Placeholder

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ

Ανοιχτή Επιστολή στην υπ. Παιδείας Ν. Κεραμέως από μαθητή της Β΄Λυκείου

Δημοσίευση: 10/04/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αξιότιμε κ.Υπουργέ,

Ως μέλος της μαθητικής κοινότητας Γενικού Λυκείου Ηρακλείου Κρήτης και ως μαθητής που παρακολουθεί την εξάπλωση της πανδημίας στην χώρα δράττομαι της ευκαιρίας να σας καταστήσω κοινωνούς των έντονων προβληματισμών μου αναφορικά με την εκπαιδευτική πολιτική που έχει ακολουθηθεί.Στο πλαίσιο αυτό θα επιχειρήσω να αναδείξω τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες των συμμαθητών,των καθηγητών και των άλλων μελών της κοινωνίας με τους οποίους και συνδιαλέγομαι έστω και κάτω από τις πρωτόγνωρες κοινωνικές συνθήκες.

Όπως πιθανόν να γνωρίζεται και όπως έχετε επισημάνει εμφατικά στις καθημερινές σας δηλώσεις η διασπορά του ιού στην κοινότητα συνιστά μια ιδιαίτερα δυναμική κατάσταση που δυστυχώς επιβάλλει την ρευστότητα στις κυβερνητικές αποφάσεις .

Παρόλα αυτά θα πρέπει να ακολουθείται αυτή η μεταβλητότητα και στην εκπαιδευτική διαδικασία ή απαιτεί ένα συγκροτημένο προγραμματισμό της εκπαιδευτικής χρονιάς ; Η απάντηση νομίζω πως είναι προφανής όπως προφανής πρέπει να θεωρείται και ο λόγος που τόσοι μαθητές της επικράτειας αισθάνονται πως οι αποφάσεις του υπουργείου είναι μετέωρες και πελαγοδρομούν . Και στο σημείο αυτό θα πρέπει να ευχαριστήσουμε όλους τους καθηγητές και δασκάλους της επικράτειας που καταβάλλουν πραγματικά υπεράνθρωπες προσπάθειες ώστε να αναπληρώσουν τα κενά της πολιτειακής μέριμνας . Δυστυχώς όμως μετά από λίγο καιρό δεν επαρκούν .Δεν επαρκούν γιατί οι εγκύκλιοι αναφορικά με την αξιολόγηση μας στο τετράμηνο καταφθάνουν λίγο καιρό πριν την λήξη του .Δεν επαρκούν γιατί τα σχολεία ανοιγοκλείνουν σαν διακόπτες και μάλιστα όχι ως ένας γενικός διακόπτης -όπως θα λέγαμε -αλλά ως ασφάλειες (παρακολουθούμε να λαμβάνονται ανομοιογενή μέτρα που οδηγούν στο ασύμμετρο άνοιγμα -ας μην ξεχνάμε τα σχολεία της αττικής που παρέμειναν κλειστά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ).Δεν επαρκούν διότι ένα μεγάλο ποσοστό των καθηγητών έχουν παιδιά που  βρίσκονται ακόμα υπό καθεστώς τηλεκπαίδευσης με αποτέλεσμα εκείνοι να απουσιάζουν από τα σχολεία και τα κενά στην ύλη να διογκώνονται .Δεν επαρκούν διότι ακόμα και όταν ανοίγουν όλα τα σχολεία τα υγειονομικά πρωτόκολλα δεν συνιστούν παρά ένα θεωρητικό κείμενο χωρίς καμία εφαρμογή - γιατί το γεγονός ότι 27 μαθητές βρίσκονται σε απόσταση 10 εκατοστών θεωρείται φυσιολογικό αλλά ξαφνικά αναιρείται μόλις βγουν από το σχολείο και μπουν σε ένα κατάστημα .Δεν επαρκούν διότι τα τεχνικά προβλήματα σύνδεσης ενός μαθητή στην εκπαιδευτική πλατφόρμα αν και του αποστερούν το δικαίωμα στην εκπαίδευση  αγνοούνται απλά με την μη προσμέτρηση της απουσίας του . Δεν επαρκούν ακόμα διότι στο ηλεκτρονικό έτος 20-21 οι μαθητές της Γ λυκείου θα κληθούν να διαγωνιστούν συν τοις αλλοις για το πόσο καλή ήταν η σύνδεση τους στα τηλεμαθήματα ή για την ευχέρεια του καθηγητή να χειρίζεται τα τεχνολογικά μέσα...

