Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Οι κρίσεις των νέων μελών των ΕΠΕΣ στα ΠΠΣ: μια διαδικασία περίεργη και αδιαφανής

Η ΔΕΠΠΣ δεν επέτρεψε να γίνουν ενστάσεις επί των αποτελεσμάτων, όπως το είχε ρητά διατυπώσει στη σχετική εγκύκλιο (37/23.4.2021: «Υποβολή ενστάσεων δεν προβλέπεται»)
Δημοσίευση: 04/07/2021
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
  • Δημήτρης Σαλονικίδης, 1ο Πρότυπο ΓΕΛ Θεσ/νίκης «Μ. Ανδρόνικος»
  • Μαρία Χριστοπούλου, Πρότυπο ΓΕΛ Πατρών

Πριν από λίγες μέρες η ΔΕΠΠΣ ανακοίνωσε τα αποτελέσματα των κρίσεων για τα νέα μέλη των ΕΠΕΣ στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία. Είναι αλήθεια πως ο τρόπος με τον οποίο έγινε η διαδικασία δημιουργεί πολλές απορίες και ενστάσεις.

α) Είναι πραγματικά καινοφανές για μια δημοκρατική χώρα το γεγονός ότι η ΔΕΠΠΣ δεν επέτρεψε να γίνουν ενστάσεις επί των αποτελεσμάτων, όπως το είχε ρητά διατυπώσει στη σχετική εγκύκλιο (37/23.4.2021: «Υποβολή ενστάσεων δεν προβλέπεται»).

β) Είναι ακόμη πιο αξιοπερίεργο και παντελώς ασύμβατο με τους κανόνες διαφάνειας που πρέπει να διέπουν κάθε διαδικασία επιλογής στελεχών ενός δημόσιου οργάνου το γεγονός ότι δεν αναφερόταν στην εγκύκλιο ο ακριβής τρόπος μοριοδότησης των επιμέρους κριτηρίων που τέθηκαν. Κι ενώ κατά τη διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτικών των ΠΠΣ ο νόμος προβλέπει αναλυτικότατη μοριοδότηση κάθε κριτηρίου, στην προκειμένη περίπτωση τέθηκαν κάποιοι άξονες – κριτήρια χωρίς αναφορά στον επιμερισμό μορίων σε αυτούς ή στον τρόπο υπολογισμού των μορίων στον καθένα από αυτούς. Για παράδειγμα, αναφερόταν ως κριτήριο το συγγραφικό έργο, αλλά δεν αναφερόταν πουθενά πόσα μόρια αντιστοιχούσαν σε κάθε δημοσίευση και ποια ήταν η «οροφή» των μορίων για αυτό το κριτήριο. Σύμφωνα με πληροφορίες (γιατί η ακριβής διαδικασία που ακολουθήθηκε από όλες συνολικά ή την κάθε Π.Ε.Π.Π.Σ. ξεχωριστά δεν έχει γνωστοποιηθεί) η μοριοδότηση έγινε με μια απλή καταγραφή «ΝΑΙ/ΟΧΙ» στα 11 πεδία – κριτήρια που τέθηκαν. Δηλαδή είτε μία δημοσίευση είχε κάποιος είτε πέντε, το ίδιο ΝΑΙ λάμβανε στο πεδίο αυτό. Μάλιστα κατά έναν περίεργο τρόπο ορισμένα προσόντα αυτονομήθηκαν: η παρακολούθηση της Μείζονος Επιμόρφωσης αυτονομήθηκε από όλες τις άλλες επιμορφώσεις (πολλές από τις οποίες είχαν και περισσότερες ώρες) και αξιολογήθηκε μόνη της (σε αντίθεση με ό,τι συνέβη στον τρόπο αξιολόγησης των υποψηφίων για θητεία στα ΠΠΣ, όπου εντάχθηκε μαζί με τις άλλες επιμορφώσεις). Είναι γνωστό βέβαια ότι σε αυτήν την επιμόρφωση δεν δόθηκε σε όλους τους εκπαιδευτικούς η ευκαιρία να την παρακολουθήσουν (υπήρχαν περιορισμοί, για παράδειγμα, με βάση το ΠΥΣΔΕ υπηρέτησης).

