Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Υφ. Παιδείας: Παράταση του διδακτικού έτους θα γίνει όχι γιατί δεν έχει καλυφθεί η ύλη

“Έχουμε καθημερινή εικόνα αν έχει καλυφθεί η διδακτέα ύλη”
Δημοσίευση: 29/03/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

«Έχουμε καθημερινή εικόνα αν έχει καλυφθεί η διδακτέα ύλη . Η ύλη έχει καλυφθεί».

Αυτό δήλωσε σήμερα στη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή, κατά τη συζήτηση σχετικής επίκαιρης ερώτησης της Βουλευτού του ΚΙΝΑΛ Χ. Κεφαλίδου και τόνισε τα εξής:

Παράταση διδακτικού έτους:  Αν θα γίνει παράταση του διδακτικού έτους, δεν θα γίνει γιατί δεν έχει καλυφθεί η ύλη, αλλά γιατί χρειάζεται και αφομοίωση και η δια ζώσης και η διάδραση μαθητών και μαθητριών με το εκπαιδευτικό περιβάλλον.

Είμαστε έτοιμοι για όλα τα σενάρια:   Όλοι ευχόμαστε να μην υπάρχει λόγος να συνεχιστεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά το υπουργείο είναι έτοιμο για όλα τα σενάρια, όπως οι ειδικοί θα τα υποδείξουν.

Σχεδιασμός του υπουργείου  Παιδείας

  • Εκτός από την ολοκλήρωση των διορισμών χιλίων σαράντα μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού για τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο πλαίσιο των προκηρύξεων 1ΕΑ/2019 και 2ΕΑ/2019 του ΑΣΕΠ, εκ των οποίων τα εκατόν τριάντα τέσσερα μέλη αφορούσαν σε κλάδο ΠΕ23 Ψυχολόγων σε Μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής, επιπλέον για το σχολικό έτος 2020-2021 προσελήφθησαν χίλιοι επτακόσιοι πενήντα επτά Αναπληρωτές - Μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού του κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων για το σύνολο των προγραμμάτων και μπορούν να απασχοληθούν σε όλη την επικράτεια για τη στελέχωση των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το πρόγραμμα της ΕΔΕΑΥ για τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, για τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, για τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης και για τα ΕΠΑΛ.
  • Θα πρέπει να σημειωθεί ότι πρόκειται για τις περισσότερες προσλήψεις που έχουν πραγματοποιηθεί σε σχέση με τα προηγούμενα σχολικά έτη.
  • Για το νέο σχολικό έτος 2020-2021, σε συνέχεια των ανωτέρω διορισμών, το Υπουργείο, επιδιώκοντας τη στελέχωση των σχολικών μονάδων και των δομών Ειδικής Αγωγής για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κάλυψη των αναγκών του μαθητικού πληθυσμού, πραγματοποίησε μέχρι σήμερα έξι χιλιάδες οκτακόσιες εννέα προσλήψεις Αναπληρωτών - Μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού. Η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ενισχύθηκε με Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό που συνεισφέρει στην επίλυση των προβλημάτων που προκάλεσε η πανδημία για την ψυχοκοινωνική στήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διευκόλυνση στην προσαρμογή στις νέες συνθήκες.
  • Καθορίστηκαν ομάδες σχολικών μονάδων όπου για το έτος 2020-2021 ασκούνται καθήκοντα από μέλη του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού του κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών που κατανεμήθηκαν σύμφωνα με τις προτάσεις των περιφερειακών διευθυντών εκπαίδευσης.
  • Επιπλέον στα επαγγελματικά λύκεια συστήθηκε και συγκροτήθηκε ομάδα εποπτών ψυχολόγων του συλλόγου των Ελλήνων ψυχολόγων για την υποστήριξη του έργου των ψυχολόγων ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού κλάδου ΠΕ23 και ανακοινώθηκαν στις 28/01/2021 επιμορφωτικά σεμινάρια για τους νεοπροσληφθέντες ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς με θέμα: «Επιστροφή στο σχολείο και ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας στην περίοδο της πανδημίας covid19». Και ο στόχος είναι η επιμόρφωσή του σε ζητήματα ψυχοσυναισθηματικής και κοινωνικής υποστήριξης λόγω των συνθηκών που προκλήθηκαν από την πανδημία.

