Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Πρωτοτυπία νομική στο πολυνομοσχέδιο του υπ. Παιδείας

Δημοσίευση: 19/07/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Πάλι εξαφανίστηκε η διδακτική υπηρεσία των υπηρετούντων στα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο κατατέθηκε, προς ψήφιση, στη Βουλή.

Κατά μυστήριο τρόπο οι Υ.Α. όριζαν ότι οι θητείες στον παλαιό θεσμό ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. είναι διδακτική και διοικητική.

Στο πολυνομοσχέδιο έμεινε μόνο η διοικητική πετώντας στα σκουπίδια τον κόπο και αγώνα τόσων ανθρώπων που επιμόρφωσαν εκατοντάδες εκπαιδευτικούς στις νέες τεχνολογίες με βιωματικά εργαστήρια (όχι θεωρίες μέσω τηλεκπαίδευσης) τα απογεύματα και σαββατοκύριακα  χωρίς πληρωμή.  

Το παράδοξο του ελληνικού κράτους είναι ότι η υπηρεσία τους τους χορηγεί βεβαίωση υπηρεσιακής κατάστασης μετρώντας την θητεία στα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. σαν διοικητική και διδακτική και όταν πάμε στο νομοσχέδιο στελεχών η διδακτική δια μαγείας εξαφανίζεται. Ισονομία; νομικό παράδοξο; Πρωτοτυπία νομική;

Αν δεν πας για στέλεχος έχεις 20 διδακτικά αν πας για στέλεχος έχεις 10..

Διορθώστε την αδικία κυρία  υπουργέ.

Π.

Σχόλια (47)

 
Πέτρος
21 Ιουλ 2021 19:52

αφιερωμένο για όσους πιστεύουν ότι μόνη διδακτική είναι στην τάξη:

όλοι όσοι έχουν μείωση ωραρίου για διοικητικό /συνδικαλιστικό έργο εκτός τάξης, γιατί παίρνουν το σύνολο της διδακτικής προϋπηρεσίας;

Δεν έπρεπε να παίρνουν για όσες μόνο ώρες είναι στην σχολική τάξη και όχι στα γραφεία, υπηρεσιακά συμβούλια, συνδικαλιστικές απαλλαγές κλπ

Είναι δικαιοσύνη αυτό; σας πειράζουν όσοι είχαν διδακτικό έργο από εγκυκλίους του ίδιου του Υπουργείου αλλά ο συνδικαλιστής που είναι σε ένα γραφείο και συνεδριάζει με διοικητικά θέματα παίρνει διδακτική; Ο Διευθυντής κάνει γραφειοκρατικό έργο το μέγα μέρος του ωραρίου του και παίρνει διδακτική για έργο στο γραφείο;

Το διάστημα Ιούλιο-αυγουστο που κάνετε μάθημα σε σχολική τάξη;

Περίεργο εγωιστικό αίσθημα δικαιοσύνης έχετε.

 
Αντώνης
21 Ιουλ 2021 09:41

Εγώ τόσα χρόνια εκπαιδευτικός περνάω καλά με τα παιδιά στην τάξη, δουλεύουμε και μαθαίνουμε όσο το δυνατόν πιο ευχάριστα σε καλό κλίμα.
Έχω διδάξει σε αθλητικά σχολεία, ΙΕΚ, επιμορφώσεις, τάξεις με πολυ πολιτισμική σύνθεση και πάντα το χαίρομαι και δεν έχω πρόβλημα..
Ξεχνάω πότε πέρασε η ώρα και έφτασε το κουδούνι.

Γιατί κάποιοι σχόλια και μάχιμοι "Λιώνουν" στην τάξη;

 
Έλεος
20 Ιουλ 2021 16:40

Δεν βλέπουν κάποιοι ότι παίζουν το παιχνιδάκι της υπουργού, να διασπάσει τον κλάδο? Αυτό κάνουν πάντα οι πολιτικοί. Διαίρει και βασίλευε. Έχουμε χωριστεί σε μάχιμους και μη μάχιμους? Τί ανέκδοτα είναι αυτά? Θα βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας δηλαδή? Και αυτοί που είναι τώρα στελέχη, από την τάξη ξεκίνησαν. Δεν διορίστηκαν Διευθυντές και Σύμβουλοι.
Έκανε δηλαδή την "εξυπνάδα" ο Γαβρόγλου με τα διδακτικά και η Κεραμέως (που τον κατηγορούσε για τον 4547) τα πήρε κι έκανε και κακό copie paste. Κι εμείς τώρα θα μαλώνουμε μεταξύ μας, ποιός διδάσκει και ποιός όχι? Όσοι δηλαδή είναι σήμερα στην τάξη είναι δάσκαλοι..... κι όσοι δεν είναι, τί είναι δηλαδή? Διοικητές? Στελέχη ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ λέγονται.

 
Κώστας
20 Ιουλ 2021 14:57

Αυτός ο κος Σχόλιο δεν μας είπε:

α) που διδάσκει Ιούλιο-Αύγουστο και παίρνει διδακτική προϋπηρεσία;

β) Γιατί δεν έχει πρόβλημα με τα κεσυ που παίρνουν διδακτική προϋπηρεσία αποσπασμένοι σε γραφεία;

Ότι νάναι..

 
@ Σχόλιο
20 Ιουλ 2021 13:50

Με τέτοιο πύρινο λόγο μάλλον κάτι πρόβλημα υπάρχει..
Δικά σου είναι τα σχολεία να λες ποιος μέσα και ποιος έξω;
Ένας δημόσιος υπάλληλος στην εκπαίδευση είσαι και με τόσο σθένος που αγωνίζεσαι να στηρίξεις αστήριχτες θέσεις κάτι πρόβλημα υπάρχει.

