Placeholder

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ

Μαθήτρια Α' Λυκείου γράφει προς το υπουργείο Παιδείας

Δημοσίευση: 21/03/2021
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Πολλοί εκεί έξω θεωρούν πως οι μαθητές δεν θέλουμε να γράψουμε εξετάσεις επειδή βαριόμαστε και δεν κάνουμε απολύτως τίποτα τώρα στην καραντίνα και πως στα διαδικτυακά δεν παρακολουθούμε.

Όμως όσοι τα λένε όλα αυτά έχουν κάνει μαθήματα μέσω γουεμπεξ να δούνε πόσο ''όμορφα'' περνάμε; Δεν νομίζω....

Όσοι ενδιαφερόμαστε και θέλουμε πραγματικά να προσέχουμε, να σημειώνουμε, να γράφουμε και να στέλνουμε ασκήσεις το κάνουμε. Μέχρι εκεί που μπορούμε όμως.

Οι καθηγητές με στόχο να βγάλουν όσο πιο γρήγορα την ύλη για να προλάβουν να μας κάνουν και επαναλήψεις σε θέματα της τράπεζας, ολοκληρώνουν τα κεφάλαια με ταχύτητα φωτός χωρίς να συνειδητοποιούν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του τμήματος δεν έχει κατανοήσει.

Φυσικά δεν έχουν την ευθύνη οι καθηγητές γιατί και εκείνοι αγχώνονται σχετικά με το αν θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν έγκαιρα την τεράστια ύλη, αλλά σωστή δουλειά έτσι δεν γίνεται.

Τα προβλήματα με τις συνδέσεις συνεχίζουν να υπάρχουν, (προχτές πάλι ξαναέπεσε το σύστημα και χάθηκε μια διδακτική ώρα) και πολλοί είμαστε εμείς που στο ίδιο σπίτι χρειαζόμαστε ταυτόχρονα 3 και 4 συσκευές οι οποίες φυσικά είναι αδύνατον για μια οικογένεια να αγοραστούν.

Πάρα πολλές είναι επίσης οι φορές που ενώ ο καθηγητής εξηγεί κάτι, κόβεται ο ήχος και εμείς σαν αποτέλεσμα δεν μπορούμε να κατανοήσουμε. Στην ηλεκτρονική τάξη τα μηνύματα άλλες φορές στέλνονται και άλλες φορές όχι.

Πολλά παιδιά έχουν θεωρηθεί αδιάβαστα επειδή ένα μήνυμα απλά δεν στάλθηκε και ακόμα εργασίες καθηγητών δεν έχουν σταλεί σε εμάς ενώ θα έπρεπε.

Όλα αυτά όμως δεν φαίνεται να προβληματίζουν πολύ το υπουργείο παιδείας διότι ενώ καθηγητές μαθητές και γονείς τονίζουν επανειλημμένα πως η χρονιά έχει χαθεί, το υπουργείο επιμένει στην εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων.

Και όσο αναφορά την παράταση του έτους, πιστέψτε με 2 βδομάδες δεν θα κάνουν την διαφορά.

Η ψυχολογία μας όλη αυτήν την χρονιά ήταν άθλια και αν έστω ενδιαφέρεται το υπουργείο για αυτήν ας ακυρώσει την τράπεζα και να σταματήσει να μας αγχώνει ακόμα περισσότερο.

Σχόλια (20)

 
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
22 Μαρ 2021 23:10

@ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ (15:08)
"Οι υπόλοιποι ούτως ή άλλως δεν πρόκειται ποτέ να καλύψουν τα κενά που κουβαλάνε από το Γυμνάσιο".
Μου κάνει εντύπωση, ν' ακούγετε κάτι τέτοιο από χείλη εκπαιδευτικού. Είναι δηλαδή καταδικασμένοι να αποτύχουν λέτε? Δεν υπάρχουν άραγε άνθρωποι, που δεν πήγαν καν στο λύκειο στα εφηβικά τους χρόνια αλλά το τελείωσαν ενήλικοι πλέον? Ως και που πέρασαν και στο πανεπιστήμιο και πήραν πτυχίο, έχοντας γκρίζους κροτάφους?

