Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Κ. Μητσοτάκης προς διαδηλωτές: Θα ήθελα να τους φωνάξω μέσα και να συζητήσω μαζί τους γιατί τους ενοχλεί η έννοια της αξιολόγησης

"Ο δάσκαλος και καθηγητής που κάνει το κάτι παραπάνω πιστεύω ότι θέλει μια αναγνώριση ότι δούλεψε σκληρά και προσέφερε κάτι περισσότερο"
Δημοσίευση: 28/06/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

«Καθένας έχει δικαίωμα να διαδηλώνει. Θα ήθελα να τους φωνάξω μέσα και να συζητήσω μαζί τους γιατί τους ενοχλεί η έννοια της αξιολόγησης», δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη παρουσίαση του πολυνομοσχεδίου για την παιδεία, στο Στρογγυλό Σχολείο, απευθυνόμενος στους εκπαιδευτικούς και γονείς που  διαδήλωναν έξω από το σχολικό συγκρότημα.

Οι  μαθητές αξιολογούνται συνέχεια είπε ο πρωθυπουργός και σημείωσε τα εξής:

  • Η αξιολόγηση δεν έχει τιμωρητικό χαρακτήρα.  Έχει στόχο να βοηθήσει δασκάλους και καθηγητές να γίνουν καλύτεροι.Να σπάσουμε προκαταλήψεις που κρύβονται μόνο σε κούφια λόγια.
  • Μπορούμε να συζητήσουμε για το πώς θα γίνει η αξιολόγηση. Ποιος θα αξιολογεί.
  • Η αξιολόγηση συμπεριλαμβάνεται στο νομοσχέδιο και στο χέρι μας είναι να την κάνουμε πράξη με τον πιο παραγωγικό και ουσιαστικό τρόπο.
  • Η αξιολόγηση έχει και τον χαρακτήρα της επιβράβευσης.
  • Ο δάσκαλος και καθηγητής που κάνει το κάτι παραπάνω πιστεύω ότι θέλει μια αναγνώριση ότι δούλεψε σκληρά και προσέφερε κάτι περισσότερο.
  • Είναι σημαντικό να αναγνωρίζεται η σπουδαία δουλειά.

Σχόλια (36)

 
Δεν το δίνω αντιπαροχή λέμε!
29 Ιουν 2021 23:36

@Η μάχη είναι ιδεολογική
Τί είναι λέει η μάχη? Αχαχαχα! Ιδεολογικές μάχες ούτε η αριστερά δεν δίνει πλέον. Όχι ο Μητσοτάκης! ΜΙΑ είναι η ιδεολογία τους. Το οικονομικό κόστος των δημόσιων αγαθών-παροχών. Κρίμα να μην το έχετε καταλάβει μορφωμένοι άνθρωποι.

@ @Δεν το δίνω αντιπαροχή (18:31)
- Εάν αυτό καταλάβατε από το πρώτο σκέλος του σχολίου μου, τα υπόλοιπα είναι περίπλοκα.
- "όλοι οι κλάδοι"??? Ακούσατε δηλαδή να γίνεται λόγος (δύο χρόνια τώρα), για έστω και ΕΝΑΝ άλλο κλάδο, πλην των εκπαιδευτικών?
- Εάν πάντως εσείς εμπιστεύεστε τόσο πολύ την Κεραμέως και το Μητσοτάκη και την απαρέγκλιτη προσήλωση τους στη διαφάνεια-αριστεία-αξιοκρατία..... ε τότε πηγαίνετε εσείς και ερχόμαστε. Αν αργήσουμε, παραγγείλτε και για εμάς.
ΥΓ. Η ευγενής και αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ των συνομιλητών προτάσσει α) τη χρησιμοποίηση ενός δικού μας nickname β) την ορθή αντιγραφή, έστω του nickname του συνομιλητή μας (sos ακόμα και για την αξιολόγηση).

@esos
Την τελεία γιατί μου τη "φάγατε" αγαπητοί μου? Χαχαχα πάντα με αγάπη.... κι ας είναι όποιος αρχιτέκτονας θέλετε.

