Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Μόνο στο esos: Τι προβλέπει το Πολυνομοσχέδιο για αξιολόγηση, επιλογές στελεχών εκπαίδευσης και αυτονομία σχολικών μονάδων

«Πρωτιά» στις επιλογές στελεχών εκπαίδευσης θα έχουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι και θα ακολουθήσουν οι Διευθυντές Σχολείων. Οι δύο αυτές «κρίσεις» θα γίνουν και στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Δημοσίευση: 22/06/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τα πάνω κάτω φέρνει το πολυνομοσχέδιο «Κεραμέως»  για τα σχολεία, τους άξονες του οποίου  θα παρουσιάσει η πολιτική ηγεσία αύριο, στις 11 το πρωί στο υπουργικό Συμβούλιο.

Ειδικότερα, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του esos, το πολυνομοσχέδιο , όπως η Ν. Κεραμέως θα το παρουσιάσει αύριο στο υπουργικό Συμβούλιο, προβλέπει, μεταξύ άλλων, τα εξής:

Α. Αύξηση των θητειών των στελεχών εκπαίδευσης (Διευθυντών Σχολείων , Διευθυντών Εκπαίδευσης, κλπ) στα τέσσερα χρόνια.

Β. Αίρεται ο περιορισμός στη δήλωση  του υποψήφιοι Διευθυντή , του ίδιου σχολείου, μετά από δύο θητείες.Προϋπόθεση για να θέσει ένας εκπαιδευτικός υποψηφιότητα για Διευθυντής Σχολείου θα αποτελεί  η 12χρονη προϋπηρεσία και για Διευθυντής Εκπαίδευσης  15 χρόνια.

Γ. Δημιουργία του θεσμού του μέντορα για την ένταξη των εκπαιδευτικών στο σχολείο. Ο ρόλος τους θα είναι η καθοδήγηση  των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών.

Δ. Επαναφορά του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων οι οποίοι  «βαφτίζονται» Σύμβουλοι Εκπαίδευσης. Προβλέπονται 800 θέσεις από 540 που είναι σήμερα οι Συντονιστές Εκπαίδευσης.

Ε. Ο θεσμός του Συντονιστή Εκπαίδευσης καταργείται.

Ζ. Δημιουργείται ο θεσμός του Ενδοσχολικού Συντονιστή ανά μία τάξη στην Πρωτοβάθμια  ή ανά  γνωστικό αντικείμενο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης (σ.σ. το εφαρμόσουν πολλά Ιδιωτικά Σχολεία). Τον  Ενδοσχολικό Συντονιστή θα τον επιλέγει ο Διευθυντής του Σχολείου με συγκεκριμένα κριτήρια. Ο Ενδοσχολικός Συντονιστής, δεν θα έχει κάποιο οικονομικό κίνητρο αλλά θα αποκτά επιπλέον  μόρια τα οποία θα συνεκτιμώνται εάν θα είναι υποψήφιοι για στελέχη εκπαίδευσης.   Ο Ενδοσχολικός Συντονιστής θα απαλλάσσεται  από εξωδιδακτική απασχόληση.

Η. Σε κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης  θα υπάρχει ένας επόπτης.   Συνολικά δημιουργούνται 116 θέσεις εποπτών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και 13 στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Ο επόπτης θα εκλέγεται από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης (Σχολικούς Συμβούλους) της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

«Πρωτιά» στις επιλογές στελεχών εκπαίδευσης θα έχουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι και θα ακολουθήσουν οι Διευθυντές Σχολείων. Οι δύο αυτές «κρίσεις» θα γίνουν στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Αξιολόγηση

Για την  ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών  προβλέπεται τετράβαθμη κλίμακα:

  • Μη ικανοποιητικός
  • Ικανοποιητικός
  • Πολύ καλός
  • Εξαιρετικός

Για τους  εκπαιδευτικούς που χαρακτηρίζονται "Μη ικανοποιητικοί"  και "Ικανοποιητικοί"  προβλέπεται βελτιωτική επιμόρφωση.

Οι εκπαιδευτικοί που κρίνονται μη ικανοποιητικοί θα έχουν την  μοναδική ποινή του αποκλεισμού από την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης.

Στις παραπάνω κατηγορίες αξιολόγησης δεν προβλέπεται ποσόστωση.

Η αξιολόγηση θα είναι περιγραφική και όχι ποσοτική.

