Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ για τη συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας για το πολυνομοσχέδιο

Δημοσίευση: 23/06/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την Τρίτη 22 Ιουνίου συναντήθηκε το ΔΣ της ΟΛΜΕ με τη πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, παρουσία της Υπουργού Παιδείας, της Υφυπουργού και του Γενικού Γραμματέα.

Σχετικά με το ζήτημα των επικείμενων διορισμών, δήλωσαν ότι οι διαδικασίες προχωρούν κανονικά  και θα πραγματοποιηθούν εγκαίρως. Δεν διευκρίνισαν, παρά τις ερωτήσεις του ΔΣ, ούτε πότε θα βγουν οι οριστικοί πίνακες, ούτε για την κατανομή μεταξύ των βαθμίδων εκπαίδευσης, ούτε για το αν θα γίνουν 5.250 ή 10.500, όπως ζητήθηκε σε προηγούμενη συνάντηση από την Ομοσπονδία.

Δεσμεύτηκαν μόνο ότι θα υπάρξει νέα συνάντηση για το ζήτημα.

Σχετικά με το ζήτημα των ωρολογίων προγραμμάτων, αναφορικά με τις κοινωνικές επιστήμες και την καλλιτεχνική παιδεία, το ΔΣ της ΟΛΜΕ υπενθύμισε στην Υπουργό ότι αύριο  Τετάρτη 23/6 υπάρχει σχετική κινητοποίηση της Ομοσπονδίας στο Υπουργείο Παιδείας στις 2μμ με αίτημα συνάντησης αποκλειστικά για το ζήτημα αυτό, αίτημα που έχει υποβληθεί ήδη δύο φορές το τελευταίο χρονικό διάστημα χωρίς καμία ανταπόκριση. Η Υπουργός ενημέρωσε ότι αύριο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί συνάντηση λόγω συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου. Παρά την πίεση, δεν δεσμεύτηκε όμως ούτε για το αν ούτε για το πότε θα μπορούσε να γίνει η συζήτηση αυτή. Στην ερώτηση για το τι σκοπεύουν να κάνουν για το ζήτημα αυτό  που είναι σε βάρος της μόρφωσης των μαθητών και τι θα απογίνουν οι εκπαιδευτικοί που κρίθηκαν υπεράριθμοι στις τελευταίες υπηρεσιακές μεταβολές, λόγω του εξοβελισμού των μαθημάτων των κοινωνικών επιστημών και της καλλιτεχνικής παιδείας,  όχι μόνο δεν δόθηκε καμία απάντηση αλλά παράλληλα  ρώτησε από ποια μαθήματα προτείνει η ΟΛΜΕ να αφαιρεθούν ώρες προκειμένου να επανέλθουν τα καταργημένα μαθήματα αυτών των επιστημών !!! Ο κοινωνικός αυτοματισμός σε όλο το μεγαλείο του . Είμαστε υποχρεωμένοι να υπενθυμίσουμε στην  Υπουργό ότι όταν κατήργησε αυτά τα μαθήματα δεν μας ρώτησε εάν συμφωνούμε ούτε βεβαίως σε ποια μαθήματα προτείνουμε να προστεθούν αυτές οι ώρες και ταυτόχρονα να παρατηρήσουμε ότι με  «λεκτικά τερτίπια» δεν παράγεται στερεή  πολιτική για τη Δημόσια Εκπαίδευση. Η ΟΛΜΕ παρά την αδιαφορία και την απαξιωτική στάση της Υπουργού δηλώνει ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται για την επίλυση του μεγάλου  προβλήματος και την αποκατάσταση των πληγέντων επιστημών.

Σχετικά με το επικείμενο νομοσχέδιο, η υπουργός παρουσίασε το γενικό του πλαίσιο  που αφορά σε 4 άξονες: α) αυτονομία σχολικής μονάδας, β) αξιολόγηση εκπαιδευτικών, γ) Δομές εκπαίδευσης και στελέχη και δ) εκκλησιαστική εκπαίδευση.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ θα τοποθετηθεί αναλυτικά επί των προβλέψεων του νομοσχεδίου και θα καταθέσει τις προτάσεις του, όταν αυτό δημοσιευτεί και μελετηθεί από την Ομοσπονδία.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ

Ετικέτες: 
ΟΛΜΕ

Σχόλια (7)

 
Δον Κιχώτης
24 Ιουν 2021 09:17

Έχω λύση!...
Να αναλάβουν την υλοποίηση διαφόρων προγραμμάτων στην ΠΕ και ΔΕ, ώστε οι δάσκαλοι και οι καθηγητές να συμμετέχουν τις ίδιες ώρες στα καλώς στοχευμένα σεμινάρια των νέων σχολικών συμβούλων. Σεμινάρια φυσικά τύπου «5x5» και όχι τύπου «Wembley».

