Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

ΝΔ: 5 νέα fake news για την παιδεία

Δημοσίευση: 21/07/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ανακοίνωση με πέντε  νέα fake news για την παιδεία, εξέδωσε η Νέα Δημοκρατία, η οποία έχει ως εξής:

Αριστούχος των Πανελλαδικών μένει εκτός Αρχιτεκτονικής Σχολής

ΑΛΗΘΕΙΑ: Ο συγκεκριμένος υποψήφιος μπορεί, βάσει της βαθμολογίας του, να εισαχθεί στις Αρχιτεκτονικές Σχολές Πατρών, Ιωαννίνων, Χανίων. Έλαβε βαθμολογία 13,6 στο σχέδιο, βασικό μάθημα για την εισαγωγή του σε Τμήμα Αρχιτεκτονικής (όπως είναι π.χ., τα αγγλικά για την αγγλική φιλολογία ή τα μουσικά μαθήματα για τις μουσικές σπουδές) και δεν κατάφερε να πιάσει τη βάση του 14,03 της Αρχιτεκτονικής του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου, τον συντελεστή της οποίας η ίδια η Σχολή έχει ορίσει. Με το παλιό σύστημα, εφόσον υποψήφιος δεν έπιανε την απαιτούμενη ελάχιστη βάση του ειδικού μαθήματος (10) αποκλειόταν από ολόκληρη την επιστήμη, εν προκειμένω της Αρχιτεκτονικής, ενώ το νέο σύστημα εξασφαλίζει μία ποικιλομορφία στις βάσεις, επομένως και περισσότερες εναλλακτικές. Είναι συνεπώς επιτυχών σε Σχολή Αρχιτεκτονικής, ενώ προφανώς υπήρξαν συνυποψήφιοί του που πέτυχαν υψηλότερη βαθμολογία στο βασικό για την Αρχιτεκτονική Σχολή μάθημα του σχεδίου. Στην πλειονότητα των περιπτώσεων που βλέπουν τη δημοσιότητα τις τελευταίες ώρες, οι υποψήφιοι δεν εισάγονται στην πρώτη Σχολή προτίμησής τους λόγω βαθμολογίας, αλλά δεν αποκλείονται από άλλες αντίστοιχες Σχολές και το Πανεπιστήμιο ευρύτερα.

20.000-25.000-30.000-40.000 περισσότεροι υποψήφιοι από πέρυσι μένουν εκτός Πανεπιστημίων λόγω Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής

ΑΛΗΘΕΙΑ: Τα ως τώρα στοιχεία καταδεικνύουν ότι η ΕΒΕ περιορίζει την εισαγωγή στα ΑΕΙ σε περίπου 9.400 περισσότερους υποψηφίους σε σχέση με πέρυσι και ότι όλοι τους, είτε μέσω του παράλληλου μηχανογραφικού είτε μέσω της κανονικής διαδικασίας αίτησης εγγραφής, έχουν την εναλλακτική του Δημοσίου ΙΕΚ σε ειδικότητες με άμεση πρόσβαση στην αγορά εργασίας. Πάνω από το 40% των φοιτητών μας δεν αποφοιτούν από τα Πανεπιστήμιά μας, ενώ 1 στους 4 καταρτιζόμενους των ΔΙΕΚ είναι απόφοιτος Πανεπιστημίου. Θέλουμε φοιτητές που γίνονται πτυχιούχοι, όχι «αιώνιους» φοιτητές που εγκλωβίζονται σε ένα δρόμο χωρίς διέξοδο, που χάνουν άσκοπα τα χρόνια τους. Θέλουμε νέους ανθρώπους να επιλέγουν δρόμους με προοπτική.

Το Υπουργείο Παιδείας οδηγεί τους υποψηφίους στα ιδιωτικά κολέγια

ΑΛΗΘΕΙΑ: Φέτος είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζονται στους υποψηφίους 2 ισοβαρείς επιλογές:
– κατάθεση τυπικού μηχανογραφικού δελτίου για την εισαγωγή σε ΑΕΙ ή/και
– κατάθεση παράλληλου μηχανογραφικού δελτίου για εισαγωγή σε Δημόσια ΙΕΚ.

