Placeholder

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ

Μαθητής Α' Λυκείου γράφει στην υπουργό: Τηλεκπαίδευση, εξετάσεις, Τράπεζα Θεμάτων

Σκεφτείτε, για ποιον λόγο υπάρχει απόγνωση σε όλους μας; Γιατί δεν μας ακούτε; Γιατί υποβαθμίζετε τη δημόσια παιδεία, μετατρέποντας έμμεσα τις μονάδες εκπαίδευσης αποκλειστικά σε εξεταστικά κέντρα;
Δημοσίευση: 08/03/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αξιότιμη κυρία Κεραμέως,

είμαι μαθητής ενός Γενικού Λυκείου στα Ιωάννινα, στην Α' τάξη, και γράφω αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα, προκειμένου να σας εκφράσω τις σκέψεις τις σκέψεις και τους προβληματισμούς μου αναφορικά με τη σχολική χρονιά που διανύουμε. Όπως άλλωστε και η ίδια κατανοείτε, εξαιτίας της πανδημίας του covid-19 η ζωή του συνόλου των μαθητών της χώρας έχει υποστεί ριζική μεταβολή, λόγω της τηλεκπαίδευσης, η οποία ομολογουμένως, ναι μεν λειτούργησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αλλά δε «σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία», όπως η ίδια επισημαίνετε σε διάφορες δηλώσεις σας.

Προσωπικά, όσον αφορά την εκπαίδευση εξ αποστάσεως, νιώθω ευλογημένος για το γεγονός ότι η χώρα ξεπέρασε την πλειοψηφία των τεχνικών προβλημάτων και κατάφερε, μέσω αυτού του τεχνολογικού άλματος, να μη σταματήσει την εκπαιδευτική διαδικασία. Ωστόσο, παρότι καταβλήθηκε κάθε δυνατή προσπάθεια για επίτευξη της μάθησης από τους εκπαιδευτικούς μας, αλλά και από εμάς, υφίστανται, ακόμη και σήμερα λόγοι, εξαιτίας των οποίων δεν είμαστε σε θέση να αποδώσουμε κατά τον τρόπο που μπορούμε, κατά τον τρόπο που θα θέλαμε:

Πρώτο και κύριο, οι ανισότητες στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Έχετε συλλογιστεί ποτέ ουσιαστικά τα ποικίλα καθημερινά τεχνικά προβλήματα που παρουσιάζονται σε όλους εμάς, τους μαθητές, είτε λόγω προβλημάτων του διαδικτύου σε περιπτώσεις κακοκαιρίας και υπερφόρτωσης δικτύου είτε λόγω προβλημάτων των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας είτε της πλατφόρμας τηλεδιδασκαλίας, το Webex; Αν ναι, σίγουρα θα έχετε διαπιστώσει ότι έχουν υπάρξει -και υπάρχουν- πολλές φορές που σημαντικό μέρος μαθητών ενός τμήματος δεν έχει πρόσβαση στη ζωντανή διδασκαλία, τη στιγμή που το υπόλοιπο τμήμα είναι συνδεδεμένο με την «τάξη» του. Τι κι αν δε χρεώνεται την απουσία; Δηλαδή, το ζητούμενο είναι απλά να ολοκληρώσουμε την τάξη με την ένδειξη «επαρκής φοίτηση» ή να αποκτήσουμε γνώσεις που θα αποβούν χρήσιμες για τη μελλοντική μας πορεία;

