Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Απόφαση: Δύο εβδομάδες η παράταση μαθημάτων στα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια

Προαγωγικές και απoλυτήριες εξετάσεις : Τα τρία ενδεχόμενα που εξετάζει το υπουργείο με επικρατέστερο να μην διεξαχθούν καθόλου (σ.σ. ότι συνέβη και πέρσι)
Δημοσίευση: 18/04/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

“Κλείδωσε” η απόφαση της πολιτικής ηγεσίας στου υπουργείου Παιδείας να παραταθεί η διδασκαλίας των μαθημάτων στα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια για δύο εβδομάδες και αναμένεται πριν ή μετά το Πάσχα η σχετική επίσημη ανακοίνωση (σ.σ. πέρσι η επέκταση του διδακτικού έτους για Γυμνάσια και Λύκεια έγινε μέχρι τις 12 Ιουνίου και για τα Δημοτικά 26 Ιουνίου).

Οσον αφορά τη διεξαγωγή των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων η απόφαση παραμένει σε εκκρεμότητα. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας  προς το παρόν εξετάζει τα  εξής τρία ενδεχόμενα, με επικρατέστερο να μην διεξαχθούν καθόλου (σ.σ. ότι συνέβη και πέρσι):

Α. Να γίνουν κανονικά.

Β. Να διεξαχθούν μόνο σε βασικά μαθήματα.

Γ. Να μην πραγματοποιηθούν καθόλου.

Οσον αφορά τις Πανελλαδικές Εξετάσεις  οι υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας δουλεύουν με προγραμματισμό  για τις  14 ή 15  Ιουνίου.

Πότε λήγουν κανονικά τα μαθήματα

Τα μαθήματα κανονικά λήγουν:

α. Στις  29 Μαΐου , για τα ημερήσια και εσπερινά Γυμνάσια, Ειδικά Γυμνάσια, Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και Γυμνάσια των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (δημόσιων και ιδιωτικών)  και ακολουθούν οι εξετάσεις.

β. Στις  22 Μαΐου, για τα ημερήσια και εσπερινά Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, Ειδικά Λύκεια, Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια και Λύκεια των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (δημόσιων και ιδιωτικών)  και ακολουθούν οι εξετάσεις.

“Εκτοξεύθηκαν” πέρσι οι αριστούχοι επειδή δεν έδωσαν εξετάσεις

Υπενθυμίζεται ότι πέρσι οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις δεν πραγματοποιήθηκαν, με αποτέλεσμα  οι αριστούχοι μαθητές   στα Γυμνάσια και Λύκεια  να “εκτοξευθούν” στις 227.100  από 181.790 που ήταν το σχολικό έτος 2018-19, δηλαδή οι αριστούχοι αυξήθηκαν   κατά 45.300.

Η “κατακόρυφη” αύξηση των αριστούχων οφείλεται στο γεγονός της   μη πραγματοποίησης γραπτών εξετάσεων, λόγω της πανδημίας,  με αποτέλεσμα ο Γενικός Μέσος Όρος βαθμολογίας του κάθε μαθητή να έχει   βασιστεί στα προφορικά (σ.σ. οι προφορικές βαθμολογίες είναι συνήθως υψηλότερες από τις γραπτές.οπότε όπως αναμένετο είναι υψηλότερες από ό,τι συνήθως.

Έτσι τον περασμένο Οκτώβριο πήρε   βραβείο “αριστείας” ο ένας στους τρεις  μαθητές, και ειδικότερα:

Βραβεία προόδου

Ο αριθμός των μαθητών που έλαβε βραβεία προόδου αυξήθηκε στις 53.180 από 51.250  πρόπερσι.

Οι έπαινοι

Αντίθετα  οι έπαινοι μειώθηκαν  στις 12.570 από 15.320 πρόπερσι.

Οι έπαινοι προσωπικής βελτίωσης μειώθηκαν λόγω της μειωμένης σχολικής περιόδου.    

Οι Ειδικοί έπαινοι        

Οι ειδικοί έπαινοι εμφάνισαν μικρή μείωση, διότι δεν ολοκληρώθηκαν όλες οι σχολικές δραστηριότητες που θα αναδείκνυαν αλληλεγγύη και κοινωνική προσφορά.

