Συνάντηση Ζ. Μακρή- Α. Γεωργιάδη για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου

24/06/2021

Άκουσε το άρθρο

Οι πρωτοβουλίες, οι δράσεις και οι επενδύσεις, που αναλαμβάνονται, μέσω ΕΣΠΑ , για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, συζήτησαν εκτενώς η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή με τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη.

Οι επενδύσεις αυτές, μέσω ΕΣΠΑ, αφορούν:

α) στον εξοπλισμό των σχολείων γενικής και ειδικής αγωγής,

β) στην παραγωγή προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού συμβατού με τα νέα προγράμματα σπουδών,

γ) στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε ψηφιακές μεθόδους διδασκαλίας, και,

δ) στην ανάπτυξη εργαστηρίων δεξιοτήτων.

Επίσης, εκτενής αναφορά έγινε και στις δράσεις συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, που περιλαμβάνει όχι μόνο ζητήματα που αφορούν στην δίχρονη προσχολική αλλά και στην μεγαλύτερη προσβασιμότητα και ένταξη μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες προάγοντας την εξασφάλιση ίσων ευκαιριών για όλους σε μία ποιοτική εκπαίδευση.

Η Ζ. Μακρή τόνισε, ιδιαίτερα, στον Α. Γεωργιάδη, την συμβολή των χρηματοδοτικών εργαλείων της Ε.Ε. στις μεταρρυθμιστικές τομές της εκπαίδευσης, που υλοποιεί το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και στον μετασχηματισμό αυτής καθώς επιφέρουν αλλαγές σε συνδυασμό αλλά και με την συνέργεια των δράσεων του Ταμείου Ανάκαμψης.

Ο κ. Γεωργιάδης, αφού άκουσε με ενδιαφέρον την κ. Μακρή, δήλωσε ικανοποιημένος για την εξαιρετική αξιοποίηση των χρηματοδοτικών ενισχύσεων της Ε.Ε. από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων,  τονίζοντας ότι το ίδιο εξαιρετική θα είναι και η διαχείριση των πόρων της επόμενης προγραμματικής περιόδου καθώς, την παρούσα χρονική στιγμή, οι αρμόδιες ελληνικές αρχές βρίσκονται σε διαδικασία διαπραγματεύσεων με την Ε.Ε.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