Όλα όσα πιθανόν να σκιαγραφηθήκαν αποκαλύπτουν τις ανησυχίες ,το άγχος και την ανασφάλεια των μαθητών τα οποία σίγουρα δεν θα αποπιεστούν με τον εξαναγκασμό τους να επιστρέψουν κάτω από ιδιαίτερα βεβαρημένες επιδημιολογικές συνθήκες  στα σχολεία . Αντίθετα η απόφαση αυτή περί επιστροφής των μαθητών των Λυκείων στις φυσικές τους αίθουσες έχει στενοχωρήσει ιδιαίτερα ένα μεγάλο ποσοστό του μαθητικού πληθυσμού. Είμαστε βαθύτατα στενοχωρημένοι διότι το αν θα κινδυνεύσουν η μητέρα μας ή (και)ο πατέρας μας ή (και) τα άλλα αγαπημένα μας συγγενικά πρόσωπα εξαρτάται από το πόσο καλά θα λάβουμε βιολογικό υλικό μέσω του στυλεού των rapid test (μια διαδικασία περίπλοκη και εξειδικευμένη ). Είμαστε αγχωμένοι διότι αν νοσήσουμε θα αποκοπούμε από κάθε μορφής εκπαίδευση για μεγάλο χρονικό διάστημα και αν είμαστε μαθητές της Γ λυκείου μπορεί να δώσουμε εξετάσεις τον Σεπτέμβριο -με ότι και αν αυτό συνεπάγεται .

Το τελευταίο διάστημα πολλοί συμμαθητές μου και γονείς σε όλη την Ελλάδα έχουν εκθέσει και αυτοί τους προβληματισμούς τους και πραγματικά όσο και αν θέλω να διατηρώ αισιοδοξία  δεν μπορώ παρά να επιβεβαιώσω την πλειονότητα των καταστάσεων που παρουσιάζουν . Δεν μπορώ όμως να μην πιστώσω και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό τις

καίριες προσπάθειες εκσυγχρονισμού της μαθητικής διαδικασίας και τον εμπλουτισμό της με την ηλεκτρονική τάξη και το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο τα οποία και εύχομαι να διατηρηθούν στα επικείμενα εκπαιδευτικά έτη.

Κλείνοντας θα ήθελα να κάνω θερμή παράκληση στην Εκπαιδευτική πολιτική να ανασκευάσει τις θέσεις της αναφορικά με το άνοιγμα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευση προτείνοντας το ασφαλές άνοιγμα μόνο της Γ’ Λυκείου . Οι υπόλοιπες τάξεις του λυκείου θα ήταν προτιμότερο να συνεχίσουν με τηλεκπαίδευση το οποίο προϋποθέτει την αναδόμηση του ωρολογίου προγράμματος και την διενέργεια των τηλεμαθημάτων από τους  καθηγητές στο χώρο των ελληνικών σχολείων . Ακόμα είναι επιτακτική η ενημέρωση της σχολικής κοινότητας το συντομότερο δυνατό για ζητήματα που αφορούν την παράταση του σχολικού έτους όπως και η επισημοποίηση της ακύρωσης των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων (ως χρονοβόρα διαδικασία που πρέπει να αντικατασταθεί από επαναλήψεις της ύλης και την κάλυψη των κενών που ,αναπόφευκτα,έχουν δημιουργηθεί ).