Σχόλια (57)

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
22 Απρ 2021 19:23

@Δημήτρης
Αγαπητέ συνονόματε σχολιαστή Δημήτρη, επιτρέψτε μου να χαρακτηρίσω το ειρωνικό σας σχόλιο ως τουλάχιστον αβάσιμο, καθώς ακροβατεί σε μια λογική υπερβατική αγνοώντας επιδεικτικά την πρωτοφανή συγκυρία, κάτω από την οποία αυτά τα παιδιά κλήθηκαν να διεκπεραιώσουν τούτη τη σχολική χρονιά. Λυπάμαι που ακούω τέτοιες "λογικές" ψυχρής τεχνοκρατικής κοπής και στερούμενες παντελώς κάθε ίχνους ενσυναίσθησης απέναντι στην τρυφερή αυτή ηλικία που βρέθηκε ξαφνικά σ' αυτή τη στενωπό. Λυπάμαι που δεν έχετε την ελάχιστη ευαισθησία να ξεχωρίσετε το μείζον από το έλασσον. Και το μείζον είναι να διαφυλάξουμε πάση θυσία την ψυχική ισορροπία των εφήβων μας απαλλάσσοντάς τους έστω κι από αυτό το βάρος της γραπτής δοκιμασίας για την προαγωγή τους στην επόμενη τάξη.
Μήπως στ' αλήθεια νομίζετε ότι αυτές οι εξετάσεις έχουν καμιά ιδιαίτερα σημαντική συμβολή στη μάθηση των παιδιών; Ελάχιστη, θα σας έλεγα εγώ. Αυτά που αποστηθίζει ο μαθητής, για να γράψει εξετάσεις, ελάχιστα συμβάλλουν στη γνώση του αντικειμένου! Ελάχιστα έως καθόλου! Η γνώση δεν μπορεί να είναι στιγμιαία, όσο ένα δίωρο εξετάσεων, αλλά διαρκής και δυναμική διαδικασία που απλώνεται σε ολόκληρη τη σχολική χρονιά και ελέγχεται ασταμάτητα από τον εκπαιδευτικό. Αυτός ο έλεγχος είναι επαρκέστατος, για την αξιολόγηση των μαθητών. Όλη αυτή η θεοποίηση των γραπτών εξετάσεων είναι μια τεράστια υποκρισία και είναι καιρός να σταματήσει στη μορφή που γίνεται και να πάρει μια μορφή διασποράς της σε μικρότερες δόσεις στη διάρκεια όλης της χρονιάς.

 
ΠΕ71
22 Απρ 2021 17:44

ΡΩΤΑΩ ΚΑ ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.... ΜΕ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΟΝΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ........ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΑΝΑΣΑ ΠΑΡΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΗΜΙΑΣ .... ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΥΡΙΑ ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ ΜΗΠΩΣ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΙΑΤΙ ΒΡΗΚΑΤΕ...... ΠΑΠΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ .ΜΟΝΟ .....ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ,,,,,,ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ .....ΑΦΕΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ....ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΔΟΕ-ΟΛΜΕ -ΣΥΛΛ0ΓΟΥΣ.... .....ΕΜΕΙΣ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ.........ΜΕ ΜΗΔΕΝ ΕΞΟΔΑ ...... ΙΣΩΣ ..ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ.......ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.

 
Εκπαιδευτικός
20 Απρ 2021 07:28

Να γίνει περικοπή της ύλης στα βασικά μαθηματα στο δημοτικό.
Υπάρχουν πολλά παιδιά με ελλιπή φοίτηση . Η ύλη είναι τεράστια.
Το ωράριο 2-5:20 ήταν το αποκορύφωμα, ιδίως για τις μεγάλες τάξεις.
Τα μαθήματα έπρεπε να γίνονται το πρωί.