Αναδεικνύεται, έτσι, η επιλογή ανάμεσα σε περισσότερες από 50 επιλεγμένες ειδικότητες υψηλής ζήτησης από τους απόφοιτους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε ειδικότητες που ζητούνται από αγορά εργασίας και σε νέες σύγχρονες ειδικότητες, όπως τεχνικού εφαρμογών πληροφορικής (πολυμέσα/web designer – developer/video games), τεχνικού τουριστικών μονάδων & επιχειρήσεων φιλοξενίας, βοηθού φαρμακείου, βοηθού νοσηλευτικής γενικής νοσηλείας. Οι παρεχόμενες ειδικότητες όχι μόνο έχουν μεγάλη ζήτηση στη σημερινή αγορά εργασίας, αλλά ανταποκρίνονται και στις απαιτήσεις των επαγγελμάτων που προβλέπονται να έχουν εκθετική ανάπτυξη στο προσεχές μέλλον. Η Αξιωματική Αντιπολίτευση αγνοεί συστηματικά και απαξιωτικά το δίκτυο των δημοσίων ΙΕΚ, καταλήγοντας να γίνεται ο καλύτερος διαφημιστής των ιδιωτικών κολεγίων.

Σύσσωμη η κοινωνία ζητά την κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής

ΑΛΗΘΕΙΑ: Έρευνα που δημοσιεύθηκε στον κυριακάτικο τύπο (Marc για το Πρώτο Θέμα, 18/7/2021) αποτυπώνει ξεκάθαρα και πέρα από κάθε αμφιβολία ότι οι συνθήκες έχουν ωριμάσει για αιτήματα δεκαετιών και η αλλαγή δεν μπορεί να περιμένει. 7 στους 10 ερωτηθέντες κρίνουν θετικά την καθιέρωση Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, η οποία δίνει τη δυνατότητα στα ΑΕΙ μας να διαμορφώσουν την ακαδημαϊκή φυσιογνωμία και το επίπεδο σπουδών που επιθυμούν. Πάνω από τους μισούς ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ, το 55,7%, όπως και το 79,2% των ψηφοφόρων του ΚΙΝΑΛ και 63,5% του ΚΚΕ τάσσονται υπέρ της ΕΒΕ! Επιπλέον, 7 στους 10 ερωτηθέντες κρίνουν θετικά την αξιολόγηση εκπαιδευτικών, περισσότεροι από 9 στους 10 συμφωνούν με την εισαγωγή νέων θεματικών στα σχολεία μέσω των εργαστηρίων δεξιοτήτων και περισσότεροι από 3 στους 4 με την αύξηση του αριθμού των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων. 3 στους 4 συμφωνούν με την ελεγχόμενη είσοδο στα ΑΕΙ κατά μέσο όρο, όταν οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ τάσσονται υπέρ σε ποσοστό 62,6%! Η Αξιωματική Αντιπολίτευση, επιδιδόμενη για άλλη μία φορά στον ταυτόσημό της πια λαϊκισμό, αποπειράται αναίσχυντα να εκμεταλλευτεί την απογοήτευση κάποιων υποψηφίων που απέτυχαν να εισαχθούν στις Σχολές των πρώτων τους προτιμήσεων, διευρύνοντας το χάσμα τους από την κοινωνία και την πραγματικότητα.

Το σχέδιο, όπως και τα άλλα ειδικά πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, δεν διδάσκονται στο δημόσιο σχολείο.

