Αντιστοιχίες (ΦΕΚ): Τμήματα δύο ταχυτήτων-94 τμήματα με ούτε μία αντιστοιχία

Καθορίστηκε, με υπουργική απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, η αντιστοιχία των Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών των Α.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, για τις μετεγγραφές του ακαδημαϊκού έτους 2021-2022 , μετά από σχετική εισήγηση της ΕΘΑΑΕ.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ
Με βάσει τις αντιστοιχίες των τμημάτων δίνεται η δυνατότητα στους φοιτητές να κάνουν αίτηση μετεγγραφής για το επόμενο ακαδημαικό έτος.
Επιπλέον οι φοιτητές 94 τμημάτων, από 92 πέρσι “εγκλωβίζονται” καθώς δεν θα έχουν τη δυνατότητα μετεγγραφής σε άλλο τμήμα, αφού τα τμήματά τους δεν έχουν αντιστοιχίες.
Πρόκειται για τα εξής τμήματα:
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Πανελλαδικές 2023: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι για την τριτοβάθμια εκπαίδευση
- Μεταπτυχιακό στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών
- Μεταπτυχιακό στη Γλωσσική Τεχνολογία
- Μεταπτυχιακό στην Πληροφορική
- Διάβημα της Ζωής Κωνσταντοπούλου προς τον υπουργό Παιδείας
- Ν. Κεραμέως: Μόνο αρρωστημένα μυαλά θα μπορούσαν να οργανώσουν μία τέτοια επίθεση
- ΝΔ: Ο Γρ. Ψαριανός δεν στοχοποίησε ανθρώπους, δεν στοχοποίησε κλάδους. Στοχοποίησε συγκεκριμένες συμπεριφορές
- Πανελλαδικές ΕΠΑΛ: Οδηγίες στα Εξεταστικά και Βαθμολογικά Κέντρα
- Οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο
- Μήνυμα του υπουργού Παιδείας Χρ. Κίττα ενόψει της έναρξης των Πανελλαδικών Εξετάσεων
Σχόλια (16)
Ατυχής ο χαρακτηρισμό εγκλωβισμένηενα τμήματα
Λες κ ο σκοπός είναι η μεταγραφή!!!!
Επειδή πολλοί πετάνε ένα "ας μην τα δήλωναν" και απορούν με τον όρο "εγκλωβισμένοι" να ξέρουν ότι την μεταγραφή οι φοιτητές - και οι οικογένειές τους- την ζητάνε για οικονομικούς κυρίως λόγους, όχι για την πλάκα τους. Ας είχαν όλα τα πανεπιστήμια αξιοπρεπείς κοιτώνες για ΟΛΟΥΣ τους φοιτητές που έρχονται από άλλη πόλη, για να μην έχουν το βάρος της συντήρησης ενός επιπλέον νοικοκυριού οι οικογένειες, και ας μη δίναν μεταγραφές.
Σόρρυ αν στο χαλάω φίλε μου, αλλά πολιτεία δεν υπήρχε και ούτε πρόκειται να υπάρξει.
Απλά στην εκπαίδευση αν δεις τις κινήσεις διαχρονικά, είναι 1+1. Δεν γίνεται δηλαδή όσο και να θες να μη το αναγνωρίσεις, ότι η πολιτεία εξυπηρετεί συγκεκριμένες ατζέντες που διευκολύνουν κάποιους...
Τώρα το ποιους, τα 'χουμε ξαναπεί εκατοντάδες φορές, φαίνεται άλλωστε...
Είναι παράλογο να μην υπάρχει αντιστοιχία των πανεπιστημιακών τμημάτων Νοσηλευτικής που ήταν παλιότερα ΤΕΙ με αυτά που ήταν ανέκαθεν πανεπιστημιακά.
Μεγαλύτερη κοτσανα από αυτή που έγραψε πιο πριν κάποιος ότι δηλαδή ο απόφοιτος ενός τμήματος φυσικής δεν είναι φυσικός δεν υπάρχει. Σε επόμενη ανάρτηση θα μας πει ότι μπαίνεις στο φυσικό και βγαίνεις χωροφύλακας η και καντηλαναφτης. Έλεος με τον κάθε ειδήμονα της ασχετοσυνης
Η λογική μπαίνω κάπου στη περιφέρεια και μετά παίρνω μετεγγραφή για Αθήνα ή Θεσσαλονίκη είναι εντελώς λανθασμένη και πρέπει να αλλάξει το συντομότερο. Δεν εγκλωβίζεται κανένας, όταν δηλώνεις π.χ. Ιατρική στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, τότε ξέρεις ότι εκεί θα σπουδάσεις. Το σύστημα των μετεγγραφών έχει ξεχειλώσει εδώ και χρόνια. Εκτός βέβαια αν το γενικότερο όραμα του Υπουργείου είναι ενισχυμένα ΑΕΙ σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Πάτρα άντε και 2-3 άλλες πόλεις, και τα υπόλοιπα στη περιφέρεια συρρίκνωση, συγχωνεύσεις κτλ κτλ
Aπλα τα νεα τμηματα δεν εχουν κάνει ακόμα τη διαδικασία αποδοσης επαγγελματικων δικαιωμάτων. Οταν ιδρύεται π.χ. ένα τμημα φυσικής
στη Λαμία δεν σημαίνει οτι οι απόφοιτοί του θα ειναι φυσικοί. Αυτό θα
φανεί από την υλοποίηση του προγράμματος σπουδών.
