Εκτιμήσεις: 26.000 υποψήφιοι (το 35%) από τα ΓΕΛ θα μείνουν εκτός Πανεπιστημίου λόγω Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής

Αναλυτικές εκτιμήσεις ανά Επιστημονικό Επίπεδο

16/07/2021

Άκουσε το άρθρο

Εκτός Πανεπιστημίου θα βρεθούν 26000  υποψήφιοι, απόφοιτοι των ΓΕΛ, από τους 74.379 συνολικά υποψηφίους ,δηλαδη ποσοστό 35%, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις (σ.σ. στις εκτιμήσεις δεν περιλαμβάνονται οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ).

Αναλυτικότερα:

Η εκτίμηση  βασίστηκε τόσο στα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών των υποψηφίων που ανακοίνωσε πριν από λίγες μέρες το υπουργείο, όσο και στα στατιστικά  κλιμάκωσης μορίων που ανακοινώθηκαν σήμερα.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι η  η εκτίμηση είναι σχετική και γίνεται κατά προσέγγιση αφού υπάρχουν παράγοντες που δεν μπορούν να συνυπολογιστούν με ακρίβεια  σε αυτή τη φάση.

Ένας τέτοιος παράγοντας είναι ο συντελεστής βαρύτητας που ισχύει από φέτος, για δύο από τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα σε κάθε επιστημονικό πεδίο

Ο συντελεστής αυτός, υπολογίζεται για την εξαγωγή των μορίων κάθε υποψηφίου,  δεν προσμετράται όμως στον υπολογισμό της ελάχιστης βάσης εισαγωγής.

Με βάση τις παραπάνω επιφυλάξεις  εκτιμούμε ότι κάτω από την  ελάχιστη βάση  εισαγωγής (υπολογιζόμενη με το χαμηλότερο συντελεστή 0,8)  θα βρεθούν:

Από το 1ο επιστημονικό πεδίο περίπου  το 36% των υποψηφίων δηλαδή περίπου οι 8000 από τους 22500

Από το 2ο επιστημονικό πεδίο περίπου  το 32% των υποψηφίων δηλαδή περίπου οι 4700 από τους 14670

Από το 3ο επιστημονικό πεδίο περίπου  το 32% των υποψηφίων δηλαδή περίπου οι 4000 από τους 12777

Από το 4ο επιστημονικό πεδίο περίπου  το 38% των υποψηφίων δηλαδή περίπου οι 9.300 από τους 24376

Συνολικά εκτιμούμε ότι θα μείνουν εκτός δικαιώματος υποβολής μηχανογραφικού τουλάχιστον 26000 από τους 74379 συνολικά υποψηφίους των ημερήσιων ΓΕΛ ,δηλαδη το 35% του συνόλου .

Ας σημειωθεί ότι το παραπάνω είναι το πιο "αισιόδοξο" σενάριο.

Θα πρέπει επίσης να τονιστεί ότι τον ελάχιστο συντελεστή 0,8 για τον υπολογισμό της βάσης εισαγωγής έχουν επιλέξει μόνον 180 από τα συνολικά 450 πανεπιστημιακά τμήματα πράγμα που αναμένεται να διευρύνει ακόμα περισσότερο τον αριθμό των υποψηφίων που θα μείνουν εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (58)

Γι΄αυτο σας ψηφίσαμε κε Μητσοτακη ?
|

Διώχνετε τα παιδιά στο εξωτερικό αν και υπάρχουν κενές θέσεις, για να μη γυρίσουν ποτέ? Είμαστε σοβαροί? Μιλάμε για μαθητές του 8 ,9,10. Φυσικά και μπορούν να τελειώσουν όπως έχουν κάνει χιλιάδες παιδιά. Διορθώστε το άμεσα, αλλιώς ποτέ ξανά. Υπόσχεση. Να σημειώσω ότι δεν έχω παιδιά όμως δεν μου αρέσει το σκεπτικό και η πολιτική σας. Το μέλλον της Ελλάδος είναι τα παιδιά της.

Η πραγματικότητα
|

Προς γονείς υποψηφίων, με ειλικρίνεια

(1) Μια σχολή με υψηλή ΕΒΕ (δηλαδή που επέλεξε συντελεστή 1.2) θα έχει στο 99% των περιπτώσεων (τμημάτων) πιο υψηλή βάση εισαγωγής από την ΕΒΕ. Δηλαδή ένας υποψήφιος που δεν έχει την ΕΒΕ δεν θα εισαγόταν και χωρίς να υπάρχει ΕΒΕ που εμποδίζει την επιλογή στο μηχανογραφικό.

