Σήμερα στις 11 π.μ. οι ανακοινώσεις από Ν. Κεραμέως για προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις και παράταση διδακτικούς έτους κατά δύο εβδομάδες

Το esos θα είναι στη Συνέντευξη Τύπου και αμέσως μετά θα σας μεταφέρει με ρεπορτάζ όλες τις ειδήσεις που θα προκύψουν από τη Συνέντευξη Τύπου.

22/04/2021

Ενημερώθηκε: 22/04/2021, 07:50

Άκουσε το άρθρο

Οριστικοποιούνται σήμερα    οι αποφάσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας για τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις , καθώς και για την παράταση του διδακτικού έτους, κατόπιν σχετικής εισήγησης του ΙΕΠ, και αύριο στις 11 το πρωί  η υπουργός Ν. Κεραμέως, η υφυπουργός Ζ. Μακρή  και ο Γ.Γ. Αλ. Κόπτσης  θα παραχωρήσουν Συνέντευξη Τύπου στους συντάκτες του εκπαιδευτικού ρεπορτάζ.

Το esos θα είναι στη Συνέντευξη Τύπου και αμέσως μετά θα σας μεταφέρει με ρεπορτάζ   όλες τις ειδήσεις που θα προκύψουν από τη Συνέντευξη Τύπου.

Η   παράταση  των μαθημάτων κατά δύο εβδομάδες , θεωρείται δεδομένη και   αναμένεται η απόφαση για την “τύχη” των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων.

Επίσης , αν και είναι νωρίς ακόμη για προβλέψεις, επιθυμία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας -εφόσον τα επιδημιολογικά δεδομένα το επιτρέπουν- είναι να ξεκινήσουν κανονικά , διά ζώσης  τα μαθήματα για τους μαθητές τόσο των Γυμνασίων όσο και των Λυκείων  αμέσως μετά τις γιορτές του Πάσχα.

Οσον αφορά τις Πανελλαδικές Εξετάσεις  οι υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας δουλεύουν με προγραμματισμό  για τις  14 ή 15  Ιουνίου.

Πότε λήγουν κανονικά τα μαθήματα

Τα μαθήματα κανονικά λήγουν:

α. Στις  29 Μαΐου , για τα ημερήσια και εσπερινά Γυμνάσια, Ειδικά Γυμνάσια, Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και Γυμνάσια των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (δημόσιων και ιδιωτικών)  και ακολουθούν οι εξετάσεις.

β. Στις  22 Μαΐου, για τα ημερήσια και εσπερινά Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, Ειδικά Λύκεια, Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια και Λύκεια των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (δημόσιων και ιδιωτικών)  και ακολουθούν οι εξετάσεις.

“Εκτοξεύθηκαν” πέρσι οι αριστούχοι επειδή δεν έδωσαν εξετάσεις

Υπενθυμίζεται ότι πέρσι οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις δεν πραγματοποιήθηκαν, με αποτέλεσμα  οι αριστούχοι μαθητές   στα Γυμνάσια και Λύκεια  να “εκτοξευθούν” στις 227.100  από 181.790 που ήταν το σχολικό έτος 2018-19, δηλαδή οι αριστούχοι αυξήθηκαν   κατά 45.300.

Η “κατακόρυφη” αύξηση των αριστούχων οφείλεται στο γεγονός της   μη πραγματοποίησης γραπτών εξετάσεων, λόγω της πανδημίας,  με αποτέλεσμα ο Γενικός Μέσος Όρος βαθμολογίας του κάθε μαθητή να έχει   βασιστεί στα προφορικά (σ.σ. οι προφορικές βαθμολογίες είναι συνήθως υψηλότερες από τις γραπτές.οπότε όπως αναμένετο είναι υψηλότερες από ό,τι συνήθως.

Έτσι τον περασμένο Οκτώβριο πήρε   βραβείο “αριστείας” ο ένας στους τρεις  μαθητές, και ειδικότερα:

Βραβεία προόδου

Ο αριθμός των μαθητών που έλαβε βραβεία προόδου αυξήθηκε στις 53.180 από 51.250  πρόπερσι.

