Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

“Φιρμάνι” υπ. Παιδείας στα σχολεία για την αυτοαξιολόγηση η οποία έχει “κολλήσει” λόγω της απεργίας-αποχής των εκπαιδευτικών

Το “φιρμάνι” θα “βαδίζει” στα “χνάρια” της δήλωσης που έκανε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως στις συναντήσεις με ΟΛΜΕ και ΔΟΕ “το υπουργείο έχει πολλά, όπλα στη φαρέτρα του για να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων”
Δημοσίευση: 08/03/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

“Φιρμάνι”, νομικής φύσεως, προς  όλα τα σχολεία της χώρας ετοιμάζει το νομικό επιτελείο της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να προχωρήσει η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, η οποία έχει “κολλήσει”, λόγω της συμμετοχής, της συντριπτικής πλειονότητας των εκπαιδευτικών, στην απεργία-αποχή που κήρυξαν η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ.

Το “φιρμάνι”, σύμφωνα με πληροφορίες, θα “βαδίζει” στα  “χνάρια” της δήλωσης που έκανε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως στις συναντήσεις με ΟΛΜΕ και ΔΟΕ “το υπουργείο έχει πολλά,  όπλα στη φαρέτρα του  για να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων”.

Οι οδηγίες   προς το νομικό επιτελείο έχουν δοθεί από τη προηγούμενη εβδομάδα, οπότε το σχετικό έγγραφο  αναμένεται να κοινοποιηθεί στα σχολεία πριν “εκπνεύσει” η προθεσμία  για τη σύγκληση από τους Διευθυντές των Σχολείων των  ειδικών  συνεδριάσεων για την ενημέρωση του Συλλόγου Διδασκόντων σχετικά με το νέο σύστημα εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων.

Μετά την παράταση που δόθηκε από την υφυπουργό Παιδείας Ζέττα Μακρή οι Διευθυντές των σχολείων, θα πρέπει μέχρι 19 Μαρτίου   να έχουν συγκαλέσει   την ειδική συνεδρίαση  του Συλλόγου Διδασκόντων.

Στη συνεδρίαση αυτή θα συζητηθεί  η συγκρότηση   ομάδων  εκπαιδευτικών, οι οποίες θα αναλάβουν  τη διερεύνηση του έργου του σχολείου σε σχέση με τους εξής 14 θεματικούς άξονες, με σκοπό να προετοιμάσουν μέχρι το τέλος Μαΐου 2021 εισήγηση αναφορικά με την αποτίμησή τους.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:  Ο αριθμός των εκπαιδευτικών κάθε ομάδας και ο αριθμός των θεματικών αξόνων που αναλαμβάνει η κάθε ομάδα εξαρτώνται από τον αριθμό των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων.

Οι ομάδες διερεύνησης των θεματικών αξόνων θα πρέπει να συλλέξουν  δεδομένα και τεκμήρια σχετικά με τη λειτουργία και το έργο της σχολικής μονάδας όσον αφορά τον θεματικό άξονα (ή τους θεματικούς άξονες) που έχουν αναλάβει, προκειμένου να συμβάλουν στην κατά το δυνατόν πληρέστερη αποτίμηση του θεματικού άξονα (ή των θεματικών αξόνων).

Στις αρχές Ιουνίου, οι ομάδες διερεύνησης των θεματικών αξόνων παρουσιάζουν τις σχετικές εισηγήσεις τους στην ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων προκειμένου να συζητηθούν από κοινού και να συνταχθεί η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

 Στο πεδίο «Ταυτότητα» της σχολικής μονάδας , όπου περιγράφονται σύντομα τα χαρακτηριστικά της (μαθητικό δυναμικό, στελέχωση, υποδομές, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σχολείου με βάση το κοινωνικό-οικονομικό περιβάλλον κ.λπ.), καταγράφονται και οι ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν ενδεχομένως επιδράσει στη λειτουργία της σχολικής μονάδας το σχολικό έτος αναφοράς και πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την αποτίμηση του έργου της.

Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Παιδαγωγικής Ευθύνης  θα μελετήσουν τις Εκθέσεις των σχολικών μονάδων ευθύνης τους και θα πρέπει να συντάξουν, μέχρι τις 20 Ιουλίου, Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης για κάθε σχολική μονάδα ευθύνης τους στην ψηφιακή εφαρμογή του Ι.Ε.Π., .

Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Παιδαγωγικής Ευθύνης συντάσσουν στην ψηφιακή εφαρμογή του Ι.Ε.Π. την Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης για το σύνολο των σχολικών μονάδων ευθύνης τους, το αργότερο μέχρι τις 30 Ιουλίου.

Το ΠΕ.Κ.Ε.Σ., αφού λάβει υπόψη τις ετήσιες Εκθέσεις Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, καθώς και τις Εκθέσεις των Σ.Ε.Ε. για τα σχολεία ευθύνης τους, συντάσσει, στην ψηφιακή εφαρμογή του Ι.Ε.Π., Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων ευθύνης του, το αργότερο μέχρι τις 31 Αυγούστου.

Σχόλια (78)

 
Αναμένουμε πώς κ πώς την εφαρμογή του νόμου!
15 Μαρ 2021 00:31

Έχετε να λάβετε οφέλη πολλά;;;

 
Να ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι!!
15 Μαρ 2021 00:24

Δεν ξεχώρισε;;; Ή στρουθοκαμηλίζετε;
Άνθρωποι με πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ανταπεξήλθαν εξαιρετικά στην τηλεκπαίδευση, απέσπασαν ευρωπαϊκή πρώτη θέση, πολλά συγχαρητήρια από γονείς, υπουργούς - υφυπουργούς και αναγνώριση υψηλής ποιότητας τηλεκπαίδευσης, και κάποιοι τους υποτιμάτε και τους αμφισβητείτε;
Η Ντροπή σ'όλο το μεγαλείο της!!! Και είναι λίγη..

 
Μ.Χ.
09 Μαρ 2021 19:24

Το φιρμάνι την μάρανε.

 
ΒΑΣΙΛΗΣ
09 Μαρ 2021 18:43

Εξωραιζετε παραπλανωντας ή μαλλον παραπλανατε εξωραιζοντας.
Κι επιπλεον μας προσβαλλετε.
Μην ξεχνατε, απευθυνεστε στο 90% των εκπαιδευτικων.

 
Οργάνωση πιλοτικής αξιολόγησης 2022
09 Μαρ 2021 16:35

Η αξιολόγηση πρέπει να περιλαμβάνει καταγραφή του περιβάλλοντος της σχολικής μονάδας και της αναλογίας μονίμων προς αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Πρέπει να ξεκινήσει από το 2022-2023, πιλοτικά σε 100 σχολεία σε αντιπροσωπευτικές περιοχές της χώρας, και στη συνέχεια να επεκταθεί σε όλες τις βαθμίδες. Όμως για να έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα δεν αρκεί απλώς μια καταγραφή δεικτών και μεγεθών αλλά μια επαναλαμβανόμενη επιτήρηση των περιοχών που εμφανώς αποκλίνουν από τον μέσο όρο (πχ. ακριτικές περιοχές).

 
Θάνος
09 Μαρ 2021 16:32

Είναι τρομακτικό στα σχόλια των αρνητών της αξιολόγησης να διαπιστώνει κανείς ότι είναι εκπαιδευτικοί. Να μιλάνε για εκπαιδευτικά συστήματα του εξωτερικού που δεν έχουν κοινά στοιχεία με το ελληνικό. HELLO! Μιλάμε για μηχανισμούς εσωτερικής αξιολόγησης που διαθέτουν όλες οι χώρες του κόσμου. Δεν αντιγράφει κανείς κάτι. Ένα σύστημα που μπορεί να εγγυηθεί την επίλυση κάποιων προβλημάτων του σχολείου. Προφανώς χρειάζεται και η πολιτεία να συμβάλει στην επίλυση άλλων προβλημάτων. Επίσης, τρομακτικό είναι να υπάρχει τόσο μεγάλη θεωρητική άγνοια πάνω σε εκπαιδευτικά θέματα και στην περίπτωσή μας στα ζητήματα της αξιολόγησης των μονάδων και του προσωπικού τους. Μορφωμένοι άνθρωποι ενημερωθείτε.... Ή μήπως όχι...

 
Απάντηση ως προς εθελοντισμο
09 Μαρ 2021 16:20

Αγαπητέ, καλά τα λες... Αλλά όχι 200 ευρώ... Ούτε 20 θα πάρουμε. Θέλουν στο τζάμπα, χωρίς να δώσουν ευρώ να περάσουν την αξιολόγηση!!!!!!!!!! Αυτό όμως, δε γίνεται. Δε νοείται...!!!!!!!! Για να κανεις δίκαιη, σωστή αξιολόγηση πρέπει να πέσει χρήμα σε πολλά πράγματα. Δε θα πέσει ούτε ευρώ. Άρα, δεν πρόκειται να γίνει σωστά.