Με εκτίμηση και σεβασμό ,

Μαθητής της Β’Λυκείου ΓΕΛ Ηρακλείου Κρήτης

(Το όνομα του μαθητή υπάρχει στο esos )

Ετικέτες: 
Νίκη Κεραμέως

Σχόλια (70)

 
Δήμητρα
20 Απρ 2021 16:29

Είμαι μαθήτρια γ λυκειου. Ήμουν αρκετά επιμελής Και πειθαρχημένη. Προσπαθούσα πάντα για το καλύτερο. Έκανα πάντα όνειρα και εξακολουθώ να κάνω. Ήμουν από τα άτομα που έλεγα ότι έτσι και είμαστε σε καραντίνα δεν θα περάσω. Και όμως ειμαι εδώ. Είμαι εδώ και παλεύω για το μέλλον μου. Πόσα άτομα ξέρω που τα παράτησαν δεν έχετε ιδέα. Οι συνθήκες που ζούμε είναι δύσκολες. Κανένας δεν πέρασε μόνο από ένα φροντιστήριο. Το σχολείο δεν ειναι ίδιο με πριν. Ανοίξαμε και νιώθω ότι 5 μήνες δεν έκανα τίποτα. Έχω φτάσει σε σημείο να μηδενιζω την κάθε μου προσπάθεια. Εγώ που διάβαζα μέχρι τις 5 ,εγώ που έκλαιγα σχεδόν κάθε μέρα, που αναγκαστηκά να κλείσω τα μέσα δικτύωσης για να μην μου αποσπανε την προσοχή. Η χειρότερη στιγμή ήταν εκείνη που συνειδητοποίησα ακούγοντας τα κανάλια ότι στους μαθητές που καλούνται να δώσουν πανελλήνιες ανήκα εγώ. Ξέρετε δεν περνάνε μόνο όσοι έχουν καταβάλει ώρες διαβασματος . Αλλά όσοι ήταν ικανοί να διαχειριστούν την ψυχολογία τους . Δυστυχώς δεν ανήκω σε αυτούς, Δεν στάθηκα δυνατή. Η προσπάθεια δεν τελειώνει. Στόχος μου είναι να ξέρω ότι τα έδωσα όλα στο τέλος για να μην έχω τις τύψεις ότι δεν προσπάθησα . Οι καταστάσεις μέσα στο σπίτι είναι δύσκολες. Δεν είχα προσωπικό χώρο για διάβασμα. 4 άτομα μέσα στην οικογένεια με αδερφό και γονείς σε αναστολή. Προσπαθούσαν να με σεβαστούν, να σεβαστούν την προσπάθεια μου. Αλλάζα συνεχώς δωμάτια επειδή δεν άντεχα σε έναν ίδιο χώρο 24 ώρες το 24ωρο. Το γραφείο μου έγινε σχολείο, φροντιστήριο , προαυλιο. Έβγαινα μια φορά την εβδομάδα για να κάνω πατίνια κάτι που αγαπάω και επειδή με έκανε να ξεχνιέμαι υπερβολικά πολύ όταν γυρνούσα σπίτι συνειδητοποιούσα τι είχα να κάνω και άρχιζα να νιώθω τύψεις και να κλαίω. Και Όλα αυτά για μια βόλτα. Ένα περπάτημα που δεν μπορούσα να το κανω μέσα στην εβδομάδα διότι τελείωνα το φροντιστήριο στις 10.30. Μου πήρε πολύ χρόνο για να με πειθάρχησω όσον αφορά τα διαγωνίσματα του φροντιστηρίου, καθώς στο σχολείο δεν έχουμε γράψει ούτε ένα. Επιστρέψαμε στα θρανία και με θλίβει το γεγονός ότι σε 2 μήνες τελειώνει το σχολείο και το αποχαιρεταμε έτσι. Εμείς οι μαθητές προσπαθούμε να βοηθούμε ο ένας τον άλλον ψυχολογικά, να υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλον λεγοντας <<θα τα καταφέρουμε>> και ας μην το πιστεύουμε. Παίζουμε ένα βόλεϊ στην γυμναστική και είναι η διέξοδο μας. Περάσαν 5 μήνες έτσι από την ζωή μας. Είναι κρίμα. Είναι άδικο. Πολύ αδικο. Καθηγητές και ψυχολόγοι προσπαθούν να μας ανεβασουν το ηθικό, να μας συμβουλεύουν. Στο σχολείο μας ήρθε μια ψυχολογος και 49 παιδιά από την Γ Λυκείου θα πάνε να της μιλήσουν. Είναι άδικο το σύστημα. Πολύ αδικο. Η Ελλάδα χάνει μυαλά και επιστήμονες εξαιτίας αυτής της κατάστασης. Μην το αφήστε έτσι. Κάντε κάτι για εμάς που είμαστε το μέλλον και θέλουμε να βοηθήσουμε. Κάντε κάτι για εμάς που κλαιγαμε και νοιαστηκαμε για το μέλλον μας. Εύχομαι ο καθενας να πετύχει αυτό που θέλει και κουράγιο τίποτα άλλο.

