Placeholder

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

Στα «κάγκελα» οι Σχολικοί Σύμβουλοι- Ανοικτή επιστολή της ΠΕΣΣ στο υπ. Παιδείας

"Προς έκπληξή μας, διατηρείται η υποβάθμιση του θεσμού της επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης που εισήγαγε με την κατάργηση του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων ο ν.4547/2018 και μάλιστα επί τα χείρω"
Δημοσίευση: 23/07/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Για αποκλεισμό της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων (ΠΕΣΣ) από την δυνατότητα παράθεσης προτάσεων για το προς ψήφιση πολυνομοσχέδιο   «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις»  κάνει λόγο η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων .

Παράλληλα οι Σχολικοί Σύμβουλοι  διατυπώνουν  την  έκπληξή τους , διότι όπως υποστηρίζουν  διατηρείται η υποβάθμιση του θεσμού της επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης που εισήγαγε με την κατάργηση του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων ο ν.4547/2018 και μάλιστα επί τα χείρω.

Συγκεκριμένα, τονίζει η ΠΕΣΣ:

Α) Η υποβάθμιση του θεσμού της επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης που θεσμοθετήθηκε με τον ν.4547/18 διευρύνεται αφού για τα στελέχη της:

  • Διατηρείται η επιλογή τους από περιφερειακά συμβούλια και το Άρθρο 37 ορίζει ότι δυνάμει δύο (2) από τα πέντε (5) μέλη του Συμβουλίου επιλογής των Συμβούλων Εκπαίδευσης  τοποθετούνται:
  • Ένα (1) μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ι.Ε.Π. το οποίο μπορεί να είναι Ιδιωτικός Εκπαιδευτικός ή και απλός εκπαιδευτικός
  • Ένας σύμβουλος Α΄ του Ι.Ε.Π. που είναι αποσπασμένος εκπαιδευτικός
  • Ένας εκπρόσωπος του ΕΚΔΔΑ  που βρίσκεται εκτός τυπικής εκπαίδευσης

Προτάσεις

Η ΠΕΣΣ διατυπώνει τις ακόλουθες προτάσεις:

ΠΡΟΤΑΣΗ: Προτείνουμε επιλογή από κεντρικό είτε από περιφερειακό συμβούλιο, με Πρόεδρο μέλος του ΑΣΕΠ

•    Το Άρθρο 8 ορίζει ότι ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης υπάγεται διοικητικά στον δυνάμει κατώτερων προσόντων Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και εποπτεύεται από τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης. Δηλαδή ο επόπτης ποιότητας θα υπάγεται ταυτόχρονα σε δύο διαφορετικές δομές.

ΠΡΟΤΑΣΗ: Προτείνουμε ο επόπτης ποιότητας και η δομή της επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης  να υπάγεται ιεραρχικά στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης

•    Το άρθρο 31 διατηρεί μόνο για τους συμβούλους εκπαίδευσης τον κόφτη της ξένης γλώσσας που εγκαινίασε ο ν.4547/18.

ΠΡΟΤΑΣΗ: Προτείνουμε η προϋπόθεση της ξένης γλώσσας για την συμμετοχή στην διεκδίκηση θέσης Συμβούλου Εκπαίδευσης να ισχύει για τους υποψήφιους σε όλες τις θέσεις ή για κανένα.

•    Η προηγούμενη κυβέρνηση με τον ν.4317/2017 νομοθέτησε ότι δεν είναι διδακτική η υπηρεσία σε θέση στελέχους Επιστημονικής και Παιδαγωγικής καθοδήγησης. Ωστόσο μετά από ένα χρόνο στον ν.4547/18 αναίρεσε αυτή την διάταξη κάτω από το βάρος της αντισυνταγματικότητας μιας τέτοιας διάταξης. Στο σημείο αυτό θυμίζουμε ότι υπάρχει σχετική γνωμάτευση του Συνταγματολόγου           Ν. Αλεβιζάτου στις 2 Ιουνίου 2017 για την αντισυνταγματικότητα μιας τέτοιας διάταξης.
Παραδόξως, το παρόν νομοσχέδιο επαναφέρει με το άρθρο 4 την διάταξη που εισήγαγε η προηγούμενη κυβέρνηση με τον ν.4317/2017 ορίζοντας ότι δεν είναι διδακτική η υπηρεσία σε θέση στελέχους Επιστημονικής και Παιδαγωγικής καθοδήγησης. Όμως :

-    Τα στελέχη Επιστημονικής και Παιδαγωγικής καθοδήγησης κατά τη διάρκεια της θητείας τους κάνουν δειγματικές διδασκαλίες

-    Όσοι επέλεξαν να υπηρετήσουν σε θέσεις στελεχών Επιστημονικής και Παιδαγωγικής καθοδήγησης δεν είχαν υπόψη τους ότι μεταγενέστερα η Πολιτεία θα τους τιμωρούσε γι΄αυτή την επιλογή τους.