 
Σπάρτακος
29 Ιουν 2021 21:01

Αξιολογώ = Αποτιμώ την αξία !!!
Χωρίς άραγε να λαμβάνω υπόψιν την πολιτική του τοποθέτηση;;;;
Ιδού η ....απορία:))

 
@Η μάχη είναι ιδεολογική
29 Ιουν 2021 18:36

Την αξιολόγηση της ιδεολογίας σου την έζησαν οι εκπαιδευτικοί για δεκαετίες πριν το 82. Τότε που πήγαιναν (προφανώς για σένα) όλα ρολόι και μετά χάλασαν. Με τις περίφημες εκθέσεις των επιθεωρητών που διαβάζουμε κι αναρωτιόμαστε αν γράφτηκαν το 1960 ή το 1560... Να υποθέσω αν εφαρμόσουμε κι άλλες ομορφιές, για παράδειγμα 40-50 μαθητές στην τάξη, ποδιές και λοιπά οι οπισθοδρομικοί αριστεροί δε θα πρέπει να αντιδράσουν, ε;

 
@@@@ΞΑΝΘΟΣ
29 Ιουν 2021 18:33

Εντάξει, μας έπεισες. Η ... αξιολόγηση σε μια επιχείρηση γίνεται μόνο για συγκεκριμένη κατηγορία υπαλλήλων. Πιάνεις το 10-15% απ' αυτούς, αυτούς που συγκεκριμένα έχουν κατά μέσο όρο τα παραπάνω τυπικά προσόντα τους οποίους για κάποιο λόγο πληρώνεις ... λιγότερο και ξεκινάς και τους αξιολογείς. Για το υπόλοιπο 85% δεν αναφέρεις ΠΟΤΕ για δεκαετίες τη λέξη αξιολόγηση. Τι ωραία και όμορφα όλα! Τίποτα που να κρύβεται από πίσω, να πεις ρε παιδί μου πώς γίνεται, οι άλλοι γεννήθηκαν άριστοι;;;

 
@Δεν το δίνω αντιπαροχή
29 Ιουν 2021 18:31

Τα γνωστά δηλαδή....αρχίστε την αξιολόγηση αλλά όχι από μένα πρώτα. Η δοκιμασμένη συνταγή, την οποία σίγουρα πρέπει να εφαρμόσουν όλοι οι κλάδοι για να μην αξιολογηθεί κανείς ποτέ.

 
iraklis
29 Ιουν 2021 18:10

...Βάλε κ. Πρωθυπουργέ "τα Βίντεα" και άλλα πολλά να παίζουν... ακόμη δεν
έχετε καταλάβει το μέγεθος του κακού και τη ζημία που έχετε προκαλέσει στην
Παιδεία και στη Χώρα μας... κατά τα άλλα οι πολιτικές σας εξυπνάδες σας μάραναν.... να ξέρετε ότι όταν μιλάτε μέσα από ένα σχολείο, σίγουρα και
τα ορθογραφικά σας λάθη μετράνε.... λυπάμαι πολύ...

 
Η μάχη είναι ιδεολογική
29 Ιουν 2021 17:34

Από την μια η αξιολόγηση-έλεγχος-αποτίμηση έργου και από την άλλη η αριστεροξεπερασμένη αντίληψη του όλοι ίσοι ,όλοι ίδιοι για να μην διακρίνονται οι καλύτεροι."Κουβάρι" όλοι για να μην μας ενοχλεί κανένας~

 
Δεν το δίνω αντιπαροχή λέμε!
29 Ιουν 2021 17:06

Προς @@@ΞΑΝΘΟΣ (14:08)

Δηλαδή ο Ωνάσης, αξιολογούσε πρώτα τους μούτσους και μετά (και εάν και όταν) τον καπετάνιο λέτε ε? Ε βέβαια, πού πας χωρίς "Εξαιρετικούς" μούτσους? Άλλωστε είναι γνωστό τοις πάσι ότι και ο Τιτανικός, εξαιτίας των "Μη ικανοποιητικών" του μούτσων έπεσε στο παγόβουνο....

