Με 1.539 σχόλια έκλεισε η 14ήμερη διαβούλευση επί του πολυνομοσχεδίου “Κεραμέως”

“Αγώνας δρόμου” για να ψηφιστεί το πολυνομοσχέδιο πριν το κλείσιμο της Βουλής

15/07/2021

Άκουσε το άρθρο

Ολοκληρώθηκε χθες μία ώρα πριν τα μεσάνυχτα η δημόσια διαβούλευση επί του πλυνομοσχεδίου  238 σελίδων και 172 άρθρων για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών, επιλογές στελεχών εκπαίδευσης αυτονομία σχολικών μονάδων, και την εκκλησιαστική εκπαίδευση, το οποίο φέρει τον τίτλο  «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».

Συνολικά κατατέθηκαν 1.539 σχόλια , η  συντριπτική πλειοψηφία  των οποίων αφορά στα άρθρα για τα κριτήρια επιλογής στελεχών εκπαίδευσης.

Η διαβούλευση δεν έδινε τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να σχολιάζουν τα άρθρα χωριστά , αλλά συνολικά επί του πολυνομοσχεδίου, οπότε δεν  μπορούμε να έχουμε ακριβή αριθμό σχολίων επί των άρθρων.

Στις αρχές της άλλης εβδομάδας αναμένεται να κατατεθεί το πολυνομοσχέδιο , προς ψήφιση, στη Βουλή, αφού προηγουμένως ολοκληρωθούν οι εκθέσεις του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους και της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής της Βουλής.

Στόχος της υπουργού Ν. Κεραμέως είναι το πολυνομοσχέδιο να ψηφιστεί πριν το κλείσιμο της Βουλής (σ.σ. η Βουλή κλείνει στις 5 Αυγούστου).

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos, στο τελικό πολυνομοσχέδιο έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές στη μοριοδότηση των υποψηφίων για τις θέσεις στελεχών εκπαίδευσης.

Πληροφορίες αναφέρουν επίσης ότι η πολιτική ηγεσία εξετάζει το ενδεχόμενο οι επιλογές να ξεκινήσουν από  τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης και οι επιλεγέντες να αναλάβουν υπηρεσία το 2022, οπότε λήγει η   θητεία των σημερινών ΠΔΕ.

Το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε  γραπτώς ότι:

Αφαιρείται από το πολυνομοσχέδιο η διάταξη η οποία προβλέπει ότι οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί  μπορούν  να διεκδικούν θέσεις Διευθυντών Σχολείων, ΠΔΕ, Διευθυντών Εκπαίδευσης, Συμβούλων Εκπαίδευσης κλπ  (Δείτε εδώ το δημοσίευμα του esos και τα σχόλια των αναγνωστών μας).

Έτσι τις    θέσεις των στελεχών εκπαίδευσης, ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, θα τις  διεκδικούν αποκλειστικά  οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου τομέα .

Επίσης καταργείται  η διάταξη η οποία προβλέπει την  κατανομή μαθητών σε τμήματα με κριτήριο τις ειδικότερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών (Δείτε εδώ το δημοσίευμα του esos και τα σχόλια των αναγνωστών μας)

Ετσι η   κατανομή των μαθητών στα τμήματα θα γίνεται αλφαβητικά,ανακοίνωσε το υπ. Παιδείας, όπως δηλαδή ισχύει σήμερα.

Ακολουθεί η διάταξη που καταργείται για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς

Το  άρθρο 54 ορίζει:

Οι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολικών μονάδων δύνανται να καταλάβουν θέση στελέχους της εκπαίδευσης. Για την εφαρμογή του προηγούμενου εδαφίου οι εκπαιδευτικοί υποβάλουν αίτηση, προκειμένου να αξιολογηθούν, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Γ ́ του Μέρους Β ́. Η αίτηση υποβάλλεται στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας που ανήκουν και διαβιβάζεται στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Επίσης το άρθρο 27 προβλέπει:

Ειδικά για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς που καταλαμβάνουν θέση στελέχους εκπαίδευσης, η καταβολή των μηνιαίων αποδοχών, των πάσης φύσεως επιδομάτων και οδοιπορικών τους βαρύνει τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η λίστα με τα  Στελέχη της εκπαίδευσης:

αα) Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης.

αβ) Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης.

αγ) Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

αδ) Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. αε) Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης.

αστ) Σύμβουλος Εκπαίδευσης.

αζ) Προϊστάμενος Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.).

αη) Προϊστάμενος Κέντρου Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.).

αθ) Προϊστάμενος του Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

αι) Διευθυντής Γενικού Λυκείου (ΓΕ.Λ.).

αια) Διευθυντής Πρότυπου ή Πειραματικού ΓΕ.Λ..

αιβ) Διευθυντής Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.).

αιγ) Διευθυντής Πρότυπου ΕΠΑ.Λ..

αιδ) Διευθυντής Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.).

αιε) Διευθυντής Μουσικού Λυκείου.

αιστ) Διευθυντής Καλλιτεχνικού Λυκείου.

