Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Σχετικά με τις Μεταθέσεις 2021

Δημοσίευση: 25/03/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δημήτρης Πεππές, μέλος Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ με τη ΔΑΚΕ καθηγητών ΔΕ

Μέσα στη ζοφερή πραγματικότητα που όλοι μας βιώνουμε, αποτελεί ευχάριστη είδηση το  γεγονός ότι το ΚΥΣΔΕ εισηγήθηκε την πραγματοποίηση 2.431 μεταθέσεων στη γενική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Το μεγαλύτερο αριθμό τα τελευταία χρόνια. Στο παρελθόν είναι αμέτρητες οι φορές που έγινα αποδέκτης της αγωνίας και του πανικού συναδέλφων εξαιτίας των ελάχιστου αριθμού μεταθέσεων. Χαίρομαι πραγματικά που για πολλούς από αυτούς ο «Γολγοθάς»  τελειώνει .

Το ΚΥΣΔΕ συνεδρίασε χωρίς αιρετούς διότι δεν συμμετείχα  σε αυτό,  πειθαρχώντας στην απόφαση της παράταξής μου και έχοντας ήδη υποβάλλει την παραίτησή μου. Οι συνεδριάσεις των υπηρεσιακών συμβουλίων χωρίς τους αιρετούς εκπροσώπους του κλάδου, αποτελεί σαφέστατα απαράδεκτο γεγονός και θα πρέπει άμεσα να δοθεί  πολιτική λύση. Ωστόσο αυτό δεν θα πρέπει να μας εμποδίσει να επικροτήσουμε τα θετικά αποτελέσματα της συνεδρίασης αυτής

Είναι η πρώτη φορά από την εποχή υπουργίας του Ευριπίδη Στυλιανίδη που οι μεταθέσεις  πραγματοποιούνται εγκαίρως και κατά ένα μήνα νωρίτερα από πέρυσι. Κατά το παρελθόν η αδικαιολόγητη καθυστέρηση των Μεταθέσεων συμπαρέσυρε σε καθυστέρηση αποσπάσεις και προσλήψεις Αναπληρωτών, με ότι αυτό συνεπάγετο στην εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, στον οικογενειακό προγραμματισμό και την ψυχολογία χιλιάδων εκπαιδευτικών. Αρκεί να θυμηθούμε ότι στο παρελθόν ζητήθηκε η κατάθεση αιτήσεων για  Αποσπάσεις, χωρίς να έχουν πραγματοποιηθεί οι Μεταθέσεις. Διαδικασία ιδιαίτερα μαρτυρική για τα ζεύγη εκπαιδευτικών.

Στον υπολογισμό των κενών για τις μεταθέσεις ικανοποιήθηκε το διαχρονικό αίτημα να συνυπολογιστούν όλες οι παραιτήσεις της φετινής χρονιάς και όχι μόνο όσων αυτοδίκαια απολύονται. Το φετινό χρονοδιάγραμμα για τις παραιτήσεις επέτρεψε το συνυπολογισμό αυτό, με αποτέλεσμα την αύξηση των κενών στα οποία βασίστηκαν οι μεταθέσεις. Επιπλέον και με δεδομένους τους επικείμενους Διορισμούς Μονίμων Καθηγητών δεν θα πρέπει να αγνοείται η σημασία του πλήθους των  κενών στον σχεδιασμό αυτό. Για το λόγο αυτό θεωρώ ότι θα πρέπει να κάνουν την αυτοκριτική τους όσοι άκριτα, με αντιπολιτευτική διάθεση,  έσπευσαν  να αποδοκιμάσουν το φετινό χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις συνταξιοδότησης και χωρίς βεβαίως να απεμπολούμε το αίτημα των εκπαιδευτικών για δυνατότητα παραίτησης οποτεδήποτε μέσα στο έτος.

Είναι αυτονόητο ότι οι εκπαιδευτικές ανάγκες σαφώς και είναι μεγαλύτερες των κενών που έχουν αποτυπωθεί. Χιλιάδες κενά έχουν «εξαφανιστεί» τα τελευταία χρόνια λόγω της μη επαναφοράς του ωραρίου μας στα πλαίσια του 2013, του μεγάλου αριθμού μαθητών ανά τμήμα, της αυξημένης κινητικότητας για την συμπλήρωση ωραρίου, της κατάργησης της διδακτικής  απαλλαγής για τους υπευθύνους εργαστηρίων και οφείλουμε όλοι να απαιτούμε συνεχώς την κατάργηση αυτών των αντιεκπαιδευτικών στρεβλώσεων.