Δεν μπορεί η υπάρχουσα εδώ και χρόνια νομοθεσία να αναγνωρίζει ως διδακτική την υπηρεσία αυτών των στελεχών και να νομοθετείται η εφαρμογή διαφορετικού καθεστώτος  με αναδρομική ισχύ για εμπειρία που έχει αποκτηθεί κατά το παρελθόν.

ΠΡΟΤΑΣΗ: Προτείνουμε την αναγνώριση ως διδακτικής, την υπηρεσία των στελεχών επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης

•    Τα άρθρα 33 και 34 ορίζουν ότι η θητεία των διευθυντών σχολικών μονάδων μοριοδοτείται με 1,5 η θητεία των στελεχών επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης μοριοδοτείται με 0,5 ανά έτος και των Διευθυντών Εκπαίδευσης 1,75 ανά έτος. Αντίστοιχη μοριοδότηση δίνεται και σε αποσπασμένους σε θέση Συμβούλου του ΙΕΠ.  Δηλαδή ένας διευθυντής σχολικής μονάδας λαμβάνει, για τον ίδιο χρόνο υπηρεσίας, τριπλάσια μόρια σε σχέση με ένα στέλεχος επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης που είναι και αξιολογητής του.
Με αυτή την μοριοδότηση, ένας Διευθυντής Σχολικής μονάδας, με μια θητεία καλύπτει τρείς θητείες ενός συμβούλου επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης ο οποίος και τον αξιολογεί, ενώ τα στελέχη Διοίκησης καλύπτουν τα μόρια ενός διδακτορικού και με δύο θητείες καθίστανται πλέον ισόβιοι.

ΠΡΟΤΑΣΗ: Προτείνουμε ισότιμη μοριοδότηση θητείας για τα στελέχη Διοίκησης και Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης. Ειδικότερα και αναλογικά με τα προσόντα και την θέση ευθύνης των στελεχών Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, προτείνουμε ίδια μοριοδότηση με αυτή των Διευθυντών Εκπαίδευσης.
 
•    Το Άρθρο 85 ορίζει ότι αν ένας Σύλλογος Διδασκόντων (ΣΔ) δεν μπορεί να αποφασίσει για την επιλογή βιβλίου σε ένα αντικείμενο, τότε αποφασίζει ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας ποιο βιβλίο θα διδάξουν οι Καθηγητές. Σε οποιοδήποτε αντικείμενο. Όμως οι Διευθυντές Σχολικών Μονάδων δεν έχουν αναγκαία ούτε την απαιτούμενη γνώση του αντικειμένου, ούτε θα αξιολογούν στη συνέχεια τους Εκπαιδευτικούς για το διδακτικό τους έργο.

ΠΡΟΤΑΣΗ: Αν ένας ΣΔ δεν μπορεί να αποφασίσει για την επιλογή βιβλίου διδασκαλίας σε ένα αντικείμενο, τότε προτείνουμε την σχετική απόφαση να λαμβάνει ο Σύμβουλος εκπαίδευσης ειδικότητας

Β) Το όνομα «Σύμβουλος Εκπαίδευσης» που επιλέχθηκε για τα στελέχη επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης δεν προσδιορίζει το πεδίο δράσης τους αφού:

•    Δεν έχει αναφορά στα Σχολεία, αλλά γενικά και απροσδιόριστα στην εκπαίδευση

•    Προσιδιάζει στην παροχή συμβουλών σε δομές και όχι στους Εκπαιδευτικούς

ΠΡΟΤΑΣΗ: Προτείνουμε την ονομασία των στελεχών επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης ως «Σχολικός Σύμβουλος Εκπαίδευσης»
ΑΝΤΙ του «Σύμβουλος Εκπαίδευσης»

Γ) Με τον ν.4547/18 καταργήθηκαν τα 16 Περιφερειακά Κέντρα Επιμόρφωσης (ΠΕΚ) τα οποία βρίσκονταν διάσπαρτα στην επικράτεια και για περισσότερα από 30 έτη διαχειρίζονταν ζητήματα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και είχαν υλικοτεχνική υποδομή, οργανωμένες αίθουσες διδασκαλίας με σύγχρονο εξοπλισμό  και τεχνογνωσία. Τα ΠΕΚ δεν κόστιζαν τίποτα και στεγάζονταν σε κτίρια του δημοσίου. Το νομοσχέδιο δεν επαναφέρει τα ΠΕΚ, ούτε ιδρύει αρμόδιο φορέα υλοποίησης και παρά τις αναφορές στο Άρθρο 48 για την επιμόρφωση εκτιμούμε ότι θα δημιουργηθούν μεγάλα γραφειοκρατικά και λειτουργικά προβλήματα.