Εγώ είμαι στο δημόσιο σχολείο πάνω από 25 χρόνια, συνεργάστηκα με όποιο διευθυντή και συνάδελφο ήρθε στο σχολείο από οπουδήποτε χωρίς να νιώθω το σχολείο είναι κτήμα που άφησε ο πατέρας μου και το απειλεί κάποιος.
Και θα συνεχίσω μάχιμος μέχρι τα 40+ χρόνια χωρίς ξενοφοβίες και κακία ενάντια σε συνάδελφο που υπηρέτησε αλλού.
Περίεργα σκέφτεσαι....

 
@ Σχόλιο
20 Ιουλ 2021 12:06

Να ξερες πως ακούγεσαι... όλα τα κάνεις εσύ τέλεια, όλα υπέρ σου, το σχολείο είναι κλειστό στους καθηγητές, μαθητές και γονείς και έχει το αυτοδιοίκητο (κάτι σαν το βατικανό), εσύ δικαιούσαι τα πάντα επειδή είσαι στην τάξη και όλοι οι άλλοι είναι ανάξιοι, να λιώσουν στο μάθημα...σαν να κάνεις αγγαρεία και να μην αγαπάς αυτό που κάνεις ...
δες και λίγο παραέξω από το προυάλιο του σχολείου
Κανείς να μην παίρνει διδακτική μόνο οι εκπαιδευτικοί της τάξης και να γίνονται διευθυντές μόνο αυτοί (ελα ντε που δεν κάνουν αίτηση όταν έρθει ώρα γιατί δεν θέλουν σκοτούρες)..
Το 90% των υπηρετούντων στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι στην τάξη τους και κάνουν μάθημα αλλά με συναδέλφους με τέτοια σκεπτικά δεν θα τους δώσετε τη διδακτική επειδή παλιά υπηρέτησαν στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ

 
@ Μάχιμος εκπαιδευτικός της τάξης
20 Ιουλ 2021 11:33

Συμφωνώ με το ότι όλοι προσφέραμε, καθένας από τη θέση του αυτό που μπορούσε. Τιμή και δόξα στους μάχιμους εκπαιδευτικούς που παλεύουν με αντίξοες συνθήκες να μεταδώσουν γνώση.

Αλλά μην μπερδεύουμε τα πράγματα: διδακτική δεν είναι μόνο η διδασκαλία στην τάξη. διδακτική προϋπηρεσία παράγει ότι έχει να κάνει με παροχή γνώσεων, κατευθύνσεων, άνοιγμα νέων οριζόντων και βοήθεια σε κάποιον να βελτιώσει τις δεξιότητές του ακόμα και να λύσει και να καταλάβει τα τεχνικά προβλήματα του από που προέρχονται και πως αντιμετωπίζονται.

Έτσι τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ παρήγαγαν διδακτικό έργο και δικαιούνται προϋπηρεσία έστω και ένα κλάσμα του καθηγητού της τάξης. Το σωστό να λέγεται.

Και αφού όλοι είμαστε υπέρμαχοι της αλήθειας και του έργου, δεχόσαστε όλοι να παίρνει ο καθηγητής της τάξης διδακτική προϋπηρεσία Χριστούγεννα-Πάσχα-Ιούλιο-Αυγουστο που δεν ασκεί διδακτικό έργο, αλλά δεν θέλετε να πάρει καθόλου μόρια αυτός που άσκησε σαν τμήμα των καθηκόντων του διδακτικό-καθοδηγητικό έργο.

Κάπου ακούγεται τα θέλω όλα για μένα και τίποτα για τον άλλο επειδή έτσι θέλω, άσχετα με τι έλεγαν οι Νόμοι τότε και τι λέει η λογική

Και φτάνει πια αυτή η ταύτιση διδακτικής προϋπηρεσίας με τη σχολική τάξη (δείχνει μια προσκόλληση εμμονικου χαρακτήρα) ενώ παντού στο κόσμο μιλάνε για άσκηση διδακτικού έργου και καθηκόντων και όχι για διδασκαλία στην τάξη.
Αυτά ανακαλύφθηκαν όψιμα.

 
TaniDani
20 Ιουλ 2021 11:03

Πολύ καλά τα καταφέρνουν. Μετατρέψανε τα ΠληΝεΤ σε διοικητικούς. Τους δώσανε ένα γραφείο και έναν υπολογιστή και τους είπαν να κάνουνε τεχνική στήριξη στα σχολεία χωρίς εργαλεία και μηχανήματα. Τώρα, τους λένε ότι τα καθήκοντά τους δεν είναι διδακτικά, που σημαίνει ότι πρέπει να αφαιρεθούν από τις υποχρεώσεις τους (καθηκοντολόγιο) ότι σχετίζεται με εκπαιδευτική και επιμορφωτική δράση ως προς τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς.
Αν στον επόμενο διαγωνισμό (2022) παραμείνουν τα ίδια στην προκήρυξη, δεν βλέπω να υπάρχει συμμετοχή από κανέναν για ΠληΝεΤ.
Μην ξεχνάμε ότι πάρα πολλές θέσεις ΠληΝεΤ είναι και τώρα κενές.

 
Διδακτική = σχολική τάξη = σχολική κουλτούρα
20 Ιουλ 2021 10:55

Ελεος πια πάλι τι φωνάζουν οι κεπληνετ?! προκειται για 40 άτομα σε όλη την χώρα. Οι μάχιμοι εκπειδευτικοί της τάξης είμαστε μερικές δεκάδες 1000άδες. έκαναν μαθημα στην σχολικη αίθουσα????? ΟΧΙ. Γιατί να πάρουν διδακτική λοιπόν?
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ!!!!!!!!