 
ΔΑΣΚΑΛΟΣ
19 Απρ 2021 23:50

Όσοι είστε υπέρ της διεξαγωγής των προαγωγικών ζείτε σε παράλληλο σύμπαν... Εκτός αν όλοι σας οι μαθητες ήταν από Κολωνάκι , Ψυχικό , Εκάλη με γραμμές fiber 100mbps και iq 180 ώστε ή παντελής έλλειψη της δια ζώσης διδασκαλίας να μην τα αγγίξει καθόλου... Ήταν όλα κανονικά λοιπόν φέτος?????
Φυσικά και δέχομαι ότι οι συνάδεφοί μου κατέθεσαν το περίσσευμα της ψυχής τους καθώς και τις φωνητικές τους χορδές , προκειμένου να επιτύχουν έστω καποιας μορφής "εξομοίωση" με τη δια ζώσης διαδικασία. Τι πετύχαμε όμως???
Διπλός και τριπλός κόπος με το μισό ή ακόμα και λιγότερο αποτέλεσμα . Ειδικά σε καθαρά πρακτικά μαθήματα (μαθηματικά ,φυσική ,χημεια με πειράματα κλπ) η αναγκη της αμεσότητας είναι ακρως επιβεβλημένη. Εστω και μισα μισα τα παιδια με εκ περιτροπης διδασκαλια , κάτι θα πετυχαίναμε... Τώρα μάθαμε καλά την παροιμία ότι όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα. Όσοι πάντως νιώσατε ότι όλα είναι καλά για προαγωγικές , προφανως βλέποντας dr house γινατε χειρουργοι εξ αποστασεως...

 
A.K.
19 Απρ 2021 21:27

Βλέπω από τα σχόλια ότι κάποιοι είτε δεν θέλουν είτε δεν μπορούν να αντιληφθούν την πραγματικότητα. Μάλλον δεν θέλουν γιατί για άλλη μία φορά διαπιστώνει κανείς πόσο η ταύτιση με κόμματα και πολιτικές οδηγεί και σε ανάλογες τοποθετήσεις. Άνοιξαν τα σχολεία, συγκεκριμένα τα Λύκεια, και σήμερα στο Ηράκλειο Κρήτης μια βδομάδα ακριβώς μετά, έχουν κλείσει τμήματα τάξεων ή και σχολικές μονάδες λόγω εμφάνισης κρουσμάτων. Και μιλάτε μερικοί και υποστηρίζετε ότι άνοιξαν τα σχολεία, επανήλθαμε σε κανονικότητα και τέτοιες να μην πω.... Έχετε ορισμένοι αντιληφθεί τι βιώνουμε εμείς και οι μαθητές μας έξι και πλέον μήνες τώρα; Αλλά βέβαια, όλοι ειδικοί και γνώστες των πάντων, άρα και έτοιμοι να εκφέρουν άποψη και έτοιμοι να κατηγορήσουν για οτιδήποτε όλους εμάς, που σηκώσαμε το βάρος του προβλήματος χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο προφύλαξης, και όχι αυτήν την ηγεσία του υπουργείου που το μόνο που την ενδιέφερε και την ενδιαφέρει είναι να διασύρει τους εκπαιδευτικούς και την προσπάθειά τους να λειτουργήσουν τα σχολεία. Και βρίσκονται κάποιοι υποστηρικτές της τακτικής της. Γιατί από ό,τι καταλαβαίνω, το πρόβλημα ορισμένων είναι το ποσοστό των αριστούχων μαθητών λόγω της μη πραγματοποίησης εξετάσεων. Πρέπει να νιώθω μάλλον ευτυχής που λίγο πριν ολοκληρώσω την εκπαιδευτική μου παρουσία, κάποιοι μου έδειξαν ποιο είναι πραγματικά το πρόβλημα!!! της ελληνικής εκπαίδευσης. Οι πολλοί αριστούχοι!!! Και μη χειρότερα θα πω εγώ. Γιατί και η γραφικότητα έχει τα όριά της.

 
Θωμάς
19 Απρ 2021 19:09

Προς κυρίους/κυρίες που απευθύνθηκαν σε εμένα.
1ον έχετε δίκιο όντως οι πανελλήνιες δεν είναι εξετάσεις αλλά διαγωνισμός,αυτό που λέω συνέχεια στους μαθητές μου είναι ότι δεν έχει σημασία τι γράφεις εσύ αλλά και τι γράφουν όλοι οι άλλοι,το οποίο είναι και αυτό μια παθογένεια του συστήματος γιατί βλέπουμε φοιτητές σε πανεπιστήμια με 2000 μόρια.Εγώ όμως αυτό που ισχυρίζομαι είναι ότι δεν πρέπει να πάνε τα παιδιά αδούλευτα σε έναν διαγωνισμό που θα κρίνει την μετέπειτα σχολή τους,είναι πολύ σημαντικό να μπουν τα παιδιά με σωστές βάσεις στα πανεπιστήμια για την γρήγορη και ομαλή περάτωση των σπουδών τους.
2ον Θα συμφωνήσω μαζί μας ως προς το κομμάτι της διαβλητότητας,όντως και εγώ θεωρώ τις εξετάσεις αυτές αδιάβλητες,δεν είπα ποτέ όμως να καταργηθούν,απλά το πλαίσιο εισαγωγής στα πανεπιστήμια να εμπλουτιστεί και να περιλαμβάνει ΚΑΙ τι πανελλαδικές εξετάσεις,απλά επιτρέψτε μου να μην συμφωνώ και τόσο στο να καθορίζεται η σχολή επιλογής ενός μαθητή μόνο από τέσσερις 3ωρες εξετάσεις.

