Υποψήφια με 21.383 αποκλείεται από την εισαγωγή στο ΠΑΔΑ διότι η βαθμολογία της στο ελεύθερο σχέδιο είναι μικρότερη της  ΕΒΕ  κατά 0,12 μόρια!!

"Η εξέταση του Πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος Ελεύθερου και Γραμμικού σχεδίου πραγματοποιήθηκε στα σχολεία κατόπιν ελάχιστων ωρών τηλεκπαίδευσης με έναρξη τα μέσα Μαρτίου στην πόλη της Αθήνας"

21/07/2021

Άκουσε το άρθρο

Αξιότιμη κα Υπουργέ,

Είναι τουλάχιστον σκανδαλώδες ότι η εξέταση του Πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος Ελεύθερου και Γραμμικού σχεδίου  πραγματοποιήθηκε στα σχολεία   κατόπιν ελάχιστων ωρών τηλεκπαίδευσης  με έναρξη τα μέσα Μαρτίου στην πόλη της Αθήνας με ότι αυτό συνεπάγεται  για την υπόλοιπη Ελλάδα.

Εύλογα αναρωτιέται κάποιος , ποιο είναι το ποσοστό της  ύλης που  καλύφθηκε  μέσα σε αυτό το δίμηνο ; Πως προετοιμάστηκαν άραγε οι άμοιροι μαθητές που τα πενιχρά έως και ανύπαρκτα οικογενειακά τους εισοδήματα δεν επέτρεψαν να λάβουν εξωσχολική ενίσχυση στο εν λόγω μάθημα ; Με ποια κριτήρια θα βαθμολογηθούν;

H απάντηση δόθηκε χθες μετά την ανακοίνωση των ΕΒΕ από το στόμα εκατοντάδων υποψηφίων που μένουν εκτός των συνειδητών επιλογών τους εξαιτίας του ΑΔΙΔΑΚΤΟΥ σχεδίου και των παράλογων απαιτήσεων του νέου νομοσχεδίου που μόνο στο καλό των παιδιών μας δεν αποσκοπεί.

Η κόρη μου, υποψήφια φέτος στις Πανελλήνιες εξετάσεις , παιδί με καλλιτεχνικές ανησυχίες , έθεσε ως στόχο την είσοδό της στην σχολή Γραφιστικής  του ΠΑΔΑ η οποία παραδοσιακά μέχρι και το 2020 δεν ξεπερνούσε τα 8.500 μόρια συμπεριλαμβανομένων και των 2 ειδικών μαθημάτων (ελεύθερου και γραμμικού σχεδίου).

Η κόρη μου δεν παρέδωσε «λευκή κόλλα» όπως επαναλαμβάνετε κυρία Κεραμέως  ξανά και ξανά ,στην προσπάθειά σας  να προβάλλεται την αναγκαιότητα του νέου νομοσχεδίου .

Η κόρη μου συγκέντρωσε    (18.193 στα 4 βασικά μαθήματα  και 3.190 στα 2 ΑΔΙΔΑΚΤΑ ειδικά μαθήματα  ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο) γράφοντας     18 στο γραμμικό,13,9 στο ελεύθερο και δεν θα εισαχθεί στην σχολή της Γραφιστικής καθώς   η βαθμολογία της στο ελεύθερο σχέδιο είναι μικρότερη της  ΕΒΕ  κατά 0,12 μόρια!!

Η κόρη μου –όπως και εκατοντάδες άλλα παιδιά - για να μην πετάξει στον κάδο των αχρήστων  τους κόπους ,την αξιέπαινη προσπάθειά  και τα 21.383 μόρια της,          θα αναγκαστεί να επιλέξει μια σχολή που δεν θα καταφέρει να τελειώσει ποτέ !

Προσπαθώ να πιστέψω  πως απλώς δεν είχατε καλά σχεδιάσει και υπολογίσει όλες τις παραμέτρους αλλά και να μην αποδώσω σκοπιμότητες τύπου ενίσχυσης της ιδιωτικής εκπαίδευσης εις βάρος των οικονομικά ασθενέστερων, χωρίς να το καταφέρνω!

