Τα σημερινά θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων στα Γαλλικά
Δημοσίευση: 05/07/2021

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Στο Ειδικό Μάθημα "Γαλλικά”, διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι για τα ΑΕΙ.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Σκέψεις και εικόνες για την πραγματοποιούμενη ενεργειακή αναβάθμιση του 5ου Γενικού Λυκείου Τρικάλων
- Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το 1o Συνέδριο του ΕΚΠΑ για την Κλιματική Κρίση
- Οι δράσεις του Παν. Πατρών
- Διεθνής Διαγωνισμός για το eSchools / Ψηφιακές Υπηρεσίες για τα σχολεία
- Αιτήσεις για αμειβόμενη και ασφαλισμένη μαθητεία σε 51 Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ) Μαθητείας με 31 ειδικότητες αιχμής
- Εγγραφές-Μετεγγραφές Μαθητών ΓΕΛ, ΕΠΑΛ: Από σήμερα οι αιτήσεις μέχρι και 7 Ιουλίου
- Παράταση περιόδου επιμόρφωσης για την ειδική και ενταξιακή εκπαίδευση
- Στα μέσα Ιουλίου οι εγκύκλιοι για τους 8.586 νέους διορισμούς εκπαιδευτικών
- Το πόθεν έσχες της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας
- Σύγκλητος Παν. Πατρών: Οι θετικές διατάξεις του Σ/Ν κινδυνεύουν ν' ακυρωθούν στην πράξη λόγω του αναποτελεσματικο...
Σχόλια (2)
Θεματα επιπέδου Β1, όλο και πιο εύκολα για να εξασφαλιστεί πελατεία απο φοβο μήπως κλείσουν τα δυο τμήματα. Γι'αυτό πέφτει συνέχεια το επίπεδο, πράγμα που κάνει δύσκολη τη ζωή των διδασκόντων στο πανεπιστήμιο και ευτελίζει και το πτυχίο αυτών που πήραν πτυχίο παλιότερα, τότε που θεωρούνταν δεδομένο οτι κατέχεις πολύ καλά γαλλικά και όλα τα μαθήματα γινόντουσαν και εξεταζόντουσαν στα γαλλικά
Μια ζωή τα ίδια με τα Γαλλικά... 30 χρόνια πριν έδωσα Γαλλικά κι ακόμα οι ερωτήσεις είναι IQ TEST κι ακατάλληλες για τις στοχευόμενες ηλικίες. Γιατί λέει έγραψε το κείμενο, με τι στόχο και ποιο είναι το κοινό-στόχος. Λες κι αυτό είναι η κατανόηση κειμένου για δεντράκια που φυτεύονται από μαθητές, πρέπει ο μαθητής να μυρίσει τα νύχια του να μαντέψει τι είχε στο μυαλό του αυτός που τα έγραψε. Όσο για την άσκηση με τη σειρά των φράσεων, πιο μπερδεμένος τρόπος να σημανθεί η σειρά τους δεν μπορώ να φανταστώ.