ΑΛΗΘΕΙΑ: Από τον Ιούλιο του 2020 το Υπουργείο Παιδείας έχει θεσμοθετήσει, για πρώτη φορά στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας όλων των ειδικών πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων στο δημόσιο σχολείο, για μαθητές της Γ’ τάξης Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων. Τα μαθήματα αυτά είναι: έλεγχος μουσικών ακουστικών ικανοτήτων, μουσική αντίληψη και γνώση, μουσική εκτέλεση και ερμηνεία, αρμονία, ιταλικά, ισπανικά, γαλλικά, γερμανικά, ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο. Το Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων (ΕΔΕΜ) δρομολογήθηκε ήδη από το σχολικό έτος 2020-2021 ανά ομάδες όμορων σχολικών μονάδων Λυκείου ή/και σε μεμονωμένα Λύκεια ανάλογα και με τις δηλώσεις επιλογής των μαθητών, ύστερα από εισήγηση για την κατάρτιση ειδικού ετήσιου προγράμματος υποστήριξης ανά ειδικό μάθημα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Σχόλια (36)

 
ΦΤΑΝΕΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΣΤΟ ΨΕΜΑ
22 Ιουλ 2021 15:56

Ποιο fakeαπό αυτά που γράψατε δεν υπάρχουν.Κάθε γραμμή και ψέμα!

 
Η σημερινή ηγεσία του ΥΠΑΙθ
22 Ιουλ 2021 08:46

Η αφρόκρεμα της αριστείας ... στην παραγωγή και διακίνηση ψευδοεπιχειρημάτων και τον εμπαιγμό της κοινωνίας.

 
Δημήτρης
22 Ιουλ 2021 07:20

Το μάθημα μουσική εκτέλεση και ερμηνεία δεν διδάσκεται πουθενά στο δημόσιο σχολείο είτε ως κανονικό μάθημα είτε ως ενισχυτική διδασκαλία. Ούτε καν στα Μουσικά σχολεία.

 
Να τα λέμε και αυτά
22 Ιουλ 2021 01:40

Όσον αφορά την 3η αλήθεια.
Εσείς στην ΝΔ αγνοείται άλλα πράγματα, ξέρετε εσείς... Απ' αυτά που λέγατε ότι ΘΑ κάνετε στα δεκάδες πλάνα/σχεδιαγράμματά σας αλλά τελικά, τι κάνατε; ΤΙΠΟΤΑ, πέρα από αυτά που συμφέρουν και δεν έχουν πολιτικό κόστος φυσικά.

 
Μέλος ΔΕΠ και γονιός υποψηφίου
22 Ιουλ 2021 01:23

Οι αλήθειες σας ξεπερνάνε όποιο fake news υπάρχει στο διαδίκτυο.

1. Για τους λάτρεις της ΕΒΕ και του τρόπου λειτουργίας στην συγκριμένη περίπτωση. Ο υποψήφιος που στα 4 μαθήματα συγκέντρωσε περίπου 2000 μόρια παραπάνω από τον τελευταίο που θα εισαχθεί έχει λιγότερα προσόντα (ικανότητες, δεξιότητες) σχετικές με την αρχιτεκτονική από τον τελευταίο της σχολής (μια από αυτές τις δεξιότητες είναι η γνώση Χημείας) . ΕΡΩΤΗΜΑ: Ποιος είναι πιο άριστος;
2. Οι μέχρι χθες υποψήφιοι (2019) που εισήχθησαν με βαθμό πρόσβασης >10 προφανώς δεν θα είναι άριστοι ενώ οι φετινοί θα είναι άριστοι. ΕΡΩΤΗΜΑ: Ποιος είναι πιο άριστος;
3. Τα μαθήματα για να εισαχθεί κάποιος σε μια σχολή τα επέλεξε το Υπουργείο αλλά την ΕΒΕ την επέλεξε το Υπουργείο (δηλ. πώς επιλέχθηκε το διάστημα 1,2 έως 0,80; στην συζήτηση που πραγματοποιήθηκε στην Γ.Σ. του τμήματος μας (τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών) το σύνολο των Μελών ΔΕΠ αναρωτήθηκε ποιες δεξιότητες και ικανότητες (αφού η Υπουργός χρησιμοποιεί αυτές τις λέξεις ας μας απαντήσει σχετικά) προσφέρει σε ένα φοιτητή του τμήματος το μάθημα ΧΗΜΕΙΑΣ ή αντίστοιχα το μάθημα της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ σε υποψηφίους που θέλουν να σπουδάσουν Πληροφορική (και ...).