(2) Όταν ένας υποψήφιος δεν καλύπτει την ΕΒΕ μιας σχολής, στο 99% των περιπτώσεων είναι μακροπρόθεσμα σημαντικό ψυχικό και οικονομικό όφελος για τον υποψήφιο και την οικογένεια να μην εισαχθεί στη σχολή.

(3) Κάτω από τη χαμηλότερη ΕΒΕ (με συντελεστή 0.8) η εισαγωγή σε Πανεπιστήμιο χρησιμεύει μόνο για πόσα χρόνια θα έχει φοιτητική μέριμνα και εάν είναι αγόρι να πάρει αναβολή στρατού έως τα 28 αντί για τα 24 που θα πάρει στο ΙΕΚ.

Δημητρης
|

Αναισθητη η Κερανεως, αλλα απο τον πρωθυπουργο περιμενω ακομα ... εστω στο παρα πςντε.

Μητσος
|

Κουίζ.Ας υποθέσουμε ότι το παιδί μου έχει στόχο να περάσει αρχιτεκτονική.Γραφει 20 έκθεση 20 χημεία 20 μαθηματικά 20 φυσική 20 ελεύθερο σχέδιο και 11 γραμμικό σχέδιο.Που περνάει;ΠΟΥΘΕΝΑ.Αν έγραφε 14 θα περνούσε μόνο Ιωάννινα.Δικαιο.

Αλλαξτε- χαντακωνετε παιδια!
|

Τι κακια, τι επιμονη με την εβε. Τουλαχιστον μειωστε το συντελεστη. Δεν ολα τα παιδια του 4ή5.

@Χάρης
|

Έχετε απόλυτο δίκιο, Δεν θα μπω στον κόπο να αναλύσω (όπως πολύ καλά κάνατε και σας συγχαίρω) μια παραπλήσια (και ελαφρά "χειρότερη") περίπτωση που έχω με την κόρη μου. Είναι φρικιαστικό ένα παιδί που έχει γράψει 15,2 μαθηματικά και 17,8 Φυσική να μην μπορεί να μπει στη σχολή που επιθυμεί ακόμα και σε άλλη πόλη λόγω ΕΒΕ. Έχω μόνο να πω ότι με κατακλύζει οργή. Και μια φοβερή απέχθεια στην στρατηγική της υπουργού να στηρίξει την ιδιωτική παιδεία των ελάχιστων διαλύοντας οικογένειες και πεποιθήσεις. Πίστευα στη ΝΔ. Πόσο αφελής αποδείχθηκα. Ντροπή μου.

Μητέρα Υποψηφίου
|

Βιογραφικό Κας Κεραμέως
Επάγγελμα:
Δικηγόρος.
Σπουδές:
• Harvard Law School: Μεταπτυχιακός τίτλος νομικής (LL.M.) με ειδίκευση στο δίκαιο της διαιτησίας.
• Πανεπιστήμιο Paris II (Panthéon-Assas): Μεταπτυχιακός τίτλος νομικής με ειδίκευση στο ιδιωτικό διεθνές δίκαιο και τη διαιτησία (summa cum laude).
• Πανεπιστήμιο Paris II (Panthéon-Assas): Πτυχίο νομικής με ειδίκευση στο διεθνές δίκαιο (summa cum laude).
Ξένες γλώσσες:
Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά (βασικές γνώσεις).

Κύριε Πρωθυπουργέ

Η Κα Υπουργός που προφανώς δεν γνώρισε ποτέ την αγωνία και το οικονομικό βάρος των συμμετεχόντων στις Πανελλήνιες εξετάσεις αποφάσισε εν μέσω πανδημίας και τηλεκπαίδευσης, με ομολογουμένως έξυπνο τρόπο, να απαγορεύσει την κατάθεση μηχανογραφικού δελτίου σε σχολές επιλογής τους ακόμη και σε μαθητές με ΕΒΕ άνω του 14.

