Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Δεν απάντησε η Ν. Κεραμέως για τα υπό “διαγραφή” 37 τμημάτων “Γαβρόγλου” στη Σύνοδο Πρυτάνεων

H υπουργός ζήτησε επισήμως από τους Πρυτάνεις να καταθέσουν τις προτάσεις τους για την αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη μέχρι 30 Σεπτεμβρίου.
Δημοσίευση: 23/07/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δεν απάντησε  η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως στη Σύνοδο Πρυτάνεων , για τα υπό “διαγραφή” 37 τμημάτων  “Γαβρόγλου”, όταν ρωτήθηκε σχετικά από τον Πρύτανη του ΕΚΠΑ Θάνο Δημόπουλο.

“Θα προχωρήσετε στην υλοποίηση της πρόθεσης κατάργησης των 37 τμημάτων ή θα εξετάσετε το θέμα στην γενικότερη αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη” ρώτησε την υπουργό Παιδείας ο Πρύτανης του ΕΚΠΑ.

Η υπουργός απέφυγε να απαντήσει   στην ερώτηση.

Ωστόσο η υπουργός ζήτησε επισήμως  από τους Πρυτάνεις να καταθέσουν τις  προτάσεις τους για την αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη μέχρι 30 Σεπτεμβρίου.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ 37 ΤΜΗΜΑΤΑ

Την έντονη διαφωνία ,με την πρόθεση της Κυβέρνησης να διαγράψει το σύνολο των 37 πανεπιστημιακών τμημάτων  που θεσπίστηκαν με το νόμο “Γαβρόγλου” και ανεστάλη η έναρξη λειτουργίας με νόμο της Ν. Κεραμέως, έχουν ήδη διατυπώσει οι Πρυτάνεις των 10 Πανεπιστημίων που θίγονται από αυτή την απόφαση.

 Οι “10” Πρυτάνεις στην έκτακτη  συνεδρίαση της  9ης Ιουνίου είχαν εξουσιοδοτήσει το προεδρείο της Συνόδου Πρυτάνεων να συναντηθεί με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να ζητήσει την έναρξη λειτουργίας ένα μέρος των τμημάτων αυτών που θέτει ως προτεραιότητα το κάθε ΑΕΙ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos  συνολικά οι Πρυτάνεις προτείνουν να λειτουργήσουν τουλάχιστον τα μισά από τα 37.

Οι Πρυτάνεις    απέστειλαν   επιστολή προς την υπουργό Ν. Κεραμέως, με την οποία ζητούν άμεσα συνάντηση μαζί της.

Ωστόσο η υπουργός δεν έχει απαντήσει στο αίτημα των Πρυτάνεων.  

Όπως ήδη έχει δημοσιεύσει  το esos η απόφαση της Κυβέρνησης φέρεται να είναι   οριστική για την  διαγραφή των  37 νέων  τμημάτων   “Γαβρόγλου”.  

Η ΕΘΑΑΕ το μοναδικό φάκελο που εξετάζει είναι του τμήματος Πολιτικών Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με κατεύθυνση να συγχωνευθεί με άλλο τμήμα του ίδιου Ιδρύματος και να διατηρηθεί  ο ιστορικός χαρακτήρας της Σχολής Δημόσιας Υγείας  που ιδρύθηκε το 1929 από τον Ελ. Βενιζέλο.

Η Νίκη Κεραμέως έκανε λόγο για δημιουργία  νέων τμημάτων από τον Κ. Γαβρόγλου , προεκλογικά, για ψηφοθηρικούς λόγους, δίχως προηγούμενο σχεδιασμό και επαρκή τεκμηρίωση.