 
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
22 Μαρ 2021 15:08

προς Legent.
Mπράβο σας. Περιγράφετε με άριστο τρόπο την πραγματικότητα .Όσοι μοχθούμε καθημερινά μέσα στις μαθητικές αίθουσες ξέρουμε την πραγματικότητα και το επίπεδο των μαθητών μας. Και αύριο το πρωί να γίνονταν εξετάσεις οι μαθητές που είναι ετοιμοπόλεμοι θα ανταποκριθούν με αξιώσεις. Το παρατήρησα σε διαγωνίσματα της Α Λυκείου στα οποία εξετάστηκαν οι μαθητές μου στο μεσοδιάστημα μεταξύ των δυο αναστολών της δια ζώσης εκπαίδευσης.70% των μαθητών πέτυχαν γραπτή βαθμολογία από 16-20.Οι υπόλοιποι ούτως ή άλλως δεν πρόκειται ποτέ να καλύψουν τα κενά που κουβαλάνε από το Γυμνάσιο.

 
Γ.Φ.
22 Μαρ 2021 14:58

Τόση ώρα σχόλια χωρίς ουσία. Μπράβο στο κοριτσάκι που τάραξε τα νερά.

 
ΑΣΕΠΙΤΗΣ
22 Μαρ 2021 13:28

@Μητερα
μια ερώτηση μόνο γιατί έχω απορία διαβάζοντας το μήνυμά σας.
στο φροντιστήριο που τον βάλατε πως τα καταλαβαίνει και στο σχολείο δεν τα καταλαβαίνει από απόσταση το ένα από απόσταση και το άλλο εκτός και αν κάνουν ΠΑΡΑΝΟΜΑ δια ζώσης!!!

 
aggeliki
22 Μαρ 2021 13:25

εγώ θα πω αγαπημένο μου κορίτσι ότι αν είναι τα πράγματα όπως ΕΣΥ τα γράφεις και έχει ΧΑΘΕΙ η χρονιά όπως μας λες τότε θα πρέπει να την ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙΣ κι εσύ και ΟΛΟΙ οι μαθητές!!!!
υπάρχει διαφωνία σε αυτό;

 
Μ
22 Μαρ 2021 08:57

@ΦΙΛΟΛΟΓΕ, μπράβο σας! Μακάρι όλοι οι εκπαιδευτικοί να σκέφτονταν έτσι και να λειτουργούσαν σε αυτό το πνεύμα. Θα ήταν πολλά αλλιώς στην εκπαίδευση. Συμφωνώ σε όλα. Δεν τολμούν να ζητήσουν επανάληψη της χρονιάς! Ζητούν ό,τι πιο βολικό για εκείνα και δεν ντρέπονται να δημοσιοποιούν εκκλήσεις για να τα λυπηθούμε. Να ήμουν 16 ξανά! Η ύλη θα περιοριστεί και για την Α και τη Β λυκείου. Η τράπεζα δεν πρέπει να φοβίζει κανέναν. Είναι απλώς παραπληροφορημένα τα παιδιά.

 
απάντηση σε σχόλια
22 Μαρ 2021 08:51

Δηλαδή ακυρώνεται ο αγώνας και η διδασκαλία τόσων μηνών των καθηγητών; Τα μαθήματα γίνονται κανονικά. Άλλο θέμα αν δεν επιθυμούν την τράπεζα θεμάτων.

