Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Ερώτηση 46 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για τον υπολογισμό των οργανικών κενών των ειδικοτήτων εκπαιδευτικών

Δημοσίευση: 31/05/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Να διασφαλιστεί η διαφάνεια στον υπολογισμό των οργανικών κενών των ειδικοτήτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ζητούν από την υπουργό Παιδείας 46 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, έπειτα από πρωτοβουλία της αναπλ. τομεάρχη Παιδείας Μερόπης Τζούφη.

ΕΡΩΤΗΣΗ

- προς την υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων

Θέμα : «Προάσπιση της διαφάνειας κατά τον υπολογισμό των κενών στην εκπαίδευση»

Στο πρόσφατο υπόμνημά τους οι Αναπληρωτές Φυσικοί ΠΕ04.01 εγείρουν ζήτημα σχετικά με την αναλογία προσλήψεων μεταξύ ειδικοτήτων του οικείου κλάδου. Το προκείμενο, όμως, ζήτημα δεν αιφνιδιάζει, αντίθετα ανακινεί τη δυσπιστία και τη δριμεία κριτική του εκπαιδευτικού κόσμου που αφορμάται από τις πράξεις πολιτικού ολοκληρωτισμού και αδιαφάνειας στις οποίες επιδίδεται η παρούσα  ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Ενδεικτικά, η υπουργός Παιδείας νομοθέτησε το άρθρο 123 του ν. 4763/2020 και αγνοώντας την έντονη αποδοκιμασία του εκπαιδευτικού κλάδου, η οποία εκφράστηκε με την αποχή-ρεκόρ, άνω του 90%, από τις ηλεκτρονικές εκλογές, συγκροτεί τα δοτά υπηρεσιακά συμβούλια χωρίς την συμμετοχή αιρετών που προέκυψαν από δημοκρατικές διαδικασίες. Με τον τρόπο αυτό υπονόμευσε τη λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων με την ουσιαστική έλλειψη ελέγχου από τα σωματεία των εκπαιδευτικών. Άλλωστε το κλίμα δυσπιστίας εντείνεται και από το γεγονός ότι η ΟΛΜΕ, αν και έχει ζητήσει αρμοδίως στις 22.03.21, πριν την ανακοίνωση των γενικών μεταθέσεων, τα οργανικά κενά στην εκπαίδευση, δεν έχει λάβει ακόμα απάντηση.

Επειδή είναι αναγκαία η διασφάλιση μιας αδιάβλητης και αντικειμενικής διαδικασίας υπολογισμού των κενών, στην οποία δεν θα χωρά αυθαίρετη ανατροπή των υφιστάμενων αναλογιών.
Επειδή οι διορισμοί και οι προσλήψεις πρέπει να διενεργούνται βάσει αντικειμενικής και αδιάβλητης διαδικασίας υπολογισμού των κενών.

Ερωτάται η αρμόδια υπουργός:

1. Βάσει ποιας διαδικασίας υπολογίστηκαν τα οργανικά κενά;

2. Διασφαλίστηκε η πλήρης διαφάνεια στον υπολογισμό των οργανικών κενών των επιμέρους ειδικοτήτων στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Αν ναι, με ποιο τρόπο;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Μερόπη Τζούφη
Φίλης Νικόλαος
Αβραμάκης Ελευθέριος
Αγαθοπούλου Ειρήνη-Ελένη
Αναγνωστοπούλου Σία
Αυγέρη Θεοδώρα
Αυλωνίτης Αλέξανδρος-Χρήστος
Βαγενά Άννα
Βαρδάκης Σωκράτης
Βέττα Καλλιόπη
Γιαννούλης Χρήστος
Γκιόλας Ιωάννης
Δρίτσας Θεόδωρος
Ζουράρις Κωνσταντίνος
Ζεϊμπεκ Χουσεϊν
Ηγουμενίδης Νικόλαος
Θραψανιώτης Εμμανουήλ
Καλαματιανός Διονύσιος
Καρασαρλίδου Φρόσω
Κασιμάτη Νίνα
Κάτσης Μάριος
Καφαντάρη Χαρά
Κόκκαλης Βασίλειος
Λάππας Σπύρος
Μάλαμα Κυριακή
Μαμουλάκης Χαράλαμπος
ΜεΪκόπουλος Αλέξανδρος
Μουζάλας Γιάννης
Μπάρκας Κωνσταντίνος
Μωραϊτης Αθανάσιος
Νοτοπούλου Αικατερίνη
Ξενογιαννακοπούλου Μαριλίζα
Παπαδόπουλος Αθανάσιος
Πούλου  Παναγιού
Σαντορινιός Νεκτάριος
Σαρακιώτης Γιάννης
Σκουρλέτης Παναγιώτης
Σκουρολιάκος Παναγιώτης
Σκούφα Ελισσάβετ (Μπέττυ)
Τελιγιορίδου Ολυμπία
Τζάκρη Θεοδώρα
Φάμελλος Σωκράτης
Χαρίτου Δημήτριος
Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης
Χρηστίδου Ραλλία
Ψυχογιός Γεώργιος