ΠΡΟΤΑΣΗ: Προτείνουμε την επαναφορά των ΠΕΚ.

Δ) Τα Άρθρα 62 και 63 του νομοσχεδίου ορίζουν ότι οι Εκπαιδευτικοί αξιολογούνται:

-    Ως προς την γενική και ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης ανά τετραετία και  

-    Ως προς την υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια του εκπαιδευτικού από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης ανά διετία.

Ωστόσο, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης και οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης δεν είναι διαφορετικά πρόσωπα κι αυτό σημαίνει ότι, σύμφωνα με όσα περιγράφονται στα σχετικά άρθρα, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης θα έχουν σχεδόν ως αποκλειστικό έργο κατά την διάρκεια της θητείας τους αξιολογικούς ελέγχους και καταγραφές σχετικών εκθέσεων.  

ΠΡΟΤΑΣΗ: Προτείνουμε την διενέργεια αξιολόγησης της ειδικής διδακτικής του γνωστικού αντικειμένου από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης και την αξιολόγηση της υπηρεσιακής συνέπειας και επάρκειας του εκπαιδευτικού από τον Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΣΣ

Σχόλια (56)

 
Ε. Μακρή
28 Ιουλ 2021 10:56

Θα πρέπει να γίνει αναγνώριση ως διδακτικής της υπηρεσίας των στελεχών επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης και των Σχολικών Συμβούλων αφού γίνεται στους Δ/ντές σχολείων. Τα προσόντα ως μοριοδότηση έχουν μειωθεί πολύ και είναι λάθος

 
Σωτήρης
26 Ιουλ 2021 18:09

Η θέση του Σ.Σ. διαφέρει από τη διοικητική και το έργο είναι καθαρά επιστημονικό και παιδαγωγικό. Τώρα γιατί τέτοια εμπάθεια από το υπουργείο δεν το καταλαβαίνω. Υπήρξε "εξαφάνιση" από την προηγούμενη ηγεσάι για τους δικούς της λόγους αλλά να συνεχιστεί; για ποιο λόγο;

 
ΜΑΝΩΛΗΣ
26 Ιουλ 2021 18:08

Κανένας απολύτως κόφτης γιατί αποκλείουν εξαιρετικά στελέχη όπως έγινε επί Γαβρόγλου. Κάθε στέλεχος έχει τα δικά του πλεονεκτήματα. όλα χρειάζονται ο καθένας με τα χαρίσματά του βοηθά στους τομείς που είναι επαρκείς

 
Πέτρος
26 Ιουλ 2021 17:27

Τυπικό παράδειγμα νοοτροπίας περασμένων δεκαετιών.
Ενώ δεν υφίσταται θεσμός συγκροτουμε συντεχνία για να πάρουμε πίσω το χαμένο φέουδο..

 
Γιώργος
26 Ιουλ 2021 11:28

Μα υπάρχει συνάδελφος που θα διεκδικήσει θέση Σ.Σ. καταθέτοντας Β2 στα Βουλγάρικα (ή Ιταλικά);
Υπάρχει περίπτωση να κάνει κάποιος δημοσιεύσεις σε αγγλόφωνα περιοδικά με υψηλό impact factor χρησιμοποιώντας το google translate; Ποια η δυσκολία να θυμηθεί τα αγγλικά του και να δώσει το κρατικό πιστοποιητικό;
Όσο για την αναγνώριση ως διδακτικής προϋπηρεσίας αυτής που δεν είναι (μακροχρόνια απουσία από τις σχολικές τάξεις, και -κατά περίπτωση- συνολικότερη απουσία και από συμβουλευτικά καθήκοντα)...
Εμείς οι εκπαιδευτικοί της τάξης μάθαμε πολλά από τις αναρτήσεις των τελευταίων ημερών (όπου ο καθένας φωτογράφιζε περιπτώσεις ανταγωνιστών του) σχετικά με τις ανησυχίες των υποψήφιων στελεχών και πολύ προβληματιστήκαμε...