Η αξιολόγηση θα γίνεται κάθε δυο χρόνια από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης και από τον Διευθυντή του Σχολείου  για την  υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια  του εκπαιδευτικού  και κάθε τέσσερα χρόνια για το  για το παιδαγωγικό κλίμα , διατήρησης τάξης και όλα τα υπόλοιπα.

Η αξιολόγηση θα έχει τρεις άξονες:

Πρώτον: Γενική και ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου την οποία θα κάνει ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης.

Δεύτερον: Παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης , η οποία θα γίνεται από τον Διευθυντή του Σχολείου, και

Τρίτον: Υπηρεσιακή συνέπεια από τον Διευθυντή του Σχολείου και τον Σύμβουλο Παιδαγωγικής  ετυθύνης.

Ο  Διευθυντής του Σχολείου για την ατομική αξιολόγηση θα μπορεί να  μπαίνει στην αίθουσα και να παρακολουθεί το μάθημα του εκπαιδευτικού .

Επίσης στο πλαίσιο της αυτονομίας των σχολικών μονάδων δίνεται η δυνατότητα στους Διευθυντές των Σχολείων να αξιοποιούν τα σχολικά κτήριο, προς όφελος της κοινότητας του σχολείου , καθώς και να διοργανώνουν επιμορφωτικές δράσεις.

Πολλαπλό βιβλίο

Δίνεται η δυνατότητα στον Σύλλογο Διδασκόντων να έχει ελεύθερη επιλογή βιβλίου από συγκεκριμένα βιβλία που θα προτείνονται αό το ΙΕΠ.

Μόλις ολοκληρωθούν τα Αναλυτικά Προγράμματα από το ΙΕΠ θα γίνει προκήρυξη για τη συγγραφή των βιβλίων.

Ο θεσμός του πολλαπλού βιβλίου  θα εφαρμοστεί από το σχολικό έτος 2022-23.  

1.100 οργανικές θέσεις

Το πολυνομοσχέδιο προβλέπει  τη σύσταση 1.100 οργανικών θέσεων ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών στα ΚΕΣΥ, προκειμένου να διορισθούν ισάριθμοι εκπαιδευτικοί.

Το πολυνομοσχέδιο

Ολόκληρο το πολυνομοσχέδιο δεν θα παρουσιαστεί αύριο στο υπουργικό Συμβούλιο, καθώς ακόμη δεν είναι ολοκληρωμένο, αλλά συνεχίζονται οι διορθώσεις με τις υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας. Αυτό σημαίνει ότι  το πολυνομοσχέδιο θα δοθεί στο τέλος του μήνα, σε δημόσια διαβούλευση.

Ετικέτες: 
Νίκη Κεραμέως

Σχόλια (89)

 
Βασιλική
25 Ιουν 2021 11:13

Για τους διευθυντές σχολείων, οι οποίοι μπαίνουν κι αυτοί σε τάξεις. ποιος θα τους αξιολογήσει για παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης;;

 
Βασίλης
25 Ιουν 2021 01:16

Το ρόλο του "επόπτη" θα παίξει ένας εκ των σχολικών συμβούλων της κάθε Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Αφορά νέα θέση και αρμοδιότητες αλλά θα καταληφθεί από σχολικό σύμβουλο σαν επιπρόσθετο "βάρος" στις αρμοδιότητες του και φυσικά με αυξημένες απολαβές. Δηλαδή σε κάθε Διεύθυνση εκπαίδευσης ένας εκ της ομάδας των σχολικών συμβούλων που ανήκουν σε αυτή θα έχει ΚΑΙ τον ρόλο του "επόπτη"