 
Nikos
09 Μαρ 2021 16:14

Κι εμείς ξέρετε που θα ρίξουμε το φιρμάνι τους. Είμαστε νομικά καλυμμένοι, ό,τι και να κάνει το υπουργείο. Έχουμε κι εμείς νομικό τμήμα, όχι μόνο το υπουργείο. Θα πάρει πάλι την απάντηση που του αρμόζει.

 
@tetos
09 Μαρ 2021 14:07

"Ακόμα και μια κακή αξιολόγηση είναι καλύτερη από καθόλου αξιολόγηση". Δηλαδή αν εσένα σε πούνε (ακόμα και κακός) κλέφτη, είναι καλύτερο από το να μη σε πούνε τίποτα? Tetoia διαβάζω teto μου και χαίρομαι.....

 
ΟΛΑ ΚΑΛΑ ! (ή ;)
09 Μαρ 2021 12:41

Όλες και όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι άρτια καταρτισμένοι στο αντικείμενό τους.
Είναι επίσης πλήρως συνειδητοποιημένοι για την αποστολή τους.
Επίσης, έχουν άριστες γνώσεις στη χρήση νέων τεχνολογιών τις οποίες φυσικά όλοι χρησιμοποιούν κατά την διάρκεια της διδασκαλίας των μαθημάτων.
Ενημερώνονται ανελλιπώς για τις εξελίξεις στον τομέα τους από τοπικά αλλά και διεθνή επιστημονικά φόρα
Φυσικά, όλοι κάνουν αναλυτικό εβδομαδιαίο προγραμματισμό για την σχολική χρονιά που ξεκινά κάθε 10-14 Σεπτεμβρίου, και ανά μήνα (περίπου) αναθεωρούν και αναπρογραμματίζουν την διδασκαλία τους, προσαρμόζοντας την στις εκάστοτε εκπαιδευτικές ανάγκες της τάξης
Συζητούν και αναλύουν μεθόδους προσαρμοσμένης διδασκαλίας ανά τμήμα με τους συναδέλφους του ίδιου τμήματος
κλπ κλπ . . .
Αν όντως όλοι μας δουλεύουμε περίπου έτσι, τότε πραγματικά ΔΕΝ χρειάζεται καμία αλλαγή και καμία καταγραφή και καμία αξιολόγηση και αφήστε μας ήσυχους!
Σε αντίθετη περίπτωση ...

 
Ιστορία
09 Μαρ 2021 12:21

Το φιρμάνι ή φερμάνι (περσική فرمان (farmân) "διάταγμα") ήταν διάταγμα του σουλτάνου που σήμαινε κάθε εντολή που προέρχεται άνωθεν (εκτελεστήριο έγγραφο) και προς την οποίαν δεν μπορεί να φέρει κανείς αντιρρήσεις.

1821-2021: 200 χρόνια από την κήρυξη τού απελευθερωτικού Αγώνα
«Οι Έλληνες δεν απετίναξαν μόνον τον ζυγόν υπό τον οποίον οι ίδιοι ετέλουν, αλλά κατήργησαν εμμέσως την έννοιαν παντός ζυγού εις την Ευρώπην ολόκληρον, δημιουργήσαντες τας ηθικάς και πολιτικάς προϋποθέσεις διά την εκδήλωσιν των διαφόρων εθνικών εξεγέρσεων, αι οποίαι, είτε επιτυχούσαι, ως εν Ιταλία, είτε επανειλημμένως και τραγικώς κατασταλείσαι, ως εν Πολωνία, έδωσαν εις τον 19ον αιώνα το χρώμα του και το μέγα ιστορικόν του νόημα».
Παναγιώτης Κανελλόπουλος, Τα Δοκίμια, τ. Β΄, Ιστορικά Δοκίμια, εκδ. Εταιρείας Φίλων Παν. Κανελλόπουλου, Αθήνα
Αυτό όσο αφορά τα φιρμάνια και που τα βγάζουν όσοι τα εκδίδουν.