 
γιωργος
26 Ιουλ 2021 11:04

Ο μόνος κόφτης για τα ανώτερα στελέχη πρέπει να είναι το διδακτορικό που προσδίδει κύρος και επιστημοσίνη και όχι οι γελοιότητες του Β2 στα Βουλγαρικά. Υπάρχει και τώρα δ/ντής εκ/σης που έχει μόνο το βασικό πτυχίο και μετά περιμένουμε προκοπή και νέες ιδέες στην εκπ/ση. Μάλλον συμπεριφορές μειονεξίας να περιμένουμε, έναντι αυτών που έχουν κοπιάσει για γνώσεις.

 
Σ.Σ. όχι Πρυτάνεις
25 Ιουλ 2021 23:28

@Μανόλης
Αγαπητέ μου, αυτοί που λέτε είναι καμιά 30ρια.... Τους υπόλοιπους 770 πού θα τους βρούμε?

 
Μανόλης
25 Ιουλ 2021 18:23

Για υποψήφιους Σ.Σ.:
υποχρεωτικό το διδακτορικό με απόλυτη συνάφεια, το Γ2, το ηλεκτρονικό portfolio με το ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος και οι ανακοινώσεις σε απόλυτη συνάφεια με το αντικείμενό τους (ξενόγλωσσες σε διαφορετικό επιστημονικό θέμα η καθεμιά και χωρίς google translate).

 
Το έτοιμο από καιρό....
25 Ιουλ 2021 14:10

Συμφωνώ με τον @TIRANTAKIAS THE UNEDUCATED. Τόσο το Β2 όσο και η διδακτική, ήταν "σοφιστείες" του 4547 που διατηρούνται, για να αποκλειστούν παλαιότερα και έμπειρα στελέχη.
- Πχ το Β2 δεν είναι στα Αγγλικά (ή έστω στα Γαλλικά ή Γερμανικά) αγαπητέ @Μάνο(23 Ιουλ 2021 11:23). Είναι σε οποιαδήποτε επίσημη γλώσσα της Ε.Ε. (24 νομίζω). Στα Βουλγαρικά και στα Ρουμανικά θα "ενημερώνονται σε σύγχρονα παιδαγωγικά θέματα" οι Σύμβουλοι?
- Όσο για τη διδακτική, το νομοσχέδιο την θέτει σαν "κόφτη". Δηλαδή απαιτεί διδακτική..... για μια θέση που λέει ότι δεν είναι-δεν προσμετράται ως διδακτική!!! Πόσο πιο αντιφατικό??? Και κάποιος-κάποια που έχει την απαιτούμενη διδακτική, θα πάει δηλαδή σε μια θέση, στην οποία δεν θα παίρνει πια μόρια διδακτικής? Τί θα παίρνει???.....

 
TIRANTAKIAS THE UNEDUCATED
25 Ιουλ 2021 11:20

@Μάνος
Με την ίδια λογική θα πρέπει όλοι οι εκπαιδευτικοί να έχουν τουλάχιστον Β2 γιατί η πλειονότητα των μαθητών τους έχει τουλάχιστον Β2.
Κολλάμε στον τύπο και όχι στην ουσία. Αρκετοί ΣΣ έχουν δημοσιεύσεις σε πάνω από 10 ξενόγλωσσα περιοδικά, συμμετέχουν σε ξένα συνέδρια (όπως ο υποφαινόμενος), αλλά δεν επιχείρησαν να πάρουν ένα Β2. Έχουν διεθνή αναγνωρισιμότητα (h-index> 5) και έμειναν απέξω. Τη θέση τους την κατέλαβαν κάποιοι με Β2 αλλά από προσόντα τίποτα. Η καραμέλα του Β2 είναι για κάποιους με συναισθήματα κατωτερότητας γιατί τα σταφύλια τα κάνουν κρεμαστάρια. Υπάρχουν εργαλεία που σου κάνουν πολύ καλές μεταφράσεις από οποιαδήποτε γλώσσα. Είμαστε πολύ μπροστά και όχι στα Β2 που είναι "τυπικούρες" για να τα αποκτήσεις. Ήδη με ένα μήνα διάβασμα το απέκτησα. Τότε, δεν πρόλαβα γιατί έγιναν όλα πολύ γρήγορα.
Η ΠΕΣΣ αντέδρασε από μια δική μου καταγγελία στο essos.
Η αντίδραση είναι κατόπιν εορτής, Τώρα είν΄ αργά αγάπη μου γλυκιά. Έχεις το σκοπό σου κι όλο με πικραίνεις. Πλήγωσέ με (δις) και σκληρά βασάνισέ με έπρεπε να φύγω προτού να σ΄ αγαπήσω.

