Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Κυβ. Εκπρόσωπος: Το πολυνομοσχέδιο του υπ. Παιδείας (αξιολόγηση, επιλογή στελεχών εκπαίδευσης, αυτονομία σχολικών μονάδων και εκκλησιαστική εκπαίδευση) θα παρουσιαστεί στο επόμενοι υπουργικό Συμβούλιο (αρχές Ιουλίου)

Οι κρίσεις Σχολικών Συμβούλων θα γίνουν αμέσως μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου
Δημοσίευση: 07/06/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Στο επόμενο Υπουργικό Συμβούλιο θα συζητηθεί το νομοσχέδιο (πολυνομοσχέδιο) του υπουργείου Παιδείας για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ανακοίνωσε σήμερα η Κυβερνητική Εκπρόσωπος Αρ. Πελώνη.  

Το επόμενο υπουργικό Συμβούλιο, σύμφωνα με πληροφορίες του esos, θα γίνει στις αρχές Ιουλίου

Το πολυνομοσχέδιο περιλαμβάνει:

Α. Ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Β. Κριτήρια και διαδικασίες επιλογής στελεχών  Εκπαίδευυσης.

Γ. Επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου. 

Δ. Κατάργηση των Συντονιστών Εκπαίδευσης.

Ε. Αυτονομία των σχολικών μονάδων.

Ζ. Εκκλησιαστική Εκπαίδευση.

"Πρωτιά" στις κρίσεις θα έχουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τα υπόλοιπα στελέχη. 

Ειδικότερα:

Ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Το κεντρικό μήνυμα του νέου Σχεδίου Νόμου  για την  ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα είναι  “Όποιος αξιολογεί αξιολογείται”.

Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών  θα τεθεί σε εφαρμογή από 1η Σεπτεμβρίου,

Σε πρώτο στάδιο για τους αξιολογούμενους, θα προβλέπεται:

α. επιβράβευση  για τους “άριστους”

β. επιμόρφωση για όσους διαπιστώνεται “ανεπάρκεια”

Για τους “άριστους” εκπαιδευτικούς υπάρχουν πολλές σκέψεις μεταξύ των οποίων και επιπλέον μόρια στις “κρίσεις” στελεχών εκπαίδευσης κλπ.

Το Σχέδιο Νόμου σε αυτή τη φάση δεν μπαίνει στις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν  εάν κάποιοι εκπαιδευτικοί παρά την επιμόρφωση εξακολουθούν να μη βελτιώνονται.

 Ειδικότερα τα σημαντικότερα σημεία του Σχεδίου Νόμου, προβλέπουν:

Αξιολόγηση από δύο αξιολογητές: Κάθε αξιολογούμενος θα αξιολογείται  από τουλάχιστον δύο αξιολογητές, ενώ η αξιολόγηση θα οργανώνεται σε δύο διαφορετικά πλαίσια τα οποία έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και κριτήρια.

Στελέχη εκπαίδευσης: Συνολική αξιολόγηση  για τα στελέχη εκπαίδευσης, η οποία θα συνδέεται με την έρευνα για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας

Εκπαιδευτικοί: Διαμορφωτική αξιολόγηση για τους εκπαιδευτικούς, με διττό στόχο την επιβράβευση  της προσπάθειας και τη συνεχή  βελτίωση της απόδοσης μέσω σκιαγράφησης δυνατοτήτων και αδυναμιών.

Προσωπικό   ηλεκτρονικό φάκελο: Κάθε εκπαιδευτικός και στέλεχος εκπαίδευσης θα έχει τον προσωπικό του ηλεκτρονικό φάκελο  στον οποίο θα καταχωρίζονται, ανάμεσα σε άλλα,στοιχεία άσκησης  του εκπαιδευτικού/διοικητικού έργου.

Συνέντευξη: Θα προβλέπεται συνέντευξη μεταξύ αξιολογούμενου και αξιολογητή.

Παρατηρήσεις διδασκαλίας: Επίσης θα προβλέπονται   προγραμματισμένες παρατηρήσεις διδασκαλίας μαθημάτων από τους Σχολικούς Συμβούλους οι οποίοι θα “βαφτιστούν” Σύμβουλοι Εκπαίδευσης .

Κριτήρια και διαδικασίες επιλογής στελεχών  Εκπαίδευσης

Το Σχέδιο Νόμου για τα κριτήρια και διαδικασίες επιλογής στελεχών  Εκπαίδευσης είναι βασισμλένο σ αυτό που το esos είχε δημοσιεύσει κατ αποκλειστικότητα πριν ένα χρόνο

Πατήστε εδώ για να δείτε το Σχέδιο Νόμου

“Επιλογές στελεχών εκπαίδευσης μπορούν να γίνουν και κατά  τη διάρκεια του σχολικού έτους”.