 
απορία
19 Απρ 2021 18:39

22-14=8
8 Μαΐου, δηλαδή, θα τελείωναν τα μαθήματα; Ποτέ δεν τελείωναν τόσο νωρίς, πάντα γύρω στις 15.
Μάς κοροϊδεύουν;

 
ένας απλός εκπαιδευτικός
19 Απρ 2021 18:31

Γιατί όχι μέχρι τις 29 Μαΐου και τα Λύκεια; Με την επιφύλαξη μήπως γίνουν ενδοσχολικές; Να μην γίνουν και να έχουμε περισσότερο διδακτικό χρόνο για τη φετεινή ύλη, όταν χάσαμε κάποιες βδομάδες στην αρχή για την περσινή ύλη!

 
ΔΕΠ
19 Απρ 2021 18:14

Προς κ. Θωμά: "το σύστημα είναι ξεπερασμένο...". Αλήθεια; Είναι ότι πιο δίκαιο και αξιοκρατικό έχει βγάλει αυτός ο τόπος. Ο μοναδικός αδιάβλητος κατά γενική ομολογία θεσμός όπου όλοι διαγωνίζονται ταυτόχρονα στα ίδια θέματα επι ίσοις όροις την ίδια ώρα. Αυτό λεει πολλά. Οπότε "κάτω τα χέρια" από τις πανελλαδικές. Αν είναι να αλλάξει κάτι αυτό είναι η απαλλοιφή παντός είδους "ειδικών" κατηγοριών και παραθύρων.

 
@Θωμάς
19 Απρ 2021 17:38

Έχει ένα μεγάλο σφάλμα το σκεπτικό σου. Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι εξετάσεις ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ, για να προκύψει η σειρά επιλογής στα ΑΕΙ. Το μόνο που έχει σημασία είναι να διαγωνίζονται όλοι επι ίσοις όροις (όσο είναι εφικτό).
Άρα το ότι οι μαθητές έχουν ως τελευταία ανάμνηση τις εξετάσεις της Γ' Γυμνασίου είναι τελείως άσχετο - εφ'όσον ισχύει για όλους τους μαθητές της φετινής Β' λυκείου. Όσο δύσκολα ή εύκολα κάνει τα πράγματα για το δικό μου παιδί τα κάνει και για το δικό σου ή του άλλου.

 
Βάνα
19 Απρ 2021 16:03

Για όλους αυτούς που ισχυρίζονται οτι οι μαθητές που είναι άριστοι και διαβάζουν, δεν εχουν πρόβλημα να δώσουν εξετάσεις......
Σε τι ποσοστό αναφέρεστε??
20%,30%..
Οι υπόλοιποι τι ???
Θα τους ρίξουμε στον καιάδα???
Συμφωνώ να επαναληφθεί η τάξη...
Αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
Δεν εχουν όλες οι οικογένειές χρήματα για φροντιστήρια .
Εσείς που υποστηρίζετε ολα αυτά ..
Μάλλον έχετε ξεχάσει την δημόσια και δωρεαν παιδεία που λέει το σύνταγμά μας και αφορά όλα τα παιδιά!!!!
Δεν ξέρω αν το ξέρετε αλλά υπάρχουν και τα ιδιωτικά σχολεία, τα οποία με μεγάλη ευχαρίστηση θα αναδείξουν την "αριστεία "σας.

