Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγή θα “σβήσει” τμήματα και ενδεχομένως Πανεπιστήμια από τον ακαδημαϊκό χάρτη εάν η Ν. Κεραμέως δεν υποχωρήσει στις “πιέσεις”

Την πρώτη “γεύση” , ποια τμήματα ή κι ενδεχομένως Πανεπιστήμια , θα “σβήσουν” από τον ακαδημαϊκό χάρτη θα τον πάρουμε την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου, όταν θα ανακοινωθούν οι βάσεις και τα ονόματα των επιτυχόντων.
Ο αποκλεισμός πάνω από 26.000 υποψηφίων από τα ΓΕΛ και επιπλέον ενός αριθμού- που ακόμη δεν έχει προσδιοριστεί- από τα ΕΠΑΛ, θα αφήσει:
τμήματα χωρίς πρωτοετείς φοιτητές, το επόμενο ακαδημαϊκό έτος ή και μετρημένους στα δάχτυλα.
Μετά από τα φετινά αποτελέσματα, τα τμήματα αυτά θα βρεθούν σε χειρότερη θέση του χρόνου, καθώς λογικό είναι οι υποψήφιοι να μην τα προτιμούν όταν θα έχουν στο μυαλό τους το ενδεχόμενο σε τέσσερα χρόνια να μη λειτουργούν.
Έτσι το υπουργείο Παιδείας με βάση αυτό το αποτέλεσμα της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής , εκ των πραγμάτων , θα “δρομολογήσει τον νέο ακαδημαϊκό χάρτη, αρχής γενομένης μετά από τέσσερα χρόνια, εκτός και αν υπάρχουν σκέψεις συγχωνεύσεων τμημάτων από το επόμενο ακαδημαϊκό έτος.
Ολα τα παραπάνω θα συμβούν εάν η υπουργός Νίκη Κεραμέως δεν ενδώσει στις πιέσεις που δέχεται να περιοριστεί ο αριθμός των υποψηφίων που θα αποκλειστεί από τα ΑΕΙ.
Για να περιοριστεί ο αριθμός των περίπου 30.000, συνολικά, που θα αποκλειστούν από τα ΑΕΙ, η υπουργός Παιδείας έχει τις εξής εναλλακτικές επιλογές:
Πρώτη επιλογή
Α. Να μειώσει οριζόντια τον συντελεστεί 0,80 -1,20 που όρισαν οι Γενικές Συνελεύσεις των τμημάτων κατά 20%, και
Β. Να επιτρέψει στους 30.000 υποψηφίους που έχουν αποκλειστεί να συμπληρώσουν νέο Μηχανογραφικό τον Σεπτέμβριο μόνο για τις κενές θέσεις που θα μείνουν από τα αποτελέσματα του πρώτου Μηχανογραφικού.
Δεύτερη επιλογή
Να μειώσει οριζόντια τον συντελεστεί 0,80 -1,20 που όρισαν οι Γενικές Συνελεύσεις των τμημάτων κατά 20%, από το πρώτο Μηχανογραφικό, κάτι που δεν μπορεί να κάνει διότι ο χρόνος δεν το επιτρέπει. Ακόμη και αν υπήρχε αυτή η πρόθεση οι υποψήφιοι θα έπρεπε να το γνωρίζουν πριν συμπληρώσουν το Μηχανογραφικό.
Οι προθέσεις της υπ. Παιδείας
Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες του esos, στις προθέσεις της Ν. Κεραμέως είναι να μην υποκύψει σε πιέσεις και να μην εφαρμόσει καμία από τις παραπάνω δύο επιλογές.
Η υπουργός Παιδείας θεωρεί ότι με την εφαρμογή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, για πρώτη φορά εξορθολογίζεται η τριτοβάθμια εκπαίδευση με σημαντικά θετικά αποτελέσματα για την ελληνική κοινωνία και τον φορολογούμενο πολίτη.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ υπέγραψαν Σύμφωνο Συνεργασίας
- Οι δράσεις του Πανεπιστημίου Πατρών
- Συνέδριο: " Γκέοργκ Λούκατς. Ιστορία και ταξική συνείδηση: 100 χρόνια μετά"
- Καμία αναφορά του πρωθυπουργικό στο υπουργικό Συμβούλιο στο νομοσχέδιο για τα μη Κρατικά Πανεπιστήμια
- Κ. Πιερρακάκης:Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί μια από τις μεγάλες προκλήσεις της εποχής μας
- Αιτήσεις για αποσπάσεις εκπαιδευτικών ως επιστημονικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
- Αιτήσεις για θέσεις Προϊσταμένων στο Ι.Ε.Π.