γ) Εντύπωση όμως προκαλεί και η επιλογή των κριτηρίων. Ο νόμος 4692/2020 ορίζει ως κριτήρια επιλογής των μελών των ΕΠΕΣ τα ακαδημαϊκά προσόντα και την προσφορά των εκπαιδευτικών στο σχολείο σύμφωνα με την εσωτερική αξιολόγησή τους (άρθρο 17). Κατά έναν περίεργο τρόπο όμως για την πρώτη εφαρμογή του νόμου αποκλείει παντελώς την προσφορά του εκπαιδευτικού στο σχολείο και αξιολογεί μόνο τα ακαδημαϊκά προσόντα. Η δικαιολογία ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα ακολουθούσε μετά το πρώτο έτος δεν ευσταθεί, γιατί θα μπορούσε για το πρώτο αυτό έτος εφαρμογής του νόμου να βρεθεί ένας άλλος τρόπος αποτίμησης της προσφοράς των εκπαιδευτικών στο σχολείο (π.χ. μοριοδότηση των καινοτόμων δράσεών τους σε όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής υπηρεσίας τους) και όχι να αποκλεισθούν παντελώς και για τέσσερα χρόνια από τα ΕΠΕΣ άνθρωποι με πλούσια δράση στον σχεδιασμό και την υλοποίηση καινοτόμων δράσεων στο σχολείο, που άλλωστε αποτελεί και τον βασικό ρόλο του ΕΠΕΣ. Με τον τρόπο αυτό παρατηρήθηκε η αδικία να αξιολογείται περισσότερο η δράση του εκπαιδευτικού εκτός του σχολείου του παρά εντός.

δ) Ακόμη όμως και αν γίνει αποδεκτός ο περιορισμός των κριτηρίων στα ακαδημαϊκά, με ποιο σκεπτικό θεωρήθηκε ως «ακαδημαϊκό προσόν» η θητεία κάποιου σε θέση Διευθυντή ή Υποδιευθυντή ή μέλους ΕΠΕΣ; Αυτά είναι ακαδημαϊκά ή διοικητικά προσόντα; Δεν είναι παντελώς παράνομη η μοριοδότησή τους;

ε)  Ακόμη πιο περίεργος και καινοφανής είναι ο τρόπος δημοσίευσης των αποτελεσμάτων. Δεν δημοσιεύθηκε κανένας πίνακας με τα ονόματα των υποψηφίων και την αναλυτική μοριοδότηση ή έστω την όποια αξιολόγηση του φακέλου του κάθε υποψηφίου. Ανακοινώθηκαν απλώς τα μέλη των ΕΠΕΣ και κανένας υποψήφιος δεν είχε το αυτονόητο δικαίωμα να ενημερωθεί για την αξιολόγηση του φακέλου του, αλλά και εκείνου των συνυποψηφίων του.

στ) Στις Περιφέρειες Εκπαίδευσης οι οικείες Π.Ε.Π.Π.Σ. έπρεπε να μεριμνήσουν για τη δημιουργία ιστότοπου για την κατάθεση των δικαιολογητικών των υποψηφίων τουλάχιστον 10 ημέρες πριν τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της αίτησης. Υπήρξε τουλάχιστον μία περίπτωση όμως που ο εν λόγω ιστότοπος γνωστοποιήθηκε στους υποψήφιους «μία ημέρα» πριν τη λήξη της προθεσμίας και χωρίς να επιτραπεί παράταση της διαδικασίας υποβολής!

Δυστυχώς όλη η διαδικασία δεν συνάδει με τα δεδομένα ενός σύγχρονου δημοκρατικού διοικητικού μηχανισμού που στηρίζεται στη διαφάνεια. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι ήταν παντελώς άδικη, γιατί αγνοούσε προκλητικά την προσφορά και το έργο των εκπαιδευτικών στα ΠΠΣ.