 
Σχόλιο
20 Ιουλ 2021 10:22

Απάντηση στον @Σχόλιο

Καλό είναι να μην επικαλούμαστε μαθητές που ποτέ δεν είχαμε, μαθητές που ποτέ διδάξαμε, μαθητές που ποτέ δεν αφουγκραστήκαμε, μαθητές που ποτέ δεν μοιραστήκαμε στιγμές χαράς και λύπης μαζί! ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΙΔΑΣΚΩ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. Όσο και αν σας πονάει μερικούς αυτό. Αυτό που μερικοί πηγαίνουν με απόσπαση σε χίλιες δυο διοικητικές θέσεις είναι πρωτοπορία της Ελλάδας, δεν συμβαίνει πουθενά αλλού στον κόσμο και γίνεται για μικροπολιτικούς σκοπούς και ώστε να μην υπηρετήσουν στην επαρχία αλλά κοντά στο σπίτι τους.
Και να είναι μερικοί ξεκομμένοι μια ζωή ολόκληρη στα γραφεία και να θέλουν να γίνουν διευθυντές σε σχολείο και να τους αναγνωριστεί το γραφείο ως διδακτική δεν γίνεται! Λιώστε πρωτα μέσα τις τάξεις, και μετά έχετε ελπίδες!!!!!Βαρεθήκαμε πια τον υδροκεφαλισμό στην εκπαίδευση. ΟΧΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΉ ΣΕ ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΣΣΝ, ΠΟΛΙΤΙΤΙΚΑ, ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ. Το σχολείο ανήκει στους εκπαιδευτικούς του, στους μαθητές του και στους γονείς. Όχι σε ξένα σώματα που δεν έχουν μαθητές ποτέ από κοντά και θέλουν να γίνουν διευθυντές .
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

 
Εύνοιες προς συγκεκριμένους κλάδους
20 Ιουλ 2021 00:47

Εντάξει το έχουμε καταλάβει χρόνια τώρα ότι κάποιοι κανουν τα πάντα ώστε βγαινουν ευνοημένοι οι ΠΕ86. Μια να θεωρείται η θητεία σε κεπληνετ ως διδακτική, μια να αυξάνονται από τη μια μέρα στη άλλη οι ώρες της Πληροφορικής στο σχολείο για να έχουν ώρες οι χιλιάδες υπερράριθμοι ( και πάλι υπερράριθμοι παρέμειναν). Και μάλιστα στα Γυμνάσια για το μάθημα της Πληροφορικής, είτε ως 1ωρο είτε ως 2ωρο ( αναλογα την τάξη) το τμήμα σπάει στα δύο, δηλαδή με λίγα λόγια οι ώρες της Πληροφορικής είναι διπλάσιες και οι ΠΕ86 κάνουν μάθημα σε 15 παιδια, ενω οι Μαθηματικοί, Φυσικοί, Φιλόλογοι σε 30 μαθητές! Η εύνοια προς τους ΠΕ86 δεν κρύβετε πια!!!!!
Αληθεια πως τολμούν μερικοί συνάδελφοι και επικαλούνται παλαιότερες εγκυκλίους που δήθεν όριζε την θητεια σε κεπληνετ ως διδακτική, την στιγμή που υπάρχουν πολλοι εκπαιδευτικοι του κλαδου τους ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, που ήταν (οπως και σε κάθε ειδικότητα) αναγκαίο προσον διορισμού???!!!!! Ποιός γονέας θα εμπιστευόταν να διδάξει στο παιδι του Χημεία ένας Κοινωνιολογος? ΚΑΝΕΙΣ. Με την Πληροφορική μάλλον δεν ισχύει το ίδιο, ή μάλλον δεν θέλετε να ισχυσει το ίδιο. Εκτός και αν αυτοϋποτιμάστε. Εκεί ομως βέβαια επειδή δεν τους συμφέρει, δεν φώναξε κανείς για παρανομίες!!!!!!! Προσωπικά δουλέυω στην εκπαίδευση πάνω από 20 χρόνια, και κάθε χρόνο συμπληρώνω το ωράριο μου μέχρι και το τελευταίο λεπτό. Άλλοι μοιράζουν τις ώρες και βγαίνει εν τέλει 6 ώρες στον καθέναν, ενώ σε προ μνημονίων εποχές δεν υπήρχε θέμα και 0 ώρες να είχαν.
Και λίγο μετριοφροσύνη δεν βλάπτει, τι είμαστε καποιες ειδικότητες που καθε χρονο κανουμε φουλ ωραριο και παντα κάποιοι άλλοι είχαν ελάχιστες ώρες, και τωρα πάνε να βγουνε και από πάνω!!!!

 
Διάλογος με τα όλα του
19 Ιουλ 2021 23:36

Αντί να βλέπουμε επιχειρήματα πάνω στα γεγονότα βλέπουμε κραυγές απαξίωσης και ένα περίεργο σκεπτικό που λέει ότι νομίζει ο καθένας βαφτίζεται "ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ"

Έλεγε ο Νόμος ότι ήταν διδακτική ή όχι; Είχαν στα καθηκοντά τους διδακτική-επιμορφωτική δράση, ναι ή όχι; (όχι μόνο με τη στενή έννοια διδακτική στην τάξη)
Άρα ότι και να λεέι ο καθένας πρέπει να τηρούνται οι νόμοι σε αυτή τη χώρα (αυτό δεν είναι αυτονόητο) είτε αυτό δυσαρεστεί είτε ευχαριστεί μερικούς

 
@Σχόλιο
19 Ιουλ 2021 23:28

πολύ ωραία τα λές.
οι νέοι έχουν γυρίσει την πλάτη στο σχολείο και το βρίσκουν βαρετό και δεν συμμετέχουν στην τάξη.
Σύμφωνα με το υπέροχο σκεπτικό σου τι χρειαζόμαστε τους καθηγητές; να τους απολύσουμε και να στείλουμε τα παιδιά μόνο στα φροντιστήρια που κάνουν τα μαθήματα των Πανελληνίων.
Κατάλαβες τώρα τι αυτογκόλ έβαλες και απογύμνωσες τον εαυτό σου

και για την ενημέρωσή σου όταν συζητούνταν να καταργηθούν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ έγραψαν σχόλια στη διαβούλευση καθηγητές Πανεπιστημίων του εξωτερικού, σύλλογοι και απλοί εκπαιδευτικοί που στο διάστημα 2003 μέχρι 2018 το ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν δίπλα τους και τους έλυσε όλα τα προβλήματα.