Θετική επίσης είναι η εκ του αποτελέσματος διαπίστωση ότι δεν υπήρξε καμία παρέμβαση της πολιτικής ηγεσίας προς τη κατεύθυνση μείωσης των κενών του Τελικού Πίνακα όπως αυτό επιχειρήθηκε με αυταρχικό τρόπο σε προηγούμενα έτη με τραγικά αποτελέσματα για τους συναδέλφους.

Συμπερασματικά η ανακοίνωση των φετινών μεταθέσεων εμφανίζει μια πολύ μεγάλη αύξηση τόσο ως προς το πλήθος όσο και στο ποσοστό των αιτήσεων που ικανοποιήθηκαν. Οι τελικά ενεργές αιτήσεις που είχαν υποβληθεί στη γενική Δευτεροβάθμια Εκπ/σι ήταν 5.282 και ικανοποιήθηκαν 2.851 (ποσοστό ικανοποίησης 46,02%).  Δεν θα πρέπει βεβαίως να αγνοηθεί το γεγονός ότι χιλιάδες συνάδελφοί μας εξακολουθούν να είναι υποχρεωμένοι να εργάζονται μακριά από τη μόνιμη κατοικία τους έχοντας μεγάλα προβλήματα  (οικογενειακά, οικονομικά, υγείας). Η πολιτική ηγεσία οφείλει να στηρίξει εμπράκτως τους εκπαιδευτικούς αυτούς και να προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες για τις Αποσπάσεις.

Εύχομαι χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες για την αυριανή ημέρα

Προς ενημέρωση των συναδέλφων κοινοποιώ

1) Γράφημα δεκαετίας με τα ποσοστά των αιτήσεων για μετάθεση που ικανοποιήθηκαν ανά έτος

2) Ποσοστό Ικανοποιημένων αιτήσεων ανά Ειδικότητα

Σχόλια (15)

 
Δημήτρης
27 Μαρ 2021 17:55

Επιτέλους έγιναν πολλές μεταθέσεις.Το ΚΥΣΔΕ Τα κατάφερε και χωρίς τους αιρετούς.Η ΟΛΜΕ έκανε τραγικό λάθος με τη μη συμμετοχή της στην ηλεκτρονική ψηφοφορία με αποτέλεσμα οι αιρετοί περίπου να εξαφανιστούν από τα υπηρεσιακά συμβούλια.Την άρνηση των αριστερών την κατανοώ την άρνηση της ΔΑΚΕ δεν μπορώ να ερμηνεύσω. Μπράβο στους εκπαιδευτικούς που ψήφισαν και στους αιρετούς που έμειναν στις θέσεις τους.

 
Δημήτρης
27 Μαρ 2021 14:17

Το γεγονός ότι ικανοποιήθηκε το 54% των εκπαιδευτικών που υπέβαλλε αίτηση για μετάθεση είναι πολύ καλό.Το ΚΥΣΔΕ και Χωρίς τους αιρετούς λειτούργησε καλά.Γιατί δεν υπήρξε καταγγελία για τις αυταρχικές παρεμβάσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ της προηγούμενης Κυβέρνησης? Εδώ θέλω να επισημάνω το τεράστιο λάθος της ΟΛΜΕ για τη μη συμμετοχή στην ηλεκτρονική ψηφοφορία που είχε σαν συνέπεια την περίπου εξαφάνιση των αιρετών από τα υπηρεσιακά συμβούλια.Κατανοώ την αντίδραση των αριστερών παρατάξεων για την ηλεκτρονική ψηφοφορία την αντίδραση της ΔΑΚΕ δεν μπορώ να ερμηνεύσω.Πάντως λέω μπράβο στούς συναδέλφους που ψήφισαν και στους αιρετούς που μένουν στις θέσεις τους.

 
Δημήτρης
27 Μαρ 2021 08:23

Παρατηρώ ότι οι μεταθέσεις έγιναν πολύ νωρίς και ήταν πολλές.Όταν ικανοποιούνται οι αιτήσεις σε ποσοστό 54% πρέπει να μας χαροποιεί.Χρόνια είχαν να γίνουν τόσες πολλές μεταθέσεις.Γιατί δεν είχαν καταγγελθεί οι παρεμβάσεις της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας, της προηγούμενης διακυβέρνησης έτσι για να ξέρουμε τούς πολύ -πολύ δημοκράτες.Επίσης η ΟΛΜΕ έκανε τραγικό λάθος που δεν δέχθηκε την ηλεκτρονική ψηφοφορία για την ανάδειξη των αιρετών του κλάδου.Το ότι οι αριστερές παρατάξεις δεν δέχτηκαν το κατανοώ η ΔΑΚΕ όμως γιατί δεν δέχθηκε?Τελικά και χωρίς αιρετούς όλα πήγαν καλά.