"Από κει θα ξεκινούσατε να χτίζετε την πολυκατοικία" ???
Γιατί μήπως ζήτησε κανείς από τον Κυριάκο, να μας χτίσει καινούργια πολυκατοικία? Και με τί προσόντα δηλαδή, αφού οικονομικά σπούδασε ο άνθρωπος! Η πολυκατοικία είναι ήδη χτισμένη αγαπητέ μου. Εάν η κάθε κυβέρνηση που έρχεται, την κατεδαφίζει για να την ξαναχτίσει από την αρχή, τότε α) τα διαμερίσματα θα κόστιζαν χρυσάφι β) θα παίρναμε ακόμα στεγαστικά δάνεια και θα ήμασταν ακόμα στα μνημόνια

 
@Ηλια
29 Ιουν 2021 16:28

Μη φας... Έχουμε γλάρο. Κράτα τα λόγια σου και μην προτρέχεις. Τον Σεπτέμβριο θα τα πούμε... Όχι στην αξιολόγηση
Γιατί έτσι όπως πάει να γίνει, θα ναι Καθαρά επιφανειακή, απλώς για να γίνει . "Καλύτερα καθόλου αξιολόγηση πάρα μια κακή αξιολόγηση" έτσι μας έλεγαν στο μεταπτυχιακό μου οι καθηγητές.

 
jay
29 Ιουν 2021 14:36

Εσείς που ρωτάτε γιατί δεν τους κάλεσε, ξεχνάτε ότι έπρεπε να πάρει άδεια από την ανώτερη του.

 
@Σχολή εκτόξευσης...
29 Ιουν 2021 14:16

Γιατί λετε ότι είναι "λιγος"; Με ποιόν τον συγκρίνετε; Τι θα θέλατε να κάνει για να τον θεωρείτε "πολύ"; Αν πάλι προτιμάτε στην παιδεία τον οδοστρωτήρα υπουργό Γαβρόγλου ή τον υπουργό κ. Φίλη, θα έχετε την ευκαιρία σας στις επόμενες εκλογές. Ως τότε, (αλλά και μετά) ας ευχηθούμε καλή επιτυχία στην όποια κυβέρνηση έχουμε γιατί καλώς ή κακώς αυτή αποφασίζει για τις τύχες της χώρας. Η γκρίνια και οι αφορισμοί ως εθνικό σπορ ταιριάζουν καλύτερα στο γήπεδο και λιγότερο στην εποικοδομιτική κριτική ή την παιδεία.

 
@@@ΞΑΝΘΟΣ
29 Ιουν 2021 14:08

Ποιός σας το είπε ότι "στα συστήματα ξεκινάς απο εκεί όπου πληρώνεις παραπάνω"; Έχετε διοικήσει ποτέ επιχείρηση ή φορέα; Τα ρετιρέ στις πολυκατοικίες είναι αυτά όπου πληρώνεις παραπάνω. Από κει θα ξεκινούσατε να χτίζετε την πολυκατοικία εσείς;

 
Σχολή εκτόξευσης εξυπνάδων
29 Ιουν 2021 12:52

Τα συνήθη λεκτικά επικοινωνιακά πυροτεχνήματα. Δυστυχώς, για την εκπαίδευση της χώρας, πολύ λίγος και κατώτερος των περιστάσεων.

 
@@ΞΑΝΘΟΣ
29 Ιουν 2021 12:47

Δεν απαντάς σε αυτό που σου λέει. Στα συστήματα "που ξεκινάς από κάπου" ΠΡΟΦΑΝΩΣ ξεκινάς από κει που πληρώνεις παραπάνω. ΠΡΟΦΑΝΩΣ πληρώνεις παραπάνω γιατί θεωρείς ποιο σημαντικά. Άρα οι εκπαιδευτικοί πρέπει να αξιολογηθούν τελευταίοι.

 
K.K.
29 Ιουν 2021 11:59

Δηλαδή όσο πιο λίγοι εκπαιδευτικοί θα επιμορφώνονται σε ένα σχολείο, τόσο καλύτερο θα είναι το σχολείο και όσο λιγότερες επιμορφώσεις θα έχει ένας εκπαιδευτικός στο βιογραφικό του τόσο καλύτερος θα είναι...