Οι έπαινοι

Αντίθετα  οι έπαινοι μειώθηκαν  στις 12.570 από 15.320 πρόπερσι.

Οι έπαινοι προσωπικής βελτίωσης μειώθηκαν λόγω της μειωμένης σχολικής περιόδου.    

Οι Ειδικοί έπαινοι        

Οι ειδικοί έπαινοι εμφάνισαν μικρή μείωση, διότι δεν ολοκληρώθηκαν όλες οι σχολικές δραστηριότητες που θα αναδείκνυαν αλληλεγγύη και κοινωνική προσφορά.

Σχόλια (35)

Legend
|

Μήπως η κοινωνία δεν θέλει το δωρεάν δημόσιο σχολείο. Προσωπικά αρίστευσα στα χρόνια μου χωρίς βοήθεια άλλη πάρεξ των καθηγητών μου στο σχολείο και έχουν περάσει από τα χέρια μου αρκετά παιδιά που πέρασαν ακόμη και αρχιτεκτονική ή ιατρική χωρίς ιδιαίτερα και φροντιστήρια. Αν όμως όλοι υποτιμούν την αξία του δημοσίου σχολείου ας πληρώνουν ξανά για τα βιβλία και τους καθηγητές οι γονείς. Αλλά να ξέρετε ότι στα δημόσια σχολεία οι δάσκαλοι έχουν και μεταπτυχιακά κι διδακτορικά και θα σας κοστίσει ακριβά! Σας συμφέρει να πιέσετε τα καμάρια σας να ανοίξουν μάτια και αυτιά και να δουλεύουν σε ό,τι τους λένε οι καθηγητές τους! Δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο. Καταντήσατε τα παιδιά πελατάκια και αντί για καλούς δασκάλους ψάχνετε καλούς μάνατζερ. Να το δούμε και ανάποδα: Όλοι πηγαίνουν εδώ και χρόνια στα φροντιστήρια. Είδατε διαφορά στην κατάταξη του pisa? Όχι! Γιατί στο σχολείο εξασκούν την κριτική σκέψη στα φροντιστήρια μαθαίνουν απλώς να λύνουν ασκήσεις! Στο σχολείου καλλιεργούνται πολύπλευρα το φροντιστήριο έρχεται συμπληρωματικά να εντατικοποιήσει την εμπέδωση. Αν έχεις κενά, δεν καλύπτονται ποτέ. Όλοι μαζί πρέπει να στηρίξουμε το δημόσιο σχολείο! Αν έκαναν τις ασκήσεις του σχολείου τους και ίσως τις έκαναν αν δεν έπαιρναν 17άρια και χωρίς να αγγίξουν βιβλίο δεν θα είχαν ανάγκη για τίποτα περισσότερο! Έχουμε εξαιρετικούς δασκάλους! Εμπιστευτείτε τους! Ξυπνάτε πριν είναι αργά! Εξετάσεις κακώς που δεν γίνονται...

@αριστούχος
|

αυτό είναι το πλάνο. Να έχουν όλοι τη ρετσινιά.

ΜΑΘΗΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
|

γιατι επιμενει το esos να στεκεται στο γεγονος οτι εκτοξευονται οι αριστουχοι
το θεμα δεν ειναι να εχουμε αριστους μαθητες, αλλα μαθητες με κριτικη σκεψη
ενας επαινος δεν αξιζει οσο η γνωση...

Α.Τ.
|

Για τις κατατακτήριες θα γίνει καμιά ανακοίνωση ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ;;;;;

Αεκάρας
|

“Εκτοξεύθηκαν” πέρσι οι αριστούχοι επειδή δεν έδωσαν εξετάσεις.
Εδώ καράβια χάνονται βαρκούλες αρμενίζουνε.