 
Από ότι φαίνεται η υπουργός αγνοεί για άλλη μια φορά ...
15 Απρ 2021 17:24

...τους μαθητές !!!!

 
Συγχαρητήρια στον μαθητή !!
13 Απρ 2021 15:14

Ας επιλέξει κάποια σχόλια το esos και ας τα δημοσιεύσει

Τι να πω για την κατάσταση δεν έχω λόγια εύχομαι σε όλους τους μαθητές της χώρας καλό κουράγιο !Απο την υπουργό ας μην ελπίζουν και πολλά
Η κυρία υπουργός εξάλλου κάνει εξορμήσεις σε σχολεια που της αρέσουν
Σ
Δεν έχει πάει ποτέ σε μια κατάληψη !! Να επικοινωνήσει με τους μαθητές

Τα παιδιά της Υπουργός να θυμάται ότι δεν είναι δυο είναι πολλά περισσότερα
Γιατί αν αγνοεί αυτό ...τότε βράσε όρυζα .
Έχουμε φτάσει όλοι οι εκπαιδευτικοί Απριλίο και ακόμα να μας πει τι θα γίνει με τις εξετάσεις .
Κάποιοι λενε ότι θα γίνουν προαγωγικες ...και τους απαντώ ΕΙΣΤΕ ΤΡΕΛΟΙ !!!!
ΑΝ ΘΕΛΕΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ !!!
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΛΕΙΣΤΑ 5 ΜΗΝΕΣ ΠΩΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ !!!
ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΛΙΓΟ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ !!!!
ΟΛΟ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ !!!

 
Ποιον ακριβώς μαθητή η υπουργός Παιδείας
13 Απρ 2021 14:59

Απορω ...
Τοσο καιρο χιλιάδες μαθητές γονεις και εκπαιδευτικοί κατακρίνουν τη Υπουργό για τις ΚΑΚΩΣΕΙΣ που έχει προκαλέσει !!! Η υπουργός μας δυστυχώς εγκληματεί εις βάρος αθώων ψυχών
Τους περνάει από βασανιστήρια και τα βαφτίζει μοντέλο κοινωνικοποίησης !!
Αρκετά πια !!!
Συγχαρητήρια στον μαθητή

 
Κυρία κεραμεως
13 Απρ 2021 14:54

Για ποσο θα κλείνεται ακόμα τα μάτια .
ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑ
ΛΟΓΩ ΑΔΕΙΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ
ΝΤΡΟΠΗ !!!