Δεύτερον, σε συνάφεια με το προηγούμενο εύλογο ερώτημα βρίσκεται το σχέδιο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για καθολική εφαρμογή-επαναφορά του θεσμού της Τράπεζας Θεμάτων για τα εξεταζόμενα μαθήματα της Α' Λυκείου. Για τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, η Τράπεζα Θεμάτων συνιστά τρόπο προαγωγής μαθητών στις Λυκειακές τάξεις, εξαιτίας του οποίου το 2014, όταν εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στη χώρα μας, περίπου το 40% των μαθητών δεν προήχθη τον Ιούνιο, με επακόλουθο όλες αυτές οι οικογένειες να αναγκαστούν να πληρώσουν κατά τη διάρκεια των διακοπών χρήματα για φροντιστηριακά ή ιδιαίτερα μαθήματα, προκειμένου τα παιδιά να καταφέρουν να περάσουν την τάξη. Χωρίς, μάλλον, να λαμβάνετε υπόψη σας τη συγκεκριμένη πραγματικότητα, επιλέξετε να εφαρμόσετε το θεσμό αυτό και τη φετινή σχολική χρονιά, μια χρονιά, την οποία ανοιγοκλείνουν οι εκπαιδευτικές μονάδες σε όλη τη χώρα. Έτσι, σημαντικό ποσοστό των μαθητών δεν έχει για τους λόγους που προαναφέρθηκαν πρόσβαση στη δημόσια εκπαίδευση, κάτι που προκαλεί αναστάτωση και ψυχική οδύνη σε χιλιάδες μαθητές και οικογένειες. Μου προξενεί εξάλλου εντύπωση πως, παρά το ότι επισημαίνετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα ότι «το Υπουργείο Παιδείας ακούει τις ανάγκες της κοινωνίας», επιμένετε να εφαρμόσετε τη συγκεκριμένη πολιτική για την πραγματοποίηση των προαγωγικών εξετάσεων στη Α' Λυκείου. Άρα, στοχεύετε με τις επιλογές σας στο να δημιουργήσετε «Λύκειο για λίγους», αγνοώντας τις ανάγκες και τις κοινωνικές αντιδράσεις ή να «αναβαθμίσετε» την εκπαίδευση στη χώρα, παραχωρώντας έδαφος στην παραδιδασκαλία;

Τρίτον, αναρωτιέμαι για το εξής: Γιατί υιοθετείτε την τακτική του «ράβε-ξήλωνε» σχετικά με την εξέλιξη και την ολοκλήρωση της φετινής σχολικής χρονιάς; Από τη μια, τονίζετε πως η εκπαίδευση συνεχίζεται και θα συνεχίζεται σύμφωνα με το «πρόγραμμα», αλλά απ' την άλλη δηλώνετε ότι δε θα διαστάσετε να κάνετε αναπροσαρμογές, αφήνοντας να αιωρούνται πολλαπλές, συχνά αντικρουόμενες, φήμες που αποσυντονίζουν, τόσο εμάς όσο και την κοινωνία.

Θα ήθελα εν κατακλείδι να δηλώσω ότι όλη η μαθητική κοινότητα αποζητά συνεχώς, δυστυχώς μάταια, το να έχει κάποιες σταθερές στην καθημερινότητά της, ώστε να πορεύεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στη δύσκολη αυτή συγκυρία. Για αυτό θα θέλαμε όλοι τη συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας. Δεν είναι δυνατόν να μη γνωρίζουμε το πότε και το αν θα επιστρέψουμε στα σχολεία, το πώς θα προαχθούμε στην επόμενη τάξη και το πότε θα τελειώσει η φετινή σχολική χρονιά. Θεωρώ λοιπόν ότι είναι αναγκαίο να παραταθεί η σχολική χρονιά. ΕΧΟΥΜΕ ΚΕΝΑ. Και, χωρίς φροντιστήρια δια ζώσης, αγνοώντας τα μέτρα κατά της διασποράς της πανδημίας, με ποιον τρόπο θα τα καλύψουμε; Θα έπρεπε ίσως να ακυρώσετε φέτος τις προαγωγικές εξετάσεις, για να έχουμε χρόνο εμπέδωσης της ύλης; ΔΕΝ ΞΕΡΩ. Επιτέλους... ασχοληθείτε με τις ουσιαστικές ανάγκες των μαθητών, που δεν είναι σίγουρα οι αναπροσαρμογές στις Πανελλαδικές και παρ' τε την καλύτερη απόφαση, σκεπτόμενοι τις ανάγκες μας.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ... Σκεφτείτε, για ποιον λόγο υπάρχει απόγνωση σε όλους μας; Γιατί δεν μας ακούτε; Γιατί υποβαθμίζετε τη δημόσια παιδεία, μετατρέποντας έμμεσα τις μονάδες εκπαίδευσης αποκλειστικά σε εξεταστικά κέντρα;
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