Παρακαλώ έστω και την ύστατη στιγμή όπως επανεξετάσετε το θέμα της ΕΒΕ στο συγκεκριμένο μάθημα και  προβείτε σε διορθωτικούς χειρισμούς συλλογικά για όλες τις περιπτώσεις  των εκατοντάδων

ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ  νέων παιδιών που βρίσκονται σε αδιέξοδο τόσο άδικα και παράδοξα .

Με εκτίμηση

Χρ.Ορφ., Ιδιωτική υπάλληλος.

Σχόλια (31)

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΙΔΕΡΗΣ
|

Τα όνειρα του νέου ανθρώπου δεν πρέπει να έ΄χουν ελάχιστη βάση πραγμάτωσης, αν θέλουμε να έχουμε επιστήμονες και επαγγελματίες που θα κάνουν το επάγγελμα που επέλεξαν οι ίδιοι και όχι αυτό που ο/η εκάστοτε υπουργός αποφάσισε να μην το κάνουν. Αυτά είναι εγκλήματα κατά του παγκόσμιου πνεύματος. Εφόσον η βαθμολογία στα ειδικά μαθήματα της σχολής γραφιστικής του ΠΑΔΑ είναι πάνω από τη βάση δεν πρέπει να αποκλείεται ο υποψήφιος με κόφτη την υψηλή ΕΒΕ σε ειδικό μάθημα. Παράδειγμα: αν γράψεις μαθηματικά βαθμό τρία (3) μπορείς να περάσεις στη σχολή γραφιστικής αν έ΄χεις μέσο όρο 13 στα 4 μαθ΄ήματα του επιστημονικού πεδίου δηλαδή πάνω από την ΕΒΕ της σχολής, αυτό είναι λογικό; Αυτά συμβαίνουν όταν δεν υπάρχει σοβαρός σχεδιασμός από το υπουργείο και ο υποψήφιος δεν μπορεί να δώσει του χρό΄νου βελτίωση σε ένα μάθημα που υστέρησε, όπως συνέβαινε παλιά. Το σύστημα αποκλείει τη βελτίωση σε ένα μάθημα και απαιτεί να τα ξαναδώσεις όλα, ακόμα και αν στα άλλα μαθήματα πήγες πολύ καλά, αυτό δεν δείχνει πνευματική καλλιέργεια και ψυχική ισορροπία.

Nik
|

Πάντα κάποιος μένει εκτός από κάποια σχολή για πολύ λίγα μόρια έτσι ήταν έτσι είναι και έτσι θα ναι.

Αντιπολίτευση για κλάματα
|

ο εν λόγω μαθητής μπορεί να περάσει στην Αρχιτεκτονική Πάτρας ή Ιωαννίνων. Δεν πέρασε, λόγω χαμηλής βαθμολογίας στο σχέδιο, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, αλλά έχει τη δυνατότητα να σπουδάσει σε άλλο πανεπιστήμιο

Suicidal Tendencies
|

@Polar FishQ: Για το πεδίο των Θετικών Σπουδών είναι περισσότερο βασικό μάθημα η Χημεία από ό,τι η Πληροφορική; Για τα τμήματα Μαθηματικών;

Arte
|

Την εποχή του Αντρέα πάντως έβγαιναν και έλεγαν γιατί λαέ να κόβεται το παιδί σου για ένα μόριο; Και φτάσαμε να μπαίνουν όλοι χωρίς κριτήρια... Εκεί έχουν μείνει κάποιοι και αυτούς μιμούνται σε πάρα πολλά. Πάντα κάπου θα υπάρχει ένα όριο. Και πιο κάτω να το βάλεις πάλι θα υπάρξει αυτός που θα κοπεί για λίγο...

