Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Παίρνει πίσω η Ν. Κεραμέως τις διατάξεις για το διορισμό ιδιωτικών εκπαιδευτικών σε θέσεις Διευθυντών Σχολείων και την κατανομή μαθητών με κριτήριο τις ειδικότερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών

Μετά το “θόρυβο” που προκάλεσαν τα δημοσιεύματα του esos
Δημοσίευση: 12/07/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τη  «δρομολόγηση» τροποποιήσεων επί του πολυνομοσχεδίου που βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, μετά τον «θόρυβο» που προκάλεσαν  τα δημοσιεύματα του esos της προηγούμενης εβδομάδας.

Συγκεκριμένα το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε σήμερα γραπτώς ότι:

Αφαιρείται από το πολυνομοσχέδιο η διάταξη η οποία προβλέπει ότι οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί  μπορούν  να διεκδικούν θέσεις Διευθυντών Σχολείων, ΠΔΕ, Διευθυντών Εκπαίδευσης, Συμβούλων Εκπαίδευσης κλπ  (Δείτε εδώ το δημοσίευμα του esos και τα σχόλια των αναγνωστών μας).

Έτσι τις    θέσεις των στελεχών εκπαίδευσης, ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, θα τις  διεκδικούν αποκλειστικά  οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου τομέα .

Επίσης καταργείται  η διάταξη η οποία προβλέπει την  κατανομή μαθητών σε τμήματα με κριτήριο τις ειδικότερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών (Δείτε εδώ το δημοσίευμα του esos και τα σχόλια των αναγνωστών μας)

Ετσι η   κατανομή των μαθητών στα τμήματα θα γίνεται αλφαβητικά,ανακοίνωσε το υπ. Παιδείας, όπως δηλαδή ισχύει σήμερα.

Ακολουθεί η διάταξη που καταργείται για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς

Το  άρθρο 54 ορίζει:

Οι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολικών μονάδων δύνανται να καταλάβουν θέση στελέχους της εκπαίδευσης. Για την εφαρμογή του προηγούμενου εδαφίου οι εκπαιδευτικοί υποβάλουν αίτηση, προκειμένου να αξιολογηθούν, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Γ ́ του Μέρους Β ́. Η αίτηση υποβάλλεται στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας που ανήκουν και διαβιβάζεται στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Επίσης το άρθρο 27 προβλέπει:

Ειδικά για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς που καταλαμβάνουν θέση στελέχους εκπαίδευσης, η καταβολή των μηνιαίων αποδοχών, των πάσης φύσεως επιδομάτων και οδοιπορικών τους βαρύνει τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η λίστα με τα  Στελέχη της εκπαίδευσης:

αα) Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης.

αβ) Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης.

αγ) Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

αδ) Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. αε) Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης.

αστ) Σύμβουλος Εκπαίδευσης.

αζ) Προϊστάμενος Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.).

αη) Προϊστάμενος Κέντρου Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.).

αθ) Προϊστάμενος του Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

αι) Διευθυντής Γενικού Λυκείου (ΓΕ.Λ.).

αια) Διευθυντής Πρότυπου ή Πειραματικού ΓΕ.Λ..

αιβ) Διευθυντής Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.).

αιγ) Διευθυντής Πρότυπου ΕΠΑ.Λ..

αιδ) Διευθυντής Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.).

αιε) Διευθυντής Μουσικού Λυκείου.

αιστ) Διευθυντής Καλλιτεχνικού Λυκείου.

αιζ) Διευθυντής Λυκείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

αιη) Διευθυντής Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.). αιθ) Διευθυντής Λυκείου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).

ακ) Διευθυντής Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου.

ακα) Διευθυντής Γυμνασίου.

ακβ) Διευθυντής Πρότυπου ή Πειραματικού Γυμνασίου.

ακγ) Διευθυντής Γυμνασίου Ε.Α.Ε..