 
Legend
22 Μαρ 2021 08:50

Το κορίτσι είπε κάτι πολύ σωστό! Χάθηκε η χρονιά. Όπως στα αναπτυγμένα ευρωπαικά κράτη συζητούν και θα εφαρμόσουν την επανάληψη της χρονιάς έτσι κι εδώ πρέπει να το εξετάσουμε σοβαρότατα. Αν οι ίδιοι οι μαθητές μας πιστεύουν ότι η χρονιά τους χάθηκε, είμαστε υποχρεωμένοι να τα ακούσουμε. Να επαναληφθεί λοιπόν η χρονιά. Να σταματήσει το καθημερινό μάθημα στα σχολεία με τηλεκπαίδευση, οι καθηγητές να μπουν σε καθεστώς αναστολής εργασίας και με το καλό τον Σεπτέμβριο η συγκεκριμένη μαθήτρια και οι συμμαθητές της να επαναλάβουν την Α τάξη λυκείου ώστε να γίνει ολόκληρη διά ζώσης και σωστά! ΟΛΜΕ και ΔΟΕ θα έπρεπε να το έχουν ήδη ζητήσει από την Υπουργό! Προσωπικά το θεωρώ λάθος. Δεν έχει χαθεί η χρονιά απλώς κάποιοι μαθητές χάθηκαν. Αυτοί οι μαθητές πρέπει να χουν την ευκαιρία να διδαχθούν όσα έχασαν μέσα στο καλοκαίρι. Δυο βδομάδες θα συμφωνήσω με το κορίτσι δεν προσφέρουν τίποτα. Εξετάσεις λοιπόν στην ύλη που καλύφθηκε και θα φανεί ποιος χάθηκε και ποιος όχι. Αν έκρινα εγώ κάποιοι μαθητές μου μπορούν να περάσουν δυο χρονιές μπροστά. Άλλοι θα έπρεπε να είναι δυο χρονιές πίσω. Κανένας δεν τους κράτησε εκεί που έπρεπε ώστε να τους δώσει την ευκαιρία να καλύψουν τις αδυναμίες τους. Μαζεύοντας κενά οδηγούνται στην παραπαιδεία με την οποία έχουν την ψευδαίσθηση ότι τα ξεπερνούν. Η πραγματικότητα είναι άλλη. Αποδεικνύεται στις εκπαιδευτικές μελέτες κάθε χρόνο.

 
Ποιά είναι η Mersentes?
22 Μαρ 2021 08:06

Αγαπητέ/τη ΦΙΛΟΛΟΓΕ,
1. Ούτε χρησιμοποίησα ούτε θα χρησιμοποίουσα ποτέ τον εαυτό μου, ως παράδειγμα προς μίμηση. Λέω ότι η 15χρονη μαθήτρια είναι πολύ πιο ώριμη γλωσσικά από εμένα (κι από πολλούς από εμάς πιστεύω) στην ίδια ηλικία.
2. Εάν ένα παιδί 15 χρονών, είχε έτοιμες προτάσεις για το τί πρέπει να γίνει στην εκπαίδευση, ή δεν θα ήταν δικές του οι προτάσεις ή θα έπρεπε να το κάναμε αύριο, υπουργό παιδείας. Η μαθήτρια εξέθεσε γραπτά και επώνυμα στην ίδια την υπουργό, αυτά που θεωρεί λανθασμένα και αρνητικά. Η υπουργός είναι αυτή που οφείλει να έχει προτάσεις και να βρίσκει αποτελεσματικές λύσεις, στα προβλήματα της παιδείας.
3. Τέλος για τις mercedes, το δίδαγμα είναι, ότι μάλλον οι φιλόλογοι δεν τις γνωρίζουν-αναγνωρίζουν. Αλλιώς δεν θα τις έγραφαν τόσο λανθασμένα.