Τα εν λόγω τμήματα, σύμφωνα με την Νίκη Κεραμέως, δημιουργήθηκαν:

  •             χωρίς συγκεκριμένα ακαδημαϊκά κριτήρια,
  •             χωρίς να έχουν προηγηθεί οι απαιτούμενες μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας,
  •              χωρίς συνεκτικό σχεδιασμό,
  •             χωρίς καν την προηγούμενη γνώμη της Ανεξάρτητης Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ), ενώ ο νόμος προέβλεπε τη συμβολή και της αρχής αυτής σε τέτοιου είδους αποφάσεις,
  •             ενίοτε και με βουλευτικές τροπολογίες της τελευταίας στιγμής,
  •         υποτιμώντας έτσι τα Ιδρύματά μας και τις δυνατότητες του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Σχόλια (21)

 
Thomas Paschalis
28 Ιουλ 2021 16:04

@ Δημήτρης Γιαννίρης
Η δημοσίευση του ΕΣΟΣ στο παρακάτω σχόλιό μου διορθώνει αυτό που λανθασμένα ανέφερα ότι τα integrated masters δίνουν μισθολογικό κλιμάκιο στο δημόσιο. Ωστόσο αφού μπήκες στον κόπο να διορθώσεις τις ανακρίβειες, θα έπρεπε να διορθώσεις πρωτίστως τη μέγιστη ανακρίβεια ότι τα integrated masters δεν επιφέρουν κανένα όφελος στους κατόχους τους.

 
Δημήτρης Γιαννίρης
27 Ιουλ 2021 11:22

Επειδή γράφονται και αναφέρονται ανακρίβειες από κάποιους, έχω να αναφέρω, ότι τα grecomaster στο δημόσιο τομέα, δεν έχουν καμία απολύτως μισθολογική διαφορά με το βασικό πτυχίο, ενώ το μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης, δίνει 2 επιπλέον κλιμάκια στο μισθό.

 
Thomas Paschalis
26 Ιουλ 2021 19:14

@ Αθανάσιος Γιακουμέλος
Αν τα integrated masters δεν επιφέρουν κανένα όφελος στους κατόχους τους τότε το παρακάτω άρθρο του ESOS ειναι αναληθές:
https://www.esos.gr/arthra/59630/ti-ishyei-gia-toys-dimosioys-ypalliloys...
Όσο για τη δεδομένη στιγμή που όπως αναφέρεις στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, βρίσκονται άνθρωποι με ανοικτούς ορίζοντες και όχι άνθρωποι με "κολλήματα" και ιδεοληψίες, τότε γιατί αυτοί οι άνθρωποι δεν μετονόμασαν το ΠΑΔΑ σε πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών? Δεν ήταν προεκλογική εξαγγελία? Εσείς όλοι που έχετε πληροφόρηση εκ των έσω θα μας διαφωτίσετε? Αυτή η ηγεσία που εμπιστεύεσαι δεν έχει δεχτεί ούτε ένα αίτημα πτυχιούχων ΤΕΙ για συνάντηση. Έτσι στο αναφέρω για να δεις πόσο πολύ μας εκτιμά.

 
Αθανάσιος Γιακουμέλος
26 Ιουλ 2021 17:46

@Thomas Paschalis
Πολύ σωστά αναφέρει ο συνάδελφος Στέλιος Αντωνακάκης, ότι τα grecomaster, δεν επιφέρουν κανένα απολύτως όφελος για τους κατόχους τους, αφού όχι μόνο δε δίνουν επιπλέον μισθολογικό κλιμάκιο, στην περίπτωση των δημοσίων υπαλλήλων, αλλά ούτε καν περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα, απ' αυτά που είχαν ή μάλλον δεν είχαν οι απόφοιτοι των αντιστοίχων Τμημάτων ΤΕΙ. Φυσικά και οι απόφοιτοι των grecomaster, δεν απορρέει από πουθενά, ότι θα απασχοληθούν αποκλειστικά στο δημόσιο, γι' αυτό και με τα 5-ετή, πίστευαν ότι θα αποκτήσουν περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα. Δυστυχώς έχασαν 1 επιπλέον έτος, σε χρόνο και σε χρήμα, ξεκάθαρα χωρίς αντίκρισμα. Βρισκόμαστε όμως στην ευτυχή συγκυρία, όπου τη δεδομένη χρονική στιγμή, στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, βρίσκονται άνθρωποι με ανοικτούς ορίζοντες (και όχι άνθρωποι με "κολλήματα" και ιδεοληψίες, συνεπικουρούμενοι από ανθρώπους "εμμονικούς" και "μίζερους" που ασχολούνται μόνο με την "κατσίκα του γείτονα"), οι οποίοι έχοντας πλήρη αντίληψη της υφιστάμενης κατάστασης, οφείλουν να δώσουν λύση στο πρόβλημα των αποφοίτων ΤΕΙ. Αυτό θα γίνει με τα 4-ετή Πανεπιστημιακά Τμήματα Εφαρμοσμένων Επιστημών, 6ου επιπέδου, που δημιουργούνται για πρώτη φορά, στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της χώρας μας.