κωστας
|

Ανίκανη εντελώς να αντιληφθεί τι πραγματικά συμβαίνει στα σχολεία και στην κοινωνία με ασυνάρτητες ενέργειες δύο χρόνια στο υπουργείο και είναι εκτός τόπου και χρόνου κολημενη σε ιδεοληψίες μιας άλλης εποχής. Δυστυχώς πάρα πολύ ΛΙΓΗ για τη θέση στην οποία βρίσκεται. Θα μείνει στην ιστορία ως η πιο ΑΝΙΚΑΝΗ υπουργός Παιδείας.

Κανδήλας Βαγγελης
|

Καταρχήν δεν θα πάρει απόφαση σήμερα θα πάρει μόλις ανοίξουν τα γυμνάσια και δευτερον δεν θα γίνουν προαγωγικες εξετάσεις γιατί μέσα σε έναν μήνα δεν προλαβενουμε το μόνο που προλαβενουμεειναι είναι να γράψουμε πρόχειρα για να μπει ο βαθμός του τετραμήνου

Katataktiries
|

Για τις κατατακτηριες θα έχουμε επιτέλους κάποιο συγκεκριμένο νέο;

Dim
|

Αν η εκτόξευση των αριστούχων έγινε λόγω της έλλειψης των εξετάσεων, αυτό σημαίνει οτι κάποιοι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, δηλαδή δεν μπορούν να αξιολογήσουν σωστά ένα μαθητή. Αλίμονο αν περιμένει ο εκπαιδευτικός τις γραπτές εξετάσεις για να διαπιστώσει οτι το 20 που έβαλε είναι τελικά πλασματικό. Συνειδητά υπονομεύει ένα θεσμό, αυτόν της αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης. Είτε πρόκειται για αξιολόγηση μαθητών, είτε για αξιολόγηση εκπαιδευτικών.

@ Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Χαίρομαι που έχετε παιδαγωγικές ανησυχίες αλλά η πρότασή σας δεν είναι αναπλήρωση των κενών και διδασκαλία το καλοκαίρι για την αναπλήρωση αλλά η κρίση επάρκειας μέσα από ένα σύστημα τηλεκπαίδευσης που δημόσια τα ίδια τα παιδιά βάφτισαν κουραστική και πολλές φορές διαδικασία από την οποία απείχαν απλά συνδεόταν και έπεφταν για ύπνο ή έκαναν τα μαθήματα των φροντιστηρίων τους.

Αν είσαστε εκπαιδευτικός φοβάμαι ότι έχετε ολίγο χάσει την εικόνα της εκπαίδευσης στην κοινωνία, όπου οι γονείς δηλώνουν όχι ικανοποιημένοι από το επίπεδό της και που α) τη μεγαλύτερη επιτυχία είχαν οι μαθητές στις Πανελλήνιες όταν τα σχολεία ήταν κλειστά αλλά τα φροντιστήρια ανοικτά
β) οι ίδιοι οι γονείς διαμαρτύρονται ότι χωρίς έξτρα βοήθεια από φροντιστήριο το σχολείο δεν δίνει στα παιδιά αυτό που πρέπει
γ) στην κατάταξη PISA δυστυχώς η χώρα μας έχει πολύ χαμηλή θέση στην γνώση βασικών αντικειμένων από έναν έφηβο μαθητή
και πολλά άλλα παραδείγματα που θα μπορούσαμε να δούμε.

Τώρα η κρίση των καθηγητών δεν αμφισβητείται από εμένα και σίγουρα υπάρχουν λαμπρά παραδείγματα εκπαιδευτικών αλλά σίγουρα υπάρχει μια ιδιαίτεροι σχέση ανάμεσα σε εκπαιδευτικό και τους μαθητές του που μπορεί να επηρεάζει τον καθηγητή. Πχ υπάρχει ενδιαφέρον να δούμε την αντικειμενικότητα κρίσης του καθηγητή όπου σε ένα τμήμα πχ Γυμνασίου ή Λυκείου στα μαθηματικά ή άλλα μαθήματα η βαθμολογία ξεκινάει από το 17 και πάνω αλλά βάζοντας δυο τρία απλά προβλήματα πάν στην ύλη του μαθήματος και που έχουν διδαχθεί στην τάξη το 60% περίπου δεν μπορεί να τα χειριστεί και να απαντήσει.
Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με τους βαθμούς τετραμήνων στη Γ Λυκείου που είναι από 18 και πάνω αλλά στις Πανελλήνιες που όντως είναι μια εξέταση σκληρή αλλά αντικειμενική τα περισσότερα παιδιά αποδίδουν με μονοψήφιο βαθμό.