- Απολογισμός έργου του Πρύτανη του ΑΠΘ Καθηγητή Δημητρίου Κωβαίου
- Ενδοσχολικοί Αγώνες Καλαθοσφαίρισης 3Χ3, Πετοσφαίρισης 4Χ4 (μικτών ομάδων), Ποδοσφαίρου 5Χ5 και Χειροσφαίρισης 6Χ6 μαθητ...
- Ορίστηκε αναπληρωματικό μέλος του ΔΣ του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.).
Σχόλια (44)
Παρακαλώ την κυρία ΚΕΡΑΜΕΩΣ να ρίξει νερό στο κρασί όπως λέμε !! Είναι πολυ άδικο μετά από μια τόσο δύσκολη χρόνια , που τα μαθήματα δεν έγιναν σωστά λόγω Covid 19 να επιβάλει την ΕΒΕ φέτος !! Καλύτερα να μελετηθεί η ΑΔΙΚΗ ΑΥΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ για του χρόνου και να μην μείνουν από ΤΕΙ ΑΕΙ χιλιάδες μαθητές που υπό δύσκολο χειμώνα έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους!! Σας παρακαλώ κυρία Κεραμέως βάλτε το χέρι στην καρδιά σας και διορθώστε αυτο το τεράστιο ΛΑΘΟΣ! Ευχαριστώ !
Πηγαίνετε πίσω το χρόνο, εκεί στα μέσα της Β λυκείου του 19.... κάτι και προσθέστε κοροναιό και συνεχίστε με όλη την Γ λυκείου μέσα στο σπίτι .Μαρτη καιρό δώρο η ΕΒΕ Ιούνιο εφαρμογή επί των γραπτών σου.Παρόλα αυτά ξέρεις ότι η ταπεινή σχολή που θέλεις έχει 6900 μόρια , γράφεις 7500 και σου λέει το site minedu sorry you lose δεν κάνεις μηχανογράφα καν.Να σαι καλά ανάλγητη ΝΔ .
Βασικά θα γίνει μπάχαλο. Δεν μπορεί κάποιος να δηλώσει σχολές που ήταν 2000 μόρια πάνω και μπορεί να δηλώσει σχολές με 4000 μόρια κάτω γιατί έδωσαν άλλο συντελεστή στην εβε. Οι κενές θέσεις θα είναι περισότερες και λόγω χάους που θα νομίζει κάποιος ότι περνά αλλά τελικά δε θα μπει και πιθανά θα υπάρξουν κενές θέσεις και στην Αθήνα. Υπάρχουν και άλλες λύσεις για τα τήματα. Μπορούν να δοθούν περισσότερες θέσεις στα ΕΠΑΛ, να κοπεί η εξέταση μαθηματικών και φυσικής π.χ. σε γεωπονικά, οι μαθηματικοί να εξετάζονται μόνο μαθηματικά και γλώσσα λέω τώρα ... για τα πάντα υπάρχει μια σχετικότητα. Η κατεύθυνση όλων και περίσσοτερων στο 4ο πεδίο δείχνει ότι τελικά στις θετικές επιστήμες θέλει προετοιμασία από προηγούμενες τάξεις που κάνουν όλο και λιγότεροι. Επίσης, αυτοί που έγράψαν χαμηλά αφού μπορούν να σπουδάσουν στο εξωτερικό και στα ισότιμα πια ιδιωτικά γιατί όχι και στα δημόσια; Αλλά αυτή την κυβέρνηση δε θέλατε; Να πει κανείς καλά να πάθετε; Όχι ...
Η ΕΒΕ πρέπει μα εφαρμοστεί όπως σε όλο τον κόσμο! Εφόσον κατάργησαν τα ΤΕΙ αυτά συμβαίνουν! Κατάργηση και πολλών τμημάτων γιατί δεν υπάρχει λόγος συντήρησης !
Πώς δουλεύει η Αριστεία!
Η κόρη μου έπιασε περίπου 17.000 μόρια. Στο ειδικό μάθημα (Αγγλικά) έγραψε 9.2 Στο τμήμα Επικοινωνίας του Παντείου δεν εισάγεται (ΕΒΕ Αγγλικά 1,00) ενώ εισάγεται στο τμήμα Επικοινωνίας του ΕΚΠΑ(ΕΒΕ 0,8).