 
ΘΛΙΒΕΡΟ
25 Ιουλ 2021 10:23

ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΘΛΙΒΕΡΟ Η ΕΝΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ

 
ΠE19
25 Ιουλ 2021 00:18

Άλλο να μπορεί να κάνει και άλλο να κάνει !!!!!
Συνάδελφε το κριτήριο είναι λάθος. Διδακτική υπηρεσία = διδασκαλία σε μαθητές (έτσι το θέτουν τουλάχιστον) Διδάσκεις (με όποιο τρόπο θες) και μετά αξιολογείς. Μέχρι τώρα το έκαναν αυτό οι Σύμβουλοι όχι άρα τι διδακτική υπηρεσία θέλουν για τα σεμινάρια και τις συναντήσεις ???
Φυσικά αν δε μοριοδοτείται τι τους νοιάζει αν έχουν 12, 15 ή 20 χρόνια Διδακτική υπηρεσία. Αν πρέπει να μετρήσουμε την υπηρεσιακή κατάσταση ενός υπψηφίου ας μετρήσουμε τα χρόνια του στο δημόσιο με μικρότερο συντελεστή και ας μπει ο Πραγματικός χρόνος στην τάξη σαν προυπόθεση

 
όλο το πλέγμα διατάξεων είναι ζοφώδες
24 Ιουλ 2021 23:05

πρέπει να αλλάξει άρδην μοριοδότηση, διαδικασία (όλοι αιτήσεις, πίνακες και μετά ανάλογα αίτηση τοποθέτησης ΓΙΑ ολες τις πιθανές θέσεις : ευθύνης , παιδαγωγικές, αποσπάσεις), εναλλαγή προσώπων (κόφτης μετά τη μία θητεία, τάξη ή άλλη θέση και ξανά αίτηση στον επόμενο γύρο) και μείωση των θητειών σε 2 έτη . αξιολόγηση επώνυμα από ομάδες (πχ σχολείων, συλλόγων διδασκόντων ΜΟΝΟ θετικές για ανανέωση κατά παράβαση του προαναφερθέντος κόφτη παραπάνω, αν ζητάνε κάποιον μετ' επιτάσεως πολλοί-όλοι). απλά πράματα, λειτουργικά χωρίς αέναο κυνήγι χαρτιών και επαγγελματίες στελέχη

 
Νέο διοριζόμενος εκπαιδευτικός
24 Ιουλ 2021 18:43

Έχουν υποστεί εμπαιγμό και διωγμό θα έλεγα μέχρι τώρα οι σχ σύμβουλοι. Καθαιρέθηκαν εν μια νυκτι υπερμοριοδοτωντας τη διδακτική μετά τα 10 Χρονια όχι γιατί ενδιαφέρθηκαν αλλά γιατί μπόρεσαν έτσι να τους «διώξουν» κακήν κακώς. Αξιόλογα στελέχη εν μέσω έτους περιφέρονταν από σχολείο σε σχολείο ως τιμωρία. Και σα να μην έφτανε αυτό τους απέκλεισαν όπως όλα τα στελέχη από τις αποσπάσεις στο εξωτερικό με ΦΕΚ του 17 χωρίς να υπάρχει νωρίτερα ενημέρωση αλλά με το έτσι θέλω . Όλοι καταλάβαμε γιατί. Αρκετά τιμωρήθηκαν. Ας τους αποκαταστήσει επιτέλους αυτή η κυβέρνηση. Οι σχ σύμβουλοι ήταν αξιόλογα στελέχη δίπλα μας στα δύσκολα και στους νέο διοριζόμενους που η διδακτική μας άγχωνε και μας καθοδήγησαν με παιδαγωγικό τρόπο.

 
Διδακτικό έργο
24 Ιουλ 2021 18:35

Οι πρώην σύμβουλοι στο νομοσχέδιο είναι εντελώς ξεχασμένοι! Τόσο στη μοριοδότηση ίσο και στη διδακτική υπηρεσία! Ποιος άλλος εκτός του συμβούλου η συντονιστή μπορεί να διδάξει, να υποστηρίξει να επιμορφώσει ; Από τα στελέχη που είναι εντός της μονάδας και πανταχού παρών/ουσα. Και σε ολεσ Τις σχολικές μονάδες που υποστηρίζει ! Άρση της αδικίας!