 
Αθανάσιος Γιακουμέλος
26 Ιουλ 2021 17:45

@Thomas Paschalis
Πολύ σωστά αναφέρει ο συνάδελφος Στέλιος Αντωνακάκης, ότι τα grecomaster, δεν επιφέρουν κανένα απολύτως όφελος για τους κατόχους τους, αφού όχι μόνο δε δίνουν επιπλέον μισθολογικό κλιμάκιο, στην περίπτωση των δημοσίων υπαλλήλων, αλλά ούτε καν περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα, απ' αυτά που είχαν ή μάλλον δεν είχαν οι απόφοιτοι των αντιστοίχων Τμημάτων ΤΕΙ. Φυσικά και οι απόφοιτοι των grecomaster, δεν απορρέει από πουθενά, ότι θα απασχοληθούν αποκλειστικά στο δημόσιο, γι' αυτό και με τα 5-ετή, πίστευαν ότι θα αποκτήσουν περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα. Δυστυχώς έχασαν 1 επιπλέον έτος, σε χρόνο και σε χρήμα, ξεκάθαρα χωρίς αντίκρισμα. Βρισκόμαστε όμως στην ευτυχή συγκυρία, όπου τη δεδομένη χρονική στιγμή, στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, βρίσκονται άνθρωποι με ανοικτούς ορίζοντες (και όχι άνθρωποι με "κολλήματα" και ιδεοληψίες, συνεπικουρούμενοι από ανθρώπους "εμμονικούς" και "μίζερους" που ασχολούνται μόνο με την "κατσίκα του γείτονα"), οι οποίοι έχοντας πλήρη αντίληψη της υφιστάμενης κατάστασης, οφείλουν να δώσουν λύση στο πρόβλημα των αποφοίτων ΤΕΙ. Αυτό θα γίνει με τα 4-ετή Πανεπιστημιακά Τμήματα Εφαρμοσμένων Επιστημών, 6ου επιπέδου, που δημιουργούνται για πρώτη φορά, στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της χώρας μας.

 
Thomas Paschalis
26 Ιουλ 2021 13:18

@ Στέλιος Αντωνακάκης
Σαφώς και έχουν αντίκρισμα τα integrated masters. Να σου θυμίσω μερικά: Δίνουν μισθολογικό κλιμάκιο στο δημόσιο. Επίπεδο 7 στο ΕΠΠ. Ο κάτοχος μπορεί να κάνει απ ευθείας διδακτορικό. Δίνει μόρια στην επιλογή προϊσταμένων στο δημόσιο. Επίσης, ακούω συχνά τη φράση "δομές φιλοξενίας". Ουδέποτε όμως άκουσα τη φράση που αναφέρεις "δομές εφαρμοσμένων επιστημών". Μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει σωστά. Τμήματα εφαρμοσμένων επιστημών υπήρχαν και υπάρχουν μέσα στα πανεπιστήμια και δεν υπάρχει λόγος για δημιουργία νέων.

 
Thomas Paschalis
26 Ιουλ 2021 11:51

@ Στέλιος Αντωνακάκης
Σαφώς και έχουν αντίκρισμα τα integrated masters. Να σου θυμίσω μερικά: Δίνουν μισθολογικό κλιμάκιο στο δημόσιο. Επίπεδο 7 στο ΕΠΠ. Ο κάτοχος μπορεί να κάνει απ ευθείας διδακτορικό. Δίνει μόρια στην επιλογή προϊσταμένων στο δημόσιο. Επίσης, ακούω συχνά τη φράση "δομές φιλοξενίας". Ουδέποτε όμως άκουσα τη φράση που αναφέρεις "δομές εφαρμοσμένων επιστημών". Μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει σωστά. Τμήματα εφαρμοσμένων επιστημών υπήρχαν και υπάρχουν μέσα στα πανεπιστήμια και δεν υπάρχει λόγος για δημιουργία νέων.