Αυτό ξεκαθάρισε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, στις  πρόσφατες  συναντήσεις με τα ΔΣ της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι “κρίσεις”  στελεχών εκπαίδευσης, ακόμη και εάν το σχετικό νομοσχέδιο ψηφιστεί, στη Βουλή, μέσα στο καλοκαίρι, μπορούν να ξεκινήσουν και από το Σεπτέμβριο.

Σχόλια (40)

 
διαβούλευση
09 Ιουν 2021 13:30

τη γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια . αλλά ας πέσουν 10.000 σχόλια, να δούμε. και σοβαρά σχόλια. με μόνιμη επωδό την κρίση από τα πάνω και την παράλογη επιλογή των 116 διευθυντών για έξι μήνες και τελικα δύο χρόνια. Ολοι οι άλλοι έχουν περάσει μια όποια κρίση

 
@@ Αυτονομία
09 Ιουν 2021 13:26

ο καθένας κάνει ό,τι θέλει, γι΄αυτό χρειάζεται αυστηρό και μηχανογραφημένο θεσμικό πλαίσιο ! ή είσαι άσχετος ή "οραματιστής ηγέτης κάνω ό,τι γουστάρω" . ποια αυτονομία, από τον καποδίστρια τον μακαρίτη μπάχαλο έχουμε ! συγκεντρωτισμός , πλαίσιο και μείωση της γραφειοκρατίας θέλουμε . δεν καταλαβαίνετε ότι πρόβλημα δεν είναι η αυτονομία αλλά η στρεβλή γραφειοκρατία.

 
@Αυτονομία των σχολικών μονάδων
09 Ιουν 2021 11:43

Καλα μερικοί δεν τρωγόμαστε! Δε σας αρέσει η αυτονομία γιατί "θα γίνονται ρουσφέτια'!; Να γελάω και να κλαίω. Ενώ όταν όλα είναι ρυθμισμένα κεντρικά σε επίπεδο ανθυπολεπτομέρειας, δεν κινδυνεύουμε, ε; Το μοντέλο δούλεψε στην ΕΣΣΔ.

 
Μάχιμος εκπαιδευτικός
09 Ιουν 2021 11:02

Για τους προσωρινούς διευθυντές εκπαίδευσης κανένας λόγος;
Εκτός αν προσωρινός σημαίνει μόνιμος και θα πάρουν παράταση μια και επιλέχθησαν με πολύ αξιοκρατικές διαδικασίες.

 
ΑΠΕΣΣΤΟΣ
09 Ιουν 2021 10:32

esos wrote: Το Σχέδιο Νόμου για τα κριτήρια και διαδικασίες επιλογής στελεχών Εκπαίδευσης είναι βασισμένο σ' αυτό που το esos είχε δημοσιεύσει κατ' αποκλειστικότητα πριν ένα χρόνο.

Αφού είναι το ίδιο, γιατί δεν κατατέθηκε τότε. Τώρα, θα είχαν γίνει κρίσεις και από Σεπτέμβρη θα αναλάμβαναν καινούρια στελέχη. Τι συμβαίνει; Τι έγινε εκείνη η προσφυγή της ΠΕΣΣ; ΠΕΣΣΤΑ Μπαραλέ. Γιατί κάποιοι έχουν εξαφανιστεί;

 
ΡΠ
09 Ιουν 2021 10:05

Αφήστε τα πολλά λόγια. Κλείστε τα σχολεία κανονικά στις 15. Δεν είναι το ίδιο όπως πέρυσι καμία σχέση. Κουράστηκε ο κόσμος.

 
ψήφιση των ιούλιο
09 Ιουν 2021 08:38

αύγουστο κρίσεις των 116 διευθυντών εκπαίδευσης : αξιοκρατική επιλογή περσινή σε μία εβδομάδα , τι στα κομμάτια δεν θα μπορέσει η άριστη και οι συνεργάτες της σε 15 μέρες να εφαρμόσουν τον αξιοκρατικό νόμο τους; ε, δεν το πιστεύω. και μετά όλοι οι άλλοι μέχρι δεκέμβριο. αν δεν προλάβουν και αν γίνουν εκλογές, ΟΛΟΙ θα είναι τουλάχιστον σε θητεία ή παράταση κατόπιν κρίσεων (όποιων αλλά με κριτήρια σε νόμο). Καλό; Τι δεν είναι άριστο; Ή δεν είναι αρεστό;

 
επιτέλους αξιοκρατία
09 Ιουν 2021 07:11

αλήθεια οι κρίσεις στελεχών απο ποιους θα γίνουν; απο τους προσωρινούς υπηρεσιακους διευθυντές εκπαίδευσης; τοτε να τρέξουμε απο τωρα στα πολιτικά γραφεία γιατι αυτο θα είναι το μοναδικό προσόν που θα αξιολογηθεί...