 
Μιχάλης Μαθητής Β λυκειου
13 Απρ 2021 14:24

Σήμερα έμαθα πως είμαι θετικός στον COVID ! Το τεστ το έκανα και βγηκε αρνητικό κυρία Υπουργέ ! Έχω ρίγη και ο πυρετός δεν λέει να κατέβει κάτω από 38.3 .Στην οικογένεια μου κυρία Υπουργέ ζούμε στο ίδιο δωμάτιο 3 παιδιά και για να μην τους κολλήσω επειδή η αδερφή μου έχει ζάχαρο και είναι σε άσχημη κατάσταση θα πρέπει να μην μετακινούμαι εντός τους σπιτιού για δυο εβδομάδες .Γνωρίζω πως κόλλησα
ούτε από κορονοπαρτι οπως λέτε ούτε από συγκετρωσεις ανεύθυνων μαθητών
κόλλησα από την Θεια μου η οποία δουλεύει στην ΜΕΘ και βγηκε θετική πριν 7 μέρες .
Ξεπόρτισα μισό λεπτό από το δωμάτιο μου πήγα κοντά στο ρουτερ για να τα γραψω αυτά όχι γιατί έχω την την παραμικρή ελπίδα να με καταλάβετε εξάλλου η ενσυναίσθηση είναι άγνωστη προς εσάς αποδεδειγμένα πλέον αλλά γιατί πραγματικά συγκινήθηκα από τον μαθητή αυτόν .
Συγχαρητήρια και του εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα .

Για ένα πράγμα στενοχωριέμαι και αυτό είναι ότι πιθανόν να έχω μολύνει τους φίλους μου μιας και έχοντας την ψευδαίσθηση όλοι οι μαθητές πως δεν είμαστε θετικοί είμασταν ελαστικοί με τους κανόνες .
Λυπάμαι κυρία κεραμεως
το σχόλιο μου αυτό πιθανόν να διαβαστεί από ένα ή άντε δυο άτομα και εύχομαι να μην είστε ένας από αυτούς γιατί μπορώ να προβλέψω ήδη ότι θα γελάσετε για τέτοια αναισθησία μιλάμε ...
Μπαίνω γρήγορα στην τρύπα μου και ας κάτσω να κοιτώ ληθαργικά τον τοίχο εξάλλου ούτε όνειρα μου αφήσατε ούτε ελπίδες !
Χιλια μπράβο στον μαθητή από καρδιάς !

 
Marion
13 Απρ 2021 13:43

Συμφωνώ απολύτως !!!
Ας απαντήσει επιτέλους η Υπουργός !!!’

 
εκπαιδευτικός
13 Απρ 2021 11:23

Συγχαρητήρια για την εξαιρετική επιστολή. Θεωρώ το ζητούμενο δεν είναι να βρεθεί η υπουργός παιδείας με τον μαθητή αλλά να απαντήσει με επιστολή ώστε να διαβαστεί από όλους.

 
Deus ex machina
12 Απρ 2021 23:02

Το πιο αντιπροσωπευτικό κείμενο που έχω διαβάσει !

 
Εκπαιδευτικός
12 Απρ 2021 22:55

Το esos ας φέρει σε επαφή τον μαθητή με την Υπουργό Παιδείας Ν.Κεραμέως .Η αντιληπτική του ικανότητα θα πρέπει να συνδυαστεί με την πολιτειακή μέριμνα .
Η οποιαδήποτε συνομιλία πολίτη πολιτείας σίγουρα δεν υποβιβάζει το αξίωμα του Υπουργού απεναντίας επιρρώνει την δημοκρατικότητα του πολιτεύματος !!
Θα χαρούμε πολύ να μάθουμε ότι η Υπουργός επικοινώνησε με τον μαθητή .
Συγχαρητήρια πολύ ωραίο κείμενο

 
Η Υπουργός Παιδείας ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
12 Απρ 2021 22:50

ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ !!!!

 
Μιχάλης Ξ.
12 Απρ 2021 22:32

Συγχαρητήρια πολύ ωραίο κείμενο ...νομίζω και εγώ πως η Υπουργός θα πρέπει να αγκαλιάσει αυτούς τους μαθητές και να απαντήσει στην αγωνία τους!