 
ph
24 Ιουν 2021 19:37

ΜΜΜ νόστιμο το τυρί, προσοχή στη φάκα που είναι δίπλα. Στη μέση της χρονιάς κρίσεις και μάλλον εφαρμογή (για δ/ντές) από 1-8-22. Δεν μπορεί να αναστατωθούν τα σχολεία στη μέση της χρονιάς. Μοιάζει σαν παράταση στις αξιολογήσεις (τις δύσκολες), αφού θα γίνουν μετά από 2 χρόνια. Οι δ/ντές σχολείων φαίνεται να τρέχουν περισσότερο, θα δούμε....
Λίγο μπερδεύομαι με τους συναδέλφους που Ενδοσχολικά Συντονίζουν τις τάξεις των άλλων χωρίς εξωδιδακτική απασχόληση (ενδοσχολικός συντονιστής). Στα σχολεία (δημοτικά τουλάχιστο που υπηρετώ) δεν περισσεύει κανένας. Δηλ. ο καθένας θα είναι Ενδ. Συντ. στην τάξη του άλλου? Τα έχω χάσει. Τελικά δεν θα έχει κανένας εξωδιδακτική απασχόληση. Άρα μάθημα, σπίτι και επίβλεψη στην τάξη του διπλανού κλπ. Θα διοριστούν κι άλλοι? Και οι Δ/ντές Εκπ/σης?

 
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΕΣΣ;
24 Ιουν 2021 15:10

Tι γίνεται με την ΠΕΣΣ και έχουν εξαφανιστεί. Ποιες είναι οι θέσεις της; Τι έγινε με την προσφυγή στο ΣΤΕ; Γιατί έχει πάρει 8 αναβολές η δίκη; Ούτε ο esos έγραψε για αυτό. Γιατί έφυγε ο κόφτης των Η/Υ, οι δυο θητείες και έμεινε η ξένη γλώσσα; Κάποιοι πρέπει να δώσουν εξηγήσεις.

 
Λάθος...
24 Ιουν 2021 13:37

...έχουν όσοι έχουν ταμπουρωθεί πίσω από την άποψη "καμία αξιολόγηση". Η αξιολόγηση υπάρχει μια χαρά και χαίρει άκρας υγείας. Έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί, με ίσα χρόνια ενεργής υπηρεσίας, το ίδιο ΜΚ ;
Επομένως: Όσοι λέτε "καμία αξιολόγηση", πείτε το σωστό: "καμία αλλαγή στην αξιολόγηση".
Ας μη γράψω άλλα...

 
@ ΥΘ
24 Ιουν 2021 12:24

πάμε πάλι. ο νόμος για τους προσωρινούς ακολουθείτε. με τον νέο νόμο , γιατί "μέχρι τις νέες κρισεις" να καταστεί καταχρηστικό και να μην ξεκινήσουν οι κρίσεις από αυτούς; α, αν δε σας αρέσει , πάτε δικαστήρια; αυτό είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ και απαράδεκτο για σοβαρό κράτος να δίνει τέτοια παιδαγωγία. γκέγκε; προφανώς και μιλάμε σε ηθικό επίπεδο, γιατί νομικά μπορεί οι νέες κρίσεις να είναι και του αγίου ποτε ! και να πάνε και ισόβιοι οι προσωρινοί. να τους χαίρεστε, ωραία επιχειρηματολογία νομικίστικη. με μέιλ στην έστειλε η υπουργάρα ή στη σφύριξε τηλεφωνικά , όταν κάλεσες για συχαρίκια;

 
ΧΕΙΡΩΝΑΣ
24 Ιουν 2021 11:38

Σχετικά με τα όσα μέχρι στιγμής δημοσιεύονται για την επιλογή στελεχών στην εκπαίδευση, η ουσία είναι ότι οι επιλογές στελεχών θα διεξαχθούν από συναδέλφους που θα πλαισιώσουν τα υπηρεσιακά συμβούλια και αναμφίβολα θα ανήκουν στον κυβερνητικό χώρο. Στα συμβούλια αυτά δεν θα συμμετέχουν αιρετοί για να παρακολουθούν εκτός των άλλων τη νομιμότητα της διαδικασίας. Πρωτοφανές πλήγμα για τους δημοκρατικούς θεσμούς στην παιδεία. Τουτέστιν, η όποια αξιοκρατία πάει περίπατο.

 
ΥΘ
24 Ιουν 2021 11:07

@ΕΡΤ, γνώμη σου. Ο νόμος είναι νόμος ΕΦΟΣΟΝ δεν είναι αντισυνταγματικός (από δικαστήριο, ε;).

 
έχει ξεπεραστεί
24 Ιουν 2021 10:48

η απαράδεκτη διαδικασία ορισμού διευθυντών εκπαίδευσης. παρακάτω. ΟΧΙ άλλη θητεία , με την ψήφιση του νομοσχεδίου οι 116 νέοι διευθυντές με τον νέο νόμο ΠΡΩΤΟΙ. απλό και ξεκάθαρο. αλλιώς ΔΟΥΛΕΜΑ σκληρό και "εγγύηση" ότι τίποτα αξιοκρατικό και λογικό δεν θα γίνει με αυτές τις διατάξεις

 
Aleister
24 Ιουν 2021 09:44

Υποψιάζομαι πως ο "επόπτης" θα είναι η καλύτερη δουλειά...

