Placeholder

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Αιτήσεις για το ανοικτό Μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων

Υποβολή αιτήσεων έως 23 Μαρτίου
Δημοσίευση: 16/03/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων στο ανοικτό Μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη των αναγκών της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων»,  εξέδωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Σκοπός της δημιουργίας του ανοικτού Μητρώου είναι η ένταξη σε αυτό εμπειρογνωμόνων για δράσεις εκπόνησης υλικού και επιμόρφωσης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ειδικότερα η παρούσα πρόσκληση αφορά ανάθεση σε:

• έως 24 Εκπονητές για την παραγωγή επιμορφωτικού και υποστηρικτικού υλικού καθώς επίσης για σύνταξη ερωτήσεων αξιολόγησης των επιμορφούμενων (εφεξής Εκπονητές Υλικού). Σημειώνεται ότι μέρος του επιμορφωτικού και υποστηρικτικού υλικού θα παρέχεται με τη μορφή βιντεομαθημάτων και οι Εκπονητές στην αίτησή τους θα πρέπει να δηλώνουν εάν επιθυμούν να συμμετάσχουν στην βιντεοσκόπηση, χωρίς την καταβολή πρόσθετης αμοιβής.

• έως 120 Εκπονητές για την παραγωγή προγραμμάτων καλλιέργειας δεξιοτήτων καθώς επίσης για σύνταξη ερωτήσεων αξιολόγησης των επιμορφούμενων (εφεξής Εκπονητές Προγραμμάτων). Σημειώνεται ότι θα επιλεχθούν περίπου 20 προγράμματα καλλιέργειας δεξιοτήτων για βιντεοσκόπηση και οι Εκπονητές στην αίτησή τους θα πρέπει να δηλώνουν εάν επιθυμούν να συμμετάσχουν στην βιντεοσκόπηση, χωρίς την καταβολή πρόσθετης αμοιβής, εφόσον επιλεχθεί το πρόγραμμά τους.

Η επιμόρφωση θα διεξαχθεί μέσω moodle/mooc, στο οποίο θα είναι διαθέσιμο το σύνολο του υλικού που θα παραχθεί από τους ανωτέρω εκπονητές, θα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας (Νηπιαγωγείο - Δημοτικό) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γυμνάσιο) και θα πραγματοποιηθεί κατά τα σχολικά έτη 2020 – 2021 και 2021-2022.

Επισημαίνεται ότι το ανοιχτό Μητρώο Εμπειρογνωμόνων που θα συσταθεί με βάση την παρούσα Πρόσκληση, παραμένει ανοικτό και δύναται να χρησιμοποιείται μελλοντικά για συναφείς συγχρηματοδοτούμενες δράσεις του Ι.Ε.Π., όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο.

1. ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο διδακτική και εκπαιδευτική δράση, η οποία συνίσταται στην πιλοτική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου, αξιοποιώντας μεθόδους διερευνητικής – ανακαλυπτικής μάθησης. Στόχος είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές και στις μαθήτριες, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου πλαισίου προγράμματος με δομή Ανοικτών, Ζωντανών Προγραμμάτων Σπουδών και Διαδικασιών.

Κατά το σχολικό έτος 2020-2021, πραγματοποιήθηκε πιλοτική εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε 218 σχολικές μονάδες. Η επιμόρφωση για τη γενίκευση της εφαρμογής των Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα μέσω των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων θα διεξαχθεί στο τέλος του σχολικού έτους 2020-2021 καθώς και κατά τη διάρκεια του 2021-2022, προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να είναι ικανοί να αξιοποιήσουν το επιμορφωτικό/υποστηρικτικό υλικό στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στόχος είναι η εκπόνηση επιμορφωτικού και υποστηρικτικού υλικού, η δημιουργία προγραμμάτων καλλιέργειας δεξιοτήτων και η παραγωγή πρότυπων βιντεομαθημάτων για την επιμόρφωση περίπου 75.000 εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια όλης της χώρας.