Σχόλια (11)

 
Τι δούλεμα!
31 Μαρ 2021 19:11

Τι δούλεμα όμως.Μα το θέμα δεν είναι να βγεί όπως να ναι η ύλη αλλα να βγει κανονικά και αυτό δεν γίνεται με τηλεκπαίδευση!

 
@τρομερό
31 Μαρ 2021 12:13

Έχετε παιδιά που πηγαίνουν σχολείο? Γιατί εγώ προσωπικά, δηλώνω πρόθυμος να τα κάνω κανονικά μάθημα ολόκληρο το καλοκαίρι (Σ-Κ και 15 Αυγούστου συμπεριλαμβανομένων).

 
τρομερό
31 Μαρ 2021 09:39

ότι έχει σχέση με εργασία πολεμιέται μέχρι ...τρομερό.Δάσκαλοι και δασκάλες μόλις άκουσαν για δουλειά ρίχτηκαν στον αγώνα. σχόλια ειρωνία ...Ε ναι έχασαν τόσες ώρες παρουσίας. Τόσο μεγάλο θέμα είναι λίγες μέρες παραπάνω στο σχολείο;

 
Ετσι είναι αν έτσι νομίζετε
31 Μαρ 2021 02:08

Α μάλιστα!!Η αφομείωση και η διάδραση θα γίνουν στις δύο εβδομάδες της παράτασης!!Οτι να ναι όντως!!!

 
Μ.Χ
30 Μαρ 2021 17:14

Ότι να ναι. Να κάνει μόνη της την παράταση με το ωραίο κολιέ της που το θαύμαζαν σήμερα. Θα το φοράει και τα παιδάκια θα το βλέπουν και θα τρώνε το φαγητό τους.

 
Άννα
30 Μαρ 2021 15:57

Κοινωνικοποίηση νηπίων σε προκάτ.

 
ειρηνη
30 Μαρ 2021 15:47

δια ζώσης καλοκαιριάτικο, μετά από μία χρονιά που τα παιδιά έχουν ταλαιπωρηθεί και κουραστεί ψυχικά να τα αναγκάσουμε να συνεχίσουν το σχολείο... τι να πω

 
Ζήτω η παράταση!
30 Μαρ 2021 15:44

Ωραία είναι η παράταση. Μέχρι 30 Ιουνίου για την Π/θμια είναι μια χαρά. Κι εφόσον προσλήφθηκαν οι αναπληρωτές τέλη Αυγούστου, τους βολεύει να διεκδικήσουν και τη μονιμοποίησή τους, καθώς θα έχουν 2 ή 3 διαδοχικές συμβάσεις με λιγότερο κενό διάστημα από τρίμηνο. Μπράβο Κεραμέως!!! Εσένα θέλουμε! Να ανοίξεις αυτομάτως τον δρόμο, μιας και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο θα τους δικαιώσει άμεσα. Προχώρα σε θέλει όλη η χώρα!

 
AI
30 Μαρ 2021 12:45

Μέσα στην κάψα του καλοκαιριού, χωρίς κλιματισμό, θα κοινωνικοποιούνται τα παιδιά... Στην αυλή θα είναι υπέροχα, με 30+ βαθμούς, στις 12 το μεσημέρι γυμναστική! Φοβερό! Εύγε!

 
Μ.Χ
30 Μαρ 2021 10:10

Καλά μας έχουν κουφανει τελείως. Από την μια παράταση του διδακτικού έτους για την ύλη. Τώρα όχι για την ύλη αλλά για την κοινωνικοποίηση των παιδιών. Έλεος. Ψέμα στο ψέμα.

 
Θυμιος εκπαιδευτικός
30 Μαρ 2021 08:35

Δε μας πειράζει και μια μικρή παράταση. Για το καλο των μαθητών στο δια ζώσης περιβάλλον και τις διδακτικές πρακτικές!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.