Σχόλια (25)

 
σιγά μην είναι το πρώτο δείγμα αδιαφάνειας
12 Ιουλ 2021 07:57

βρίθει το υπαιθ (να αναφέρουμε πρόσφατα παραδείγματα για στελέχη και επιλογες; περιττό)
όλοι οι εμπλεκόμενοι με το υπαιθ πρέπει να σαμποτάρουν αυτές τις διαδικασίες με τη μη συμμετοχή τους , αλλά πού συναίσθηση ευθύνης !

 
Εκπαιδευτικος ΠΣ
10 Ιουλ 2021 23:48

Αγαπητοί συνάδελφοι συγχαρητήρια γι αυτα που καταγγελετε!όντως αδιαφανείς διαδικασίες εν ετει 2021...σε σχολεια προτυπα!έλεος!που πηγαινει η εκπαιδευση?τι κανουν οι συνδικαλιστές?καμία αντίδραση απο πουθενα κατα της κατα τα αλλα νομομαθεστατης υπουργού μας!!γιατί????εμεις τόσα χρόνια δεν υπηρετουμε σε αυτα τα σχολεία??εμεις δεν αγωνιζόμαστε για ενα υγιες μέλλον τους?κ τωρα γυρίζουμε αυθαιρετα στις αλχημείες του παρελθόντος!!γιατί αφηνει η ολμε κ η ελμε να γινονται αυτα....κ εμεις δημόσια σχολεία ειμαστε!!!!

 
ΔΕΠΠΣ, ΠΕΠΠΣ και ΕΠΕΣ
10 Ιουλ 2021 20:05

Δυστυχώς, όπως διαπιστώνουμε η επιλογή των μελών ΔΕΠΠΣ, ΠΕΠΠΣ και ΕΠΕΣ δεν γίνεται με διαφανή τρόπο, κάτι που μας κάνει να συνειδητοποιήσουμε πόσο πίσω έχει γυρίσει η κοινωνία... Για ποια ενίσχυση του θεσμού των Πρότυπων και Πειραματικών μιλάμε τελικά;; Στα λόγια μόνο, όπως φαίνεται, γιατί η θλιβερή πραγματικότητα διαψεύδει. Είναι αδιανόητο να μην υπάρχει μοριοδότηση, να μην επιτρέπεται η ένσταση και να μην κοινοποιείται ο Πίνακας με όλους τους υποψήφιους και τα προσόντα τους. Κατά τα άλλα προστέθηκαν "με το ζόρι" σχολεία στις λίστες των Π & ΠΕΙ σχολείων, ίσα για να χάσουν και άλλοι εκπαιδευτικοί τις οργανικές τους θέσεις!! Που είναι οι συνδικαλιστές αυτών των σχολείων;; Δεν έχουν άποψη για αυτά τα θέματα; Δεν έχουν φωνή; Το μόνο που ξέρουν είναι να ζητάνε τη δυνατότητα να τους επιτρέψουν να αποσπώνται;

 
Ε.Α.
10 Ιουλ 2021 14:50

Τεκμηρίωση με επιχειρήματα. Τυχεροί/ές οι Μαθητές και Μαθήτριές τους.

 
Το δίκαιο
05 Ιουλ 2021 14:48

Τα πράγματα είναι απλά!Όταν το ΕΠΕΣ είναι βασικό όργανο που θα αξιολογήσει τους εκπ/κους,λογικό δεν είναι κ το ίδιο να είναι ήδη αξιολογημένο κ ορισμένο.Ένα παιδί του Δημοτικού αυτό θα απαντούσε!