 
Μελίνα
09 Μαρ 2021 10:17

Το μόνο που μπορεί και πρέπει να αξιολογηθεί στις δύσκολες καταστάσεις που όλοι περνάμε είναι η ανεπάρκεια του Υπουργείου Παιδείας που μέχρι και σήμερα δε βοήθησε ουσιαστικά τη λειτουργία των σχολείων. Ούτε για τεχνολογικό εξοπλισμό εκπαιδευτικών και μαθητών φρόντισε, ούτε για αραίωση των μαθητών ανά τμήμα, ούτε για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών , ούτε για ψυχολογική στήριξη εκεί που χρειάζεται.

 
Γεώργιος
09 Μαρ 2021 10:03

Έχουν περάσει από το ΥΠΕΠΘ, καλαααααα.
Που είναι το αποτέλεσμα το οποίο πέτυχε.
Καλό είναι και μπορώ να το πω, οτι το αποτέλεσμα το σωστό με μεγάλη επιτυχία είναι, να συνεργασθεί το ΥΠΕΠΘ κατα 90% τουλάχιστον με την εκπαιδευτική κοινότητα και όχι το αντίθετο, διότι η γνώση βρίσκεται στα σχολεία με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές και όχι το αντίστροφο.

 
εθελοντική αξιολόγηση με θετικά κίνητρα
09 Μαρ 2021 07:27

Αν το Υπουργείο θέλει να εφαρμόσει την αξιολόγηση γιατί δεν την προτείνει εθελοντικά με οικονομικά κίνητρα;
Για παράδειγμα όσοι θέλουν να είναι αξιολογούμενοι (εκπαιδευτικοί) να παραμένουν στο σχολείο, για τις ανάγκες της αξιολόγησης, 8-15 και να λαμβάνουν επίδομα υπερωριακής απασχόλησης π.χ. 200 ευρώ το μήνα.
Όποιοι διευθυντές-σχολικοί σύμβουλοι επιθυμούν να έχουν το ρόλο του αξιολογητή να παραμένουν στο χώρο εργασίας τους, για τις ανάγκες της αξιολόγησης, 8-16 και να λαμβάνουν επίδομα υπερωριακής απασχόλησης π.χ. 400 ευρώ το μήνα.
Τον περασμένο μήνα ψηφίστηκε νέο μισθολόγιο για την ΑΑΔΕ (υπουργείο Οικονομικών) το οποίο προβλέπει ειδική αμοιβή, επιπλέον του ενιαίου μισθολογίου, κλιμακωτά μέχρι 2200 ευρώ μηνιαίως και βραβείο -χρηματικό- επίτευξης στόχων. Ας ακολουθήσει το παράδειγμά τους.
Δεν ανήκω στα "στελέχη" και δεν πιστεύω στην αξιολόγηση.

 
Αννα
09 Μαρ 2021 02:31

@ΓΙΑΝΝΗΣ

Δεν με εχουν υποτιμησει ποτε περισσοτερο.
Δεν εχω αναγκη απο καμια ΟΛΜΕ να με παρει απο το χερι και να με καθοδηγησει.
Διαβασα, εκρινα και αποφασισα να συμμετασχω στην αποχη απο την αξιολογηση Κεραμεως, με γνωμονα την προστασια του δημοσιου σχολειου.
Το υπουργειο να μας αφησει ησυχους, η ΟΛΜΕ δεν μας ενοχλει.

 
ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΔΑΚΕ
09 Μαρ 2021 00:59

ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΔΑΚΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ ??? ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ??

 
alastor
09 Μαρ 2021 00:27

Οι καλοπροαίρετοι συνάδελφοι (όχι βέβαια οι αβανταδόροι που απειλούν με ...πειθαρχικό, περικοπή μισθού, απόλυση κλπ) οι οποίοι βλέπουν με καλό μάτι το νομοσχέδιο περί αξιολόγησης, ας διαβάσουν την κριτική του κ. Μπαγάκη κι ας αντιπαρατεθούν στη συνέχεια μαζί του, αφήνοντας στην άκρη την ΟΛΜΕ.
Αντιγράφω μερικές φράσεις, τα υπόλοιπα διαβάστε τα στον σύνδεσμο που παραθέτω:

"Ο κίνδυνος αναταραχής στα σχολεία τους επόμενους μήνες είναι ορατός. Η αναπαραγωγή μιας τεράστιας γραφειοκρατίας χωρίς καμιά αξιοπιστία και εγκυρότητα είναι επίσης ορατή στο υπάρχον κλίμα έλλειψης αποδοχής αυτού που επιχειρείται.
Υπενθυμίζεται ότι ο χώρος της εκπαίδευσης, είναι κατ’ εξοχήν σύνθετος και πολύπλοκος κοινωνικός χώρος, ο οποίος δεν λειτουργεί μονοδιάστατα, μηχανιστικά και γραμμικά. Οι όποιες αλλαγές λοιπόν επιχειρούνται στο χώρο αυτό, δεν μπορεί να είναι βιώσιμες, όταν το κοινωνικό πλαίσιο/περιβάλλον δεν τις αποδέχεται...."

https://www.esos.gr/arthra/71748/aytoaxiologisi-sholeioy-mi-vaftizoyme-k...

