Υφ. Παιδείας: Είναι το Πανεπιστήμιο 4η Λυκείου;-Γιατί δεν βάλαμε βάση 10 στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

"Εάν θέλουμε να λειτουργούν ως 4η Λυκείου, να μπούνε άτομα που έχουν και κάτω από την μονάδα, γιατί έτσι γίνεται αυτή τη στιγμή"

06/06/2021

Ενημερώθηκε: 07/06/2021, 18:18

Άκουσε το άρθρο

“Άμα βάζαμε ένα σκέτο 10, τότε εάν έμπαιναν  εύκολα θέματα, θα περνούσαν όλοι το 10. Αν έμπαιναν δύσκολα θέματα θα έμενε πολύς κόσμος απ' έξω. Όταν έχεις την ΕΒΕ ως το μέσο όρο, είτε εύκολα θέματα μπουν, είτε δύσκολα θέματα μπουν, ο μέσος όρος θα είναι πάντοτε ανάλογα με τα θέματα.

Δηλαδή θα ανταποκρίνεται με την κατάσταση των φοιτητών και από εκεί και πέρα τα πανεπιστημιακά ιδρύματα έχουν την δυνατότητα να θεσπίσουν ένα ποσοστό 0,8% ή 1,2% πάνω ή κάτω από τον μέσο όρο”.

Την παραπάνω εξήγηση έδωσε ο υφυπουργός παιδείας Άγγελος Συρίγος (μιλώντας στο action) στα ερωτήματα που θέτουν αρκετοί πολίτες γιατί  η κυβέρνηση  επέλεξε την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και όχι τη βάση του 10, ως προϋπόθεση εισαγωγής των υποψηφίων στα ΑΕΙ.

 “Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής είναι ο μέσος όρος που θα γράψουν οι μαθητές στο συγκεκριμένο πεδίο” τόνισε ο υφ. Παιδείας και σημειώνει: “Δηλαδή στην Ιατρική μπορεί να πάει 10, σε κάποιο άλλο επιστημονικό πεδίο μπορεί να πάει στο 7,5 ή στο 8, γιατί είναι ο μέσος όρος ο οποίος κάθε χρόνο θα μεταβάλλεται οπότε δεν παίζει ρόλο”.

Επίσης ο υφ. Παιδείας, μιλώντας για μια σειρά άλλων θεμάτων είπε τα εξής:

Είναι το Πανεπιστήμιο 4η Λυκείου;

Εδώ τίθεται ένα κεφαλαιώδες ζήτημα. Θέλουμε τα πανεπιστήμια να λειτουργούν ως 4η Λυκείου ή θέλουμε να λειτουργούν ως μία άλλη βαθμίδα της εκπαιδεύσεως; Εάν θέλουμε να λειτουργούν ως 4η Λυκείου, να μπούνε άτομα που έχουν και κάτω από την μονάδα, γιατί έτσι γίνεται αυτή τη στιγμή. Έχουμε πανεπιστήμια που δέχονται κάτω από την μονάδα, δεν τελειώνουν ποτέ το πανεπιστήμιο. Για αυτό έχουμε και τόσο μεγάλο αριθμό ατόμων που εγκαταλείπουν το πανεπιστήμιο, διότι το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό.

Εάν λέμε ότι είναι μία άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης και δεν είναι η 4η Λυκείου, τότε πρέπει να έχει κάποια κριτήρια ακαδημαϊκά για να μπορέσει να συνεχίσει. Αυτό είναι βασικό και πραγματικά η ερώτηση που απευθύνω προς την αντιπολίτευση είναι «Είναι το Πανεπιστήμιο 4η Λυκείου;»

Αριθμός υποψηφίων που θα μείνουν εκτός

Μου απηύθυνε και μία ερώτηση ο Σύριζα για αυτό το θέμα σε σχέση με τον αριθμό που θα μείνουν απ έξω. Η πραγματικότητα είναι ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε εγώ ξέρουμε πόσοι θα μείνουν απ έξω. Ο ΣΥΡΙΖΑ λέει θα μείνουν 30.000 εκτός πανεπιστημίου. Στην ίδια ερώτηση σε άλλο σημείο γράφει ότι θα μείνουν 25.000. Δεν μπορώ να πω διότι αυτό θα το διαπιστώσουμε τον Σεπτέμβριο.