Δεν καταδικάζουμε τα παιδιά και δεν φταίνε τα παιδιά ή οι καθηγητές.
Απλά σε μια χρονιά που το σχολείο λειτούργησε προβληματικά και πέρυσι δεν γίνονταν καν τηλεκαπιδεύσεις, υπάρχουν αντικειμενικά τεράστια κενά στα παιδιά που δεν βλέπω σαν εκπαιδευτικός να νοιαζόσαστε να τα δείτε και να τα αναπληρώσετε έστω και το καλοκαίρι αλλά θέλετε χωρίς την παραμικρή διαπίστωση να σπρώξουμε τα παιδιά στην επόμενη τάξη βασιζόμενοι στην κρίση του καθηγητή.
Βρείτε μου μια χώρα που γίνεται αυτό που λέτε και σας βγάζω το καπέλο.

Τώρα από πλευράς ευαισθησίας ο καθένας μπορεί να λέει ότι νοιάζεται για το καλό και την ψυχική υγεία αλλά αυτό δεν πρέπει να θολώνει την κρίση του. Τα ίδια τα παιδιά με θάρρος δηλώνουν ότι έχουν πολλά κενά και θέλουν να τα καλύψουν στο σχολείο. Άρα ιδού πεδίο δόξης λαμπρό. Συμπληρώστε τα μαθήματα που χάθηκαν ή έγιναν αναγκαστικά με τηλεκπαίδευση με ένα πλήθος κανονικής διδασκαλίας στην τάξη το καλοκαίρι και τότε κρίνετε τα παιδιά αν πήραν αυτά που πρέπει μέσα στην χρονιά σαν γνώση, παιδεία και στείλτε τα με ασφάλεια στην επόμενη τάξη,
Η λογική ότι κάτι δεν ολοκληρώθηκε αλλά το αγνοώ και κάνω πως ολοκληρωθηκε δεν είναι υπέρ αλλά εναντίον του μαθητή.

Μητέρα
|

Μπράβο συγχαρητήρια στα παιδιά μας που κατάφεραν μέσα από όλα αυτά πέρυσι και φέτος να βγουν περισσότερο αριστούχοι. Μπράβο στους εκπαιδευτικούς και σε όλους τους γονείς που βοήθησαν κυρίως στην ψυχολογία των παιδιών. Μπράβο σε αυτούς που λένε στα παιδιά ότι μπορούν να τα καταφέρουν, ότι μπορεί να μην είναι καλοί σε κάτι αλλά σίγουρα είναι καλοί σε κάτι άλλο, ότι πάντα πρέπει να προσπαθούν, να μην εγκαταλείπουν.

φου
|

Πραγματικά καταστροφή , θα γεμίσουμε αριστούχους !

αριστούχος
|

Φέτος να δείτε την εκτόξευση αριστούχων αν δεν δώσουν γραπτές εξετάσεις. Σε λίγο θα είναι μειοψηφία οι μη αριστούχοι.