 
Στέλιος Αντωνακάκης
26 Ιουλ 2021 10:08

@Τhomas Paschalis
Aγαπητέ, είμαι απ΄αυτούς που περιμένω με ανυπομονησία τις δομές
Εφαρμοσμένων Επιστημών, μέσα στα Πανεπιστήμια, 4-ετούς διάρκειας, όπως
τα έχει εξαγγείλει δημοσίως η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, τόσο μέσα
στη Βουλή, όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook). Αυτές οι δομές Εφαρμοσμένων Επιστημών σε λίγο καιρό, θα είναι πια γεγονός αδιαμφισβήτητο. Όσον αφορά, τα grecomaster, που δίνονται σε Τμήματα της Σχολής Μηχανικών, είναι χωρίς αντίκρυσμα, αφού δεν προσφέρουν κανένα απολύτως όφελος στους κατόχους τους. Επομένως "άνθρακες ο θησαυρός", γι΄αυτούς.

 
Στέλιος Αντωνακάκης
26 Ιουλ 2021 10:07

@Τhomas Paschalis
Aγαπητέ, είμαι απ΄αυτούς που περιμένω με ανυπομονησία τις δομές
Εφαρμοσμένων Επιστημών, μέσα στα Πανεπιστήμια, 4-ετούς διάρκειας, όπως
τα έχει εξαγγείλει δημοσίως η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, τόσο μέσα
στη Βουλή, όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook). Αυτές οι δομές Εφαρμοσμένων Επιστημών σε λίγο καιρό, θα είναι πια γεγονός αδιαμφισβήτητο. Όσον αφορά, τα grecomaster, που δίνονται σε Τμήματα της Σχολής Μηχανικών, είναι χωρίς αντίκρυσμα, αφού δεν προσφέρουν κανένα απολύτως όφελος στους κατόχους τους. Επομένως "άνθρακες ο θησαυρός", γι΄αυτούς.

 
Thomas Paschalis
26 Ιουλ 2021 08:24

@ Στέλιος Αντωνακάκης
Από ότι φαίνεται είσαι από αυτούς που ακόμη περιμένουν τη μετονομασία του ΠΑΔΑ σε πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών. Και τότε όσοι τα έλεγαν το ίδιο με σένα ισχυρίζονταν, δηλαδή ότι έχουν ενημέρωση εκ των έσω. Αντ' αυτού είδατε τα τετραετή προγράμματα των μηχανικών των πρώην ΤΕΙ να γίνονται πενταετούς φοίτησης και να αναγνωρίζονται ως μάστερ.

 
Στέλιος Αντωνακάκης
25 Ιουλ 2021 16:46

@Thomas Paschalis

Αγαπητέ, ευτυχώς για μας τους αποφοίτους των ΤΕΙ, δεν αποφασίζει η κοινωνία, αλλά η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, η οποία έχει "πιάσει" το σφυγμό του προβλήματος, έχοντας ενημερωθεί σε εξαιρετικό βαθμό και από μερικούς από μας και θα πράξει τα δέοντα. Ας μη ματαιοπονούν κάποιοι. Τα 4-ετή Πανεπιστημιακά Τμήματα Εφαρμοσμένων Επιστημών είναι έτοιμα να ανακοινωθούν και τα πτυχία τους θα αντιστοιχούν, μ' αυτά των αντιστοίχων Τμημάτων των αποφοϊτων ΤΕΙ. Κάποιοι που τα ανέφεραν αυτά παλαιότερα, προφανώς είχαν εσωτερική πληροφόρηση. Είναι δίκαιο, σύντομα τελικά γίνεται και πράξη.

 
@Ίωνας
25 Ιουλ 2021 14:38

Να συμπληρώσω κάτι, τα 3-ετή, 3,5-ετή, 4-ετή Πτυχία των Γερμανικών Πανεπιστημίων Εφαρμοσμένων Επιστημών είναι ΙΣΌΤΙΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ με αυτά των κανονικών κλασσικών πανεπιστημίων που αυτά με την σειρά τους είναι ακριβώς τα ίδια με των Τ.Ε.Ι. + Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (Α.Ε.Ι.), δηλαδή είναι ΙΣΌΤΙΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ, είναι ακριβώς ισοδύναμα της ίδιας αξίας και είναι κανονικοί πανεπιστημιακοί τίτλοι. Αυτά για όσους δεν τα γνωρίζουν. Επίσης το Άρθρο 16 του Ελληνικού Συντάγματος όταν λέει ΑΕΙ εννοεί ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ Τ.Ε.Ι., ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΡΜΗΝΙΑ ΤΟΥ ΩΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΙΔΡΎΜΑΤΑ ΕΝΝΟΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ (Τ.Ε.Ι. ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ). ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΟΥΜΑΣΤΕ... ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΌΧΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ.