 
Απλά πράγματα
05 Ιουλ 2021 12:50

Με τον πρώτο νόμο για τα Πρότυπα-Πειραματικά (της ΝΔ) δεν υπήρχε καμία διαφάνεια στην επιλογή των μελών ΕΠΕΣ και επέλεξαν όποιους ήθελαν (τήρησαν κάποια προσχήματα, όσον αφορά τα ακαδημαϊκά προσόντα).
Επί Σύριζα εφαρμόστηκε καταρχάς ο ίδιος νόμος και η ίδια αδιαφανής πρακτική. Τηρήθηκαν τα ίδια προσχήματα και περιορίστηκε η αυθαιρεσία των ισχυρών παραγόντων στα παραδοσιακώς προβεβλημένα μεγαλοσχολεία της Αθήνας.
Επί Σύριζα θεσμοθετήθηκε έπειτα η επιλογή των μελών ΕΠΕΣ από τον σύλλογο Διδασκόντων. Εφαρμόστηκε μια απολύτως δημοκρατική και διαφανής εκλογή.
Με τον δεύτερο νόμο για τα Πρότυπα-Πειραματικά (της ΝΔ) καταργήθηκε η εκλογή και επανήλθε η αδιαφανής διαδικάσία, χωρίς μόρια, χωρίς αντικειμενικά κριτήρια, χωρίς λογοδοσία και τεκμηρίωση της κρίσης, χωρίς δυνατότητα ενστάσεων. Τυπική δεξιά της καμαρίλας και των ημετέρων. Απλά πράγματα.
Κι ύστερα μας λένε να διδάξουμε Επιτάφιο του Περικλή και Ηθικά Νικομάχεια του Αριστοτέλη.
Υποκρισία. Κανείς δεν τους θυμάται. Δικαιοσύνη.

 
ΠΟΛΙΤΗΣ
05 Ιουλ 2021 09:24

Εύλογα όλα αυτά, αν και έτσι γινόταν εξ αρχής λειτουργίας των ΕΠΕΣ. Ωστόσο, γιατί θεωρείται ότι η επίζηλη η θέση μέλους ΕΠΕΣ; Αν ήταν έτσι δεν θα έμεναν κενές θέσεις και δεν θα χρειαζόταν επαναπροκήρυξη των κενών θέσεων ΕΠΕΣ σε εμβληματικά πρότυπα, όπως πχ το Βαρβάκειο και τα Ανάβρυτα. Μάλλον αυτό που πρέπει να επανεκτιμηθεί είναι η έλλειψη κινήτρων.

 
@@ εκπαιδευτικος προτύπου σχολειου
05 Ιουλ 2021 08:27

Δυστυχώς ο συνάδελφος σας έχει δίκιο. Και επί ΣΥΡΙΖΑ δεν υπήρχε διαφάνεια στην επιλογή των μελών ΕΠΕΣ. Το σημαντικό είναι ότι σε σχολεία που προβάλλονται ως σχολεία αριστείας να μην επιλέγονται οι καλύτεροι. Δεν επιτρέπεται κάτοχοι μεταπτυχιακού να κρίνουν διδάκτορες. Που αλλού συμβαίνει κάτι ανάλογο;

 
@εκπαιδευτικός προτύπου σχολείου
04 Ιουλ 2021 23:31

Και εγώ είμαι εκπαιδευτικός πρότυπου σχολείου αγαπητέ συνάδελφε και θα σας απαντήσω με μια δική σας πρόταση: Αυτά που γράφετε είναι κακόβουλα, ψευδή και αήθη.

 
Όλο και λιγότερος Σύλλογος Διδασκόντων
04 Ιουλ 2021 21:30

Το μεγαλύτερο θέμα δεν είναι η διαδικασία που ήταν ξεκαθαρα είναι βάζω όποιον μου άρεσει, αλλά το γεγονός ότι δεν εκπροσωπείται στο ΕΠΕΣ ο σύλλογος διδασκόντων που μέχρι τώρα ψήφιζε τους εκπαιδευτικούς μέλη του ΕΠΕΣ.
Η κρίση του Συλλόγου Διδασκόντων είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα τελικά;
Ούτε τον υποδιευθυντη του δε πρέπει να προτείνει πλέον στο νέο νομοσχέδιο.
Γενικώς, πρέπει να σιωπά..
Ξέρει ο διευθυντής ... Μας.