 
Παρατηρητής
24 Ιουλ 2021 17:05

Συμφωνώ απόλυτα ότι η αναλογία μοριοδότησης1:3 μεταξύ Διευθυντών και Συμβούλων / Συντονιστών είναι άδικη. Δεν ανταποκρίνεται ούτε στον όγκο εργασίας ούτε στο επίπεδο δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μεν και οι δε. Η αναλογία έπρεπε να είναι 1:10 τουλάχιστον. Κάποιοι έχουν λείψει τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα από τα σχολεία που δεν γνωρίζουν τον όγκο δουλειάς που έχει μεταφερθεί στα σχολεία από τις ΔΔΕ (οικονομικά-παρουσιολογια αναπληρωτων-ωρομισθιων,μεταφορές μαθητών, ειδική αγωγή, άδειες, προσλήψεις αναπλ. οικονομικά Δήμου, .....)

 
Daskalakos
24 Ιουλ 2021 16:03

Αποκλείστηκαν από το να παραθέσουν προτάσεις απλά γιατί έγραψαν λάθος το όνομα του νομοσχεδίου... Ο τίτλος είναι «Υποβάθμιση του σχολείου, αποδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες χουντικές διατάξεις»

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
24 Ιουλ 2021 10:59

Πως φαινεται οτι ολα ειναι συννενοημενα. Ο Συριζα με τον 4547 καταργει ενα θεσμο 36 ετων, αυτο των σχολικων συμβουλων. Η ΝΔ με το που ερχεταιυποσχεται ΑΜΕΣΗ επαναφορα του θεσμου με τον πρωτο νομο που θα φερει. Δυο χρονια μετα και αφου ληγει η θητεια των ΣΕΕ που αντικατεστησαν τους ΣΣ, φερνει πολυνομοσχεδιο το οποιο κραταει τον κοφτη της ξενης γλωσσας που θα τον καταργουσε, και δεν επαναφερει το θεσμο αλλα τον μετονομαζει συμβουλοι εκπαιδευσης και τον υποβιβαζει κατω απο τον διευθυντη διευθυνσης. Η ΠΕΣΣ μετα απ΄΄ο σιωπη τριων ετων και 8-9 αναβολες, ερχεται και λεει να μην ονομαστουν συμβουλοι εκπαιδευσης αλλα σχολικοι συμβουλοι ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Δηλαδη δεν ζητα επαναφορα του θεσμου ως συλλογικο οργανο, αλλα και η ιδια ζητα μετονομασια, ριχνοντας στα ταρταρα την ιστορια του θεσμου. Χρειαζεσετε κατι αλλο?

 
Νικος
24 Ιουλ 2021 10:39

Οι προτάσεις εξυπηρετούν συμφέροντα. Βεβαίως και βολεύει να είναι 10 χρόνια στην ίδια θέση οι ίδιοι και οι ίδιοι και επιπλέον να μοριοδοτούνται και ως συμβουλοι αλλα και ως διδασκοντες στην τάξη. Αφου δεν τα κανουν και τα δυο γιατί να παίρνουν μόρια από δύο μεριες; Ας βάλουν κόφτη, δύο θητείες και αξιολόγηση του έργου τους. Να δοκιμαστούν κι άλλοι. Τέλος πάντων, αυτή είναι η ζωή, θέλουμε και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Όλοι το βλέπουν και γω μεσα σ αυτους, με τη οπτική που εξυπηρετεί τα συμφεροντα τους. Καλη δυναμη και καλο αγωνα σε όλους, φτανει να ναι τιμιος!