Το πόσο καλά δομημένο είναι το σύστημα εισαγωγής είναι ότι το μάθημα με συντελεστή 1,3 (Αρχαία) είναι γνωστικά απαραίτητο σε λιγότερα από τα μισά τμήματα της πεδίου ενώ το νέο μάθημα Λατινικά είναι απαραίτητο σε ελάχιστα τμήματα του πεδίου. δηλ. είναι πιο σημαντικό να ξέρουν οι υποψήφιοι φοιτητές στα γνωστικά αντικείμενα Κοινωνιολογία, Ψυχολογία, Επικοινωνία, Διεθνείς σχέσεις, Πολιτικές επιστήμες Λατινικά και όχι Κοινωνιολογία.
Αυτά τα παραδείγματα δείχνουν πόσο πρόχειρο, αντιεπιστημονικό και αντικοινωνικό είναι το μέτρο της ΕΒΕ.
Ο ΑΙΝΣΤΑΙΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΓΟΤΑΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ.
1. Η απάτη έχει πάντα ωραία όψη! Αλλιώς δεν θα πετύχαινε τον σκοπό της. Ας το θυμόμαστε αυτό.
2. Να θυμίσω σε κάποιους εθελοτυφλούντες ότι ΟΛΟΙ είμαστε φορολογούμενοι, επομένως η ανταποδοτικότητα του συστήματος αφορά ΟΛΟΥΣ.
3. Για όσους αιθεροβάμονες, ρομαντικούς, παρωπιδοφόρους και άλλους εκτός πραγματικότητος φαντάζονται ότι θα εξοικονομηθούν πόροι για να στηριχθούν οι άλλες βαθμίδες της εκπαίδευσης, αρκεί να ρίξουν μια ματιά στο νέο σχέδιο νόμου για να διαπιστώσουν ότι αυτό το κράτος θεωρεί τα σχολεία βαρίδια και κάνει ό,τι μπορεί για να αποτινάξει από πάνω του τις υποχρεώσεις απέναντί τους (τις ούτως ή άλλω0ς ανεπαρκείς).
4. Απύθμενο το θράσος της υπουργού που εξαναγκάζει τους πρυτάνεις να "προτείνουν" τα μέτρα που η ίδια θέλει ώστε να αποποιηθεί αργότερα την ευθύνη.
4. Αν κάτι πέτυχε η Κεραμέως και η κυβέρνηση που εκπροσωπεί είναι να διχάσουν εξαπατώντας.
5. Τελικά όλοι έχουμε άποψη για όλα. Ξερόλες ή απλά άσχετοι???
Κυρία Κεραμεως είναι άδικο να αφήσετε έξω από σχολές παιδιά που αν και περάσανε κοροναιο δεν τα παράτησανε και συνεχίσανε το διάβασμα και προσπαθήσαμε πολύ δείξτε το σεβασμό σας αυτό ζητω
Πραγματικά στην Ξάνθη δεν ξέρω γιατί έβαλαν συντελεστή 1,1 στο σχέδιο... Παντως 15,5 ΜΟ δεν νομίζω να δούμε ούτε στο γραμμικό γιατί μετράνε και οι επιδόσεις των ΕΠΑΛ που κατεβάζουν λίγο τον ΜΟ.
Αδιανόητο να αλλάζουν τελευταία στιγμή τα δεδομένα σε υποψηφίους που μέχρι τον Φεβρουάριο του 2021 διάβαζαν ΦΕΚ και Εγκυκλίους που ανέφεραν ως απαιτούμενο το 10 στο σχέδιο... Και μιλάμε για ένα μάθημα που κατ ουσίαν σε υποχρεώνει το κράτος να πληρώσεις και να πας σε φροντιστήριο αφού δεν σου το διδάσκει... Και αφού ξεκίνησες προετοιμασία στην Α Λυκείου πχ ξέροντας ότι αρκεί η βάση, μετά το Πάσχα να σου λένε ότι θες και ένα 14 με 15 στα σχέδια. Τα οποία σημειωτέον δίνουν μόνο από 2000 μόρια το καθένα, ενώ πχ τα μαθηματικά δίνουν 6600 μόρια αλλά για αυτά (που το σύστημα τα αξιολογεί ως τόσο σημαντικά) δεν υπάρχει ελάχιστη βάση, ούτε καν το 10.