Όσο για το ύφος της Υπουργού δεν αποτελεί στοιχείο Παιδείας.

Υ.Γ. Να τις θυμίσω ότι κάποτε ζήταγε βοήθεια απέναντι στη "λαιλαπα" Γαβρόγλου. Τώρα εμείς από ποιον να ζητήσουμε βοήθεια.

 
Ελεος
21 Ιουλ 2021 23:24

Ποση αηδια προκαλουν με τα ψεματα τους.

 
Βικτωρία
21 Ιουλ 2021 23:22

Το ενδεχόμενο να μην μπορεί να σπουδάσει σε άλλη πόλη για οικονομικούς λόγους δεν υπάρχει για την Νέα Δημοκρατία, εκεί δεν έχουν τέτοια ποταπά προβλήματα υποθέτω!
Η δε ενισχυτική διδασκαλία ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ για το σχολικό έτος 2020-2021. Η εγκύκλιος για τις αιτήσεις αν θυμάμαι καλά ήρθε γύρω στον Φεβρουάριο και τα τμήματα φτιάχτηκαν σχεδόν Μάρτιο. Αν περίμενε κάποιος μαθητής να γράψει 14 από την ενισχυτική σας διδασκαλία, σώθηκε!
Ντροπή σας για αυτές τις απαντήσεις, δείχνουν για πόσο ηλίθιους μας περνάτε!!

 
pakis
21 Ιουλ 2021 22:29

Αυτά που λέτε fake news και τα ζει ο κόσμος θα τα δείτε real στιε εκλογές

 
Εικαστικός
21 Ιουλ 2021 22:28

Το αν θα πρέπει να υπάρχει ΕΒΕ ή όχι είναι μια συζήτηση που θα μπορούσε να γίνει, αλλά όχι προσχηματικά μέσω μιας διαβούλευσης, για να λέμε απλά ότι δόθηκε η ευκαιρία να ακουστούν κάποιες απόψεις!

Ειδικά για την Αρχιτεκτονική, πριν πει κανείς το οτιδήποτε, θα πρέπει να λάβει υπόψη ότι πρωτίστως είναι εικαστική Τέχνη! Ναι, ζούμε σε ένα κτίριο και για αυτό δεν θα πρέπει να μας πέσει στο κεφάλι. Ναι, θα πρέπει ενεργειακά να έχει όσο μικρότερο αποτύπωμα και Ναι σε όλα τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά του! Αυτά όμως είναι κυρίως δουλειά των μηχανικών, στις Αρχιτεκτονικές Σχολές μαθήματα στατικής, αντοχής υλικών και πολλά άλλα τεχνικής φύσεως υπάρχουν, το πρώτο όμως που θα πρέπει ένας αρχιτέκτονας να μπορεί να δημιουργήσει και να μπορεί με ευχέρεια να χειριστεί είναι οι όγκοι και η φόρμα του κτιρίου ως σύνολο.

Για να μην μακρηγορώ, εικαστική τέχνη χωρίς σχέδιο δεν γίνεται, κατά την άποψή μου μπορεί κάποιος να είναι λιγότερο καλός στα μαθηματικά αλλά αν είναι καλύτερος στο σχέδιο και αντιλαμβάνεται όγκους, μεγέθη, το κενό, το γεμάτο κλπ., πολύ πιθανόν να γίνει καλύτερος Αρχιτέκτονας.

