Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Είναι τουλάχιστον σκανδαλώδες ότι η εξέταση του Πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος Ελεύθερου και Γραμμικού σχεδίου πραγματοποιήθηκε στα σχολεία κατόπιν ελάχιστων ωρών τηλεκπαίδευσης με έναρξη τα μέσα Μαρτίου στην πόλη της Αθήνας με ότι αυτό συνεπάγεται για την υπόλοιπη Ελλάδα.
Εύλογα αναρωτιέται κάποιος , ποιο είναι το ποσοστό της ύλης που καλύφθηκε μέσα σε αυτό το δίμηνο ; Πως προετοιμάστηκαν άραγε οι άμοιροι μαθητές που τα πενιχρά έως και ανύπαρκτα οικογενειακά τους εισοδήματα δεν επέτρεψαν να λάβουν εξωσχολική ενίσχυση στο εν λόγω μάθημα ; Με ποια κριτήρια θα βαθμολογηθούν;
H απάντηση δόθηκε χθες μετά την ανακοίνωση των ΕΒΕ από το στόμα εκατοντάδων υποψηφίων που μένουν εκτός των συνειδητών επιλογών τους εξαιτίας του ΑΔΙΔΑΚΤΟΥ σχεδίου και των παράλογων απαιτήσεων του νέου νομοσχεδίου που μόνο στο καλό των παιδιών μας δεν αποσκοπεί.
Η κόρη μου, υποψήφια φέτος στις Πανελλήνιες εξετάσεις , παιδί με καλλιτεχνικές ανησυχίες , έθεσε ως στόχο την είσοδό της στην σχολή Γραφιστικής του ΠΑΔΑ η οποία παραδοσιακά μέχρι και το 2020 δεν ξεπερνούσε τα 8.500 μόρια συμπεριλαμβανομένων και των 2 ειδικών μαθημάτων (ελεύθερου και γραμμικού σχεδίου).
Η κόρη μου δεν παρέδωσε «λευκή κόλλα» όπως επαναλαμβάνετε κυρία Κεραμέως ξανά και ξανά ,στην προσπάθειά σας να προβάλλεται την αναγκαιότητα του νέου νομοσχεδίου .
Η κόρη μου συγκέντρωσε (18.193 στα 4 βασικά μαθήματα και 3.190 στα 2 ΑΔΙΔΑΚΤΑ ειδικά μαθήματα ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο) γράφοντας 18 στο γραμμικό,13,9 στο ελεύθερο και δεν θα εισαχθεί στην σχολή της Γραφιστικής καθώς η βαθμολογία της στο ελεύθερο σχέδιο είναι μικρότερη της ΕΒΕ κατά 0,12 μόρια!!
Η κόρη μου –όπως και εκατοντάδες άλλα παιδιά - για να μην πετάξει στον κάδο των αχρήστων τους κόπους ,την αξιέπαινη προσπάθειά και τα 21.383 μόρια της, θα αναγκαστεί να επιλέξει μια σχολή που δεν θα καταφέρει να τελειώσει ποτέ !
Προσπαθώ να πιστέψω πως απλώς δεν είχατε καλά σχεδιάσει και υπολογίσει όλες τις παραμέτρους αλλά και να μην αποδώσω σκοπιμότητες τύπου ενίσχυσης της ιδιωτικής εκπαίδευσης εις βάρος των οικονομικά ασθενέστερων, χωρίς να το καταφέρνω!
Παρακαλώ έστω και την ύστατη στιγμή όπως επανεξετάσετε το θέμα της ΕΒΕ στο συγκεκριμένο μάθημα και προβείτε σε διορθωτικούς χειρισμούς συλλογικά για όλες τις περιπτώσεις των εκατοντάδων
ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ νέων παιδιών που βρίσκονται σε αδιέξοδο τόσο άδικα και παράδοξα .
Με εκτίμηση
Χρ.Ορφ., Ιδιωτική υπάλληλος.
Τα όνειρα του νέου ανθρώπου δεν πρέπει να έ΄χουν ελάχιστη βάση πραγμάτωσης, αν θέλουμε να έχουμε επιστήμονες και επαγγελματίες που θα κάνουν το επάγγελμα που επέλεξαν οι ίδιοι και όχι αυτό που ο/η εκάστοτε υπουργός αποφάσισε να μην το κάνουν. Αυτά είναι εγκλήματα κατά του παγκόσμιου πνεύματος. Εφόσον η βαθμολογία στα ειδικά μαθήματα της σχολής γραφιστικής του ΠΑΔΑ είναι πάνω από τη βάση δεν πρέπει να αποκλείεται ο υποψήφιος με κόφτη την υψηλή ΕΒΕ σε ειδικό μάθημα. Παράδειγμα: αν γράψεις μαθηματικά βαθμό τρία (3) μπορείς να περάσεις στη σχολή γραφιστικής αν έ΄χεις μέσο όρο 13 στα 4 μαθ΄ήματα του επιστημονικού πεδίου δηλαδή πάνω από την ΕΒΕ της σχολής, αυτό είναι λογικό; Αυτά συμβαίνουν όταν δεν υπάρχει σοβαρός σχεδιασμός από το υπουργείο και ο υποψήφιος δεν μπορεί να δώσει του χρό΄νου βελτίωση σε ένα μάθημα που υστέρησε, όπως συνέβαινε παλιά. Το σύστημα αποκλείει τη βελτίωση σε ένα μάθημα και απαιτεί να τα ξαναδώσεις όλα, ακόμα και αν στα άλλα μαθήματα πήγες πολύ καλά, αυτό δεν δείχνει πνευματική καλλιέργεια και ψυχική ισορροπία.