 
Ναι αρκετά πια
12 Απρ 2021 20:58

Συμφωνώ απολύτως με τον μαθητή θα έπρεπε να ανοίξει μόνο η Γ λυκείου με τεστ κάθε μέρα και επιμερισμό των μαθητών σε μεγαλύτερες αίθουσες !!!
ΤΟ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΚΕΝΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ !!!
ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΙΣΜΟΥΣ !
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΤΑ ΑΦΗΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΟΙΞΑΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΙΣΥ ΜΗΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΜΑΧΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ !

 
Ελένη μαθήτρια Γ Λυκείου
12 Απρ 2021 20:39

Πρώτη μέρα στα σχολεία ...αγιασμός πάντως δεν έγινε !
Πραγματικά οι απορίες αναφορικά με την εκπαιδευτική πολιτική μας αφήνουν άφωνους .
Τι να πω ότι πήγα πρώτη μέρα στο σχολείο και έκανα 2 ώρες μάθημα ... δηλαδή που είναι ακριβώς το όφελος της σχολικής κοινότητας όταν οι μισοί μου καθηγητές λείπουν από το σχολείο παίρνοντας άδειες ειδικού σκοπού !!!
Και τους καταλαβαίνω απολύτως γιατί τι θα τα κάνουνε τα παιδιά τους με όλες τις υπόλοιπες βαθμίδες κλειστές αναγκαστικά μένουν σπίτι παίρνοντας άδειες !!
Αύριο πάλι έχει γίνει αλλαγή στο σχολικό Προγραμμα και έχουμε τρεις ωρες ....!!!
Κατά τα αλλά η ύλη βγαίνει καλύτερα έτσι ...Για να μην μιλήσω για το γεγονός ότι ανάμεσα σε αυτές τις τρεις ωρες θα έχουμε δυο κενά και θα περιφερόμαστε -με ότι και αν αυτό συνεπάγεται -στους διαδρόμους .
Όταν διαβάσει κανείς αυτά θα πει πως έπεσα στην περίπτωση ... πόσες άλλες ανισότητες θα υψώσει το υπουργείο παιδείας !!! Δεν του φτάνουν οι οικονομικές και οι κοινωνικές τωρα θα υψώσει και ανισότητες στην εκπαίδευση με κριτήριο το αν έχει ο καθηγητής μωρά ή παιδιά δημοτικού και γυμνασίου ? Αρκετά πια η κοροϊδία !!!
Η τηλεκπαίδευση δεν λεω είχε προβλήματα αλλά τουλάχιστον τα προβλήματα αυτά ήταν επι ίσοις όροις . Ας αγνοήσω προς το παρόν το γεγονός ότι έχουμε πανδημία και ας υποθέσω ,λέμε τωρα ,ότι με τα self test δεν πηγαίνει κανείς θετικός σχολειο και πως όλοι οι Έλληνες πολίτες έγιναν ξαφνικά ευθυνόληπτοι
(Πολλές προϋποθέσεις δεν νομίζεται? ) και σε αυτή την περίπτωση πως θα αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που προανέφερα από την στιγμή που στα περισσότερα νοικοκυριά οι παππούδες και οι γιαγιάδες( οι οποίοι πρόσεχαν κατεξοχήν τα νεαρά μέλη της οικογένειας ) έχουν φύγει μακριά από τα εγγόνια τους φοβούμενοι μην κολλήσουν .
Για άλλη μια φορά εκπλήσσομαι από την ευστροφία της Υπουργού στο να βρίσκει τρόπους να αποικοδομεί το σύστημα εκπαίδευσης .Αλλα ας κρατήσω την έκπληξη μου γιατί μέχρι να δώσουμε εξετάσεις δεν μπορεί κάποιο δωράκι θα μας έχει .
Συγχαρητήρια στον μαθητή υπέροχη επιστολή !αλλα τι να το κάνεις αφού θα πάει στον κάλαθο των αχρήστων ...παρόλα αυτά καλό είναι να φαίνεται και να τα έχουν υπόψιν τους οι πολίτες της Χώρας γιατί κατά την Υπουργό όλα βαίνουν ομαλώς ( που και να έβαιναν ανωμάλως).
Ας ελπίσουμε να πάμε γρήγορα στα 1000 κρούσματα να μας ξανακλείσουν !