 
Δημοκρατία
04 Ιουλ 2021 19:57

Επί ΣΥΡΙΖΑ έγινε και στα Πειραματικά και Πρότυπα μια αξιόλογη προσπάθεια να καλλιεργηθεί κουλτούρα συλλογικής λήψης αποφάσεων, συνευθύνης, εκδημοκρατισμού. Τώρα φασισμός

 
Φυσικός
04 Ιουλ 2021 19:50

@Είναι όπως τα γράφει το άρθρο
Σε κανένα μέρος του κόσμου η εκδρομή στο Erasmus επειδή είσαι κοντά στον Διευθυντή και άρα σε έχει χώσει στην Παιδαγωγική Ομάδα δεν λογίζεται ακαδημαϊκό προσόν.
Και επειδή ακούω για ΝΔ καμία σχέση στην περίπτωση των ΠΕΠΠΣ και για την περιοχή που λέω από την άλλη μπάντα ήταν όλοι πλην του Πανεπιστημιακού.
Είναι τραγικό (για της ΠΕΠΠΣ) μάστερ να κρίνει Διδακτορικά.

 
ΠΠΣ
04 Ιουλ 2021 18:58

"Πότε υπήρχε ανακοίνωση της μοριοδότησης των υποψηφίων στο παρελθόν;"

Μα παλιά εκλέγονταν από τον Σύλλογο, ήταν άλλη η διαδικασία! Είδατε εσείς δημοκρατική χώρα να μην δημοσιεύει τη μοριοδότηση υποψηφίων; Και ποτέ να μην είχε γίνει στο παρελθόν, είναι αυτό επιχείρημα για να μην γίνει τώρα; Είναι αυτό διαφάνεια και αξιοκρατία; Και το υπερασπίζεστε;;;;;;;

 
Είναι όπως τα γράφει το άρθρο
04 Ιουλ 2021 18:54

" Η προσφορά του εκπαιδευτικού στο σχολείο αξιολογήθηκε με βάση τις Βεβαιώσεις που κατατέθηκαν για συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα, δράσεις, ενδοσχολικές επιμορφώσεις, διασχολικούς διαγωνισμούς, κλπ."
Τι γράφετε, αλήθεια; Οι δράσεις των εκπαιδευτικών που μετρούσαν ήταν μόνο οι ευρωπαϊκές, διαβάστε καλά τι έλεγε η εγκύκλιος και μην μεταδίδετε ανακρίβειες. Είναι όπως τα λένε οι συντάκτες του άρθρου. Ο ίδιος ο νόμος όριζε μόνο τα ακαημαϊκά προσόντα. Ιδού και τι έλεγε η εγκύκλιος:
Συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα, σε ομάδες επιστημονικού έργου του Ι.Ε.Π., του Π.Ι., Α.Ε.Ι., ή φορέων εποπτευόμενων από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και ερευνητικών κέντρων – ινστιτούτων, σε καινοτόμα προγράμματα ή δράσεις χρηματοδοτούμενες εν όλων ή εν μέρει από την Ευρωπαϊκή ΄Ενωση (Ε.Ε.) ή άλλους διεθνείς οργανισμούς, όπως Lingua, Σωκράτης, Comenius, Erasmus/Erasmus+, Leonardo da Vinci, eTwinning, Model United Nations (M.U.N.), European Youth Parliament (EYP), Euroscola, Βουλή των Εφήβων κ.α.

Προσέχετε τι γράφετε μερικοί, γιατί εκτίθεστε...

 
Εκπαιδευτικός σε πρότυπο
04 Ιουλ 2021 16:56

Πράγματι δεν υπάρχει συγκεκριμένη μοριοδότηση. Αυτό πρέπει να διορθωθεί. Τουλάχιστον όμως τώρα μέτρησαν τα ακαδημαικά προσόντα. Όχι όπως επί Σύριζα που καθηγητές με διδακτορικό δημοσιευσεις εμπειρια στην σύνταξη προγραμμάτων σπουδών έχασαν τη θέση από εκπαιδευτικούς που είχαν μόνο μεταπτυχιακο και παραπάνω χρόνια υπηρεσίας. Μακάρι να μην ξαναζήσουμε εκείνη την δικτατορία της μετριότητας και της ελάσσονος προσπάθειας.

 
Τα προσόντα συνεκτιμώνται.....
04 Ιουλ 2021 16:49

Βεβαιότατα (!) τα προσόντα συνεκτιμώνται.....
και ο νοών νοείτω!!!