 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
08 Μαρ 2021 23:58

ΤΟ ΦΙΡΜΑΝΙ ΤΟ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ Ο ΛΑΟΣ κ ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ.ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ.......................ΕΠΙ ΜΕΤΑΞΑ ΕΠΙ Γ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ........

 
ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ teto
08 Μαρ 2021 23:38

Μέγα λάθος αγαπητέ μου . Η καθηγήτρια στο μεταπτυχιακό μου μάς έλεγε το αντίθετο απ αυτό που λες εσυ. Δηλαδή, μας έλεγε :"καλύτερα καθόλου αξιολόγηση πάρα μια κακή αξιολόγηση".
Διότι μια κακή αξιολόγηση θα είναι επιζήμια για όλους... Θα δει ανυπολογιστες συνεπειες.

 
Dim
08 Μαρ 2021 23:04

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε την απάντηση της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, στις οποίες εναποθέτουν τις ελπίδες τους οι αρνητές της αυτοαξιολογησης, αν το Υπουργείο δώσει το δικαίωμα για επιλογή σχολείου στους γονείς, για συμμετοχή τους στην αξιολόγησή του σχολείου, ή καταργήσει την εσωτερική και προκρίνει μόνο την εξωτερική. Θα κάνουνε μπλόκο έξω απο τα σχολεία και θα ελέγχουν ταυτότητες για να ανακαλύψουν τις διευθύνσεις των παιδιών ; Θα παρακαλάμε για την fake ... αξιολόγηση (ή αυτοαξιολόγηση) αλλά θάναι αργά.

 
teacher
08 Μαρ 2021 23:03

Είμαστε από τις λίγες χώρες που προσφέρουμε ακόμη ισότιμη δημόσια εκπαίδευση σε όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από το δήμο ή την οικονομική τάξη στην οποία ανήκουν. Αυτήν ακριβώς την ισοτιμία - δηλαδή ίδιες παροχές εκπαίδευσης για όλους - οι υπέρμαχοι της ιδιωτικής εκπαίδευσης την διαβάλουν με την έννοια της "συγκεντρωτικότητας".
Σε τι έχουμε αλήθεια να ζηλέψουμε από τους εκπαιδευτικούς του "δυτικού κόσμου"; Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού σε πολλές από αυτές τις χώρες θεωρείται πια από τα χειρότερα, λόγω ακριβώς της συγκεντρωτικότητας και του φορμαλισμού της αξιολόγησης και των καθημερινών αναφορών (reports) και των αυτοαξιολογήσεων που ταλανίζουν τους εκπαιδευτικούς σε βάρος του εκπαιδευτικού τους έργου, σε βάρος των μαθητών. Άλλωστε είδαμε και πρόσφατα σε θεάρεστα ιδιωτικά σχολεία πόσο η αξιολόγηση αυτ εξασφαλίζει ποιότητα κι ασφάλεια στους μαθητές...

 
Σχολεία του 2030 όχι του 1970
08 Μαρ 2021 21:55

Ανοιχτά σχολεία, με εκσυγχρονισμένες υποδομές και τμήματα των 18-20 μαθητών, και φυσικά να γίνει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Να διοριστούν νέοι μόνιμοι ώστε να μη χρειάζονται κάθε χρόνο χιλιάδες αναπληρωτές και να μπει ανώτατο χρονικό όριο στη θητεία σε διευθυντική θέση ή θέση στελέχους (πχ. 12 έτη)

Έχει προχωρήσει ο κόσμος: Να μην ξεχάσουμε και να αξιολογήσουμε τα νέα σχολικά βιβλία και το νέο ψηφιακό υλικό που θα έπρεπε να παρέχεται στα παιδιά μας εδώ και 10 χρόνια.