Υπάρχει στο διαδίκτυο, δές το ΄τιγρη

 
Εκπαιδευτικός
19 Ιουλ 2021 23:21

Η θητεία των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι και διοικητική και εκπαιδευτική. Αυτό είναι απόλυτα κατανοητό από όλους. Πρέπει να αποδοθούν τα μόρια της διδακτικής που έχουν κοπεί. Οι Υπεύθυνοι Κε.Πλη.Νε.Τ υπηρετούσαν στις θέσεις τους με τετράχρονη θητεία και για την επιλογή τους απαιτούνται αυξημένα προσόντα (υπηρεσιακή κατάσταση – διδακτική εμπειρία, επιστημονική – παιδαγωγική συγκρότηση, προσωπικότητα – γενική συγκρότηση) παρόμοια με αυτά των στελεχών εκπαίδευσης (Σχολικοί Σύμβουλοι, Διευθυντές Εκπαίδευσης, Προϊστάμενοι Γραφείων, Διευθυντές Σχολικών Μονάδων). Από το 1993 μέχρι και το 2007 ελλείψει ορισμού Σχολικών Συμβούλων Πληροφορικής, οι υπεύθυνοι Κε.Πλη.Νε.Τ είχαν επωμιστεί και με την άσκηση παιδαγωγικού έργου που μερικώς άπτονταν των καθηκόντων του σχολικού σύμβούλου. Επίσης με την 63641/Γ2/19-6-2002 οι Υπεύθυνοι Κε.Πλη.Νε.Τ εφόσον το επιθυμούσαν και μετά από γραπτή απόφαση του Διευθυντή της Διεύθυνσης μπορούσαν να αναλάβουν τη διδασκαλία δίωρου μαθήματος της Πληροφορικής σε σχολείο της οικείας Διεύθυνσης. Άρα ο νομοθέτης θεωρούσε το έργο τους ΚΑΙ καθαρό διδακτικό αφού τους έδινε αυτή τη δυνατότητα. Παρακαλώ πολύ όσοι δεν γνωρίζουν ΑΚΡΙΒΩΣ το ρόλο και την αξία των ΚΕΠΛΗΝΕΤ στην εισαγωγή της Πληροφορικής Παιδείας στη χώρα, τους προτρέπω να ανατρέξουν στις νομοθετικές ρυθμίσεις και εγκυκλίους που ίσχυαν τότε.

 
@ΓΝ
19 Ιουλ 2021 23:18

Πάλι τη μπάλα στην εξέδρα. δεν απαντάμε επί της ουσίας αλλά εκείνο που θέλουμε εμείς.

Δεν σας παίρνει κανείς το δικαίωμα να παίρνετε διδακτική προϋπηρεσία αλλά δεν μπορείτε να αρνείστε ότι αν κάποιος διδάσκει (δείτε στο λεξικό τι σημαίνει) δικαιούται κάποια προϋπηρεσία έστω και κλάσμα της δικής σας.

Και επειδή όλοι αυτοπαρουσιάζονται Άψογοι ενώ οι άλλοι έχουν όλα τα ελαττώματα να θυμηθούμε 2-3 πραγματάκια:

α) Με τα όσα μας λέτε μόνο ένας θεσμός (στέλεχος) πρέπει να υπάρχει αυτός που σας επιμόρφωσε. Άρα θέλουμε διευθυντή μονάδας, διευθυντή Πρωτ ή Β/θμιας, σύμβουλο και Υπουργό. Γιατί δε λέτε να μειωθούν τα στελέχη και να γυρίζουν στην τάξη;

β) οι αποσπασμένοι που λέτε απαξιωτικά δούλευαν 40 ώρες την εβδομάδα και με μειωμένες διακοπές έναντι του εκπαιδευτικού. Μάλιστα πρίν το 2012 οι καθηγητές της ηλικίας σας είχαν μόνο 16 ώρες - τώρα 18 !!! την βδομάδα και αναλογικά 2-3 ώρες (40 λεπτά με το ζόρι η διδακτική ώρα) μάθημα. Πάμε το πρωϊ στις 8 και στις 11 είμαστε σπίτι μας!!!! Πολύ μαχιμότητα.

Καλό καλοκαίρι!