Ο Λαϊκισμός του 2019

Πρόκειται για λαϊκισμό, ο οποίος παίζει με τον πόνο αυτών των παιδιών. Το να πεις σε αυτά τα παιδιά ότι θα τα βάλω οπωσδήποτε στο πανεπιστήμιο, γιατί πρέπει να μπουν στο πανεπιστήμιο κατ’ εξαίρεση όπου θέλουν, πρακτικώς νομίζω ότι είναι συνέχεια του λαϊκισμού του 2019 που μετατρέψαμε τα ΤΕΙ σε ΑΕΙ σε μία νύχτα χωρίς αξιολόγηση, χωρίς τίποτα.
Δηλαδή κάναμε καθηγητές πανεπιστημίου με απόφαση βουλευτών; Και όχι με αξιολόγηση ακαδημαϊκών προσόντων. Κάναμε τμήματα  πανεπιστημιακά, χωρίς να αξιολογήσουμε εάν είναι πανεπιστημιακά τμήματα ή όχι;  Με απόφαση βουλευτών.

Τι δημιούργησε πρόβλημα στα περιφερειακά πανεπιστημιακά τμήματα

Εάν κάτι δημιούργησε πρόβλημα στα περιφερειακά πανεπιστημιακά τμήματα, ήταν η άκριτη δημιουργία ΑΕΙ σε όλη τη χώρα. Αυτή τη στιγμή έχουμε πολύ σοβαρά πανεπιστημιακά τμήματα στο Δημοκρίτειο ή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, με παράδοση, με σοβαρούς καθηγητές, με χιλιάδες αποφοίτους, τα οποία θα έχουν πρόβλημα λόγω ότι δημιουργήθηκαν αντίστοιχα τμήματα στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, με αποτέλεσμα κάποιος να επιλέγει να πάει σε ένα τμήμα που έχει τα αντίστοιχα ακαδημαϊκά προσόντα, παρά να πάει στο καλό πανεπιστημιακό τμήμα του Δημοκρίτειου ή του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Για αυτό το λόγο έχουμε πάρει μέτρα για να στηρίξουμε  για εθνικούς λόγους τα Πανεπιστήμια Αιγαίου, το Δημοκρίτειο  και  το Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας.

Τμήματα Μουσειολογίας

Η Γερμανία έχει 6.500 μουσεία, δεν έχει τμήμα Μουσειολογίας. Η Γαλλία έχει 2.100 μουσεία με το Λούβρο. Δεν έχει προπτυχιακό  τμήμα Μουσειολογίας, γιατί γίνεσαι πρώτα αρχαιολόγος ή ανθρωπολόγος ή κοινωνιολόγος ή κάνεις διοίκηση επιχειρήσεων  και μετά κάνεις μεταπτυχιακό στη Μουσειολογία. Εμείς φτιάξαμε τμήμα Μουσειολογίας χωρίς να σκεφτούμε τι θα κάνουν τα 250 παιδιά που μπαίνουν κάθε χρόνο.

Μάλιστα άμα δείτε και το site του συγκεκριμένου τμήματος γράφει μέσα ότι οι απόφοιτοί μας θα μπορέσουν να διδάξουν στην ιδιωτική εκπαίδευση. Αναρωτιέμαι ως τι;
Έφτιαξε η προηγούμενη κυβέρνηση 37 τμήματα χωρίς καθηγητές, χωρίς τίποτα και χωρίς να διασφαλίσει και τη σύμφωνη γνώμη των Πανεπιστημίων για τη λειτουργία τους.