 
Γιάννης.
08 Μαρ 2021 21:43

Κι αν μας υποχρεώσει να πάμε σε αυτοαξιολογηση, η λύση υπάρχει: όλοι την ίδια απάντηση, που θα μας υποδείξει η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ.

 
@Θάνος και @ΓΙΑΝΝΗΣ
08 Μαρ 2021 21:33

Θέλετε, επειδή πολλοί και πολλές πιπιλάνε την καραμελίτσα αυτή, να απαριθμήσατε «όλες τις χώρες που κάνουν αξιολόγηση των εν ενεργεία εκπαιδευτικών», για να δούμε «τι ωραία εκπαίδευση έχουν»;
Και μη μου κατεβάζετε τα πάμπολλα που αναφέρονται στην αγγλόφωνη βιβλιογραφία για Αγγλία και ΗΠΑ: ό,τι κι όσο κι αν προσπαθείτε, είναι ΔΥΟ ΜΟΝΟΝ ΧΩΡΕΣ, ενώ και η ποιότητα ή/και κατάσταση κρίσης των εκπαιδευτικών τους συστημάτων ελέγχεται... τουλάχιστον...

 
tetos
08 Μαρ 2021 21:08

Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών πιστεύει ότι η αξιολόγηση χρειάζεται, είναι απαραίτητη και επιθυμητή. Εξάλλου δεν υπάρχει χώρα παγκοσμίως που να μην γίνεται αξιολόγηση. Ακόμα και μια κακή αξιολόγηση είναι καλύτερη από καθόλου αξιολόγηση. Η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει με γοργά βήματα στην πλήρη εφαρμογή της αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα.

 
Αμάν ρε συνάδελφοι
08 Μαρ 2021 20:59

Ο ένας ανακάλυψε ότι η κυβέρνηση έχει κάνει συμφωνία με την ευρωπαϊκή ένωση, η προηγούμενη κυβέρνηση υπενθυμίζω, η άλλη απαιτεί η αυτοαξιολογηση να αρχίσει από το υπουργείο, αλλιώς δεν συμφωνεί, ο τρίτος ρωτάει γιατί το ΙΕΠ έχει καθυστερήσει τις επιμορφώσεις, ότι του φανεί του καθενός. Η κυβέρνηση έχει κάθε δικαίωμα να κάνει αξιολόγηση και η εύκολη λύση είναι η εξωτερική αξιολόγηση από ειδικούς αξιολογητές, με τις αρνήσεις στην αυτοαξιολογηση θα οδηγηθούμε σιγουρα σε αυτό.

 
Μ
08 Μαρ 2021 18:36

Να σταματήσει αυτή η καραμέλα για ό,τι γίνεται και λέγεται να επικαλείστε τη Χούντα. Όποιος δεν την έζησε ή δεν έχει διαβάσει για αυτήν να μην την αναφέρει. Αν ξέρατε, θα είχατε συνειδητοποιήσει ότι δεν θα μπορούσατε να σχολιάζετε αν υπήρχε ίχνος αυτού του καθεστώτος. Έχουμε δημοκρατία και ακολουθούμε τους νόμους της. Τις αυθαιρεσίες τις καταγγέλουμε και η δικαιοσύνη αποδίδεται. Ναι, η αξιολόγηση χρειάζεται.

 
Μ. Τ.
08 Μαρ 2021 18:05

Η υπουργός λέει κάντε αξιολόγηση και παρουσιάζει τρεις λειτουργίες, 14 θεματικούς άξονες και πενήντα δείκτες.
Και η ερώτηση είναι : πώς θα αξιολογηθούν όλα αυτά; Μήπως δίνει καμία οδηγία; Κανένα παράδειγμα; Κανένα εργαλείο; Προτείνει κάποια μέθοδο; κάποια τεχνική; Μήπως επιμορφώνει τους εκπαιδευτικούς για να τους μάθει πως γίνεται;
Η έρευνα ενός δείκτη απλά θα μπορούσε να είναι αντικείμενο μεταπτυχιακής εργασίας. Για να γίνει χρειάζεται να εκπονηθούν ερωτηματολόγια, που η σύνταξή τους και μόνο είναι εξαιρετικά δύσκολη.
Για να μη μιλήσω για την ανάλυση των δεδομένων κλπ. Όλα αυτά που θα προκύψουν θα έχουν αμφίβολη αξιοπιστία, καμία εγκυρότητα και σε καμία περίπτωση δεν θα είναι συγκρίσιμα. Πώς θα συγκριθεί το έργο των σχολείων με βάση τις επιδόσεις των μαθητών, όταν το ένα σχολείο είναι στο Ψυχικό και το άλλο στο Γκάζι, όταν το ένα είναι στη Φυλή και το άλλο στην Εκάλη;
Η σύκγριση/αξιολόγηση θα συνδεθεί με τη χρηματοδότηση όμως με αποτέλεσμα τα σχολεία π.χ. της Εκάλης να παίρνουν επιπλέον πόρους σε σχέση με τα σχολεία της Φυλής! Απλά και μόνο επειδή το μορφωτικό κεφάλαιο των περιοχών είναι διαφορετικό!!!
Επίσης η διαδικασία της αξιολόγησης υπερδιπλασιάζει το φόρτο εργασίας των εκπαιδευτικών σε βάρος της ποιότητας της διδασκαλίας και της μέριμνας για την ασφάλεια των μαθητών τελικά. Όλοι εσείς που κραυγάζετε για την αξιολόγηση, ενημερωθείτε πρώτα για το τι ακριβώς είναι και ποιοι είναι οι σκοποί της...

