Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Ερωτήματα ΣΥΡΙΖΑ για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής

"Το υπουργείο Παιδείας καταναλώνεται σε μικροπολιτική προπαγάνδα με ημερομηνία λήξης τη μέρα ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων"
Δημοσίευση: 18/05/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

«Το υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση    διαχέουν  στην κοινωνία το τερατώδες ψέμα ότι δεκάδες χιλιάδες υποψήφιοι εισέρχονται κάθε χρόνο στο Πανεπιστήμιο με «λευκή κόλλα».

Αυτό υποστηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοινωθέν  και υπογραμμίζει:

  • Ταυτόχρονα, για να «θολώσουν τα νερά» ανακοινώνουν 77.415 θέσεις εισακτέων, δημιουργώντας την εντύπωση ότι τόσοι θα είναι οι επιτυχόντες μαθητές.
  • Κρύβουν όμως πως το νέο εξεταστικό τους σύστημα, θα αφήσει χιλιάδες κενές θέσεις στα Πανεπιστήμια ώστε οι «αποτυχόντες» να κατευθυνθούν προς τα ιδιωτικά Κολλέγια και τη φτηνή κατάρτιση.
  • Επειδή όμως το ζήτημα αφορά τουλάχιστον 100.000 οικογένειες, ας απαντήσει επιτέλους το υπουργείο Παιδείας με τη δική του «εκτίμηση» για τις συνέπειες του νέου συστήματος και τον αριθμό των υποψηφίων που θα βρεθούν εκτός πανεπιστημίων από το Σεπτέμβριο του 2021.
  • Επίσης, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αντί να φυγομαχεί και να κρύβεται, ας τολμήσει να εμφανιστεί στη Βουλή και να απαντήσει τη σχετική επίκαιρη ερώτηση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξη Τσίπρα.

Τα ερωτήματα

  • Αντί λοιπόν το υπουργείο Παιδείας να καταναλώνεται σε μικροπολιτική προπαγάνδα με ημερομηνία λήξης τη μέρα ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, ας απαντήσει:

1.    Πόσοι και πόσες θα αποκλειστούν φέτος από τα πανεπιστήμια λόγω της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.
2.    Πόσοι και πόσες εισέρχονταν στα ΑΕΙ τα τελευταία χρόνια με «1 και 2 στα 20»;
3.    Το «εξεταστικό Κεραμέως» αποκλείει μαθητές με «12 ή 13» αν τα θέματα είναι εύκολα και ο μέσος όρος διαμορφωθεί σε «15 ή 16», ενώ επιτρέπει την εισαγωγή με «5, 6 ή 7» -δηλαδή με «λευκή κόλλα» σύμφωνα με τη «μαύρη προπαγάνδα» της ΝΔ- αν τα θέματα είναι δύσκολα και ο μέσος όρος διαμορφωθεί στο «8 ή στο 9»;
4.    Θα καλυφθούν οι 77.415 θέσεις εισακτέων που ανακοινώθηκαν και αν όχι, γιατί εξαγγέλθηκαν;
5.    Σχεδιάζει η κυβέρνηση να θεσπίσει Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και για τα ιδιωτικά κολέγια;

Σχόλια (25)

 
Λ.Λ.
21 Μάιος 2021 18:42

@Τα λεφτά μου@. Ακριβώς όπως τα λέτε είναι. Δυστυχώς, το έλλειμα κοινωνικής συνοχής αυτά τα αποτελέσματα έχει. Κάτι ξέρουν αυτοί που το προωθούν!

 
Τα λεφτά μου
21 Μάιος 2021 11:32

@Dario Moutso
- Φυσικά και είναι δικά μας τα λεφτά. Λέω ότι ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ-ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ από τους υπόλοιπους συμπολίτες μας. Δηλαδή ότι δεν τα βρήκαμε σε κάποιο θησαυρό, ούτε τα τυπώνουμε μόνοι μας.
Ερώτηση λοιπόν. Όσο περισσότεροι θα σπουδάζουν στα ιδιωτικά, τόσο περισσότερα λεφτά δεν θα πληρώνουμε οι υπόλοιποι, για να μπορούν οι πρώτοι να σπουδάσουν στα ιδιωτικά? Κάνω λάθος?