Κυρία Κεραμεως εγώ θα ήθελα να σας ζητήσω να δείξετε επιείκεια γιατί υπήρξαν παιδιά που περασανε τον ......κοροναιο και πάλι συνεχίσανε. το διάβασμα δεν τα παρατήσανε δείξτε το σεβασμό σας και σε αυτά τα παιδιά που προσπαθήσαμε για το καλυτερο
Η κυρία κεραμεως πρέπει να σκεφτεί ότι πολλά παιδιά περάσανε κοροναιο και πάλι δεν εγκαταλείψαμε συνεχίσαμε το διάβασμα με όλη τη δύναμη της ψυχής τους γιατί πάνω από όλα αρκεί η προσπάθεια αλλά και η αλληλεγγύη και ο σεβασμός σας σε αυτή την προσπάθεια αυτών των παιδιων
Μάλλον δεν έχετε καταλάβει πως λειτουργεί η ΕΒΕ...
Οι κενές θέσεις θα είναι περισσότερες διότι πολλά τμήματα δεν κατάλαβαν πώς δουλεύει η ΕΒΕ και έβαλαν ότι νάναι.
Για παράδειγμα στην Αρχιτεκτονική της Ξάνθης έβαλαν συντελεστή ΕΒΕ 1,1 στο σχέδιο.
Ο ΜΟ του σχεδίου αναμένεται να φτάσει το 15,5, οπότε η ΕΒΕ για το σχέδιο στην Ξάνθη θα είναι 17,1, οπότε μένει με καμιά δεκαριά πρωτοετείς (το πολύ).
Καραμέλα έχει γίνει το 2,3,4. Μάλλον δεν γνωρίζουν όσοι το επικαλούνται ότι θα μείνει έξω από τη Ναυτιλιακών σπουδών Υποψήφιος με 17500 μόρια(βάση γύρω στα 16000) αλλά με 13 στα Αγγλικά. Επίσης αριστούχος με πάνω από 18000 μόρια και 14.5 στο σχέδιο δεν μπορεί να δηλώσει Αρχιτεκτονική. Γιατί επικρατεί η άποψη ότι αυτός που έγραψε κάτω από τη βάση σε ένα μάθημα με αποτέλεσμα να πέσει κάτω από την ΕΒΕ, να αποκλείεται; Έχετε σκεφτεί ότι υπάρχουν παιδιά που τους καταβάλει το άγχος ή έχουν ατυχία σε ένα μάθημα και αποκλείονται από τα ΑΕΙ; Ας μου εξηγήσει κάποιος υπέρμαχος της ΕΒΕ, γιατί το υπουργείο μείωσε 150 θέσεις Διοίκησης Επιχειρήσεων από ΑΕΙ της Αθήνας και τις τοποθέτησε στα ΓΡΕΒΕΝΑ!!
δεν υπάρχουν υποδομές στην περιφέρεια, παλιά κτίρια αν υπάρχουν, μικρές αίθουσες, έλλειψη εξοπλισμού....αυτά για να διορθωθούν χρειάζονται λεφτά.
Δεν έχει νόημα να πετάμε λεφτά έτσι...ας τα δώσουν να γίνει κάτι παραγωγικό στην περιφέρεια και ας σταματήσει η 'μισθοδοσία' με διάφορους τρόπους...στρατόπεδα, υπηρεσίες, επιδοτήσεις κτλ κτλ...
Όχι αλλά ΑΕΙ! Όχι βάσεις σχεδόν μηδενικές! Εξορθολογισμός τώρα!
Η άλλη όψη του νομίσματος είναι ότι σε 4 πόλεις ζει το 80% του πληθυσμού, ενώ σε 1,5 πόλεις υπάρχουν σοβαρές υποδομές. Τι νόημα έχει να τους στέλνεις τους φοιτητές στην περιφέρεια, με τεχνητή μείωση της προσφοράς; Για να γνωρίσουν την πατρίδα μας; Για να "αναπτυχθούν" (χα!) στην περιφέρεια νοικιάζοντας διαμερίσματα και πουλώντας φαγητά; Ορθολογικό είναι να εστιάζεις σε 2-3 μεγάλα hubs, και εκεί να δημιουργείς μεγάλα campus. Εκεί που είναι ο κόσμος. Όχι να ιδρύουμε τμήματα εδω κι εκει στα χωριά και να προσποιούμαστε ότι είναι ΑΕΙ "ισότιμα" κλπ. Στα χαρτιά ίσως, επι της ουσίας όχι.