Το λέω γιατί σε κάποια από τις επιστολές διάβασα πως δεν είναι και τόσο σοβαρό κριτήριο το να μπορεί κανείς να σχεδιάσει έναν κουβά και ένα ταψί ( η κάτι άλλο μιας και δεν είμαι σίγουρος για τα συγκεκριμένα αντικείμενα)

Αυτό που τελικά θέλω να πω είναι πως κάθε σχολή έχει τις απαιτήσεις της και θα πρέπει επιτέλους να δίνουμε την πρέπουσα σημασία σε κάθε μάθημα. Έχω βαρεθεί ειλικρινά να ακούω, ακόμη και από συναδέλφους, αυτό το ανεκδιήγητο '' Βασικά μαθήματα''! Το γεγονός για παράδειγμα πως εξαφάνισαν με το έτσι θέλω το σχέδιο από τα Λύκεια, μάθημα που εξετάζεται στις Πανελλήνιες, είναι έγκλημα και απουσία σοβαρότητας τουλάχιστον.

 
ανώνυμος
21 Ιουλ 2021 22:22

Από πότε μια έρευνα - δημοσκόπηση από μια φιλοκυβερνητική εφημερίδα "αποτυπώνει ξεκάθαρα και πέρα από κάθε αμφιβολία ...". Γιατί δεν απαντάτε στο βασικό επιχείρημα των Πανεπιστημίων της περιφέρειας: Τα Πανεπιστήμια ζήτησαν 50.000 φοιτητές, με άλλα λόγια, υποστήριξαν ότι για να παρέχουν ποιοτική παιδεία οι φοιτητές δεν πρέπει να ξεπερνούν τους 50.000. Το υπουργείο έδωσε 78.000 θέσεις, ώστε να μείνουν κενές στη συνέχεια λόγω της ελάχιστης βάσης ακριβώς από την περιφέρεια, για την οποία διατυμπάνιζε το υπουργείο ότι θα την βοηθήσει. Με την πολιτική αυτή θα κλείσουν τμήματα στην περιφέρεια και επομένως θα μειωθούν περεταίρω οι υποδομές στη χώρα για τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το υπουργείο θα συνεχίζει να εισάγει υπεράριθμους στα πανεπιστήμια και ο φαύλος κύκλος θα διαιωνίζεται.

 
Φτάνει πια!
21 Ιουλ 2021 22:06

Τέτοιο θράσος από πολιτικό δεν έχει υπάρξει ξανά! Αυτά που όλοι μας βλέπουμε και διαπιστώνουμε για τα παιδιά μας, εξαιτίας των αποφάσεων της, δεν είναι έτσι διότι η κ. Κεραμέως το έχει βαφτίσει ως fake news. Δεν παίζει μόνο με τα νεύρα μας, αλλά και με τους κανόνες της κοινής λογικής. Φτάνει πια με την fake υπουργό παιδείας. Ας πάει σε κάποια άλλη θέση να "προσφέρει" τις υπηρεσίες της, όπως οι πρώην συνεργάτιδες στο ΥΠΑΙΘ και εξίσου αποτυχημένες κ. Ζαχαράκη και κ. Γκίκα. Υπάρχει μεγάλη αγανάκτηση στην ελληνική κοινωνία με τις ακατανόητες και επικίνδυνες αποφάσεις της κ. Κεραμέως στον χώρο της παιδείας.

 
Xm
21 Ιουλ 2021 21:50

Πάντα υπήρχε ο 1ος αποτυχών που για ελάχιστα μόρια δεν έπιανε τη σχολή της πρώτης επιλογής του.

 
Polar_Fish
21 Ιουλ 2021 21:48

Υπάρχει προβλημα αντιληψης. Κάποιος που έχει μεσο όρο μεγαλυτερο απο το μεσο όρο ενός άλλου, εχει πάει καλυτερα. Τωρα αν κάποια σχολή πριμοδοτεί
κάποιο μάθημα ειναι μια άλλη ιστορια. Η ιδεα ειναι οτι από οσους εχουν τον ιδιο μεσο ορο προτιμάμε οσους εχουν μεγαλυτερο βαθμό σε ένα συγκεκριμενο μαθημα. Οταν ένα τμημα ορίζει μια ΕΒΕ σημαίνει οτι εχει κανει τους υπολογισμους της.