Εξετάσεις Σεπτεμβρίου

Η εκτίμησή μου είναι ότι οι εξετάσεις του Σεπτεμβρίου θα γίνουν όπως γίνονται και τώρα στις εξετάσεις του Ιουνίου. Άλλες δια ζώσης, άλλες εξ αποστάσεως. Αλλά από τον Οκτώβριο και μετά, με βάση τα επιδημιολογικά δεδομένα των κρουσμάτων και με το γεγονός ότι θα έχουν εμβολιαστεί και τα παιδιά που είναι άνω των 18 ετών, να λειτουργήσουμε κανονικά.

Ομάδες Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων (ΟΠΠΙ)

Οι Ομάδες Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων (ΟΠΠΙ), όπως θα είναι η άοπλη αστυνομία, που θα είναι στα πανεπιστήμια, είναι ένας μόνο από τους κλάδους που αφορούν σε θέματα αντιμετωπίσεως ποινικών αδικημάτων στη χώρα. Δεν είναι το μοναδικό και είναι μία ιδιαίτερη περίπτωση, για αυτό το λόγο θα είναι άοπλη και για αυτό το λόγο θα είναι απόφοιτοι πανεπιστημίου. Αυτό το στοιχείο είναι πολύ σημαντικό, ας μην το ξεχνάμε.

Προκήρυξη: Ποια είναι η απαραίτητη προϋπόθεση

Απαραίτητη προϋπόθεση προκειμένου να προσληφθεί κανείς στις ΟΠΠΙ είναι να έχει τελειώσει πανεπιστήμιο.  Δεν θα του είναι ένας άγνωστος χώρος, αυτό είναι πολύ βασικό και συνήθως το προσπερνάμε. Είναι ένας οικείος χώρος και ξέρει πως λειτουργεί ένα πανεπιστήμιο, διότι είναι βασικό να ξέρουμε πως λειτουργούν τα πανεπιστήμια στην πράξη.

Χρονοδιάγραμμα

Αρχίζουν και γίνονται οι προσλήψεις. Μετά θα γίνει η εκπαίδευσή τους, δεν ξέρω πόσο καιρό θα διαρκέσει η εκπαίδευσή τους. Μέχρι μέσα στο φθινόπωρο του 2021 θα μπουν στις πανεπιστημιουπόλεις.

Να διευκρινίσω ότι αυτές οι μονάδες δεν είναι για όλα τα πανεπιστήμια. Έχουν φτιαχτεί για πανεπιστήμια που έχουν πανεπιστημιουπόλεις, όπως δηλαδή το ΕΚΠΑ, ΕΜΠ το ΑΠΘ. Από εκεί και πέρα υπήρχε μία σκέψη για το πανεπιστήμιο Πατρών, δεν ξέρω τι θα γίνει για την Πάτρα, και μία δεύτερη σκέψη για την ΑΣΣΟΕ λόγω των ειδικών συνθηκών. Δεν έχει πανεπιστημιούπολη στην ΑΣΣΟΕ, αλλά έχει πολύ αυξημένη εγκληματικότητα στο παρελθόν.

Σχόλια (22)

ΜΑΡΙΟΣ
|

Βάλτε multiple choice στις Πανελλήνιες αν θέλετε ισάξιες και αξιοκρατικές εξετάσεις. 80 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής σε χρόνο 2 ώρες και 10 λεπτά με αρνητική βαθμολόγηση έτσι ώστε αν κάποιος δώσει και τελικά γράψει υψηλότερη βαθμολογία να μπαίνει στα ΑΕΙ και θα είναι και πιο εύκολο και όχι τόσο πολύ δαπανηρό αυτό το σύστημα, να είναι δηλαδή σύστημα Ιταλίας με ηλεκτρονικές εξετάσεις στις οποίες θα υπάρχουν και οι κατάλληλες ασφαλιστικές δικλίδες για την αδιαβλητότητα των εξετάσεων εισαγωγής. Σχεδόν σε όλο τον κόσμο οι εισαγωγικές εξετάσεις είναι multiple choice......