 
Qwerty
24 Ιουν 2021 06:08

Όσον αφορά την καλλιτεχνική παιδεία, δεν υπάρχει κανένας "εξοβελισμός", ένα μάθημα επιλογής ήταν στην Α' Λυκείου, που λίγοι το δήλωναν. Και κάτι άλλο περί "των πληγέντων επιστημών". Αν δε σας πάει το "πληγεισών", κύριοι της ΟΛΜΕ, αφήστε τους λογιωτατισμούς με τις παθητικές μετοχές και μιλήστε απλά νέα ελληνικά.

 
Ως εδώ!!!
24 Ιουν 2021 00:24

Η πολιτική του ΥΠΑΙΘ απέναντι στις τέχνες και τις κοινωνικές επιστήμες. Απαξίωση εκπαιδευτικού επιστημονικού προσωπικού και υποβάθμιση της μόρφωσης των μαθητών. Να θυμίσουμε ορισμένες λεπτομέρειες (!) σε όσους παριστάνουν τους ενοχλημένους και σε αυτούς που λησμονούν. Οι πολιτικές αποφάσεις της κ. Κεραμέως δεν αφορούν ένα συγκεκριμένο ποσοστό πολιτών που ψήφισαν αυτήν και το κόμμα της, αλλά αφορούν όλους εμάς και τα παιδιά μας (την μεγάλη πλειοψηφία, δηλαδή, της ελληνικής κοινωνίας). Επομένως μας πέφτει λόγος όταν διάφορα πολιτικά πρόσωπα πειραματίζονται στις πλάτες μας, και ακόμη περισσότερο όταν διαπιστώνουμε υπουργούς (υφυπουργούς και γραμματείς) να δρουν ως εκπρόσωποι της μιας ή της άλλης συντεχνίας. Να θυμίσουμε στους επιλήσμονες "συναδέλφους" πως η ενίσχυση των φιλολογικών μαθημάτων, των αγγλικών και της πληροφορικής δεν μπορεί να γίνει εις βάρος των υπολοίπων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που έχει βάλει στο στόχαστρο η σημερινή κυβέρνηση. Και πρωτίστως, δεν μπορεί να γίνει εξαφανίζοντας κυριολεκτικά θεμελιώδεις επιστήμες, και τις τέχνες επίσης, από το ελληνικό λύκειο (Νομική, Πολιτική Επιστήμη, Κοινωνιολογία, Οικονομική Επιστήμη, Κοινωνική Ανθρωπολογία κ.ά). Και έλεος πια με την γνωστές, αβάσιμες και επαναλαμβανόμενες ατάκες περί "αρνητισμού", τις οποίες άκριτα και πολύ πρόχειρα υιοθετούν ορισμένοι. Δεν είναι κακό, ούτε και λάθος ασφαλώς, να αντιδράσουμε στον ανορθολογισμό, τον αυταρχισμό και τις πρόχειρες "καινοτομίες" της σημερινής υπουργού παιδείας. Ας θυμηθούμε λίγο, δίχως κομματικές παρωπίδες, τι έργο άφησαν πίσω τους φεύγοντας (γι' άλλες πολιτείες) η προηγούμενη υφυπουργός και η προηγούμενη γενική γραμματέας του ΥΠΑΙΘ!

 
Εκπαιδευτικός
23 Ιουν 2021 21:07

Μετά από 20 τόσα χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση δε μπορώ να καταλάβω, ούτε, φυσικά, να ερμηνεύσω τη δυσανεξία της ΟΛΜΕ στα στελέχη της εκπαίδευσης. Όταν κάποιος από όλους εμάς γίνεται Δντης Σχολείου, Δνσης, Σχολικος Σύμβουλος, Περιφερειακός Δντης ή τοποθετείται σε άλλη θέση στελέχους, είναι σαν να μην υπάρχει για την ΟΛΜΕ. Ξαφνικά γίνεται "εχθρός του λαού". Λες και τα στελέχη δεν είναι εκπαιδευτικοί, έρχονται από άλλη διάσταση και ξαφνικά βρίσκονται "απέναντι". Γίνονται ύποπτοι! Ωσάν να είναι "κακό δαιμόνιο" η επιδίωξη να γίνει κάποιος στέλεχος, αν επιθυμεί. Ωσάν να είναι "κακό δαιμόνιο" να έχει κάποιος προσόντα που μπορεί να χρησιμοποιήσει και για τη διεκδίκηση μιας θέσης στελέχους. Μυστήριο!!!!

 
Κωνσταντίνος
23 Ιουν 2021 16:51

Καλά Νίκο, αυτό κατάλαβες εσύ από όλα αυτά;; Ούτε τη συναδελφικοτητα δεν αντέχεις;;

 
Δημήτρης
23 Ιουν 2021 14:48

Το σίγουρο ήταν ότι θα βρίσκατε αρνητικά και πριν τη συνάντηση. Δεν αποτελεί έκπληξη το όχι σε όλα.

 
νικοσ
23 Ιουν 2021 14:23

Ελεος με τα μαθήματα αυτά. Η ζωή προχωράει και υπάρχουν άλλες ανάγκες. Μπραβο στην Υπουργό που αύξησε τις ώρες της Πληροφορικής. Αλλά η ΟΛΜΕ βέβαια δεν ασχολείται με τους Πληροφορικούς γιατί δεν έχει ψήφους από εκεί.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