Με εκτίμηση,
Προβληματισμένος μαθητής Α' Λυκείου

Ετικέτες: 
Νίκη Κεραμέως

Σχόλια (22)

 
Μαθήτρια Α' Λυκείου Ευβοιας
21 Μαρ 2021 15:17

Χίλια μπράβο στον μαθητή που έστειλε αυτό το μήνυμα στην Υπουργό!
Εγώ σαν μαθήτρια Α λυκείου από την περιοχή της Χαλκίδας έχω να πατήσω το πόδι μου στο σχολείο από τις 5/11/2020 και θεωρώ τουλάχιστον αδιανόητο με όλα αυτά τα καθημερινά προβλήματα με τις συνδέσεις να πάω τον Ιούνιο να δώσω εξετάσεις και μάλιστα με την τράπεζα θεμάτων.
Ακούστε για μία φορά τους προβληματισμούς μας.

 
Μαμά μαθητών δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου
11 Μαρ 2021 14:13

Καταρχήν ένα μεγάλο μπράβο στον μαθητή που συνέταξε αυτή την καταπληκτική επιστολή και έστειλε στην υπουργό... με την ελπίδα να την διαβάσουν οι αρμόδιοι αρχικά ... και στη συνέχεια με την ελπίδα να ληφθούν υπόψη όλα τα καίρια θέματα, που θίγονται σε αυτήν...
Συμφωνούμε σε όλα και κυρίως προσπαθούμε να φωνάξουμε με όμορφο τρόπο και κάποιος να το ακούσει: "ΑΝΟΙΞΤΕ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΤΑ ΛΥΚΕΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ". Στην Αττική και σε πολλά αστικά κέντρα τα λύκεια είναι κλειστά τουλάχιστον 4 μήνες και στα περισσότερα από αυτά δεν διδάσκονται ούτε τα μισά μαθήματα επαρκώς. Αντ' αυτού, καθημερινά διεξάγονται πορείες 1000+ ατόμων για ποικίλους λόγους, με αποτέλεσμα να υπάρχει υπερμετάδοση της νόσου και αύξηση κρουσμάτων.
Δεν φταίνε όμως μαθητές, δάσκαλοι και καθηγητές όλων των βαθμίδων να "πληρώνουν τα σπασμένα".
Από την άλλη, οι μαθητές των δημοτικών βαρέθηκαν... έμαθαν τόσο καλά το Webex, που μπορούν να ξεγελάσουν δασκάλους και να γελοιοποιήσουν την όλη διαδικασία κάθε μέρα και περισσότερο. Τι φταίνε οι δάσκαλοι και οι καθηγητές που προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους αντικρίζοντας γκρι τετραγωνάκια και διαβάζοντας ότι μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους στο chat!!
Επίσης, στα περισσότερα γυμνάσια διδάσκεται το 50% του 50% των μαθημάτων και αυτό φαίνεται στις βαθμολογίες, όπου τα μισά μαθήματα δεν βαθμολογούνται και τα υπόλοιπα μισά βαθμολογούνται με επιείκεια γιατί οι καθηγητές δεν ξέρουν τι/ποιος/ποιοι/που κρύβεται πίσω από τα γκρι τετραγωνάκια...
ΕΛΕΟΣ!

 
Μαθήτρια λυκείου Θεσσαλονίκη
10 Μαρ 2021 01:42

Μέσα σε μια δύσκολη χρονιά πανδημίας που διανιούμαι θα συμφωνήσω με το παραπάνω άρθρο καθώς η υπουργός πρέπει να σκεφτεί σοβαρά τις αποφάσεις που θα πάρει καθώς έχει κάνει την ζωή των παιδιών εύκολη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση κόβει ώρες ανοίγει μετά τον Ιανουάριο τα δημοτικά νηπιαγωγεία. Πλάκα μας κάνετε κυρία κεραμεως τα δημοτικά ούτε τεστ γράφουν ούτε διαγωνίσματα για να μπορούν να εξασκηθούν για να πάνε αύριο μεθαύριο να γράψουν πανελλήνιες η πρώτη λυκείου που θέλετε να βάλετε τράπεζα θεμάτων εδώ καλά καλά υπάρχουν προβλήματα με το σύστημα ελλιπής ίχνος γραπτού η τράπεζα μας μάρανε. Σας παρακαλώ μην κάνετε την ζωή των παιδιών που φοιτούν στα λύκεια της χώρας γιατί κάποτε και εσείς πήγατε λύκειο και εισασταν στην θέση μας.