 
"Οι δρόμοι του πουθενά"
23 Ιουν 2021 22:35

@Ερτ 16:37
Με διορισμένους ΔΔΕ, ΠΟΥΘΕΝΑ δεν πάμε. Αν κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν τώρα, θα το διαπιστώσουν το Σεπτέμβριο. Εκτός κι αν εσάς σας φαίνεται φυσιολογικό, το να αξιολογείται κάποιος με μόρια, από κάποιον που αξιολογήθηκε χωρίς μόρια.

 
@ερτ
23 Ιουν 2021 22:26

επιμένεις : ο κάθε νόμος εντάσσεται σε ένα πλαίσιο και οφείλει να προωθεί τη χρηστή διοίκηση . υπάρχει και όριο που ακόμα και το πνεύμα του ίδιου νόμου έχει ξεπεραστεί. προσωρινός δεν θα πει ισόβιος, γιατί αυτό γίνεται και μάλιστα στο όριο του αθέμιτου ανταγωνισμού, ειδικά από τη στιγμή που θα ψηφιστεί το ρημάδι. τι δεν καταλαβαίνεις πια;;;; με νόμο μπορεί να περάσει κάθε πρωί να σου κάνουν κολονοσκόπηση ! νόμος θα είναι. εξυπηρετεί κάτι - πέρα από μία φορά την προληπτική ιατρική;;;;

 
ερτ
23 Ιουν 2021 20:40

@ερτ, δεν θα διαφωνήσω ότι ήταν ακομψος ο τρόπος επιλογής ΔΔΕ, ωστόσο ήταν ΝΟΜΟΣ. Η Κεραμέως και η απίστευτη καθυστέρησή της καθώς και η απαξίωση για ενημέρωση είναι η αιτία που ΔΕΝ θα ξαναψηφίσω ΝΔ. Απαράδεκτη συμπεριφορά έναντι των διοικούμενων, κλπ.

 
Λιακέας Γιώργος
23 Ιουν 2021 20:29

Το λογικό είναι ότι τα Σχολεία πρέπει να είναι έτοιμα να λειτουργήσουν με όλα τα στελέχη στη θέση τους. Από εκεί και ύστερα προσωπικά δεν μπορώ να κατανοήσω το σκεπτικό των αρμοδίων του υπουργείου Παιδείας σύμφωνα με το οποίο οι κρίσεις θα γίνουν και μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς.Για ποιο λόγο; Μήπως δεν είναι έτοιμοι; Και τι έκαναν όλον αυτόν τον καιρό;
Από εκεί και ύστερα, η θητεία των περιφερειακών διευθυντών λήγει. Γιατί λοιπόν οι κρίσεις δεν ξεκινούν από αυτούς και να συνεχιστούν με τις κρίσεις των διευθυντών εκπαίδευσης, των οποίων η θητεία επίσης λήγει; Επιπλέον: Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης θα έχουν ΡΗΤΗ υποχρέωση να κάνουν ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΙ δειγματικές διδασκαλίες και μετά να κρίνουν τους συναδέλφους τους; Επίσης:
Πώς θα διασφαλιστεί η αντικειμενική επιλογή διευθυντών σχολείων ώστε να κρίνουν και αυτοί με τη σειρά τους σωστά και αμερόληπτα τους συναδέλφους
τους χωρίς προσωπικές εμπάθειες και κομματικά κριτήρια;

 
ΓΙΏΡΓΟΣ
23 Ιουν 2021 19:48

Δεν καταλαβαίνω το κόλλημα που έχουν κάποιοι με τις 2 θητείες. Είμαι για 2η θητεία σε ένα σχολείο θεωρώ ότι προσφέρω κ σίγουρα θέλω να συνεχίσω κ όχι να ξεκινήσω από την αρχή σε κάποιο άλλο. Αν έχω τα προσόντα γιατί να υπάρχει κόφτης που θα μου το στερήσει? Αν πάλι βρεθεί κάποιος με περισσότερα προσόντα ας το διεκδικήσει!

