-οικονομική ενίσχυση των γονέων και οπωσδήποτε ελεύθερη επιλογή σχολείου. Ας τελειώσει επιτέλους αυτό το καθεστώς να αναγκάζονται οι γονείς να πηγαίνουν τα παιδιά τους υποχρεωτικά σε ένα σχολείο.
-μισθολογική καθήλωση όσων αρνούνται την αξιολόγηση και τελικά απόλυση.
-αλλαγή καθηκόντων στους ανεπαρκείς μετά από δύο ή τρεις αρνητικές αξιολογήσεις.

 
ΞΑΝΘΟΣ
08 Μαρ 2021 16:38

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΝΘΕΡΜΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ , ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ.
1) ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ( ΥΓΕΙΑ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ , ΑΕΙ, ΒΑΣΙΚΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ) ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΑ ΤΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ ;
2) ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΟΧΙ ΟΤΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ......ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ, ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ;
3) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΤΩΝ Δ. ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΜΙΣΘΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΛΥΚΕΙΟΥ;
4) ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ή ΧΕΙΡΑΓΩΓΙΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ .....ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ....ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ;
5) ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ.....ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ;
6) ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ...... ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ.......
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.......

 
Δ. Λ.
08 Μαρ 2021 15:54

Πολύ σωστό το μήνυμα. Και αφού το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι ας ξεκινήσουμε αξιολογώντας πρώτα το υπουργείο!!! Εμείς όπως προαναφέρθηκε αξιολογούμαστε καθημερινά. Και δεν θεωρώ ότι για να προχωρήσει το υπουργείο σε επιμορφωτικά σεμινάρια για τη βελτίωσή μας χρειάζεται να μας αξιολογήσει πρώτα. Ας μας τα προσφέρει έτσι και αλλιώς.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
08 Μαρ 2021 15:36

Και πριν απ' όλους, κρίνεστε εσείς, κυρία μου! Και ήδη η ετυμηγορία είναι απολύτως καταδικαστική για το έργο σας. Θα αναλάβετε τις ευθύνες σας λοιπόν;

 
σχολιαστής
08 Μαρ 2021 14:20

μπράβο στην κ.Υπουργό. Οι φορολογούμενοι πληρώνουν.
Ποιος φόβος για αυτούς που κάνουν σωστά τη δουλειά τους;

 
A.K.
08 Μαρ 2021 14:01

Χθες έθεσα κάποια ερωτήματα και ως εκ θαύματος από σύμπτωση προφανώς έδωσε κάποιες απαντήσεις η υπουργός. Βέβαια για την επιβράβευση του "άριστου" δεν είχα καμία αμφιβολία, καθότι ανέξοδη και στο μπλα μπλα και στο λιβανιστήρι είμαστε πρώτοι. Ωραία κριτήρια έχει η υπουργός!!! Την ανεπάρκεια έχω μεγάλη περιέργεια πώς θα τη θεραπεύσουν. Δεν έχουν κανένα σχέδιο και προσανατολισμό, όλα στο πόδι. Μια επιμόρφωση είχαν "προγραμματίσει" δήθεν να κάνουν για την εξ αποστάσεως και ακόμη περιμένουμε. Για γέλια είναι η κατάσταση. Θα συμφωνήσω για να μιλήσω και σοβαρά, ότι την αξιολόγησή μας την κάνουν συνεχώς- εγώ δόξα τω Θεώ διανύω το 33ο έτος στην εκπαίδευση - οι μαθητές μας και γι' αυτό δεν με απασχολεί καθόλου αυτό που πάλι για λίγο θα συζητιέται και στο τέλος δεν θα γίνει τίποτα. Γι' αυτό δεν θα χάνω το χρόνο μου να προβληματίζομαι για κάτι που το ακούω από τότε που ξεκίνησα την εκπαιδευτική μου πορεία. Βαρέθηκα, έχω σοβαρότερα πράγματα για να ασχοληθώ σχετικά με την εκπαίδευση των παιδιών μας. Τέλος λέει η υπουργός ότι όποιος αξιολογεί αξιολογείται. Πότε, όταν θα έχει αξιολογήσει; Ας σοβαρευτούμε.

 
Ίκαρος
08 Μαρ 2021 13:44

Μείωση ωραρίου; Αύξηση ωραρίου οι άριστοι εκπαιδευτικοί. Ώστε να αυξηθούν τα ωφέλη από την αριστεία τους!!!!