 
Μητερα
22 Μαρ 2021 07:37

Θα ακούσετε πια τα παιδιά ; Να μην γίνουν εξετάσεις . Να εξεταστεί τι ; Οι περισσότεροι καθηγητές της Α Λυκείου έτρεχαν για να βγάλουν την ύλη ! Τα παιδιά δεν κατάφεραν να την αφομοιώσουν . Να εκμεταλλευτειτε τον χρόνο της παράτασης και να γίνουν επαναλήψεις αφού μειωθεί η ύλη ,κάτι που έπρεπε να γίνει ήδη . Ο γιος μου Α Λυκείου που ήταν συνεπής στην τηλεκπαίδευση και έστελνε τις εργασίες του και διάβαζε δεν μπορώ να πω ότι έχει αφομοιώσει τπτ . Τα αντικείμενα πολλά με ρυθμούς εξωφρενικους μαθαίνει συνέχεια καινούριους τυπους τους οποίους εφαρμόζει σε 2-3 ασκήσεις το πολύ και μετά αλλαγή ενότητας και πάλι από την αρχή . Αναγκάστηκα να τον βάλω σε φροντιστήριο σε μαθήματα που δεν υπολόγιζα για να μπορέσει αν δώσει εξετάσεις να έχει αξιοπρεπή απόδοση σε συνθήκες με ένα σύζυγο που βρίσκεται σε αναστολή από τον τον Νοέμβριο . Τα φροντιστήρια δε δεν αποτέλεσαν λύση γιατί και εκεί έχουμε τηλεκπαίδευση . Νιώθω ότι πετάω λεφτά που δεν έχω,για να πω ότι έκανα ότι μπορούσα για το παιδί που θα πάει στις εξετάσεις να πατωσει . Και όλα αυτά για να μην πάρει το υπουργείο μια θέση υπεύθυνη και να μην εφαρμόσει τπτ από όσα προγραμμάτιζε δεδομένου ότι οι συνθήκες ήταν ιδιαίτερες και ιδιαίτερη πρέπει να είναι και η μεταχείριση των μαθητών . Είμαστε γονείς σε απόγνωση και σαν γονείς δεν πρόκειται να συγχωρήσουμε την αποτυχία στην οποία εξανάγκασαν τα παιδιά μας να υποστούν ενώ προσπαθούσαν τα μέγιστα .

 
jim
22 Μαρ 2021 00:54

Οι αυθεντίες το μόνο που βρήκαν να σχολιάσουν ήταν ένα ορθογραφικό λάθος, από αυτά που είναι πολύ συνηθισμένα στην πληκτρολόγηση και την αυτόματη διόρθωση.
Μπράβο κορίτσι μου. Ξέρεις, το να εκφράζει ελεύθερα τη γνώμη του ένας νέος, σε κάποιους δεν αρέσει και λοιδορείται. Οι "μεγάλοι" όπως γνωρίζεις τα ξέρουμε όλα και δεν θα μας πεις εσύ που δεν έχεις βγει από το αβγό σου.
Να είσαι πάντα καλά και να λες αυτό που πιστεύεις χωρίς φόβο για το τι θα πούμε εμείς οι "ξερόλες".

 
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
22 Μαρ 2021 00:37

Αγαπητή <ΕΓΩ>,διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, αλλά η αυτόματη διόρθωση επισημαίνει τα ορθογραφικά λάθη. Δεν διορθώνει τις εκφραστικές αστοχίες. .Όσο για το <ξερόλες> δεν ξέρω από πού προκύπτει, αφού η επισήμανσή μου αφορά θέμα γλώσσας, που είναι στο αντικείμενο των εξειδικευμένων μου γνώσεων.

 
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
22 Μαρ 2021 00:30

Το ότι εσείς αγαπητέ master chef κάνατε 30 λάθη σε κάθε σελίδα δεν είναι ισχυρό επιχείρημα που να δικαιολογεί ότι κάθε μαθητής πρέπει να εφησυχάζει από το δικό σας παράδειγμα. Επίσης ,δεν πρόκειται για ορθογραφικό-όπως λέτε- αλλά για εκφραστικό λάθος. Η αναλογία με τη mersentes-συγγνώμη-είναι κωμική. Πάντως για να διεκδικείς το καλύτερο-όπως λέτε-πρέπει πρώτα να έχεις έτοιμες προτάσεις για το τι θέλεις. Όχι για το τι ΔΕΝ θέλεις.

 
@ Ν.Α
21 Μαρ 2021 23:05

Μάλιστα... αυτό βρήκατε να σχολιάσετε από αυτό το άρθρο... Επειγόντως εντατικά μαθήματα να μάθετε τι σημαίνει "ανοησία", "αγένεια", "καμουφλαρισμένα αισθήματα μειονεκτικότητας και θυμού με το περίβλημα της ειρωνείας"