 
Θωμάς
19 Απρ 2021 13:39

Για άλλη μια φορά θα την πληρώσουν τα παιδιά και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τα καταστρέψουμε.Φυσικά και έχω επίγνωση τι αξίζουν οι μαθητές μου,μάλιστα κάθε φορά που λάμβανα τις εργασίες τους ήξερα ποιος τις έκανε,ποιος την αντέγραψε με τρόπο που δεν θα καρφωθεί και ποιος αντέγραψε τα πάντα!Το πρόβλημα είναι ότι ένα παιδί που φέτος πάει Β λυκείου θα κληθεί να δώσει του χρόνου Πανελλήνιες έχωντας σαν τελευταία ανάμνηση τις παιδικές εξετάσεις της Γ γυμνασίου.Δεν έχω καμία εμμονή με τις εξετάσεις,ναι το σύστημα είναι ξεπερασμένο και πρέπει να αλλάξει αλλά αυτό που κάνουμε είναι να προπονούμε έναν αθλητή 2 χρόνια με κανένα επίσημο παιχνίδι και να περιμένουμε απ αυτόν να θριαμβεύσει του χρόνου σε ολυμπιακούς αγώνες.

 
Μην κλαίτε όλοι μαζί
19 Απρ 2021 10:51

ένας ένας.Με το που ανακοινώνεται μέτρο για εργασία,παράταση,εξετάσεις κλπ αμέσως αρχίζουν οι κλάψες. Οι εκπαιδευτικοί δεν θα έπρεπε να τους περνά από το μυαλό το δεύτερη χρονιά χωρίς εξετάσεις γιατί αυτά τα παιδιά θα πάνε σαν αρνάκια στο σφαγείο της άνοιξης στις πανελλαδικές.

 
Γιάννης
19 Απρ 2021 10:07

Γιατί απαξιώνετε όλη τη διδασκαλία της εξ αποστάσεως που δούλεψαν παραδειγματικά όλοι οι εκπαιδευτικοί ; Είχαμε κανονικό ωράριο και παρακολούθησαν οι μαθητές κανονικά. Γιατί το υποτιμάτε;

 
Μελίνα
19 Απρ 2021 10:05

Γειά σας είμαι μαθήτρια γυμνασίου και θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην γίνουν και φέτος οι εξετάσεις ή έστω να γίνουν σε βασικά μαθήματα, όπως στην γλώσσα,στα μαθηματικά και στην φυσική!! Ο λόγος όπου δεν θέλω να γίνουν και φέτος είναι ότι προσωπικά έχω πέσει πάρα πολύ αλλά και άλλα παιδιά που ξέρω!! Έχουμε αγχωθεί πολύ και πιστεύουμε ότι δεν θα περάσουμε!! Επικρατεί μία τεράστια ανησυχία στο σχολείο μου και ακόμη και κούραση!!
Με την εφαρμογή webex έχει γίνει αρκετή δουλειά μπορώ να πω αλλά και πάλι δεν προσέχουμε όσο προσέχαμε στην τάξη κανονικά, με αποτέλεσμα να μένουμε πίσω και στο τέλος να μπερδευόμαστε!!
Θα ήθελα ακόμη να προσθέσω να γίνουν άμεσα οι εμβολιασμοί στους καθηγητές, έτσι ώστε να πάμε και πάλι κανονικά σχολείο!!!
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και ελπίζω να πάνε όλα καλά!!!

 
Λαλάκης
19 Απρ 2021 09:47

Αστε τα παιδιά ήσυχα..τι τα σταυρώνετε;
baby sitting μέχρι τα 18 και το απολυτήριο Λυκείου να έρχεται με courier στο σπίτι μην τα ταλαιπωρούμε!!
Μη διαβάσουν ή εξεταστούν και πάθουν τίποτα..
Τόσες γενιές που έβγαλαν λαμπρούς επιστήμονες με συνθήκες ανυπαρξίας βιβλίων και δανεικών βιβλίων, διάβασμα με λάμπες πετρελαίου, διάβασμα καθημερινό και προγραμματισμένο τις δεκαετίες 60,70,80 ήταν χαζές..

Τώρα αραλίκι στο θρανίο και το απολυτήριο με courier σπίτι...και τα παιδιά δεν θα έχουν κανένα ψυχολογικό!!!!
Αμάν πιά!

