Placeholder

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Μοριοδοτούμενο Πρόγραμμα στα "Εργαστήρια Δεξιοτήτων στην Εκπαίδευση", για αποφοίτους παιδαγωγικών/καθηγητικών τμημάτων από το E-Learning του ΕΚΠΑ

Απονέμεται Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης από το E-Learning του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του ΕΚΠΑ
Δημοσίευση: 02/06/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το  πρόγραμμα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων στην Εκπαίδευση. Διαθεματικές Προσεγγίσεις με Έμφαση στην Επιχειρηματικότητα» του E-Learning του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του ΕΚΠΑ, για τους αποφοίτους παιδαγωγικών/καθηγητικών τμημάτων, αφού σύμφωνα με το Νόμο 4589, ΦΕΚ Α΄ 13, της 29ης Ιανουαρίου 2019, άρθρο 57, εδάφιο α.ιι («Κριτήρια αξιολογικού πίνακα εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης»), μοριοδοτούνται με δύο μονάδες [«επιμόρφωση Α.Ε.Ι. ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τριακοσίων (300) ωρών που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών: δύο (2) μονάδες»].

Ειδικότερα:

Τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων 21ου αιώνα» του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, που υλοποιούνται μέσω του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής φέτος πιλοτικά σε 218 σχολεία της χώρας, το προσεχές σχολικό έτος θα ενταχθούν στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και Γυμνασίων όλης της χώρας, εισάγοντας στα σχολεία θεματικές όπως η ρομποτική, η επιχειρηματικότητα, η σεξουαλική αγωγή, η προστασία του περιβάλλοντος, η οδική ασφάλεια.

Το πρόγραμμα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων στην Εκπαίδευση. Διαθεματικές Προσεγγίσεις με Έμφαση στην Επιχειρηματικότητα» του E-Learning του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του ΕΚΠΑ αποσκοπεί στην εξοικείωση των εκπαιδευτικών και άλλων επαγγελματιών που εργάζονται σε όλα τα πλαίσια και τα επίπεδα της Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με τον επιχειρηματικό τρόπο σκέψης και με τις στρατηγικές ανάπτυξης αυτού μέσα από μια διαθεματική, μαθητοκεντρική, προσανατολισμένη σε δραστηριότητες διδακτική μεθοδολογία.

Το πρόγραμμα εισάγει νέες ιδέες και προβάλλει σύγχρονες εκπαιδευτικές τάσεις και διεθνείς πρακτικές, όπως είναι η αξιοποίηση της επιχειρηματικότητας για την ανάπτυξη εγκάρσιων δεξιοτήτων (δημιουργικότητα, φαντασία, επίλυση προβλημάτων, επικοινωνία, αυτονομία) οι οποίες συνθέτουν το προφίλ του Παγκόσμιου πολίτη της νέας ψηφιακής εποχής. Έμφαση δίνεται στην ανάδειξη των συνθηκών (4η βιομηχανική επανάσταση, δημογραφικές εξελίξεις, κλιματική αλλαγή κλπ.) που αναμένεται να διαμορφώσουν το μέλλον των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Μέσα από μια εισαγωγή σε έννοιες και αρχές της οικονομικής επιστήμης και της επιχειρηματικότητας, και παρουσίαση απλών και σύνθετων παραδειγμάτων βιωματικής προσέγγισής τους ανά σχολικό πλαίσιο, επιχειρείται η ευρύτερη επιμόρφωση των συμμετεχόντων σε σύγχρονες δεξιότητες ανάλυσης, ετοιμότητας, σύγκρισης, επίλυσης, πρωτοβουλίας, επικοινωνίας και εν γένει επιχειρηματικότητας που ανταποκρίνονται στις τάσεις της καινοτομίας και της διεπιστημονικότητας στην οικονομική αντίληψη και δράση, στην ανάγκη για κριτικό εγγραμματισμό, στα προτάγματα της κοινωνικής ηθικής και της πολυπολιτισμικής συνείδησης.

Η διάρθρωση του προγράμματος δίνει την ευκαιρία τόσο για θεωρητική κατάρτιση μέσα από τη μελέτη επίκαιρου επιστημονικού υλικού όσο και για την πρακτική τριβή μέσα από την επεξεργασία εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων σχολικής τάξης, και την επαφή με πρακτικές σχεδιασμού και διαχείρισης δημιουργικών διαδικασιών του ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ στη σύγχρονη εκπαίδευση, ανά σχολικό πλαίσιο.

Το πρόγραμμα  απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης/ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής και ειδικότερα σε:

  • εν ενεργεία αλλά και μελλοντικούς εκπαιδευτικούς διαφόρων βαθμίδων στη Δημόσια και Ιδιωτική Εκπαίδευση (Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας),
  • απόφοιτους Παιδαγωγικών και Καθηγητικών Σχολών όλων των γνωστικών αντικειμένων και ειδικοτήτων σε τυπικές δομές εκπαίδευσης και υποστήριξης,
  • εκπαιδευτές, επιμορφωτές, διδάσκοντες, στελέχη και συντονιστές εκπαίδευσης διαφόρων γνωστικών πεδίων,
  • αποφοίτους Τεχνολογικών Σχολών και εν γένει αποφοίτους Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το συγκεκριμένο πρόγραμμα για τους αποφοίτους παιδαγωγικών/καθηγητικών τμημάτων, αφού σύμφωνα με το Νόμο 4589, ΦΕΚ Α΄ 13, της 29ης Ιανουαρίου 2019, άρθρο 57, εδάφιο α.ιι («Κριτήρια αξιολογικού πίνακα εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης»), μοριοδοτούνται με δύο μονάδες [«επιμόρφωση Α.Ε.Ι. ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τριακοσίων (300) ωρών που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών: δύο (2) μονάδες»].

Απονέμεται Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης από το E-Learning του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του ΕΚΠΑ

Ακαδημαϊκοί Υπεύθυνοι: Πετράκης Παναγιώτης, Καθηγητής Τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ και Μπαμπάλης Θωμάς, Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ.

Αναλυτικές πληροφορίες για το Πρόγραμμα στη σελίδα https://elearningekpa.gr/courses/ergastiria-deksiotiton-stin-ekpaideusi-diathematikes-proseggiseis-me-emfasi-stin-epixeirimatikotita

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