 
ΓΙΏΡΓΟΣ
08 Ιουν 2021 23:53

Προς Άννα. Αγαπητή Άννα είμαι διευθυντής γυμνασίου κ ξέρω τις υποχρεώσεις κ την πίεση. Μιλάω για όλους αυτούς που με την παραμικρή αναφορά σε πολύνομοσχεδιο το μόνο που τους νοιάζει είναι ποτέ θα γίνουν κρίσεις για να γίνουν διευθυντές λες κ η εκπαίδευση δεν έχει άλλα προβλήματα.

 
Ηλιας
08 Ιουν 2021 19:51

Δεν υπαρχει πολυνομοσχέδιο έτοιμο ξεχάστε το ξαναγράφεται από την αρχή κρισεις τελις του 22 μετά τις εκλογές του νοεμβρη

 
Αννα
08 Ιουν 2021 19:11

@Γιωργος
Δεν κατάλαβα αγαπητέ τι εννοείτε καθένας με τον πόνο του;κακώς η κακώς πίσω απι τα στελέχη κρύβεστε και για οποία στραβή γίνει τα στελέχη μπαίνουν μπροστά είτε σας αρέσει είτε όχι.Και μη μου πειτε πως αν είχατε τα προσόντα δεν θα θέλατε να γίνετε τουλάχιστον διευθυντης γιατί δεν θα σας πιστέψω.Και τα προβλήματα τα στελέχη τα επιλύουν οι υπόλοιποι αρκούνται στην κριτικη

 
Dario Moutso
08 Ιουν 2021 15:14

@"Αυτούς τους έχω βαρεθεί" 07 Ιουν 2021 22:10
Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην λες. Από τους πρώτους που θα πάνε για αξιολόγηση θα είσαι...

 
ΓΙΑΝΝΗς
08 Ιουν 2021 13:55

Αν ισχύσουν οι κόφτες ΤΠΕ γλώσσα Β2, στους επαρχιακούς νομούς για Δ/ντές εκ/σης και συμβούλους, θα έχουμε φαινόμενα χωρίς υποψηφίους ή με έναν και αυτοί με μειωμένα προσόντα, όπως έγινε στις κρίσεις συντονιστών. Δηλαδή θα μπορεί να είναι υποψήφιος με Β2 στα Ρουμανικά γιατί εκεί σπούδασε και δεν θα μπορεί να είναι άλλος με διδακτορικό;

 
Penny
08 Ιουν 2021 13:51

Η άριστη και το επιτελείο της συνεχίζουν ακάθεκτοι... μόνον απομάκρυνση έστω μέσω ανασχηματισμού αποτελεί αχτίδα φωτός....Μητσοτακη, ακούς? Γιατί με δαύτους συμπαρασύρεσε στον γκρεμό...

 
Πόση αριστεία πια....
08 Ιουν 2021 11:35

Όλοι για στελέχη μέσα στη σχολική χρονιά κι ας τα κενά να καίγονται!!!

 
Τάκης
08 Ιουν 2021 10:42

Ωραία. Θα πάει στη Βουλή το νομοσχέδιο το Ιούλιο. Ποιον Ιούλιο του 22;

 
Μκ
08 Ιουν 2021 10:03

Βρε με τι ασχολούνται. Δεν κοιτάζουν να κλείσουν τα δημοτικά νηπιαγωγεία στις 15. Έλεος πια. Δεν πήραν χαμπάρι ότι μάθημα δεν γίνεται από εδώ και πέρα; Να χάμε να λέγαμε. Πάνε έρχονται δάσκαλοι μαθητές σκέτη ταλαιπωρία.

 
@Γιωργος
08 Ιουν 2021 09:25

Ποια είναι δηλαδή τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης κατά τη γνώμη σου και πως εσυ τα αντιμετωπίζεις καθ δίνεις λύσεις;Γιατί απι κριτική όλοι καλοί είμαστε.Καθεβας μας λοιπον με τον πόνο του κι εσυ με τον δικό σου μιας και μας σχολιάζεις ένας τα υποψήφια στελεχη

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
08 Ιουν 2021 08:39

Καθένας με τον πόνο του. Διαπιστώνω όμως ότι κανέναν δεν ενδιαφέρουν τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης . Μόνο να γίνουν οι ίδιοι στελέχη. Λες και ενδιαφέρει κανέναν εκτός από τους ίδιους που καίγονται!