 
Thomas Paschalis
25 Ιουλ 2021 11:01

@ Στέλιος Αντωνακάκης
Αυτά τα δήθεν τμήματα εφαρμοσμένων επιστημών ουδεμία σχέση θα έχουν με τα αμερικάνικα και ευρωπαϊκά πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του υπουργείου παιδείας θα είναι τμήματα ως επί το πλείστον περιφερειακών ΑΕΙ που δεν είναι βιώσιμα και τα οποία για να μην καταργηθούν θα αλλάξουν μορφή και θα εισάγονται σε αυτά οι τελευταίοι σε επιδόσεις στις πανελλαδικές οι οποίοι τώρα με τη βάση μένουν έξω. Όποιος χαίρεται με τέτοιου είδους παγκόσμιες πρωτοτυπίες τότε είναι άξιος της μοίρας του. Ωστόσο η κοινωνία δε θα ανεχτεί κάτι τέτοιο και αυτός είναι ο λόγος που δεν έχει πραγματοποιηθεί.

 
Στέλιος Αντωνακάκης
24 Ιουλ 2021 11:31

@Thomas Paschalis
Τα Πανεπιστημιακά Τμήματα Εφαρμοσμένων Επιστημών, 4-ετών, 6ου επιπέδου είναι πια δεδομένο ότι θα γίνουν, αφού το έχει δηλώσει ξεκάθαρα μέσα στη Βουλή, ο αρμόδιος Υφυπουργός Παιδείας Άγγελος Συρίγος, μετά από την επερώτηση του βουλευτή Κεγκέρογλου, σχετικά με τους αποφοίτους ΤΕΙ. Δικαιώνονται με τον τρόπο αυτόν, όσοι έγραφαν εδώ μέσα, για δομές και Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών, αφού προφανώς κάτι γνώριζαν εκ των έσω. Οι δομές αυτές των Εφαρμοσμένων Επιστημών, είναι πια προ των πυλών. Η δικαίωση όσων πίστευαν κάτι τέτοιο έρχεται !!!

 
Ίωναs
24 Ιουλ 2021 10:14

Συνάδελφε συμφωνώ για την επαναφορά τηs Τεχνολογικήs Εκπαίδευσηs μέσα στα Πανεπιστήμια και στο 6ο επίπεδο του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων του ν.4763/2020,όπωs πρόσφατα εξήγγειλε επίσημα μέσα από την Βουλή ο Υφυπουργόs Παιδείαs Άγγελοs Συρίγοs , έχουμε και στο παρελθόν σχετικέs εξαγγελίεs του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και τηs Υπουργού Νίκηs Κεραμέωs.Είναι γνωστό ότι στην Ευρώπη, Αμερική, Καναδά και αλλού δεν καταργούν την Τεχνολογική Εκπαίδευση αλλά την ενισχύουν ακόμη περισσότερο,στήν Γερμανία τα περισσότερα Πανεπιστήμια είναι Εφαρμοσμένων Επιστημών ,έτσι ονομάζονταν και τα ΤΕΙ, των οποίων τα Πτυχία.είναι ισότιμα και αντίστοιχα με τα Γερμανικά Πτυχία των Πανεπιστημίων Εφαρμοσμένων Επιστημών . Επίσηs θα πρέπει να γίνει η εφαρμογή του ν.4763/2020 που αφορά το 6ο επίπεδο του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων ώστε να καταργηθούν οι αναχρονιστικοί χαρακτηρισμοί ΤΕ και ΠΕ οι οποίοι κάνουν διάκριση στα όμοια προσόντα Ευρωπαίων πολιτών τηs Τριτοβάθμιαs Εκπαίδευσηs των ΑΕΙ.