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

@Ανδρέας
Αγαπητέ μου, δεν ξέρω αν είστε εκπαιδευτικός - θα ευχόμουν να μην είστε - αλλά δεν υπάρχει καμία λογική στην επιχειρηματολογία σας, η οποία στερείται παντελώς παιδαγωγικής ευαισθησίας, αλλά και αντικειμενικού ερείσματος, γιατί φυσικά και έχουν περάσει και συνεχίζουν να περνούν από διαδικασία κρίσης οι μαθητές επανειλημμένα, ακόμη και σ' αυτή τη δυσμενή συγκυρία. Αγνοείτε ή το θεωρείτε άνευ σημασίας ότι η πιο αξιόπιστη αξιολόγηση των μαθητών γίνεται καθημερινά στο μάθημά τους μέσα από τη συνεχή παρακολούθησή τους από τον διδάσκοντα εκπαιδευτικό; Κι όμως αυτή είναι όλη η ουσία της αξιολόγησης, να έχει μια δυναμική και μακράς διαρκείας παρακολούθηση του κρινόμενου με όλες τις εύλογες διακυμάνσεις και όχι μια στιγμιαία καταγραφή που παρέχει η γραπτή εξέταση.
Συνεπώς είναι παντελώς ανούσια και υπό τις δεδομένες συνθήκες καταφανώς τιμωρητική και σαδιστική μια διαδικασία γραπτής προαγωγικής εξέτασης, ενώ ήδη οι διδάσκοντες έχουν διαμορφώσει ασφαλή κρίση για τον κάθε μαθητή τους! Εκτός κι αν μιλάμε πάνω στη βάση της νοσηρής αμφισβήτησης για τη σοβαρότητα που διακρίνει τους εκπαιδευτικούς στη δουλειά τους και θέλουμε να διασφαλίσουμε μια "αντικειμενική" κρίση στρουθοκαμηλίζοντας φυσικά καθώς γνωρίζουμε ότι πάλι ο ίδιος εκπαιδευτικός θα κληθεί να κάνει τη γραπτή αξιολόγηση!

Μαθηματικός
|

Όντως 5,5=0,5. Άριστοι.

Περίεργη επιμονή
|

Σε κάθε σχετικό άρθρο με επικείμενες αποφάσεις του υπουργείου, ακολουθεί ο υπότιτλος“Εκτοξεύθηκαν” πέρσι οι αριστούχοι επειδή δεν έδωσαν εξετάσεις"!
Αναρωτιέμαι, ποια η σκοπιμότητα; προς τι ο πόνος; Και στο κάτω-κάτω της γραφής, τι ή ποιόν ενδιαφέρει ένας αναχρονιστικός, γραφικός θεσμός που δεν ξέρω τι σημασία έχει πια; Που μετράει; τι όφελος έχει για τα παιδιά; Μήπως το βάζουν στο βιογραφικό τους; Μήπως το ζητάνε οι εργοδότες; Ή μήπως τυλίγουν με τα βραβεία αυτά τα παροιμιώδη σουβλάκια οι μαθητές; (Ως προπόνηση, για αυτά που θα τυλίγουν αργότερα με τα πτυχία τους!)
Και μας έπιασε τώρα ο πόνος, λες και τα προηγούμενα χρόνια οι αριστούχοι ήταν λίγοι, όσοι έπρεπε δηλαδή και με βάση αντικειμενικά κριτήρια! Χα! Πάντα οι αριστούχοι ήταν πάρα πολλοί λόγω των "φουσκωμένων" βαθμών, την πλειοδοσία βαθμολογίας, που (εξ)ευτελίζει τη διαδικασία αξιολόγησης και αποτίμησης της μαθησιακής διαδικασίας και την επιβράβευση των μαθητών που πραγματικά προσπάθησαν αλλά και τη ρεαλιστική αποτίμηση όσων δεν προσπάθησαν, δεν τα κατάφεραν, δεν μπόρεσαν, απλά δεν πέτυχαν!
Εκεί κρύβεται μια από τις παθογένειες του εκπαιδευτικού μας συστήματος: η δήθεν πολιτική (ή εκπαιδευτική ) ορθότητα της έμφασης στο θετικό, της θετικής (μόνο) ανατροφοδότησης, του "πρώτα ο μαθητής" (του στυλ ο μαθητής-πελάτης έχει πάντα δίκιο), του ουσιαστικού (παρά)χαϊδέματος των μαθητών στο όνομα διαστρεβλωμένων παιδαγωγικών θεωριών που ακολουθούνταν στο γενικότερο πλαίσιο του (παρά)χαϊδέματος όλης της κοινωνίας!
Έτσι έφτασε να είναι ανέκδοτο η πρόβλεψη του νόμου: "η βαθμολογική κλίμακα είναι 0-20"! Χα!
Γιατί να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας; γιατί φοβόμαστε, ντρεπόμαστε, δεν ξέρω τι, να πούμε σε μαθητές: "δεν είσαι τόσο καλός εκεί, δεν μπορείς να κάνεις καλά εκείνο, χρειάζεσαι πολλή βοήθεια σε αυτό, δεν μπορείς να τα καταφέρεις σε εκείνο, δεν μπορείς πάντα να κάνεις ό,τι θέλεις αλλά ό,τι μπορείς, κλπ." Πότε θα μάθει να διαχειριστεί τη δυσκολία, την αποτυχία, την αλήθεια ο μαθητής; Όταν θα φτάσει 30 και δεν δεν θα μπορεί να βρει ή να κρατήσει μια δουλειά και όταν ακούσει τον εργοδότη του να λέει: "δεν κάνεις, δεν μπορείς, απέτυχες"!
Ακούγεται λίγο σκληρό και λίγο "αμερικάνικη" λογική (είναι) - δείτε τι έλεγε, καθ' υπερβολή φυσικά, ο γνωστός κωμικός George Carlin επ' αυτού - αλλά μήπως πρέπει να το δούμε λίγο γιατί έχουμε πάει στην εντελώς αντίθετη πλευρά σαν να ζούμε σε μία νεφελοκοκκυγία!