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
12 Απρ 2021 20:38

@@ Πότε
Ό,τι πιο άκαιρο διάβασα εδώ και μέρες σ' αυτές τις σελίδες. Πραγματικά εκτός θέματος πλήρως σε σχέση με τη διεξαγόμενη συζήτηση και παντελώς λανθασμένο ως προς το περιεχόμενό του. Γιατί αν είναι να μιλήσουμε για ΟΧΙ και στείρα άρνηση, αυτή αποτελεί αποκλειστικότητα της υπουργού παιδείας που δεν ανταποκρίθηκε ούτε στο ελάχιστο σε όσα έχουν ζητήσει είτε οι συνδικαλιστικές οργανώσεις, είτε ο καθένας μας χωριστά από τη αρχή αυτής της ζοφερής σχολικής χρονιάς! Μη διαστρεβλώνουμε λοιπόν τόσο εξόφθαλμα την πραγματικότητα...

 
Μιχάλης
12 Απρ 2021 19:02

Όντως φτάνει με τα πειράματα έχει πια καταντήσει αηδία κάθε κυβέρνηση να κάνει τον μικρό χημικό με την εκπαίδευση και όταν κάτι δεν πάει καλά να λέει ουπς λάθος .
Και αγαπητέ μαθητή μην περιμένεις απάντηση ο αγιος Βασίλης δεν δίνει φέτος δώρα βλέπεις κουράστηκε από τα πακέτα στήριξης των Ελλήνων μαθητών !
Στην άλλη μαθήτρια μάλλον θα απάντησε επειδή εκείνη την ώρα ευθυγραμμίζονταν ο Δίας με την Αφροδίτη το οποίο συμβαίνει μια φορά στα 100.000 χρόνια . τουλάχιστον παρακολουθούμε την αστρολογία ...προτείνω να την εντάξουμε ως μάθημα στο ελληνικό σχολειο -αυτό το αίτημα πιο πιθανό το βλέπω να ικανοποιείται

 
Dennis24
12 Απρ 2021 18:16

Πολύ ωραίο κείμενο .πολλά μπράβο στον μαθητή ,στο esos και σύντομα στην υπουργό αν ανταποκριθεί

 
Μαθήτρια Γ λυκείου
12 Απρ 2021 18:04

Ας μην κοιτάζουμε μόνο τον εαυτό μας και ας έχουμε σφαιρική άποψη για ένα θέμα. Η Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΗ ΤΑΞΗ (αν όχι όλες) ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΗ. ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ 2 ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ; ΜΕ ΤΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΜΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΠΛΕΟΝ;

 
Εκπαιδευτικός
12 Απρ 2021 17:56

Θα ήταν μεγάλη έκπληξη αν συνομιλούσε με τον μαθητή όπως έκανε και με την μαθήτρια της Α λυκείου αλλά τα κριτήρια επιλογής ποικίλουν . Η ελπίδα πάντως πεθαίνει τελευταία ...

 
Συγχαρητήρια πραγματικά μοναδική επιστολή
12 Απρ 2021 17:28

Θα ήταν πολύ ωραίο αν η Υπουργός Παιδείας είχε κάποια επικοινωνία με τον μαθητή που πραγματικά χειρίζεται τόσο μοναδικά τον λόγο . Ως φιλόλογος ένα έχω να πω πολλά μπράβο για το ήθος , την δυναμικότητα και την θέληση σου για αλλαγή . Και εγώ με την σειρά μου προσβλέπω στην επικοινωνία σου με την Υπουργό παιδείας .Η προσπάθεια σου να ανοίξεις διάλογο πολίτη πολιτείας είναι αξιόλογη και πρέπει να ανταμειφθεί !!!!