 
Αγαπητό esos.
23 Ιουν 2021 19:08

Έχουμε αναλυτικά το νομοσχέδιο;

 
Στράτος
23 Ιουν 2021 19:05

κ. Πλατάρο, προς στιγμήν ανησύχησα ότι στη συζήτηση για τη νέα διαδικασία επιλογής στελεχών αυτή τη φορά δεν θα συναντιόμασταν στο φιλόξενο esos. Η δημοσίευση του σχολίου σας με καθησύχασε.
Ο διάλογος μαζί σας, όσο κι αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς, είναι σίγουρα εποικοδομητικός.
Δεν έχω κάποιο σχόλιο επί της ουσίας προς το παρόν και εν αναμονή των διατάξεων του νομοσχεδίου.

 
KONSTANTINOS
23 Ιουν 2021 18:49

Το νομοσχέδιο αυτό θα κριθεί στην πράξη και είναι "αυτονόητο¨ πως τίποτα δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς τη συμμετοχή των ίδιων των εκπαιδευτικών.
Τέτοιες μεταρρυθμίσεις προϋποθέτουν μια κουλτούρα ανταγωνιστικής και "αριστο-κριτικής" αξιολόγησης, που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει στον εκπαιδευτικό μας χώρο.
Επίσης, απαιτεί μια ελάχιστη πολιτική συναίνεση των κομμάτων του πολιτικού μας συστήματος, με απλά λόγια διάλογο και συνεννόηση, προκειμένου να μακροημερεύσει, που φυσικά δεν υφίσταται.
Τέλος χρειάζεται χρόνο, πολύ χρόνο, που ξεπερνά. τη διάρκεια μιας κυβέρνησης.
Ακόμη δεν έρχεται πακέτο, αλλά σταδιακά, κλιμακωτά και με κίνητρα σοβαρά για αυτούς που την υποβαστάζουν και την προωθούν, πράγματα που επίσης δεν φαίνονται σε αυτή τη προσπάθεια.
Αυτό που είναι ξεκάθαρο εδώ είναι ιδεολογικές εμμονές και επικοινωνιακές πομφόλυγες.

 
@πλατάρο
23 Ιουν 2021 18:21

σοβαρά; ό,τι θέλει κάνει το υπουργείο με όποια διάταξη γουστάρει, αυτό βλέπουμε και όποιος θέλει προσφεύγει και αν βρει δίκιο ... τα είδαμε . οι θητείες δεν είναι δυνατόν να εγκαθιδρύουν καθεστωτική λογική, πρόκειται για διεκπεραιωτική θητεία, όχι για διευθυντή νοσοκομείου που διοικεί και επιβλέπει θεραπευτικές αγωγές και διαγνώσεις, της πλάκας στελέχη , τα βλέπουμε. μπορούσε να επιβάλει η υπουργείο μία θητεία-επιστροφή στην τάξη ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ δυο χρονιές και αν θες να ξαναπάς για θητεία, αν ήσουν καλός με χαρά θα σε υποδεχτούν. Αυτό για να μειωθούν τα κρούσματα επαγγελματιών στελεχών από θέση σε θέση. Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ !

 
@ ερτ
23 Ιουν 2021 18:15

είναι προσωρινοί μέχρι τις κανονικές κρίσεις. αν είναι έτσι , γιατί για όλους περίμεναν τον νέο νόμο και δεν έκαναν προσωρινές κρίσεις; με μια διάταξη ανατρέπεις τα πάντα προσωρινά και τον ισχύοντα νόμο (αφού θα ψηφιστεί) ; μεγαλύτερη αναστάτωση θα έχουν τα σχολεία , όπου ο διευθυντής έχει κομβικό ρόλο ή στις 116 διευθύνσεις που ο εκάστοτε διευθυντής δεν μπορεί να ξέρει όλη τη δουλειά αλλά επαφίεται στους υπαλλήλους και μόνο μια τζίφρα βάζει; έχεις πλάκα έτσι; δε μιλάς σοβαρά; αλλά στη μπανανία που είσαι; μισή θητεία δώρο; δωμ΄κι εμένα , μπάρμπα. στην παρέα τα ίδια λέτε και γελάτε; ένας δικός σου έχω ακούσει να τα λέει αυτά δημόσια - που με κανένα σύστημα ΔΕΝ θα έπιανε στασίδι , αν δεν τον έκαναν. κρίμα για τους λοιπούς άξιους που συμπαρασύρονται, παρότι με όποιο σύστημα θα ήταν στελέχη. και αμαυρώνονται για μια δράκα ημετέρους...