ακδ) Διευθυντής Μουσικού Γυμνασίου.

ακε) Διευθυντής Καλλιτεχνικού Γυμνασίου.

ακστ) Διευθυντής Γυμνασίου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

ακζ) Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου.

ακη) Διευθυντής Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου.

ακθ) Διευθυντής Ειδικού Δημοτικού Σχολείου.

ακι) Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

αλ) Προϊστάμενος Δημοτικού Σχολείου.

αλα) Προϊστάμενος Ειδικού Δημοτικού Σχολείου.

αλβ) Προϊστάμενος Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου.

αλγ) Διευθυντής Νηπιαγωγείου.

αλδ) Διευθυντής Ειδικού Νηπιαγωγείου.

αλε) Προϊστάμενος Νηπιαγωγείου.

αλστ) Προϊστάμενος Ειδικού Νηπιαγωγείου.

αλζ) Προϊστάμενος Πειραματικού Νηπιαγωγείου.

αλη) Υποδιευθυντής σχολικής μονάδας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

αλθ) Υποδιευθυντής σχολικής μονάδας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

αλι) Υποδιευθυντής Ε.Κ.

αμ) Υπεύθυνος Τομέα Ε.Κ.

αμα) Υποδιευθυντής Σχολικής Μονάδας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

αμβ) Υποδιευθυντής Σ.Μ.Ε.Α.Ε. δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

αμγ) Προϊστάμενος του Γραφείου Μειονοτικής Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Ακολουθεί η διάταξη που καταργείται για την κατανομή των μαθητών στις τάξεις

Το άρθρο 85 του πολυνομοσχεδίου το οποίο βρίσκεται σε δημόσια διαβούευση, ορίζει τα εξής:

1. Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων δύνανται να καθορίζονται γενικά ή ειδικά κριτήρια, βάσει των οποίων κατανέμονται οι μαθητές σε τμήματα. Τα κριτήρια κατανομής των μαθητών/τριών περιλαμβάνουν ενδεικτικώς: (α) την ποσοτική αναλογία μαθητών/τριών, (β) τις ειδικότερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών/τριών και (γ) τη διαμόρφωση ομάδων με στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης και μαθησιακής προόδου των μαθητών/τριών. Με την ίδια απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων πραγματοποιείται η κατανομή των μαθητών/τριών σε τμήματα, η οποία πρέπει να είναι ισόρροπη.

2. Ο Σύλλογος Διδασκόντων δύναται να αποφασίζει για τη μεταβολή της σύνθεσης των τμημάτων καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον συντρέχουν παιδαγωγικοί λόγοι.

3. Σε περίπτωση που ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν λαμβάνει για οποιονδήποτε λόγο τις αποφάσεις των παρ. 1 και 2, αυτές λαμβάνονται από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας.

 

Σχόλια (40)

 
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ , ΔΝΤΕΣ ΣΤΑ ΙΕΚ
18 Ιουλ 2021 16:59

ΤΟ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΤΑ ΙΕΚ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ???? ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΤΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΕΙΣ?

 
Παντελής
13 Ιουλ 2021 09:04

Κ Κεραμέως αλλάξτε το νόμο του 2017 που αφορά τον αποκλεισμό των στελεχών της εκπαίδευσης από τις αποσπάσεις στο εξωτερικό. Ήταν καμώματα σύριζα. Διχασμός και απαξίωση στελεχών.

 
@ @@
13 Ιουλ 2021 01:22

Αμα δε σου αρέσει να σε εξουσιάζουν κατώτεροι, να βάλεις εσύ για διευθυντής. Αν δε θες να αναλάβεις ευθύνες θα αναλαμβάνει ο κατώτερος και θα σε διοικεί.

Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.