Όποιος δεν θέλει να πάει να μην τα δηλώνει. Να μην αισθάνεται εγκλωβισμένος. Πάντως ο γεωπόνος είναι το ίδιο ακριβώς από όπου και να τελειώσει. Όποιος διαφωνεί να διαβάσει κάποια προκήρυξη για πρόσληψη γεωπόνου στο δημόσιο. Στον ιδιωτικό τομέα μετρά μόνο το πορτφολιο και το τι μπορείς να κάνεις. Όλα τα άλλα είναι για εμμονικους.
Ποιος το λέει ότι είναι δυο ταχυτήτων και ποιο είναι «δεύτερης ταχύτητας» ;
Αγαπητο esos εκφέρεται άποψη εκεί που δεν αρμόζει, το ότι δεν έχει αντιστοιχία ένα τμήμα δεν το κάνει αυτομάτως υποδεέστερο άλλων!
Γιατί πρέπει να είναι δεδομένο ότι μπαίνω σε μια σχολή όπου να ναι για να έρθω μετά στην Αθήνα;; Τι πάει να πει εγκλωβίζονται; Ελεος..
δεν μπορεί 2 τμήματα να έχουν ίδια επαγγελματικά δικαιώματα, ίδια προγράμματα σπουδών, αλλά να μένουν χωρίς αντιστοίχιση, ιδιαίτερα όταν φέρουν και τον ίδιο τίτλο.
Το υπουργείο φέρει ακέραια την συγκεκριμένη ευθύνη μαζί βέβαια με την ΕΘΑΑΕ Αλήθεια που είναι η ανεξάρτητη αρχή να τοποθετηθεί σχετικά, εφόσον έχει αξιολογήσει όλα αυτά τα τμήματα?? Γιατί δεν μιλάει??
Τα τμήματα μηχανικών πληροφορικής σε Πάτρα, Σάμο και Ιωάννινα δίνουν επαγγελματικά δικαιώματα Ηλεκτρονικών Μηχανικών.
Σωστά αντιστοιχίζονται και τα νέα 5-ετή τμήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Σέρρες.
Συνεχίζεται όμως η τεχνική απαξίωση του επίσης 5-ετούς Τμήματος Ηλεκτρονικών Μηχανικών στα Χανιά
ΠΑΡΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΜΗΜΑ ΤΑΥΤΟΣΗΜΟ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ !!!
Το ΥΠΑΙΘ και πάλι δεν τηρεί ούτε τα προσχήματα. Ντροπή!
Οι αντιστοιχισεις αφορούν αποκλειστικά και μόνο τις μετεγγραφές. Δεν θιγούν τα επαγγελματικά δικαιώματα. Αυτό ξεκαθαρίστηκε από πέρσι.
Θα ήθελα να ρωτησω αν το τμήμα επιστημών εκπαίδευσης και κοινωνικης εργασιας έχει κατοχυρωμένα επαγγελματικα δικαιώματα δασκάλου; Το γεγονός ότι το τμήμα επιστημών εκπαίδευσης και κοινωνικης εργασιας δεν έχει αντιστοιχία με τα άλλα παιδαγωγικά τμήματα θίγει τα επαγγελματικα δικαιώματα των αποφοίτων του στο μέλλον;
Δε γίνεται να έχουμε τα ίδια τμήματα σε κάθε πόλη της Ελλάδας. Πχ ποσα τμήματα αεροδιαστημικής πρέπει να υπάρχουν για να εξυπηρετούν μεταγραφές;
Θα πρέπει να είναι κριτήριο επιλογής της σχολής αυτό. Να ξέρει ποιος πάει ότι δε θα πάρει μεταγραφή. Δε γίνεται να απαιτούμε όλα τα τμήματα να έχουν αντιστοιχίες.
Ήδη στον κατάλογο είναι πολλά που δε θα έπρεπε να έχουν αντιστοίχηση
Γιατί να μην πάει ο καθένας όπου θέλει ;
Στην Ελλάδα η πολιτεία αντί να δώσει χρήματα, δίνει μετεγγραφές και διαλύονται όλα μετά.