 
ΠΕ19
23 Ιουν 2021 17:49

Μήπως θα πρέπει να μπουν on-off Κριτήρια ???? για προστασία όλων
Πχ ΔΕΝ θα μπορεί να λάβει ΚΑΜΙΑ θέση ευθύνης εκπαιδευτικός που δεν έχει συμπληρώσει στη τάξη 5 χρόνια και όταν λέμε στη τάξη εννοούμε στη τάξη ούτε λοχεία ούτε ΓΡΑΣΕΠ καθαρά 20 ώρες στη Τάξη.
ΔΕΝ θα μπορεί να πάει κάποιος Διευθυντής αν δεν έχει ή 10 χρόνια στη τάξη ή 5 στη τάξη και 1 υπ/διευθυντής ή 2 αναπληρωτής του Δ/ντή
ΔΕΝ θα μπορεί να πάει κάποιος Σχολικός Σύμβουλος αν δεν έχει 10 χρόνια στη τάξη και 2 χρόνια τουλάχιστον Δ/ντης αλλά και να έχει την προηγούμενη 10ετία τουλάχιστον 1 χρόνο σε σχολείο είτε Δ/ντης είτε απλός δάσκαλος
ΔΕΝ θα μπορεί να γίνει κάποιος Δ/ντης Εκπαίδευσης αν δεν έχει 12 χρόνια στη τάξη και 4 σαν διευθυντής ή και σύμβουλος και ενδεχομένως 1χρόνο σε δ/νση εκπαίδευσης.
Μερικά κριτήρια που τουλάχιστον προστατεύουν από αρρυθμίες

 
ΠΕ19
23 Ιουν 2021 17:40

Κόφτης στις θητείες στην ίδια θέση ναι και διαβάθμιση των on-off κριτηρίων.
Πχ μέγιστη συνεχόμενη διάρκεια Διευθυντή σε ένα σχολείο τα 10 χρόνια προσοχή στο ίδιο σχολείο και να υπάρχουν εξαιρέσεις σε μονάδες που είναι μοναδικές και αποκλεισμένες πχ Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις σε νησί.
Πχ μέγιστη συνεχόμενη θητεία Σχολικού συμβούλου τα 10 χρόνια. Αλήθεια οι παλιοί σχολικοί σύμβουλοι που έγιναν συντονιστές θυμούνται που είναι να κάνεις μάθημα μιας και έχουν να μπουν σε τάξη 10 και 14 χρόνια ??
Δεν είναι παλαβό αυτό που λέω αφού για μια νορμάλ περίπτωση
5 χρόνια μάχιμος εκπαιδευτικός
3 χρόνια υποδιευθυντής
10 χρόνια Διευθυντής
10 χρόνια Σύμβουλους
Και άλλα 10 Διευθυντής εκπαίδευσης/ΠΔΕ
Δεν είναι τρελό ????

 
ΠΕΤΡΟΣ
23 Ιουν 2021 17:31

ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΒΑΣΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ
1ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ
2 ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
3 ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
4 ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

 
Π
23 Ιουν 2021 17:03

κ. Πλάταρε, για τους κοφτες στα ιεκ δεν εχετε αποψη? Εκεί όλα καλά?