 
Δημήτρης
13 Ιουλ 2021 00:50

Το κακό είναι ότι δεν έχει άτομα που να έχουν εργαστεί ΧΡΟΝΙΑ σε δημόσια σχολεία να τη συμβουλέψουν την υπουργό … Εαν είχε θα έκανε αλλαγές για το ομαλό Κλίμα στα σχολεία ..Θα ήξερε επίσης ότι διευθυντές γίνονται αυτοί που δεν αντέχουν να κάνουν μάθημα στην τάξη .. Επίσης πώς θα αξιολογηθούν οι δάσκαλοι που έχουν άνω των 20 ετών προϋπηρεσία ;; Είναι δυνατόν ;Θα παρακολουθούν σεμινάρια ;

 
ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΕΚΔΟΣΕΩΝ
13 Ιουλ 2021 00:23

Πρέπει να διορθωθεί το θέμα της μοριοδότησης των αυτιεκδόσεων στο συγγραφικό έργο και να ισχύσει αυτό που ίσχυε στα προηγούμενα νομοσχέδια.

 
Απάντηση σε Νο.
12 Ιουλ 2021 23:57

Το κακό μ αυτή την υπουργό και με την κυβέρνηση είναι πως αυτά που λένε δε στέκουν όχι μόνο νομικά αλλά κυρίως ΗΘΙΚΑ

 
@Νο
12 Ιουλ 2021 23:56

Δεν το γνώριζε νωρίτερα ότι δε στηρίζεται νομικά;;;;;;; Είναι και νομικός πανάθεμα την!!!!!! Εμείς που είμαστε απλοί δάσκαλοι το γνωρίζαμε αυτό... Ότι δε γίνεται... Δηλ έλεος... Και μετά κάποιοι μου λένε ότι είναι τέλειο το νομοσχεδιο ;;;;;;;;; Άκυρο, άσχετο, ακατάλληλο είναι... Όπως και αυτό που πήρε πίσω.

 
Καν καν
12 Ιουλ 2021 23:54

Πάρε πίσω και άλλα.... Αν δε θες αναβρασμό και κλειστά σχολεία από Σεπτέμβρη.

 
Πελοπιδας
12 Ιουλ 2021 23:53

Κι άλλα θα πάρει πίσω από Σεπτέμβρη... Όταν θα δει κλειστά σχολεία...

 
Κ. Β. Δ.
12 Ιουλ 2021 23:51

Αν ίσχυε, τότε έπρεπε να πάμε και εμείς του δημοσίου να γίνουμε διευθυντές σε ιδιωτικό και να ξαναεπιστρεφαμε στο δημόσιο. Καλά έκανε και το πήρε πίσω. Ήταν παραλογισμός...Ή στο δημόσιο θα δουλεύει κάποιος ή στο ιδιωτικό... Λίγο και από τα 2, δε γίνεται!!!!!!!!!

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
12 Ιουλ 2021 23:19

@Πλατάρος Γιάννης
Σεις, κύριέ μου, μόνο θετικά βλέπετε στις πράξεις της υπουργού, ώστε ακόμη κι όταν διασύρεται στο πανελλήνιο με ήξεις-αξίξεις-αποφάσεις που μπαινοβγαίνουν από το παράθυρο σαν τις μύγες και τα κουνούπια, δε βρίσκετε παρά μόνο καλά λόγια να λέτε πάντα για όλη αυτή την αδιανόητη ελαφρότητα! Γιαυτό και γράφετε το φαιδρό: "γενικώς άριστα κάνετε και αφουγκραζεστε την κριτική...". ΑΡΙΣΤΑ! Η λέξη σύμβολο της νέας εποχής! Άριστα πράττει μια υπουργός που έχει μετατρέψει σε αποκλειστικό της προσόν να ξεφουρνίζει ασταμάτητα κάθε είδους εξωφρενικές ιδέες κι ύστερα να τις συμμαζεύει πανικόβλητη! Μπορώ εύκολα να απαριθμήσω πάνω από δέκα τέτοιες άτακτες υποχωρήσεις! Ομολογουμένως η έννοια της "αριστείας" έχει αποκτήσει καινούργιο περιεχόμενο, ενώ στην πραγματικότητα όλα αυτά ορίζουν επακριβώς την έννοια της "άχρηστίας"!!!