Η ζημιά που έρχεται για εκπαιδευτικούς φορείς με άδεια Εκπ. Ιδρύματα, οικογένειες, τοπικούς φορείς και οικονομία με φυγή κεφαλαίων στο εξωτερικό θα είναι πολύ μεγάλη και θα την βρείτε μπροστά σας αμείλικτη στις προσεχείς εκλογές.

Αν θέλετε να να σώσετε έστω και την τελευταία στιγμή δίκαια για όλους την κατάσταση που διαμορφώνεται μειώστε οριζόντια με κάποιο ποσοστό την ΕΒΕ ώστε τα ταλαίπωρα παιδιά της τηλεκπαίδευσης και της μάσκας να μπορούν να υποβάλλουν τουλάχιστον μηχανογραφικό.

Δημήτρης
|

@Χάρης, το πρόβλημα είναι το αναχρονιστικό, αντικειμενικό αλλά μη αξιοκρατικό, σύστημα Πανελλαδικών εξετάσεων που σε αυτή ακριβώς τη μορφή ως σύστημα και ως μοναδική μέθοδος εισαγωγής σε Δημόσιο Πανεπιστήμιο, είναι το μοναδικό στην Ευρώπη!
Η εύλογη λύση της δικής σας περίπτωσης θα δημιουργούσε μία άλλη προβληματική περίπτωση και αλυσιδωτά....
Πρέπει κάποια στιγμή , σύντομα, να αλλάξει όλο το πλαίσιο πρόσβασης στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση!

Σίσσυ
|

Επιτέλους, το πρώτο ξεκαθάρισμα θα γίνει στα ΑΕΙ. Σειρά έχει τώρα το Λύκειο. Δεν μπορεί να προάγεται από τη μια τάξη στην άλλη και να παίρνει απολυτήριο .....

ο δικηγόρος
|

ΑΝ , έκανε κάποια σωστά η Κεραμέως, το ποιο σωστό είναι η βάση εισαγωγής,

Καμία υποχώρηση, όχι άλλο ...μπάτε σκύλοι αλέστε ...
|

Είναι αδήριτη ανάγκη να γίνει έστω και τώρα το απαιτούμενο ξεκαθάρισμα σε αυτό που ονομάζεται ελληνικό πανεπιστήμιο (ιδιαίτερα μετά το ολέθριο προεκλογικό νομοθέτημα Γαβρόγλου).
Έχει χαθεί κάθε μέτρο. Να παραπονιούνται όσοι έγραψαν κάτω από την βάση ή/και να κατηγορούν τα τμήματα που έχουν για πρώτη φορά το δικαίωμα να θέτουν το ελάχιστο επίπεδο επιδόσεων για τις σπουδές τους! Σε λίγο θα κατηγορούν και όσους είχαν άριστες επιδόσεις γιατί ανεβάζουν τον μέσο όρο της βάσης!
Γονείς και μαθητές, υπάρχουν και άλλες διέξοδοι ή προσπάθεια για καλύτερες επιδόσεις στις επόμενες πανελλαδικές.

Μειωστε τον συντελεστη
|

Δινουν την εντυπωση παιδοφαγων. Ζησαμε οι περισσοτεροι με ή χωρις εφηβους, δυσκολα.

Random Forest
|

@Χάρης: οι Πανελλαδικές είναι απλά ένας διαγωνισμός, δεν είναι πιστοποίηση γνωστικού επιπέδου. Ο σκοπός του διαγωνισμού είναι εξ' ορισμού ο περιορισμός των εισαχθέντων. Η ΕΒΕ το κάνει λίγο πιο έντονο, αλλά η ουσία είναι ίδια. Με ή χωρίς την ΕΒΕ, για να μπεις στο μαθηματικό εξετάζεσαι σε δύο μαθήματα (φυσική και χημεία) τα οποία δεν υπάρχουν στο πρόγραμμα σπουδών. Αντίθετα, οι υποψήφιοι που εξετάζονται σε μαθηματικά και πληροφορική - το βραβείο Άμπελ το μαθηματικών φέτος πήγε στην πληροφορική (Θεωρία Υπολογισμού/Θεωρητική Πληροφορική) - στο 4ο επιστημονικό πεδίο δεν μπορούν να εισαχθούν στα τμήματα μαθηματικών. Τι να λέμε, τώρα. Για τις σχολές ΗΜΜΥ δεν μπορείς να εισαχθείς εξεταζόμενος στην πληροφορική, και μπορείς εξεταζόμενος στην χημεία. Στο τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στην Βιοϊατρική, μπορείς να εισαχθείς από το 3ο πεδίο (χωρίς εξέταση ούτε στην πληροφορική, ούτε στα μαθηματικά) και δεν μπορείς από το 4ο (με εξέταση τόσο στην πληροφορική, όσο και στα μαθηματικά).