 
Ντροπή
21 Ιουλ 2021 21:33

Φτάνει πια ο εμπαιγμός!! Ανάλγητη, αυταρχική και αγνοούσα την εκπαιδευτική πραγματικότητα και κοινωνική πραγματικότητα η κ. Κεραμέως. Είναι σαφές ότι οι σύμβουλοι της την παραπληροφορούν . Ντροπή !

 
Δον Κιχώτης
21 Ιουλ 2021 21:19

- Ομολόγησε, Ηρώδη, ομολόγησε!...
Μανώλη, άναψε τη μεγάλη λάμπα!
Ομολόγησε! Πόσα κοπέλια έσφαξες;
Λέεεγε! Λέγε, γιατί θα σου κόψω και τα δυο χεράκια, να μην μπορείς να ξαναπάς σε αυλή να παίξεις βόλεϊ!
Λέγε, πόσα κοπέλια ήτανε;

 
Καμιά ανοχή στο λαϊκισμό…
21 Ιουλ 2021 21:18

της αντιπολίτευσης και στους μαθητές του 1, 2,Χ !! Η πανεπιστημιακή κοινότητα θέτει πλέον κριτήρια και αυτά πρέπει να γίνονται δεκτά είτε αρέσει σε κάποιους είτε δεν αρέσει. Οι πανελλήνιες εξετάσεις, είναι εξετάσεις κατάταξης, για την εισαγωγή σε πανεπιστήμιο συνεπώς άλλοι θα Μπουν οριακά κι άλλοι θα μείνουν έξω οριακά, γιατί έγραψαν κάποιοι καλύτερα από αυτούς· τι να κάνουμε έτσι είναι η ζωή σε όλους τους τομείς!!! Και όταν κάνεις αίτηση για δουλειά το ίδιο δε γίνεται αν έχεις πέντε μόρια λιγότερα από κάποιον άλλον μένεις απ’ έξω γιατί ενοχλούν οι πανελλήνιες έτσι πάνε αυτά, επιλογες υπάρχουν κι άλλες

 
Νίκος
21 Ιουλ 2021 20:48

Όλα τα κόμματα έχουν υποστηρίξει κατά καιρούς ανακρίβειες σε διάφορα θέματα. Ποτέ δεν έχω ξαναδεί όμως κόμμα να χρησιμοποιεί fake news τόσο συστηματικά όσο η σημερινή αξιωματική αντιπολίτευση. Πλήρης διαστρέβλωση των πάντων, χτυπήματα κάτω από τη μέση, άπειρες ανακρίβειες και ψεύδη χωρίς κανένα ηθικό φραγμό. Κρίμα για την παράδοση της ανανεωτικής αριστεράς που δήθεν εκπροσωπεί. Δεκάδες πρώην σύντροφοι ντρέπονται για την σημερινή κατάντια.

 
Νντροπη μου που σας υποστητιζα
21 Ιουλ 2021 20:45

Ειστε ψευτες, χωρις συναισθηση τι περασαν οικογενειες. Ζηστε ενα μονο μηνα με 534 και μετα μιληστε. Ως εδω.

 
Μητέρα Υποψηφίου
21 Ιουλ 2021 20:31

Τα έξοδα σπουδών στα Ιωάννινα θα τα πληρώσει το Παρατηρητήριο της ΝΔ; Μεγάλο επίτευγμα τα δημόσια ΙΕΚ, θα είχε ενδιαφέρον να μας πούνε πόσα από παιδιά των στελεχών που Παρατηρητηρίου σπουδάζουν εκεί.
Κύριοι του Παρατηρητηρίου, όσοι υποτίμησαν την νοημοσύνη του Έλληνα το πλήρωσαν ακριβά.
Αν θέλετε να κάνετε κάτι χρήσιμο φροντίστε να μην ανοίξουν τα ΑΕΙ το Σεπτέμβριο με άδεια θρανία, αλλιώς ετοιμαστείτε να φύγετε από τώρα στις επόμενες εκλογές.
Λάβετε σοβαρά υπόψη ότι αυτά σας τα γράφει ψηφοφόρος της ΝΔ

 
Ανατολικά της ΕΔΕΜ
21 Ιουλ 2021 20:07

Στο 5ο "fake" σηκώνει κανείς τα χέρια ψηλά (όχι ότι οι άλλες απαντήσεις είναι πειστικές βέβαια)... Στο σχολείο μου που ήταν κέντρο ενισχυτικής τα μαθήματα ξεκίνησαν τέλη Μαρτίου!