- Η υγεία πχ, από τότε που έγινε σε μεγάλο βαθμό και ιδιωτική, έχει γίνει φθηνότερη ή ακριβότερη για τον πολίτη? Και πού θα ήμασταν αλήθεια σήμερα με τον covid, εάν κάναμε "οικονομία" στους φόρους μας-δαπάνες του κράτους, για τα δημόσια νοσοκομεία?

- Πιστεύετε μήπως, ότι του χρόνου θα πληρώνουμε λιγότερους φόρους(χάριν της ΕΒΕ στα πανεπιστήμια)? Γιατί εγώ πιστεύω, ότι ούτε 1 ευρώ λιγότερα.

- Λέτε τέλος, "κάποιος που έγραψε 3 μαθηματικά (γιατί γελάω μ' αυτά που διαβάζω ότι δεν θα τελειώσει αν δεν μπορεί, η αντιγραφή πάει σύννεφο κλπ κλπ κλπ)". Κάτι τέτοιο εάν αληθεύει, νομίζω ότι θα ήταν τελείως προσβλητικό και για τα πανεπιστήμιά μας και για τους καθηγητές τους. Όσο για το "και μετά να βρεθεί στο σχολείο (γιατί θα βρεθεί) να κάνει μάθημα...", επιτρέψτε μου να διαφωνήσω, ξέροντας ΚΑΙ πόσο δύσκολα διορίζεται ένας εκπαιδευτικός στις μέρες μας ΚΑΙ πόσα επιπλέον προσόντα απαιτούνται, πλέον του ενός πτυχίου.

 
Φορολογούμενος
21 Μάιος 2021 00:38

Επειδή ακριβώς είμαι Έλληνας φορολογούμενος πολίτης, απαιτώ από την πολιτεία να παρέχει στα παιδιά μου, δωρεάν παιδεία σε όλες τις βαθμίδες και να μην τρώνε τη θέση του παιδιού μου, που μόχθησε να δώσει Πανελλήνιες .
Αν η πολιτεία δεν μπορεί να συντηρήσει τόσα ΑΕΙ θα ήταν πιο έντιμο να κλείσει ή συγχωνεύσει κάποια τμήματα κι όχι να τιμωρεί τους υποψήφιους με το πρόσχημα της αριστείας, δίνοντας το πράσινο φως στα ιδιωτικά, τα οποία αποδεδειγμένα δεν έχουν να προσφέρουν απολύτως τίποτα σε σχέση και με το τελευταίο ΑΕΙ στο τελευταίο χωριό της χώρας.

 
Δημητρης
20 Μάιος 2021 19:19

Ανηθικο να συζηταμε για αλλαγες εν μεσω ιδιαιτερων συνθηκων. Ανακοίνωσε αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση, με τους φετινούς υποψήφιους, που είναι πλέον επιβαρυμένοι, με το μεγαλύτερο μέρος της προετοιμασίας τους να το έχουν κάνει μέσω τηλεκπαίδευσης, κλεισμένοι στο σπίτι, χωρίς να μπορούν να εκτονώσουν πουθενά το βάρος αυτής της τόσο πιεστικής χρονιάς. Γιατι τωρα? Γιατι τωρα που οι γονεις προσπαθουν να τα βγαλουν περα με 534€?