 
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
21 Μαρ 2021 21:54

Όλοι βιώνουμε τις δυσκολίες της πρωτοφανούς αυτής κατάστασης .Το να μεμψιμοιρούμε όμως συνεχώς και να βρίσκουμε παντού προσχήματα για να μην κάνουμε τη δουλειά μας με ό,τι εργαλεία διαθέτουμε θεωρώ ότι πρόκειται για υπεκφυγή. Να μην κάνουμε μαθήματα μέσω Η/Υ αφού κάποιες φορές κόπηκε ο ήχος, να καταργήσουμε την -έστω ιδιότυπη-διαδικασία της μάθησης βρίσκοντας παντού εμπόδια. Οι μαθητές μου πάντως (όσοι ενδιαφέρονται πραγματικά)ανταποκρίνονται στο ακέραιο στις υποχρεώσεις τους. Αυτοί που στην τάξη είναι φιλότιμοι , εργατικοί και δημιουργικοί συνεχίζουν και στην τηλεκπαίδευση να ανταποκρίνονται. Οι άλλοι βρίσκουν συνεχώς αφορμές για να δικαιολογήσουν την αδράνειά τους. Τι προτείνει τελικά η μαθήτρια που συντάσσει το κείμενο; Να μην εφαρμοστεί η τράπεζα ,να μη γίνει παράταση. Μήπως να καταργηθούν και οι προαγωγικές εξετάσεις ;Θέλετε να συμφωνήσω με αυτά; Έτσι έχουμε μάθει.Να βρίσκουμε δικαιολογίες .Δεν είδα κάποια άλλη πρόταση ώστε να αναβαθμιστεί η έστω ιδιότυπη αυτή διδασκαλία. Μόνο καταργήστε...Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΗΣΣΟΝΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ. Να βγάλουμε την ευθύνη από πάνω μας για να αισθανθούμε ότι αδικούμαστε. Συμβουλεύω πάντα τους μαθητές μου να αγωνίζονται στη ζωή ,ακόμα και όταν οι συνθήκες είναι αντίξοες. Πάντα οι συνθήκες του βίου μας δεν είναι ιδανικές. Πρέπει να παραιτούμαστε και να κλαιγόμαστε για διευκολύνσεις; Αυτό το μήνυμα θέλετε να περάσουμε στα παιδιά μας;

 
Εγώ
21 Μαρ 2021 21:15

Πολύ σωστά τα λέει η φίλτατη αλλά δυστυχώς είναι σαν να μιλάμε σε έναν τοίχο...μόνο εμείς ακούμε αυτά που λέμε

Προς τα παραπάνω σχόλια: Προφανώς και το «οσο αναφορα» δεν γράφτηκε εκούσια αλλά καταλάθος από την αυτόματη διόρθωση (μου το παίζετε και ξερολες)

 
Master chef
21 Μαρ 2021 21:06

Μπράβο παιδί μου. Πολλά συγχαρητήρια σε εσένα και στους γονείς σου. Σου εύχομαι καλή πρόοδο στη ζωή σου και πάντα έτσι, να διεκδικείς το καλύτερο και να μάχεσαι για την αλήθεια και το δίκιο.

@ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ @Ν.Α
Η μαθήτρια είναι 15 ετών. Εγώ στα 15, έκανα 30 ορθογραφικά/σελίδα. Από όλη την επιστολή της προς την Υπουργό, ΑΥΤΟ, βρήκατε να σχολιάσετε-καυτηριάσετε? Ε βάλτε της κακό βαθμό για το μέγα ορθογραφικό της έγκλημα!
Εδώ έχουμε μια καινούργια mercedes κι εσείς μας λέτε..... ότι έχει λάθος χρώμα.

 
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
21 Μαρ 2021 20:14

Και μόνο το <όσο αναφορά>που γράφει η μαθήτρια, δείχνει ότι πολλά δεν πάνε καλά...

 
κίτρινο λεμόνι
21 Μαρ 2021 19:55

Παιδάκι μου Καλό, κανένας στο υπουργείο δεν νοιάζεται για τίποτα, το γαϊδουρινό της πείσμα φταίει. Και ξέρεις γαϊδουρινό πείσμα έχουν τα... γαϊδούρια.

 
Ν.Α
21 Μαρ 2021 19:42

Και μόνο το <ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ>της μαθήτριας να σχολιάσει κανείς ...Επειγόντως εντατικά μαθήματα Ελληνικών.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