 
Μαρια πε80
26 Μαρ 2021 13:49

Πραγματικα μου ειναι δυσκολο να πιστεψω οτι δεν υπαρχουν κενα στην 80 Οικονομιας αν υπαρχει καμια λογικη απαντηση ας με βοηθησει κανεις. Εγω εχω εντοπισει παντως οχι πολλα αλλα υπαρχουν ποιος ο λογος και δεν δινονται αραγε στις μεταθεσεις; 3% των αιτησεων ικανοποιηθηκαν.

 
κ
26 Μαρ 2021 10:36

Κομπάζουμε για τα αυτονόητα τώρα κ. Πεππέ;Ευλογείτε τα γένια σας όπως πάντα.Να πούμε και ευχαριστώ στη Ν Δ...τι να πω...

 
ΠΕ 86
26 Μαρ 2021 07:55

Πως γίνεται να δίνονται συνολικά 57 μεταθέσεις στους ΠΕ86 και οι 26 από αυτές (σχεδόν οι μισές) να πραγματοποιούνται σε μία μόνο περιοχή (συγκεκριμένα στη Β' Αθήνας); Απορίας άξιον...

 
Poyet
25 Μαρ 2021 21:40

Ύμνος προς τη νδ είναι αυτή η ανακοίνωση και όχι ενημέρωση για τις μεταθέσεις. Όταν ξεφύγουμε από αυτή τη νοοτροπία, ίσως στρώσει κάποια στιγμή και ο κλάδος και η εκπαίδευση.

 
Ελένη
25 Μαρ 2021 19:23

Συμφωνώ με την άποψη : (Πλατφόρμα με ανοιχτά δεδομένα). Διαφάνεια και στοπ στις κομματικές παρεμβάσεις .

 
notakis
25 Μαρ 2021 18:28

Κανονικά οι μεταθέσεις έπρεπε να ανακοινωθουν αμέσως μετά τη λήξη της προθεσμίας ανακλήσεων των αιτήσεων συνταξιοδοτησης, ώστε να μειωθούν τα κενά με όσους πήραν πίσω την αίτηση τους.
Αλλά τι λέω τώρα... Η μισή Ελλάδα πανηγυρίζει για τη μετάθεση, άσχετα με το αν υπάρχει κίνδυνος να πολλαπλασιαστούν όσοι βρίσκονται σε διάθεση πυσδε και να μηδενιστούν οι αποσπάσεις!
Αυτή (έπρεπε να) είναι η διαδικασία...

 
Eκπαιδευτικός
25 Μαρ 2021 14:46

Μην λέτε ψέματα κύριε Πεππέ.Δεν είναι η πρώτη φορά μετά την εποχή Στυλιανίδη που οι μεταθέσεις ανακοινώνονται έγκαιρα.Το 2019 ήταν,που ανακοινώθηκαν στις 29 Μαρτίου και μάλιστα πήρατε μέρος στη συνεδρίαση ως αιρετός εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών.Πάει τόσος καιρός (2 χρόνια) που το ξεχάσατε;Αλλά τότε κυβερνούσε άλλο κόμμα και δεν του δίνουμε τα εύσημα,σωστά;

 
Πάνος
25 Μαρ 2021 14:23

15 χρόνια τοποθετημένοι στα νησιά των Κυκλάδων, μετάθεση ακόμα περιμένουμε. Η κοροϊδία συνεχίζεται κανονικότατα.

 
Α
25 Μαρ 2021 14:15

ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΠΕΠΠΕ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΑΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΔΑΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ.....