 
Dario Moutso
20 Μάιος 2021 10:26

@Τα λεφτά μου19 Μάιος 2021 23:54
Τα λεφτά μου είναι η αμοιβή μου για τις όποιες υπηρεσίες παρέχω είτε στον δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα. Η αμοιβή μου μου ανήκει και μπορώ να την διαχειριστώ με όποιον τρόπο επιλέξω. Ένα μέρος από την αμοιβή μου πάει στους φόρους για να έχω κάποιες παροχές από το κράτος. Προσωπικά δεν θέλω να δώσω ούτε ένα ευρώ για να σπουδάσει κάποιος που έγραψε 3 μαθηματικά (γιατί γελάω μ' αυτά που διαβάζω ότι δεν θα τελειώσει αν δεν μπορεί, η αντιγραφή πάει σύννεφο κλπ κλπ κλπ) και μετά να βρεθεί στο σχολείο (γιατί θα βρεθεί) να κάνει μάθημα... Εδώ κάποιος θα μπορούσε να πει πολλές και γνωστές ατάκες. Η απάντηση είναι απλή. Η πολιτεία δεν μπορεί να επενδύει στο <<στατιστικό σφάλμα>>

@Γίνε γιατρός αρκεί να μην πληρώνω "εγώ"!!!18 Μάιος 2021 21:17
Δυστυχώς η πολιτεία αυτό μπορεί να κάνει.. Να τους αφήσει έξω (και καλά θα κάνει) από τα ΑΕΙ. Από κει και πέρα δεν της πέφτει όμως λόγος για το τι θα κάνει ο καθένας. Αυτό που θα μπορούσε να κάνει είναι να σταματήσει να αναγνωρίζει πτυχία από συγκεκριμένα ΑΕΙ (;) του εξωτερικού. Τα ξέρει ; Πιστεύω ότι ΝΑΙ και αν δεν τα ξέρει να πάει να τα μάθει, εύκολη σήμερα είναι η πληροφορία.

@@
Και κάποιες σκέψεις. <<Κάνουν>> όλοι για τριτοβάθμια εκπαίδευση ; ΟΧΙ αυτή είναι η αλήθεια. Είναι <<άχρηστοι>> όσοι δεν <<κάνουν>> για ΑΕΙ ; ΟΧΙ το αντίθετο. Ο καθένας έχει δεξιότητες και ικανότητες. Θα έπρεπε η πολιτεία να επενδύσει σ αυτό και να βοηθά (πράγμα το οποίο ΔΕΝ γίνεται) τον καθένα να τις βρει και να τις καλλιεργήσει. Μήπως αυτό είναι που θα έπρεπε να μας απασχολεί; Μήπως αυτό θα έπρεπε να ζητάμε;

 
Ήμαρτον
20 Μάιος 2021 09:36

Πολύ κλάμα για τη μονάδα βρε παιδί μου! Τέτοια ευαισθησία!

 
@@@@ Γίνε γιατρός
20 Μάιος 2021 01:16

Σίγουρα το κράτος έχει μηχανισμό για να ελέγχει πτυχία αμφιβόλου ποιότητας.
Το ερώτημα είναι, αφού όπως λέτε είναι ελεύθερο να χαλαρώνει ή να αυστηροποιεί αυτόν το έλεγχο, τι τελικά κάνει.
Κι απ΄ότι δείχνουν τα τελευταία νέα, προτιμάει τη χαλάρωση στο ιδιωτικό σε αντίθεση με το δημόσιο.
Αγαπητέ/ή, όταν κοπτόμαστε για την αριστεία, δεν μπορούμε να κάνουμε διάκριση από που προέρχεται.

 
Τα λεφτά μου
19 Μάιος 2021 23:54

- Εμένα πάντως, δεν μου έτυχε ΠΟΤΕ να πληρώσω για κάτι..... και να ΜΗΝ μου το πάρω.....

- Έχω ακούσει χιλιάδες φορές το επιχείρημα, ότι αφού πληρώνει κάποιος με τα λεφτά του, ας σπουδάζει και ας παίρνει ότι πτυχίο θέλει. Αλήθεια τα λεφτά του, από κανένα χαμένο θησαυρό τα βρήκε? Η κοινωνία δηλ. οι υπόλοιποι πολίτες, δεν του τα "έδωσαν"? Και εξηγώ.
Εγώ πχ που είμαι ΔΥ και πληρώνομαι από το κράτος, με τα δικά μου λεφτά θα σπουδάσει το παιδί μου σε ιδιωτικό ή με τα δικά σας??? Ο γιατρός ή ο δικηγόρος που θα στείλουν το παιδί τους σε ιδιωτικό, με ποιανού λεφτά θα το στείλουν? Όχι με τα λεφτά των πολιτών-πελατών τους?