 
Legend
19 Απρ 2021 08:14

Διαβάζοντας τα περισσότερα σχόλια, μία είναι η λύση: επανάληψη της χρονιάς! Να προβιβαστούν εκείνα τα παιδιά που θα δεχθούν να δώσουν εξετάσεις και θα πετύχουν υψηλούς βαθμούς. Τα υπόλοιπα παραδέχεστε ότι δεν έμαθαν τίποτα! Ε πώς θα προχωρήσουν παρακάτω; Παιχνίδια θα παίζουμε; Δεν κατανοώ πώς εκλαμβάνετε κάποιοι την έννοια της μόρφωσης. Ειλικρινά! Στην πρώτη δημοτικού πχ έμαθαν όλα να γράφουν και να διαβάζουν; Αν όχι να μείνουν πίσω. Δεν είναι φοβερό αλλά στο μέλλον θα τους φανεί σίγουρα σημαντικό! Ούτε πίστα δεν αλλάζεις χωρίς ικανότητες. Τις τάξεις πώς τις περνάνε; Ο πιο απλός gamer θα χει να σας πει! Εξετάσεις σίγουρα ναι. Έστω σε δυο μαθήματα.

 
M
19 Απρ 2021 08:05

@L έχετε απόλυτο δίκιο! Αυτούς τους μαθητές επιβραβεύει αυτή η τακτική αλλά πάντοτε αυτούς τους μαθητές νταντεύει το σύστημα. Έτσι καταλήγουμε με τους ενήλικες πολίτες που έχουμε. Ανώριμους, δικαιωματιστές, έτοιμοι να κατακρίνουν το κάθετί και ανέτοιμοι να προσπαθήσουν για τη βελτίωση του εαυτού τους και του περιβάλλοντός τους. Και ναι όλα αυτά σχετίζονται και με τις εξετάσεις! Μπράβο για όλη την προσπάθεια! Σε μαθητές που έβαλαν τα δυνατά τους και ήταν εντάξει σε όλα και από ένα απλό κινητό κι στους καθηγητές που έδωσαν ζωή στην άψυχη webex με το μεράκι και τις γνώσεις τους! Συγχαρητήρια! Οι γονείς που νοιαζόμαστε για το εκπαιδευτικό μέλλον των παιδιών μας απαιτούμε εξετάσεις έστω στα βασικά τέσσερα μαθήματα. Άλλο το πέρσι και άλλο το φέτος. Πέρσι για δυο μήνες δεν έκαναν τίποτα τα παιδιά. Επαναλήψεις μόνο. Η παράταση απλώς θα κουράσει τα παιδιά που μελετούσαν και ήταν συνεπέστατα. Δεν προσφέρει κάτι. Ποιος μας λέει ότι τα παιδιά δεν βρίσκονταν! Μια χαρά επικοινωνούσαν μεταξύ τους. Δεν είναι το σχολείο για αυτό το σκοπό σε αυτή τη φάση. Το δημοτικό ναι. Γυμνάσιο και λύκειο όμως όχι. Εξετάσεις έστω στα βασικά. Οι καθηγητές βαθμολογούν άδικα ανεβάζοντας βαθμούς χωρίς λόγο. Να δούμε τι ξέρει ποιος το ξέρει!

 
L
18 Απρ 2021 23:26

Διαβάζω ότι υπάρχει γενική απαίτηση (από μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς) να ΜΗΝ πραγματοποιηθούν εξετάσεις, με το σκεπτικό ότι δεν έγινε "κανονικό" μάθημα για πολύ καιρό. Δεν είδα πουθενά να γίνεται αναφορά για τους εκπαιδευτικούς που προετοιμάζονταν ατελείωτες ώρες για τα ψηφιακά τους μαθήματα, που έψαχναν συνεχώς νέα εργαλεία τα οποία θα έκαναν τη δουλειά τους ποιοτικότερη, για εκείνους τους μαθητές (δυστυχώς είναι η μειοψηφία) που συμμετείχαν ανελλιπώς στα μαθήματα, που διάβαζαν, έκαναν τις δραστηριότητες που τους είχε αναθέσει ο διδάσκων. Από την άλλη, είχαμε τους μαθητές (δυστυχώς η πλειοψηφία) που έβρισκε συνέχεια δικαιολογίες για να μην κάνει τίποτα. Προφανώς, μη διεξαγωγή εξετάσεων, επιβραβεύει αυτούς τους μαθητές. Και κάτι ακόμα: αφού δεν πρέπει να γίνουν εξετάσεις για τους ... λόγους που αναφέρετε όλοι εσείς, τότε με ποιο σκεπτικό θα γίνουν οι Πανελλήνιες;