 
πλατφόρμα με ανοιχτά δεδομένα
25 Μαρ 2021 13:24

και ούτε μαγειρέματα ούτε τίποτα, σε λίγα λεπτά ξέρουν όλοι κενά, μόρια, θέση . απλό , γιατί δεν το ζητάτε, κύριε ΔΑΚΕ; γιατί οι αμοιβαίες μεταθέσεις δεν γίνονται από πλατφόρμα ζήτησης-προσφοράς;Πέντε απλά πράγματα για δικαιοσύνη και διαφάνεια δεν κάνατε τόσα χρόνια και η υπουργός σας το τερμάτισε με τους ημετέρους

 
ΠΕ19
25 Μαρ 2021 12:24

Μιας και μιλάμε για κανονικότητα
Αγαπητέ εκπρόσωπε και κυρία υπουργέ
Πόσο ποιο εύκολο είναι να κάνεις αξιολόγηση σε κλειστά σχολεία από το να βγάλεις ένα νόμο και να τον εφαρμόσεις για επιλογή στελεχών. ???
Ο έρμος ο νόμος για τις δομές τις εκπαίδευσης έτοιμος ήταν εδώ και 2 χρόνια ακόμα να τον δούμε.
Φαγούρα να γίνει αξιολόγηση σε κάτι που υφίσταται μόνο ηλεκτρονικά !!! Δεν είχαμε κάνει αξιολόγηση σε ανοικτά σχολεία θα κάνουμε σε κάτι που δεν το έχει κάνει ποτέ κανείς ξανά και ποιος ξέρει αν έχει γίνει και ποτέ σε τόσο μεγάλη κλίμακα στον κόσμο !!!!!
Δεν βγάζουμε νόμο όμως επιλογής στελεχών που υπάρχει και απλά θέλει διορθώσεις σε ανορθογραφίες που έκανε η προηγούμενη κυβέρνηση λόγο ιδεολογικών αγκυλώσεων ( ελπίζω, αν και δεν το βλέπω, να μην υπάρχουν και τώρα από την ανάποδη). Ειδικά σε επίπεδο Δ/ντων σχολικών μονάδων η ψήφιση και η εφαρμογή ενός τέτοιου νόμου είναι διαδικασία ενός βήματος (οι προηγούμενοι σε 3 χρόνια άλλαξαν 3 νόμους και εφάρμοσαν 2, σε επίπεδο Δ/ντων).
Δεν πρέπει να φτιαχτούν οι δομές πριν την αξιολόγηση ??? γιατί καθυστερεί το νομοσχέδιο ???
Τελευταίο. το υπουργείο ακούει τη βάση που τους στήριξε ???

 
Πε19
25 Μαρ 2021 12:11

Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο που ξαναγυρίζουμε σε κάποια έστω κανονικότητα. Απλά και από την πλευρά των συναδέλφων αλλά και ιδιαίτερα του υπουργείου υπάρχουν συγκρούσεις που δεν θα έπρεπε και αστοχίες.
Υπουργείο
Ετσιθελικά ηλεκτρονική ψηφοφορία ΜΟΝΟ στους εκπαιδευτικούς. Αν θες να δοκιμάσεις ένα νέο καινοτόμο μέτρο δεν το δοκιμάζεις στον πολυπληθέστερο κλάδο αλλά σε μικρότερους αν πετύχει πας παρακάτω και δεν βάζεις εκπροσώπους του 13% (ο συντάκτης είναι εκπρόσωπος του 40% των συναδέλφων και ιδιαίτερα άξιος και θα ήταν αιρετός με οπουδήποτε σύστημα).
Με κάθε τρόπο αξιολόγηση ακόμα και κλειστών σχολείων. Ο οποίο εύκολος τρόπος να απαξιώσεις την αξιολόγηση. Τώρα που δια ζώσεις έχουν γίνει 2 μήνες μάθημα (Β/μια) και άντε να γίνει άλλος 1 τι νόημα έχει να ξεκινήσει η αξιολόγηση. Σε τι ???? στην επιμόρφωση του υπουργείου (ακόμα ψάχνουν επιμορφωτές) στα μέσα που έδωσε στους εκπαιδευτικούς (έχω σπαταλήσει πάνω από 1000 € για εξοπλισμό και υπηρεσίες για να είμαι αξιοπρεπής στους μαθητές μου και επειδή έκανα το λάθος να έχω ΔΔ και ένα αξιοπρεπή μισθό δεν δικαιούνται τα παιδιά μου voucher) ? Σε τι ??? όταν το υπουργείο είναι ανεπαρκές τι αξιολόγηση να κάνει στους υπαλλήλους του.
Οι συνάδελφοι
Είναι καλύτερα να μην έχουμε εκπρόσωπο στα συμβούλια παρά να πάμε να ψηφίσουμε σε μία διαδικασία που είναι προβληματική αλλά κατά τα λεγόμενα των ειδικών ασφαλής ??
Ως πότε θα πιπιλάμε της καραμέλα δεν θέλω αξιολόγηση με αξιολογεί η υπογραφή στο βιβλίο ύλης ?? Πότε είχαμε προτάσεις (σοβαρές και άμεσα εφαρμόσιμες) ??

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