 
ΠΕ19
24 Ιουλ 2021 10:22

Είδα πολλές απαντήσεις που μάλλον καταρρίπτουν το αφήγημα της "Διδακτικής" υπηρεσίας.
Τι θέλω να πω, εδώ βλέπω διάφορα πχ.
Γιατί να μην είναι Διδακτική η ανατροφή τέκνου Να είναι διδάσκεις το Τέκνο σου !!!!
Γιατί να μην είναι Διδακτική η θητεία σαν Σχολικός σύμβουλος και ΕΚΦΕ κατά κάποιον τρόπο διδάσκεις τους εκπαιδευτικούς (μέχρι τώρα βαθμό δεν τους βάζεις βέβαια).
Τα καλοκαίρια, οι Δ/ντες, οι εκπρόσωποι με μειωμένο ωράριο .....
Και πολλά πολλά άλλα.
Τι βλέπω ΔΕΝ υπάρχει ΣΑΦΗΣ ορισμός του τι είναι και πως μετράτε η διδακτική υπηρεσία και όσο και να μιλάμε άκρη δεν θα βρούμε γιατί όλοι έχουν δίκιο και εγώ που για 3 χρόνια εκπαιδευτικής άδειας μου κόβουν το μισό διδακτορικό και Σύμβουλοι, ΕΚΦΕ κλπ που όταν έκαναν αίτηση για τη Θέση ξέρανε ότι η υπηρεσία είναι διδακτική, και η μωρομάνα που αν δε γεννήσει δεν θα έχουμε δουλειά να κάνουμε.
Τι θα πρέπει να γίνει ???
Να οριστεί η Διδακτική υπηρεσία με πολύ αυστηρά κριτήρια και σε κάθε περίπτωση ανά σχολικό έτος. 1 Σχολικό έτος από 1/9 μέχρι 30/6.
Με ελάχιστο ωράριο για να υπάρχει πλήρης Διδακτική υπηρεσία οι 17 διδασκαλίας ώρες/εβδομάδα με παράδοση βαθμολογίας.
Η Διδακτική υπηρεσία να υπάρχει ως απαραίτητο κατώφλι για να συμμετέχει κάποιος σε διαδικασίες επιλογής στελέχους κλιμακωτά.
Πχ 3 σχολικά έτη για απόσπαση σε ΚΠΕ, ΚΕΣΥ, ΕΚΦΕ κλπ
4 Για ΥποΔ/ντής
6 Για Δ/ντης
8 Για Σύμβουλος
10 Για Δ/ντης Εκπαίδευσης
Μοριοδοτούμενο κριτήριο το μόνο καθαρό και από την πρώτη ώρα, η Δημόσια Υπηρεσία.
Π.Χ στο υφιστάμενο νομοσχέδιο αντί του αμφιβόλου ορισμού Διδακτικής υπηρεσίας των 17 χρόνων για το μέγιστο 1μόριο = 1 χρόνος (μετά τα 8), να έχουμε μοριοδοτούμενη τη Δημόσια υπηρεσία, με μέγιστο τα 24 χρόνια, 12 μόρια μέγιστο και 1 μόριο ανά 2ετία και 0.1 ανά δίμηνο και μέχρι 0.5 ανά Σχολικό έτος Πχ 24 χρόνια αναγνωρισμένης δημόσιας υπηρεσίας = 12 μόρια 12 χρόνια = 6 μόρια κλπ 5 χρόνια αναπληρωτής με 8 μήνες το χρόνο = 4 μόρια (αν ισχύει το 12μηνο θα μετρούσαν 3,3 μόρια)
Για να μπορέσει να λάβει μέρος κάποιος ως σύμβουλος στη διαδικασία επιλογής χρειάζεται τα 8 χρόνια ΚΑΘΑΡΑ στη ΤΑΞΗ (έστω και στην ηλεκτρονική) Χωρίς αλχημείες και μπερδέματα τώρα αν κάποιος Σύμβουλος έχει 25 χρόνια «Διδακτική» με 12 χρόνια Σύμβουλος 4 Διευθυντής και 4 εκπρόσωπος στο ΠΥΣΔΕ τι να πω ας γυρίσει στη τάξη.
Συγνώμη για την έκταση της ανάρτησης

 
POLYCHRONIS KARAGKIOZIDIS
24 Ιουλ 2021 10:16

Άψογη η τοποθέτηση της ΠΕΣΣ.
Η διαρκής υποβάθμιση της παιδαγωγικής καθοδήγησης έχει ολέθριες συνέπειες στην Εκπαίδευση.
Αναρωτιέμαι: το τι συμβαίνει σε άλλες χώρες της Ε.Ε. δεν λαμβάνεται υπόψη;

 
Στελιος
24 Ιουλ 2021 01:12

Δυστυχώς συνεχίζεται ο νόμος Γαβρόγλου, όπου κυριαρχεί ο διοικητισμός σε βάρος της παιδαγωγικής και διδακτικής στοχοθέτησης της παιδείας. Θέλουν εκπαίδευση όχι παιδεία. Άλλη μία αποτυχημένη προσπάθεια παρά τις ελπίδες που είχαμε. Κρίμα γιατί άλλα περιμέναμε.