Μαρια
|

Απαράδεκτο να ισχύσει η ΕΒΕ από φετος !!!! Με τηλεκπαίδευση;;;;Ντροπή σας!,,,,

Tandem Repeat
|

@Γιώργος: η ψηφιακή εποχή δεν έχει καμία σχέση με υπολογισμό παραγώγων και ολοκληρωμάτων με χαρτί και μολύβι, πόσο μάλλον με την απαρχαιωμένη λογική της γεωμετρίας. Τα ανώτερα κλιμάκια βραβεύουν τώρα Θεωρία Υπολογισμού μήπως και σώσουν κάτι αλλά το παιχνίδι παίζεται (δηλαδή παίχτηκε) στα κατώτερα. Τα μαθηματικά έχασαν το τραίνο.

ΕΒΕ όπως ΤΕΒΕ?
|

Βλέπω μεγάλη "επιτυχία" στην ΕΒΕ.... όπως με το ΤΕΒΕ (που καταργήθηκε).

ψύλλος στα άχυρα
|

Άντε τώρα να εξηγήσεις στον υφυπουργό τί είναι συχνότητα κατανομής και ότι όλες οι κατανομές δεν είναι ομοιόμορφες.

Σοσιαλλήθωρος
|

Μια ερώτηση:
Εάν του χρόνου δηλώσουν για να δώσουν πανελλήνιες οι μανάδες, πατεράδες, νύφες, κουμπάροι, αδέρφια, ξαδέρφια και μπατζανάκηδες των μαθητών και όλοι αυτοί δώσουν λευκή κόλλα (0), πού θα πάει ο μέσος όρος και η ΕΒΕ;
Βλέπετε λοιπόν ότι το πρόβλημα δεν διορθώνεται έτσι.
Το σύστημα των πανελληνίων είναι ένα σύστημα κάλυψης θέσεων. Εάν οι θέσεις είναι 5, θα μπουν οι 5 καλύτεροι και η βάση εισαγωγής θα είναι το 20, εάν οι θέσεις είναι 80.000, θα μπουν και με 0,6.
Δυστυχώς, δεν είχατε το θάρρος να μειώσετε τον αριθμό των θέσεων και επιμείνατε σε ένα λάθος: την ΕΒΕ.

@ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ
|

Η ανώτατη εκπαίδευση είναι κάτι σημαντικό διαφορετικά έχεις ανειδίκευτους εργάτες. Συνεπώς το ερώτημα είναι σε τι αντικείμενα είναι κατανεμημένες οι προσφερόμενες θέσεις και πως εξυπηρετείς τις ανάγκες τις κοινωνικές και τις οικονομικές της χώρας

Αρλούμπες συνέχεια
|

Είναι προφανες ότι ο εν λόγω «υφυπουργός» δεν έχει ιδέα ή κάνει ότι δεν έχει ιδέα από βασικά πράγματα:
1)Τα ΤΕΙ και τα πανεπιστήμια είναι ΑΕΙ εδώ και 11 χρόνια.
2) Η νομοθεσία (κριτήρια κτλ) για την εκλογή ενός μέλους ΔΕΠ ήταν κοινή και στα δυο με μοναδική εξαίρεση τους λέκτορες εφαρμογών.
3) Σε κάποια πρώην ΤΕΙ έχουν ήδη ελεγχθεί από την ΕΘΑΑΕ προγράμματα σπουδών και εχουν αναγνωρισθεί (από τον ίδιο!) ως επιπέδου ενιαίου μεταπτυχιακού τίτλου. Σε ένα χρόνο άλλαξε τόσο δραματικά το επίπεδο τους ή υπόγραψε την απόφαση ενώ «έγιναν ΑΕΙ» σε μια ημέρα;
Προφανώς επιλέγει την οδό της παραπληροφόρησης και του εντυπωσιασμού με ότι αυτό σημαίνει για το έργο του…κρίμα.