 
Μάχιμος εκπαιδευτικός της τάξης
19 Ιουλ 2021 23:03

Απάντηση προς τους συναδελφους που μου απευθύνθηκαν με αγενή απολίτιστο τρόπο

Σαφώς όταν έρχεται μια Υπουργός να ξεβολέψει κάποιον, οι θιγόμενοι θα φωνάζουν και θα "ξεσηκώνονται". Από τα ίδια τα δικά σας λεγόμενα, γινεται σαφές ότι η θητεία σε ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν θα έπρεπε να λογίζεται ως διδακτική υπηρεσία, μιας και καμία σχεση δεν ειχε με τους μαθητές, το σχολικό μάθημα και τον σχολικό βίο γενικότερα!!!! Όσον αφορά για την επιμόρφωση που τόσο πολύ υπερασπίζεστε.....η επιμόρφωση δεν είναι διδακτικό έργο!!!!!!! Μάλλον τα έχετε τόσο μπερδεμένα στο μυαλό σας. Επιμορφωτικό έργο λογίζεται ως ξέχωρη κατηγορία, και αν θεωρείται ότι είχε και έναν 'τόνο' Συμβούλου, τότε μπορούμε να πούμε ότι λογίζεται ως υποστηρικτικό έργο. Δεν είπε κανείς ότι στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν κάνατε έργο, τουναντίον. Απλώς πρέπει να υπάρχει δικαιοσύνη και όχι συνεχείς μεροληψίες υπέρ κάποιων. Επειδή κάνατε επιμορφωση λίγες ώρες, αυτό συνεπάγεται διδακτικό έργο!!!!! Αν είναι δυνατόν. Μερικοί μάλλον δεν ξέρουν καν τι σημαίνει διδασκω σε σχολειο, δεν ξέρουν καν τι σημαινει να έχεις από κάτω 25 μαθητές να διαχειριστείς! Εμείς ναι, είμαστε οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί της τάξης, που υπηρετούμε τον ρόλο του επαγγέλματος μας. Όλες οι θέσεις εκτός σχολείου μπορολυσαν να διεκπαιρωθούν και από λοιπό διοικητικό προσωπικό. Ενλω στην τάξη μονο ο εκπαιδευτικός μπορεί να μπει. Η ΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ, ΟΧΙ ΕΝΑ ΑΠΟΜΕΡΟ ΗΣΥΧΟ ΓΡΑΦΕΙΟ. Επίσης, η ευρεία λαικίστικη έννοια του όρου "διδάσκω" που παραθέτετε είναι εσφαλμένη. Άλλο εκπαίδευση, άλλο διδασκαλία-διδαχή. Σαφώς και ολοι εκπαιδευτικοί είμαστε πάνω από όλα, αλλά διδασκαλία ασκείται μόνο μέσα στην σχολική αίθουσα. Δεν καταλαβαίνω γιατί το πήρατε τόσο πατριωτικά, δεν ειπε κανεις πως δεν σας μετράει η εκπαιδευτική υπηρεσία. Μετράει Εκπαιδευτική και διοικητική υπηρεσία, όχι διδακτική.
Εσείς όμως οι τόσο υπερβολικά θιασιώτες αυτου του θεσμού (κεπληνετ) τι προβληματίζεστε??? Θέλετε να γίνετ διευθυντής σχολείου και μάλλον υπάρχει ο φόβος για τους κόφτες και την υπερβολική μοριοδοτηση στα διδακτικά! Κάποτε η εκπαιδευτική και πολιτική ηγεσία πρέπει να αποφασίσει αν θέλει διευθυντές σχολείων που έχουν δώσει το αίμα τους για το σχολείο και τον σχολικό βίο ή αν θέλει ξεκομμένα άτομα που έχουν ξεχάσει τι χρώμα έχει ο σχολικός πινακας και ποια είναι η αίσθηση της κιμωλίας!!!!! Έχουμε βαρεθεί άτομα που για χρόνια ήταν αποτραβηγμένα σε γραφεία και μάζευαν μόρια, ξαφνικά να θέλουν να επιστρέψουν στο σχολείο ως διευθυντές, ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΤΑΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΙ ΘΗΤΕΙΣ ΣΕ ΣΣΝ, ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΚΛΠ. Ναι πολύ λογικό, πάρα πολύ λογικό!!!!!!!!!

 
Αντώνης
19 Ιουλ 2021 22:37

Γιατί τα βάζετε με τους ανθρώπους αυτούς που διεκδικούν ότι τους έλεγε ο Νόμος και δεν τα λέτε στο Υπουργείο (τώρα και τότε) γιατί προκύρηξε τις θέσειςς αυτές με αυτούς τους όρους;

Και πραγματικά θα ήταν καλό να μην διαστρεβλώνετε τα πράγματα, άλλο η διδασκαλία και η διδακτική προϋπηρεσία και άλλο η διδασκαλία στην τάξη.
Η διδασκαλία στην τάξη είναι μια περίπτωση διδακτικής προϋπηρεσίας, η διδασκαλία των ΚΕΠΛΗΝΕΤ άλλη περίπτωση διδακτικής προϋπηρεσίας.
Κάνετε τα αδύνατα δυνατά να αποδείξετε ότι το ένα δεν είναι το άλλο που είναι αυτονόητο, αλλά και τα δύο είναι διδακτική προϋπηρεσία (με όποιο συντελεστή θέλει το Υπουργείο 10 συντελεστή για την τάξη και μονάδα για τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ - να τους πατήσουμε κάτω) αλλά διδασκαλία πάνω στην πληροφορική, την αξιοποίσηση του εργαστηρίου, την εφαρμογή των ΤΠΕ στις τάξη, επιμόρφωση πάνω σε τεχνικά κομμάτια του εργαστηρίου έκανα - πως να το κάνουμε αρέσει δεν αρέσει. Άρα δικαιούνται ένα διάστημα διδακτικής.

 
Απόσπαση σε ΑΕΙ
19 Ιουλ 2021 21:39

Με τον Ν. 4186/2013, Παρ.35 του άρθρου 39, αναγνωρίζονταν ο χρόνος απόσπασης των εκπαιδευτικών στα ΑΕΙ ως χρόνος διδακτικής υπηρεσίας, συγκεκριμένα :
« 35. Στους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα για την άσκηση διδακτικού έργου, ο χρόνος της απόσπασης αναγνωρίζεται ως χρόνος άσκησης διδακτικού έργου για όλες τις συνέπειες. Η αναγνώριση πραγματοποιείται με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του οικείου Τμήματος του Α.Ε.Ι..»
Με τον Ν. 4547/2018, Παρ.1 του άρθρου 110, η παραπάνω παράγραφος καταργήθηκε.
Αρκετοί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί αποσπάστηκαν σε τμήματα των ΑΕΙ για να παρέχουν (και παρείχαν) διδακτικό έργο, παρόλα αυτά ο χρόνος απόσπασής τους δεν αναγνωρίζεται ως χρόνος διδακτικής υπηρεσίας και φυσικά δεν αναγνωρίζεται(σωστά) ούτε ως διοικητική υπηρεσία σε φορέα του ΥΠΕΘ. Θα πρέπει να επανέλθει σε ισχύ η παράγραφος του Ν.4186/2013 και να αναφερθεί στο άρθρο 4 στους ορισμούς ως διδακτική υπηρεσία.