 
Φοβερό και τρομερό!
23 Ιουλ 2021 21:55

@ΠΕ19 23 Ιουλ 11:31
Εγώ λέω να καταργηθούν ΟΛΑ και να μείνει μόνο η τάξη και οι 4 τοίχοι της. Τί τα θέλουμε τα ΑΕΙ, τις διευθύνσεις εκπαίδευσης, τους διευθυντές, τους συμβούλους, τα ΚΠΕ, ΕΚΦΕ, ΚΕΠΛΗΝΕΤ, τις εκπαιδευτικές άδειες, τις άδειες ανατροφής τέκνου..... τα ίδια τα τέκνα.....
Ααααα ξέχασα, να μη μετράει ως διδακτική και η εξ αποστάσεως (webex), αφού δεν είναι στην τάξη!

 
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
23 Ιουλ 2021 18:31

Το σχέδιο νόμου είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα των διευθυντών σχολείων και καταλαβαίνουμε όλοι ότι τέτοιοι το συνέταξαν ή επηρέασαν την κ.Υπουργό.Βάλτε ένα τέλος υιοθετώντας δίκαιη και αναλογική μοριοδότηση. Δώστε αυτά που πρέπει στα στελέχη της επιστημονικής καθοδήγησης.

 
Alekos Salonikios
23 Ιουλ 2021 18:23

@Αντιγόνη Το ότι οι πολιτικοί που άλλα υπόσχονταν και άλλα έπρατταν δεν είχαν θετικά εξέλιξη στο πολιτικό τους βίο είναι μια διαπίστωση διαχρονικού χαρακτήρα απο το χώρο της εν Ελλάδος πολιτικής ιστορίας. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η κ. Κεραμέως με τ' άλλα αντ' άλλων στους π. Σχολικούς Συμβούλους και νυν Συντονιστές Εκπ/κου Έργου εκτίθεται ως προς την (αν-) ειλικρίνεια των προθέσεών της, γεγονός που στη πολιτική ζωή το λέμε ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. Κρίμα γιατί είναι νέα πολιτικός, αλλά η φθορά της έχει ήδη αρχίσει και γίνεται ο χειρότερος (πολιτικός) εφιάλτης της.

 
ΣΩΤΗΡΗΣ
23 Ιουλ 2021 18:19

Η εκπαίδευση δεν πάει μπροστά μόνο με τη διοίκηση.Χρειάζεται επιστημονική και παιδαγωγική υποστήριξη και αυτή μπορούν να τη δώσουν οι πιο μορφωμένοι και έμπειροι εκπαιδευτικοί που είναι οι Σχολικοί Σύμβουλοι!

 
Δημήτρης
23 Ιουλ 2021 18:12

Τους πειράζει η μοριοδότηση των Διευθυντών Σχολείων, αλλά αν είχαν μπει σε τάξη ή αν είχαν θητεύσει ως Διευθυντές σχολείων θα γνώριζαν πόσο πιεστική είναι η εργασία του εκπαιδευτικού ή του Διευθυντή Σχολείου.

 
Τάκης
23 Ιουλ 2021 17:12

Εξαιρετικές οι θέσεις και οι προτάσεις της ΠΕΣΣ.
Εμείς οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο μας, ζητούσαμε μια βοήθεια και μια υποστήριξη στο διδακτικό μας έργο και δεν τη βρίσκαμε εδώ και τρία χρόνια. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι ήταν παρόντες σε κάθε δυσκολία που αντιμετώπιζε ο κάθε συνάδελφος της τάξης.
Οι Σύμβουλοι είναι συνάδελφοι με πολύ υψηλά επιστημονικά προσόντα που τους πέταξε έξω ο κομματικός νόμος του 2018. Αυτή είναι η αλήθεια. Κακώς το υπουργείο δεν δέχθηκε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων την ΠΕΣΣ.

 
Η άδικη υπερμοριοδότηση σκοτώνει
23 Ιουλ 2021 17:09

ΕΜΒΡΟΝΤΗΤΗ τα είπες όλα, σου βγάζω το καπέλο.

 
Προβληματισμένος
23 Ιουλ 2021 16:35

Ο κάθε ένας κρίνεται για το έργο του και την ευθύνη που αναλαμβάνει.
Ποιο το έργο σας και ποια η ευθύνη που αναλάβατε τα προηγούμενα χρόνια;
Επίσης η ανακοίνωση είναι προσβλητική τόσο για τους διευθυντές εκπαίδευσης όσο και για τους διευθυντές των σχολείων.
Οι συντάκτες της θεωρούν εκ των προτέρων ότι έχουν περισσότερα προσόντα και ικανότητες από όλους τους άλλους....
Έτοιμοι να αξιολογήσουν τους πάντες!!!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.