 
Άσε μας τώρα
12 Ιουλ 2021 23:00

Εσείς που σχολιάζεται υπέρ της υπουργού (και σαφέστατα υπέρ της κυβέρνησης) μην πάρετε σύνταξη με την πρώτη ευκαιρία, την οποία σας δίνουν αριστεροί νόμοι, να μείνετε να φάμε όλοι μαζί τα περσινά μας!
Εσείς μας τους φέρατε, θα κάτσετε να τους λουστείτε.

 
Ερτ
12 Ιουλ 2021 22:01

Κάποιοι ονειρεύονται σοβιέτ στα σχολεία. Ήρθε η ώρα να ξυπνήσουν.....

 
@@ αριστεία, όχι αστεία
12 Ιουλ 2021 20:12

ο διευθυντής του σχολείου δεν είναι CEO Πολυεθνικής , ούτε στρατηγός στο πεντάγωνο λαμβάνων κρίσιμες αποφάσεις, δηλαδή επιτελικό στέλεχος ! εφαρμόζει ό,τι του σφυρίζουν, είναι σαν τον διαχειριστή πολυκατοικίας , πρώτος μεταξύ ίσων σε μια ευρύτερη κοινότητα για να κρατάει τα μπόσικα . είνι δε προϊστάμενος στα ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ (παιδαγωγικά και γνωστικά είναι να γελάμε) σε πιθανά καλύτερους από αυτόν και σίγουρα όχι φιλόδοξους για εξουσία. αυτή την εξουσιομανία πρέπει να περιστείλει το νομοσχέδιο , όχι να την εξάπτει . για είναι ήρεμο το κλίμα και να δημιουργούν οι άλλοι παράγοντες της εκπαιδευτικής κοινότητας, που κάνουν και τη σημαντικότερη δουλειά. πιο κάτω και από διαχειριστής είναι δηλαδή. αν δε σας αρέσει , μην κάνετε αίτηση , να αναλάβουν τα σχολεία τριμελείς επιτροπές και ο σύλλογος . ίσως είναι και καλύτερα . ας το δούμε και αυτό.

 
Παντελής
12 Ιουλ 2021 19:31

Η υπερμοριοδότηση των διοικητικών είναι ένα θέμα, είναι οκ για τις θέσεις διευθυντών αλλά για τους συμβούλους νομίζω είναι πολλά τα διοικητικά μόρια γιατί η θέση των συμβούλων είναι παιδαγωγικής φύσεως και συμβουλευτικής.

 
ΠΕ00
12 Ιουλ 2021 17:35

Αυτό με τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς είναι παιχνίδι συμφερόντων. Αυτή η δυνατότητα να γίνονται στελέχη ισχύει από παλιά, έχουν γίνει και σχολικοί σύμβουλοι και συντονιστές από την ιδιωτική εκπαίδευση. Τους είχε κάνει πρώτα η ΝΔ, μετά τους κατήργησε το ΠΑΣΟΚ, τους έκανε ξανά ο ΣΥΡΙΖΑ και τους καταργεί (!) τώρα η ΝΔ. Αυτό που ξέρουμε οι εκπαιδευτικοί σε κάποια περιφέρεια της Ελλάδας είναι ότι ο συντονιστής από την ιδιωτική εκπαίδευση αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις σε όλους μας και αγανακτούμε που συμβαίνει αυτό και τους αποκλείει. Κρίμα, πολύ κρίμα γιατί δεν βλέπουν μπροστά αλλά φοβούνται τα μικροκομματικά.