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
|

ΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΙΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΖΙΜΑΝΙΑ? ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ !! ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ, ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΧΑΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ?

'

Λ.Λ.
|

@Εκπαιδευτικός@. Και σε σας πάγωμα στα εξιλικτικά κλιμάκια για ένα χρόνο. Οι τακτικές "πάρτε το παρακάτω" κάπως πρέπει να αξιολογηθούν. Δε νομίζετε;

Σπάρτακος
|

Αφού η κυβέρνησή μας επικαλείται συνεχώς την αριστεία, έχει πετύχει η κυβερνητική πολιτική!
Εκτόξευση αριστούχων έχουμε!

Κώστας
|

Αν ανοίξουν τα σχολεία 10 Μαΐου, δεν προχωράμε την ύλη, τρεις εβδομάδες επανάληψη και προαγωγικές εξετάσεις και ας είναι στην μισή ύλη. 5 εβδομάδες ανοιχτά χωρίς συμμετοχή και ενδιαφέρον από τους μαθητές δεν έχει νόημα. Ας είναι τα θέματα και πιο εύκολα.

Α.Ν
|

Το θέμα δεν είναι οι εξετάσεις,αλλα η παιδεία που δεκαετίες τώρα υποφέρει απο πραγματική εξέλιξη...

Γιώργος
|

Όσοι εμφανίζονται ευαίσθητοι ας λάβουν υπόψη τα εξής:
- οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου παρακολούθησαν κάτω από τις ίδιες συνθήκες, αλλά για αυτούς δεν υπάρχουν ψυχολογικά και μάλιστα πολλοί από εμάς θα διορθώσουμε με "αντικειμενικά" κριτήρια (ειρωνεία: πολλοί δεν έβαλαν βαθμούς, αλλά θα βάζουν βαθμούς στα γραπτά άλλων μαθητών).
- οι μαθητές της Γ είναι έτοιμοι για πανελλήνιες αλλά με τη μισή ύλη δεν μπορούν να γράψουν στις απολυτήριες;
- πολλοί μαθητές των υπολοίπων τάξεων θα δώσουν εξετάσεις στις ξένες γλώσσες όπου και εκεί είχαν τηλεκπαίδευση (εκεί έχουμε πληρώσει, μην πάνε χαμένα τα χρήματα).
Και παράταση μπορεί να γίνει και εξετάσεις μπορούν να γίνουν (στις κενές ημέρες των Πανελληνίων...).