Η χειρότερη απόφαση
|

κ. Υπουργέ αν θέλατε να λύσετε το πρόβλημα της εισαγωγής με χαμηλούς βαθμούς θα μπορούσατε πολύ απλά να περιορίσετε τους εισακτέους σύμφωνα με τη ζήτηση που εξέφρασαν τα Πανεπιστήμια, διότι τα Πανεπιστήμια ζήτησαν λιγότερους από 50.000 φοιτητές και εσείς με μια αναιτιολόγητη απόφαση αυξήσατε τους εισακτέους περίπου στους 78.000. Γιατί άραγε ; μήπως διότι απλώς ψάχνετε να βρείτε τρόπο να κλείσετε τα περιφερειακά ιδρύματα; Είναι γεγονός ότι αν τελικώς συμφωνούσατε με τα Πανεπιστήμια, που θα ήταν το εύλογο καθώς αυτά γνωρίζουν καλύτερα από τον οποιανδήποτε πόσους μπορούν να σπουδάσουν, τότε κανένας φοιτητής δεν θα έμπαινε σε Πανεπιστήμιο της χώρας με βαθμό χαμηλότερο της ΕΒΕ, δεν θα χρειαζόταν καν να την εφαρμόσετε.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ
|

Το 1984 και 1985 γύρω στις 45000 περνούσαν την είσοδο των ΑΕΙ και ΤΕΙ αλλά και μέσα οι σχολές δύσκολες και απαιτητικές αλλά όσοι λάμβαναν πτυχίο έβρισκαν εργασία. Σήμερα μπαίνουν οι διπλάσιοι και δουλειά δεν υπάρχει στην μη βιομηχανική χώρα μας και παράγουμε επιστήμονες για εξαγωγή . Μήπως να δούμε το συσχετισμό κόστους σπουδών και ωφέλειας για την Ελλάδα. Μήπως σήμερα θα πρέπει να σπουδάσουν όσοι πραγματικά θέλουν και μπορούν για λιγότερο συνωστισμό και ποιοτικότερη εκπαίδευση στα ΑΕΙ και οι υπόλοιποι να πάνε στην επαγγελματική κατάρτιση (παράλληλο μηχανογραφικό) με 2 χρόνια πρακτικές σπουδές και πρακτική και να βγουν άμεσα στην αγορά ως τεχνικοί και ειδικοί για τις εδώ εγχώριες και πραγματικές ανάγκες μας .

Polar_Fish
|

Ο κ.Συρίγος μπορεί να λέει οτι θέλει χωρίς αντίλογο. Ας πάρουμε το Πανεπιστημιο Αιγαίου και ας δεχθούμε ότι δεν ειναι 1η προτιμηση επειδη υπάρχουν ομοειδή τμήματα κοντά στις μεγάλες πόλεις. Η πολιτική της ΕΒΕ διορθωνει το πρόβλημα? Δεν το διορθώνει. Αρα γιατι το συζητάμε αυτό. Η λύση είναι μία. Γαλλικό σύστημα με ενδιαμεσο χρόνο μεταξύ Λυκειου και ΑΕΙ. Ομως κοστίζει.