- Προτιμώ λοιπόν να πληρώσω 10 ευρώ περισσότερα (από τα 2.000 που πληρώνω κάθε χρόνο σε άμεσους και έμμεσους φόρους), και να έχει ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ που έγραψε 5, τη ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ-ΕΥΚΑΙΡΙΑ να σπουδάσει...... με "τα λεφτά μου". Αν δεν την εκμεταλλευτεί-αξιοποιήσει, τότε κακό του κεφαλιού του. Κι εγώ, τί είχα τί έχασα? Δυο καφέδες.

ΥΓ. Το φθηνό, βγαίνει πάντα πιο ακριβό στο τέλος. Εάν θέλουμε να μας "βγαίνει φθηνή" η Γ/θμια, αργότερα θα την πληρώνουμε χρυσάφι.

 
@ @@Γίνε γιατρός
19 Μάιος 2021 18:21

"Εγώ γνωρίζω μαθητές που έγραψαν 3, να τους στέλνουν να γίνουν γιατροί στο εξωτερικό . Τώρα αν καταφέρνουν να στρωθούν κι εκεί για να τελειώσουν, άλλο πράμα."

ΔΕΝ είναι άλλο πράμα, είναι ακριβώς το κεντρικό ζήτημα!

1) Οι περισσότεροι δεν θα τελειώσουν, όπως είναι αναμενόμενο. Αλλά αυτό το "πείραμα" γίνεται και πρέπει να γίνεται με ιδιωτικούς πόρους, όχι με δικά μου και δικά σας χρήματα. Δεν είναι ορθολογική χρήση των φόρων μας.

2) επίσης, ο αριθμός των μαθητών του 3 που τους έστειλαν οι γονείς να γίνουν γιατροί υποθέτω ότι είναι ελάχιστος γιατί ελάχιστες οικογένειες έχουν λεφτά για πέταμα. Οπότε δεν τους στέλνεις για "πτυχία αμφιβόλου προέλευσης" γιατί απλά έχουν γνώση των ικανοτήτων του παιδιού τους (οι περισσότεροι) και δε θα το κάνουν, θα τους στρέψουν κάπου αλλού.

Και φυσικά, το "πτυχια αμφιβόλου ποιότητας" είναι άλλο ζήτημα γιατί το κράτος έχει μηχανισμό που ξεχωρίζει τα πτυχία αμφιβόλου προέλευσης και είναι ελεύθερο να τον χαλαρώνει ή να τον αυστηροποιεί αν θέλει. Επειδή υπάρχουν κάποια ιδιωτικά πανεπιστήμια δίνουν πτυχία που εμείς τα θεωρούμε χαμηλής ποιότητας δεν είναι λόγος να ξοδέψουμε χρήματα από τους φόρους μας για να εκπαιδεύσουμε τον μαθητή του 3 στην Ιατρική.
(με την ευκαιρία, μάλλον θα ξέρετε ότι υπάρχουν μπόλικα δημόσια ΑΕΙ και τμήματα με πτυχία χαμηλής ποιότητας τα οποία λειτουργούν ανενόχλητα, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση).

3) Και "μέσος μαθητής" δεν είναι αυτός του 3 και του 5 οπότε το εγχείρημα δεν θα επηρρεάσει καθόλου την προσπάθειά του ή την τύχη του.

 
ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ
19 Μάιος 2021 16:53

Εσύ κ Φίλη που έχεις τόσα πτυχία ξέρεις καλύτερα από μας για βάσεις και αριστεία!