 
Εκπαιδευτικός
18 Απρ 2021 23:21

Απλή λογική : υπό κανονικές συνθήκες τα μαθήματα στο Γυμνάσιο λήγουν 31 Μαΐου και ακολουθούν οι προαγωγικες εξετάσεις για περίπου 10 ημέρες, αφού δίνονται εναλλάξ με τις Πανελλαδικές. Στην εποχή της Covid 19 και της τηλεκπαιδευσης αυτός ο προγραμματισμός ανατρέπεται : εξετάσεις προαγωγικες δε μπορούν (και δε πρέπει) να πραγματοποιηθούν, γιατί η ύλη δεν έχει καλυφθεί ομοιογενώς, δηλαδή δεν έχουν ολοκληρώσει όλοι την ίδια ύλη στον ίδιο χρόνο. Άρα, τι θα κάνουμε από τις 31 Μαΐου μέχρι τις 10 Ιουνίου περίπου, οπότε και θα ολοκληρωνόταν κανονικά η διαδικασία; Δώστε μία 'ολιγοήμερη παράταση μαθημάτων', να μη στείλουμε τους μαθητές των Γυμνασίων σε καλοκαιρινές διακοπές από το Μάιο. Εξακολουθώ να μη μπορώ να εξηγήσω την 'ολιγοήμερη παράταση' των Δημοτικών. Κάθε παράταση πάντως είναι ανούσια και προσχηματικη.

 
Ν.Μ
18 Απρ 2021 23:04

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συζητάμε τα αυτονόητα!!!!
Ας κάνουν εξετάσεις ... , το ποσοστό αποτυχίας θα είναι τετοιο που θα καταρρεύσει το "success story" της τηλεκπαιδευσης.
Νομίζω ότι στην παρούσα κατάσταση μια ακόμα αποτυχία του υπουργείου εις βάρος των μαθητών και γονέων δεν την θέλει κανένας .

 
Νίκος
18 Απρ 2021 22:17

Αν δε δείτε κόκκινο μελάνι να αφαιρεί πολλές μονάδες από γραπτά ορισμένοι βλέπω δυσκολεύεστε. Συνάδελφοι ψυχραιμία. Μην πάθετε και κάτι αν περάσουν όλοι χωρίς το κόκκινο μελάνι. Δάσκαλοι σπουδάσαμε, όχι βαθμολογητές. ΔΑΣΚΑΛΟΙ.

 
Μαθήτρια Λυκείου
18 Απρ 2021 22:16

Αν όπως υποστηρίζουν θέλουν να μεριμνησουν για την "ψυχική μας υγεία" πρέπει να καταλάβουν ότι η διεξαγωγή των προαγωγικων εξετάσεων θα είναι ένα ακόμη άγχος για εμάς και ιδίως για τα παιδιά που τώρα βρίσκονται στην Β Λυκείου (όπως εγώ) και έχουν ήδη αρχίσει να προετοιμαζονται για τις Πανελλαδικές. Τουλάχιστον αν αποφασίσουν να διεξαχθούν - παρότι κατά την γνώμη μου δεν έχει νόημα - ας μην μας προκαλούν λέγοντας ότι νοιάζονται για την ψυχική μας υγεία γιατί είναι αρκετά εκνευριστικό να υποτιμούν την κριτική μας ικανότητα κατά αυτόν τον τρόπο . Επίσης, ενστερνιζομαι την άποψη ότι παρότι ανήκω στην γενιά του 2004 η οποία έδωσε τελευταία φορά εξετάσεις το 2019 (στην 3η γυμνασίου) θεωρώ ότι δεν είναι "καταστροφικό" για εμάς να δώσουμε Πανελλήνιες έπειτα από 2 χρόνια αποχής από τις προαγωγικες εξετάσεις, καθώς οι εξετάσεις είναι σαν το ποδήλατο... Αν κάνεις γράψει έστω και μια φορά δεν μπορεί να ξεχάσει τόσο απλά την διαδικασία! Και κακά τα ψέματα αλλά η φιλοσοφία είναι απλή :οποίος διαβάζει γράφει. Είτε οι εξετάσεις αυτές ονομάζονται προαγωγικες είτε πανελλήνιες.

 
Ο κόσμος ανάποδα
18 Απρ 2021 22:12

@ΛΟΥΚΑΣ 18:25
Ήταν δίκαιο(κατά Φίλη).... έγινε πράξη(επί Κεραμέως)....
Αυτό που είναι πραγματικά σοβαρό, είναι το να δούμε πτυχία και μεταπτυχιακά χωρίς εξετάσεις.