Αρης
|

παρακαλω στην αυριανη συνεντευξη της υπουργου να την ρωτησετε τι θα γινει με τον νομο για τα στελεχη εκπαιδευσης και αν γινουν κρισεις διευθυντων

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

Self test για Δημοτικά Σχολεία , Γυμνάσια , Λύκεια. Η Τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν πρέπει να το εφαρμόσει? Μηχανολόγοι Μηχανικοί π.χ εργαστήρια θα κάνουν μέσω οθόνης? Εδώ τα self test δεν χρειάζονται? Τα δια ζώσης μαθήματα δεν είναι ουσίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση?

Άτιμε κορονοϊέ
|

Βλέπω Σεφερλή και ξεσκάω. Είμαι καθηγητής. ΝΔ μια ζωή.

ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
|

Πραγματικά έχετε αναφέρει πολλές φορές ότι "εκτοξεύθηκαν οι αριστούχοι". Τόσο πολύ ενοχλείστε που στα δημόσια σχολεία υπάρχουν άριστοι μαθητές; Μήπως προτιμούσατε να είναι κάτω από τη βάση; Αυτό είναι το πρόβλημα στην εκπαίδευση;

Εκπαιδευτικός
|

Εδώ πεθαίνουν 100 άνθρωποι κάθε μέρα και εμείς μιλάμε για εκτόξευση αριστουχων!!!

Εκπαιδευτικός
|

Εδώ πεθαίνουν 100 άνθρωποι κάθε μέρα και εμείς μιλάμε για εκτόξευση αριστουχων!!!

Ανδρέας
|

Βρε παιδιά τα πράγματα είναι απλά
Δύο χρονιές πολύ προβληματικές από πλευράς διδασκαλίας και παιδιά που έχουν (μόνο αυτά;) ψυχολογικά τους
Τι ζητάμε; να πάνε στην άλλη τάξη έτσι με τον αέρα..χωρίς καμιά εξέταση καμιά πιστοποίηση ότι κατέχουν κάποια βασικά πράγματα από κάθε μάθημα στη χρονιά.. και έτσι και η επόμενη χρονιά θα είναι προβληματική..και μετά;
θα προαχθούν πάλι και του χρόνου επειδή θα έχουν νέα ψυχολογικά;

Αν έχουν ψυχολογικά να επαναληφθεί ξανά η φοίτηση στις ίδιες τάξεις ώστε να τα ξεπεράσουν τα κενά τους και να φύγουν τα ψυχολογικά

Και στα Πανεπιστήμια οι φοιτητές έχουν ψυχολογικά με την τηλε εκπαιδευση αλλά στα χέρια τους μεθαύριο θα κρατάνε ανθρώπινες ζωές (γιατροί), αρτιότητα κτηρίων με αντοχή στο σεισμό (μηχανικοί), αποτελέσματα εξετάσεων βιοϊατρικής κ.λ.π. Τί θα γίνει θα τους σπρώξουμε με κενά να πα΄ρουν πτυχία για τα ψυχολογικά τους να πάρουν πτυχία και να βάζουν σε κίνδυνο τους υπόλοιπους;

Άρα ή να ξαναγίνει η χρονιά από την αρχή ή να δώσουν εξετάσεις και αν δούμε τι κενά και σε ποιο μέγεθος έχουν από τον εγκλεισμό και να γίνουν μαθήματα το καλοκαίρι δύο μήνες να τα αναπληρώσουν.

Όχι να τα σπρώξουμε χωρίς εφόδια στην άλλη τάξη. Φτάνει πια στη λογική της ελάχιστης προσπάθειας και τη λογική του σπρωξίματος όλων με τα ψυχολογικά τους (άραγε υπάρχει κανείς χωρίς ψυχολογικά)

Ανθή
|

Μετά την πολύμηνη δοκιμασία του εγκλεισμού των μαθητών στο σπίτι και στέρησης της δια ζώσης διδασκαλίας και της φυσικής παρουσίας τους στο σχολείο, κάποιοι προβληματίζονται για το αν θα πρέπει τα παιδιά να δώσουν εξετάσεις για να μην αυξηθούν οι αριστούχοι ...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