 
να μιλησουμε για fake news?
21 Ιουλ 2021 20:02

1) Θα ισχύσει η βάση του 10 την επόμενη μέρα της διακυβέρνησης απο την ΝΔ, 3ος χρόνος και η είσοδος σε ΑΕΙ γίνεται με 5.

2) Τα ΙΕΚ πλέον θα είναι αξιόπιστη λύση, θα αναβαθμίσουμε την μεταΒθμια κατάρτιση σε Ανωτέρα.
Τα ΙΕΚ παρέμειναν Λύκειο και μετα την αναβάθμιση της κεραμέως, σε κλειστά επαγγέλματα δεν έχουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος εξειδικευμένου. Ακαδημαικά και επαγγελματικά ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΛΥΚΕΙΟΥ.
3) Οι περιζήτητες ειδικότητες των ΙΕΚ δεν ειναι οι φοροτεχνικοί οι οποίοι διέθετραν περίσσότερα ουσιαστικά προσόνταν εν τοις πράγμασι ακόμα και απο πανεπιστήμια σε σπουδές λογιστικής αλλά
α) Συνοδός βουνού
β) Φύλακας μουσείου
γ) σεκιουριτυ
δ) βοηθός φαρμακείου
ε) Βοηθός του βοηθού ώ βοηθέ
Ολες ειδικότητες ΕΠΑΛ ΕΠΑΣ που τις ανωτεροποίησε σε ΙΕΚ, βλέπεις οι καθηγητες ΕΠΑΛ κοστίζουν ενω οι 6μηνιτες των ΙΕΚ ειναι σχεδόν τζάμπα.
4) Το μεγαλύτερο fake news... Η Κεραμέως υπουργός παιδείας.
5) Αυτα τα λένε αριστεροί...ειμαι δεξιότατος./

 
Γονέας Υποψηφίου με 14300 μόρια
21 Ιουλ 2021 19:56

Κύριε Πρωθυπουργέ

Κάποιοι επικοινωνιολόγοι από το Παρατηρητήριο της ΝΔ εξακολουθούν ακόμη και τώρα να προσβάλλουν την νοημοσύνη των Ελλήνων Πολιτών παίζοντας με τα νεύρα μας την ώρα που προσπαθούμε να βρούμε πόρους να στηρίξουμε τα παιδιά μας. Η απομάκρυνση της Κας Κεραμέως από το Υπουργείο σε τυχόν ανασχηματισμό δεν διορθώνει πλέον το πρόβλημα. Εξαντλήστε κάθε έννομη δυνατότητα ώστε το νέο Εκπαιδευτικό έτος να μην αρχίσει με άδεια θρανία και τους πολύ άνω του 10 φετινούς Υποψήφιους ( όσους δεν έχουν οικονομική δυνατότητα ) να περιφέρονται στις πλατείες και τα καφενεία. Η οργή του κόσμου είναι μεγάλη και θα την βρείτε απένατί σας στις επόμενες εκλογές. Προσωπικά εγώ και όλοι οι συγγενείς της ευρύτερης οικογένειας μου θα σας επιστρέψουμε πίσω τις κάρτες μελών της ΝΔ.

 
Ντροπή
21 Ιουλ 2021 19:56

Φτάνει πια ο εμπαιγμός!! Ανάλγητη, αυταρχική και αγνοούσα την εκπαιδευτική πραγματικότητα και κοινωνική πραγματικότητα η κ. Κεραμέως. Είναι σαφές ότι οι σύμβουλοι της την παραπληροφορούν . Ντροπή !