 
Κπ
18 Απρ 2021 21:29

Απευθύνομαι σε όσους λένε ότι θα περάσουν φέτος ακόμα και οι κακοι μαθητές.Αυτο θα συνέβαινε έτσι κι αλλιώς είτε γράφανε εξετάσεις είτε όχι!Για να μείνει κάποιος μαθητής πρέπει να προσπαθήσει πολύ για αυτό!Έτσι όπως ειναι η κατάσταση στα σχολεία και από απουσίες να μείνει μαθητής θα βρεθεί παραθυράκι και εν τέλη κανένα πρόβλημα για τον μαθητη!Επομένως ατοποι οι ισχυρισμοί σας.

 
Δήμητρα (Εκπαιδευτικός)
18 Απρ 2021 20:57

Αν ο λόγος που διεξάγονται οι εξετάσεις είναι να μην έχουν καλές επιδόσεις οι μαθητές, κάπου έχει χαθεί η ουσία τους. Αν θεωρεί ο καθηγητής ότι ο μαθητής δεν αξίζει καλό βαθμό έχει τη δυνατότητα να τον βαθμολογήσει στο τετράμηνο όπως νομίζει. Όλοι βιώνουμε καταστάσεις που δεν είναι ¨κανονικές". Δεν μπορούμε να συμπεριφερόμαστε σαν να μην τρέχει τίποτα.

 
Τρελαμενη
18 Απρ 2021 20:43

Δεν θα δώσουν εξετασεις;(μιλώ για γυμνάσιο και Α, Β λυκείου) Ε και;Αμάν πια μ αυτήν την βαθμοθηρία και αυτό το συστημα που σε θέλει έναν καλό παπαγαλο

 
Σοφια
18 Απρ 2021 20:38

Κάποιοι έχουν μέσα τους τόσο μεγάλο ανταγωνισμό που πραγματικά δεν μπορώ να τους καταλάβω.Περναμε όλοι μας μια τόσο άσχημη κατάσταση κι αυτούς τους ενδιαφέρει πως θα ξεχωρίσουν οι συνεπείς μαθητές.Αυτους που είχαν δηλαδή προβλήματα με το webex να τους αφήσουμε στην ίδια τάξη λόγω απουσιών; Η τα παιδιά που είναι λίγο πιο αδύναμα στα μαθήματα να μείνουν; Έτσι θα είστε ευχαριστημένοι μερικοί;;;
Πραγματικά απορώ με τον τρόπο σκέψης τους ειδικά φέτος που είναι όλα τα παιδιά τόσο ταλαιπωρημένα .Να περάσουν όλοι και να μην ξανάρθει τέτοια χρόνια αυτό έχω να πω!!!!

 
Βαρελάς Γιώργος
18 Απρ 2021 20:31

Δυστυχώς είναι χαμένη χρονιά. Είτε γίνουν οι ενδοσχολικές εξετάσεις είτε όχι. Το κύριο είναι ότι η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση. Αναφέρομαι μόνο στο γνωστικό μέρος. Αφήνω κατά μέρος το παιδαγωγικό, κοινωνικό, ψυχολογικό κλπ. κομμάτι. Δεν έχει αφομοιώσει ο μέσος μαθητής ούτε το 20%. Καλά θα είναι να μη γίνουν εξετάσεις και να χρησιμοποιηθεί η χρονική παράταση των δύο εβδομάδων για να καλυφθεί έστω ένα μικρό μέρος της ύλης σωστά. Βέβαια αυτά τα παιδιά της Β΄ Λυκείου, με δύο χρόνια χωρίς εξετάσεις θα αντιμετωπίσουν ιδιαίτερα προβλήματα. Πρέπει στην επόμενη σχολική χρονιά να μειωθεί η ύλη και να εξασκηθούν τα παιδιά σε περισσότερα δίωρα και τρίωρα διαγωνίσματα.

 
να καταργηθούν φέτος οι αριστούχοι
18 Απρ 2021 20:21

αστεία πράγματα ειδικά σε κάτι επαλ. να μαζευτούν από του χρόνου καθηγητές , μαθητές και κηδεμόνες και να πέσει πέλεκυς και σοβαρότητα. μελέτη ! ωραία τα διαδραστικά και τα ψηφιακά εργαλεία, αλλά πέρα από δεξιότητες ανάθεμα να συγκρατεί κανείς τίποτα. και τα τραγουδάκια και το κόπι-πάστε από τη wikipedia καλό αλλά νισάφι !

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.