Για τις ανάγκες της ως άνω Πράξης προβλέπεται η δημιουργία ανοικτού Μητρώου Εμπειρογνωμόνων.

Για τους εμπειρογνώμονες που θα επιλεχθούν, θα πραγματοποιηθεί ανάθεση σε έναν από τους τέσσερις (4) παρακάτω θεματικούς κύκλους και συγκεκριμένα:


Η κατανομή της εργασίας εντός του κάθε θεματικού κύκλου θα αφορά τις παρακάτω δεξιότητες:

Α) Δεξιότητες 21ου αιώνα (4cs)

Α1. Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα)

Α2. Ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα (4cs σε ψηφιακό περιβάλλον) Ψηφιακή επικοινωνία, Ψηφιακή συνεργασία, Ψηφιακής Δημιουργικότητα, Ψηφιακή Κριτική Σκέψη, Συνδυαστικές Δεξιότητες Ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας)

Α3. Παραγωγική μάθηση μέσω των παραστατικών τεχνών και της δημιουργικότητας

Β) Δεξιότητες ζωής

Β1. Ήπιες Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (Αυτομέριμνα, Κοινωνικές Δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Πολιτειότητα, Προσαρμοστικότητα, Ανθεκτικότητα, Υπευθυνότητα)

Β2. Δεξιότητες της ψηφιακής ιθαγένειας (Ευχέρεια στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, Ψηφιακή Πολιτειότητα, Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες, Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο, Προστασία από εξαρτητικές συμπεριφορές στις τεχνολογίες, ανθεκτικότητα)

Β3. Δεξιότητες διαμεσολάβησης και κοινωνικής ενσυναίσθησης (Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, διαμεσολάβηση, επίλυση συγκρούσεων, Πολιτειότητα)

Β4. Δεξιότητες επιχειρηματικότητας (entrepreneurship) (Πρωτοβουλία, Οργανωτική ικανότητα, Προγραμματισμός, Παραγωγικότητα, Αποτελεσματικότητα)

Γ) Δεξιότητες της τεχνολογίας,της μηχανικής και της επιστήμης

Γ1. Δεξιότητες της τεχνολογίας (Πληροφορικός γραμματισμός, Ψηφιακός γραμματισμός, Τεχνολογικός γραμματισμός, Γραμματισμός στα Μέσα, Δεξιότητες δημιουργίας και διαμοιρασμού ψηφιακών δημιουργημάτων, Δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, Δεξιότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής χρήσης των νέων τεχνολογιών)

Γ2. Ρομποτική (Δεξιότητες Μοντελισμού και προσομοίωσης, επιστημονική/ υπολογιστική σκέψη

Δ) Δεξιότητες του νου

Δ1. Στρατηγική Σκέψη (Οργανωσιακή σκέψη, Μελέτη περιπτώσεων (casestudies) και Επίλυση προβλημάτων

Δ2. Πλάγια σκέψη (δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη)

Δ3. Ρουτίνες σκέψεις και αναστοχασμός

Δ4. Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές

Δ5. Δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης (επιστημονική/ υπολογιστική σκέψη, διαμεσολάβηση)

Από το ανοικτό Μητρώο, θα επιλεγούν με βάση τη σειρά κατάταξης: οι πρώτοι είκοσι τέσσερις (24) ως Εκπονητές Υλικού οι επόμενοι εκατόν είκοσι (120) ως Εκπονητές Προγραμμάτων

Η ανάθεση σε καθέναν από τους τέσσερις (4) θεματικούς κύκλους θα πραγματοποιηθεί ισόποσα στους επιλεγέντες με απόφαση του Δ.Σ. κατόπιν σχετικής εισήγησης από την Επιστημονική Ομάδα Έργου, λαμβάνοντας υπόψη το προφίλ τους.