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
|

Και η τουρκική γλώσσα δεν διδάσκεται στο Λύκειο αλλά για να μπεις στην σχολή τουρκικής γλώσσας και φιλολογίας δίνεις εξετάσεις.
Έτσι λοιπόν και τα ειδικά μαθήματα της αρχιτεκτονικής.

Ζήκος
|

Εφόσον η βαθμολογία ήταν καλή θα περάσει σε καλή σχολή! Δεν ήρθε η καταστροφή και μη στέλνετε δημόσια γράμματα λέγοντας τα ιδιωτικά θέματα ο καθένας.

Γιωτα
|

Όταν απορρίπτεσαι και είσαι κοντά στη βάση εισαγωγής υπάρχουν παράπονα. Έτσι γίνεται. Δε χάθηκε ο κόσμος θα περάσει σε άλλη σχολή σχετική.

Χάρης Νικολόπουλος (εκπαιδευτικός)
|

αγαπητέ ανώνυμε κύριε,

έχετε δίκιο, κανονικά ότι δεν διδάσκεται (εννοείται δωρεάν στο δημόσιο σχολείο δεν θα έπρεπε να εξετάζεται, τουλάχιστον έτσι πιστεύει το δικό μου φτωχό και ταπεινό μυαλό). Και επιμένω είναι ακόμα μεγαλύτερο λάθος (αποτέλεσμα προχειρότητας) να υπάρχει κόφτης σε ένα τέτοιο εξεταζόμενο μάθημα.

ΥΓ
Το Netiquette και η (μικρο)αστική ευγένεια, με την οποία μεγάλωσα, θεωρούν δεδομένο όταν απαντάμε σε κάποιον να χρησιμοποιούμε το όνομα μας...

εΠιστήμη ΥπολογισΤών
|

Αγαπητοί, τα μαθήματα εισαγωγής δεν επιλέχτηκαν με βάση τις ανάγκες σπουδών και γνώσεων, αλλά με άλλα κριτήρια. Όσο και να το κρύβουν εντός, τόσο πιο φανερό είναι....

@Χάρης Νικολόπουλος (εκπαιδευτικός)
|

Το σχόλιο είναι εντελώς ακατανόητο: αν είναι να μην υπάρχει βάση/κόφτης/ΕΒΕ στα μαθήματα που δεν διδάσκονται, τότε να μην εξετάζονται αυτά. Και όταν μπουν στη σχολή και καταλάβουν ότι δεν το παλεύουν με το σχέδιο να καταγγέλλουν το 'σύστημα' που τους έστειλε στη λάθος σχολή.... Πολύ πιο λογικό θα είναι να υπάρχει απαίτηση να υπάρχει δωρεάν (ή επιδοτούμενο σε ιδιωτικές σχολές) μάθημα σχεδίου για τους ενδιαφερόμενους μαθητές (σε απογευματινές ώρες, εκτός κανονικού σχολικού ωραρίου).

Εκπαιδευτικός
|

"Μπαχαλοποίηση" και "δημιουργικός αποκλεισμός από την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση" λέγεται το να προσπαθούν οι διαβασμένοι μαθητές να επιτύχουν στις σχολές που ονειρεύονται και κάποιοι σοφοί εφηύραν "κόφτες" και τους λένε ότι είναι μέτριοι για αυτές τις σχολές, να πάνε σε άλλες. Οπότε οι μαθητές πρέπει να αναζητήσουν να πετύχουν στο όνειρό τους με άλλο τρόπο.
Προφανώς, και η άριστη κα Κεραμέως θα είχε αποτύχει μέχρι σύστημά της να μπει στη Νομική, οπότε πιο εύκολα, όπως το έπραξε, σπούδασε Νομική στο εξωτερικό.

Χάρης Νικολόπουλος (εκπαιδευτικός)
|

Είναι τραγικό (και δείχνει ότι η όλη ιστορία της ΕΒΕ είναι στημένη στο πόδι) να υπάρχει κόφτης (ΕΒΕ) για ένα μάθημα που ΔΕΝ διδάσκεται στα ΓΕΛ ( αν έχει
αλλάξει κάτι και διδάσκεται τώρα, παρακαλώ ο αγαπητός Εκπαιδευτικός Λάρισας να μου απαντήσει). Δυστυχώς, η προχειρότητα και οι ιδεοληπτικές αγκυλώσεις της διοίκησης του του Υπουργείου Παιδείας θα αφήσουν εποχή.

