Placeholder

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ

Επιστολή διαμαρτυρίας εκπαιδευτικών Θεατρικής Αγωγής Ν. Καβάλας

Δημοσίευση: 28/04/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ Παιδείας,
Αξιότιμες κυρίες και αξιότιμοι κύριοι Υφυπουργοί,
Αξιότιμε Γενικέ Γραμματέα,
Αξιότιμοι συνεργάτες  κ.Υπουργού,

Δυο λόγια για το μάθημα της καρδιάς μας..

MIΛΩNTAΣ ΓIA ΘEATPO ΣTHN EKΠAIΔEYΣH ΔE MIΛAME MONOMEPΩΣ ΓIA IΣTOPIA ΘEATPOY ΚΑΙ ΣYNΔEΣH TOY ME THN ΠOΛITIKH ZΩH ΩΣ ΦAINOMENO THΣ ΠOΛHΣ, ΓIA KΛAΣIKΟ Ή ΣYΓXPONO ΔPAMATOΛOΓIΟ ΚΑΙ TH ΣYNΔEΣH TOY ME THΝ ΛOΓOTEXNIA..., ΓIA TA ΟΦEΛH THΣ EMΠEIPIAΣ MIAΣ ΠAPAΣTAΣHΣ ΣE KOINΩNIKO ΚΑΙ ΠPOΣΩΠIKO EΠIΠEΔO, AΠΟ TOΝ POΛO TOY HΘOΠOIOY  Ή TOY ΘEATH.., ΓIA TO KEPΔOΣ ΣE ΨYXOKINHTIKO EΠIΠEΔO MEΣA AΠO ΔPAΣTHPIOTHTEΣ, AΣKHΣEIΣ KAI ΠAIXNIΔIA ΠOY BAΣIZONTAI ΣTIΣ ΔOMEΣ, TH ΦYΣH KAI TIΣ ΣYMBAΣEIΣ TOY ΘEATPOY…ΔE MIΛAME MONO ΓIA TO KEPΔOΣ THΣ AΠOΛYTHΣ ΣΥNEPΓAΣIAΣ ΚΑΙ EMΠIΣTOΣYNHΣ ΠOY ΠPOΥΠOΘETEI H KOYZINA TOY ΘEATPOY ΓIA NA MAΓEIPEYTEI OΠOIOΔHΠOTE ΠPOION KATAΘEΣOYN KAI ΣYNΘEΣOYN OI EMΠΛEKOMENOI.
 MIΛAME ΓIA ΣYNΔYAΣMO OΛΩN AYTΩN KAI ΠOΛΛΩN AΛΛΩN. MIΛAME ΓIA ΠOIKIΛA EPΓAΛEIA, EYΠPOΣAPMOΣTA ΣTO ΔIAΦOPETIKO ΚΑΙ AΠAITHTIKO ΠPOΦIΛ THΣ ΚΑΘΕ ΣXOΛIKHΣ TAΞHΣ. EPΓAΛEIA ΓIA TH ΔIAXEIPHΣH TΩN OΠOIΩN AΠAITEITAI AENAH ANAZHTHΣH KAI ENHMEPΩΣH AΠΟ THN ΠΛEYPA TOY ΘEATPOΛOΓOY-EMΨYXΩTH! AYTO TO ΔYΣKOΛO EPΓO KAΛOYMAΣTE NA AΣKHΣOYME ΠΛAΙ ΣE OΛOYΣ TOYΣ EKΠAIΔEYTIKOYΣ ΓIA THN MOPΦΩΣH TOY ΣYΓXPONOY  Ανθρώπου.

Ζητούμε και εμείς,

Την αποκλειστικότητα και κατοχύρωση της διδασκαλίας των μαθημάτων ειδικοτήτων από τους ειδικά καταρτισμένους με πανεπιστημιακή μόρφωση αντίστοιχους εκπαιδευτικούς.