 
@ πρόβλεψη
08 Ιουν 2021 08:34

κι αν ψηφιστεί και το τρέξει άλλος για να φανεί και καλύτερος με το καλημέρα ; ωραίο και αυτό το σεναριάκι. ας τα γράφουμε μεταξύ μας να χαιρόμαστε οι "μη-ημέτεροι"

 
Προβλεψη
08 Ιουν 2021 07:37

Το νομοσχέδιο δεν θα έχει ψηφιστεί, όταν η προβληματική κ. Υπουργός θα αποχαιρετάει το υπουργείο-στούντιο συνεντεύξεων.

 
Βρεγμένη σανίδα
08 Ιουν 2021 07:23

Μη βιάζεστε, να τελειώσει πρώτα η τετραετία

 
Αυτονομία των σχολικών μονάδων.
08 Ιουν 2021 01:30

ΓΙΑ ΤΗΝ Αυτονομία των σχολικών μονάδων, δεν σχολιαζει κανείς??? Μόνο οι καρέκλες μας ενδιαφέρουν??? Ότι θα περάσουμε στην εποχή του απόλυτου ρουσφετιού , το έχουμε αναλογιστεί?

 
@ Στράτο
07 Ιουν 2021 23:13

ειλικρινά τώρα πιστεύεις ότι : α) μπορεί να υπάρξει ίχνος σοβαρότητας; β) υπάρχει η παραμικρή επιθυμία και διάθεση να φανεί κάποια σοβαρότητα, όταν μπορούν να εμπαίζουν τους πάντες και να κάνουν τα δικά τους μπροστά στα μούτρα όλων; Έλα, τώρα και είσαι σοβαρός σχολιαστής...

 
ερώτηση κρίσεως
07 Ιουν 2021 22:56

γιατί μας το λένε/λέτε ένα μήνα πριν;;;;;;; φεεεεεεεεετΑΑΑΑΑΑΑΑ

 
pakis
07 Ιουν 2021 22:21

Θα φάτε μια καλή αξιολόγηση στις εκλογές

 
"Αυτούς τους έχω βαρεθεί"
07 Ιουν 2021 22:10

Για να γνωρίζετε, υπουργέ μου...
Προσωπικά, από διευθυντή σε παράταση δε θα καθίσω να αξιολογηθώ. Σε αξιολογητές νεοχρισμένους με χαρά και τιμή να κάτσω!
Θα αφιερώσω, βέβαια, περισσότερο χρόνο στα projects, στα soft s-kills (και στα hard, δεν τα φοβάμαι), λιγότερο ουσιαστικό μάθημα και είμαι σίγουρη ότι θα αριστεύσω και θα σας κάνω περήφανη!!!
Θα στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις το ευγενή* εγχείρημά σας! 'Ετσι επιτυχημένη πια υπουργός Παιδείας, στον επόμενο ανασχηματισμό θα είστε η επικρατέστερη για το υπουργείο Αναβολής, Προβολής και Λίθων και Πλίνθων και Ξύλων και Κεράμ(έ)ων Ατάκτως Ερριμμένων.
* Το "ευγενές" το έχουν φάει προ πολλού άλλες κΕνοτομίες, δυστυχώς.

 
δεν προλαβαίνουμε
07 Ιουν 2021 21:49

διδακτορικό και δεύτερο φτυχίο και δημοσιεύσεις αρκετές για τις κανονικές κρίσεις με το νέο νόμο και ό,τι προβλέπει, δώκε μας μια παράταση ακόμα , Νικούλα μ' pleaseeeeeee

 
Alekos Salonikios
07 Ιουν 2021 21:38

Αν δεν θέλει η Κα Υπουργός να γίνουν οι κρίσεις ιεραρχικά (από πάνω προς τα κάτω: Περιφ.Δ/ντες Εκπ/σης, ΔΔΕ/ΔΠΕ, Σχολικοί Σύμβουλοι Δ/ντες Σχολικών μονάδων), γιατί σώνει και καλά θα πρέπει να προηγηθούν οι κρίσεις των Σχολικών Συμβούλων κι όχι των Προϊσταμένων των Νηπιαγωγείων; Απορία εκφράζω, λογική εξήγηση ζητώ.

 
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ :
07 Ιουν 2021 21:35

1) Οι νέοι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης (ΣΕ) θα κριθούν από τους προσωρινούς Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης; (αυτό διάβασα στο πολυνομοσχέδιο που κυκλοφόρησε)
2) Οι ΣΕ που θα επιλεγούν με βάση το νέο νόμο που θα ψηφιστεί το καλοκαίρι, θα βρίσκονται ιεραρχικά κάτω από τους προσωρινούς ΔΔΕ και ΔΠΕ; (οι οποίοι κατά κανόνα έχουν λιγότερα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και διορίστηκαν με αδιαφάνεια χωρίς ανακοίνωση των μορίων τους;)
3) Μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουν επιλεγεί οι νέοι ΣΕ προκειμένου να εφαρμόσουν την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού ;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