 
Δον Κιχώτης
29 Ιουν 2021 11:36

Κύριε Πρωθυπουργέ,
Προηγούμαστε εμείς, όλα τα βαριά ονόματα των σχολιαστών του esos, εμάς πότε θα μας δείτε στον κήπο του Μεγάρου, να μας ακούσετε, να μάθετε όλη την αλήθεια;

 
@ΞΑΝΘΟΣ
29 Ιουν 2021 11:36

Δίνετε το συνηθισμένο επιχείρημα: πρώτα οι άλλοι και μετά εγώ, ή όλοι μαζί αλλιώς κανένας. Αυτή η καραμέλα έχει τελειώσει. Δεν είναι μαγαζί μας η εκπαίδευση, λογοδοτούμε στο κράτος, την εκάστοτε ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ κυβέρνηση, όποια κι αν είναι αυτή, και κυρίως στο φορολογούμενο. Σε όλα τα πολύπλοκα συστήματα από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις και δεν ξεκινάς ταυτόχρονα από παντού. Είναι σα να μας λέτε ότι χτίζουμε πολυκατοικία και θέλετε να χτίζουμε το ισόγειο και τον 5ο όροφο ταυτόχρονα. Από κει και πέρα όποιος δε θέλει να αξιολογείται ας πάει σπίτι του.

 
Αξιολόγηση
29 Ιουν 2021 11:08

-Γιατί; Για να βελτιωθεί η εκπαιδευτική διαδικασία και κυρίως οι εκπαιδευτικοί...ωραίο ακουγεται
-Απο ποιον; Μα από αυτόν που θα ορίσω ως κυβέρνηση με τα γνωστά "αντικειμενικά" κριτήρια...δεν ακούγεται ωραίο
-Πως; Μα αυτή είναι η έκπληξη μου ως κυβέρνηση...εξωτερική αξιολόγηση κυρίως με ....
Σε ποιους; Μα στους εκπαιδευτικούς κυρίως γιατί αυτοί φταίνε για όλα! Φταίνε που είναι 50 χρόνων (κατά Κεραμεως ο Μ.Ο) και δεν ξέρουν Η/Υ κ νέες μεθόδους κ πολλά άλλα...φταίνε που ως αναπληρωτές (1 στους 4 εκπαιδευτικούς) διεκδικούν δικαιώματα...φταίνε τελικά που όλοι τους υπερασπίζονται το δικαίωμα στη δημόσια εκπαίδευση κ πρέπει να αξιοτιμωρηθουν
- Αξιολόγηση; Ναι, 5 χρόνια εσωτερική αξιολόγηση ώστε οι εκπαιδευτικοί να έρθουν πιο κοντά στην ουσία της αξιολόγησης του έργου τους κ μετά μπορούμε να συζητήσουμε για εξωτερική αξιολόγηση...

 
Αριστεία, όχι αστεία
29 Ιουν 2021 09:43

Και δεν έστελνες έξω, Πρόεδρε, τη Λυτρίβη να τους πείσει δια του παραδείγματος για την αξιολόγηση και την αριστεία;
Δίπλα σου την είχες.

 
Γιώργος
29 Ιουν 2021 09:22

Η αξιολόγηση είναι καλή όταν γίνεται από ΣΩΣΤΟΥΣ αξιολογητές. Αν οι κρίσεις είναι "σικέ" με τα "δικά μας" υπηρεσιακά συμβούλια και με τους "δικούς μας" διευθυντές εκπαίδευσης τι είδους αξιολόγηση θα είναι;

 
ΣΤ
29 Ιουν 2021 07:41

Δεν τους τάζεις καλύτερα κιαυτους από 150 ευρώ και μετά τους φωνάζεις μέσα.Το βρήκαμε τώρα το κόλπο.

 
ΜΚ
29 Ιουν 2021 07:15

Τους φωνάξεις δεν τους φωνάξεις μια τρύπα στο νερό θα γίνει. Να είχαμε να λέγαμε τίποτε άλλο. Λόγια του αέρα.