 
Μαθητής Α λυκείου Κρυονέρι
10 Μαρ 2021 00:10

Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του μαθητή. Επίσης, θα ήθελα να τονίσω βάσει στατιστικών αποδείξεων οτι ένας άνθρωπος μπορεί να κατανοήσει μόνο το 60% ενός κειμένου χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία και ο μέγιστος χρόνος προσηλωσης σε μια ψηφιακή οθόνη είναι το μέγιστο 25 λεπτά.
Ξέρω ξέρω έγινα πολύ επιστημονικος αλλά κράτησα για το τέλος την έρευνα μου. Λοιπόν, κάνοντας μια έρευνα με ερώτησης προς τους καθηγητές του σχολείου μου διαπίστωσα πως το 70% συμφωνεί στο ότι η ύλη μιας σχολικής ώρας εξ αποστάσεως είναι τα 2/3 μιας ώρας μέσα στο σχολείο.

 
Μαθητής Α λυκείου Κρυονέρι
10 Μαρ 2021 00:05

Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του μαθητή. Επίσης, θα ήθελα να τονίσω βάσει στατιστικών αποδείξεων οτι ένας άνθρωπος μπορεί να κατανοήσει μόνο το 60% ενός κειμένου χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία και ο μέγιστος χρόνος προσηλωσης σε μια ψηφιακή οθόνη είναι το μέγιστο 25 λεπτά.
Ξέρω ξέρω έγινα πολύ επιστημονικος αλλά κράτησα για το τέλος την έρευνα μου. Λοιπόν, κάνοντας μια έρευνα με ερώτησης προς τους καθηγητές του σχολείου μου διαπίστωσα πως το 70% συμφωνεί στο ότι η ύλη μιας σχολικής ώρας εξ αποστάσεως είναι τα 2/3 μιας ώρας μέσα στο σχολείο.

 
Δημήτρης
09 Μαρ 2021 19:14

@Γενικά Λύκεια για όλα τα παιδιά, προφανώς δεν έχεις ιδέα από επαγγελματικά Λύκεια και αναφέρεσαι στα πρωην Τεχνικά Λύκεια της δεκαετίας του 80 και 90. Ενημερωσου και μην γράφεις , για πολλοστή φορά, ανακρίβειες!

 
Γενικά Λύκεια για όλα τα παιδιά
09 Μαρ 2021 16:28

Στον 21ο αιώνα κάποιοι ακόμα πιστεύουν ότι πρέπει ο ανήλικοι μαθητές να διαχωρίζονται στο Γυμνάσιο και ορισμένοι να κατευθύνονται σε επαγγελματικά λύκεια, αδιαφορώντας για τις εξελίξεις στον υπόλοιπο κόσμο.

Σε 10 χρόνια τι εφόδια θα έχουν οι απόφοιτοι από τα ΕΠΑΛ και πώς θα έχουν καλλιεργήσει την αναλυτική σκέψη και την κριτική ικανότητα ώστε να σταδιοδρομήσουν σε διάφορους τομείς εργασίας που αλλάζουν; Οι νέες εξελίξεις επιβάλλουν να δοθεί έμφαση στην ενιαία γενική υποχρεωτική εκπαίδευση μέχρι τα 18 έτη και στη συνέχεια την ακαδημαϊκή πανεπιστημιακή μόρφωση για τουλάχιστον το 70% των νέων κάτω των 30 ετών.

Είναι διεθνώς διαπιστωμένο πως συστηματική και στοχευμένη μελέτη είναι εφικτή μόνο μέσα στο περιβάλλον μιας τάξης, με την επίβλεψη ειδικευμένων εκπαιδευτικών. Αλλιώς εδώ και χρόνια θα είχαμε μαθητές να "μορφώνονται" στο σπίτι τους μπροστά από έναν υπολογιστή...