Και 300 φοιτητές μπορείς να διδάξεις, και 500 μπορείς σε ένα τμήμα. Αρκεί να επενδύσεις στις υποδομές του, τις οποιές βελτιώνεις αντί να χτίζεις απο το μηδέν σε μια μακρινή πόλη στο πουθενά.
Πάλι τα ίδια με μεταφορά θέσεων από την Αθήνα στην επαρχία. Σε σχολές χωρίς ερευνητικό έργο και καθηγητές που πάνε αυθημερόν από την Αθήνα. Μεταφορά αυτών των πόρων στα Πανεπιστήμια που κάνουν έρευνα. Έχουμε 1000 Λύκεια και 450 τμήματα ΑΕΙ.
Δεν κάνουν όλοι για το Λύκειο, δεν κάνουν όλοι για το Πανεπιστήμιο. Βάση το 10 και κατάργηση της ΕΒΕ. Χιλιάδες μαθητές εγκαταλείπουν το πανεπιστήμιο, αφού πρώτα έχουν καταξοδέψει τους γονείς τους.
Οι ευθύνες βαραίνουν πρωτίστως τους Πρυτάνεις που παριστάνουν τον «Πόντιο Πιλάτο». Γιατί όταν έδωσαν τις θέσεις (55.000) αυτομάτως δε γκρίνιαξαν αφού το Υπουργείο τις αύξησε. Δευτερευόντως η ευθύνη βαραίνει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ τον Π/Θ της χώρας , ο οποίος προφανώς δεν γνωρίζει το θέμα ?? Ίσως να ισχύει αυτό. Ο παραλογισμός εφαρμογής της ΕΒΕ σε αυτό το έτος , όταν νομοθετήθηκε περί Φεβ ή Μάρτιο του 2021, είναι κάτι που συμβαίνει πρώτη φορά στα εκπαιδευτικά δεδομένα της χώρας… ΡΑΝΤΕΒΟΥ στις κάλπες λοιπόν… Τέως ορκισμένος Νεοδημοκράτης !!
Για ποιο λογο εβε στα ειδικα μαθηματα;Αφου υπαρχει τοσα χρονια η βαση του 10.Ας σταθουν μπροστα σε εναν αριστο μαθητη να του πουν οτι με το ζορι περναει ιωαννινα επειδη εγραψε μονο 5 20αρια αλλα στο γραμμικο εγραψε 13.
Αν μεταφερθούν θέσεις από τα "υδροκεφαλα" τμήματα Αθηνών και Θεσσαλονίκης στα περιφερειακά ιδρύματα και αυτά δεν θα κλείσουν και η εκπαίδευση των φοιτητών θα είναι πιο αποτελεσματική και επιτυχής. Είναι δυνατόν τμήματα στην Αθήνα να εγγραφούν 200 και 300 φοιτητές;
Ασχολουμαστε με την ΕΒΕ και μας διαφευγει η ουσια.ΓΙΑΤΙ το ενα τριτο των υποψηφιων γραφει κατω απο τηβαση ;Σχεδον ολα αυτα τα παιδια φευγουν απο το δημοτικο με αριστα,συνεχιζεται το ιδιο στο γυμνασιο,στην Α και Β λυκειου και φτανουμε στις πανελλαδικες και εδω αποκαλυπτεται η γυμνια του εκπαιδευτικου μας συστηματος.Ταπαιδια μας αδυνατουν να κατανοησουν ενα κειμενο,να συνταξουν κατανοητο κειμενο,να εκφραστουν,να εκτελεσουν απλες μαθηματικες πραξεις.Μηπως φταιει αυτη χαλαροτητα;Μηπως καλλιεργησαμε ολα αυτα τα χρονια την ψευτικη εντυπωση στα παιδια και τους γονεις οτι ολοι ειναι ικανοι για ολα και μαλιστα με την ελαχιστη προσπαθεια;Ειναι δυνατον μαθητες που ερχονται στο σχολειο χωρις βιβλια-και δεν ειναι λιγοι-να εχουν την ψευδαισθηση οτι τους ανηκει μια θεση σε ΑΕΙ;Τι μαθηματικους ,φιλολογους ,φυσικουςκ.λ.θα βγαλουμε οταν στο βασικο τους μαθημα γραφουν κατω απο τηβαση;Παλιοτερα τα φροντιστηρια ανθιζαν στη μεση εκπαιδευση,τωρα γνωριζουν πεδιο δοξης λαμπρον στα ΑΕΙ.Ειναι καιρος λοιπον ολοι να δουμε την ουσια του προβληματος.Τοεκπαιδευτικο μας συστημα θελει αναδιαρθρωση εκ θεμελιων.Αν συνεχισουμε ετσι σε λιγα χρονια αυτοι που θα γραφουν πανω απο τη βαση θα αποτελουν εξαιρεση.