Αλλάριχος Α' ο Βησιγότθος
|

Αυτό πάλι που νομίζει ότι θα μείνει στο υπουργείο επτά 4ετίες, που το βάζεις;
Που αναμορφώνει το δημόσιο σύστημα παιδείας ενώ η ίδια έχει σπουδάσει στο εξωτερικό;
Τα στερνά τιμούν τα πρώτα Νίκη.
Καλά στερνά
#tetelestaimetinNiki#

ΜΑΡΙΝΑ
|

Έλεος με τα ακραία παραδείγματα μαθητών που γίνονται μηχανικοί γράφοντας 3 στα μαθηματικά ή γίνονται γιατροί γράφοντας 5, άλλωστε και αυτός που γράφει περισσότερο στα μαθηματικά μπορεί να χρειαστεί φροντιστήριο για να περάσει μαθήματα του Πολυτεχνείου. Είναι επίσης ξεκάθαρη μια αριστοκρατική αντίληψη για τα Πανεπιστήμια, μα σοβαρά έτσι αντιλαμβανόμαστε το μέλλον των μαθητών μας και της χώρας; (Σκεφτείτε πως μαθητές που αποτυγχάνουν στις δικές μας εξετάσεις τα καταφέρνουν μια χαρά σε ευρωπαικά πανεπιστήμια γιατί τους δίνεται μεγάλη υποστήριξη, κάτι που δε συμβαίνει εδώ.) Η αποτυχία των μαθητών πρέπει να μας προβληματίσει, περιμένουμε αναλύσεις και εξηγήσεις φιλολόγων, μαθηματικών, ποτέ δε συζητάμε τι φταίει για τις χαμηλές επιδόσεις. Αντί να γινόμαστε τιμητές των πολύ χαμηλών επιδόσεων, ας σκεφτούμε πως η υπουργός μπορεί να αξιολογήσει εμάς χαμηλά γι' αυτές. Άλλωστε αυτή είναι η οπτική της.

Αλέξανδρος
|

@Χάρη

Ο γιός σας απλά έγραψε μόλις 20% πάνω από τον μέσο όρο στο πεδίο του, αλλιώς ΔΕΝ θα είχε κανένα πρόβλημα με την ελάχιστη βάση

Γι αυτό τον λόγο και πρακτικά δεν μπορεί να διαλέξει τις υψηλόβαθμες σχολές

στα τμηματα που είναι ένα κλικ πάνω από τα πρώτα δεν θα έχιε πρόβλημα, τι να κάνουμε αντιλαμβάνομαι οτι είναι δύσκολο να καταλάβετε οτι ο γιος σας δεν έγραψε αρκετά καλά για να εισαχθεί στις σχολές υψηλής ζήτησης αλλά αυτό συμβαίνει κάθε χρόνο σε χιλιάδες υποψηφίους, υπάρχει μια πυραμίδα στην προσφορά και στην ζήτηση

Το να μείνει για λίγα μόρια κάποιος έξω δεν είναι όμως κάτι που συμβαίνει με το νέο σύστημα. Και μέχρι πέρσι μπορεί για 1 μόριο κάποιος να πέρναγε στην Τελευταία Ιατρική πχ ενώ με ένα μόριο παρακάτω ήσουν στις φαρμακευτικές.

Τι να κάνουμε κάπου πρέπει να μπει μια γραμμή

(και αυτά λαμβάνοντας υπόψη οτι το υπουργειο στέλνει πολυ περισσότερους από όσους ζητάνε τα πανεπιστήμια, αλλιώς ο ισχολές που γράφετε θα ήταν 2-3.000 μόρια παραπάνω)

Κρατος αναισθησιας;
|

Οταν δεν εισαι συμπονετικος, ευαισθητος σε παιδια, σιγα μην ενδιαφερεσαι για εργαζομενους...