 
Πλατάρος Γιάννης
23 Ιουν 2021 16:41

@Spiros . Γράφετε:
«Να επανέλθουν οι δυο θητείες για τα στελέχη εκπαίδευσης.»
Απορώ γιατί δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι είναι παράνομο και αντισυνταγματικό. Μπορεί κάποιος να υποθέσει ύπαρξη κινήτρου. Δεν εξηγεί την άποψή σας, «ότι είτε εκτός και θέλετε να γίνετε εντός.» Το έλεγαν και οι προηγούμενοι και το είχαν θεσμοθετήσει. Ούτε αυτό δικαιολογεί ότι δνε μπορείτε να το καταλάβετε και το υποστηρίζετε. Θα μου πείτε «...είναι μια ευρεία άποψη. ..» Να συμφωνήσω. Να μου πείτε «εδώ ψηφίστηκε ολόκληρος αντισυνταγματικός νόμος και χειροκροτούσε η πλειονότητα όλων των εκπαιδευτικών....»
Η απορία μου μείνει...
Επετηρίδα στην αξιοσύνη μπαίνει από το Σύνταγμα;
Αν κάποιος είναι άξιος να μπει κόφτης για να γίνουν και οι λιγότερο άξιοι;
Πόσο Προκρούστης πρέπει να είναι κάποιος για να τα έχει αυτά στο μυαλό του;
Δεν είναι αυτονόητο ότι λανθάνετε;
Όταν το Σύνταγμα ΕΓΓΥΑΤΑΙ το ακώλυτον της ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ του κάθε πολίτη θα βάλετε εσείς ΚΟΦΤΗ;
Έχουμε εξηγήσει ότι η Βουλή μπορεί να νομοθετεί και σκουπιδονόμους. το έχει το δικαίωμα απολύτως.
Το Σύνταγμα όμως και τα δικαστήρια ομιλούν τελευταία και βάζουν στην θέση τους τους χυδαίους λαϊκιστές πολιτικούς.
Εσείς είστε εκπαιδευτικός και δεν υπάγεστε στην χορεία των πονηρών...
Παρακαλώ να αναθεωρήσετε άποψη σε αυτό μόνον.

 
Ερτ
23 Ιουν 2021 16:37

Οι ΔΔΕ αξιολογήθηκαν από επιτροπή με ΚΡΙΤΗΡΙΑ κατά νόμο. Πάμε παρακάτω.

 
Anagnostis
23 Ιουν 2021 16:31

Οι σύμβουλοι εκπαίδευσης, μέντορες κτλ, θα πρέπει να μπαίνουν σε τάξεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα, να κάνουν οι ίδιοι τα "ιδανικά" μαθήματα που θα χρησιμοποιήσουν ως κριτήριο για την αξιολόγηση, παρουσία των εκπαιδευτικών, και μετά ας αξιολογήσουν.
Επίσης, οι διευθυντές εκπαίδευσης, κάθε Σεπτέμβρη, θα εντάσσονται στο πρώτο ΜΚ, και μετά από 7 μήνες θα παίρνουν αυτό που τους αναλογεί, όπως οι αναπληρωτές. Έτσι, ας έχουν 4ετη θητεία.

 
Ντόρος να γίνεται
23 Ιουν 2021 15:23

Μέντορες; Εδώ αποφεύγω να δώσω συμβουλές ακόμη και στα παιδιά μου, θα δώσω σε ένα νέο άνθρωπο με την φρεσκάδα της ηλικίας και των πιο πρόσφατων σπουδών; Νομίζω ότι όλοι έχουμε να κερδίσουμε, οι παλιοί από τους νεότερους σε φρέσκες ιδέες και οι νέοι από τους παλαιότερους σε εμπειρία.
Επίσης θα πρότεινα οι σύμβουλοι εκπαίδευσης να εφαρμόσουν ένα ιδανικό πρόγραμμα σε κάθε σχολείο, σε πραγματικές συνθήκες, ώστε να αποτιμηθεί και να εφαρμοστεί και από τον εκπαιδευτικό της τάξης. Γιατί από θεωρίες...

 
Φαιδρότητες
23 Ιουν 2021 15:09

Εμένα η προισταμένη του νηπιαγωγείου στο οποίο υπηρετώ απαιτούσε να διακινώ την αλληλογραφία μεταξύ σχολείου και διεύθυνσης. Όταν της είπα να αναλάβει εκείνη τα έξοδα μετακίνησης, τις κλήσεις της τροχαίας ( η διεύθυνση βρίσκεται σε κεντρικό σημείο) κλπ, στράβωσε. Επιπλέον της υπενθύμισα ότι τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σύμφωνα με το Π.Δ. παρέχονται εντός του σχολείου. Ακόμη μου το κρατάει! Λέτε να με "αξιολογήσει" θετικά;

 
Άννα
23 Ιουν 2021 14:57

Αυτό που θα παίρνουν μόρια στις επικείμενες κρίσεις στελεχών, με ξεπερνάει, αφού ΚΑΘΕ ΜΑ ΚΑΘΕ φορά οι επιλογές των στελεχών γίνονται με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ προκηρύξεις και μόρια. Ρίξτε μια ματιά και στην προκήρυξη των Διευθυντών των ΙΕΚ πόσους "φωτογραφικά" αφήνει από έξω;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