Ηλεκτρολόγος Μηχσνικός
|

Στην σχολή ΗΜΜΥ δεν υπάρχει ούτε ένα μάθημα Χημείας αλλά τουλάχιστον 30 μαθήματα πληροφορικής. Επίσης οι απόφοιτοι ΗΜΜΥ είμαστε καθηγητές πληροφορικής. Είναι δυνατόν να δίνουμε Χημεία? Απίστευτή στρέβλωση.

Polar_Fish
|

Oι υποψήφιοι δινουν διαφορετικά μαθηματα για να εχουν το δικαιωμα να δηλώνουν τις σχολές ενός επιστημονικού πεδίου. Σε ολα τα Τμηματα ειναι απαραίτητο να εχουν οι φοιτητές γενικές γνώσεις. Σκεφτείτε τα Τμηματα Ψυχολογίας τι σχέση έχουν με τα αρχαία και τα λατινικά?

Για τα ειδικά μαθήματα
|

Τα καλά τα χρόνια -με την οικοδομή- οι βάσεις στις Αρχιτεκτονικές είχαν φτάσει στο Θεό. Συγκεκριμένα για ΕΜΠ με 90 θέσεις, η βάση, δηλ. ο 90ος εισαχθέντας, είχε τουλάχιστον 23.000 (!!!) μόρια σε 6 πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα + 2 εξάωρης εξέτασης ειδικά μαθήματα, το ελεύθερο & γραμμικό σχέδιο. Μιλάμε δηλαδή για την ελίτ των υποψηφίων με υψηλό ανταγωνισμό, ο οποίος ανέβαζε κάθε χρόνο τη βάση σε κάθεμία σχολή.
Το ίδιο και για τη Γραφιστική ή Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής & Διακόσμησης του τέως ΑΤΕΙ Αθήνας.

Τα χρόνια πέρασαν, μέσω κοινωνικοοικονομικών ανακατατάξεων, ο επαγγελματικός προσανατολισμός άλλαξε, η ζήτηση και το επίπεδο (= οι βάσεις) έπεσαν.

Φαίνεται ότι οι σχολές αποφάσισαν να ανεβάσουν το επίπεδο έμμεσα, τεχνικά, μέσω της ΕΒΕ στα δύο ειδικά μαθήματα. Να έχουν επίσης κενές θέσεις, ώστε ν' αντέξουν τις μετεγγραφές μιας ακόμη χρονιάς.

Αυτά είναι τεχνοκρατικά.

Ο προβληματισμός μου, όμως, είναι άλλος: στην τρίτη δεκαετία του 21ου αιώνα εμείς επιμένουμε... στο χαρτί & το μολύβι!!!!
Μα κανείς αρχιτέκτονας ή γραφίστας δεν θα πιάσει το ταυ και το πενάκι να σου δώσει στο χέρι το σχέδιο.
Είναι δυνατόν να είναι αυτό το ειδικό μάθημα που θέλουν σήμερα οι σχεδιαστικές σχολές?

Οι ηλεκτρονικές συσκευές, τα ψηφιακά προγράμματα, η τρισδιάστατη εκτύπωση έχουν κυριεύσει το χώρο. Τα πάντα είναι δεδομένα που εισάγουμε σε μια συσκευή, τα επεξεργαζόμαστε, τα εκτυπώνουμε. Ψηφιακά...

Νομίζω ότι πρέπει ν' αλλάξει το είδος & ο σκοπός του ειδικού μαθήματος που απαιτείται για τις αρχιτεκτονικές ή γραφιστικές σχολές (εκτός της ΑΣΚΤ).
Ίσως ένα θεωρητικό μάθημα 'Σχεδίου & Σύνθεσης' (σε υπολογιστή). Εκεί να κρίνεται αν ένας υποψήφιος μπορεί να κατανοήσει γεωμετρικές έννοιες με παράλληλη ηλεκτρονική χρήση.