 
pakis
23 Ιουλ 2021 21:05

Πλάκα κάνετε έτσι;
Από που πηγάζει αυτή η θετική αύρα της κυβέρνησης για την κατάργηση διαχωρισμού ΠΕ και ΤΕ ; Ο Συρίγος επιδεικτικά αναφέρει τονίζοντας τη διαφορά σε κάθε του συνέντευξη αγαπητέ! και από το 2014 πέρασαν χρόνια και ζαμάνια ΑΝ εννοούσε κάτι τέτοιο αυτός

 
Thomas Paschalis
23 Ιουλ 2021 19:23

@ Νίκος Αποστολόπουλος
Δεν χρειάζεται κανείς να περιμένει τμήματα εφαρμοσμένων επιστημών διότι υπάρχουν ήδη πολλά. Τμήματα πολυτεχνείων, ιατρικές σχολές, εφαρμοσμένων μαθηματικών, εφαρμοσμένης πληροφορικής, εφαρμοσμένων οικονομικών και πολλά άλλα αφορούν στις εφαρμοσμένες επιστήμες. Οποιαδήποτε προσθήκη της φράσης "εφαρμοσμένων επιστημών" σε τμήμα ΑΕΙ υποκρύπτει την πρόθεση για ποιοτικό διαχωρισμό των τμημάτων. Τα ΤΕΙ καταργήθηκαν και η πολιτεία έχει υποχρέωση να αντιστοιχίσει τα πτυχία με τα νέα πανεπιστημιακά.

 
Στέφανος Χρηστίδης
23 Ιουλ 2021 14:57

@ Νίκος Αποστολόπουλος
Αγαπητέ συνάδελφε είναι όπως ακριβώς τα αναφέρεις. Τόσο ο Ν. 4485/2017, ο
οποίος καθιστούσε υποχρεωτική την αντιστοίχιση των πτυχίων των αποφοίτων
των ΤΕΙ που συγχωνεύθηκαν, είτε μεταξύ τους (βλέπε ΠΑΔΑ), είτε με Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, με τα Πανεπιστημιακά πτυχία, όσο και οι μεταγενέστεροι (Ν. 4763/2020, 4777/2021) δείχνουν το δρόμο που πρέπει να ακολουθηθεί.

 
@Νίκος Αποστολόπουλος
23 Ιουλ 2021 12:10

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας και επαυξάνω. Ούτε και ο Νόμος 4777/2021 σε συνδιασμό με τους Νόμος 4485/2017 και 4763/2020 αφήνουν κανένα περιθώριο για άλλες παρερμηνείες τα ΑΕΙ είναι τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ (+ ΑΣΠΑΙΤΕ) και είναι όλα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και χορηγούν το ίδιο κοινό προσόν με κοινά χαρακτηριστικά και μαθησιακά αποτελέσματα, το Bachelor, που κατατάχθηκε στο 6ο επίπεδο το Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.

 
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ
23 Ιουλ 2021 10:14

Με την εφαρμογή της ΕΒΕ πολλά τμήματα δεν θα έχουν εισακτέους φέτος .
Γιατί κανένας δημοσιογράφος δεν ρώτησε την υπουργό τι σχεδιάζει η κυβέρνηση για αυτά τα τμήματα.

 
Νίκος Αποστολόπουλος
23 Ιουλ 2021 09:58

Όλοι περιμένουν με ανυπομονησία τη δημιουργία Τμήματων Εφαρμοσμένων Επιστημών, 4-ετούς διάρκειας, 6ου επιπέδου, όπως έχει εξαγγείλει επίσημα μέσα τη Βουλή, ο Υφυπουργός Παιδείας Άγγελος Συρίγος. Με τα πτυχία των 4-ετών αυτών Τμημάτων, θα αντιστοιχηθούν τα πτυχία των αποφοίτων ΤΕΙ. Το ΠΕ/ΤΕ στο δήμοσιο παύει να υπάρχει πλέον. Η εφαρμογή του Ν. 4763/20, δεν αφήνει κανένα περιθώριο για παρερμηνείες. Αυτή είναι άλλωστε καιη άποψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, όπως την εξέφραζε το 2014, από τη θέση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.