Σχόλια (5)

 
Με ένα delete
31 Μάιος 2021 23:04

@με ένα κλικ
Γιατί με εκπαιδευτικούς που ΔΕΝ εκλέχθηκαν, θα μπορεί μετά ο κάθε υπουργός, να σας βάζει όποιους θέλει ο ίδιος (πχ τον Γιάννη το Σουγιά, τον Κώστα το Μπαλτά, τον Μήτσο το Γκαβούλια, τον Κίτσο το Στραβούλια κλπ κλπ.....)

 
Ert
31 Μάιος 2021 21:59

Διαβάζεις την ερώτηση και πέφτει το IQ σου 10 μονάδες.

 
με ένα κλικ
31 Μάιος 2021 21:41

Γιατί είναι απαραίτητοι οι αιρετοί στα συμβούλια; Μπορούν και εκπαιδευτικοί. Εκλογές έγιναν , πάντα μεγάλη αποχή υπήρχε. Η μέρα της ψηφοφορίας αυτοπροσώπως δεν έχει νόημα πια. Είναι παρωχημένο.

 
Εκπαιδευτικός λυκείου
31 Μάιος 2021 15:35

Επίσης, η κυρία υπουργός, να απαντήσει ποιος σκαρφίστηκε αυτό το παράδοξο φαινόμενο της δημιουργίας χιλιάδων υπεράριθμων εκπαιδευτικών στους κλάδους των οικονομικών και κοινωνικών επιστημών (ΠΕ80 και ΠΕ78). Και την συντριβή της οικογενειακής και επαγγελματικής προοπτικής των επίσης χιλιάδων αναπληρωτών αυτών των κλάδων, που τόσα χρόνια προσφέρουν τις υπηρεσίες τους περιπλανώμενοι από σχολείο σε σχολείο όλης της Ελλάδας.
Αλήθεια, κυρία υπουργέ, με ποια επιστημονική και παιδαγωγική τεκμηρίωση έγιναν πέρυσι οι απαράδεκτες αυτές αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα των λυκείων;
Αλήθεια, κυρία υπουργέ, από που άραγε αντλείτε το πολιτικό δικαίωμα καταρράκωσης της οικογενειακής ηρεμίας και της επιστημονικής αξιοπρέπειας χιλιάδων μάχιμων εκπαιδευτικών;
Αλήθεια, κυρία υπουργέ, πως προέκυψε αυτή ιδιάζουσα αμφισημία: από την μια πλευρά εμπάθεια - εχθρότητα για ορισμένες ειδικότητες εκπαιδευτικών, και από την άλλη υπερβολική ευαισθησία για την αναβάθμιση των ανθρωπιστικών σπουδών;
Αλήθεια, κυρία υπουργέ, μήπως ήρθε η ώρα να σοβαρευτούμε λίγο;

 
Από την πόλη έρχομαι
31 Μάιος 2021 14:54

Τι σχέση έχει το θέμα με την ηλεκτρονική ψηφοφορία; Δηλαδή με τα προηγούμενα υπηρεσιακά συμβούλια δεν υπήρξαν «άγνωστα»κενά ;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.