 
Τάσος
21 Ιουλ 2021 19:28

Παραδεχθείτε πως σας ξέφυγε. Δεν το σώζετε. Τα παιδιά έγραψαν πάνω από τη βάση της βάσης του 10. Ισχυρίζεστε πως είναι προτιμότερο να κόβεται ένας υποψήφιος που έγραψε πάνω από τη βάση της βάσης του 10 από το να περνάει ένας υποψήφιος που έγραψε κάτω από τη βάση της βάσης του 10 (το επαναλαμβάνω γιατί η αριστεία σας δεν τα πολυπιάνει).

 
Αναστασία
21 Ιουλ 2021 19:27

Δεν μας εξηγήσετε πόσο δίκαιο είναι να μπουν στο ΑΠΘ και στο ΕΜΠ παιδιά με εκατοντάδες μόρια λιγότερα από αυτόν. Η βάση του 10 στο σχέδιο μια χαρά ήταν. Παραδεχθειτε ότι κάνατε λάθος για την ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα και αλλάξτε το τώρα. Προλαβαίνετε. Δεν είναι ντροπή να κάνει κανείς λάθος. Ντροπή είναι να μην το παραδέχεται και να βλάπτει τους άλλους με την ξεροκεφαλιά του.

 
ΘΑΝΑΣΗΣ
21 Ιουλ 2021 19:13

Δεν μπορεί να είστε τόσο ανόητοι (για να μην πω τίποτα χειρότερο) εκεί στο Υπουργείο, ώστε να μη βλέπετε τα λάθη στην εφαρμογή της ΕΒΕ...Κάτι δεν κάνατε σωστά, κόψατε άδικα μαθητές από σχολές στις οποίες άνετα θα περνούσαν με τα περυσινά δεδομένα, τους στέλνετε μακριά από το σπίτι τους και συνεχίζετε να παρουσιάζετε το μαύρο ως άσπρο και να εμπαίζετε τα παιδιά που μόχθησαν σε καιρό πανδημίας. Αλήθεια, σκεφτήκατε τι θα γίνει με τις μετεγγραφές; Όταν διαπιστώσετε το μπάχαλο που θα προκληθεί, θα τρέχετε τον Σεπτέμβριο να καταθέσετε ευφάνταστες τροπολογίες...Κανένα ενδιαφέρον για τους μαθητές, καμία επαφή με την πραγματικότητα. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να πάψετε να απαντάτε με εξυπνακίστικο τρόπο στις αληθείς και βάσιμες διαμαρτυρίες και να παραιτηθείτε, αν η ευθιξία αποτελεί μέρος του λεξιλογίου σας.

 
Κώστας
21 Ιουλ 2021 18:54

Η ενισχυτική στο σχεδιο εξ αποστάσεως τουλαχιστον ως παρωδία μπορεί να χαρακτηριστεί. Και φυσικά οπου έγινε, σε λιγες περιπτώσεις, στήθηκε κυριως με εικονικες συμμετοχες για να για να χρησιμοποιείται ως επιχείρημα

 
nikos
21 Ιουλ 2021 18:48

Έχει δίκιο η κυβέρνηση.

 
Ντροπή
21 Ιουλ 2021 18:42

Φτάνει πια ο εμπαιγμός!! Ανάλγητη, αυταρχική και αγνοούσα την εκπαιδευτική πραγματικότητα και κοινωνική πραγματικότητα η κ. Κεραμέως. Είναι σαφές ότι οι σύμβουλοι της την παραπληροφορούν . Ντροπή !

 
Δημήτρης
21 Ιουλ 2021 18:25

Να και ένα ψέμα: Το μάθημα μουσική εκτέλεση και ερμηνεία δεν διδάσκεται στην ΕΔΕΜ (ενισχυτική διδασκαλία ειδικών μαθημάτων).

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.