 
@@Γίνε γιατρός
19 Μάιος 2021 16:30

Εγώ γνωρίζω μαθητές που έγραψαν 3, να τους στέλνουν να γίνουν γιατροί στο εξωτερικό . Τώρα αν καταφέρνουν να στρωθούν κι εκεί για να τελειώσουν, άλλο πράμα.
Αλλά μη μπερδεύουμε τα πράγματα. Δεν υπάρχει κάποιος που θα γράψει 3 στις Πανελλήνιες και θα μπει Ιατρική, αλλά ούτε και είναι πολλοί αυτοί που γράφουν 3 και 5 και θα ακολουθήσουν σπουδές, ακόμα κι αν μπούνε σε κάποιο δημόσιο Πανεπιστήμιο. Το γεγονός ότι δεν θα πληρώνει τέτοιους αποφοίτους το ελληνικό δημόσιο, σημαίνει ότι αυτομάτως τους στέλνεις να πάρουν πτυχία αμφιβόλου προέλευσης, με συνέπεια να έχεις αύριο στην αγορά επαγγελματίες κατώτερης ποιότητας.
Και πιστέψτε με, το όλο εγχείρημα θα φέρει μεγάλη απαξίωση στην προσπάθεια του μέσου μαθητή, ο οποίος θα προτιμήσει την εύκολη λύση, από το να δώσει πανελλήνιες και να ξέρει ότι είναι πιο βέβαιη η αποτυχία του απ΄ότι η επιτυχία του.

 
@Γίνε γιατρός
19 Μάιος 2021 10:00

Πετάτε τη μπάλα στην κερκίδα. Προφανώς αν κάποιος μαθητής του 3 καταφέρει (δεν ξέρω κανέναν, αλλά μιλάμε θεωρητικά τώρα) να περάσει σε κάποιο ιδιωτικό πανεπιστήμιο του εξωτερικού και να τελειώσει την ιατρική, δεν μπορείς να του απαγορεύεσεις να ασκήσει το επάγγελμα μόνο και μόνο λόγω του "3" (εκτός και αν αποφασίσουμε ότι δεν αναγνωρίζουμε τα πτυχία κάποιων πανεπιστημίων αμφιβόλου ποιότητας - κάτι το οποίο ήδη κάνει ο ΔΟΑΤΑΠ).

Εσεις ξέρετε πολλούς μαθητές του 3 που τελείωσαν την Ιατρική σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο;

Το θέμα είναι αν εσείς και εγώ θα πληρώναμε από την τσέπη μας , αν θα επενδύαμε σε έναν μαθητή του 3 για να μπει στην ιατρική. Εγώ δε θα το έκανα - εκτιμώ ούτε και η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου. Μπορεί κάποιοι να έχουν άλλη άποψη. Αλλά δεν γίνεται να φορτώνουμε στο φορολογούμενο τα όποια "όνειρα" του καθένα ο οποίος δεν έχει τις δεξιότητες για να τα πραγματοποιήσει. Σπαταλάμε πόρους έτσι και τους στερούμε από άλλους που τους έχουν εξίσου ανάγκη αλλά έχουν και τα εχέγγυα για να τους αξιοποιήσουν σωστά.

 
nikos
18 Μάιος 2021 21:26

Σιγά συνάδελφοι τι βιώνουν αυτοί που γράφουν 2 και 3. Έλεος.
θέλουν και Πανεπιστήμιο ;
Ας πάνε τεχνική εκπαίδευση.
Έλεος

 
Γίνε γιατρός αρκεί να μην πληρώνω "εγώ"!!!
18 Μάιος 2021 21:17

Ερώτημα. Κάποιος που γράφει 2,3, 5 κλπ δεν εισάγεται σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Μέχρι εδώ όλα καλά!.
Δεχόμαστε όμως να γίνει γιατρός είτε στο εξωτερικό, είτε σε ιδιωτικό Πανεπιστήμιο, αρκεί να μην έχει πληρώσει ο Έλληνας φορολογούμενος!!! αυτή είναι η άποψη σας και του μέλους ΔΕΠ (αμφιβάλλω).
Καλή οπτική, μου ανοίξατε τους ορίζοντες!!!