Καμία υποχώρηση. Ούτως ή άλλως αυτοί που έμπαιναν με χαμηλές βαθμολογίες δεν πήγαιναν καθόλου ή εγκατέλειπαν μετά από λίγο. Οι μόνοι που επωφελούνταν από το παλιό καθεστώς ήτα τα μέλη ΔΕΠ σε τμήματα σχεδόν χωρίς φοιτητές. Εξ ορθολογισμός και διοχέτευση των εξοικονομούμενων ποσών στις υπόλοιπες εκπαιδευτικές δομές.
Μήτσο, αληθεύει ότι η ΕΒΕ στο Γραμμικό Σχέδιο για αρχιτεκτονικές είναι 15,5 ή το ανέφερες σαν υποθετικό παράδειγμα.
Έχω παιδί που έγραψε κοντά στις 20.000 και έχει βαθμό στο Γραμμικό Σχέδιο 14,5. Καταλαβαίνεις τι γίνεται.
Μήπως έχει κανείς πληροφόρηση για την ΕΒΕ στο Γραμμικό;
Όσοι είναι υπέρ μιας τέτοιας ΕΒΕ, τι έχουν να πούν σ' αυτό παιδί και σε κάθε παιδί που είναι σε μπροστά σε μια παραπλήσια κατάσταση;
Έπρεπε να εφαρμοστεί η ΕΒΕ! Τόσα Χρόνια μιλάμε για το τέλμα των ΑΕΙ ! Γιατί να συντηρούνται τόσες σχολές και τμήματα; Έλεος πια!
Εδώ θα μείνουν έξω από σχολές μαθητές με 19000 μόρια επειδή δεν έπιασαν την ΕΒΕ σε ένα ειδικό μάθημα.Θελετε παράδειγμα;Γραμμικό σχέδιο ΕΒΕ 15.5 στις περισσότερες αρχιτεκτονικές σχολές.
Η ΕΒΕ είναι γενικά σωστό μέτρο. Αν όλοι αυτοί που υποστηρίζουν το να εισάγονται στα πανεπιστήμια μαθητές με βαθμολογία 6 ,7 και 8 ,πιστεύουν πως κάτι τέτοιο είναι παιδαγωγικά ορθό τότε τι να πω. Δηλαδή πρόκειται για μαθητές που στην ουσία δεν έχουν ανοίξει βιβλίο και γι'αυτό πρέπει να επιβραβευθούν κιόλας. Ντροπή πια. Το πανεπιστήμιο πρέπει είναι πανεπιστήμιο και όχι χώρος ατόμων που σε μεγάλο ποσοστό δε γνωρίζουν ούτε τα βασικά.
Όταν έρθει η ώρα να κλείσουν όχι μόνο δεν θα κλείσουν αλλά θα φτιάξουν κι άλλα όπως όλοι οι προηγούμενοι.
Φετος δεν υπαρχει ΕΒΕ για τους αποφοιτους που θα μπουν με το 10%(απλη δηλωση μηχανογραφικου). Καποια στιγμη ειχε αναφερθει μηπως εχουν μια ιδιοτυπη ΕΒΕ (0.75 της τρεχουσας) αλλα στο Φεκ δεν υπαρχει καμμια αναφορα για φετος αλλα και για του χρονου(αποφοιτοι του 2020..).
Τα επομενα ετη θα υπαρχει ΕβΕ και για το 10% (της χρονιας των αποφοιτων)
Τεράστια αδικία, αναλγησία για τα παιδιά που υπέφεραν από την πανδημία και απίστευτη προχειρότητα. Κάτι που είναι εξόφθαλμα άδικο δεν το βλέπει ο Πρωθυπουργός; Έχει χαθεί κάθε ίχνος ευαισθησίας μπροστά στο οικονομικό όφελος; Και τα χρήματα που θα φύγουν στο εξωτερικό;
Γι' αυτό έστω και την ύστατη ώρα ας πρυτανεύσει η λογική.
Σελίδες