ΥΓ Απόφοιτος ΣΘΕ. Υποψήφιος Αρχιτεκτονικής προ δεκαετίας...

Ταπεινό Ελατήριο
|

@@Ένας Γονιός: η Πληροφορική, η Φυσική, η Χημεία, η Βιολογία, τα Μαθηματικά, είναι ολόκληρες επιστήμες. Δεν είναι δυνατόν το μάθημα της μίας να είναι εύκολο και της άλλης δύσκολο. Επίσης, όπως δεν είναι δυνατόν η πληροφορική να είναι πιο σημαντικό μάθημα από την Χημεία για ένα τμήμα Χημείας, έτσι και η χημεία δεν είναι δυνατόν να είναι πιο σημαντική από την πληροφορική για ένα τμήμα πληροφορικής όπως οι ΗΜΜΥ. Οι ΗΜΜΥ δίνουν ειδικότητα πληροφορικού (ΠΕ86), όχι χημικού (ΠΕ04.02.). Αργά ή γρήγορα οι στρεβλώσεις θα διορθωθούν. Ήδη από την ερχόμενη σχολική χρονιά τα τμήματα θα επιλέξουν τον συντελεστή βαρύτητας που θέλουν ανά μάθημα, ανά επιστημονικό πεδίο. Μην ανησυχείς, στον επόμενο τόνο θα διαλέγουν και τα μαθήματα.

Χρήστος
|

Τα υπόλοιπα παιδιά που έγραψαν καλύτερα στο ειδικό μάθημα είχαν κάτι παραπάνω;

Bloch
|

Αυτές η δημοσιεύσεις του τύπου "γιατί να μπει ο άλλος και όχι εγώ" τι νόημα έχουν;

Τι σημαινει
|

δεν μπαινει επειδη εχει 0,12 λιγοτερα μορια απο την ΕΒΕ;
Αυτη ειναι η τρεχουσα βαση της ΕΒΕ που καθορισε με συντελεστη η συγκεκριμενη σχολη. Απο την ωρα που δε πιανει τα μορια των ΕΙΔΙΚΩΝ μαθηματων δεν μπαινει στη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ σχολη. Προφανως μπορει να μπει καλλιστα σε αλλες σχολες