 
Σχόλιο
19 Ιουλ 2021 21:16

Επειδή γράφτηκε ότι πολλές θέσεις σε ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν είχαν ζήτηση από εκπαιδευτικούς και ότι διευθυντές δδε πιέζαν εκπαιδευτικούς να αποσπαστούν εκεί.....αυτό από μόνο του λέει ότι υπήρξε ένας θεσμός που δεν έχαιρε ούτε της εκτίμησης και υπόληψης του κλάδου των εκπαιδευτικών που είχαν το μοναδικό δικαίωμα να αποσπαστούν εκεί, δηλ. ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19-20), και άρα δεν είχε λόγο ύπαρξης. Και σύμφωνα με νόμους της "αγοράς" και κοινωνίας, ότι δεν έχει ζήτηση και απήχηση, δεν έχει και λόγο ύπαρξης!!!!!

 
ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΡΑΣΕΠ(ΑΚΗ) ΜΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΕΣΥΠ(Η) ΜΟΥ
19 Ιουλ 2021 20:51

ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΓΡΑΣΥ ΜΟΥ....
ΣΤΑ ΓΡΑΣΕΠ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ή ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΕΠ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑΞΗ. ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.ΟΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ???ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΑΥΡΙΟ.

 
ΓΝ
19 Ιουλ 2021 19:18

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ

Αγαπητέ συνάδελφε,
Καταρχάς δεν τα έχω με κανέναν συνάδελφο και δεν έκανα επίθεση στον κλάδο σου! Προφανώς θίχτηκες, γιατί όταν ακούμε την σκληρή αλήθεια, πειραζόμαστε!
Αλήθεια τώρα;;;;; Εξωμειώνεις την διδασκαλία μέσα στην σχολική τάξη με την δουλειά ενος αποσπασμένου εκπαιδευτικού όχι μόνο στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ αλλά και σε άλλες δομές. Και τονίζω πως δεν θεωρώ καμία θέση κατώτερη, είτε εάν ένας εκπαιδευτικός υπηρετεί σε σχολείο, είτε σε γραφείο, είτε οπουδήποτε. Θα πρέπει όμως αντίστοιχα με την θέση που υπηρετεί να λαμβάνει την ανάλογη προυπηρεσία!!!!! Οι αποσπασμενοι στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ λοιπόν δεν διδαξαν ποτέ σε σχολική αίθουσα, οπότε είναι αυτονόητο να ΜΗΝ δικαιούνται διδακτικά μορια. Δεν αισθάνεσαι ότι αδικουμαστε εμείς που δουλεύουμε σε σχολεία;;;;; Αλλιώς να πήγαινα και εγώ σε γραφεία να κάνω διοικητική δουλειά, να μην έχω να διορθώνω διαγωνίσματα, και να μην έχω χίλιες δυο άλλες υποχρεώσεις ως εκπαιδευτικός σχολείου ώστε να λειτουργεί εύρρυθμα η σχολική μονάδα. Επιθυμία μου όμως είναι να διδάξω και απαιτώ το Υπουργείο να λογίζει μόνο τον δικό μου πραγματικό κόπο ως διδακτική υπηρεσία.
ΥΓ. Είμαι 25 χρόνια εκπαιδευτικός, και ουδέποτε επιμορφωθηκα από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ για τις νέες τεχνολογίες. Οι άψογες γνώσεις μου είναι απότοκο της αυτομόρφωσης και του Β' Επιπέδου, όπου επιμορφώθηκα από εκπαιδευτικούς του κλάδου μου και όχι ΠΕ86. Οι νέες τεχνολογίες δεν είναι ουτε κτήμα ούτε κάποια speciality των ΠΕ86. Οι νέες τεχνολογίες είναι κτήμα κάθε εκπαιδευτικού και μελους της ζώσας και δρώσας κοινωνίας. Δεν καταλαβαίνω γιατί οικειοποιήστε τον τομέα αυτόν. Είναι σαν να λέμε πως ένας Φιλόλογος γυρνάει και λέει σε έναν ΠΕ86 πως δεν ξέρει να γράφει και να διαβάζει. Πράγμα άτοπο, όπως άτοπος είναι και όλος ο συλλογισμός σας, χωρίς επιχειρήματα, αρχή-μέση-τέλος.
Καλό καλοκαίρι!

 
Ηλίας
19 Ιουλ 2021 19:13

Ή το έλεγε ο νόμος ή δεν το έλεγε. Αλλιώς ζούμε σε μια μπανανία. Κύριοι η προκήρυξη των ΚΕΠΛΗΝΕΤ έλεγε ότι μετράει και ως διδακτική των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Ναι ή όχι; ΝΑΙ. Τότε γιατί να μην μετράει;
Δέχομαι όμως να πει το Υπουργείο από εδώ και πέρα δεν θα μετράει. Δεν μπορεί όμως αναδρομικά να παίρνει πίσω όσα έχει ανακοινώσει στους όρους μιας προκήρυξης μιας θέσης.