 
Ήταν αναμενόμενο
04 Ιουλ 2021 15:55

Προφανώς οι συνάδελφοι γνωρίζουν πολύ καλά τι έγινε και τους ευχαριστούμε για την ενημέρωση αλλά γνωρίζουμε πολύ καλά, ΟΛΟΙ, ότι έτσι δουλεύει η ΝΔ. Ήταν αναμενόμενο.
Που να δείτε τι θα γίνει στις κρίσεις των διευθυντών σχολικών μονάδων. Θα υπάρχουν ένα ή δύο μέλη της επιτροπής (δεν πιστεύω να σκεφτεί κανείς ότι δρουν αυτοβούλως) που θα έχουν το ρόλο του ρυθμιστή της βαθμολογίας. Το έχουμε δει και θα το ξαναδούμε σίγουρα.

Καλό καλοκαίρι

 
Τα μέλη των ΕΠΕΣ που έχουν ανακοινωθεί;
04 Ιουλ 2021 15:42

Μπορείτε να προσθέσετε το σχετικό link παρακαλώ;

 
Φυσικός
04 Ιουλ 2021 10:51

Και όχι μόνο στις ΕΠΕΣ
Για τις ΠΕΠΠΣ τα ίδια έγιναν και χειρότερα. Σε Περιφέρεια με πολύ πλούσιο ακαδημαϊκό οικοσύστημα επιλέχθηκε συνάδελφος, όχι διευθυντής (παρόλο που αυτό γράφτηκε), με μόνο προσόν 1 μεταπτυχιακό και 2 χρόνια διεύθυνσης. Είχα κάνει αίτηση έχοντας προσόντα Επίκουρου και δεν επιλέχθηκα. Ζήτησα μια εξήγηση γιατί δεν επιλέχθηκα, αλλά συνάδελφοι με ΚΑΝΕΝΑ από αυτά που λέμε ακαδημαϊκά προσόντα (εκτός και το μεταπτυχιακό, που τελευταία μπορεί να το πάρει οποιοσδήποτε έχει πτυχίο ακόμα και στην νοικοκυροσύνη) και δεν πήρα καμία επίσημη απάντηση. Και ήμουν μόνο εγώ τέτοιος υποψήφιος ??? σε μια περιφέρεια με 3 παν/μια και πολλά ερευνητικά κέντρα καθώς και παιδαγωγικές σχολές ????????????????? Το αγωνιστικό και διοικητικό παρελθόν συναδέλφων υπερτερεί των ακαδημαϊκών προσόντων ? Πως κάποιος που αν ήταν ΔΕΠ θα μπορούσε να είναι Πρόεδρος της επιτροπής δεν είναι ούτε καν αναπληρωματικό μέλος ???
Κύριε Πρόεδρε κυρία Υπουργέ ακούτε ????

 
ΕΠΕΣ των ΠΠΣ
04 Ιουλ 2021 09:40

Τα κριτήρια θα έπρεπε να είναι τα ακαδημαϊκά προσόντα και η παρουσία στο σχολείο. Ασχέτως, όμως, κριτηρίων η επιλογή των μελών ΕΠΕΣ σε κάποια ΠΠΣ πάντα ήταν επιλογή της Δ/νσης τους.

 
antizervas
04 Ιουλ 2021 08:57

Δυστυχώς οι συνάδελφοι έχουν απόλυτο δίκιο. Η επιλογή σε κρίσιμες θέσεις: Δ/ντες εκπαίδευσης, μέλη ΔΕΠΠΣ, ΠΕΠΠΣ και ΕΠΕΣ είναι από τις μεταβολές που ούτε οι φάκελοι των προσόντων ανακοινώνονται, ούτε υπάρχει η διαδικασία των ενστάσεων.

 
Δρ. Μαύρος
04 Ιουλ 2021 08:56

Αφενός ήθελαν να μπορούν να τοποθετούν τους "δικούς" τους, αφετέρου δεν νομίζω να υπήρχαν και πολλές υποψηφιότητες στα περισσότερα σχολεία.