 
@Αριστεία, όχι αστεία
12 Ιουλ 2021 15:43

Για να έχεις αριστεία, θα πρέπει να ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ο Διευθυντής και όχι να είναι σαν διαχειριστής πολυκατοικίας που είναι σήμερα. Αρμοδιότητες και Ευθύνες. Όχι μόνο ευθύνες.

 
Πλατάρος Γιάννης
12 Ιουλ 2021 15:26

Καλά και αγια έκαναν και τα πήραν πισω αυτά με τα στελεχη.
Για την κατανομή σε τμήματα, έπρεπε να υπάρχει μια αυστηρή αναδιατυπωση του τύπου, "... δύναται ο διευθυντής με πράξη του και κατόπιν εισηγήσεων των υπευθύνων τμημάτων (που κάνουν τις περισσότερες ώρες, να αλλάξουν αμοιβαίως έως και 3 το πολύ μαθητές /τμήμα για λόγους εξισορρόπησης συνεχόμενων φαινομένων πειθαρχικου ελέγχου των μαθητών ...."
Γενικώς άριστα κάνετε και αφουγκραζεστε την κριτική...

 
Πάνο(ς) από τη φτώχεια
12 Ιουλ 2021 15:24

Για το μισθό των εκπαιδευτικών και το «ενιαίο μισθολόγιο» δεν ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΙΣΩ

 
Σωστή κίνηση
12 Ιουλ 2021 15:20

Κάνει το σωστό. Επίσης πρέπει να αλλάξει και τη διδακτική των ΚΠΕ που έγινε λάθος και τους εξαίρεσε.

 
Γιάννης
12 Ιουλ 2021 14:33

Το Υπουργείο πολεμά τους εκπαιδευτικούς συστηματικά το τελευταίο διάστημα. Στον τομέα της παιδείας Έχει επιλεγεί λάθος άτομο να ηγείται του υπουργείου, διότι το άτομο που είναι υπουργός είναι ακατάλληλο , φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν συμπαθεί τους εκπαιδευτικούς και ότι γίνεται γίνεται με σκοπό την υποβάθμιση τους.Δεν είναι τυχαίο που όλοι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται πως ότι γίνεται είναι απέναντι τους εκδικητικό και χωρίς να ακούει τη γνώμη τους και το τι πραγματικά συμβαίνει στα σχολεία . Το βασικότερο είναι ότι οι τάξεις έχουν πάρα πολλούς μαθητές αυτό και μόνο του δεν μπορεί να εχει τα ίδια αποτελέσματα με το αν κάθε τάξη είχε λιγότερους μαθητές.Όσον αφορά το θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών δε λαμβάνεται καθόλου υπόψη η προϋπηρεσία τους……οι άνω των 20 ετών θα έπρεπε να υπάρχει αυτόματα (ικανοποιητική) η αξιολόγηση .

 
@ΝΟ
12 Ιουλ 2021 14:16

Ακόμη χειρότερα.. Έπρεπε να το γνωρίζει λοιπόν αυτό εξαρχής και να μην εκτίθεται βάζοντας το στην αρένα. Σημαίνει ότι δεν ξέρει τι της γίνεται.

 
Αριστεία, όχι αστεία
12 Ιουλ 2021 14:14

Το επόμενο που πρέπει να φύγει άμεσα οι υπερεξουσίες του Δ/ντή.

 
Φ.Φ.
12 Ιουλ 2021 14:13

Τα κριτήρια δεν θα ήταν πάντα παιδαγωγικά και σίγουρα θα ήταν υποκειμενικά...
Καλύτερη η αλφαβητική σειρά!!! Εξάλλου όταν δουλεύεις σε 7θεσιο ή 6θεσιο κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να γίνει!!!