 
Παρανοϊκή η διδακτική στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ
19 Ιουλ 2021 18:56

Θα ήθελα να πω στους συναδέλφους Πληροφορικάριους που προφανώς "θίγονται" με την διάταξη αυτή, πως διδακτική υπηρεσία σε όλα τα μήκη και πλάτη αυτής της Γης θεωρείται διδασκαλία σε σχολική τάξη!!!!! Διδασκαλία σε σχολείο δεν συνεπάγεται μόνο το υποχρεωτικό εβδομαδιαίο ωράριο του καθενός/μιάς συναδέλφου/φισσας, αλλά και οι άπειρες ώρες που αφιερώνονται από εμάς για προετοιμασία του μαθήματος, πρέσθετου διδακτικού υλικού και σημειώσεων για τους μαθητές μας, προετοιμασία σχολικών εορτών, οργάνωση εκπαιδευτικών εκδρομών στα πλαίσια προγραμμάτων και ένα σωρό άλλα πράγματα που ούτε σε δείγμα νυχιού υπηρετούν όσοι είναι αποσπασμένοι σε διοικητικές δομές. Οποτε είναι απολύτως λογικό να μην μετράει το ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΣΣΝ κλπ ως διδακτική, αλλά μόνο ως διοικητική!!!!! ΔΙΔΑΞΑΝ???? Έλεος πια σε αυτην την χώρα που συγκεκριμένοι κλάδοι πρέπει να βγαίνουν παντα ευνοημένοι. Μια ζωή υπερράριθμοι με λίγες μάθημα, και τώρα φωνάζουν για διδακτική που δεν δικαιούνται. Είναι προσβολή για όλους εμάς που δουλεύουμε ακούραστα σε σχολεία τόσα χρόνια!!!!! Να πάρουμε και εμείς διοικητικά μετά επειδή περνάμε απουσίες και κάνουμε και λοιπές διοικητικές δουλειές που μας ορίζει ο διευθυντής. Διδακτική μόνο στους εκπαιδευτικούς των σχολείων!!!!!! Ειναι το μόνο απολύτως ορθό και δεν θα έπρεπε να το συζητάμε καθόλου. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ!!!!!!!!

 
Προϋπηρεσία σε ΑΕΙ
19 Ιουλ 2021 17:48

Προϋπηρεσία στα ΑΕΙ (Πανεπιστήμια &ΤΕΙ) είναι διδακτική. Ο νόμος πριμοδοτεί τα δύο χρόνια με δύο μόρια...αλλά στην αρχή στους ορισμούς πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Προϋπηρεσία σε ΑΕΙ είναι και διδακτική!!!

 
@ Κανένα νόημα
19 Ιουλ 2021 17:14

εσύ να κρίνεις τα πάντα και να θεωρείς την άποψή σου μοναδική και δίκαια και όλοι οι άλλοι πρέπει να συντάσσονται με ότι εσύ λές = ότι νάναι και ο γάιδαρος πετάει
Άνοιξε όποιο λεξικό θές να δείς τι θα πεί διδάσκω. Πάνω από τα μισά καθήκοντα των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι διδακτικά. Αλλά δεν σε ενδιαφέρει αυτό σε ενδιαφέρει να μειωθεί η προϋπηρεσία τους με τον όποιο τρόπο = ότι ναναι

 
Αντ. Χρ.
19 Ιουλ 2021 17:13

Είναι προσβολή για όλους τους εκπαιδευτικούς που έχουν "λιώσει" μέσα στις τάξεις και έχουν δώσει την ψυχή τους για να ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΣΟΥΝ τα παιδιά μας, να γίνεται αυτή η κατάφορη αδικία και να προσμετράται η θητεία σε κεπληνετ ως διδακτική....... Οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί της τάξης έχουν εξοντωθεί να κάνουν τον καθηγητή, τον ψυχολόγο, τον αστυνομικό....και τώρα με τον covid και τον υγιεινομικό! Πώς λοιπόν ζητούν να μετράει η θητεία στα κεπληνετ ως διδακτική????? Ενώ δεν διδαξαν σε σχολική αίθουσα, αλλά η δουλεια τους ήταν ξεκαθαρα διοικητική σε ένα γραφείο, ξεκομμένο από μαθητές και τον σχολικό βίο!!!!!! Ορθώς νομοθετεί η Υπουργός, εμπρός στον δρόμο που χάραξε για την αποκατάσταση αδικιών χρόνων!!!! Καλό καλοκαίρι!

 
Uuuuu
19 Ιουλ 2021 17:01

Διδακτική υπηρεσία=διδασκαλία σε σχολική αιθουσα. Δεν υποτιμάω τις θέσεις συναδέλφων που θέλησαν να απασχοληθούν σε εξωδιδακτική θέση, πρέπει όμως να αντιληφθούν αντικεμενικά πως από τις θέσεις των ΚΕΠΛΗΝΕΤ κλπ δεν άσκησαν διδακτικό έργο σε σχολική τάξη, οπότε είναι απόλυτα λογικό να ΜΗΝ τους λογίζεται ως διδακτική υπηρεσία. Αυτό είναι αυτονόητο νομίζω. Προφανώς "θίγονται" οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι, διότι έβγαιναν διπλά ευνοημένοι (μόρια διοικητικά και διδακτικά χωρίς να μπαίνουν σε τάξη) ....και τώρα ορθά μπαίνει τσεκουρι και γίνεται εξορθολογισμός.