 
Ανοικτές σχολικές μονάδες
09 Μαρ 2021 16:23

Τα παιδιά χρειάζονται την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ παρουσία και αλληλεπίδραση μέσα στην τάξη, αλλιώς εδώ και χρόνια θα πήγαιναν μόνο δύο φορές την εβδομάδα σχολείο για να τους εξετάζουν οι καθηγητές και τις υπόλοιπες ημέρες θα "μελετούσαν" μόνα τους...

Καμία σχολική κατάληψη δεν έχει διάρκεια 7 μηνών την τελευταία δεκαετία, ούτε έχουν υποχρεωθεί ποτέ τα παιδιά να απέχουν από τα σχολεία τους.

Χρειάζεται άμεσα να ανοίξουν ΟΛΕΣ οι σχολικές μονάδες και να δοθεί έμφαση σε εμπέδωση και επανάληψη της ύλης προκείμενου να διασφαλιστεί η επόμενη χρονιά. Κάθε μάθημα είναι συνδεδεμένο και σχηματίζει μια αλυσίδα, αδιανόητο να αφήσουμε να χάνονται δύο χρονιές χωρίς λόγο και αιτία.

 
Ν.Μ
09 Μαρ 2021 15:42

Πραγματικά δεν μπορώ να κατανοήσω την εμμονή κάποιων με την τράπεζα θεμάτων.
Ένα χρόνο τώρα ζούμε κάτι πρωτόγνωρο...
Σε όλους τους τομείς του κράτους έγιναν αναθεωρήσεις των προγραμμάτων τους..
Γιατί λοιπόν οι μαθητές και οι οικογένειές τους να πρέπει να υποστούν όλη αυτη την πίεση αφού οπως υποστηρίζετε αρκετοί δεν "είναι και τίποτα η τράπεζα θεμάτων ".
Ας πάρει αναβολή για φέτος δεν έγινε και τίποτα σπουδαίο...
Ολα τα ξενόγλωσσα πτυχια εχουν πάρει 2 και 3 αναβολές.
Και για όσους λένε ότι οποιος εχει στόχο διαβάζει θα πω μόνο δύο πράγματα:
1ον Για να διαβάσεις πρέπει να κατανοήσεις ... και οι μαθητές δεν έχουν κατανοήσει την ύλη, ιδιαίτερα των θετικών μαθημάτων.
2ον Για να διαβάσεις εκτός από στόχο πρέπει να έχεις ηρεμία.... και πολλά άλλα ...
Όποιος πιστεύει ότι οι μαθητές και οι οικογένειές τους έχουν αυτά τα δυο την περίοδο αυτή ή δεν έχουν παιδιά (ή δεν ασχολούνται) ή δεν εχουν καμία σχέση με την εκπαίδευση .
Όλα τα παραπάνω απο μια μητερα (που νοιάζεται), και εκπαιδευτικό που "παλεύει " καθημερινά για τα "παιδιά της".

 
Taisez-vous
09 Μαρ 2021 15:41

Πολλά συγχαρητήρια παιδί μου.

Ένας μαθητής της Α' Λυκείου, εκφράζει γραπτώς και επώνυμα στην υπουργό, τις ανησυχίες-αγωνίες-προβληματισμούς του για την φετινή κατάσταση και τα προβλήματα στην παιδεία. Κατάσταση και προβλήματα που βιώνει καθημερινά και που τα γνωρίζει "από πρώτο χέρι", ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. Και του κάνουν κάποιοι και "μαθήματα"???
Θα είμαι λοιπόν πιο ευγενής κι από Γάλλος και θα τους πω..... Καλύτερα να σιωπήσουν.