Τάσος
|

Όσοι διαμαρτύρονται έχουν χίλια δίκια. Από την Α λυκείου που έκαναν την επιλογή να πάνε Αρχιτεκτονική/Γραφιστική κλπ οι υποψήφιοι και έως τον Φεβρουάριο/Μάρτιο (πολλοί μέχρι τον Μάιο) της φετινής χρονιάς ήξεραν επισήμως από το κράτος ότι για να εισέλθουν στην σχολή της προτίμησής τους απαιτείται να γράψουν 10 στα 20 σε γραμμικό και ελεύθερο σχέδιο.
Ξαφνικά και με ισχύ από το τρέχον έτος αυτό αλλάζει, και με υπαιτιότητα του Υπουργείου και συντρέχον πταίσμα των Σχολών που πάντως δεν είχαν στην διάθεσή τους τους περσινούς ΜΟ ούτε φυσικά ήξεραν πόσο θα ανέβουν φέτος οι ΜΟ στα σχέδια, διαπιστώνουν ότι πρέπει να έχουν γράψει 14,03 στο ελεύθερο και 15,53 στο γραμμικό (για Αρχιτεκτονική Αθήνας, Θεσ/κης, Βόλου) και κάπου 15,5 στο ελεύθερο και 17,1 στο γραμμικό για Ξάνθη!!!
Κανονικά κάπου εδώ θα έπρεπε να σταματήσει η συζήτηση γιατί το φάουλ είναι εξόφθαλμο... Αλλά επειδή ακούγονται διάφορες ανοησίες για το πόσο σημαντικό είναι το σχέδιο στην Αρχιτεκτονική να πούμε 2 πράγματα ακόμα:
- Είναι τόσο σημαντικό που δεν διδάσκεται καν στα περισσότερα σχολεία, αλλά και σε όσα συμπληρώνονται ο αριθμός των μαθητών, διδάσκεται για ελάχιστες ώρες, και μάλιστα φέτος αυτό έγινε με τηλεκπαίδευση που ειδικά στο σχέδιο ακούγεται και ως ανέκδοτο...
-Είναι τόσο σημαντικό που στην σχολή δεν ξαναασχολείται κανείς με το ελεύθερο ενώ και το γραμμικό μετά το πρώτο έτος γίνεται όλα σε υπολογιστές.
Είναι τόσο σημαντικό που για τόσα χρόνια όλοι οι εισακτέοι έμπαιναν με βάση το 10! Προφανώς κάτι μεσολάβησε και ξαφικά έγινε πιο σημαντικό ώστε να απαιτείται 14 και 15 και 17...
-Είναι τόσο σημαντικό που ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ σχέδια μαζί δίνουν 4000 μόρια, όσα δηλαδή η Έκθεση, όσα η Χημεία, ενώ η Φυσική δίνει 5600 και τα Μαθηματικά 6600! Σημειωτέον ότι πχ στα μαθηματικά που αντιστοιχούν 6600 μόρια στο άριστα (τα περισσότερα), δεν υπάρχει καμία βάση, δηλαδή στο πιο σημαντικό μάθημα, αυτό που δίνει όσα μόρια δίνουν και τα δύο σχέδια και επιπλέον 2600 (!), μπορείς να δώσεις λευκή κόλλα και να περάσεις στην σχολή!!! Αλλά για να μπεις πχ Αρχιτεκτονική Ξάνθης πρέπει να πιάσεις 1710 μόρια με άριστα το 2000!!! Εδώ κάπου τελειώνει η λογική και όποιος λογικός άνθρωπος διαβάζει ξεκινάει να παίρνει χάπια...

Καθόλου σκανδαλώδες
|

Καθόλου σκανδαλώδεςΑπό τη στιγμή που η σχολή θέτει ελάχιστη βάση εισαγωγής στο ειδικό μάθημα που το θεωρεί πρωτεύον πολύ σωστά έμεινε απέξω· ας επιλέξει κάτι άλλο να σπουδάσει η ας το ξαναδώσει!Δεν χάθηκε ο κόσμος! Χορτάσαμε στους μαθηματικούς που γράφουνε 5 μαθηματικά στους φιλόλογους που γράφουνε 2 έκθεση επειδή από τα υπόλοιπα μαθήματα πιάνουν 11314 μορια. Επιτέλους ήρθε η ώρα αυτό να σταματήσει και θα έπρεπε σε τέσσερα βασικά μαθήματα της κάθε σχολής να υπάρχει ελάχιστη βάση εισαγωγής. Ουτε βήμα πισω το απαιτει η κοινωνία κ βάση δημοσκόπησης της Marc! Όχι άλλο λαϊκισμό στις πλάτες τόσο των παιδιών, της επιστήμης και των φορολογουμένων!

Χμ
|

Πάντα ο πρώτος απορριφθείς απορρίπτεται για ελάχιστα μόρια.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
|

Η κόρη μου συγκέντρωσε (18.193 στα 4 βασικά μαθήματα και 3.190 στα 2 ΑΔΙΔΑΚΤΑ ειδικά μαθήματα ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο) γράφοντας 18 στο γραμμικό,13,9 στο ελεύθερο και δεν θα εισαχθεί στην σχολή της Γραφιστικής καθώς η βαθμολογία της στο ελεύθερο σχέδιο είναι μικρότερη της ΕΒΕ κατά 0,12 μόρια!! Αυτό ισχυρίζεται κάποια κυρία. Ε και, κυρία μου; Ας έγραφε καλλίτερα στο σχέδιο να μπει στην αρχιτεκτονική που ήθελε. Σε αυτή τη σχολή μετράει το σχέδιο όσο τίποτα άλλο. Δεν μπορεί να μπαίνει κάθε μέτριος οπουδήποτε..........Τέλος αυτά.

