Placeholder

Τηλεκπαίδευση

Έρευνα του ΙΕΠ για τις επιπτώσεις σε μαθητές και εκπαιδευτικούς από το κλείσιμο των σχολείων και την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης

Δημοσίευση: 06/05/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τη διενέργεια έρευνας για την διερεύνηση των επιπτώσεων της απομάκρυνσης από τη διά ζώσης διδασκαλία και της εφαρμογής της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, σε μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19», με δαπάνη  24.800,00€, αποφάσισε η διοίκηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Η προτεινόμενη ερευνητική παρέμβαση θα ακολουθήσει μικτή μεθοδολογία στην προοπτική μεθοδολογικού τριγωνισμού (triangulation) και θα υλοποιηθεί σε δύο τμήματα:

ΤΜΗΜΑ Ι: Διενέργεια ποιοτικής έρευνας και

ΤΜΗΜΑ ΙΙ: Διενέργεια ποσοτικής έρευνας.

Ειδικότερα:

ΤΜΗΜΑ Ι

Διενέργεια ποιοτικής έρευνας με συνεντεύξεις, με τα εξής χαρακτηριστικά:

Σύσταση 8– 10 ομάδων συζήτησης (focus groups 6-7 ατόμων, διάρκειας 2,5 ωρών κάθε μία):

(α) Γονέων όλων των βαθμίδων (γενικής και ειδικής αγωγής)

(β) Εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και διαφορετικών ειδικοτήτων (γενικής και ειδικής αγωγής)

ΤΜΗΜΑ ΙΙ

Διενέργεια ποσοτικής έρευνας με τα εξής χαρακτηριστικά:

(α) Ανάλυση δεδομένων 2.000 ερωτηματολογίων για μαθητές β/θμιας εκπαίδευσης, ηλικίας 13-18 ετών

(β) Διεξαγωγή 1000 τηλεφωνικών δομημένων συνεντεύξεων, διάρκειας 12 περίπου λεπτών για εκπαιδευτικούς α/θμιας και β/θμιας εκπαίδευσης

(γ) Διεξαγωγή 1000 τηλεφωνικών δομημένων συνεντεύξεων, διάρκειας 10 περίπου λεπτών για γονείς μαθητών α/θμιας και β/θμιας εκπαίδευσης

Η δειγματοληψία θα πρέπει να είναι τυχαία, αντιπροσωπευτική του πληθυσμού αναφοράς, στρωματοποιημένη με βάση κριτήρια που θα προσδιοριστούν από το ΙΕΠ ( π.χ. βαθμίδα εκπαίδευσης μαθητή, ειδικότητα των εκπαιδευτικών κλπ.)
 

Ετικέτες: 
ΙΕΠ

Σχόλια (9)

 
Λύση "απορίας"
08 Μάιος 2021 09:13

Σωστά το θέτετε. Κάθε "καινοτομία" χρειάζεται αξιολόγηση, όχι "κενοτομια" ούτε "κενοδοξία".

 
απορία
07 Μάιος 2021 13:02

Μήπως γιατί κάθε "καινοτομία" πρέπει να συνοδεύεται από αντίστοιχη "αξιολόγηση";

 
Dario Moutso
07 Μάιος 2021 07:53

@ Λαυρέντης , @ Νικ
Η έρευνα παράγει γνώση. Η γνώση είναι πάντα χρήσιμη.

@Βίκυ, @Βενετία Δασκάλα
Άλλο έχω την αίσθηση ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση απέτυχε, και άλλο να τεκμηριωθεί (αν τεκμηριωθεί) και επιστημονικά

 
Ροδανθη εκπ/κος
07 Μάιος 2021 00:48

Αντε και βγαίνουν (βέβαιο) ότι οι επιπτώσεις είναι τεράστιες. Τι θα ΚΑΝΕΙΣ μετά αγαπημένο μου ΙΕΠ;;;; Θα μας έχεις δωρεάν έναν ψυχολόγο στον καθένα;;;;;; Εδώ σε θέλω!!!!!!!! Τι θα προτείνεις για επίλυση των επιπτώσεων;;;;;;;;

 
Νικ
07 Μάιος 2021 00:46

Δε βλέπω γιατί πρέπει να γίνει έρευνα σε κάτι τέτοιο... Ποιο το όφελος;;;;

 
Βενετία Δασκάλα
07 Μάιος 2021 00:45

Έρευνα για πράγματα που ήδη γνωρίζουμε;;;;; Δηλ υπάρχει αμφιβολία ότι οι επιπτώσεις είναι τεράστιες σε εκπαιδευτικούς και παιδιά;;;; Και ιδίως σε εκπ/κους, επειδή είναι ενήλικες. Τα παιδιά είναι πιο ευπροσαρμοστα και ευέλικτα.

 
Μένη
07 Μάιος 2021 00:27

Γιατί τόσα χρήματα στον βρόντο;;; Το υπουργείο δεν κάνει σωστή διαχείριση χρημάτων... Ξοδευει αλόγιστα σε πραγματα ασκοπως. Δηλ αν οι επιπτώσεις είναι αρνητικές;;;; Τι θα γίνει μετά την έρευνα;;; Αν είναι θετικές;;;; Τι θα γίνει;;;; θα πούμε μπράβο;;;;

 
Λαυρέντης
07 Μάιος 2021 00:25

Για ποιο λόγο να γίνει έρευνα για κάτι τέτοιο;;; Ποιος ο λόγος;;; ποιος ο σκοπός;;; Δεν καταλαβαίνω...

 
Βίκυ
06 Μάιος 2021 21:37

Δεν χρειάζεται να γίνει έρευνα για να καταλάβουμε όλοι την αποτυχία της τηλεκπαιδευσης αμφίδρομα. Γνώσεις μηδέν..

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