αιζ) Διευθυντής Λυκείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

αιη) Διευθυντής Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.). αιθ) Διευθυντής Λυκείου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (13)

Ιωάννης Δελημάρης |https://ibb.co/Hr1wtF2
|

Mπράβο στην Υπουργό. Κάνει δουλειά η οποία φαίνεται.

φιλελεύθερος
|

Επιτέλους, οι αιρετοί έξω από τα συμβούλια επιλογής, Κεραμέως ευχαριστούμε.

φιλελεύθερος, τέως σχολικός σύμβουλος

nick
|

Με τη μοριοδότηση των στελεχων θα τα βρουν! Έτσι γίνεται πάντα! Καμιά αλλαγή χρήσιμη θα γίνει; Πχ. Τα συστεγαζόμενα ίδιας βαθμίδας θα συνεχίσουν να υπάρχουν;

steven
|

O Δ/ΝΤΉς ΕΊΝΑΙ ΠΡΏΤΑ ΜΆΧΙΜΟΣ ΕΚΠ/ΚΌΣ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΌ ΣΤΈΛΕΧΟΣ ..ΚΆΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΌ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΌ ΈΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΉ ΤΟΥ ΑΞΊΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΈΡΕΙ ΓΝΏΣΗ ΣΤΟΝ Δ/ΝΤΉ..ΑΡΚΕΤΆ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΆ ΔΙΟΊΚΗΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΉΣ ΜΟΝΆΔΑΣ..

Εκπαιδευτικός
|

Πράγματι τα σχόλια που έγιναν αφορούν κυρίως τα κριτήρια επιλογής. Η ξένη γλώσσα και η πιστοποίηση της (ΑΣΕΠ), η αξιοπιστία των ξενόφερτων μεταπτυχιακών με την αυτόματη αναγνώριση της χώρας προέλευσης του τίτλου σπουδών, συνάφεια των διδακτορικών και μεταπτυχιακών για τη θέση που διεκδικεί ο υποψήφιος κλπ
Ελπίζουμε να υπάρχει διαχωρισμός στη μοριοδότηση για διοίκηση και καθοδήγηση με έμφαση στα διοικητικά προσόντα και στα συγγραφικά-
επιστημονικά αντίστοιχα!
Τέλος ας δοθεί μια ισορροπία ανάμεσα στα διδακτορικά (6 μονάδες) και μεταπτυχιακά (4 μονάδες) ως είχε αρχικά!

ΓΙΏΡΓΟΣ
|

Είναι ντροπή για όλους σε ένα πολύνομοσχεδιο με τόσα άρθρα η συντριπτική πλειοψηφία των σχολίων να αφορά την μιριοδοτηση στελεχών. Τόσο πολύ νοιάζει κάποιους να γίνουν στελέχη? Δηλ το πρόβλημα της εκπαίδευσης είναι αν θα δοθούν μόρια στην εμπειρία ή στα μεταπτυχιακά? Είμαστε άξιοι της τύχης μας τελικά.

Αντώνης
|

Έχουν σκοπό να περιορίσουν τη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας και να αυξήσουν τα επιστημονικά όπως τους πρέπει;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
|

Γιατί δεν μας λέτε τι αλλαγές έγιναν ή θα γίνουν;

ΝΟ
|

Ελπίζω ανάμεσα στις αλλαγές μοριοδοτησης να είναι οι συνάφειες μεταπτυχιακών και διδακτορικών με τη διοίκηση καθώς και η διάρκεια ολοκλήρωσης τους.

Το αφήνει για τις εκλογές
|

Πάντως τα βασικά πτυχία μηχανικών απο ΜΙΤ συνεχίζουν να μην αναγνωρίζονται αυτόματα απ το ΔΟΑΤΑΠ!!

Ερωτήματα
|

Οι όμιλοι; Στα πρότυπα και πειραματικά λειτουργούν με αντίστοιχη μείωση στο ωράριο των εκπαιδευτικών. Στα άλλα σχολεία οι εκπαιδευτικοί θα ανταμείβονται άυλα, με "μόρια"; Κανείς δεν θα κάνει ΤΙΠΟΤΑ ακόμα και αυτοί που υλοποιούσαν προγράμματα από μεράκι.

αν ήταν κατ' άρθρο
|

ο σχολιασμός , θα ήταν περισσότερα και πιο ευσύνοπτα (για να τα μελετήσει η ηγεσία). απάντηση γιατί δεν ήταν , όπως οι περισσότερες διαβουλεύσεις , θα έχουμε ή δε ρωτά κανείς ;

βιασύνη υπήρχε ΔΥΟ χρόνια
|

θα αρχίσει από τους ΠΔΕ που θα αναλάβουν αργότερα; αχαχαχαχα, ποιο τετράγωνο μυαλό της τα λέει αυτά; ή βολιδοσκόπηση είναι; πρώτα οι διευθυντές εκπαίδευσης . εξάλλου και μόρια έμασαν οι προσωρινοί και με τη συνέντευξη θα ευνοηθούν (να μη φανεί ότι μπήκαν άδικα προσωρινά), σανοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοό με τον τόνο

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