 
Βιλυ
09 Μαρ 2021 15:17

Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα. Αλλά δεν νομίζω ότι θα κερδίσει κανένας από την κατάργηση των προαγωγικων εξετάσεων. Ας σκεφτούμε ότι τα παιδιά της Γ Γυμνασίου φέτος δεν έδωσαν ούτε περισυ εξετάσεις. Τα παιδιά της φετινής Β Λυκείου θα πάνε να δώσουν του χρόνου Πανελλήνιες χωρίς να δώσουν καθόλου εξετάσεις στο Λύκειο. Δεν μπορούμε να απορρίπτουμε αυτή την εκπαιδευτική διαδικασία. Από την άλλη τι θα λέγαμε όλοι αν αποφασιζόταν να χαθεί η σχολική χρονιά αφού όπως λένε τίποτα δεν έγινε;

 
Και άλλη μαθήτρια Α Λυκείου
09 Μαρ 2021 15:02

Συμφωνώ απόλυτα!!!!
Μπράβο στο παίδι που το έγραψε!!!

 
Μαθητής Γ Λυκειου
09 Μαρ 2021 14:04

Πιστευω η κυρια απασχόληση του υπουργείου παιδείας θα επρεπε να ηταν οι πανελλαδικές.Ολη αυτη η κατασταση που βιώνουμε και οι αντίξοες συνθήκες οι οποίες την συνοδεύουν εχουν καταστήσει τα παιδια της Γ ανίκανα να αντεπεξέλθουν στο φόρτο των πανελληνίων,γεγονος που οφείλεται ατην ανευθυνότητα του κράτους.Ακομα χειροτερο για οσους θελουν να ασχοληθούν με σχεδιο,των οποίων τα μαθηματα ενεργοποίησαν μολις τον Μαρτη,παρόλο που ειναι πολυ δυσκολο να γινει η διδασκαλία αυτο του μαθήματος μεσω τηλεκπαίδευσης.

 
Μαθητής Α λυκείου Ευόσμου
09 Μαρ 2021 09:05

Διαβάζω πιο πάνω ότι ένας συνάνθρωπός μου, γράφει με λίγα λόγια στην βαθμίδα που βρισκόμαστε πρέπει να φοιτούν λίγοι. Αυτοί οι λίγοι διαβάζουν όλοι μέρα και δεν έχουν ζωή, ξέρω πάρα πολλούς τέτοιους. Υπάρχουν όμως και οι μαθητές που δεν το έχουν με μερικά μαθήματα, όπως τα περιβόητα αρχαία. Μια νεκρή γλώσσα που μαθαίνω από την Α γυμνασίου και με εξαίρεση μερικές χρήσιμες λέξεις που έμαθα (τις οποίες κάλλιστα μπορούσαμε να τις μάθουμε όλοι στο μάθημα της γλώσσας) όλα τα άλλα μου είναι εντελώς άχρηστα, και είμαι σίγουρος πως δεν ισχύει μόνο για εμένα αλλά για το 80% των συμμαθητών μου. Με πια λογική βάζεις, όχι μόνο τράπεζα θεμάτων, αλλά και μαθήματα όπως τα αρχαία και την χημεία για τις εξαιτασεις αντί να γίνει μια παράταση 10 ημερών στο σχολικό έτος και να καταργηθούν εξετάσεις για φέτος τουλάχιστον. Νομίζω πως η υπουργός παιδείας αδυνατεί να καταλάβει την δυσκολία της χρονιάς και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, μιας εκπαίδευσης που με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, σίγουρα δεν είναι εκπαίδευση αλλά παρωδία και τραγωδία μαζί. Είναι άδικο, γιατί μερικοί μαθητές δεν έχουν πρόσβαση λόγω τεχνικών προβλημάτων στο μάθημα και θα αναγκαστούν να γράψουν με τράπεζα θεμάτων, αρχαία και χημεία. Και δεν είναι μόνο αυτό, αλλά αν αποτύχουν θα καταστραφεί η ψυχολογική τους κατάσταση, θα καταστραφεί το καλοκαίρι τους και θα καταστραφεί η οικονομική κατάσταση της οικογένειας λόγω φροντιστήριου, οι περισσότεροι μαθητές σίγουρα θα το καταλάβουν αυτό. Είναι άδικο, γιατί η υπουργός παιδείας δεν γνωρίζει τα προβλήματα των μαθητών, δεν γνωρίζει τις ανάγκες των μαθητών, δεν γνωρίζει τίποτα από όσα νομίζει ότι γνωρίζει. Και δεν αναφέρομαι μόνο στην υπουργό, αλλά σε όλο τον υπουργείο. Αν φέτος οι περισσότεροι μαθητές αποτύχουν στις εξαιτασεις τους αν δεν καταργηθούν, πιστεύω πως η υπουργός και το επιτελείο της θα πρέπει να εξαφανιστούν και να αναλάβουν άλλοι.