Αλεξάνδρα
|

Είναι απάνθρωπο και εντελώς παράλογο να αποκλείονται από σχολές μαθητές που έγραψαν πολύ πιο πάνω από 10.000 μόρια, καθώς οι Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής είναι για πολλά τμήματα πάνω από 13.000 μόρια. Δημιουργούνται επίσης απίστευτες αδικίες με την ταυτόχρονη εφαρμογή φέτος των συντελεστών βαρύτητας. Δεν ντρέπονται να κάνουν όλα τα πειράματα φέτος σε μια χρονιά απίστευτης ψυχολογικής πίεσης για τους υποψήφιους? Δεν είναι κακό να παραδεχτούνε ότι καλές οι θεωρίες αλλά στην πράξη η ΕΒΕ δημιουργεί αδικίες για πάρα πολλούς υποψήφιους στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού. Είναι αναξιοκρατικό αυτό που πάει να εφαρμοστεί και απίστευτα σκληρό και τιμωρητικό για τους φετινούς υποψήφιους. Έλεος!!!!!

Κε πρωθυπυργε και κα Κεραμεως
|

Οταν καποιος (ειδικα παιδια) περναει δυσκολα, τα βοηθας, δε τους δινεις μια να παει πιο κατω. Εσεις ομως αυτο κανατε με την εβε φετος.

Μη τα διωχνετε τα παιδια! Βοηθηστε τα!
|

Η κακια του πολιτειας-κοσμου βλεπω μεγαλη. Δεν εχω παιδια, ομως τα αδικειται. Επισκεπτομαι κεντρα ψυχικης υγειας και ξερω.

Κωνσταντίνος
|

Σωστό το παράδειγμα του κου Χάρη. Να μειωθεί η ΕΒΕ στο 0,6 αντί 0,8. Αντίστοιχα για τις υπόλοιπες. Προλαβαίνουν.

Διορθωστε το συντελεστη
|

Ζουμε πανδημια, οι επιπτωσεις πολλες. Νοιαστηκε για αυτα παιδια η υπουργος, καταλαβαινει οτι καποια επισκεπτονται ηδη ψυχολογο και λαμβανουν αγωγη, για αυτο τους επεβαλλε τη βαση εισαγωγης, επειδη τους σκεφτηκε? Ποιός εχέφρων άνθρωπος θα συμφωνήσει ότι δυο-τρεις μήνες μαθημάτων θα καλύψει τα κενά μιας τόσο απαιτητικής ύλης και μιας τοσο μα τοσο δυσκολης χρονιας; 

Ψυχρη κυβερνηση
|

Απανθρωπη η εβε αυτη τη χρονια, με χιλιάδες υποψήφιους που έχουν εισπράξει το άγχος των οικογενειών τους, στο βαθμό που δεν δουλεύουν ή που δεν φτάνουν τα επιδόματα για να ζήσουν, ή που ενδεχομένως έχουν νοσήσει, ή ακόμα χειρότερα, έχουν χάσει δικούς τους ανθρώπους. ΓΙΑΤΙ ΦΕΤΟΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ?

Οχι ΕΒΕ για φετος
|

Βαριά η επιβάρυνση των παιδιών της Γ’ Λυκείου με τη ελαχιστη βαση εισαγωγης. Γιατι? Αντί για μέτρα στήριξης εν μεσω πανδημιας και με 534 € για 6 μηνες στους γονεις, ολομέτωπη επίθεση.
Νομοθετησε σκληρά αντιεκπαιδευτικα μέτρα στη μεση μιας πολυ δυσκολης ψυχολογικης και οχι μονο χρονιας, εν μεσω πανδημιας και τεραστιων οικονομικων προβληματων. Τι θα αλλαζε αν εφαρμοζοταν σε κανονικες συνθηκες?

@Κωστας
|

Καλά το ότι δόθηκαν σε μια νύκτα όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα στα κολεγια με τριετή φοιτηση(!) δεν σου λέει κάτι; Σε ποιον πλανήτη ζεις;

Χάρης 01.05
|

Ο γιος σας με 14.650 περνάει στο μαθηματικό Αθήνας γιατί έχει υπερβεί την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής της σχολής αυτής, οπότε μην ανησυχείτε. Απλά δεν έχετε καταλάβει πως λειτουργεί η ΕΒΕ.
Ρωτήστε στο σχολείο και θα σας το εξηγήσουν. Ειλικρινά μην ανησυχείτε!