 
Προς την Υπουργό Παιδείας
12 Απρ 2021 16:59

Θα πρέπει να καταστεί επιτέλους εμφανές πως η ανησυχίες των μαθητών εκφράζονται με σκοπό να λαμβάνονται υπ οψι . Ας ικανοποιηθεί το αίτημα για επικοινωνία με τον μαθητή αυτόν .

 
Πολλά συγχαρητήρια στον μαθητή
12 Απρ 2021 16:55

Σε απάντηση του
Θυμάται κανείς να είχε πλημμυρίσει ποτέ υπουργός παιδείας, από τόση αλληλογραφία μαθητών-σχολείων-φοιτητών κλπ? Μπράβο στα παιδιά που έμαθαν να διεκδικούν και να επιζητούν λύσεις (και στους γονείς τους και στους εκπαιδευτικούς τους) αλλά νομίζω ότι, μάλλον μεγάλες προσδοκίες έχουν από κάποια που όχι μόνο δεν θα τους δώσει δώρα.... αλλά θέλει να τους "κλέψει" και αυτά που έχουν....

Εμείς θα συνεχίσουμε να ελπίζουμε ότι κάτι θα αλλάξει και πρέπει να αλλάξει !
Ας αγαπήσουμε την ευθύνη και στο πλαίσιο αυτό ας συνομιλήσει η κ.Υπουργός με τον μαθητή που έχει πολλά να πει :)

 
Μαθητής Β λυκείου
12 Απρ 2021 16:48

Η επιστολή αυτή ας μην μείνει γράμμα κενό και άλλη μια χαμένη ευκαιρία !!!
Η υπουργός ας επικοινωνήσει με τον μαθητή και πιστεύω πως όλοι θα βγούμε κερδισμένοι .
Ο μαθητής αυτός έχει διάθεση να τροφοδοτήσει με προτάσεις την εκπαιδευτική πολιτική και αυτό πρέπει να γίνει !

 
Μιχάλης
12 Απρ 2021 16:44

Που κολλάει το σχόλιο με τους συνδικαλιστές στην ανοιχτή επιστολή του μαθητή .
Να λέμε πράγματα που ευσταθούν λογικά !!!
Η κ.Υπουργός ας συνομιλήσει επιτέλους με τον μαθητή .ή έστω ας απαντήσει,!!

 
Εκπαιδευτικός
12 Απρ 2021 16:41

Ας απαντήσει στα ερωτήματα του μαθητή η υπουργός Παιδείας και ελπίζουμε στην ανάγνωση αυτής της επιστολής από την ίδια !

 
@ Πότε
12 Απρ 2021 16:30

Πότε θα προκηρύξει η ΟΛΜΕ μια ουσιαστική κινητοποίηση, πέρα από ασκήσεις ...επαναστατικής γυμναστικής, για τις οποίες κανείς δε νοιάζεται ούτε έχουν το οποιοδήποτε αποτέλεσμα;
Πότε οι συνδικαλιστές θα υποβάλουν ρεαλιστικές προτάσεις και δε θα καταφεύγουν στη στείρα άρνηση;
ΠΟΤΕ...

 
True
12 Απρ 2021 15:57

Επειδή κάποιοι δυσκολεύονται να καταλάβουν ότι το γεγονός ότι 10 και παραπάνω μαθητές τις τελευταίες μέρες έχουν στείλει ανοιχτή επιστολή και είναι ανήσυχοι για την εξάπλωση της πανδημίας στα ελληνικά σχολεία .Συστήνω να ανοίξουν τα σχολεία μόνο γι αυτούς μπας και φρεσκάρουν λίγο τις γνώσεις τους!

 
@ @παιδιά της Ελλάδος 12:33
12 Απρ 2021 15:57

Μόνο εδώ στο esos, έχουν δημοσιευθεί καμιά δεκαριά επιστολές προς την Υπουργό. Από μαθητές/τριες, από σχολεία κάθε είδους, από πανεπιστημιακές σχολές και τμήματα. Μέχρι και από τελειόφοιτους της Ιατρικής......

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.