Επισημάνσεις:

Έργο των Εκπονητών Υλικού είναι η εκπόνηση επιμορφωτικού και υποστηρικτικού υλικού για την επιμόρφωση περί των 75.000 εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια (Νηπιαγωγείο - Δημοτικό) και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο). Το υλικό που θα εκπονηθεί αντιστοιχεί σε 20 ώρες επιμόρφωσης και καλύπτει τις γενικές αρχές και τους διακριτούς θεματικούς κύκλους των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Μέρος του επιμορφωτικού και υποστηρικτικού υλικού θα παρέχεται με τη μορφή βιντεομαθημάτων, για τη μαγνητοσκόπηση των οποίων θα λάβουν μέρος χωρίς πρόσθετη αμοιβη, εφόσον το επιθυμούν, οι Εκπονητές Υλικού.

Έργο των Εκπονητών Προγραμμάτων είναι η εκπόνηση προγραμμάτων καλλιέργειας δεξιοτήτων τα οποία θα είναι διαθέσιμα για εφαρμογή από τους εκπαιδευτικούς και θα αποτελούν υποδείγματα για παρόμοιες δράσεις. Κάθε Εκπονητής Προγραμμάτων θα εκπονήσει δύο (2) προγράμματα και από το σύνολο των 240 προγραμμάτων θα επιλεχθούν περίπου 20 για βιντεοσκόπηση. Στη βιντεοσκόπηση θα λάβουν μέρος χωρίς πρόσθετη αμοιβή, εφόσον το επιθυμούν, οι Εκπονητές των προγραμμάτων που επιλέχθηκαν.

Σε περίπτωση που οι Εκπονητές Υλικού ή οι Εκπονητές Προγραμμάτων δεν επιθυμούν να λάβουν μέρος στην ως άνω βιντεοσκόπηση, το ΙΕΠ δύναται να επιλέξει τα πρόσωπα τα οποία θα λάβουν μέρος στη βιντεοσκόπηση.

Το σύνολο του υλικού που θα παραχθεί θα είναι διαθέσιμο μέσω moodle/mooc. Η επίτευξη των στόχων της επιμόρφωσης θα ελέγχεται με ερωτήσεις που θα καλούνται να απαντούν οι επιμορφούμενοι. Ο καθορισμός των ερωτήσεων αποτελεί παραδοτέο τόσο των Εκπονητών Υλικού όσο και των Εκπονητών Προγραμμάτων.

Η εκπόνηση του επιμορφωτικού και υποστηρικτικού υλικού και των προγραμμάτων καλλιέργειας δεξιοτήτων πραγματοποιείται παράλληλα, με βάση τεχνικές προδιαγραφές που έχουν εκδοθεί από την Επιστημονική Ομάδα Έργου (EOE) πριν την ανάθεση του έργου και οι οποίες διασφαλίζουν την ομοιογένεια και την διασύνδεση του υλικού που θα παραχθεί. Η ΕΟΕ εποπτεύει, συντονίζει και παρακολουθεί καθ’ όλη τη διάρκεια την πορεία του έργου.

Επισημαίνεται ότι ο κάθε εμπειρογνώμονας εκπονεί διακριτό παραδοτέο που έχει καθοριστεί από την Επιστημονική Ομάδα Έργου. Τόσο οι Εκπονητές Υλικού όσο και οι Εκπονητές Προγραμμάτων υποχρεούνται να συνεργάζονται με την ΕΟΕ, η οποία έχει την ευθύνη για την καθοδήγηση, παρακολούθηση και τον συντονισμό τους καθώς και την υλοποίηση του προγράμματος. Επιπλέον, η Επιστημονική Ομάδα Έργου έχει την ευθύνη σύνθεσης των ατομικών παραδοτέων των εμπειρογνωμόνων σε ένα τελικό και ενιαίο υλικό.

2. ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΑΙΤΗΣΕΩΣ, ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ

Τα απαραίτητα προσόντα τα οποία αποτελούν κριτήρια ένταξης (on/off), είναι τα παρακάτω:

2.1. Δικαιούχοι αιτήσεως:

α) Μέλη Δ.Ε.Π./Ομότιμοι Καθηγητές/Ε.ΔΙ.Π./Ε.Ε.Π. και επιστημονικοί συνεργάτες με διδασκαλία στο Πανεπιστήμιο οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού τίτλου σπουδών,

β) Εν ενεργεία Εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δημόσιας και ιδιωτικής. Επισημαίνεται ότι οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί της δημόσιας ή ιδιωτικής εκπαίδευσης καθώς και τα μέλη Δ.Ε.Π./Ε.ΔΙ.Π./Ε.Ε.Π. που συνταξιοδοτούνται καθώς και οι εκπαιδευτικοί της ιδιωτικής εκπαίδευσης, οι οποίοι απολύονται μετά την αίτησή τους για ένταξη στο Μητρώο, παραμένουν ενταγμένοι σε αυτό για τρία έτη από την ημερομηνία συνταξιοδότησης ή απόλυσής τους αντιστοίχως και κατά το χρονικό αυτό διάστημα είναι δυνατή η ανάθεση έργου σε αυτούς, σύμφωνα με την υπ ́ αριθμ. 1478/19-02-2021 (ΑΔΑ: 6ΒΖ3ΟΞΛΔ-ΞΥΧ) Απόφαση του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. Μετά το πέρας της τριετίας, οι ως άνω κατηγορίες συνταξιοδοτηθέντων ή απολυθέντων, θα διαγράφονται αυτοδικαίως από το Μητρώο.

Σημειώνεται ότι τα στελέχη του ΙΕΠ, δεν έχουν δικαίωμα αιτήσεως.

2.2 Κριτήρια εγγραφής (On-off Κριτήρια)

Οι υποψήφιοι πρέπει υποχρεωτικά, και επί ποινή αποκλεισμού, να πληρούν τις εξής προϋποθέσεις :
Μέλη Δ.Ε.Π./Ομότιμοι Καθηγητές/Ε.ΔΙ.Π./Ε..Π., και επιστημονικοί συνεργάτες με διδασκαλία στο Πανεπιστήμιο οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού τίτλου σπουδών. Οι ως άνω πρέπει να διαθέτουν
αποδεδειγμένο έργο (εμπειρία), μεγαλύτερη των τριών εξαμήνων.
ή

Εν ενεργεία εκπαιδευτικοί με τουλάχιστον δεκαετή (10) εκπαιδευτική προϋπηρεσία, σε δημόσιο ή
ιδιωτικό σχολείο, κάτοχοι διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών.

2.3 Βαθμολογούμενα Κριτήρια:

Οι ενδιαφερόμενοι που εμπίπτουν σε μια από τις ανωτέρω κατηγορίες, θα συμμετέχουν στη διαδικασία αξιολόγησης, λαμβανομένων υπόψη των μονάδων μοριοδότησης που θα συγκεντρώσουν σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:


Εφόσον προκύψουν ισοβαθμίες η επιλογή θα γίνεται:

α) κατά προτεραιότητα ακολουθώντας τα ανωτέρω κριτήρια με την προαναφερθείσα σειρά (1 έως 5).

β) Σε περίπτωση μη άρσης της ισοβαθμίας, η επιλογή θα πραγματοποιηθεί κατόπιν κληρώσεως από την αρμόδια Επιτροπή.

3. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ – ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ

Το ΙΕΠ δε δεσμεύεται για την υποχρεωτική αξιοποίηση όλων των ενταγμένων στο Μητρώο. Στην απόλυτη κρίση της επιτροπής και στη διακριτική ευχέρεια του ΙΕΠ συμπεριλαμβάνεται η ανάθεση έργου ή μη, παραιτουμένων των ενδιαφερομένων, ρητώς και ανεπιφυλάκτως, κάθε αξίωσης. Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων στο πλαίσιο της παρούσας Πρόσκλησης θα εξετασθούν και θα αξιολογηθούν βάσει των κριτηρίων Εγγραφής, Κατάταξης και Επιλογής από την αρμόδια Επιτροπή του ΙΕΠ. Η ανάθεση έργου ανά θεματικό κύκλο θα πραγματοποιηθεί από το Δ.Σ του Ι.Ε.Π. κατόπιν σχετικής εισήγησης από την ΕΟΕ ,αφού λάβει υπόψη των προφίλ των υποψηφίων.

Καθ’ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης του ανατεθέντος έργου, θέση που μπορεί να κενωθεί για οποιονδήποτε λόγο, δύναται να καλυφθεί από άλλους ενταγμένους στο Μητρώο, στο πλαίσιο της παρούσας Πρόσκλησης, κατόπιν εισήγησης της αρμόδιας Επιτροπής και Απόφασης του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π..

Ειδικότερα, εάν κενωθεί θέση Εκπονητή υλικού ύστερα από παραίτηση του αντισυμβαλλόμενου ή για οποιονδήποτε άλλον λόγο και αιτία, το ΙΕΠ δύναται να επιμερίσει το έργο, που αυτός καλείται να παράσχει, στους υπόλοιπους Εκπονητές υλικού.

Εάν κενωθεί θέση Εκπονητή Προγραμμάτων ύστερα από παραίτηση του αντισυμβαλλόμενου ή για οποιονδήποτε άλλον λόγο και αιτία, τότε το ΙΕΠ δύναται να προβεί στην ανάθεση έργου στον επόμενο κατά σειρά κατάταξης υποψήφιο.

Επισημαίνεται ότι ο/η αντισυμβαλλόμενος/η, εφόσον είναι δημόσιος υπάλληλος, υποχρεούται να λάβει την άδεια ασκήσεως ιδιωτικού έργου, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 31 Ν. 3528/2007 (ΦΕΚ 26 Α).

4. ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ

Για τους Εκπονητές Υλικού

Π1: Επιμορφωτικό και υποστηρικτικό υλικό (αμοιβή για 0,6 ΑΜ) Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης: 25 ημέρες από την απόφαση ανάθεσης

Π2: Ερωτήσεις αξιολόγησης επιμορφούμενων (αμοιβή για 0,2 ΑΜ)

Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης: 40 ημέρες από την απόφαση ανάθεσης

Για τους Εκπονητές Προγραμμάτων

Π1: Δύο (02) Προγράμματα καλλιέργειας δεξιοτήτων (αμοιβή για 0,4 ΑΜ)
Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης: 25 ημέρες από την απόφαση ανάθεσης

Π2: Ερωτήσεις αξιολόγησης επιμορφούμενων (αμοιβή για 0,2 ΑΜ)

Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης: 40 ημέρες από την απόφαση ανάθεσης

Το παραπάνω χρονοδιάγραμμα είναι ενδεικτικό και θα καθοριστεί με ακρίβεια στη απόφαση Ανάθεσης.

5. ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ

Το εργολαβικό αντάλλαγμα για τους Εκπονητές Υλικού ορίζεται στο ποσόν των χιλίων εξακοσίων ευρώ (1.600€), το οποίο αντιστοιχεί σε 0,8 Α/Μ ύψους 2.000 € και για τους Εκπονητές Προγραμμάτων ορίζεται στο ποσό των χιλίων διακοσίων ευρώ (1.200 €), το οποίο αντιστοιχεί σε 0,6 Α/Μ ύψους 2.000,00€. Στο εργολαβικό αντάλλαγμα συμπεριλαμβάνονται οι νόμιμες κρατήσεις.

Η αμοιβή κάθε Αντισυμβαλλόμενου/ης θα καταβάλλεται άπαξ με την παραλαβή και των δύο παραδοτέων Π1 και Π2, βάσει βεβαίωσης καλής εκτέλεσης, σχετικού Πρακτικού της αρμόδιας Επιτροπής και έγκρισης από το Δ.Σ. του ΙΕΠ.