Ισοκατανομή των οργανικών θέσεων.
Συνάδελφοι μας διδάσκουν το μάθημα ως ωρομίσθιοι και αναπληρωτές 20 χρόνια τωρα…Πόσο ακόμα…

Να δίνονται τα πραγματικά λειτουργικά κενά των σχολείων έτσι ώστε να προσφέρεται στους μαθητές μια ουσιαστικά πολύπλευρη και όχι κατακερματισμένη και ελλιπής παιδεία. Το μάθημα δεν μπορεί ν'αποδοθεί στηριζόμενο σε σεμιναριακού τύπου μόρφωση.

Επαναφορά του μαθήματος στις ΣΤ΄ και Ε΄ τάξεις του Δημοτικού.

Η κατάργηση του μαθήματος της θεατρικής αγωγής από την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη αποδυναμώνει την ισότιμη παιδεία, γεγονός που μαρτυράται καθημερινά από τα ίδια τα παιδιά.

  • Επαναφορά του μαθήματος στο Λύκειο
  • Εισαγωγή του μαθήματος στο Γυμνάσιο

Η κατάργηση του μαθήματος «Στοιχεία  Θεατρολογίας» από το Λύκειο καθώς και η μη ύπαρξη του στο Γυμνάσιο, αφαιρεί από τους μαθητές, την πιο καίρια στιγμή, την επαφή με τα στοιχεία συγκερασμού της ίδιας τους της προσωπικότητας!

«Έχουμε ανάγκη να βρισκόμαστε στο σχολειό με μοναδικό καθημερινό εφόδιο την δημιουργικότητα μας.  Και το καταφέρνουμε.  Ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες.  Ζητούμε να μας απαλλάξετε από αυτή την συνεχή ανασφάλεια της απόλυσης, που προσπαθεί να την ψαλιδίσει....το ζητούμε από καρδιάς....για το μάθημα της καρδιάς μας..»

Με εκτίμηση,
Οι εκπαιδευτικοί  του κλάδου ΠΕ 91 Θεατρικής Αγωγής

Αντωνιάδου Αναστασία,  αναπληρώτρια 2017-21
Βεοπούλου Κατερίνα,  μόνιμη ΔΔΕ Καβάλας
Βουγιουκλή Βαρβάρα,  μόνιμη ΔΔΕ Καβάλας
 Γεωργιάδου Αναστασία,  αναπληρώτρια 2018-21
Ντάνη Δέσποινα,  αναπληρώτρια 2020-21
Πρεπόνη Καλλιόπη , ωρομίσθια 1997-99, 2002-10 και αναπληρώτρια 2010-21
Συροπούλου Μαρία,  αναπληρώτρια 2020-21
Τσόνα Ελένη,  αναπληρώτρια 2018-21
Φανέλη Βασιλική,  αναπληρώτρια 2013-21

Ετικέτες: 
Αναπληρωτές

Σχόλια (3)

 
Dario Moutso
03 Μάιος 2021 20:11

Να συμφωνήσω για την θεατρική αγωγή στο Δημοτικό, άντε και τις 2 πρώτες τάξεις του γυμνασίου, και μέχρι εκεί. Τώρα με βάση όλα αυτά που βγήκαν στο φως της δημοσιότητας, τα οποία είναι το 5% και αν, πολλά θα μπορούσαν να ειπωθούν....

 
Βασίλης
03 Μάιος 2021 15:20

Είναι καλύτερα να επιλέγουν οι μαθητές αν θέλουν θεατρική αγωγή ή μουσική ή εικαστική. Και αναλόγως να διαμορφώνονται τα κενά και οι θέσεις.

 
Μελίτακας ο Α΄
01 Μάιος 2021 14:45

Συμφωνώ με τα αιτήματα των συναδέλφων της Θεατρικής Αγωγής και τα υποστηρίζω. Δεν είναι δυνατόν στη χώρα που γεννήθηκε και ευδοκιμεί το υποκρίνομαι, που αντριεύει και θεριεύει και συχνά μας καμακώνει, να υποβαθμίζεται η διδασκαλία του. Η Θεατρική Αγωγή είναι απολύτως αναγκαία σήμερα και πρέπει να αναβαθμιστεί, είναι με άλλα λόγια και Πολιτική Αγωγή που διαμορφώνει τον νέο πολίτη και τον καθιστά ικανό να κρίνει, να διακρίνει και να βλέπει το υπό όταν πηγαίνει να συναντήσει το κρίνομαι.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