 
Legend
09 Μαρ 2021 06:57

Πολύς λόγος για το τίποτα! Πόσο έχουν τρομοκρατήσει τα παιδιά με την τράπεζα θεμάτων! Έλεγχος για τους εκπαιδευτικούς είναι. Οι μαθητές φόβο δεν έχετε. Ωστόσο στα λύκεια, δηλαδή στη βαθμίδα που προετοιμάζει για σπουδές στις επιστήμες θα έπρεπε όντως να φοιτούν λίγοι. Πανελλήνιες στο τέλος του γυμνασίου θα ήταν ένας αντικειμενικός τρόπος επιλογής μαθητών για λύκειο ή επαλ αντίστοιχα. Μελέτη! Αυτό είναι το όπλο του μαθητή και του εκπαιδευτικού! Συστηματική μελέτη.

 
κι άλλη γκρίνια;
09 Μαρ 2021 06:49

Πάντα υπάρχουν τρόποι και λόγοι για να γκρινιάζουμε. Εξάλλου είναι τόσο δύσκολο να κοπεί ή να μείνει μεταξεταστέος πια με την υψηλούς βαθμούς που πρέπει να δίνει μόνιμα λευκή κόλλα. Το ξέρετε αυτό άλλωστε!

 
PE19
09 Μαρ 2021 00:08

Αρχικά για μαθητή Α λυκείου έχεις πάρα πολύ καλό λόγο 1-2 ενστάσεις.
Α) Η τράπεζα θεμάτων από μόνη της δεν έκοψε κανένα το 14. το σύστημα με το >=8 στα βασικά μαθήματα έκοψε.
Β) Ειδικά φέτος ακόμα και να εφαρμοστεί η Τ.Θ. (δε το νομίζω) πάλι αίτηση θα χρειαστεί να κοπεί κάποιος αφού μετράει στον υπολογισμό του Μ.Ο. η γυμναστική, ειδικά φέτος ακούγεται γελοίο να μπει βαθμός κάτω από 18, με 10% συμμετοχή στο ΓΜΟ για να κοπεί κάποιος θα πρέπει ο ΓΜΟ να είναι κάτω του 9.1-9.2 (σε σχέση με πέρσι) + ότι στο Α τετράμηνο ο βαθμός ήταν ενδεικτικός (όπως και στο Β) με πολύ επιείκεια αφού ως γνωστόν καλύτερα 10 ένοχοι έξω πάρα 1 αθώος στη φυλακή. Αν είναι να κοπεί κάποιος με αυτές τις συνθήκες εεεε ας κοπεί.