Γιώργος
|

@Απόστολος
Η πλήρης υποβάθμιση των μαθηματικών είναι κοινός τόπος. Η μαθηματική ύλη (άλγεβρα, ανάλυση, γεωμετρία, πιθανότητες, μιγαδικοί) συνέχεια πετσοκόβεται. Μας λένε ότι στην ψηφιακή εποχή τα μαθηματικά είναι το θεμέλιο των επιστημών, όμως το αναλυτικό πρόγραμμα παραμένει αναχρονιστικό, γιατί οι εκάστοτε σχεδιαστές φαίνεται να πιστεύουν ότι είμαστε μοναδικοί στον κόσμο. Μπορεί έτσι η χώρα να πάει μπροστά στις επιστήμες ; Να προωθήσει την τεχνολογική ανάπτυξη ; Μπορεί να είναι ανταγωνιστική; Οι διευκολύνσεις δεν έχουν τελειωμό από όλους τους κυβερνώντες για να είναι αρεστοί στην πελατεία, σκεπάζοντας την μαθηματική αποτυχία με την εισαγωγή της πλειονότητας των υποψηφίων σε ΑΕΙ χαμηλής ποιότητας (88% πέρασαν πέρυσι με σχεδόν μηδενικά μόρια).

Μαιρη
|

Τι λενε? Που ζουν? Εχουν ιδεα τι περασαν οικογενειες αυτη τη χρονια? Φετος βρηκαν να αλλαξουν το συστημα και μαλιστα στη μεση της χρονιας? Ζουν στο δικο τους κοσμο δεν εξηγειται αλλιως.

Μιμη
|

 Eίναι πρωτόγνωρο στα ελληνικά χρονικά να αλλάζει το σύστημα εισαγωγής και να ισχύει για τη τρέχουσα σχολική χρονιά. Αυτό το πράγμα δεν έχει ξαναγίνει. Τα παιδιά είχαν ήδη ξεκινήσει μια προετοιμασία και ξαφνικά τους αλλάζει τον νόμο και τις συνθήκες με τις οποίες δίνουν τις πανελλαδικές εξετάσεις και τις προϋποθέσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Eίναι απαράδεκτο να συμβαίνει αυτό σε αυτήν τη γενιά, που έχει περάσει αυτά που έχει περάσει με την πανδημία, με οικονομικα και ψυχολογικα θεματα, που έχει απομακρυνθεί από το σχολείο, που έχει αναγκασθεί να διδαχθεί μέσω τηλε-εκπαίδευσης. Αυτή η γενιά των μαθητών που και πέρσι αλλά και φέτος, δυο δηλαδή ουσιαστικά χρονιές, επί της ουσίας δεν έχουν κάνει μάθημα, κυρίως με ευθύνη του υπουργείου, είναι η πιο καταδικασμένη γενιά που έχει υπάρξει στη χώρα. Η κ. Κεραμέως όφειλε τουλάχιστον να μην την εφαρμόσει γι’ αυτήν την γενιά μαθητών, να μην την εφαρμόσει για φέτος».

Αλλάριχος Α' ο Βησιγότθος
|

Ωωωω της σοφίας Υφυπουργέ,
Ωωωω της δημόσιας παιδείας εσύ
λειτουργέ,
Ωωωω της ελάχιστης βάσης εσύ θεσπιστή,
Και της δικαιοσύνης υπεράσπιστή.

Ωωωω της λογιότητας υπέρλαμπρο άστρο
Και της κομματικής επιλογής άπαρτο κάστρο
Ωωωω της απίθανης ΕΒΕ εσύ Συρίγο
Και επιστήμονα της ΑΟΖ,
Γιατί μας τα'κανες όλα ΡΟΖ ?

Ξέχασες που' ρχοντε οι εκλογές,
Αρλούμπες μας χόρτασες
Μα σε περιμένει και σένα
Του καφενείου ο ναργιλές

Ντροπή και όνειδος να υπεράσπιζεσαι την ΕΒΕ,
Το αντιλαϊκότερο μέτρο της μεταπολίτευσης.
Θα λάβεις εν καιρώ και λαώ κι εσύ τα δέοντα.

ΒΑΝΑ
|

Πριν απο την ΕΒΕ μήπως θα έπρεπε να γίνει ορθολογισμός των θεμάτων???
Έχουν καμία σχέση τα θέματα των πανελλαδικών με αυτά που διδάσκονται στα σχολεία οι μαθητές της Γ Λυκείου??
Λέω τώρα...Μήπως.....????

@Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Αυτό που σας ανησυχεί δεν είναι εύκολο/πιθανό να συμβεί. Μιλάμε για τεράστιο πληθυσμο, της τάξης των 100000 ατόμων. Η στατιστική λέει ότι ο μέσος όρος του "επιπέδου" ενός μαθητή θα παραμείνει περίπου σταθερός από χρονιά σε χρονιά (εκτός κι αν κάνουμε μεγάλες αλλαγές στη Β'βάθμια). Άρα αν είσαι στο χαμηλότερο 40% της κατανομης (ας πούμε) τη μια χρονιά, θα είσαι στο ίδιο ποσοστημόριο και την επόμενη ceteris paribus, και επειδή η ΕΒΕ στηρίζεται στο μέσο όρο δεν θα κάνει καμια διαφορά στο αν θα μείνεις έξω ή μέσα (αν τα θέματα είναι δύσκολα θα πέσει ολόκληρη η κατανομή, άρα και η ΕΒΕ, αν είναι εύκολα το αντίθετο).

@Ανήσυχος εκπαιδευτικος
|

Δυστυχώς δεν γίνεται να υπάρξει το τέλειο σύστημα εισαγωγής, σε καμία χώρα.Μην ξεχνάμε ότι οι πανελλαδικές δεν είναι εξετασεις αλλά διαγωνισμός όπου συναγωνιζεσαι κάθε φορά τους υπόλοιπους υποψηφίους εκείνης της χρονιάς. Αν είχαμε με κάποιον μαγικό τρόπο όσες θέσεις χρειάζεται κάθε σχολή τότε θα γινόντουσαν εξετάσεις με ελάχιστο βαθμό εισαγωγής και μόνο. Όμως αυτό είναι πρακτικά ακατόρθωτο. Η συγκεκριμένη διόρθωση που φέρνει η σημερινή ηγεσία του υπουργείου, παρόλα τα άλλα δυσάρεστα που έχει κάνει, θαρρώ πως είναι προς την σωστή κατεύθυνση.

Απόστολος
|

Αν δεν θέλουμε το 1ο έτος του Πανεπιστημίου να είναι τη Λυκείου τότε η ύλη των μαθημάτων της 3ης Λυκείου πρέπει να επανέλθει έτσι όπως ήταν την δεκαετία του 90. Τώρα ακομα και ο άριστος μαθητής της 3ης Λυκείου δεν έχει εξεταστεί ούτε σε πίνακες ούτε σε μιγαδικους αριθμούς ούτε σε πιθανότητες για παράδειγμα στα μαθηματικά.

Ήρεμα ρωτάω!
|

Και γιατί περιορίζετε τα Πανεπιστήμια στο 0.8 έως το 1.2 και δεν τα αφήνετε ελεύθερα να επιλέγουν; (Γιατί άραγε επεμβαίνετε;)
Κάποια τμήματα θα επιλέξουν πχ το 1.5 και κάποια το 0.2. Μήπως επειδή πάση θυσία πρέπει να μείνουν κάποιες χιλιάδες υποψηφίων εκτός ΑΕΙ;

@ ανήσυχο
|

μα είναι γνωστό εξαπανέκαθεν το υπουργείο για τη λογική δίκαιη χρηστή διοίκηση (αποφάσεις, οράματα και θάματα, συμπεριφορές διαχείριση υπαλλήλων και πολιτών)

Ανήσυχος εκπαιδευτικός
|

Ωραία η λογική του υφυπουργού για την ΕΒΕ σε σχέση με το ΜΟ. Αυτό βέβαια πολύ απλά σημαίνει ότι τη μια χρονιά μπορεί να μείνουν έξω υποψήφιοι που μπορεί αντικειμενικά να είναι καλύτεροι από τους εισακτέους της επόμενης χρονιάς. Τι ωραία δικαιοσύνη είναι όλο αυτό!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