 
Dario Moutso
12 Ιουλ 2021 14:01

Το άρθρο 85 δεν είναι κακό. Αλλά επειδή μπορεί να ερμηνευθεί κατά το δοκούν θα έπρεπε να προβλέπει σε ποίες περιπτώσεις μπορεί να εφαρμοστεί πχ ισοκατανομή αγοριών κοριτσιών, δημιουργία τμημάτων ξένης γλώσσας, κατεύθυνσης κλπ, με άλλα λόγια να λύσει τέτοια προβλήματα. Δεν θα πρέπει να εφαρμοστεί έτσι ώστε να κατηγοριοποιήσει τους μαθητές με βάση τις επιδώσεις τους. Αυτό θα πρέπει να απαγορεύεται. (Δεν είμαι κατά αυτής της κατηγοριοποίησης, αλλά ακόμα δεν είμαστε τόσο ώριμοι να δεχθούμε κάτι τέτοιο, και το εκπαιδευτικό μας σύστημα δεν μπορεί να το υποστηρίξει.. Ίσως σε καμιά 20αριά χρόνια)

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
12 Ιουλ 2021 13:49

Η κατανομή μαθητών με βάσει την αλφαβητική σειρά δημιουργεί πολλά προβλήματα στο σχηματισμό των τμημάτων . Δεν αναφέρομαι σε καλούς και κακούς βαθμολογικά μαθητές. Δεν πιστεύω ότι θα υπήρχαν σύλλογοι εκπαιδευτικών, που θα έκαναν κατανομή μαθητών με αυτό το κριτήριο. Θα μπορούσαν όμως να κάνουν μια ορθολογική κατανομή όσον αφορά μαθητές που δημιουργούν προβΛήματα, που έχουν γνωματεύσεις ΚΕΣΥ και δεν υποστηρίζονται από τμήμα ένταξης κλπ. Πιστεύω ότι ο σύλλογος εκπαιδευτικών έχει την ωριμότητα να κρίνει. Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να ακυρωθεί, αλλά τροποποιημένη η συγκεκριμένη διάταξη, να δίνει ευελιξία στους συλλόγους να ρυθμίζουν την κατανομή των μαθητών.

 
Ομάδα ιδιωτικών εκπαιδευτικων
12 Ιουλ 2021 13:34

Για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς από την αρχή ήταν κανονισμένο να αποσυρθεί! 107 σχόλια στο esos δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα των 120.000 καθηγητών! Ντροπή της που το παίρνει πίσω με αυτόν τον πλάγιο τρόπο!

 
Kώστας
12 Ιουλ 2021 13:16

Αν έχεις τρία τμήματα και 2 κάνουν γαλλικά και 1γερμανικά (γυμνάσιο)
δεν γίνεται να τα χωρίσεις αλφαβητικά αλλά αλφαβητικά με βάση τις γλώσσες. Αυτό πρέπει να υπάρχει ρύθμιση. Hello!!!.

 
glgiannis
12 Ιουλ 2021 11:34

Το θέμα δεν είναι να πάμε αντίθετα με τα λεγόμενα της κ. Κεραμέως.
Το ζητούμενο είναι να γίνονται προτάσεις-συζητήσεις και να καταλήγουμε σε βελτιώσεις του νομοσχεδίου. Δεν πολεμάμε το υπουργείο!

 
αρ. 85
12 Ιουλ 2021 11:23

Ξαναδιαβάζω το άρθρο 85 και είναι φανερό πως πρόκειται για μια ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, τα κριτήρια που θέτει ερμηνεύονται όπως θέλει ο καθένας και δεν αποκλείει τον διαχωρισμό σε "καλά" και "κακά" τμήματα, γιατί στον διάλογο για το άρθρο αρκετοί συνάδελφοι είδαν πως έτσι "λύνονται τα χέρια του συλλόγου". Πιστεύω πάντως πως η ανάκληση των αστοχιών μαζί και με μια γενικότερη αλλαγή του ύφους μυρίζει εκλογές, επικοινωνιακά παίζουν και ξέρουν να το κάνουν καλά, άρα επαγρύπνηση, όπως ειπώθηκε.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.