 
Κ.Β.
04 Ιουλ 2021 08:49

Μα τι είναι αυτά που γράφετε;
Πότε υπήρχε ανακοίνωση της μοριοδότησης των υποψηφίων στο παρελθόν;
Ποιος νόμος ορίζει κάτι τέτοιο;
Ξεχάσατε τα αίσχη που είχαν γίνει με τον ορισμό μελών ΕΠΕΣ επί σύριζα;
Τουλάχιστον τώρα επιλέχθηκαν εκπαιδευτικοί με αποδεδειγμένο επιστημονικό έργο και αυξημένα προσόντα.
Τα προσόντα συνεκτιμώνται.
Όσο για την παράταση στην προθεσμία υποβολής: δόθηκε η δυνατότητα επανυποβολής υποψηφιοτήτων, διότι δεν υπήρχαν επαρκείς υποψηφιότητες.
Η ανακοίνωση έγινε εγκαίρως και δόθηκε ο απαιτούμενος χρόνος.
Μην γράφετε ό,τι νά 'ναι....

 
εκπαιδευτικός προτύπου σχολείου
04 Ιουλ 2021 08:43

"Κατά έναν περίεργο τρόπο όμως για την πρώτη εφαρμογή του νόμου αποκλείει παντελώς την προσφορά του εκπαιδευτικού στο σχολείο και αξιολογεί μόνο τα ακαδημαϊκά προσόντα."
Ψέμα.
Η προσφορά του εκπαιδευτικού στο σχολείο αξιολογήθηκε με βάση τις Βεβαιώσεις που κατατέθηκαν για συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα, δράσεις, ενδοσχολικές επιμορφώσεις, διασχολικούς διαγωνισμούς, κλπ.
Μην γράφετε ανακρίβειες.
Αδικίες γίνονταν επί συριζα, όχι τώρα.
Επί σύριζα επιλέγονταν για μέλη ΕΠΕΣ εκπαιδευτικοί που δεν είχαν ούτε τα μισά από τα προσόντα όσων είχαν απορριφθεί.
Συγκεκριμένο παράδειγμα: στις προηγούμενες "κρίσεις" επί σύριζα, σε γνωστό πρότυπο σχολείο επιλέχθηκε ως μέλος ΕΠΕΣ εκπαιδευτικός με μοναδικό προσόν ένα μεταπτυχιακό, χωρίς δημοσιεύσεις, χωρίς επιστημονικό έργο, χωρίς προσφορά στο σχολείο, παρακάμπτοντας και απορρίπτοντας τρεις διδάκτορες με δημοσιεύσεις, διδακτική προϋπηρεσία στην Τριτοβάθμια και αποδεδειγμένη προσφορά στο σχολείο.
Αυτά που γράφετε είναι κακόβουλα, ψευδή και αήθη.

 
Ένας από τους πολλούς κοψοχέρηδες καθηγητές
04 Ιουλ 2021 08:16

Απόλυτο δίκιο έχουν οι συνάδελφοι. Τυπική δεξιά. Εν κρυπτώ και παραβυστω. Έχουν άδικο όμως να περιορίζουν το θέμα στα μέλη των ΕΠΕΣ. Τη στιγμή που η ίδια ακριβώς διαδικασία ακολουθήθηκε για διευθυντές εκπαίδευσης. Η αδιαφάνεια, η αυθαιρεσία, ο συγκεντρωτισμός συνιστούν δομικά στοιχεία της ελληνικής δεξιάς. Το καινούργιο νομοσχέδιο περιθωριοποιεί τον σύλλογο καθηγητών και ενισχύει απίστευτα τον διευθυντή. Για ένα πρόσωπο αποφασίζαμε, τον υποδιευθυντή, πάει κι αυτό. Η κουλτούρα συνευθύνης, παιδαγωγικής συζήτησης αντικαθίσταται από λογικές εταιρίας. Πώς ξεγελαστήκαμε έτσι; Πόσο δίκιο έχουν οι μαθητές μας που αποστρέφονται βαθιά την κυβέρνηση ιδιωτικών και ιδιοτελών συμφερόντων! Έρχονται όμως όπου να ναι οι εκλογές

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.