 
Προβληματισμένη Μαθήτρια Α' Λυκείου
09 Μαρ 2021 00:07

Ο άνθρωπος που σχολίασε από πάνω, θα ήθελα ιδιαίτερα να δω την δική σας αντίδραση σε όλη αυτή τη κατάσταση. Τον δικό σας τρόπο προσαρμογής σε αυτή την παρωδία που ζούμε καθημερινά εμείς οι μαθητές. Που αγωνιούμε να ακούσουμε τον καθηγητή λόγω πολλαπλών προβλημάτων που ανέφερε ο συμμαθητής μου. Δεν θα μακρυγορησω, αν δεν ξέρετε πως είναι να αναμένεις σε μια εφαρμογή αναξιόπιστη ως ένα βαθμό και να φοβάσαι μήπως το σύστημα σε πετάξει έξω και χάσεις το μάθημα, διότι αν χάσεις το μάθημα, έχεις χάσει και την μπάλα το ξέρω από πρώτο χέρι, δεν σας παίρνει και πολύ να έχετε άποψη. Οπότε σας παρακαλώ, η στοχοπροσηλωση που αναφέρατε, εδώ πέρα σε αυτές τις συνθήκες δεν ισχύει. Πείτε μου αν θα μπορούσατε να συγκεντρωθειτε σε ένα περιβάλλον με ένα 3χρονο μωρό που το μόνο που θέλει είναι να παίξει, μια καθηγήτρια πανεπιστημίου και φοιτήτρια μεταπτυχιακού και έναν πατέρα που όλη μέρα δουλεύει σε έναν υπολογιστή για να επιβιώσει η οικογένειά του. Ζήστε αυτό, και μετά σχολιαστε για αυτό προσήλωση και ότι άλλη χαζομάρα σκεφτείτε. Ενώ εσείς ζείτε ήρεμα στο σπίτι σας, εμείς τρελαινόμαστε να μην πάρουμε μια απουσία και μείνουμε στην τάξη. ΥΣ: όσο για τις καταλήψεις, βγείτε εσείς στο κρύο στις 4 το βράδυ, να βάλετε κάδους, αλυσίδες και να κάτσετε κιόλας να τα φυλάτε κάθε μέρα, και βρείτε και ακολούθους σε αυτή τη πορεία, πραγματικά θα σας εκτιμήσω όσο τίποτα αν το καταφέρετε. Ευχαριστώ.

 
Μητέρα μαθητή Α' Λυκείου
08 Μαρ 2021 23:54

Μελέτη κάτω από ποιες συνθήκες; Μετράω το πρωί πόσα είναι μέσα, πόσα μέσω κντ και πόσα ακούγονται να συμμετέχουν. Στα 27 παιδιά τα 5 είναι μόνιμα σχεδόν εκτός, τα 14 μπαίνουν με κντ δεν τα καταφέρνουν.. Το αυτονόητο ζητάνε τα παιδιά για φέτος που είναι τόσο δύσκολα όλα. Και για να το πάμε ακόμα παραπέρα, χρειάζεται να γίνουν και άλλα πράγματα για τον ελληνικό τρόπο εκπαίδευσης, το παγκόσμιο αυτό φαινόμενο! Πρώτα από όλα εξορθολογισμός της ύλης, λιγότερες εξετάσεις , χρόνο στα παιδιά να προλαβαίνουν να εμπεδώνουν αυτά που μαθαίνουν. Μπράβο στους μαθητές, στους εκπαιδευτικούς και σε όλους εμάς τους γονείς που έχουμε μείνει όρθιοι μέσα σε όλο αυτό που βιώνουμε!

 
Αναγνώστης
08 Μαρ 2021 22:42

Συμφωνώ ότι οι δυσκολίες είναι συχνές. Αλλά, αυτό τι σημαίνει; Ότι εκπαιδευτική κοινότητα και Υπουργείο Παιδείας θα είναι δύο "παράλληλα σύμπαντα"; Νομίζω ότι πρέπει κάπου να "τέμνονται". Αναμφίβολα, η καθημερινή μελέτη συνιστά το Α και το Ω, αλλά, όταν πρακτικά δεν υπάρχει κεντρική υποστήριξη, είναι δύσκολο οι μαθητές να δώσουν το 100% του εαυτού τους. Κάποιοι έχουν πολλαπλά οικονομικά προβλήματα λόγω της πανδημίας, κάποιοι έχουν θρηνήσει συγγενείς και φίλους απ' τον covid κι έτσι δεν μπορούν να εργαστούν κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Εξάλλου, σε όλους έχει αντιδράσει ψυχολογικά αρνητικά η καραντίνα. Λαμβάνοντάς τα υπόψη, δεν είναι προφανές ότι το υπουργείο πρέπει, όπως επισημαίνεται στο άρθρο, να λάβει δράση;

 
Μελέτη
08 Μαρ 2021 20:46

Συνεχίστε την καθημερινή μελέτη . Θα μπορούσε να έχετε κατάληψη, πράγμα συχνο τα τελευταία Χρόνια. Τότε τι θα λέγαμε; Δε φταίμε εμείς αλλά άλλοι που νας έκλεισαν τα σχολεία; Πάντα θα υπάρχουν δυσκολίες αλλά η στοχοπροσήλωση και η μελέτη είναι το πιο σημαντικό.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.