 
Πάνος
08 Μαρ 2021 13:42

Η αξιολόγηση υπάρχει. Από τον υφιστάμενο προς τον προϊστάμενο. Οι μαθητές ήδη μας έχουν αξιολογημένους. Στους καθηγητές, ο καθένας μας δεν είναι και ο μοναδικός διδάσκων για κάθε μαθητή.Δηλαδή υπάρχει και η συγκριτική αξιολόγηση. Επίσης οι καλύτεροι αξιολογητές για κάθε διευθυντή είναι οι εκπαιδευτικοί του συλλόγου, γιατί τον αξιολογούν κάθε μέρα. Θυμόμαστε τι έπαθαν το 2015 κάποιοι εν ενεργεία διευθυντές που δεν μπόρεσαν να συγκεντρώσουν το 25% της αποδοχής του συλλόγου τους, για να μπορέσουν να είναι υποψήφιοι.!!! Ο διευθυντής από την άλλη, μπορεί να έχει τεκμηριωμένη άποψη για την ευσυνειδησία του κάθε διδάσκοντα. Τη συνέπεια στις εξωδιδακτικές του υποχρεώσεις και το αν αρχίζει να πίνει τον καφέ του μετά το χτύπημα του κουδουνιού για μέσα.....
Ο επισκέπτης αξιολογητής της μιας φοράς στην τάξη, θα έχει εικόνα για τον εκπαιδευτικό της ειδικότητάς του, δηλαδή τι έδειξε τη συγκεκριμένη μέρα. Οι μαθητές όμως, αυτοί που συμμετέχουν στα μαθήματα έχουν άποψη!!
Τώρα μάλιστα με την τηλεεκπαίδευση, οι γονείς έχουν ήδη συμπληρωμένη την αξιολογητική φόρμα των καθηγητών του παιδιού τους, αφού όπως λένε μερικοί από αυτούς που είναι στο σπίτι και δεν είναι λίγοι, γνωρίζουν τι διδάχτηκε, καλύτερα από το παιδί τους.
Αν στο υπουργείο τους ενδιαφέρουν οι ελλείψεις του κάθε σχολείου, να διαβάζουν την έκθεση που καταθέτει ο κάθε διευθυντής στο τέλος της σχολικής χρονιάς, αναλαμβάνοντας την ευθύνη ως πολιτεία γι αυτές, χωρίς "Εξεύρεση και διαχείριση" πόρων από τις σχολικές μονάδες.
Και για το τέλος, σε ότι αφορά την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, οικειοθελώς αξιολογήθηκα ένα χρόνο μετά το διορισμό μου το 2006 αναλαμβάνοντας δειγματική διδασκαλία για τους συναδέλφους που διορίστηκαν αμέσως μετά από εμένα, παρουσία του συμβούλου που είχε και την ιδέα. Δεν είναι τραγικά τα πράγματα
Με τον άνθρωπο αυτό ανταλλάσσαμε απόψεις για τα θέματα διαγωνισμάτων - εξετάσεων, και αυτό που προέκυψε με τα χρόνια, πέρα από το όφελος των υποδείξεων, ήταν μια εκτίμηση για το έργο του καθένα μας. Ότι θεωρούσα ότι βελτιώνει το έργο μου το υιοθετούσα.
Δεν συνάντησα ανθρώπους στη θέση των συμβούλων που να τους "φοβάσαι". Στους διευθυντές ναι!
Ένας διευθυντής.

 
John-John
08 Μαρ 2021 13:06

“Όποιος αξιολογεί αξιολογείται”
Σουρεαλιστικό!
Είμαι ΠΕ11 (ΑΣΕΠίτης του 2009). Σχολείο 285 παιδιών. Ένα γήπεδο πετοσφαίρισης και μισή μπασκέτα (σπασμένο ταμπλό γαρ). Μπάλες και άλλα υλικά με το σταγονόμετρο... Σκεπαστός ή κλειστός χώρος για τον κακό μας τον καιρό, ούτε γι' αστείο... Επιμόρφωση για τηλεκπαίδευση, εδώ κι ένα χρόνο ανέκδοτο... Μόνοι μας παλεύουμε συνεργαζόμενοι μεταξύ μας και στηρίζοντας ό ένας τον άλλο, άντε και με λίγη βοήθεια απ' τους συντονιστές μας.
Αξιολόγηση ναι, αλλά όχι έτσι...!!!

 
...
08 Μαρ 2021 12:21

Σε δεύτερο στάδιο προβλέπονται απολύσεις!

 
ΕΝΑΣ ΠΑΛΙΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
08 Μαρ 2021 11:58

ΑΡΓΗΣΕ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ

 
Μπαρμπουνιώτης (μη φορολογούμενος)
08 Μαρ 2021 11:33

@ΛΙΑ
4. "υπήρξε μια ανορθογραφία που αφορούσε το μέγεθος στις μάσκες".
(6,2 εκατ. ευρώ το ορθογραφικό λαθάκι, για όσους επικαλούνται τους φόρους που πληρώνουν....)

https://www.esos.gr/arthra/69458/kyvernitikos-ekprosopos-ypirxe-anorthog...

 
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
08 Μαρ 2021 11:15

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΑΙ ΑΣ ΑΡΓΗΣΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΦΓΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!
Επιτέλους, να ξεχωρίσει η ήρα από το σταρι !
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕ ΤΩΝ ΜΕΤΡΙΩΝ!!!
ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑ ΥΠΟΥΡΓΕ!
ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ!!!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