 
Ξένη
18 Μάιος 2021 21:09

Γιατί κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε ; Δεν υπάρχουν μαθητές με ελάχιστη βάση και είναι φοιτητές ΑΕΙ; Κουραστήκαμε να λεμε το αυτονόητο! Από τους ίδιους πάλι τα ίδια!

 
@Ε.Τ.
18 Μάιος 2021 20:31

Είναι απλό: αν κάποιος γράφει 1,2,5, γενικά "πολύ" κάτω από το μέσο όρο, δεν μπορεί το κράτος να του παρέχει δωρεάν σπουδές. Έχουμε όλοι δικαίωμα σε μια ευκαιρία για εκπαίδευση, αλλά αυτό απαιτεί προσπάθεια και δεξιότητες. Δεν έχουμε δικαίωμα όλοι να σπουδάσουμε τζάμπα ότι θέλουμε. Σε καμία χώρα του κόσμου δεν υπάρχει - οι πόροι είναι περιορισμένοι και δεν είναι ορθολογική χρήση τους το να σπουδάζουν οι "τελευταίοι" μαθητές σε τμήματα στημένα πρόχειρα, μερικές φορές χωρίς καθηγητές, στα πέρατα της χώρας και να το συντηρούμε αυτό το πράγμα.

Κανένας γονιός δεν λέει στο παιδί του που είναι μαθητής του 3 και του 5 "πάρε λεφτά να σπουδάσεις γιατρός, μηχανικός, πληροφορική, μαθηματικά" και τόσα άλλα. Γιατί πονάει τα λεφτά του και ξέρει ότι το παιδί του δε θα τα καταφέρει να τελειώσει. Αλλά όταν είναι "τζάμπα" που πληρώνουμε όλοι, εκεί όλοι φωνάζουμε για "δικαίωμα στην εκπαίδευση" και νομίζουμε ότι το κράτος πρέπει να χρηματοδοτεί τα χατήρια μας. Αλλά δε γίνεται έτσι.

 
ΔΕΠ
18 Μάιος 2021 20:26

Ας βοηθήσουμε σε μερικές από τις απορίες...
1) Δεν το ξέρουμε ακόμα, αφού δεν έγραψαν ακόμη οι μαθητές
3) Εδώ ο κ. Φίλης μάλλον δεν έχει τις απαραίτητες ακαδημαϊκές γνώσεις ώστε να κατανοεί την έννοια της κατανομής, της τυχαίας μεταβλητής και των ποσοστημορίων. Αν τα θέματα είναι εύκολα και όλοι γράψουν 19-20 και εγώ 18, θα μείνω έξω γιατί θα είμαι ο τελευταίος.
Αν είναι υπερ-δύσκολα και γράψουν όλοι 8-9 και εγώ 10 θα μπρω πρώτος των πρώτων. Οι εξετάσεις είναι ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ - κατατάσουν τους υποψήφιους από τον πρώτο ως τον τελευταίο.
Ακριβώς γι'αυτό είναι δίκαιος και ο καθορισμός της ΕΒΕ με βάση τον εκάστοτε μέσο όρο αντι με κάποια αυθαίρετη "βάση".
4) Οι θέσεις είναι αυτές που το κράτος θεωρεί ότι μπορεί να διαθέσει για φοιτητές να εισαχθούν. Το αν θα καλυφθούν ή όχι εξαρτάται από ένα σωρό παράγοντες (π.χ. πόσοι θα προσέλθουν στις εξετάσεις και πολλά άλλα). Γενικά οι κενές θέσεις θα καλυφθούν, αλλά φυσικά είναι δυνατό σε τμήματα εδώ κι εκεί κάποιες να μείνουν κενές αν δεν υπάρξουν φοιτητές που επιθυμούν να φοιτήσουν εκεί ή που δεν έχουν την ελάχιστη βάση. Στην τελευταία περίπτωση ορθά θα μείνουν εκτός γιατί δε γίνεται ο φορολογούμενος να πληρώνει για να φοιτεί κάποιος με πολύ χαμηλό βαθμό που κατά πάσα πιθανότητα δε θα τελειώσει τη σχολή.
5) Αυτό ακούγεται τελείως άκυρο - δεν έχει δουλειά το κράτος να βάζει χέρι στο ποιόν θα πάρει ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο. Εκεί πληρώνει ο εκάστοτε φοιτητής/γονιός, όχι ο φορολογούμενος - αν το ιδιωτικό πανεπιστήμιο θέλει να τον δεχτεί με γειά του με χαρά του. Εμείς ως φορολογούμενοι δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε για να εισάγονται μαθητές χωρίς τις ελάχιστες δεξιότητες στα δημόσια ΑΕΙ.