 
κατά μέσο όρο ...
08 Μαρ 2021 17:47

Θέλετε να πείτε κα. Κεραμεως ότι είμαστε περίπου 3 μήνες (κατά μέσο όρο...) σε τηλεκπαίδευση κ εσείς
-Εχετε παραδώσει μάσκες κ ταμπλετ μόνο στα λόγια
- έχετε κάνει με το έτσι θέλω εδώ κ τώρα ηλεκτρονικές εκλογές, ενώ σε κάποιους δώσατε παράταση στη θητεία τους. Το καλύτερο σε αυτό είναι ότι είστε κ περήφανη για το 5% ότι αποτελεί τον ορισμό της δημοκρατίας
-εχετε 80-90% (κατά μέσο όρο...) αποχή από την αυτοαξιολογηση κ ακόμα δεν έχετε αναβάλλει την εφαρμογή της για φέτος ( κ ποιος ξέρει τι εκδίκηση θα πάρετε για αυτό, αλλά είναι μεγάλη κουβέντα, δε θέλω να μπερδεύουμε)
- έχετε λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα για τον περιορισμό του Κορωναίου στα σχολεία, δηλ το εξής ένα: ανοιχτά παράθυρα στις τάξεις
Αυτά δείχνουν τις πράξεις σας, κ δε θα μιλήσω για τις παραλείψεις σας οι οποίες και αυτές είναι επικίνδυνες κ μπορούν να τιμωρηθουν από το ελληνικό δίκαιο.
Αν λοιπόν έπρεπε να σας αξιολογήσω θα σας έλεγα ότι έχετε μια προβληματική σχέση με τους συντελεστες της εκπαίδευσης :από το μαθητή= ας τον στοιβαξουμε σε μεγαλύτερα τμηματα, τον εκπαιδευτικό= "θέλω το καλό του μα γιατί δεν το καταλαβαίνει;", τους γονείς= δεν μπορεί να εφαρμοστεί το εκ περιτροπής όπως πέρσι γιατί στοιχίζει 10.000.000 €/μέρα για το κράτος , ενώ τα παιδιά σας κ εσείς κοστίζουν κατιτις λιγότερο, οπότε ο ρόλος της Ιφιγένειας έχει κληρωσει.
Για αυτό το λόγο πρέπει να επιμορφωθειτε, σε ένα ειδικό πρόγραμμα με τίτλο: EQ Συναισθηματική Νοημοσύνη. Επειδή το πρόγραμμα είναι full time job πρέπει να αφήσετε λίγο το ΥΠΑΙΘ, μπας κ ηρεμήσουμε κ μεις γιατί ο αισθητήρας του εμπαιγμου κ της υπομονής έχουν ανάψει κοκκινο!!!

 
Νατάσα εκπαιδευτικός
08 Μαρ 2021 17:44

Το έχω πει πολλές φορές... Θα το ξαναπώ. Το λέω απλά και κατανοητά :
Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν πιστεύουμε ότι η αξιολόγηση που προτεινεται από την κυβέρνηση θα οδηγήσει σε βελτίωση της εκπαίδευσης. Πόσο ποιο απλά να το θέσουμε;;;;; Δεν πιστεύουμε ότι θα γινει αυτό. Άρα, γιατί να ταχθουμε υπέρ;;;;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