Σε κάθε περίπτωση, για τους δημοσίους λειτουργούς και υπαλλήλους, εφαρμόζονται τα οριζόμενα στην κείμενη νομοθεσία (παρ. 2 του άρθρου 104 Συντάγματος σε συνδυασμό με το άρθρο 2 του Ν. 3833/2010 (ΦΕΚ 40/Α ́), εδ. β ́ της παραγράφου 9 του άρθρου 58 του Ν.4075/2012 (ΦΕΚ 89/Α ́), σε συνδυασμό με την 137675/EΥΘΥ 1016/19.12.2018 (ΦΕΚ 5968/Β ́/31.12.18) Υ.Α., όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Σε περίπτωση που από μελλοντικές νομοθετικές ή κανονιστικές ρυθμίσεις τεθεί όριο πρόσθετων αμοιβών κατώτερο από τον συμβατικό, η αμοιβή θα αναπροσαρμόζεται αυτοδίκαια στα όρια του νόμου ή της κανονιστικής πράξης από το χρόνο ισχύος της σχετικής πρόβλεψης.

Ειδικότεροι όροι δύναται να καθορισθούν με απόφαση του Δ.Σ. στην απόφαση ανάθεσης, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στα εγκεκριμένα Τεχνικά Δελτία, Αυτεπιστασίες, όπως εκάστοτε ισχύουν.

Επισημαίνεται ότι η πληρωμή των Αντισυμβαλλόμενων, εφόσον αυτοί είναι δημόσιοι υπάλληλοι, θα πραγματοποιηθεί, βάσει των οριζόμενων στην κείμενη νομοθεσία, σχετικά με τα όρια αμοιβών των δημοσίων υπαλλήλων, σε συνδυασμό με την άδεια ασκήσεως ιδιωτικού έργου που θα πρέπει να λάβουν για την εκτέλεση του ανατιθέμενου έργου, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 31 Ν.3528/2007 (ΦΕΚ 26Α ), ως ισχύει.

6. ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Η διάρκεια συνολικής απασχόλησης των Εκπονητών υλικού και των Εκπονητών Προγραμμάτων, υπολογίζεται σε περίπου τρεις (3) μήνες από την απόφαση ανάθεσης έργου, λαμβάνοντας υπόψη και το χρόνο που απαιτείται για την έγκριση παραλαβής του υλικού από το Δ.Σ. του ΙΕΠ.

Η διάρκεια απασχόλησης δύναται να μεταβληθεί, χωρίς αύξηση του οικονομικού αντικειμένου, ανάλογα με τις απαιτήσεις του έργου.

 

Σχόλια (2)

 
Απόστολος
17 Μαρ 2021 16:02

Είναι καθαρά φωτογραφική πρόσκληση για εκείνους που συμμετείχαν στο τρέχον πιλοτικό πρόγραμμα το οποίο είχε λίγες θεματικές. Το νέο έχει εμπλουτιστεί με περισσότερες θεματικές, που δεν αναπτύχθηκαν επαρκώς ή καθόλου, αν δεν κάνω λάθος (Σχολικός συνεταιρισμός). Υπάρχουν καταξιωμένοι επιστήμονες με θεωρητική κατάρτιση και εμπειρία σε αρκετούς τομείς που αναφέρονται και οι οποίοι πανηγυρικά αποκλείονται με τα κριτήρια που ορίστηκαν αναιτιολόγητα ή σκοπίμως!!!

 
Φωτογράφος
17 Μαρ 2021 12:43

Μου θυμίζει λίγο φωτογραφική πρόσκληση, εφόσον απευθύνεται σε όσους έχουν επιμορφωθεί και έχουν υλοποιήσει Εργαστήρια Δεξιοτήτων σε προηγούμενη φάση (πιλοτικό πρόγραμμα)

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