 
ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
18 Μάιος 2021 18:18

Το πόσοι/πόσεςμπαίνουν με 1,2, 3/20 είναι πάρα πολλοί/πολές σε ΑΕΙ και πρώην ΤΕΙ.Είναι τόσοι όσοι περίπου και ο αριθμός που παραδέχεσρε ότι δεν θα μπεί φέτος.Δεν τα σκεφτήκατε τα ερωτήματα και κάνετε την δουλειά της κυβέρνησης ακόμα ευκολότερη.

 
Ε.Τ
18 Μάιος 2021 17:53

Πες τα χρυσόστομε!!! Αλλά, στου κωφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα...

 
Χαριλαος
18 Μάιος 2021 17:20

Ας μιλάμε για το καλύτερο και όχι για το ελάχιστο!

 
Λάθος μήνυμα
18 Μάιος 2021 17:18

Το να είμαστε κολλημένοι στα ίδια με χαμηλές προσδοκίες δεν ωφελεί την πρόοδο και την προσπάθεια τόσων μαθητών για το καλύτερο. Το μην μπορείς να πετύχεις και χωρίς να κουραστείς είναι λανθασμένος προσανατολισμός. Ας ξεκολλήσουμε από τη τη μονάδα και ας πετάξουμε ψηλά!

 
Εκπαιδευτικός
18 Μάιος 2021 16:13

Πολύ σωστές παρατηρήσεις. Επιτέλους, μέσα στον παραλογισμό της Κεραμέως που βιώνουν τα παιδιά της Γ λυκείου ακούγονται και κάποιες λογικές φωνές. Δυστυχώς, όμως χωρίς να εισακούονται.

 
Σοσιαλλήθωρος
18 Μάιος 2021 14:45

Εύλογα τα ερωτήματα.
Προσωπικά θεωρώ ότι η ΕΒΕ θεσπίστηκε για να ανεβάσει το επίπεδο των πρωτοετών, να μειώσει (δραστικά) τον αριθμό τους και να καταργήσει τα κοστοβόρα τμήματα χαμηλής ζήτησης, τα οποία θα μείνουν με ελάχιστους ή καθόλου πρωτοετείς.
Εάν οι λόγοι δεν είναι οι παραπάνω, τότε η ΕΒΕ είναι ένα ΜΕΓΑΛΟ λάθος στο οποίο η κ. Υπουργός και η κυβέρνηση δεν θα πρέπει να επιμείνουν.

 
Παύλος Τ.
18 Μάιος 2021 14:23

Aυτο που τόσα χρόνια βλέπουμε είναι δυστυχώς ότι ο βαθμός εισαγωγής στα ΑΕΙ της χώρας κατεβαίνει συνεχώς. Ναι έχει φτάσει και κοντά στη μονάδα. Σε ΑΕΙ φυσικά. Το 15 όντως μπορεί να αποδειχθεί βαθμός που δε μπορεί να υποστηρίξει κάποιος /α για τις ιατρικές για παράδειγμα σχολές. Δεν απασχολούν τα ιδιωτικά κολλέγια γιατί αποτελούν ιδιωτικές επιχειρήσεις και τα πληρώνει άλλος με δική του επιλογή γνωρίζοντας σε τι ανταποκρίνονται. Δεν τα πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος.

 
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
18 Μάιος 2021 14:01

ΠΕΣΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ!!!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