@Ένας γονιός
|

Η χημεία παίζει τεράστιο ρόλο στις περισσότερες πολυτεχνικές σχολές. Εκτός από τους χημικούς μηχανικούς (που είναι προφανές) σημαντικό ρόλο παίζει και στους ηλεκτρολόγους ( ηλεκτροτεχνία υλικά, ημιαγωγοί, παραγωγή και αποθήκευση ενέργειας μέσω χημικών αντιδράσεων σε μπαταρίες) μηχανολόγους (μηχανές εσωτερικής καύσης, ιδιότητες μετάλλων, υλικά) μεταλιολογους, μηχανικους περιβάλλοντος κλπ. Η πληροφορική θεραπεύεται μερικώς μόνο από τους ηλεκτρολόγους και σε μεγαλύτερο βαθμό από τους μηχανικούς υπολογιστών. Όλοι οι υπόλοιποι μηχανικοί διδάσκονται προγραμματισμό, όχι πληροφορική. Το θέμα είναι ότι η πληροφορική είναι πιο εύκολη να την μάθεις στην σχολή από την χημεία.

Ένας γονιός
|

Για όσους από τους προηγούμενος λένε για σχετικότητα και αναγκαιότητα των μαθημάτων με την σχολή να μας εξηγήσουν την σχετικότητα της Χημείας με την Πληροφορική (π.χ. στην πλειοψηφία των πολυτεχνικών σχολών), τι σχέση έχουν τα Λατινικά στις περισσότερες σχολές των ανθρωπιστικών σπουδών κ.λ.π. Το σύστημα βρίθει από ανοησίες και αντιεπιστημονικές προσεγγίσεις ξεκινώντας από τα μαθήματα που απαιτούνται για κάθε σχολή, το τρόπο που γίνεται η διδασκαλία (απόλυτος αναχρονισμός) και εξέταση και τον ανύπαρκτο επαγγελματικό προσανατολισμό.

Μ
|

Να ζητάτε επιμόνως να δοθεί το δικαίωμα να ξαναδώσουν τα ειδικά μαθήματα όσα παιδιά θέλουν του χρόνου ξανά. Αυτό είναι ένα λογικό αίτημα. Συμφωνεί όλη η κοινωνία με αυτό. Θα μπορούσε να ισχύσει για μια ή δυο φορές γενικά και όχι μόνο για τη φετινή δύσκολη χρονιά. Να ζητάμε όμως κατάργηση της εβε και θέση για τον εαυτό μας είναι ποταπό. Πάντα κάποιοι άλλοι είναι καλύτεροι. Οφείλουμε να το σεβαστούμε, να δούμε πόσο μπορούμε να δουλέψουμε περισσότερο για να επιτύχουμε τον στόχο μας.

Φοιτητής
|

Με αυτά τα μόρια δε μπορεί να εισαχθεί στο Πολυτεχνείο σε πολλές σχολές γιατί η βάση είναι υψηλή στη σχολή που θέλει. Θα περάσει όμως σε άλλες όπως το ΠΑΔΑ. Κι εγώ ήθελα ιατρική αλλά έχω 17,800 . Τι Βα κάνω; Να κλαίγομαι;

Χαρά
|

Θα περάσει σε άλλη αξιόλογη σχολή. Κάποιοι δυστυχώς πάντα μένουν εκτός. Η θα ξαναπροσπαθήσει να γράψει καλύτερα στο σχέδιο. Αν γίνει εξαίρεση δεν υπάρχει όριο! Θα ξαναμπούν περισσότεροι από όσους αντέχουν οι σχολές.

Αγάθη
|

Πες τα Χρυσόστομη ... Αλλά, πολύ φοβάμαι, φωνή βοώντος εν τη ερήμω.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