 
@ Μάχιμος εκπαιδευτικός της τάξης
19 Ιουλ 2021 17:01

από τη φόρα που πήρες μάλλον αυτογκόλ έβαλες.
δεν υπάρχει διδακτική στην τάξη, αλλά διδάσκω που δυστυχώς για εσένα περιγράφει μεγάλο μέρος από όσα έκαναν τα στελέχη των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Καλό και το κήρυγμα αλλά να είμαστε και ενημερωμένοι:
δες λεξικό μπαμπινιωτη σελ 508 διδάσκω = "οδηγώ, δείχνω το δρόμο"
με ΣΗΜΑΣΙΕΣ
1. μεταδίδω γνώσεις ως δάσκαλος,
2. εκπαιδεύω,
3. κατευθύνω,
4. διαφωτίζω,
5. παριστάνω έργο από σκηνής,
6. σκηνοθετώ,
7. μαθαίνω σε κάποιον κάτι.
8. καθιστώ τι αρεστόν.

Φυσικά και όλα αυτά τα έκαναν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είτε σου αρέσει είτε όχι

 
Για όποιους δεν είναι νεοδιόριστοι
19 Ιουλ 2021 16:52

Η έννοια της διδακτικής προϋπηρεσίας είναι μία: όταν έχεις να κάνεις με καθήκοντα που διδάσκεις, καθοδηγείς, επιμορφώνεις, διευρύνεις τους ορίζοντες σε κάποιο πεδίο κάποιου τότε ασκείς διδακτική πράξη και δικαιούσαι διδακτική προϋπηρεσία.

Η διδακτική του καθηγητή που αναφέρεται μόνο στην τάξη και μόνο σε σχολικές μονάδες και μόνο σε μαθητές είναι μικρόμυαλη και αποσκοπεί στο να αποκλείσει άλλους που κάνουν την ίδια δουλειά από αλλού.

Αυτό εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2018 (πιο πριν δεν υπήρχε διδακτική στην τάξη, στη σκάλα, στο αμφιθέατρο, στο προαύλιο, στην εκδρομή) και λογικό αφού η ουσία είναι η μεταφορά γνώσεων.

Και φυσικά τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είτε αρέσει σε κάποιους είτε θίγει τα συμφέροντά τους ή βάζει επιπλέον αντίπαλους στην διεκδίκηση μιας θέσης στελέχους, επιτέλεσαν μεγάλη επιμορφωτική-διδακτική υπηρεσία πρός Δευτεροβάθμια κα πρωτοβάθμια.

Αφού όλοι είναι τόσο καλοί καθηγητές και τόσο μάχιμοι γιατί τους πειράζει να δοκιμαστούν δίπλα με έναν από τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ; Ας αποδείξουν στην κρίση ότι είναι καλύτεροι όχι στα χαρτιά με τη διδακτική στην τάξη, στη σκάλα, στο αμφιθέατρο κλπ αρκεί να βγάλουμε κάποιους με μίσος έξω επειδή κάποια χρόνια υπηρέτησαν την εκπαίδευση από αλλού έχοντας και διδακτικά καθήκοντα αλλά και άλλα.

 
@Μάχιμος εκπαιδευτικός της τάξης
19 Ιουλ 2021 16:41

Παιδιά να ενημερωνόσαστε πριν ο καθένας πεί ότι νάναι:

διδάσκω = 1. μεταδίδω γνώσεις, διδάσκω |με αιτ. |απόλ. |μαθαίνω κτ. σε κπ. |με διπλή αιτ. |εκπαιδεύω |με απρφ. 2. καθοδηγώ, παροτρύνω με επιχειρήματα, συμβουλεύω |με απρφ. 3. εξηγώ, ερμηνεύω |με εμπρόθετο προσδιορισμό 4. προετοιμάζω και ανεβάζω ένα έργο (δράμα, διθύραμβο) στο θέατρο

Καθήκοντα των ΚΕΠΛΗΝΕΤ:
"11. Διοργανώνει τοπικά επιμορφωτικά σεμινάρια και ενημερωτικές ημερίδες, με τεχνολογικό ή εκπαιδευτικό περιεχόμενο, σε συνεργασία με αρμόδιους Σχολικούς Συμβούλους, με επιστημονικούς φορείς, αρμόδιες υπηρεσίες, ΑΕΙ, ΤΕΙ και Ερευνητικά Ινστιτούτα. ",
14. Ενημερώνει τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς ΠΕ19-20 ή τους αναπληρωτές ή
ωρομισθίους για :
• θέματα οργάνωσης των εργαστηρίων Πληροφορικής (Κανονισμός λειτουργίας, συμβάσεις, εγγυήσεις, άδειες χρήσης, κ. ά. )
• τεχνολογικά θέματα (αρχιτεκτονική εργαστηρίου, υλικό, λογισμικό κ. ά. )
15. Ενημερώνει, σε συνεργασία με τον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο, τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς ΠΕ19-20 ή τους αναπληρωτές ή ωρομισθίους για την παιδαγωγική αξιοποίηση του λογισμικού και των τηλεματικών υπηρεσιών του εργαστηρίου.
16. Υποστηρίζει τους καθηγητές ΠΕ19-20 στο εργαστηριακό έργο τους. Λειτουργεί ως επικοινωνιακή γέφυρα μεταξύ του ΥΠΕΠΘ, του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και των Σχολικών Συμβούλων Πληροφορικής για τα μαθήματα Πληροφορικής και την υφιστάμενη κατάσταση στα εργαστήρια Πληροφορικής.
17. Συνεργάζεται με τους αρμόδιους Σχολικούς Συμβούλους για θέματα Πληροφορικής.
18. Συμβάλλει στη διαμόρφωση σύγχρονων τάσεων στις υποδομές και τις τηλεματικές υπηρεσίες των σχολικών εργαστηρίων.
19. Συντονίζει αποκεντρωμένες επιμορφωτικές δράσεις σε σχολικά εργαστήρια Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ (π.χ. προγράμματα επιμόρφωσης ενηλίκων), συμμετέχοντας σε ανάλογες επιτροπές.
και άλλα πολλά

αν αυτά δεν είναι διδακτικά τι έιναι; κολοκύθια και πατάτες;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