Χάρης
|

Ο γιος μου έχει γράψει 17 στα μαθηματικά και έχει 14.630 μόρια. Αν ισχύουν οι εκτιμήσεις και η ΕΒΕ*1,2 είναι 14,34 δεν κρίνεται επαρκής για το μαθηματικό Αθήνας παρότι έχει τα μόρια γιατί έχει Μέσο όρο 14,30. Θα μπορούσε όμως να μπει με μικρότερο βαθμό στα μαθηματικά (πχ 15) και με λιγότερα μόρια, αν έγραφε σε κάποιο άλλο μάθημα (π.χ Νέα Ελληνικά 0,2 παραπάνω που του λείπουν + τις 2 μονάδες που θα έχανε από τα μαθηματικά).
Δηλαδή με 17 μαθηματικά και 14.630 μόρια δεν είσαι ικανός για μαθηματικός, με 15 μαθηματικά και 14.430 μόρια είσαι!! (είναι πραγματικό το παράδειγμα)!!
Επίσης ούτε Πολιτικός μηχανικός στην Πάτρα δεν μπορεί να δηλώσει παρότι έχει 1.000 + μόρια παραπάνω από τις προηγούμενες χρονιές, οι χημικοί μηχανικοί στην Κοζάνη και οι Τοπογράφοι του ΕΜΠ προτιμούν να μείνουν χωρίς φοιτητές παρά να πάρουν μαθητές τόσο χαμηλού επιπέδου. Αν ήθελε φυσικός μόνο στα Γιάννινα (Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο έχουν βάλει κόφτη). Αν μάλιστα ήμασταν από την Κρήτη και ήθελε φυσικός έπρεπε να πάει στα Γιάννινα πρώτα και μετά να ζητήσει μεταγραφή!, γιατί στο Ηράκλειο απ' ευθείας δεν θα τον δέχονταν κι ας έχει τα μόρια, κι ας τους μείνουν ένα σωρό θέσεις κενές.
Όλα στο πόδι, και από το υπουργείο και από τις σχολές.
Η Κεραμέως (εμμονική και επικίνδυνη, εκτός αν εξυπηρετεί συμφέροντα) είπε σήμερα ότι την ενδιαφέρει να μπαίνουν στις σχολές φοιτητές που θα μπορούν να αποφοιτήσουν και το πανεπιστήμιο να τους ανοίγει δρόμους ζωής (καμμία σχέση με την πραγματικότητα), τα κανάλια θα πουν ότι φέτος δεν θα μπουν μαθηματικοί με 2 και με 3, οι σχολές που έβαλαν 1,2 συντελεστή επαύξησης της ΕΒΕ νομίζοντας ότι θα αποκτήσουν κύρος αμφιβάλω αν έχουν καταλάβει τι έχουν κάνει, κανείς δεν διορθώνει ένα λάθος που βγάζει μάτια και θα την πληρώσουν παιδιά καλοί μαθητές, που προσπάθησαν και τους κλείνουν τους δρόμους ζωής (μάλλον αυτό κατάφερε η Κεραμέως).

Κώστας
|

Να πάνε να μάθουν καμιά τέχνη και να αφήσουν τα πανεπιστήμια αυτοί που δε μπορούν. Έτσι γίνεται παντού στον κόσμο.

Μπράβο
|

Η μεγαλύτερη τομή και εξορθολογισμός της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Τα αποτελέσματα θα αρχίσουν να φαίνονται σε 4-5 χρόνια.
Καλύτερα ΑΕΙ, ποιο συνειδητοποιημένοι και ευτυχισμένοι νέοι που θα σπουδάζουν και θα ασχολούνται με αυτο που μπορούν και θέλουν.
Ας σταματήσουμε να δημιουργούμε νέους και νέες που βιώνουν την αποτυχία και την απαξίωση σε σπουδές που δεν μπορούν (την συγκεκριμένη χρονική στιγμή στην ζωή τους) και δεν θέλουν πραγματικά.
Μπράβο !!!

Το είπαμε και το ξανά είπαμε
|

Με την ελάχιστη βάση εισαγωγής θέλει να στραγγισει κάποιες σχολες ΑΕΙ από φοιτητές σταδιακά για να τις κλείσει με έμμεσο τρόπο απλά γιατί δεν θέλει να παρει το πολιτικο κοστος και να τις κλείσει άμεσα, μετατασοντας η στέλνοντας στην συνταξη τους καθηγητές.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