 
ΞΑΝΘΟΣ
29 Ιουν 2021 00:55

Κύριε πρωθυπουργέ....τώρα που με φώναξες....σου λέω...
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΟΤΙ:
1) Ατομική αξιολόγηση θα υπάρξει ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και στη υγεία, στα υπουργεία, στη βουλή, στη δικαιοσύνη , στα ΑΕΙ ,στους κρατικούς φορείς .......και σε όλο το δημόσιο....
Μόνο στη παιδεία .....λυπάμαι δεν μπορώ να το δεχθώ....και ας πιστεύω στο θεσμό της αξιολόγησης....!!!
2) ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ. ΔΕΝ μπορώ να δεχθώ δημόσιοι υπάλληλοι , με διάφορα νομικίστικα τερτίπια , με τα ίδια ή λιγότερα προσόντα και χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο να παίρνουν 40% ....50%....60%....περισσότερες ετήσιες αποδοχές από εμένα.
Κύριε πρωθυπουργέ.....λύνεις αυτά τα δύο θέματα....και είμαι μαζί σου.....ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ...
ΑΠΛΑ...ΚΑΘΑΡΑ....ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΊΝΕΙΑ.....
Θέλω η αξιολόγηση να είναι μηχανισμός βελτίωσης και προόδου....!!!
Δεν θέλω μηχανισμό...χειραγώγησης..... και φαγωμάρας στην δουλειά μου....!!!
....Λοιπόν το δικό μου σύνθημα ΕΙΝΑΙ.....ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ....!!!

 
Stand-up comedy
28 Ιουν 2021 23:40

Να τους φωνάξεις μέσα? Και τις διμοιρίες των αστυνομικών, γιατί τις έβαλες τότε από έξω, εάν ήθελες να τους πεις να έρθουν μέσα? Μπορούσες επίσης να βγεις εσύ έξω, αφού δεν επιτρεπόταν να μπουν αυτοί μέσα....
Μια μαθήτρια είδα εγώ μόνο να πλησιάζει με κάμερα και αμέσως ένας της ασφάλειας έσπευσε να την απομακρύνει (μη χαλάσει την "παράσταση"?).

 
Τι το λες...
28 Ιουν 2021 23:38

...και δεν το κάνεις ; Φώναξέ μας να ακούσουν όλοι τα επιχειρήματα της κάθε πλευράς. Αλλά εκ του ασφαλούς και με την προστασία των ΜΑΤ.... λέμε ότι θέμε !!! Με όλα αυτά τα σπουδαία και με αξιολόγηση θα σταματήσει η παραπαιδεία, το φροντιστήριο, η αιμορραγία κάθε οικογένειας ή χειρότερα θα βάλουμε πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη ? Αλλά ξέχασα. Θέλουμε δωρεάν παιδεία ? Κοινωνικά αγαθά ? Άγνωστες λέξεις. Άντε μετά να συνεννοηθείς .... !!!!!

 
dimitris
28 Ιουν 2021 23:29

Η αξιολόγηση ειναι καλή άλλα να γίνει καλύτερη θα πρέπει να συνοδεύεται και από κάποιο τάξιμο. Ακόμη και ο Άγιος θέλει τάξιμο για να εισακουστούν οι προσευχές.

 
Εκπαιδευτικός
28 Ιουν 2021 23:14

Πολύ ωραία! Γιατί λοιπόν το λέτε και ΔΕΝ το κάνετε κ. Πρωθυπουργέ; Επίσης, το μόνο που έχετε να προσφέρετε ως επιβράβευση είναι "μια αναγνώριση ότι δούλεψε σκληρά και προσέφερε κάτι περισσότερο"; Καταξοδεύεστε και δεν κάνει...

 
Απορία
28 Ιουν 2021 23:10

Γιατί δεν τους φώναξε;

 
teacher
28 Ιουν 2021 22:59

Συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτηση του πρωθυπουργού. Ο στόχος της αξιολόγησης πρέπει να είναι ακριβώς αυτός που περιγράφει. Το ζητούμενο είναι αν ο Μητσοτάκης, η Κεραμέως και οι υπόλοιποι της Κυβέρνησης μπορούν να διασφαλίσουν ότι αυτά που, ρομαντικά, ονειρεύονται μπορούν να γίνουν πράξη. Γιατί η εμπειρία έχει δείξει ότι όποτε δόθηκε, έστω, η αφορμή για αξιολόγηση, κάποιοι νόμισαν ότι απέκτησαν εξουσία και "θα λύνουν και θα δένουν". Δυστυχώς, στην εκπαίδευση, το πρόβλημα δεν είναι η αξιολόγηση, αλλά τα πρόσωπα που θα τους ανατεθεί ο ρόλος να την υλοποιήσουν. Από ακέραια και αντικειμενικά πρόσωπα πάσχουμε.

 
Θα ήθελες
28 Ιουν 2021 22:49

να τους φωνάξεις μέσα. Αλλά δεν τους φώναξες. Μα γιατί;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